PDA

View Full Version : Wie zijn de beste Nederlandse Pro MMA vechters op -84kg?



Bosco Baracus
07-05-2013, 21:43
Wie zijn de beste Nederlandse Pro MMA vechters op -84kg?

breahule
07-05-2013, 22:44
Manhoef, Michael Kuiper?

Diaz bros
07-05-2013, 23:09
Eigenlijk Mousasi als die terug gaat naar MW. Kuiper op 2.

S.B.
07-05-2013, 23:17
Hoe kan je (met alle respect) Kuiper boven Manhoef zetten? Manhoef presteert al jaren op het hoogste niveau.

Diaz bros
07-05-2013, 23:20
Kuiper legt manhoef zo in een sub, met alle respect voor manhoef maar hij is juist degene die de laatste jaren zelfs op matige niveau niet weet te handhaven, terwijl ik kuiper het niet slecht vind doen op juist het hoogste niveau, met een beetje meer geluk won die gewoon z'n laatste match en zag de wereld ervoor hem ineens een stuk opportunistischer uit.

beau01
07-05-2013, 23:40
Ik vind Hracho Darpinyan de meest onderschatte nederlandse MMA vechter.
Ik denk persoonlijk dat elke nederlandse topper het aflegt tegen Darpinyan op -84 kg.
Darpinyan is momenteel europees titelhouder @ Fight Club Den Haag -85 kg.

S.B.
08-05-2013, 00:07
Fight club den haag en de europese titel daar is niet echt te vergelijken met strikeforce, k1 en one fc.

kooivechter
08-05-2013, 00:08
Ik vind Hracho Darpinyan de meest onderschatte nederlandse MMA vechter.
Ik denk persoonlijk dat elke nederlandse topper het aflegt tegen Darpinyan op -84 kg.
Darpinyan is momenteel europees titelhouder @ Fight Club Den Haag -85 kg.

Kuiper is echt een niveau hoger. En idd Mousasi op mw

beau01
08-05-2013, 01:54
Fight club den haag en de europese titel daar is niet echt te vergelijken met strikeforce, k1 en one fc.

Daar heb je gelijk in.
Ik zei: IK VIND Hracho Darpinyan de meest onderschatte nederlandse MMA vechter in deze gewichtsklasse.
Er is niemand in Nederland die tegen Darpinyan wilt knokken. Ik ben al ruim een halfjaar opzoek naar een tegenstander, maar ik krijg constant afwijzingen.

Diaz bros
08-05-2013, 03:44
Daar heb je gelijk in.
Ik zei: IK VIND Hracho Darpinyan de meest onderschatte nederlandse MMA vechter in deze gewichtsklasse.
Er is niemand in Nederland die tegen Darpinyan wilt knokken. Ik ben al ruim een halfjaar opzoek naar een tegenstander, maar ik krijg constant afwijzingen.

en je zei ook "Ik denk persoonlijk dat elke nederlandse topper het aflegt tegen Darpinyan op -84 kg."

Dat is natuurlijk onzin... mousasi heeft maar paar secondjes nodig

Bosco Baracus
08-05-2013, 09:56
OK. Er zijn Melvin Manhoef, Michael Kuiper en Hracho Darpinyan.

Maar als je er een Nederlandse Top10 van wilt maken - met wie zal je die nog aanvullen?

Tony
08-05-2013, 10:33
Hracho Darpinyan heeft het in zich om elke vechter (incl mousasi) binnen 1 ronde te vernederen.... Echte powerhouse is het.
(alhoewel ik wel denk dat Mousasi 9/10 zal winnen... maar toch)

beau01
08-05-2013, 13:17
en je zei ook "Ik denk persoonlijk dat elke nederlandse topper het aflegt tegen Darpinyan op -84 kg."

