PDA

View Full Version : Poll: Wie is de populairste GLORY vechter op dit moment?



Dennuz
21-05-2013, 12:30
Wie is volgens jullie de populairste GLORY vechter van dit moment?

VivaLaStef
21-05-2013, 12:33
Simpel...... Saki!

Kemal
21-05-2013, 12:35
Saki

Leventdepevent
21-05-2013, 12:38
bij het publiek saki

Diz
21-05-2013, 12:39
Duidelijk Saki!

Wheelie
21-05-2013, 12:40
Saki

Cigano
21-05-2013, 13:09
1.Saki
2.Spong
3.Aerts
100.Semmy Schilt

rollermanskunk
21-05-2013, 13:21
1. Saki
2. Aerts
3. Spong

The Company
21-05-2013, 13:47
De beste Schilt. De populairste Saki.

RedDawn
21-05-2013, 13:51
Saki no doubt!

Tekenend dat Schilt nog geen een stem heeft gekregen.

Nosferatu187
21-05-2013, 14:31
Saki nr.1

blackadder
21-05-2013, 14:33
Ik ga standaard voor Aerts.

Minotauro
21-05-2013, 14:36
Hoe kunnen mensen zo voor Saki gaan? Aerts is the real deal

Tony Galento
21-05-2013, 14:52
Hoe kunnen mensen zo voor Saki gaan? Aerts is the real deal

de vraagstelling had beter kunnen zijn:

welke glory vechter heeft de meeste fanboys?


P.S. jammer dat badr geen glory vechter is, dan was het nog spannend geworden..

Pansier
21-05-2013, 17:07
Tjah Saki is duidelijk de bekendste. Voor mij persoonlijk blijven Schilt en vooral Aerts de grootste helden! Al begint Saki zijn weg in mijn helden ook wel te vinden hoor! ;)

de Stiep
21-05-2013, 17:59
Tja, Semmy is een saaie, maar O ZO DODELIJKE vechter, Peter is old school die nog steeds onwaarschijnlijke prestaties neer zet. Saki is the upcoming man,trouwens Tyrone ook ! Heb dus gekozen voor Gokhan. Die gozer is voor niemand bang en gaat elk gevecht aan alsof het zijn laatste is. Ghita is imo een geweldige vechter, maar veel en veel te lief in de ring.

Justinian
21-05-2013, 18:02
Saki all the way!

Diaz bros
21-05-2013, 18:03
Misschien snap ik het niet, maar Aerts of Schilt zijn nog steeds toch de populairste vechters lijkt me? Saki heeft inderdaad furore laatst gemaakt in zijn geboorteland maar dat wil toch niet zeggen dat hij nu de populairste vechter is?? Ik denk dat er in Italie net zoveel fans zijn maar dan voor Petrosyan. Gemiddelde Amerikaan vechtsportvolger zal bij de naam Gohkan Saki denken aan een of andere kebab maaltijd terwijl de naam Aerts,hoost en schilt waarschijnlijk misschien wel nog een belletje doet rinkelen, in Azie is peter met stipt held nummero uno. De meest fanatieke supporters heeft Saki misschien wel(samen met Hari overigens).

e-type
21-05-2013, 18:11
'k denk dat je te veel verwacht van deze poll ;)


Saki is voor mij duidelijk de vechter van dit moment.

RedDawn
21-05-2013, 18:22
Misschien snap ik het niet, maar Aerts of Schilt zijn nog steeds toch de populairste vechters lijkt me? Saki heeft inderdaad furore laatst gemaakt in zijn geboorteland maar dat wil toch niet zeggen dat hij nu de populairste vechter is?? Ik denk dat er in Italie net zoveel fans zijn maar dan voor Petrosyan. Gemiddelde Amerikaan vechtsportvolger zal bij de naam Gohkan Saki denken aan een of andere kebab maaltijd terwijl de naam Aerts,hoost en schilt waarschijnlijk misschien wel nog een belletje doet rinkelen, in Azie is peter met stipt held nummero uno. De meest fanatieke supporters heeft Saki misschien wel(samen met Hari overigens).

Schilt de populairste vechter??? Hij is de beste vechter, maar zeker een van de minst populaire!!

pronk
21-05-2013, 20:01
Arme Schilt , maar zie liever Saki knokken.

Cigano
21-05-2013, 20:13
Ik vind Schilt gewoon totaal niet leuk om naar te kijken

mario the count
21-05-2013, 20:33
Schilt de beste, aerts de meeste fans wereldwijd gok ik, Saki is momenteel het populairst onder de kenners in NL denk ik en Spong is bij mij het populairst:D al zie ik Saki en Ghita ook graag vechten.

Bonjasky fan zal ik ook blijven alleen is hij jammer genoeg geen schim meer van wat hij was.

