PDA

View Full Version : Vechtsportgala ‘LEGEND’ zaterdag bij RTL 7 *Spoilers



Pages : [1] 2

Wheelie
21-05-2013, 15:58
Op zaterdag 25 mei zendt RTL 7 het prestigieuze vechtsportgala ‘Legend’ uit. Helden uit de K-1 (kickboksen) en MMA (Mixed Martial Arts) verschijnen hiervoor in de ring in de bijna 10.000 toeschouwers tellende Minor Arena in Moskou. Ook de Nederlander Badr Hari is daar van de partij. Hij neemt het in een K-1 Super Fight (+93 kg) op tegen de man die hij eerder KO sloeg maar die het hem in zijn laatste wedstrijd – die ook te zien was bij RTL 7 – ook zeer moeilijk wist te maken, de Rus Zabit Samedov.

Een andere zeer opvallende partij is een MMA Super Fight (+93 kg) tussen de Amerikaan Bob ‘The Beast’ Sapp en de Rus Alexander Emelianenko. De laatste is de jongere broer van vechtsportlegende Fedor Emelianenko, die inmiddels zijn handschoenen aan de wilgen heeft gehangen en politiek actief is. De ex-American footballspeler Sapp maakte enkele jaren geleden de overstap naar de vechtsportring, een plek waar hij met zijn lengte (2 meter) en postuur (160 kilo) floreert. Naast deze zwaargewichten is er bij ‘Legend’ ook ruimschoots plaats voor de lichtere en snellere vechtsporters.

Het commentaar bij de wedstrijden komt van Koert Westerman en Edwin van Os.
Met het uitzenden van het ‘Legend’-vechtsportgala wijzigt de eerder aangekondigde programmering van RTL 7 voor zaterdag 25 mei. De geplande film ‘13’ wordt nu op een andere dag uitgezonden.

Uitzending RTL 7: zaterdag 25 mei vanaf 22.10 uur.

Kemal
21-05-2013, 16:09
Super!! thanks! gaan we zeker bekijken

blackadder
21-05-2013, 16:11
Super!! thanks! gaan we zeker bekijken...
...op uitzending gemist. :p

Kemal
21-05-2013, 16:24
Ik ben trouwens wel benieuwd of ze de mma partijen ook uitzenden..

Leventdepevent
21-05-2013, 16:25
"Het commentaar bij de wedstrijden komt van Koert Westerman"..........dan houdt het voor mij al op :P

RedDawn
21-05-2013, 16:32
Super, Badr Hari sells! ;)

mario the count
21-05-2013, 16:58
Super, Badr Hari sells! ;)

Ja echt, rtl doet het heel slim. Veel mensen die geen vechtsportliefhebber zijn gaan kijken, puur omdat hij zoveel in de media is geweest.Ik ben zelf heel erg benieuwd naar zijn niveau, kijken of hij klaar is om weer met de top mee te draaien.

Richelieu
21-05-2013, 17:10
Die commentator is jammer genoeg een dikke fail, maar hopelijk neemt Edwin van Os het meeste voor zijn rekening die avond. Wel tof dat RTL het uit gaat zenden.

tidelot
21-05-2013, 17:28
ik denk dat niet lang gaat duren voor glory een mega bod gaat doen op hari.
zijn naam verkoopt

is het trouwens live of wordt het iets later uitgezonden

Minotauro
21-05-2013, 17:31
Kunnen we geen petitie starten zodat koert westerman opflikkert? Die man verpest elke vechtsportavond op rtl7. Echt belachelijk hoe slecht hij commentaar geeft en hoe weinig hij weet.

Ohja, sinds wanneer is sapp overgestapt? Al 8 jaar ofzo toch? Weet niet beter dan dat die man vecht en zuigt

e-type
21-05-2013, 18:06
Kunnen we geen petitie starten zodat koert westerman opflikkert? Die man verpest elke vechtsportavond op rtl7. Echt belachelijk hoe slecht hij commentaar geeft en hoe weinig hij weet.

Ohja, sinds wanneer is sapp overgestapt? Al 8 jaar ofzo toch? Weet niet beter dan dat die man vecht en zuigt


jih...die Koert raakt al van slag als er een keertje hard geslagen wordt...ech niet normaal commentaar bij een vechtsport gala...hij had het bij Domino D-Day moeten houden...

Verder ben ik heeeeeeel benieuwd hoe Badr eraan toe is. 't Is de laatste tijd aardig rustig geweest op het roddelfront, dus hopelijk heeft ie zich, tussen de afwasbeurtjes door, optimaal kunnen focussen op Samedov.

Diaz bros
21-05-2013, 19:08
Kunnen we geen petitie starten zodat koert westerman opflikkert? Die man verpest elke vechtsportavond op rtl7. Echt belachelijk hoe slecht hij commentaar geeft en hoe weinig hij weet.

Ohja, sinds wanneer is sapp overgestapt? Al 8 jaar ofzo toch? Weet niet beter dan dat die man vecht en zuigt

Denk dat het niet veel zal gaan werken want ik zie Koert tegenwoordig van alles doen waar die de ballen verstand van heeft, RTL zit dun met hun sportverslaggevers denk ik.
Dat die rechtszaak van hem maar snel voorbij is zodat voor Glory kan vechten, wat een win-win situatie zal dit voor beide zijn, zeker ook voor Glory!

de Stiep
21-05-2013, 19:08
Dank je wel voor deze info Kev. Ga zeker kijken en met het geluid van klassieke muziek of zo, want de commentator ? Pfffffffffff

rollermanskunk
21-05-2013, 19:29
Badr in vorm moet dit in de 1e ronde via een brutal ko kunnen klaren. Hopelijk is die binnenkort verlost van die rechtzaak en kan die gelijk door naar Glory.

Soulbringer320
21-05-2013, 21:18
Leuk dat ze het uitzenden, maar ga toch voor de download.
Het irritante commentaar, en de reclames, en inkorten van de aanloop naar het gevecht irriteren mij mateloos.

MoCCino
21-05-2013, 21:47
Knap dat Badr zoiets kan klaren. Daar waar andere organisaties hun uiterst best doen om hetzelfde te realiseren wat alsnog niet lukt. Erg paradoxaal maar wel de harde waarheid! Badr verkoopt gewoon. Hij zou bij toetreding tot Glory de competitie compleet maken en ervoor kunnen zorgen dat Glory gala's live uitgezonden worden. Win-win situatie!

Willm
21-05-2013, 22:25
Potverdorie, totaal oninteressant gala maar Badr is er bij en de tv zenders staan te popelen om het uit te zenden. Blijkbaar heeft het de vorige keer flink wat opgeleverd voor rtl7, anders zouden ze zich hier niet aan wagen. Maar mij hoor je niet klagen hoor, geweldig dat je het gewoon op tv kan zien. Wordt weer een mooi avondje.

The Company
21-05-2013, 23:27
Bob Sapp vs Aleks Emilianenko. Goede reclame voor MMA op de Nederlandse TV.

joostje
22-05-2013, 13:09
Bob Sapp vs Aleks Emilianenko. Goede reclame voor MMA op de Nederlandse TV.

Bob Sapp goede reclame voor MMA?

Minotauro
22-05-2013, 13:23
Beide zijn het cans die er geen flikker van kunnen. Sapp nog nooit wat gekund, Aleks sinds jaren niet meer. Jammer dat dit op tv moet komen ja!

The Company
22-05-2013, 13:38
Bob Sapp goede reclame voor MMA?

Sarcasme?

Turboknecht
22-05-2013, 14:02
Leuk dat ze het uitzenden, maar ga toch voor de download.
Het irritante commentaar, en de reclames, en inkorten van de aanloop naar het gevecht irriteren mij mateloos.

Inderdaad, ik ga er ook echt niet naar kijken.
Daarnaast vind ik de potten niet echt spannend. Wellicht kijk ik de dag erna een paar videotjes online terug als ik vernomen heb dat er wat spannends gebeurt is.

Turboknecht
22-05-2013, 14:04
Knap dat Badr zoiets kan klaren. Daar waar andere organisaties hun uiterst best doen om hetzelfde te realiseren wat alsnog niet lukt. Erg paradoxaal maar wel de harde waarheid! Badr verkoopt gewoon. Hij zou bij toetreding tot Glory de competitie compleet maken en ervoor kunnen zorgen dat Glory gala's live uitgezonden worden. Win-win situatie!

Hij neukt met de ene BN'er en de ander slaat hij kreupel. Op zich wel knap, maar niet op de manier die jij bedoelt waarschijnlijk.

Illest
22-05-2013, 14:17
je bent zo goed als je laatste wedstrijd, dat geldt voor Badr en voor Samedov. Laatstgenoemde zag er goed uit in zijn laatste pot..dat geldt niet voor onze grote vriend.