Dat is natuurlijk onzin... mousasi heeft maar paar secondjes nodig

Oh, gaat Gegard terug naar de -84 kilogram? Dan vind ik Gegard de beste -84 kilogram vechter van Nederland.

bryan
08-05-2013, 13:22
Op -82 Djamiel Chan. Pas de respect FC titel behaald en timmert ook goed aan de weg.

lopez86
08-05-2013, 16:03
Op -82 Djamiel Chan. Pas de respect FC titel behaald en timmert ook goed aan de weg.

Was dat niet op -77kg?
En zou me niet verbazen als hij lager gaat in gewicht in de toekomst.

Bosco Baracus
08-05-2013, 16:21
Was dat niet op -77kg?
En zou me niet verbazen als hij lager gaat in gewicht in de toekomst.

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/934828_473150932757799_1936412959_n.png

Bosco Baracus
08-05-2013, 16:24
Wie zijn de 10 beste Nederlandse Pro MMA vechters op -84kg?

Melvin Manhoef, Michael Kuiper, Hracho Darpinyan en ??

Minotauro
08-05-2013, 16:30
Berry van der Wiel :icon19:

rafi
08-05-2013, 17:08
welke goeie mma vechter heeft michel kuiper verslagen dan. dat sommige mensen hem hoger aanschuiven dan manhoef

Minotauro
08-05-2013, 17:29
welke goeie mma vechter heeft michel kuiper verslagen dan. dat sommige mensen hem hoger aanschuiven dan manhoef

Het gaat hier niet om all-time top 10, maar om de top 10 op dit moment denk ik. Dan staat Kuiper toch hoger dan Manhoef

Fighterone
08-05-2013, 17:35
Laat ze tegen elkaar matchen dan zien we vanzelf wie de beste is. Trouwens wordt een leuke wedstrijd.

inc
08-05-2013, 18:06
Wie zijn de 10 beste Nederlandse Pro MMA vechters op -84kg?

Melvin Manhoef, Michael Kuiper, Hracho Darpinyan en ??

goede vraag...ik heb zo weinig zicht op aanstormend talent in dit gewicht. Djamil wordt genoemd, maar die vecht idd lager

inc
08-05-2013, 18:07
topic is trouwens niet wie wint melvin of michael, de vraag is wie is de top van nederland in dit gewicht...

Bosco Baracus
08-05-2013, 18:12
topic is trouwens niet wie wint melvin of michael, de vraag is wie is de top van nederland in dit gewicht...

Precies!!

En ik wil graag meer namen horen dan Melvin Manhoef, Michael Kuiper en Hracho Darpinyan... ;)

Kom op mensen! Wie hoort er nog bij de besten 10 Middleweight -84kg vechters van Nederland?!?

inc
08-05-2013, 18:13
weet niet of jason jones het gewicht nog vecht of dat hij -91kg is geworden anders hoort hij imo in de top 10

Bosco Baracus
08-05-2013, 18:17
weet niet of jason jones het gewicht nog vecht of dat hij -91kg is geworden anders hoort hij imo in de top 10

Nee, hem laatste 3 partijen zijn allemaal -93kg geweest.

Lionheart
09-05-2013, 01:31
Kuiper in de top 3? Dat geeft al aan hoe "hoog" het MMA niveau in Nederland is.

Ulis-E
09-05-2013, 07:46
hans stringer? of zit die op 93kg

RedDawn
09-05-2013, 09:38
Jermain Voetman van Hans Vos hoort ook thuis in een Nederlandse top tien.

RedDawn
09-05-2013, 09:44
Precies!!

En ik wil graag meer namen horen dan Melvin Manhoef, Michael Kuiper en Hracho Darpinyan... ;)

Kom op mensen! Wie hoort er nog bij de besten 10 Middleweight -84kg vechters van Nederland?!?


Melvin Manhoef
Michael Kuiper
Hracho Darpinyan
Jermain Voetman
Jeffrey Waltmans

Rverm
09-05-2013, 13:51
Melvin Manhoef
Michael Kuiper
Hracho Darpinyan
Jermain Voetman
Jeffrey Waltmans

Jeffrey Waltmans vind ik er niet bij horen...