MoCCino
21-05-2013, 20:41
Saki absoluut de nr1. van Glory zowel op technische vlak als op snelheid i.c.m. explosie. Op dit moment is er niemand binnen Glory die Saki kan stoppen. Zelfs Schilt niet. Dat zal in hun volgende ontmoeting blijken. Saki heeft een vechtershart. Zelfs Spong houdt Saki niet bij.

mario the count
21-05-2013, 20:49
Saki absoluut de nr1. van Glory zowel op technische vlak als op snelheid i.c.m. explosie. Op dit moment is er niemand binnen Glory die Saki kan stoppen. Zelfs Schilt niet. Dat zal in hun volgende ontmoeting blijken. Saki heeft een vechtershart. Zelfs Spong houdt Saki niet bij.

Het zou kunnen, schilt is te verslaan. Dat hebben Aerts en Hari al laten zien. Maar toch denk ik dat Saki schilt niet gaat verslaan, ook al is hij veel technischer en een knokker pur sang. Spong zie ik schilt ook niet verslaan, al zou ik het heel gaaf vinden als een van de 2 het flikt.

ramoontjuh
22-05-2013, 18:33
Saki....zonder twijfel! Niet alleen zichtbaar op social media maar ook altijd op de gezichten van de toeschouwers....met gezichten van oehhh ahhhh...ja en ik ben een vrouw en laat ik eerlijk zeggen saki is een lekker ding!!

Diaz bros
22-05-2013, 18:55
Saki absoluut de nr1. van Glory zowel op technische vlak als op snelheid i.c.m. explosie. Op dit moment is er niemand binnen Glory die Saki kan stoppen. Zelfs Schilt niet. Dat zal in hun volgende ontmoeting blijken. Saki heeft een vechtershart. Zelfs Spong houdt Saki niet bij.

bullshit natuurlijk, hij moet eerst schilt verslaan en dan zien we wel verder, hoe kun je saki de nr.1 noemen als die 6 maanden geleden nog verloren heeft van schilt, hij heeft nooit een partij uberhaupt gevochten met schilt die spannend was... Ook tegen Hari wordt die als een kleuter weggezet, Spong wil ik hem ook nog wel zien verslagen en Ghita zonder hulp van ome joop. Schilt is de nr1, zonder twijfel ook al heb ik een tyfus hekel aan z'n vechtstijl

MoCCino
22-05-2013, 20:18
bullshit natuurlijk, hij moet eerst schilt verslaan en dan zien we wel verder, hoe kun je saki de nr.1 noemen als die 6 maanden geleden nog verloren heeft van schilt, hij heeft nooit een partij uberhaupt gevochten met schilt die spannend was... Ook tegen Hari wordt die als een kleuter weggezet, Spong wil ik hem ook nog wel zien verslagen en Ghita zonder hulp van ome joop. Schilt is de nr1, zonder twijfel ook al heb ik een tyfus hekel aan z'n vechtstijl

Ik merk aan je reactie dat je meer tijd moet steken in het lezen van berichten alvorens wat te typen. Om daar op in te haken is Badr geen GLORY vechter, dus Badr is niet ter sprake.

Hij heeft inderdaad het gevecht tegen Schilt verloren. Maar dat gevecht is in het voordeel van Schilt afgesloten wat dus absoluut niet het geval had moeten zijn. Het had minimaal een extra round moeten zijn. Dus ja Schilt heeft gewonnen en nee de volgende partij zal Schilt niet winnen.

Heel opvallend dat je het woord spannend gebruikt i.c.m. een vechter als Schilt. Als er iemand is die bewezen spannende gevechten levert dan is het Saki wel. Schilt levert nooit spannende gevechten dus een beetje kromme vergelijking.

Saki liet niks over van Ghita. Ghita had totaal geen schijn van kans laat daar geen twijfel over bestaan. Voordat je straks in sprookjes gaat geloven.

Jamila
22-05-2013, 20:41
Offcourse now at the moment zeg ik Saki.
Hij is erg 'hard' gegaan in de afgelopen 2 jaar. Men is hem meer gaan volgen, en meer gaan zien.
Met als gevolg, meer van hem gaan houden dan dat fans al reeds deden.
Hij heeft dat ook verdiend, hard gewerkt om hier te komen waar die op dit moment is in zijn carriere.
En het kan alleen nog maar bigger en better worden als hij op deze voet doorblijft gaan.
Respect Saki. En door je sympathie, heb je ook de GunFactor.

Al wil ik er wel aan toevoegen dat Schilt sowieso diehard GGvechter is en blijft.
Ook hij heeft zich keer op keer bewezen. Plus zijn nuchtere karakter siert hem.
So also one of my favorites.

Liefs Jamila

Tony Galento
22-05-2013, 21:04
Ik merk aan je reactie dat je meer tijd moet steken in het lezen van berichten alvorens wat te typen. Om daar op in te haken is Badr geen GLORY vechter, dus Badr is niet ter sprake.