Leuk dat het wordt uitgezonden, eerst de CL-finale op zaterdag en daarna dit..prima avondje!

adenane
22-05-2013, 14:37
Het is niet LIVE te zien op RTL 7. Het gala begint eerder op de dag. Maar voor degene die het wel 'LIVE' willen zien, er is een stream beschikbaar. Deze is hier te vinden: www.ustream.tv/legendfightshow (http://www.ustream.tv/legendfightshow). Kost je wel $14.95.

mario the count
22-05-2013, 14:48
Het is niet LIVE te zien op RTL 7. Het gala begint eerder op de dag. Maar voor degene die het wel 'LIVE' willen zien, er is een stream beschikbaar. Deze is hier te vinden: www.ustream.tv/legendfightshow (http://www.ustream.tv/legendfightshow). Kost je wel $14.95.
Ik wacht wel totdat het op tv komt, 14,95 betalen voor een badr die misschien nog in halve gare vorm is zie ik niet zitten. Als hij wel in vorm is dan duurt de partij nog geen 2 min gok ik, dus dat is ook niet de moeite.

tidelot
22-05-2013, 14:55
Het is niet LIVE te zien op RTL 7. Het gala begint eerder op de dag. Maar voor degene die het wel 'LIVE' willen zien, er is een stream beschikbaar. Deze is hier te vinden: www.ustream.tv/legendfightshow (http://www.ustream.tv/legendfightshow). Kost je wel $14.95.

zo een vermoeden had ik dus al. staat nergens dat het live is.

adenane
22-05-2013, 15:33
zo een vermoeden had ik dus al. staat nergens dat het live is.

Ik weet dat het nergens staat dat het LIVE is, maar mijn post was meer voor de mensen die 'geen commercials, geen Koert Westerman en geen oeverloos gezeik over randzaken' willen aan zien of horen ;).

Leventdepevent
22-05-2013, 15:46
Ik weet dat het nergens staat dat het LIVE is, maar mijn post was meer voor de mensen die 'geen commercials, geen Koert Westerman en geen oeverloos gezeik over randzaken' willen aan zien of horen ;).

"geen koert westerman"? dat zijn REPS vriend :D

cornelus
22-05-2013, 16:05
Bob Sapp :crying:

univers1l
22-05-2013, 16:34
jeetje een gala van niks. en toch zendt rtl 7 dit evenement, wat verkoopt Badr goed zeg! Glory istanbul zou een mooie affiche geweest zijn om vechtsport te introduceren. maar misschien wil rtl juist dat de leek ziet, dat vechtsport niets voorsteld. wie weet.

een ding is zeker :Glory teken Badr Hari en je hebt de gp final 16 en final 8 in dec gewoon op rtl 7

blackadder
22-05-2013, 16:58
de gp final 16 en final 8 in dec
Je weet wel dat GLORY voor de HW één 16 mans toernooi heeft?

univers1l
22-05-2013, 18:15
Je weet wel dat GLORY voor de HW één 16 mans toernooi heeft?
ja dat weet ik.
en jij weet wat ik ermee bedoel toch? het gaat om Glory gala op RTL of het alleen de final16 is of een ander gala, maakt niet uit.

Klassikl
22-05-2013, 19:04
Toch wel erg dubbel. Goed dat er weer een event door RTL uitgezonden wordt maar dat het net dit event moet zijn is dan weer erg teleurstellend

rollermanskunk
22-05-2013, 19:28
De event begint al om 16.00 uur s'middags ( 18.00 uur Moskou tijd). Het gevecht van Badr zal denk ik tussen 17.00 uur - 18.00 uur Nederlandse tijd beginnen:

Programma:

Reserve fight. K-1, 71 kg
Vyacheslav Borschev vs Alim Nabiev

Super Fight, MMA, 77 kg
Sergey Khandozhko vs Eduard Vartanyan

The Big 4 Semifinal. 71 kg
Dzhabar Askerov vs Enrico Gogokhia

The Big 4 Semifinal, 71 kg
Artur Kyshenko vs Yury Bessmertny

Super Fight, MMA, 77 kg
Alexei Nazarov vs Mindaugas Verbickas

Super Fight, K-1, +93 kg
Badr Hari vs Zabit Samedov

The Big 4 Final. K-1, 71 kg

Super Fight, MMA, +93 kg
Alexander Emelianenko vs Bob Sapp

Diaz bros
22-05-2013, 19:51
jeetje een gala van niks. en toch zendt rtl 7 dit evenement, wat verkoopt Badr goed zeg! Glory istanbul zou een mooie affiche geweest zijn om vechtsport te introduceren. maar misschien wil rtl juist dat de leek ziet, dat vechtsport niets voorsteld. wie weet.

een ding is zeker :Glory teken Badr Hari en je hebt de gp final 16 en final 8 in dec gewoon op rtl 7

nou ja de leek wil badr hari liever zien blijkbaar dan een kickbox event met idd beter niveau, blijkbaar is badr groter dan vele zich hadden bedacht(wat overigens al jaren hier werd geroepen, maar altijd door menig ontkent werd en er geropen werd naar Hoost,Aerts etc.). Badr Hari heeft iniedergeval wel voor gezorgd dat die straks de grootste kickboxer allertijden gaat worden

blackadder
22-05-2013, 19:57
nou ja de leek wil badr hari liever zien blijkbaar dan een kickbox event met idd beter niveau, blijkbaar is badr groter dan vele zich hadden bedacht(wat overigens al jaren hier werd geroepen, maar altijd door menig ontkent werd en er geropen werd naar Hoost,Aerts etc.). Badr Hari heeft iniedergeval wel voor gezorgd dat die straks de grootste kickboxer allertijden gaat worden
De bekendste bij de leken. Dat is wat anders dan de 'grootste'. En bedenk wel hoe die zo bekend is geworden. En dat is niet door zijn overwinningen en sportsmanship in de ring. Hoost, Aerts etc...zijn stuk voor stuk 'groter' dan hij ooit zal zijn.

MoCCino
22-05-2013, 21:24
De bekendste bij de leken. Dat is wat anders dan de 'grootste'. En bedenk wel hoe die zo bekend is geworden. En dat is niet door zijn overwinningen en sportsmanship in de ring. Hoost, Aerts etc...zijn stuk voor stuk 'groter' dan hij ooit zal zijn.

Zijn K.O's liegen er in ieder geval niet om. Het feit dat hij breed word uitgemeten in de media is puur aan de media te danken want hij vult hun laatjes en diezelfde media hebben ervoor gezorgd dat er meerdere laatjes gevuld word. Negatieve publiciteit is ook publiciteit zeggen ze. Helaas moet het op deze manier, maar het is wel de keiharde waarheid.

Blijkbaar is dit de strategie om kickboks-gala's op tv te krijgen.

mario the count
22-05-2013, 21:30
Zijn K.O's liegen er in ieder geval niet om. Het feit dat hij breed word uitgemeten in de media is puur aan de media te danken want hij vult hun laatjes en diezelfde media hebben ervoor gezorgd dat er meerdere laatjes gevuld word. Negatieve publiciteit is ook publiciteit zeggen ze. Helaas moet het op deze manier, maar het is wel de keiharde waarheid.

Blijkbaar is dit de strategie om kickboks-gala's op tv te krijgen.

Voor de sport is het zuur dat badr dankzij zijn criminele activiteiten buiten de ring icm zijn relatie met een bn,er , het voor elkaar weet te krijgen dat zijn partij uitgezonden wordt op tv. Terwijl we jongens als spong, saki,aerts,schilt enz hebben die de sport in een goed daglicht zetten, en waar jammer genoeg niet zoveel media aandacht heengaat. Laten we hopen dat Badr dit keer echt van zijn fouten heeft geleerd en de faam die hij op een negatieve manier heeft verkregen gebruikt om de sport in een positief daglicht te zetten.

MoCCino
22-05-2013, 21:35
Voor de sport is het zuur dat badr dankzij zijn criminele activiteiten buiten de ring icm zijn relatie met een bn,er , het voor elkaar weet te krijgen dat zijn partij uitgezonden wordt op tv. Terwijl we jongens als spong, saki,aerts,schilt enz hebben die de sport in een goed daglicht zetten, en waar jammer genoeg niet zoveel media aandacht heengaat. Laten we hopen dat Badr dit keer echt van zijn fouten heeft geleerd en de faam die hij op een negatieve manier heeft verkregen gebruikt om de sport in een positief daglicht te zetten.

Hij heeft K-1 een impuls gegeven en hij zal 't huidige kickboks cultuur een impuls geven. Hate him or love him. Een welbekende zin.

mario the count
22-05-2013, 21:39
Hij heeft K-1 een impuls gegeven en hij zal 't huidige kickboks cultuur een impuls geven. Hate him or love him. Een welbekende zin.