The boy
09-05-2013, 14:43
Jeffrey Waltmans vind ik er niet bij horen...

http://www.fightstartv.com/videos/jermain-voetman-vs-jeffrey-waltmans-mma/

Jermain wel dan? Want elke mma kenner ziet dat Jeffrey hier de duidelijke winnaar over de eerste 3 ronden was...

Rverm
09-05-2013, 17:56
http://www.fightstartv.com/videos/jermain-voetman-vs-jeffrey-waltmans-mma/

Jermain wel dan? Want elke mma kenner ziet dat Jeffrey hier de duidelijke winnaar over de eerste 3 ronden was...

Net de hele partij bekeken. Ronde 1 voor Voetman, ronde 2 voor Waltmans, dus een extra ronde. Ronde 3 overklast Voetman hem compleet en is die terecht de winnaar. Voetman heeft veelal de meest dominante posities, Waltmans probeert vooral te controleren dmv een choke die geen 1x goed zit. Zonder twijfel is Voetman de winnaar van deze partij.

The boy
09-05-2013, 18:41
nou ik weet niet welke partij jij bekeken hebt, maar ik zie toch echt 4 rondes.

Eerste ronde jermain
Tweede jeffrey, scheids laat zefs jermain opstaan uit een armklem. Hoe absurd is dat dan????
Derde ronde domineert jeffrey hem helemaal
Helemaal geen vierde ronde nodig.

Dus waar praat je over?

Minotauro
09-05-2013, 20:00
Berry vd Wiel natuurlijk! sowieso top 10

referee
09-05-2013, 20:09
eerste ronde nipte overwinning voetman tweede en derde ronde helemaal voor waltmans scheids was onkundig en de jury al helemaal een totale aanfluiting voor onze sport


Net de hele partij bekeken. Ronde 1 voor Voetman, ronde 2 voor Waltmans, dus een extra ronde. Ronde 3 overklast Voetman hem compleet en is die terecht de winnaar. Voetman heeft veelal de meest dominante posities, Waltmans probeert vooral te controleren dmv een choke die geen 1x goed zit. Zonder twijfel is Voetman de winnaar van deze partij.

referee
09-05-2013, 20:27
en daarbij hans vos heeft toegegeven dat waltmans eigenlijk de winnaar was (staat op FB) dit zegt al genoeg

Hans Vos
09-05-2013, 21:09
Net de hele partij bekeken. Ronde 1 voor Voetman, ronde 2 voor Waltmans, dus een extra ronde. Ronde 3 overklast Voetman hem compleet en is die terecht de winnaar. Voetman heeft veelal de meest dominante posities, Waltmans probeert vooral te controleren dmv een choke die geen 1x goed zit. Zonder twijfel is Voetman de winnaar van deze partij.de partij ging in eerste instantie over 3 ronden , en ja het klopt dat ik dacht dat we hem verloren na 3 ronden . de jury besliste anders en gaf een extra ronde waarin jermain jeffrey liet tikken . ik heb later de briefjes gezien en de jury gaf de eerste 2 ronden aan jermain en de derde aan jeffrey die jermain in de derde ronde overklaste dus gaven ze onbeslist en een extra ronde . jefrey dus op gegeven en jermain winnaar . hadden we dus ook een keer mazzel maar inderdaad wat was de scheids slecht . zowel jeffrey als jermain hadden 2 keer recht op een hold posision en liet de scheids staand opnieuw beginnen en gaf op die manier aan dat hij er weinig kaas van had gegeten wat de partij niet echt ten goede is gekomen . jeffrey overklaste jermain in de derde en jermain was dik baas in de 4 de ronde en liet jeffrey tikken . ik ben in het verleden wel eens zo dom geweest om de jury beslissing aan te vechten via het internet en toen kreeg ik iedereen over me heen . nu is het balletje een keer onze kant opgevallen en zoals ik al eerder zei hadden we ook een keer mazzel . heb de tegenpartij een rematch aan geboden wat als die partij door gaat in elk geval garant staat voor een echte beukpartij . want dat was het in elk geval wel .... een echte rocky partij .gr hans

Rverm
10-05-2013, 01:26
nou ik weet niet welke partij jij bekeken hebt, maar ik zie toch echt 4 rondes.

Eerste ronde jermain
Tweede jeffrey, scheids laat zefs jermain opstaan uit een armklem. Hoe absurd is dat dan????
Derde ronde domineert jeffrey hem helemaal
Helemaal geen vierde ronde nodig.

Dus waar praat je over?

Ik vergat een deel te typen, ook ik was een dagje vrij ;)

Puur kijkend naar de beelden is ronde 1 voor Voetman, ronde 2 en 3 zijn idd voor Waltmans. Ronde 4 is overduidelijk voor Voetman. Jammer dat het zo uitpakt voor Waltmans en dat hij dus benadeeld werd.
Maar dat betekend niet dat ik Waltmans de betere vechter vind. Kan ook een moment van de dag zijn. Ik schat Voetman gewoon wat hoger in, heb ze beide vaker zien knokken. Daarvan uitgaande denk ik dat Voetman de betere vechter is en dat het bij Waltmans een moment van de dag is hoe die knokt.

Bosco Baracus
10-05-2013, 12:01
Wij hebben nu maar 5 namen...

Melvin Manhoef
Michael Kuiper
Hracho Darpinyan
Jermain Voetman
Jeffrey Waltmans

Wie hoort er nog bij de besten 10 Middleweight -84kg vechters van Nederland?!?

Hans Vos
10-05-2013, 13:50
jordan radev

sebastiaan
10-05-2013, 22:59
Wij hebben nu maar 5 namen...

Melvin Manhoef
Michael Kuiper
Hracho Darpinyan
Jermain Voetman
Jeffrey Waltmans

Wie hoort er nog bij de besten 10 Middleweight -84kg vechters van Nederland?!?

Ik moet ook eerlijk bekennen, dat ik verdomt veel moeite heb om 10 -84ers te noemen..
En sowieso zijn de stappen in de top 5 tot nu toe nogal groot..
Ik ken Waltmans bijvoorbeeld niet eens..(zal wel aan mij liggen daar niet van) En ik heb dan wel alleen het genoegen met Hracho en Michael gerold te hebben, maar bijvoorbeeld niemand in Nederland maakt gehakt van mij zoals Hracho dat doet tijdens competities. (Ja Willem Peters, maar die vouwt niet eerst een Pretzel van me) Dus ik denk dat er toch nog wel een paar stappen tussen Voetman en Darpinyan zou moeten zitten.. Maar zijn die er?

Silat
11-05-2013, 00:45
Manhoef heeft internationaal gewoon meer gepresteerd, ik heb Kuiper weinig gezien.
Dat zegt niks over wie van wie gaat winnen.

Budokan
11-05-2013, 11:47
Wij hebben nu maar 5 namen...

Melvin Manhoef
Michael Kuiper
Hracho Darpinyan
Jermain Voetman
Jeffrey Waltmans

Wie hoort er nog bij de besten 10 Middleweight -84kg vechters van Nederland?!?

Uitgangspunt van een pro mma vechter is dat hij dit doet om van rond te komen. Vraag me af of we wel aan 10 gaan komen dan.
wil je nu de beste 10 hebben of weten of we aan 10 komen?

kooivechter
11-05-2013, 15:10
Net de hele partij bekeken. Ronde 1 voor Voetman, ronde 2 voor Waltmans, dus een extra ronde. Ronde 3 overklast Voetman hem compleet en is die terecht de winnaar. Voetman heeft veelal de meest dominante posities, Waltmans probeert vooral te controleren dmv een choke die geen 1x goed zit. Zonder twijfel is Voetman de winnaar van deze partij.

Haha goed gekeken de partij