PDA

View Full Version : GLORY 6 ISTANBUL - 20:15 EUROSPORT 9 MEI



blackadder
07-05-2013, 19:32
http://www.youtube.com/watch?v=YEGc6nQLXLI&feature=youtu.be

Justinian
08-05-2013, 00:23
Vet, ga zeker kijken!

Kemal
08-05-2013, 08:37
Thanks! Timer staat ingesteld ;)

Leventdepevent
08-05-2013, 08:54
thanks dat nemen we wel op dan

ramoontjuh
09-05-2013, 11:40
Oh super ik ga zeker kijken!!!

Great Gambler
09-05-2013, 13:17
Istanbul is tot nu toe een van de beste GG evenementen!

BaZZeHH
09-05-2013, 22:11
Where is Fred Royers when u need him? Val bij deze commentator bijna in slaap..

su-dai
09-05-2013, 23:54
Where is Fred Royers when u need him? Val bij deze commentator bijna in slaap..


is wustenborg zekers?
amateuristisch seg.
is zo slecht! mijn oren bloeden bijna!

en zo partijdig man

BaZZeHH
10-05-2013, 08:11
Ja idd. Ik snap dat nederlanders als nederlandse commentator een streepje voor bij je hebben, maar dan mag je op z'n minst je best doen om dat te verbergen en de tegenstander niet als een pannekoek weg te zetten.

Great Gambler
10-05-2013, 08:33
Ik snap niet waarom deze pannenkoek als commentator gevraagd is voor FightClub. Zet Edwin van Os daar of Fredje dat is een mindere pannenkoek dan deze loser!

Richelieu
10-05-2013, 09:08
Wie deed het commentaar eigenlijk?

Great Gambler
10-05-2013, 09:49
Ik weet niet wie die sukkel is.

ramoontjuh
10-05-2013, 09:50
Ik vind ook dat hij zijn zogenaamde geschiedenis lessen achterwege kan laten vooral als hij oude pentac silat veteranen of mensen die eigenlijk niks met de kickbox wereld te maken hebben gehad te noemen laat hem dan liever de gladiatoren van nu de namen goed noemen. Want wie is eigenlijk loesin oesie? Hij bedoeld toch eigenlijk de absolute wereld topper aussie (zoals je het uitspreekt) deze jongen heeft zn beetje alles gewonnen wat er te winnen valt en loopt per ongeluk op een knie vaak probeerd henk verschuren dan nog even kickbox les te geven mag ik ook weten wie nou eigenlijk daniel gietsa is of was dat nou gewoon daniel ghita? De gedoodvergde opvolger van Sem Schilt.Ik vond Flip verlinden nog wel de beate van alles die vond ik echt leuk was dat een grapje van hem dat hij hem flip noemde? Ik zag trouwens dat de sponsor van GG vechter Niecky Holzkeneen klein beetje weg had van het logo van Mikes Gym. Zei henk verschuren daarom dat The nickname The natural van Holzken door Mike was gegeven ?bij een top productie hoort een top commentator! Ik ga voor het duo Fred Royers en Remco Pardoel. Ik vind fred royers trouwens wel waardig om in de geschiedenis les van henk verschuren genoemd te worden. HENK DOE JE HUISWERK!!

ramoontjuh
10-05-2013, 09:57
Deze reactie wil ik even apart zetten want dat verdiend Saki . GOKHAN heeft in 1 avond Glory gered buiten alle andere vechters die super goed waren heeft Gokhan turkije gemaakt tot een 2de Japan. Zelfs nog beter denk ik wat een enthousiasme. Nu nog hopen dat Glory hem ook echt als een kampioen gaat behandelen en inziet wat een aanwinst Turkije is. Gokhan The Rebel Saki ik ben echt trots op je!!!

Justinian
10-05-2013, 10:25
Saki stak, ondanks zijn lengte, inderdaad met kop en schouders boven de rest uit. Bizar hoe snel, sterk en hoe goed zijn combinaties zijn. Zoals ik het nu zie maakt alleen Schilt enige kans, maar mijn geld zou ik toch op Saki zetten.

Richelieu
10-05-2013, 10:55
Ik vind ook dat hij zijn zogenaamde geschiedenis lessen achterwege kan laten vooral als hij oude pentac silat veteranen of mensen die eigenlijk niks met de kickbox wereld te maken hebben gehad te noemen laat hem dan liever de gladiatoren van nu de namen goed noemen. Want wie is eigenlijk loesin oesie? Hij bedoeld toch eigenlijk de absolute wereld topper aussie (zoals je het uitspreekt) deze jongen heeft zn beetje alles gewonnen wat er te winnen valt en loopt per ongeluk op een knie vaak probeerd henk verschuren dan nog even kickbox les te geven mag ik ook weten wie nou eigenlijk daniel gietsa is of was dat nou gewoon daniel ghita? De gedoodvergde opvolger van Sem Schilt.Ik vond Flip verlinden nog wel de beate van alles die vond ik echt leuk was dat een grapje van hem dat hij hem flip noemde? Ik zag trouwens dat de sponsor van GG vechter Niecky Holzkeneen klein beetje weg had van het logo van Mikes Gym. Zei henk verschuren daarom dat The nickname The natural van Holzken door Mike was gegeven ?bij een top productie hoort een top commentator! Ik ga voor het duo Fred Royers en Remco Pardoel. Ik vind fred royers trouwens wel waardig om in de geschiedenis les van henk verschuren genoemd te worden. HENK DOE JE HUISWERK!!

O, dat verklaart een hoop. Beide heren zijn zeker geen vrienden en Verschuren doet helaas veel op de automatische pilot, up to date is hij zeker niet met zijn commentaar. Vaak compenseert hij dat door allerlei (vaak niet relevante) informatie over van alles en nog wat tijdens zijn uitzendingen te verkondigen. Verschuren heeft echt wel kennis van zaken, maar voor hetgeen bij betaald word door Eurosport mag hij imo wel wat meer inspanning leveren.