Hij heeft inderdaad het gevecht tegen Schilt verloren. Maar dat gevecht is in het voordeel van Schilt afgesloten wat dus absoluut niet het geval had moeten zijn. Het had minimaal een extra round moeten zijn. Dus ja Schilt heeft gewonnen en nee de volgende partij zal Schilt niet winnen.

Heel opvallend dat je het woord spannend gebruikt i.c.m. een vechter als Schilt. Als er iemand is die bewezen spannende gevechten levert dan is het Saki wel. Schilt levert nooit spannende gevechten dus een beetje kromme vergelijking.

Saki liet niks over van Ghita. Ghita had totaal geen schijn van kans laat daar geen twijfel over bestaan. Voordat je straks in sprookjes gaat geloven.

we hebben een waarzegger in ons midden.

MoCCino
22-05-2013, 21:18
we hebben een waarzegger in ons midden.

Vele zien Schilt als onaantastbaar. Voor vele vechters misschien wel, maar Aerts heeft bewezen dat Schilt wel degelijk zwaktes heeft. Aerts deed het op z'n Aerts'. Gevolgd door Badr die Schilt K.O. sloeg deed het op z'n Badr's. En Saki gaat het op z'n Saki's doen.

Na het gevecht Saki vs. Schilt gezien te hebben durf ik die voorspelling te doen. Ik twijfelde tegen Schilt wel over de lengteverschil, maar Saki weet daar zodanig gebruik van te maken dat Schilt er amper van heeft kunnen profiteren.

Great Gambler
22-05-2013, 21:19
MoCCino boks ouwe!!!

RedDawn
22-05-2013, 21:25
Ik ben bang dat Schilt Saki binnen twee ronden KO trapt of slaat.

mario the count
22-05-2013, 21:27
Ik ben bang dat Schilt Saki binnen twee ronden KO trapt of slaat.
Saki heeft het vorige keer goed gedaan, maar ben bang dat hij op een directe loopt van schilt.

MoCCino
22-05-2013, 21:28
MoCCino boks ouwe!!!

Boks ouwe!!!

Pansier
22-05-2013, 21:33
Vele zien Schilt als onaantastbaar. Voor vele vechters misschien wel, maar Aerts heeft bewezen dat Schilt wel degelijk zwaktes heeft. Aerts deed het op z'n Aerts'. Gevolgd door Badr die Schilt K.O. sloeg deed het op z'n Badr's. En Saki gaat het op z'n Saki's doen.

Na het gevecht Saki vs. Schilt gezien te hebben durf ik die voorspelling te doen. Ik twijfelde tegen Schilt wel over de lengteverschil, maar Saki weet daar zodanig gebruik van te maken dat Schilt er amper van heeft kunnen profiteren.

Laten we eerlijk zijn... Die laatste partij was Saki kansloos. Hij probeerde nog heel mooi een spinning heel kick, maar deze was verre van in de buurt. Saki heeft het nadeel op lange afstand en ook op korte afstand ivm knieën. Ik zeg dat Saki een topper is, maar dat hij een te kleine heavyweight is om van Schilt te kunnen winnen.

S-ven
22-05-2013, 21:41
Of course Saki, zonder twijfel :)

MoCCino
22-05-2013, 21:42
Laten we eerlijk zijn... Die laatste partij was Saki kansloos. Hij probeerde nog heel mooi een spinning heel kick, maar deze was verre van in de buurt. Saki heeft het nadeel op lange afstand en ook op korte afstand ivm knieën. Ik zeg dat Saki een topper is, maar dat hij een te kleine heavyweight is om van Schilt te kunnen winnen.

Ik vind niet dat hij kansloos was. Juist het tegenovergestelde. Hij deed het heel goed voor zijn lengte en gewicht. Hij weet er goed mee om te gaan. Kansloos is als hij alle hoeken van de ring was gemept en 3 knockdowns te verwerken kreeg.

Tony Galento
22-05-2013, 22:08
Vele zien Schilt als onaantastbaar. Voor vele vechters misschien wel, maar Aerts heeft bewezen dat Schilt wel degelijk zwaktes heeft. Aerts deed het op z'n Aerts'. Gevolgd door Badr die Schilt K.O. sloeg deed het op z'n Badr's. En Saki gaat het op z'n Saki's doen.

Na het gevecht Saki vs. Schilt gezien te hebben durf ik die voorspelling te doen. Ik twijfelde tegen Schilt wel over de lengteverschil, maar Saki weet daar zodanig gebruik van te maken dat Schilt er amper van heeft kunnen profiteren.