Welke impuls? K1 ligt de laatste jaren op zn gat, en glory nu doet het zonder badr.

tidelot
22-05-2013, 21:43
Welke impuls? K1 ligt de laatste jaren op zn gat, en glory nu doet het zonder badr.

buiten nl weet niemand wat glory is . zelfs in nl weten alleen de liefhebbers dat.
als badr straks voor glory vecht word het wereld bekend.hoe je het ook went of keert, hij is populair

univers1l
22-05-2013, 21:54
Nou ik zie net een reclame spot over zaterdag vechtsportgala met badr hari op rtl7.

mario the count
22-05-2013, 22:26
buiten nl weet niemand wat glory is . zelfs in nl weten alleen de liefhebbers dat.
als badr straks voor glory vecht word het wereld bekend.hoe je het ook went of keert, hij is populair
haha denk je serieus dat glory alleen in NL bekend is? In europa kent men glory echt wel, en wat denk je van azie?

tidelot
22-05-2013, 22:29
haha denk je serieus dat glory alleen in NL bekend is? In europa kent men glory echt wel, en wat denk je van azie?

dat denk ik niet dat weet ik zeker, omdat ze een paar gala's door Europa hebben gegeven en in Japan
betekent het niet dat ze bekend zijn.

mario the count
22-05-2013, 22:35
dat denk ik niet dat weet ik zeker, omdat ze een paar gala's door Europa hebben gegeven en in Japan
betekent het niet dat ze bekend zijn.

Als jij dat denkt, prima. Weet niet hoeveel je reist maar ik weet wel anders.

MoCCino
22-05-2013, 22:38
Welke impuls? K1 ligt de laatste jaren op zn gat, en glory nu doet het zonder badr.

Met impuls refereer ik naar z'n eerste K-1 gevecht tegen Leko die hij spectaculair wist te winnen. Zijn aanwezigheid heeft K-1 een boost gegeven. Hij heeft K-1 niet zozeer gereanimeerd maar juist voorzien van extra zuurstof.

Met kickboks cultuur bedoel ik, het aan de man brengen van de sport. Het word nu in de schoot geworpen van mensen die normaal niet de moeite doen of nemen om K-1 te volgen. Dat gebeurt nu wel dankzij RTL-7.

Glory doet het nu inderdaad zonder Badr, maar toch hebben ze hem nodig willen ze het beter gaan doen en meer aandacht krijgen. Het concept van Glory en de vechters met toetreding van Badr maakt in ieder geval heel veel compleet.

blackadder
22-05-2013, 22:47
buiten nl weet niemand wat glory is
Misschien moet je toch maar eens wat vaker op hun facebook pagina rondhangen...

Diaz bros
22-05-2013, 23:36
zo bekend is glory nou echt niet wereldwijd, het is al een flater natuurlijk dat badr in het binnenland met een 4e rangs tournament er voor zorgt dat de meeste kijkcijfers daarop gericht zijn ipv. de glory tournament, laat staan in het buitenland. Glory heeft Badr eigenlijk nodig, niet andersom

blackadder
22-05-2013, 23:45
zo bekend is glory nou echt niet wereldwijd, het is al een flater natuurlijk dat badr in het binnenland met een 4e rangs tournament er voor zorgt dat de meeste kijkcijfers daarop gericht zijn ipv. de glory tournament, laat staan in het buitenland. Glory heeft Badr eigenlijk nodig, niet andersom
:lol:

mario the count
23-05-2013, 00:55
Met impuls refereer ik naar z'n eerste K-1 gevecht tegen Leko die hij spectaculair wist te winnen. Zijn aanwezigheid heeft K-1 een boost gegeven. Hij heeft K-1 niet zozeer gereanimeerd maar juist voorzien van extra zuurstof.

Met kickboks cultuur bedoel ik, het aan de man brengen van de sport. Het word nu in de schoot geworpen van mensen die normaal niet de moeite doen of nemen om K-1 te volgen. Dat gebeurt nu wel dankzij RTL-7.

Glory doet het nu inderdaad zonder Badr, maar toch hebben ze hem nodig willen ze het beter gaan doen en meer aandacht krijgen. Het concept van Glory en de vechters met toetreding van Badr maakt in ieder geval heel veel compleet.
Ik hoop zelf ook dat badr bij glory tekent, mits hij zijn oude vorm kan terugkrijgen. Ik denk echter niet dat ze hem nodig hebben om wereldwijd succesvol te worden.

Willm
23-05-2013, 01:11
Het is natuurlijk ook nog maar de vraag of Badr zelf wel bij Glory wilt komen. Het is een geld en kijkcijfer magneet. Ik denk dat hij op deze manier, door elke keer zijn naam aan een gala te koppelen dat dan weer op tv wordt uitgezonden, wel heel erg veel geld binnen harkt.

Mattie73
23-05-2013, 01:12
Ik hoop zelf ook dat badr bij glory tekent, mits hij zijn oude vorm kan terugkrijgen. Ik denk echter niet dat ze hem nodig hebben om wereldwijd succesvol te worden.

Maar het zal wel een slok op een borrel schelen ;)

mario the count
23-05-2013, 01:23
Maar het zal wel een slok op een borrel schelen ;)
In NL en japan is hij heel bekend, maar in de VS bv kent bijna niemand hem. Laatste keer nog wat vechters en fans gesproken in miami die hem niet eens kennen. Het zal misschien wel wat schelen maar dan gaat het meer komen door zijn toekomstige partijen voor glory als hij zijn vorm terug heeft.

Mattie73
23-05-2013, 01:30
In NL en japan is hij heel bekend, maar in de VS bv kent bijna niemand hem. .
Niet alleen NL en Japan maar echt heel de wereld. In Brazilie is hij echt beroemd. India ook. Oost Europa ook Het Midden Oosten ook. Korea is hij super beroemd (geheel Azie trouwens).

Over de VS gesproken. Zoals je weet heeft Badr een tijdje in New York gewoond toen hij bij Nazeem Richards trainde. Badr dacht daar anoniem over straat te kunnen lopen. Foutje... dat ging dus niet. Overal werd hij aangeklampt door mensen die met hem op de foto wilde. Dat kun je ook zien op de foto's die Bloodstain Lane destijds op zijn twitter plaatste.

mario the count
23-05-2013, 02:57
Niet alleen NL en Japan maar echt heel de wereld. In Brazilie is hij echt beroemd. India ook. Oost Europa ook Het Midden Oosten ook. Korea is hij super beroemd (geheel Azie trouwens).

Over de VS gesproken. Zoals je weet heeft Badr een tijdje in New York gewoond toen hij bij Nazeem Richards trainde. Badr dacht daar anoniem over straat te kunnen lopen. Foutje... dat ging dus niet. Overal werd hij aangeklampt door mensen die met hem op de foto wilde. Dat kun je ook zien op de foto's die Bloodstain Lane destijds op zijn twitter plaatste.

Dan kom ik net op de plaatsen waar hij niet bekend is denk ik :D

Illest
23-05-2013, 07:26
ik wil geen roet in het eten gooien hoor, maar na wat posts te hebben gelezen over hoe noodzakelijk het wel niet is voor Glory hem te contracteren en hoe vreselijk populair hij wel niet is, rijst bij mij de vraag:

Hebben jullie zijn laatste 2 of 3 partijen gezien? Vergeet zijn populariteit, vergeet de strafzaken...blijf gewoon bij de basics; vechten

Ik heb Samedov op 10 mei een vechter zwaar k.o. zien trappen en Badr kon tegen diezelfde Samedov nou niet bepaald indruk maken.

Wordt dit weer een deceptie? Elke keer zijn de verwachtingen hooggespannen en wordt het niet waargemaakt.

Ben ik de enige die dat begint op te vallen ?

blackadder
23-05-2013, 07:54
Dan kom ik net op de plaatsen waar hij niet bekend is denk ik :D
En dan heb je Groenland nog niet meegemaakt. Al die eskimos draaien door als ze "Badr" horen.

arielhelwani
23-05-2013, 10:02
ik wil geen roet in het eten gooien hoor, maar na wat posts te hebben gelezen over hoe noodzakelijk het wel niet is voor Glory hem te contracteren en hoe vreselijk populair hij wel niet is, rijst bij mij de vraag:

Hebben jullie zijn laatste 2 of 3 partijen gezien? Vergeet zijn populariteit, vergeet de strafzaken...blijf gewoon bij de basics; vechten

Ik heb Samedov op 10 mei een vechter zwaar k.o. zien trappen en Badr kon tegen diezelfde Samedov nou niet bepaald indruk maken.

Wordt dit weer een deceptie? Elke keer zijn de verwachtingen hooggespannen en wordt het niet waargemaakt.

Ben ik de enige die dat begint op te vallen ?

Laatste 3 partijen gewonnen waarvan een dikke KO op Saki waarvan veel mensen beweerden dat Badr weinig kans maakte.

Je zegt vergeet zn populariteit, maar hij is juist zo populair om zijn vechtstijl dus dat is iets wat de fans niet kunnen vergeten..

Ilest accepteer nou maar dat Badr zolang hij vecht de populairste vechter zal zijn met het meeste talent.

En je zegt dat je geen roet in het eten wil gooien maar dat is het enige wat jij wil in een Badr topic

Illest
23-05-2013, 11:29
Laatste 3 partijen gewonnen waarvan een dikke KO op Saki waarvan veel mensen beweerden dat Badr weinig kans maakte.

Je zegt vergeet zn populariteit, maar hij is juist zo populair om zijn vechtstijl dus dat is iets wat de fans niet kunnen vergeten..

