PDA

View Full Version : Boksen: Pacquiao vs Rios



Leventdepevent
07-05-2013, 08:21
Manny Pacquiao keert op 24 november na bijna een jaar afwezigheid terug in de ring. De Filipijnse superster zal het dan in Macau opnemen tegen de Amerikaan Brandon Rios.

http://www.round1network.com/i.php?f=round1-Manny-Pacquiao-neemt-het-in-november-op-tegen-Brandon-Rios.jpg
NederlaagHet is voor het eerst sinds 2006 dat de voormalig pound-for-pound koning buiten de Verenigde Staten in actie zal komen. Volgens Top Rank CEO Bob Arum heeft Pacquiao (54-5-2, 38 knock-outs) zich na zijn knock-out nederlaag tegen Juan Manuel Marquez alleen gefocust op zijn politieke carrière in de Filipijnen. Na vijftien overwinning op rij verloor 'Pacman' zijn laatste twee partijen op rij. Drie van zijn vijf nederlagen verloor Pacquiao door middel van knock-out.
Evenals Pacquiao verloor ook Rios (31-1-1, 23 knock-outs) zijn laatste partij. De 27-jarige Texaan moest op 30 maart in een rematch zijn meerdere erkennen in Mike Alvarado en leed daarmee zijn eerste nederlaag uit zijn carrière.

(R1N)

Anderson
07-05-2013, 11:42
Pacquiao wint Rios is te langzaam. Maar Pacquiao had wel een zeer zware k.o. gehad misschien is een jaar te weinig om te herstellen.

Pahlavan
07-05-2013, 11:59
Ik blijf het jammer vinden dat manny zich niet 100% op het boksen richt. Ik heb er natuurlijk wel respect voor dat hij zo bezig is in de politiek in zijn land maar dat lijkt me iets wat je ook kunt doen als je klaar bent met je boks carrrière.
Ik volg vaak de hbo 24/7 series en ik weet nog dat freddy roach zich er af en toe ook aan ergerde dat manny met zoveel andere zaken bezig was naast het boksen.

Minotauro
07-05-2013, 12:57
Pacquiao wint Rios is te langzaam. Maar Pacquiao had wel een zeer zware k.o. gehad misschien is een jaar te weinig om te herstellen.

Een jaar te weinig? Serieus?

mario the count
07-05-2013, 15:54
Pacquiao wint Rios is te langzaam. Maar Pacquiao had wel een zeer zware k.o. gehad misschien is een jaar te weinig om te herstellen.

Als je na een jaar nog niet hersteld bent kan je beter gaan bloemschikken.

Danielos
07-05-2013, 20:11
Dit wint Pacquiao wel

Leventdepevent
09-05-2013, 00:05
lijkt me ook dat ie allang hersteld is, maar eerlijk is eerlijk Pacman ging wel gruwelijk hard KO tegen Marquez

pronk
09-05-2013, 14:17
Als hij deze partij verliest kondigt hij zijn retirement waarschijnlijk aan volgens freddie roach.

Djani
09-05-2013, 15:43
Pac gaat Rios slopen. Ain't gonna be pretty

Facade
10-05-2013, 22:33
lijkt me ook dat ie allang hersteld is, maar eerlijk is eerlijk Pacman ging wel gruwelijk hard KO tegen Marquez

Fysiek zal die natuurlijk hersteld zijn, maar het is wel de vraag hoe hij nu terugkomt. Pac is een vechter die wel risico neemt. Als je zo hard KO gaat als tegen JMM, is het natuurlijk wel de vraag wat dat met hem doet en of hij diezelfde risico's nog durft te nemen.

Ik denk dat Pac ook beter is dan Rios, maar Rios heeft wel KO power en misschien dat Pac daarom toch voorzichtiger is dan normaal.

Maar goed, normaal gesproken wint Pac dit op KO.