Aert is een grote jongen en die heeft dus minder last van het gewichts- en lengteverschil. bij aerts zie je juist dat hij het goed doet tegen zware tegenstanders en slecht tegen snelle tegenstanders. de scherpte raakt er natuurlijk wel af na al die tropenjaren.

Bij badr vergeet je dat schilt in de tweede ontmoeting badr gedeklasseerd heeft door hem met een linkse directe tegen het canvas te slaan.

En wat saki betreft, die zal een schilt in goede doen nooit kunnen verslaan, daar heeft hij simpelweg de lengte en massa niet voor. het enige lichtpuntje voor hem is dat schilt niet meer de jongste is.

spong vs. saki lijkt me trouwens een veel interessantere match-up. schilt vs. saki gaat weer een lelijke partij worden. bijna een freakshow.

Bromios
22-05-2013, 22:10
Ik zeg het nog maar een keer: hij is de Jerome le Banner van Nederland. Hij kan alleen titels winnen als die titels speciaal voor hem in het leven worden geroepen. Hij is gewoon niet groot en sterk genoeg om het de echte HW's lastig te maken. Hij kan best een keertje een pot winnen maar niet structureel.

Je hoort altijd; ja maar als hij niet zijn arm gebroken had dan had hij wel kunnen winnen. als, als, als. Gebeurde niet en gaat denk ik ook niet gebeuren.

Hij zou naar LHW moeten net als Spong.

de Zweed
22-05-2013, 22:29
Op dit moment ga ik zeker voor Saki, zeker na zijn prestaties en trainingen van de laatste paar maanden

tyson19
22-05-2013, 22:39
Ik heb zojuist naar de beelden van de docu van saki gekeken. Saki is nummero 1. Dat zit eraan te komen, groeit snel, zeker sinds Mike hem begeleid. Toch wil ik een tip geven aan de kamp van Saki. Met alle goede bedoeling.

Het valt mij op dat Saki een vrij nerveus persoonlijkheid heeft. Dit is een belangrijke aandachtspunt voor de begeleiders van Saki. Bij zijn eerdere docu zag ik dat ook, die jongen is ongelooflijk nerveus wanneer die opkomt. Natuurlijk is het logisch dat er spanning bij komt kijken door het vrijkomende adrenaline. Bij Saki vreet het echter heel wat energie, men moet hem leren om zijn emoties beter onder controle te krijgen. Gecontroleerde agressie, dat is een punt waar zijn begeleiders hem in moeten begeleiden.

Naar mijn idee speelde dat laatste punt een belangrijke rol bij zijn verlies tegen zijn gevecht tegen Bad Hari. Saki is nu completer, sneller, sterker en explosiever. Hoe zit het met zijn geest? Hoe sterk is zijn geest? Daar moet men nu hem in gaan begeleiden. Saki is naar mijn idee diep van binnen een onzekere persoon. Die onzekerheid moet overwonnen worden. Dan gaat deze jongen nog eens legendarisch worden.

Men propt teveel emotie bij zijn opkomst. Turken worden nu eenmaal gek wanneer ze hen vlag zien. Die vrienden van hem zorgen met die grote Turkse vlaggen voor onnodige emotie. Ook de opkomst muziek van Saki, adrenaline giert al door je lichaam, waarom nog meer nervositeit pompen door zo een nummer met een hoge bass gehalte?

Koelbloedigheid, gecontroleerde agressie, zelfverzekerdheid en vooral kalmte, dat zijn de termen waarin de geest van Gokhan zich moet ontwikkelen. Dan gaan we nog eens zien wie deze jongen dan nog kan verslaan.

Tot slot moest ik nog enorm lachen van Hans Nijman. Op wikipedia zag ik dat die beste man 53 is. Zit gewoon doodleuk mee te trainen en te sparren. Ik durf te wedden dat die oude nog heel wat jongelui met zijn rechter kan neerslaan...

succes mensen!

Tony Galento
22-05-2013, 22:42
Op dit moment ga ik zeker voor Saki, zeker na zijn prestaties en trainingen van de laatste paar maanden


doet ie het licht uit?

The Bulldog
22-05-2013, 22:48
Spong...saki als 2e....

mario the count
22-05-2013, 23:52
Ik heb zojuist naar de beelden van de docu van saki gekeken. Saki is nummero 1. Dat zit eraan te komen, groeit snel, zeker sinds Mike hem begeleid. Toch wil ik een tip geven aan de kamp van Saki. Met alle goede bedoeling.

Het valt mij op dat Saki een vrij nerveus persoonlijkheid heeft. Dit is een belangrijke aandachtspunt voor de begeleiders van Saki. Bij zijn eerdere docu zag ik dat ook, die jongen is ongelooflijk nerveus wanneer die opkomt. Natuurlijk is het logisch dat er spanning bij komt kijken door het vrijkomende adrenaline. Bij Saki vreet het echter heel wat energie, men moet hem leren om zijn emoties beter onder controle te krijgen. Gecontroleerde agressie, dat is een punt waar zijn begeleiders hem in moeten begeleiden.