Ilest accepteer nou maar dat Badr zolang hij vecht de populairste vechter zal zijn met het meeste talent.

En je zegt dat je geen roet in het eten wil gooien maar dat is het enige wat jij wil in een Badr topic

Tegen Silva was niet indrukwekkend en tegen Samedov al helemaal niet..dat ben je toch wel met me eens? Wees gewoon reeel gozer. Wat ik nu tik. heeft niks met haat te maken, maar de Badr van nu is geen schimp van de Badr die een tijdje geleden over iedereen heen walste. Nu komt er weer een gevecht van waar iedereen (inclusief mezelf) voor gaat zitten. De laatste 2 partijen waren echt teleurstellend, daarom verwacht ik niet al teveel van a.s. zaterdag.

univers1l
23-05-2013, 12:19
de laatste 2 partijen waren niet erg indrukwekkend, gewoon omdat je een K.O. gewend bent, hij wint de partijen duidelijk zowel Braddock Silva als Samedov allebei met 8 tellen, maar je verwacht meer vandaar de teleurstelling van vele inclusief mezelf. hoop dat hij wat meer indruk maakt zaterdag, maar een getrainde Badr in topvorm hoort bovenaan het lijstje dat weet iedereen.

Illest
23-05-2013, 12:26
de laatste 2 partijen waren niet erg indrukwekkend, gewoon omdat je een K.O. gewend bent, hij wint de partijen duidelijk zowel Braddock Silva als Samedov allebei met 8 tellen, maar je verwacht meer vandaar de teleurstelling van vele inclusief mezelf. hoop dat hij wat meer indruk maakt zaterdag, maar een getrainde Badr in topvorm hoort bovenaan het lijstje dat weet iedereen.

maar of dat ooit nog gebeurt, valt te bezien...de tijd zal het leren

Minotauro
23-05-2013, 12:26
Het niveau van zijn laatste twee partijen waren ook dramatisch. Badr had het eerder in zich om over een Schilt (volle Arena met landgenoten, maar goed) te walsen, Aerts en Overeem in no-time KO te slaan. Samedov liep hij toentertijd ook overheen zonder moeite, alleen als je deze twee partijen tegen Samedov vergelijkt dan zie je wat de Badr-'haters' hier bedoelen, en ze hebben helemaal gelijk. Badr = op dit moment niet de Badr Hari die hij vroeger was, en dan hebben we het over de periode 2003-2010 ongeveer

arielhelwani
23-05-2013, 12:42
maar of dat ooit nog gebeurt, valt te bezien...de tijd zal het leren

Zou jij voor mij een paar vragen kunnen beantwoorden?

1.Hoop jij dat Badr zaterdag wint?
2.Vind je dat Glory Badr moet signen?
3.Ben je het ook mee eens dat een Badr in vorm de beste is (op schilt na)?

Illest
23-05-2013, 13:18
Zou jij voor mij een paar vragen kunnen beantwoorden?

1.Hoop jij dat Badr zaterdag wint? sinds zijn midragingen chill ik niet meer voor de man, daar ben ik heel eerlijk in
2.Vind je dat Glory Badr moet signen? Ja, een Badr in vorm hoort daar te vechten
3.Ben je het ook mee eens dat een Badr in vorm de beste is (op schilt na)?Dat is koffiedik kijken. Wie zegt dat hij dan beter is dan Schilt, Saki of Spong als die in topvorm zijn? Tijden veranderen, vechters ontwikkelen zich door, met jouw stelling doe je de andere vechters per definitie al tekort (en velen met jou)

dirk5
23-05-2013, 13:39
We mogen Badr voortaan dus in het rijtje van Bob Sapp plaatsen?

Hij heeft er hard voor moeten werken maar eerlijk is eerlijk, hij heeft het verdiend!

Kemal
23-05-2013, 14:23
Hoe we het ook wenden of keren, Badr is voor veel (nederlandse)televisiemaatschappijen een verkoopfactor waar rekening mee gehouden wordt.

arielhelwani
23-05-2013, 14:33
Bedankt voor het beantwoorden..

Maar dat jij niet meer chillt voor Badr snap ik wel, echter zeg je dat het koffiedik kijken is maar dat is dan met alles.
Ik denk dat een Badr in vorm vanwege lengte- en powerverschil 9 vd 10 winnen van Saki..Spong zelfde verhaal.
Schilt is een ander verhaal.

Ik ben het wel mee eens dat vechters zich hebben door ontwikkeld en Badr stil is blijven staan of zelfs nog achteruit maar we weten allemaal de reden. Zaterdag zal blijken of die toch stappen heeft gemaakt, en dan niet alleen of die op KO wint of niet maar ook fysiek en conditie.

dirk5
23-05-2013, 14:38
Hoe we het ook wenden of keren, Badr is voor veel (nederlandse)televisiemaatschappijen een verkoopfactor waar rekening mee gehouden wordt.

In marketing language, a gimmick is a unique or quirky special feature that makes something "stand out" from its contemporaries. However, the special feature is typically thought to be of little relevance or use. Thus, a gimmick is a special feature for the sake of having a special feature.

Finding a successful gimmick for an otherwise mundane product is often an important part of the marketing process. For example, toothbrushes are often given various gimmicks, such as bright colors, easy-grip handles, or color-changing bristles so they appear more exciting to consumers. This is often done when trying to appeal to children or excitable adults, who often get more excited about the gimmick than the product.

Illest
23-05-2013, 14:43
Hoe we het ook wenden of keren, Badr is voor veel (nederlandse)televisiemaatschappijen een verkoopfactor waar rekening mee gehouden wordt.

Yup, mee eens....weliswaar om de verkeerde redenen, maar de man verkoopt. De laatste keer bij RTL leek het alsof ze zaten te hopen dat hij weer de fout in zou gaan. Bij een trap in het kruis werd al meteen gespeculeerd of het al dan niet opzettelijk was of niet. Ik heb me daar echt aan geergerd. Het kickboksen interesseert ze geen moer, het gaat ze puur om het 'enfant terrible' aan het werk te zien...en als het even kan, hopen ze ook nog dat ie de fout in gaat;zij hebben immers de primeur en het levert veel geld op.

arielhelwani
23-05-2013, 14:44
A hater is a person who expresses hatred (http://www.mixfight.nl/wiki/Hatred) in public forums, especially those found on the Internet (http://www.mixfight.nl/wiki/Internet) such as YouTube (http://www.mixfight.nl/wiki/YouTube).[1] (http://www.mixfight.nl/forum/#cite_note-1)
Haters are distinguished from trolls (http://www.mixfight.nl/wiki/Troll_(Internet)) who seek to attract attention (http://www.mixfight.nl/wiki/Attention_seeking) by making provocative comments.[2] (http://www.mixfight.nl/forum/#cite_note-2)
Haters may become organised into groups and the seven stage model of hate crime (http://www.mixfight.nl/wiki/Hate_crime) developed by Schafer and Navarro for the FBI may explain their behaviour

rollermanskunk
23-05-2013, 15:01
Ben er eigenlijk wel zeker van dat Badr dit jaar al voor Glory gaat vechten als de uitkomst van z'n rechtzaak in zijn voordeel uitvalt. Als Schilt dit jaar al stopt dan lijkt het me helemaal dat Badr asap door Glory zal worden aangetrokken. Alleen de rechter kan dan nog roet in het eten gooien.

mario the count
23-05-2013, 15:12
En dan heb je Groenland nog niet meegemaakt. Al die eskimos draaien door als ze "Badr" horen.

:lol:

mario the count
23-05-2013, 15:13
Ben er eigenlijk wel zeker van dat Badr dit jaar al voor Glory gaat vechten als de uitkomst van z'n rechtzaak in zijn voordeel uitvalt. Als Schilt dit jaar al stopt dan lijkt het me helemaal dat Badr asap door Glory zal worden aangetrokken. Alleen de rechter kan dan nog roet in het eten gooien.
Ik ga er ook vanuit dat hij samedov zaterdag zwaar overklast. Gebeurt dat niet dan ben ik bang dat hij niet meer terugkomt op zijn oude niveau. Als je hem dan matched tegen een spong,ghita of saki kan hij het helemaal schudden. Maar ik gok dat hij weer in vorm is, dat moet toch kunnen nu hij weer een paar maanden verder is.

arielhelwani
23-05-2013, 15:36
http://www.kijk.nl/video/JDX07AI2WNCp

R.D.N
23-05-2013, 17:14
Badr gaat die Rus gewoon zwaar mishandelen zaterdag 100 procent,in het Toernooi deed ie arrogant tegen Badr maar Badr wist dat ie de partij op zak had en nog 2 partijen moest vechten,nu een losse partij en die Rus gaat ze krijgen,en goed ook.

tidelot
23-05-2013, 17:44
Tegen Silva was niet indrukwekkend en tegen Samedov al helemaal niet..dat ben je toch wel met me eens? Wees gewoon reeel gozer. Wat ik nu tik. heeft niks met haat te maken, maar de Badr van nu is geen schimp van de Badr die een tijdje geleden over iedereen heen walste. Nu komt er weer een gevecht van waar iedereen (inclusief mezelf) voor gaat zitten. De laatste 2 partijen waren echt teleurstellend, daarom verwacht ik niet al teveel van a.s. zaterdag.

Je geeft eindelijk toe dat hij over iedereen heen walste.

MoCCino
23-05-2013, 18:21
de laatste 2 partijen waren niet erg indrukwekkend, gewoon omdat je een K.O. gewend bent, hij wint de partijen duidelijk zowel Braddock Silva als Samedov allebei met 8 tellen, maar je verwacht meer vandaar de teleurstelling van vele inclusief mezelf. hoop dat hij wat meer indruk maakt zaterdag, maar een getrainde Badr in topvorm hoort bovenaan het lijstje dat weet iedereen.

Hier sluit ik me bij aan!

Illest
23-05-2013, 19:37
Je geeft eindelijk toe dat hij over iedereen heen walste.

waar zou ik in hemelsnaam hebben beweerd dat hij zijn wedstrijden niet won? ik heb enkel kritiek gehad over de manier waarop (lelijke zwaaihoeken) en zijn gedrag binnen en buiten de ring....en uiteraard de 'fans' die alles wat krom is recht proberen te praten

door mijn kritische posts ga jij er vanuit dat ik zijn overwinningen ontkende...apart zeg!

tidelot
23-05-2013, 19:45
waar zou ik in hemelsnaam hebben beweerd dat hij zijn wedstrijden niet won? ik heb enkel kritiek gehad over de manier waarop (lelijke zwaaihoeken) en zijn gedrag binnen en buiten de ring....en uiteraard de 'fans' die alles wat krom is recht proberen te praten

door mijn kritische posts ga jij er vanuit dat ik zijn overwinningen ontkende...apart zeg!

Volgens jou en de andere leden van van badr"s hater clubje was het altijd: geluk, mazzel, de scheidsrechter, of de tegenstander was niet meer in zijn prime. Het was altijd wat.

Diaz bros
23-05-2013, 19:58
Volgens jou en de andere leden van van badr"s hater clubje was het altijd: geluk, mazzel, de scheidsrechter, of de tegenstander was niet meer in zijn prime. Het was altijd wat.

dat hou je altijd, normaal gesproken gaan dit soort topics over de bad image van hari maar de haters hebben gelukkig een nieuw en beter stokpaardje, namelijk 'oude vorm'. pff oude vorm, de 2woorden beginnen echt me de keel uit te hangen. Hoezo oude vorm?? is badr soms sinds 5 jaar weer terug op aarde geland dat die zogenaamd zijn vorm kwijt is?? ja het zag er wat minder uit tegen samedov, maar mag het!? hij was immers net vrij, dat die laat zien dat die zonder vorm alsnog het subtop verslaat met redelijk weinig moeite geeft nog maar eens het talent van Badr aan, welke vechter doet hem dit na? ik denk geen een en laten we tenslotte niet vergeten dat het een tournament was en dat er geen tijd is voor risico's. Badr hield zich duidelijk in, maarja na zaterdag zullen we wel weer het gezeik gaan krijgen dat het zo'n onsportieve en slechte kerel is. Maarja zonder die haters haalt die natuurlijk die geweldige kijkcijfers en uiteindelijk z'n centjes niet binnen en laten we daarom deze haters vooral koesteren en hun gang maar door laten gaan

Richelieu
23-05-2013, 20:53
dat hou je altijd, normaal gesproken gaan dit soort topics over de bad image van hari maar de haters hebben gelukkig een nieuw en beter stokpaardje, namelijk 'oude vorm'. pff oude vorm, de 2woorden beginnen echt me de keel uit te hangen. Hoezo oude vorm?? is badr soms sinds 5 jaar weer terug op aarde geland dat die zogenaamd zijn vorm kwijt is?? ja het zag er wat minder uit tegen samedov, maar mag het!? hij was immers net vrij, dat die laat zien dat die zonder vorm alsnog het subtop verslaat met redelijk weinig moeite geeft nog maar eens het talent van Badr aan, welke vechter doet hem dit na? ik denk geen een en laten we tenslotte niet vergeten dat het een tournament was en dat er geen tijd is voor risico's. Badr hield zich duidelijk in, maarja na zaterdag zullen we wel weer het gezeik gaan krijgen dat het zo'n onsportieve en slechte kerel is. Maarja zonder die haters haalt die natuurlijk die geweldige kijkcijfers en uiteindelijk z'n centjes niet binnen en laten we daarom deze haters vooral koesteren en hun gang maar door laten gaan

We hoeven niet lang meer te wachten op het hoe of wat, aangezien Badr Hari in een thriller like autobiografie zijn verhaal gaat uitbrengen.

tidelot
23-05-2013, 21:12
We hoeven niet lang meer te wachten op het hoe of wat, aangezien Badr Hari in een thriller like autobiografie zijn verhaal gaat uitbrengen.

http://www.telegraaf.mobi/article/21589173/badr-hari-schrijft-autobiografie

Willm
23-05-2013, 21:58
Heeft niemand recentelijke beelden van Badr? Samedov maakte die laatste partij toch wel heel erg mooi af. Als die gelijk fel blijft vanaf de eerste minuut dan denk ik wel dat die een kans maakt hoor.

Illest
24-05-2013, 00:04
Volgens jou en de andere :lol: eden van van badr"s hater clubje was het altijd: geluk, mazzel, de scheidsrechter, of de tegenstander was niet meer in zijn prime. Het was altijd wat.

Aerts en Sefo waren idd al over hun prime maar de rest is echt bullshit...what's up with the hate:lol:

tegen Saki zat ik ernaast en moest ik met de billen bloot in de pit..:cool2:

rollermanskunk
24-05-2013, 15:30
Als Hari deze partij niet op ko wint (het liefst in de 1e ronde) ben ik eigenlijk wel teleurgesteld.

Ik verwacht gewoon een keiharde ko in ronde 1

mario the count
24-05-2013, 16:49
Als Hari deze partij niet op ko wint (het liefst in de 1e ronde) ben ik eigenlijk wel teleurgesteld.

Ik verwacht gewoon een keiharde ko in ronde 1

+1, ik verwacht ook een KO in de 1e ronde. In ieder geval een Badr die domineert en uiteindelijk met een KO wint.

Nosferatu187
24-05-2013, 16:57
zal hij nu wel voorbereid zijn?

rollermanskunk
24-05-2013, 16:59
Badr met Roy Nelson uh ik bedoel Alexander Emelianenko in Moskou
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/941506_582069001833065_702696816_n.jpg

mario the count
24-05-2013, 17:14
zal hij nu wel voorbereid zijn?

Dat mag ik hopen, hij heeft tijd zat gehad.

mario the count
24-05-2013, 17:15
Badr met Roy Nelson uh ik bedoel Alexander Emelianenko in Moskou
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/941506_582069001833065_702696816_n.jpg

Emilianenko ziet eruit zeg. Dan nog zie ik hem niet verliezen tegen bob sapp.

de Stiep
24-05-2013, 19:31
Badr gaat die gozer echt in de eerste ronde zo gruwelijk zwaar KO gaan. Volle overtuiging ! Ik heb hem maar een maal gesproken en hem toen verteld dat ik vond dat hij van maar één tegenstander moest zien te winnen en dat was hij zelf en dat hij zich soms gedroeg als een klootzak. Hij vroeg mijn leeftijd en zij dat ik klonk als zijn even oude vader. Ik was en ben van mening dat er geen enkele vechter in de ring is die kan winnen van hem als hij lekker op dreef is. Buiten alle bullshit om die hij ZELF heeft veroorzaakt en waar ik soms (vaak ?) teleurgesteld over ben, denk ik dat een lekker afgetrainde Badr door niemand kan worden verslaan. En ga me nou niet neerzetten als een nutthugger (wtf is dat eigenlijk ?), maar gewoon iemand die graag een persoon ziet knokken voor alles wat hij waard is. Badr is dan zo een vechter die onwaarschijnlijk te keer kan gaan in de ring.

MoCCino
24-05-2013, 20:42
Iemand beelden van persconferentie ofzo? Is er überhaupt wel een persconferentie? Jammer dat de communicatie lees social media in landen als Rusland slecht zijn.

adenane
24-05-2013, 22:31
Iemand beelden van persconferentie ofzo? Is er überhaupt wel een persconferentie? Jammer dat de communicatie lees social media in landen als Rusland slecht zijn.

Speciaal voor jou dan ;)


http://www.youtube.com/watch?v=kotwkdsSIGw

Deze pagina is in het Engels en staat laatste nieuws op: www.facebook.com/LegendFightShow (http://www.facebook.com/LegendFightShow)

Illest
24-05-2013, 22:39
Speciaal voor jou dan ;)


http://www.youtube.com/watch?v=kotwkdsSIGw

Deze pagina is in het Engels en staat laatste nieuws op: www.facebook.com/LegendFightShow (http://www.facebook.com/LegendFightShow)

dat wijf! wat een absolute topper zeg...heerlijk gewoon:pimp:

Cigano
24-05-2013, 23:18
Kan je ergens op wedden op deze partijen?

rollermanskunk
24-05-2013, 23:36
Video van een uur van de weigh ins en de persconferentie met Jon "Bones" Jones (!)
kwaliteit is niet echt goed btw

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=nBtQXpIyVdI

mario the count
24-05-2013, 23:54
Video van een uur van de weigh ins en de persconferentie met Jon "Bones" Jones (!)
kwaliteit is niet echt goed btw

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=nBtQXpIyVdI
Emilianenko ziet er toch afgetrainder uit dan ik verwacht had.

Leventdepevent
25-05-2013, 00:29
haha geinige lach heeft die Alex

Nosferatu187
25-05-2013, 00:35
Dat mag ik hopen, hij heeft tijd zat gehad.

misschien was hij weer te druk met Estelletje.

mario the count
25-05-2013, 00:40
misschien was hij weer te druk met Estelletje.
Zou zomaar kunnen ja. Wat mij wel opviel bij de persconferentie en staredown is dat hij echt met zijn imago bezig is. Veel lachen en expres wat onzekerder over komen waar hij eerst altijd super zelfverzekerd overkwam, en een killerblik op zijn gezicht had.

Nosferatu187
25-05-2013, 01:04
ja maar dat was toen al toen hij tegen Silva moest vechten op de persconferentie, ik verwacht morgen dat hij met zijn killer blik komt als hij eenmaal naar de ring toe komt.

the art of muay thai
25-05-2013, 09:34
Kent iemand toevallig een cafe in Amsterdam (in de buurt van het centrum) die "legend" vanavond uitzendt op een (tv) scherm?

WIM_de _Echte
25-05-2013, 10:23
Iemand beelden van persconferentie ofzo? Is er überhaupt wel een persconferentie? Jammer dat de communicatie lees social media in landen als Rusland slecht zijn.

Wat lul jij nou dom!

Wheelie
25-05-2013, 10:42
http://legendashow.com/files/images/news/2013/badr-hari-vs-zabit-samedov.jpg

adenane
25-05-2013, 11:36
http://legendashow.com/files/images/news/2013/badr-hari-vs-zabit-samedov.jpg

Deze van Mike Passenier, Artur Kyshenko en Badr Hari was ook bijzonder treffend ;)



http://i1132.photobucket.com/albums/m572/StaredownNL/mikesgym_zps346045ec.jpg

donalexandro
25-05-2013, 12:18
Kan je ergens op wedden op deze partijen?

ja alleen op badr... : http://nl.unibet.com/betting#/group/1000093594/category/0

rollermanskunk
25-05-2013, 13:31
Kent iemand toevallig een cafe in Amsterdam (in de buurt van het centrum) die "legend" vanavond uitzendt op een (tv) scherm?
Het begint in de namiddag hoor. RTL zendt het niet live uit. Check mixfight vanmiddag maar. Misschien komen er nog links van de streams hier ;)

Son & Breugel!
25-05-2013, 13:50
Live stream!!!!!



​http://www.firstrow1.eu/watch/188426/1/watch-mma:-aleksander-emelianenko-vs-bob-sapp.html

praatvaakraak
25-05-2013, 14:01
Thnx voor de link... Maar ik krijg een melding dat ik eerst iets moet downloaden ofzo? Is deze link wel te vertrouwen ivm virussen enzo?


Live stream!!!!!



​http://www.firstrow1.eu/watch/188426/1/watch-mma:-aleksander-emelianenko-vs-bob-sapp.html

blackadder
25-05-2013, 14:59
Gewoon wegklikken die melding.
Hoe laat in NL'se tijd begint t eigenlijk?

Marco (scheids)
25-05-2013, 17:13
16:55

Marco (scheids)
25-05-2013, 17:13
Op russia 2 tenminste :-)

mario the count
25-05-2013, 17:26
Live stream!!!!!



​http://www.firstrow1.eu/watch/188426/1/watch-mma:-aleksander-emelianenko-vs-bob-sapp.html

Oh beterrrrr, ik heb weer een fuckbuddy!! Op een of andere manier lig ik altijd goed bij de dames als er een boeiend event is.

MoCCino
25-05-2013, 17:50
Wat lul jij nou dom!

Zwijg als je de kwaliteit van de stilte niet kan verbeteren ;)

Marco (scheids)
25-05-2013, 18:10
En we zijn live !

mario the count
25-05-2013, 18:12
Bij de stream di eerder gepost is marco? Bij mij deed hij het namelijk niet.

mario the count
25-05-2013, 18:14
oh hij doet het al, niceeeee.

praatvaakraak
25-05-2013, 18:17
Beeld en verbinding is goed... Hopen dat het zo blijft

Wheelie
25-05-2013, 18:19
En we zijn live !

Mooie stream ;)

Son & Breugel!
25-05-2013, 18:25
De chat:

http://www.chatzy.com/15327470040763

Wiebe
25-05-2013, 18:25
beeld prima geluid prima alleen mijn oostbloks nog even bijpunten.

goeie link hoor thanks

blackadder
25-05-2013, 18:26
stream werkt niet

Danielos
25-05-2013, 18:27
Bij mij wel gewoon

Son & Breugel!
25-05-2013, 18:30
stream werkt niet


Moet je op link 2 drukken die eerste link is niet zo fijn

rollermanskunk
25-05-2013, 18:37
Hier nog meer streams: http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=205307&part=sports
Met Acestream haarscherp beeld

blackadder
25-05-2013, 19:00
Moet je op link 2 drukken die eerste link is niet zo fijn
Heb hem al. Thanks.

praatvaakraak
25-05-2013, 19:00
Zei die announcer nou net Joop Ubeda?

rollermanskunk
25-05-2013, 19:02
Zei die announcer nou net Joop Ubeda?
Ja, die gaat ook als scheidsrechter een partij doen als het goed is.

mario the count
25-05-2013, 19:04
Ja, die gaat ook als scheidsrechter een partij doen als het goed is.

De partij van badr volgens mij.

rollermanskunk
25-05-2013, 19:07
Kyshenko in da house

blackadder
25-05-2013, 19:08
En nu begint de stream te haperen. Leuk.

mario the count
25-05-2013, 19:10
Jep, bij mij ook geen stream meer:blush:

rollermanskunk
25-05-2013, 19:14
Perfect beeld hier met acestream

Marco (scheids)
25-05-2013, 19:19
bij mij ook geen problemen hoor ..

mario the count
25-05-2013, 19:21
Heb nu ook een andere stream. Mike klinkt trouwens weer alsof tie lekker een pakkie zware shag heeft staan roken voor de partij :lol:

Richelieu
25-05-2013, 19:23
De partij van badr volgens mij.

Niet alleen de partij van Badr ;)

Danielos
25-05-2013, 19:23
Link die wel werkt: http://pro-tv.net/1257-rossia-2.html

Richelieu
25-05-2013, 19:29
Bam, mooie leverstoot!

Richelieu
25-05-2013, 19:32
Uitslagen tot nu toe;


Reserve fight. K-1, 71 kg
Vyacheslav Borschev vs Alim Nabiev
Alim Nabiev wint na 3 ronden op beslissing

Super Fight, MMA, 77 kg
Sergey Khandozhko vs Eduard Vartanyan
Eduard Vartanyan wint in de 2e rond dmv Ground & Pound

The Big 4 Semifinal, 71 kg
Artur Kyshenko vs Yury Bessmertny
Artur Kyshenko wint na een extra ronde op beslissing

MoCCino
25-05-2013, 19:32
Voor de mensen op de iPad of iPhone. Bij AppStore Russian TV intikken dan zie je Russian HD staan dan downloaden daarna op kanaal 2 zetten et voilà. Haarscherp beeld. Als je een Apple TV hebt via AirPlay op je TV kijken zoals ik ;)

Richelieu
25-05-2013, 19:32
Volgende pot;

The Big 4 Semifinal. 71 kg

Dzhabar Askerov vs Enrico Gogokhia

Marco (scheids)
25-05-2013, 19:35
na de volgende partij Badr ...

Richelieu
25-05-2013, 19:36
na de volgende partij Badr ...

Scheelt weer RTL checken ;)

Marco (scheids)
25-05-2013, 19:36
Volgende pot;

The Big 4 Semifinal. 71 kg

Dzhabar Askerov vs Enrico Gogokhia

Hebben ze de volgorde veranderd?

ik had:
71 kg — Vyacheslav Borschev vs Alim Nabiev, K-1
77 kg — Sergey Khandozhko vs Eduard Vartanyan, MMA
71 kg — Dzhabar Askerov vs Enriko Gogokhia, K-1
71 kg — Artur Kyshenko vs Yury Bessmertny, K-1
77 kg — Alexei Nazarov vs Mindaugas Verzbickas, MMA
93 kg — Badr Hari vs Zabit Samedov, K-1
71 kg — – Final Bout, K-193 kg — Alexander Emelianenko vs Bob Sapp, MMA

mario the count
25-05-2013, 19:37
Uitslagen tot nu toe;


Reserve fight. K-1, 71 kg
Vyacheslav Borschev vs Alim Nabiev
Alim Nabiev wint na 3 ronden op beslissing

Super Fight, MMA, 77 kg
Sergey Khandozhko vs Eduard Vartanyan
Eduard Vartanyan wint in de 2e rond dmv Ground & Pound

The Big 4 Semifinal, 71 kg
Artur Kyshenko vs Yury Bessmertny
Artur Kyshenko wint na een extra ronde op beslissing
Misschien handig om even spoiler in de topictitel te zetten.

Diaz bros
25-05-2013, 19:40
Hebben ze de volgorde veranderd?

ik had:
71 kg — Vyacheslav Borschev vs Alim Nabiev, K-1
77 kg — Sergey Khandozhko vs Eduard Vartanyan, MMA
71 kg — Dzhabar Askerov vs Enriko Gogokhia, K-1
71 kg — Artur Kyshenko vs Yury Bessmertny, K-1
77 kg — Alexei Nazarov vs Mindaugas Verzbickas, MMA
93 kg — Badr Hari vs Zabit Samedov, K-1
71 kg — – Final Bout, K-1

93 kg — Alexander Emelianenko vs Bob Sapp, MMA

dit hadden ze idd ook aangekondigd, maar tot op heden hebben ze alleen de 2 semi finals met elkaar verwisseld, verwacht gewoon na deze match nog een mma gevecht en dan badr. Darna finale en ten slotte die poppenkast eindgevecht

Marco (scheids)
25-05-2013, 19:42
Darna finale en ten slotte die poppenkast eindgevecht

:-) :-)
ik gok 34 seconde ...

rollermanskunk
25-05-2013, 19:44
:-) :-)
ik gok 34 seconde ...
24 seconde gok ik

blackadder
25-05-2013, 19:49
Originele manier van rondes aankondigen.

Richelieu
25-05-2013, 19:51
Misschien handig om even spoiler in de topictitel te zetten.

Al gedaan.....

rollermanskunk
25-05-2013, 19:52
Mooie ko van Azkerov!

Richelieu
25-05-2013, 19:54
The Big 4 Semifinal. 71 kg
Dzhabar Askerov WKO 2de ronde vs Enrico Gogokhia

Son & Breugel!
25-05-2013, 19:54
Mooie ko van Azkerov!

idd die zat er mooi op

blackadder
25-05-2013, 19:54
Souwer in da house.

rollermanskunk
25-05-2013, 19:57
Fucking veel vip-tafels.

Richelieu
25-05-2013, 19:58
Askerov zal dus later deze avond aantreden tegen Artur Kyshenko.

mario the count
25-05-2013, 19:59
Al gedaan.....Oh ok. toen ik keek zag ik het nog niet staan.

Richelieu
25-05-2013, 19:59
Nu dus Alexei Nazarov vs Mindaugas Verbickas!

mario the count
25-05-2013, 19:59
Fucking veel vip-tafels.

Ja dat viel mij ook al op.

Mooi trouwens dat askerov zn tegenstander KO sloeg, irritant mannetje was dat.

Richelieu
25-05-2013, 20:02
Ja dat viel mij ook al op.

Mooi trouwens dat askerov zn tegenstander KO sloeg, irritant mannetje was dat.

Dit gala kan dus wel uit ;)

Anderson
25-05-2013, 20:03
Die dacht dat die op een WWF evenement was.

mario the count
25-05-2013, 20:04
Dit gala kan dus wel uit ;) Ik denk het wel ja, en als het niet zo is zal er vast wel een een man met veel geld sponsoren. Die heb je genoeg daar.

mario the count
25-05-2013, 20:04
Die dacht dat die op een WWF evenement was.

:lol:

rollermanskunk
25-05-2013, 20:08
De hele zaal is volgegooid met VIP-tafels, volgens mij zit de complete Russische onderwereld daar in de zaal.

blackadder
25-05-2013, 20:12
Wanneer komt Bob Sapp?

mario the count
25-05-2013, 20:15
Wanneer komt Bob Sapp?
En dat wil je weten omdat je daar ontzettend naar uit kijkt?
Volgens mij de laatste partij.

blackadder
25-05-2013, 20:16
En dat wil je weten omdat je daar ontzettend naar uit kijkt?
Ja. Ben een groot fan. Mag ik?

Richelieu
25-05-2013, 20:17
En dat wil je weten omdat je daar ontzettend naar uit kijkt?
Volgens mij de laatste partij.

Yep, laatste partij!

Son & Breugel!
25-05-2013, 20:18
Ja. Ben een groot fan. Mag ik?


HELD :rotflmao:

mario the count
25-05-2013, 20:18
Ja. Ben een groot fan. Mag ik?
Je bent vrij om fan te zijn van wie jij wilt :D

mario the count
25-05-2013, 20:20
Het niveau van de MMA partijen is niet best trouwens. Hoop dat het beter wordt met blackadder zijn idool in de ring straks :ehhh:

Richelieu
25-05-2013, 20:22
Fedor weer opgetrommeld voor de prijsuitreiking

Richelieu
25-05-2013, 20:22
Super Fight, MMA, 77 kg
Alexei Nazarov vs Mindaugas Verbickas
Alexei Nazarov wint op beslissing

Richelieu
25-05-2013, 20:22
Als het goed is zal Badr de volgende partij vechten

blackadder
25-05-2013, 20:24
Het niveau van de MMA partijen is niet best trouwens. Hoop dat het beter wordt met blackadder zijn idool in de ring straks :ehhh:
Omdat ik zijn poster boven mijn bed heb hangen en in een BEAST pyjama slaap is het gelijk mijn idool?

Marco (scheids)
25-05-2013, 20:24
Fedor weer opgetrommeld voor de prijsuitreiking

Hij is de baas van alle Russische mma vechters :-)

Fedor is President van de Russische MMA Federatie ...... en geloof me die is in 6 maanden erg groot geworden.

MoCCino
25-05-2013, 20:24
Zometeen Badr!

Marco (scheids)
25-05-2013, 20:24
Als het goed is zal Badr de volgende partij vechten

Yes

mario the count
25-05-2013, 20:26
Omdat ik zijn poster boven mijn bed heb hangen en in een BEAST pyjama slaap is het gelijk mijn idool?:lol:

Nee dat niet, maar vorige keer toen je hem tegenkwam ging je keihard gillen en vervolgens viel je flauw. Toen dacht ik "stiekem is het wel een beetje zijn idool" .

mario the count
25-05-2013, 20:27
Hij is de baas van alle Russische mma vechters :-)

Fedor is President van de Russische MMA Federatie ...... en geloof me die is in 6 maanden erg groot geworden.
+1

blackadder
25-05-2013, 20:29
:lol:

Nee dat niet, maar vorige keer toen je hem tegenkwam ging je keihard gillen en vervolgens viel je flauw. Toen dacht ik "stiekem is het wel een beetje zijn idool" .
Je had belooft dat niet te vertellen lul.:mad:

mario the count
25-05-2013, 20:30
Je had belooft dat niet te vertellen lul.:mad:

Goddamnit :twak: ik liet me weer meeslepen.

blackadder
25-05-2013, 20:31
Ik kan het niet helpen. Hij is gewoon zo sexy en dreamy. Met grotere borsten dan mijn opblaas pop.

rollermanskunk
25-05-2013, 20:31
Badr!!

Richelieu
25-05-2013, 20:32
Anyway, na een wazige neonshow dan nu Badr Hari vs Zabit Samedov

blackadder
25-05-2013, 20:32
Ik verstond three scheisse.

mario the count
25-05-2013, 20:33
Ben benieuwd. Ik ga ervan uit dat badr in ronde 1 wint met een dikke KO.

mario the count
25-05-2013, 20:39
zijn fysiek is nog steeds niet wat het was. Maar al beter dan eerst.

blackadder
25-05-2013, 20:43
Gaat lekker zo.

Diaz bros
25-05-2013, 20:44
pff het moet van ver komen maar die zamedov is echt wel sterker dan menig denken

Willm
25-05-2013, 20:44
Badr heeft een beetje hetzelfde probleem als Schilt, hij heeft moeite met agressieve vechters zoals ik eerder aangaf.

Richelieu
25-05-2013, 20:44
Eerste 8 tellen voor Badr!!!

e-type
25-05-2013, 20:45
bijtertje hoor...

mario the count
25-05-2013, 20:45
hij is nog lange na niet op zijn oude niveau.

Richelieu
25-05-2013, 20:46
Door die 8 tellen geeft Badr wel de eerste ronde weg aan zijn tegenstander.

Willm
25-05-2013, 20:47
Blijkbaar weer niet getraind jezus wat een wanprestatie.

Diaz bros
25-05-2013, 20:47
oh oh wat slecht

rollermanskunk
25-05-2013, 20:47
Dag Badr

Richelieu
25-05-2013, 20:48
Tering, na een goed startsalvo gaat Hari weer neer en laat zich uittellen!

RedDawn
25-05-2013, 20:48
KO!!!

blackadder
25-05-2013, 20:49
Waarom liet Joop ze niet doorgaan??? :whistling:

thijss
25-05-2013, 20:49
Ik geloof er niet meer zo in met Badr..

Daniel
25-05-2013, 20:49
Partij is gekocht... Zo makkelijk neer en niet meer opstaan.....

mario the count
25-05-2013, 20:50
Einde badr. Hij kan echt niet meedraaien met de manne van glory. Wat is er met hem aan de hand, de wil om te vechten is er ook niet meer.

Ko2j
25-05-2013, 20:50
Badr leek een oude man vandaag. Moe, slordig en niet op z'n niveau. Mist ook z'n agressie en killer instinct.

Z'n waarde is nu wel opeens gehalveerd. Saki hem in de eerste ronde al dik afgemaakt.

mario the count
25-05-2013, 20:50
Partij is gekocht... Zo makkelijk neer en niet meer opstaan.....
Dat dacht ik dus ook even.

blade
25-05-2013, 20:50
Partij is gekocht... Zo makkelijk neer en niet meer opstaan.....


;)

Willm
25-05-2013, 20:51
Snap niet dat hij niet opstond, hij keek vrij normaal uit zijn ogen. Alsof die er geen zin in had, weer snel gecashed.

RedDawn
25-05-2013, 20:51
Wat een held die Samedov. Tien kg lichter en 10 cm kleiner en Hari toch pakken!!

Richelieu
25-05-2013, 20:52
Super Fight, K-1, +93 kg
Badr Hari vs Zabit Samedov
Zabit Samedov wint in de 2e ronde op KO

Richelieu
25-05-2013, 20:52
Komt dus eerst nog wat anders....

RedDawn
25-05-2013, 20:52
Partij is gekocht... Zo makkelijk neer en niet meer opstaan.....

Tuurlijk jongen!

rollermanskunk
25-05-2013, 20:53
Erg verdacht dit. Was in wezen geen kd. Flink gegokt op deze partij of Badr's conditie was naar de klote

blackadder
25-05-2013, 20:54
Erg verdacht dit. Was in wezen geen kd. Flink gegokt op deze partij.
34 seconden had je toch gegokt?

rollermanskunk
25-05-2013, 20:55
34 seconden had je toch gegokt?
Al m'n Roebels op Bob Sapp jonguh

blackadder
25-05-2013, 20:55
Snap niet dat hij niet opstond, hij keek vrij normaal uit zijn ogen. Alsof die er geen zin in had, weer snel gecashed.
Zal Ubeda zn schuld wel zijn. Te snel tot 10 geteld of zo. ;)

Willm
25-05-2013, 20:55
Je kreeg 7x je inzet als je op Samedov had gegokt. Er zullen heel wat mensen flink gecashed hebben hahahah.

Maar zoals laats iemand hier zei, de grootste opponent van Badr is Badr zelf. Het lijkt erop dat hij zijn grootste opponent heeft verslagen heeft en nu doet de rest hem dat na. De onverslaanbare Badr is de "killer" en niet dit poesje die met iedereen vriendelijk de handjes schudt.

mario the count
25-05-2013, 20:55
Wat een held die Samedov. Tien kg lichter en 10 cm kleiner en Hari toch pakken!!

Mwa een held, ik vind van niet. Een badr in deze vorm verliest ook van braddock silva, rico verhoeven, zimmerman, en verlinden denk ik. Laat staan tegen een spong ghita of saki.

Samedov kan zich niet staande houden tegen de top 5 van glory.

Richelieu
25-05-2013, 20:56
The Big 4 Final. K-1, 71 kg: Alim Nabiev vs Dzhabar Askerov

Willm
25-05-2013, 20:56
Zal Ubeda zn schuld wel zijn. Te snel tot 10 geteld of zo. ;)
Nee totaal niet, die deed het prima. Badr bleef zelf gewoon zitten.

tidelot
25-05-2013, 20:56
Erg verdacht dit. Was in wezen geen kd. Flink gegokt op deze partij of Badr's conditie was naar de klote

What the fuck,
ik denk dat de champions leugue interessanter is.

blackadder
25-05-2013, 20:58
Nee totaal niet, die deed het prima. Badr bleef zelf gewoon zitten.
Als Ubeda langzamer had geteld had ie zich kunnen hervinden. 5 minuten over 10 tellen doen of zo. :p

Willm
25-05-2013, 21:00
Om heel eerlijk te zijn dacht ik dat hij na de eerste kd al zou stoppen, leek totaal geen zin te hebben om door te gaan. Al begon hij de tweede ronde wel heerlijk.

Son & Breugel!
25-05-2013, 21:00
was er met kyshenko gebeurt??????

blackadder
25-05-2013, 21:02
was er met kyshenko gebeurt??????
Die was zn haargel bij Mikes vergeten?

mario the count
25-05-2013, 21:03
was er met kyshenko gebeurt??????

+1, die zat niet in het toernooi misschien bedenk ik me nu, want na zijn partij kreeg hij een beker.

rollermanskunk
25-05-2013, 21:05
was er met kyshenko gebeurt??????
Blessure

blackadder
25-05-2013, 21:06
Samedov kan zich niet staande houden tegen de top 5 van glory.
Hij vocht bijna net zo als Catalin Morosanu.

Willm
25-05-2013, 21:06
Dat is wel heel zuur, 4 rondes waren blijkbaar teveel van het goede.

mario the count
25-05-2013, 21:07
Hij vocht bijna net zo als Catalin Morosanu.

oh dan kan het wel.

mario the count
25-05-2013, 21:08
Blessure

Oh vandaar. Sip avondje voor mike,s gym dan.

Richelieu
25-05-2013, 21:10
Het toernooi is wel in de pocket voor Askerov!

blackadder
25-05-2013, 21:10
BobBob...BobBob...BobBob...BobBob...BobBob...BobBo b...BobBob...BobBob...BobBob...Saaaaaapp....

Richelieu
25-05-2013, 21:11
7. 71 Kg - The Big 4 Final. K-1

Alim Nabiev (vervanger voor Kyshenko) vs Dzhabar Askerov
Dzhabar Askerov WTKO 3de RONDE

mario the count
25-05-2013, 21:11
Een paar tegenvallers. Gelukkig kan Bob onze avond nog redden blackadder.

Richelieu
25-05-2013, 21:11
BobBob...BobBob...BobBob...BobBob...BobBob...BobBo b...BobBob...BobBob...BobBob...Saaaaaapp....

Yep....

8. 93+ Kg - Super Fight, MMA

Alexander Emelianenko vs Bob Sapp

mario the count
25-05-2013, 21:12
7. 71 Kg - The Big 4 Final. K-1

Alim Nabiev (vervanger voor Kyshenko) vs Dzhabar Askerov
Dzhabar Askerov WTKO 3de RONDE

Hoppa, 50.000 in de pocket.

blackadder
25-05-2013, 21:12
Een paar tegenvallers. Gelukkig van Bob onze avond nog redden blackadder.
Win or lose. Always a champion and a warrior.

tidelot
25-05-2013, 21:13
Oh vandaar. Sip avondje voor mike,s gym dan.

Sip avondje voor de fans.
Ik denk dat Mike goede zaken heeft gedaan.

mario the count
25-05-2013, 21:14
Win or lose. Always a champion and a warrior.
+1 als het een NL,er was had hij al een lintje gehad.

blackadder
25-05-2013, 21:14
Wat betekent dat toch? Klinkt als three scheisse voordat ie de naam van onze Bob omroept? Deed ie daarnet ook al bij Hari.

tidelot
25-05-2013, 21:15
Robben kan mijn avond goedmaken

mario the count
25-05-2013, 21:16
Sip avondje voor de fans.
Ik denk dat Mike goede zaken heeft gedaan.

Financieel wel ja, maar hij zit misschien wel met plaatsvervangende schaamte voor Badr aangezien badr het zomaar opgeeft. Daarnaast Kyshenko die met een blessure uitvalt en 50.000 misloopt. Maar misschien heeft hij die 50.000 wel terug verdient met wedden op samedov:whistling:

blackadder
25-05-2013, 21:16
+1 als het een NL,er was had hij al een lintje gehad.
Zijn vlag is ook rood wit blauw duuuusss...

mario the count
25-05-2013, 21:17
Wat betekent dat toch? Klinkt als three scheisse voordat ie de naam van onze Bob omroept? Deed ie daarnet ook al bij Hari.

drei mahl scheise lijkt het op. Misschien 3x niks???

rollermanskunk
25-05-2013, 21:17
Bob Cann

mario the count
25-05-2013, 21:17
Robben kan mijn avond goedmaken

War robben!!!

daanII
25-05-2013, 21:17
Wat een theater. Lijkt het songfestival wel.
Heeft niks met sport te maken.

Richelieu
25-05-2013, 21:17
haha, weer het gebruikelijke show'tje