PDA

View Full Version : Rebel Reality – Episode 2 – Gökhan Saki in Istanbul



Wheelie
18-05-2013, 22:50
https://vimeo.com/66463594


http://www.mixfight.nl/portal/

Son & Breugel!
18-05-2013, 22:56
thanks!!

rollermanskunk
18-05-2013, 22:59
tnx Kevin!

Leventdepevent
18-05-2013, 23:18
dank u

Kemal
18-05-2013, 23:42
Thanks!! Saki is een topper

Cigano
18-05-2013, 23:54
Idd! echte saki fan hier, gelijk kijken hier :)

Daniel
19-05-2013, 12:43
Bam

RedDawn
19-05-2013, 14:36
Mooie aflevering!

Maar WFF Total Sports Asia heeft de aflevering van het officiële youtube kanaal van GG laten verwijderen!

Zie de link!

http://www.youtube.com/watch?v=5YxJS7jxDYM

hypergiant
19-05-2013, 15:20
Mooie docu! Leuk om te zien hoe Mike zijn vechters begeleid en hoe het hele team naar een partij toe leeft.

Richelieu
19-05-2013, 15:37
Erg leuk om te zien! Thanks

remco pardoel
19-05-2013, 15:43
Saki is een topper!

Fan1976
19-05-2013, 17:27
snap alleen montage niet zo....1 eindigte toch met partij Schilt......denk krijgen nog iets van daarna nog te zien.......en ineens bam in istanbul...das wel jammer

Justinian
19-05-2013, 17:48
Topaflevering. Vooral mooi om te zien hoe het er in de kleedkamers en in de loop naar de ring aan toegaat voor de partij. Ik vraag me af wie er op dit moment een serieuze tegenstander zou zijn voor Saki. Ik zag hem deze week in de sportschool op de pads en nu weer in deze partij en hij is echt gegroeid als vechter. De ranglijst op de Glory site zegt eigenlijk wel genoeg; alleen Schilt staat boven Saki, maar tussen Saki en de rest is het verschil qua punten groot. Moet eerlijk zeggen dat ik een partij tussen Schilt en Saki nu weleens zou willen zien. Ik vind dat Saki flink is gegroeid als vechter namelijk, dat bleek wel uit de partij tegen Ghita!

MMAFAN-1122
19-05-2013, 18:10
Mooi om te zien!

Fan1976
19-05-2013, 18:51
Topaflevering. Vooral mooi om te zien hoe het er in de kleedkamers en in de loop naar de ring aan toegaat voor de partij. Ik vraag me af wie er op dit moment een serieuze tegenstander zou zijn voor Saki. Ik zag hem deze week in de sportschool op de pads en nu weer in deze partij en hij is echt gegroeid als vechter. De ranglijst op de Glory site zegt eigenlijk wel genoeg; alleen Schilt staat boven Saki, maar tussen Saki en de rest is het verschil qua punten groot. Moet eerlijk zeggen dat ik een partij tussen Schilt en Saki nu weleens zou willen zien. Ik vind dat Saki flink is gegroeid als vechter namelijk, dat bleek wel uit de partij tegen Ghita!

Oktober in Istanbul zou mooi zijn

LeeMurray
19-05-2013, 20:00
Topaflevering. Vooral mooi om te zien hoe het er in de kleedkamers en in de loop naar de ring aan toegaat voor de partij. Ik vraag me af wie er op dit moment een serieuze tegenstander zou zijn voor Saki. Ik zag hem deze week in de sportschool op de pads en nu weer in deze partij en hij is echt gegroeid als vechter. De ranglijst op de Glory site zegt eigenlijk wel genoeg; alleen Schilt staat boven Saki, maar tussen Saki en de rest is het verschil qua punten groot. Moet eerlijk zeggen dat ik een partij tussen Schilt en Saki nu weleens zou willen zien. Ik vind dat Saki flink is gegroeid als vechter namelijk, dat bleek wel uit de partij tegen Ghita!
Wat denk je van Saki vs. Spong? Ikzelf ben wel benieuwd naar die partij. Beide vechters zijn erg gegroeid sinds de laatste keer dat ze tegenover staan en beide vechters hebben een indrukwekkende winning streak...

e-type
20-05-2013, 11:11
Top aflevering weer! Ontzettend mooi om dit soort achtergrond beelden te zien, echt smullen.

(Maar Glory, laat alsjeblieft iemand met kennis van de Engelse taal naar jullie Engels kijken. Net als die spelfout op de Glory NY poster, zit deze ondertiteling onder de grammatica en spelfouten, o.a. het verschil tussen "you're" en "your" moet toch wel bekend zijn.. Als je dan, mede m.b.v. dit soort docs, in de VS wil doorbreken, moet je de Engelse subs niet meer door Bas Boon Himself laten maken hoor....)