Naar mijn idee speelde dat laatste punt een belangrijke rol bij zijn verlies tegen zijn gevecht tegen Bad Hari. Saki is nu completer, sneller, sterker en explosiever. Hoe zit het met zijn geest? Hoe sterk is zijn geest? Daar moet men nu hem in gaan begeleiden. Saki is naar mijn idee diep van binnen een onzekere persoon. Die onzekerheid moet overwonnen worden. Dan gaat deze jongen nog eens legendarisch worden.

Men propt teveel emotie bij zijn opkomst. Turken worden nu eenmaal gek wanneer ze hen vlag zien. Die vrienden van hem zorgen met die grote Turkse vlaggen voor onnodige emotie. Ook de opkomst muziek van Saki, adrenaline giert al door je lichaam, waarom nog meer nervositeit pompen door zo een nummer met een hoge bass gehalte?

Koelbloedigheid, gecontroleerde agressie, zelfverzekerdheid en vooral kalmte, dat zijn de termen waarin de geest van Gokhan zich moet ontwikkelen. Dan gaan we nog eens zien wie deze jongen dan nog kan verslaan.

Tot slot moest ik nog enorm lachen van Hans Nijman. Op wikipedia zag ik dat die beste man 53 is. Zit gewoon doodleuk mee te trainen en te sparren. Ik durf te wedden dat die oude nog heel wat jongelui met zijn rechter kan neerslaan...

succes mensen!

Badr was toen een klasse beter dan Saki, dat speelde een grote rol bij het verlies van Saki.

Ko2j
23-05-2013, 09:50
Ik merk aan je reactie dat je meer tijd moet steken in het lezen van berichten alvorens wat te typen. Om daar op in te haken is Badr geen GLORY vechter, dus Badr is niet ter sprake.

Hij heeft inderdaad het gevecht tegen Schilt verloren. Maar dat gevecht is in het voordeel van Schilt afgesloten wat dus absoluut niet het geval had moeten zijn. Het had minimaal een extra round moeten zijn. Dus ja Schilt heeft gewonnen en nee de volgende partij zal Schilt niet winnen.

Heel opvallend dat je het woord spannend gebruikt i.c.m. een vechter als Schilt. Als er iemand is die bewezen spannende gevechten levert dan is het Saki wel. Schilt levert nooit spannende gevechten dus een beetje kromme vergelijking.

Saki liet niks over van Ghita. Ghita had totaal geen schijn van kans laat daar geen twijfel over bestaan. Voordat je straks in sprookjes gaat geloven.
Je komt een beetje over als een typisch gevalletje hype train. In het laatste jaar:
*Gemakkelijk weg gezet door Badr Hari.
*Gewonnen van 4 sub toppers.
*Verliest een weinig betwiste beslissing tegen Schilt. Dat Ubeda Ghita stopte is wel veel besproken, maar ik heb nergens topics gezien met veel mensen die dachten dat Saki dat echt had gewonnen. Hou er ook rekening mee dat Saki veel makkelijkere eerste 2 partijen had.
*Wint van Ghita op overtuigende wijze. Echter flikkert hij hem op weinig sportieve wijze op de grond. Maar goed, die discussie has been done to death.
En nu opeens, 5 maandjes later, 1 goede win en wat trainen bij Mike's gym later en het is opeens een ander beestje geworden? Natuurlijk is Schilt te verslaan, dat hebben Peter Aerts en Hari wel laten zien. Maar iedereen die ooit van hem heeft gewonnen was wel 10-15 cm langer dan Saki. Ghita is ook totaal niet te vergelijken met Schilt. Ghita is een rustige afwachtende vechter, waarbij Schilt veel actiever is en geen ruimte laat om eens lekker lange combinaties te doen. Schilt zet constant druk, druk, druk, met ongelooflijk veel cardio.
Ik snap dat het leuk is om te denken dat Saki ala Overeem opeens 2.0 is geworden. Maar dat is een sprookje. Sowieso is het leuk om Saki fan te zijn. Hij is agressief, grote bek en heeft veel power. Saki kan wel winnen, als het hem lukt om een hoek of een trap door de verdediging van Schilt te krijgen. Maar de kans daarop is gewoon klein en Saki is de underdog, ook al ben je er heilig van overtuigd dat hij schijnbaar nu een hele andere vechter is.
Je zal het compleet niet met mij eens zijn, maar iets heel hard roepen maakt het niet meteen waar. Schilt laat nu al 10 jaar zien dat hij alle toppers, alle nummer 2s, alle mensen die hem wel eens weg zouden zetten, gemakkelijk verslaat. Hij heeft iedereen al gehad en van iedereen gewonnen. Afgezien van 1 controversiele loss tegen Hong-man is er ook geen enkele loss die hij niet heeft teruggepakt. Als de partij tegen Saki er komt zal dat ook weer eindigen in een gecrashte hypetrain.

Richelieu
23-05-2013, 11:39
De beste Schilt. De populairste Saki.

Goed gezegd!

mario the count
23-05-2013, 14:24
Je komt een beetje over als een typisch gevalletje hype train. In het laatste jaar:
*Gemakkelijk weg gezet door Badr Hari.
*Gewonnen van 4 sub toppers.
*Verliest een weinig betwiste beslissing tegen Schilt. Dat Ubeda Ghita stopte is wel veel besproken, maar ik heb nergens topics gezien met veel mensen die dachten dat Saki dat echt had gewonnen. Hou er ook rekening mee dat Saki veel makkelijkere eerste 2 partijen had.
*Wint van Ghita op overtuigende wijze. Echter flikkert hij hem op weinig sportieve wijze op de grond. Maar goed, die discussie has been done to death.
En nu opeens, 5 maandjes later, 1 goede win en wat trainen bij Mike's gym later en het is opeens een ander beestje geworden? Natuurlijk is Schilt te verslaan, dat hebben Peter Aerts en Hari wel laten zien. Maar iedereen die ooit van hem heeft gewonnen was wel 10-15 cm langer dan Saki. Ghita is ook totaal niet te vergelijken met Schilt. Ghita is een rustige afwachtende vechter, waarbij Schilt veel actiever is en geen ruimte laat om eens lekker lange combinaties te doen. Schilt zet constant druk, druk, druk, met ongelooflijk veel cardio.
Ik snap dat het leuk is om te denken dat Saki ala Overeem opeens 2.0 is geworden. Maar dat is een sprookje. Sowieso is het leuk om Saki fan te zijn. Hij is agressief, grote bek en heeft veel power. Saki kan wel winnen, als het hem lukt om een hoek of een trap door de verdediging van Schilt te krijgen. Maar de kans daarop is gewoon klein en Saki is de underdog, ook al ben je er heilig van overtuigd dat hij schijnbaar nu een hele andere vechter is.
Je zal het compleet niet met mij eens zijn, maar iets heel hard roepen maakt het niet meteen waar. Schilt laat nu al 10 jaar zien dat hij alle toppers, alle nummer 2s, alle mensen die hem wel eens weg zouden zetten, gemakkelijk verslaat. Hij heeft iedereen al gehad en van iedereen gewonnen. Afgezien van 1 controversiele loss tegen Hong-man is er ook geen enkele loss die hij niet heeft teruggepakt. Als de partij tegen Saki er komt zal dat ook weer eindigen in een gecrashte hypetrain.
+1, zolang schilt er is, is er een grote kans dat Saki de Nr 2 blijft. Uiteraard kan het gebeuren dat Saki net een hoek door de verdediging van Schilt krijgt, maar die kans acht ik heel klein. Aan de andere kant, hoe meer we deze soort berichten posten hoe gemotiveerder Saki wordt om het tegendeel te bewijzen:D

Vinand
23-05-2013, 14:58
Ik stem op Spong! Ik heb gewoon heel veel sympathie voor hem. Nummer 2 is voor mij Ghita/saki.

Great Gambler
23-05-2013, 15:22
Ik heb zojuist naar de beelden van de docu van saki gekeken. Saki is nummero 1. Dat zit eraan te komen, groeit snel, zeker sinds Mike hem begeleid. Toch wil ik een tip geven aan de kamp van Saki. Met alle goede bedoeling.

Het valt mij op dat Saki een vrij nerveus persoonlijkheid heeft. Dit is een belangrijke aandachtspunt voor de begeleiders van Saki. Bij zijn eerdere docu zag ik dat ook, die jongen is ongelooflijk nerveus wanneer die opkomt. Natuurlijk is het logisch dat er spanning bij komt kijken door het vrijkomende adrenaline. Bij Saki vreet het echter heel wat energie, men moet hem leren om zijn emoties beter onder controle te krijgen. Gecontroleerde agressie, dat is een punt waar zijn begeleiders hem in moeten begeleiden.

Naar mijn idee speelde dat laatste punt een belangrijke rol bij zijn verlies tegen zijn gevecht tegen Bad Hari. Saki is nu completer, sneller, sterker en explosiever. Hoe zit het met zijn geest? Hoe sterk is zijn geest? Daar moet men nu hem in gaan begeleiden. Saki is naar mijn idee diep van binnen een onzekere persoon. Die onzekerheid moet overwonnen worden. Dan gaat deze jongen nog eens legendarisch worden.

Men propt teveel emotie bij zijn opkomst. Turken worden nu eenmaal gek wanneer ze hen vlag zien. Die vrienden van hem zorgen met die grote Turkse vlaggen voor onnodige emotie. Ook de opkomst muziek van Saki, adrenaline giert al door je lichaam, waarom nog meer nervositeit pompen door zo een nummer met een hoge bass gehalte?

Koelbloedigheid, gecontroleerde agressie, zelfverzekerdheid en vooral kalmte, dat zijn de termen waarin de geest van Gokhan zich moet ontwikkelen. Dan gaan we nog eens zien wie deze jongen dan nog kan verslaan.

Tot slot moest ik nog enorm lachen van Hans Nijman. Op wikipedia zag ik dat die beste man 53 is. Zit gewoon doodleuk mee te trainen en te sparren. Ik durf te wedden dat die oude nog heel wat jongelui met zijn rechter kan neerslaan...

succes mensen!

Ik ken je niet maar je hebt helemaal gelijk vriend! Saki heeft meer kwaliteiten dan Badr en door te veel spanning heeft hij niets kunnen laten zien tegen Badr.

mario the count
23-05-2013, 15:43
Ik ken je niet maar je hebt helemaal gelijk vriend! Saki heeft meer kwaliteiten dan Badr en door te veel spanning heeft hij niets kunnen laten zien tegen Badr.

Ja zo ken ik er nog wel een paar, teveel spanning my ass. Hij heeft gewoon verloren omdat badr veel beter was destijds en dat weet hij zelf ook, alleen sommige fanboys willen het niet begrijpen.

Als iemand roept dat ghita heeft verloren omdat hij last van zijn elleboog had beginnen de fanboys van Saki te stuiteren, maar als er gezegd wordt dat Saki verloor van Badr door zenuwen dan klopt het wel :lol:

Willm
23-05-2013, 15:51
Ik ken je niet maar je hebt helemaal gelijk vriend! Saki heeft meer kwaliteiten dan Badr en door te veel spanning heeft hij niets kunnen laten zien tegen Badr.
Voor mij ook Saki hoor, maar dit is natuurlijk bullshit.

blackadder
23-05-2013, 16:24
teveel spanning my ass.
Dit schijnt te helpen. :p
http://www.seacoast.com/topic.php?health=natural+anus+relaxer

Guytje
23-05-2013, 16:25
Saki vs Badr is op dit moment niet de moment. Eerst Saki vs Spong, das al meer van wat ik wil gaan zien...Oei, ik heb dit misschien al eens eerder gezegd..
Wat SChilt betreft, topvechter, topvent, sportieve kerel, maaar als ik even de advocaat van de duivel mag spelen zou het voor Glory volgens mij goed zijn om na een verliespartij van Schilt vriendelijk te vragen (met een pensioenfonds equivalent aan 10 partijen) om de beste man te laten stoppen en vriendelijk te bedanken voor bewezen diensten. Klinkt zo ongelooflijk slecht dat ik me schaam dat ik dit schrijf maar, ik vrees dat dit de realiteit is wat betreft een Glory als bedrijf. Maar puur sportief moet Schilt gewoon nog doorgaan zolang hij kan en wil en de geschiedenis ingaan als de absolute n°1 wat betreft results. Een Saki, Aerts, Hoost, Spong, Bonjasky, Lebanner, en ja een Badr enz zal altijd meer emoties loskweken bij de mensen, spijtig voor Schilt, maar is nu eenmaal niet anders..

mario the count
23-05-2013, 16:34
Dit schijnt te helpen. :p
http://www.seacoast.com/topic.php?health=natural+anus+relaxer

:lol: waarom klik ik die link nog aan ook eigenlijk:crying:

MoCCino
23-05-2013, 17:33
Ik heb zojuist naar de beelden van de docu van saki gekeken. Saki is nummero 1. Dat zit eraan te komen, groeit snel, zeker sinds Mike hem begeleid. Toch wil ik een tip geven aan de kamp van Saki. Met alle goede bedoeling.

Het valt mij op dat Saki een vrij nerveus persoonlijkheid heeft. Dit is een belangrijke aandachtspunt voor de begeleiders van Saki. Bij zijn eerdere docu zag ik dat ook, die jongen is ongelooflijk nerveus wanneer die opkomt. Natuurlijk is het logisch dat er spanning bij komt kijken door het vrijkomende adrenaline. Bij Saki vreet het echter heel wat energie, men moet hem leren om zijn emoties beter onder controle te krijgen. Gecontroleerde agressie, dat is een punt waar zijn begeleiders hem in moeten begeleiden.

Naar mijn idee speelde dat laatste punt een belangrijke rol bij zijn verlies tegen zijn gevecht tegen Bad Hari. Saki is nu completer, sneller, sterker en explosiever. Hoe zit het met zijn geest? Hoe sterk is zijn geest? Daar moet men nu hem in gaan begeleiden. Saki is naar mijn idee diep van binnen een onzekere persoon. Die onzekerheid moet overwonnen worden. Dan gaat deze jongen nog eens legendarisch worden.

