PDA

View Full Version : Wachten vechters op geld?



Mokie14
15-05-2013, 00:10
Ik heb in de wandel gangen vernomen dat er vechters zijn die op Enfusion Barca hebben gevochten nog geen wedstrijd geld hebben ontvangen.

Ben ik de enige die dit gehoord heeft? En weet iemand hier meer over?

Zou erg zonde zijn!
Enfusion is erg goed bezig en zou ze graag verder zien groeien met mooie gala's en toernooien!

rollermanskunk
15-05-2013, 01:56
Ik heb in de wandel gangen vernomen dat er vechters zijn die op Enfusion Barca hebben gevochten nog geen wedstrijd geld hebben ontvangen.

Ben ik de enige die dit gehoord heeft? En weet iemand hier meer over?

Zou erg zonde zijn!
Enfusion is erg goed bezig en zou ze graag verder zien groeien met mooie gala's en toernooien!

Enfusion Barcelona was een financiële flop, op het laatste moment moest men wegens tegenvallende kaartverkoop naar een aanzienlijk kleinere sporthal verkassen. De co-promotor Street Culture staat ook niet echt bekend als een goede betaler voor (Spaanse) vechters. Wat ik ook heb gehoord is dat Kyshenko door z'n manager Donatas flink is belazerd (bron: Kyshenko's twitter).

Richelieu
15-05-2013, 09:47
Enfusion Barcelona was een financiële flop, op het laatste moment moest men wegens tegenvallende kaartverkoop naar een aanzienlijk kleinere sporthal verkassen. De co-promotor Street Culture staat ook niet echt bekend als een goede betaler voor (Spaanse) vechters. Wat ik ook heb gehoord is dat Kyshenko door z'n manager Donatas flink is belazerd (bron: Kyshenko's twitter).

Altijd lastig: bij wie kunnen de vechters aankloppen voor hun gage in dit soort gevallen........

adenane
15-05-2013, 10:19
De manager. Een manager regelt de partij, spreekt een bedrag af (daar zit ook zijn commissie in dus die zal echt het onderste uit de kan moeten halen voor zijn vechter) en zorgt ervoor dat er betaald wordt. Er zijn toch contracten? Dan is het aan de manager dat de wederpartij zich er aan houdt. Je vechter rekent op je. Jij bent er om te zorgen dat je vechter aan niets anders hoeft te denken dan zijn partij. Nogmaals, daar betaald ie je ook voor..

Richelieu
15-05-2013, 10:32
De manager. Een manager regelt de partij, spreekt een bedrag af (daar zit ook zijn commissie in dus die zal echt het onderste uit de kan moeten halen voor zijn vechter) en zorgt ervoor dat er betaald wordt. Er zijn toch contracten? Dan is het aan de manager dat de wederpartij zich er aan houdt. Je vechter rekent op je. Jij bent er om te zorgen dat je vechter aan niets anders hoeft te denken dan zijn partij. Nogmaals, daar betaald ie je ook voor..

Zo zou het inderdaad moeten zijn als iedereen zijn afspraken na zou komen. In dit geval is er schijnbaar ergens een kink in de kabel. Waar die is, geen idee....maar in de praktijk is het toch vaak zo dat ook managers nul op rekest krijgen.

Mokie14
15-05-2013, 11:41
vechters als kyshenko sahak parpayan cordoba roquine en nog wat spaanse vechters niet zijn betaald voor hun partij op enfusion barcelona

Enfusion schijnt al lagere gases te geven wat hun goed recht is maar om dan helemaal niks te betalen staat niet netjes!!!!!!!

De vechters hebben er voor geknokt dus moeten betaald krijgen

Richelieu
15-05-2013, 11:45
vechters als kyshenko sahak parpayan cordoba roquine en nog wat spaanse vechters niet zijn betaald voor hun partij op enfusion barcelona

Enfusion schijnt al lagere gases te geven wat hun goed recht is maar om dan helemaal niks te betalen staat niet netjes!!!!!!!

De vechters hebben er voor geknokt dus moeten betaald krijgen

Wat wil je eigenlijk met deze topic bereiken meneer Milco Kwant? Tot dusver zijn het geruchten en/of je hebt wat gehoord in de wandelgangen. Als er daadwerkelijk niet betaald zou zijn kunnen de managers gewoon contact opnemen met Enfusion. Neem aan dat dit al in gang is gezet.