Men propt teveel emotie bij zijn opkomst. Turken worden nu eenmaal gek wanneer ze hen vlag zien. Die vrienden van hem zorgen met die grote Turkse vlaggen voor onnodige emotie. Ook de opkomst muziek van Saki, adrenaline giert al door je lichaam, waarom nog meer nervositeit pompen door zo een nummer met een hoge bass gehalte?

Koelbloedigheid, gecontroleerde agressie, zelfverzekerdheid en vooral kalmte, dat zijn de termen waarin de geest van Gokhan zich moet ontwikkelen. Dan gaan we nog eens zien wie deze jongen dan nog kan verslaan.

Tot slot moest ik nog enorm lachen van Hans Nijman. Op wikipedia zag ik dat die beste man 53 is. Zit gewoon doodleuk mee te trainen en te sparren. Ik durf te wedden dat die oude nog heel wat jongelui met zijn rechter kan neerslaan...

succes mensen!

Ik begrijp enigszins wel wat je uitlegt, maar je doet alsof Saki net komt kijken. Hij heeft zoveel partijen gedraaid, zoveel partijen succesvol afgerond dat je stelling hierboven niet altijd geld. Ik vind het meer zoeken naar een oorzaak wat in mijn ogen slechts een bijzaak is. Spanningen horen erbij en dat is iets wat je niet onder de knie kunt krijgen. Elk gevecht brengt bepaalde spanningen met zich mee, sommige zwaarbeladen sommige minder. Het enige wat je kan doen is eraan toegeven. De spanningen reiken tot de eerste bel daarna is het serious business. De spanningen die hij voelt, voelt z'n tegenstander ook.

Pansier
23-05-2013, 21:50
Saki vs Badr is op dit moment niet de moment. Eerst Saki vs Spong, das al meer van wat ik wil gaan zien...Oei, ik heb dit misschien al eens eerder gezegd..
Wat SChilt betreft, topvechter, topvent, sportieve kerel, maaar als ik even de advocaat van de duivel mag spelen zou het voor Glory volgens mij goed zijn om na een verliespartij van Schilt vriendelijk te vragen (met een pensioenfonds equivalent aan 10 partijen) om de beste man te laten stoppen en vriendelijk te bedanken voor bewezen diensten. Klinkt zo ongelooflijk slecht dat ik me schaam dat ik dit schrijf maar, ik vrees dat dit de realiteit is wat betreft een Glory als bedrijf. Maar puur sportief moet Schilt gewoon nog doorgaan zolang hij kan en wil en de geschiedenis ingaan als de absolute n°1 wat betreft results. Een Saki, Aerts, Hoost, Spong, Bonjasky, Lebanner, en ja een Badr enz zal altijd meer emoties loskweken bij de mensen, spijtig voor Schilt, maar is nu eenmaal niet anders..

Zwaar disrespectvol richting Schilt...Je doet alsof Schilt geen enkele fan heeft over de hele wereld. Je vergeet dat er genoeg Japanners zijn die hem wel de credit geven die hij verdient. Ik vind het een topper en ik vind het walgelijk dat je zoiets durft te zeggen!

Bromios
23-05-2013, 22:17
Zwaar disrespectvol richting Schilt...Je doet alsof Schilt geen enkele fan heeft over de hele wereld. Je vergeet dat er genoeg Japanners zijn die hem wel de credit geven die hij verdient. Ik vind het een topper en ik vind het walgelijk dat je zoiets durft te zeggen!
x2

pound for pound the best heavyweight in the world.

De klitschko's moeten ook maar eens stoppen dan. is ook geen fuck meer aan. Als die Saki zo'n topper is moet hij hem oprollen.

Guytje
23-05-2013, 22:36
Ja je hebt wel gelijk, wat Japan betreft en indeed ook zeker fans in de rest van de wereld, alleen zal hij niet een fanbase uitbouwen die een Aerts, saki, badr enz uitbouwen, de die hards zullen zijn stijl wel begrijpen en snappen en kunnen appreciëren , maar spijtig genoeg niet het grote publiek.

Guytje
23-05-2013, 22:57
Mijn excuses naar Pansier toe, je hebt gelijk , Schilt verdiend zeer zeker veel respect . Zoals ik ook zeg, sportief gezien kan ie nog jaren meedraaien en waarschijnlijk zelf redelijk makkelijk op de n1 spot, maar ik doelde vooral op puur zakelijk gebied denk ik dat een vechter die zowel de die hards als de gewone kijker van gala's kan bekoren meer mogelijkheden zal bieden. Dat is spijtig want inderdaad de man verdient na alles en iederen te hebben verslaan een veel groter status.