Mokie14
15-05-2013, 11:49
Ik mag hopen voor de vechters dat dit al is gebeurt ja. Het zijn de wandel gangen maar dit hoeft ook niet stil gehouden te worden toch? Of heb ik het verkeerd?

Barca is alweer enige tijd geleden

Richelieu
15-05-2013, 12:05
Ik mag hopen voor de vechters dat dit al is gebeurt ja. Het zijn de wandel gangen maar dit hoeft ook niet stil gehouden te worden toch? Of heb ik het verkeerd?

Barca is alweer enige tijd geleden

Dat is jou mening, maar met co-producties is er wel vaker onvrede over bepaalde zaken: met name betalingen. Als er niet betaald zou zijn door de organisatie, bij wie zou een manager moeten aankloppen? Enfusion of Street Culture?. Gelukkig mogen we aannemen dat hij dat wel zou moeten weten, dus snap de bedoeling van deze topic niet goed.

Mokie14
15-05-2013, 12:18
Er is idd wel eens onenigheid maar vroeg me af wat dan vaak de afloop was, blijft raar dat vechters/managers achter hun geld aan moeten.

Bromios
15-05-2013, 12:30
Welkom in de echte wereld. Elk bedrijf moet achter zijn centen aan. En dat is gezien de wereldwijde crisis (lees eens een krant zou ik zeggen) erger dan ooit. Als je een sterke onderhandelingspositie hebt kun je vooraf betaling eisen, maar voor jou 10 anderen waarschijnlijk.

Topic riekt meer naar stemmingmakerij dan naar een serieuze vraag.

blade
15-05-2013, 15:05
weet niet of het stemmingmakerij is maar betaal die vechters gewoon als ze aanwezig zijn gelijk uit dan heje dat gezeik ook niet als dat kan iig?

Richelieu
15-05-2013, 20:59
weet niet of het stemmingmakerij is maar betaal die vechters gewoon als ze aanwezig zijn gelijk uit dan heje dat gezeik ook niet als dat kan iig?

Je bent bekend met de vechtsportscene.........?

blade
15-05-2013, 21:22
Je bent bekend met de vechtsportscene.........?


niet met het prof circuit gelukkig

Rverm
16-05-2013, 01:51
Wat wil je eigenlijk met deze topic bereiken meneer Kwant? Tot dusver zijn het geruchten en/of je hebt wat gehoord in de wandelgangen. Als er daadwerkelijk niet betaald zou zijn kunnen de managers gewoon contact opnemen met Enfusion. Neem aan dat dit al in gang is gezet.

Ook geruchten horen gemeld te worden. Zo kan iedereen hier lekker door blijven discussiëren en blijft er een beetje leven in de brouwerij. Jouw reacties lijken me meer een persoonlijk iets richting "meneer Kwant"?

Richelieu
16-05-2013, 11:27
Ook geruchten horen gemeld te worden. Zo kan iedereen hier lekker door blijven discussiëren en blijft er een beetje leven in de brouwerij. Jouw reacties lijken me meer een persoonlijk iets richting "meneer Kwant"?

Nee hoor, aangezien ik van verschillende mensen pm's ontving over het gegeven dat Jens (MJOKKIE) dit bericht geplaatst zou hebben? Dat is dus niet het geval heb ik met mijn reactie verduidelijkt.

Kemal
16-05-2013, 13:04
Ik neem aan dat er contractuele verplichtingen zijn die vanzelfsprekend moeten worden nagekomen. In dergelijk contract zal ook de manier en de hoogte van de vergoeding staan en een termijn wanneer de betaling zal moeten worden gedaan. Ik neem ook aan dat hier via de promotor/organisatie en de managers van de vechters al contact over is geweest. Komen ze hier niet uit dan zal, hoogstwaarschijnlijk via de advocaat, de rechter zich hierover moeten buigen.

Anderson
16-05-2013, 14:35
Zo makkelijk is het niet wie zegt dat ze een contract hebben getekend. Ook al hebben ze een contract getekend hoe ga je iemand voor de rechter slepen die in het buitenland woont.

blade
16-05-2013, 17:18
Zo makkelijk is het niet wie zegt dat ze een contract hebben getekend. Ook al hebben ze een contract getekend hoe ga je iemand voor de rechter slepen die in het buitenland woont.


als je ze voor de rechter sllept ben je vaak nog meer kwijt dan dat je zou krijgen weet ik uit ervaring:lol: