PDA

View Full Version : Bigfoot over Overeem



Minotauro
23-05-2013, 12:31
Overeem, heavily favourite, appeared supremily confident. Overeem: “He is big, he is slow, he is sluggish, he is one big huge walking target, and I’m pretty good at striking, so 1 + 1 is 2”.

Bigfoot: “He said I was just a number. That I was nothing but a stepping stone in his career. That really made me upset. He was disrespectful and unprofessional. It was a matter of honor to beat him.” “I hope he learned his". lesson”


toch mooi dat Bigfoot hem strafte?? :lol:

Diaz bros
23-05-2013, 12:41
slotje? deze topic is alleen maar bedoelt om te provoceren, topicstarter is namelijk een groot overeem hater.

arielhelwani
23-05-2013, 13:03
Waarom een slotje? Die uitspraak had ik nog niet eerder gehoord..

e-type
23-05-2013, 13:07
ach, op zich heeft BigFoot wel gelijk. Overeem was even TE arrogant bezig.
Hopelijk heeft ie daarvan geleerd en gaat ie weer serieus aan de bak. 'k Gun Silva z'n fysieke en verbale wraak wel...en nee, 'k ben geen Overeem hater, maar zie het als een leermomentje. Nu is het aan hem om drie keer beter terug te komen.
Silva wordt door Cain wel weer op z'n plek gezet.

Kemal
23-05-2013, 13:42
Wanneer heeft hij dit gezegd..? Na zijn partij tegen Alistair? Zo ja dan gooi ik er een slotje op.

The Company
23-05-2013, 13:54
Wanneer heeft hij dit gezegd..? Na zijn partij tegen Alistair? Zo ja dan gooi ik er een slotje op.

Hij zei het in de countdown naar UFC 160. Niet heel boeiend dit verder.

arielhelwani
23-05-2013, 14:25
Hij zei het in de countdown naar UFC 160. Niet heel boeiend dit verder.

dus vrij recent, geen reden voor een slotje..

Diaz bros
23-05-2013, 15:03
vind trouwens wel grappig wat die bigfoot allemaal loopt te roepen over overeem, die gozer doet nu net alsof hij hem 3 rondes lang heeft vernedert en hem vervolgens KO geslagen, maar als overeem z'n handjes omhoog hield had overeem zowiezo gewonnen. geen eer geen respect of blabla maar gewoon dommigheid,koppigheid en arrogantie van overeem de vorige match.
Maar hij zal sterker dan ooit terugkomen

Lionheart
23-05-2013, 15:16
Pfff, oud bericht!!

Ik denk hij heeft iets nieuws over Overeem gezegd!

arielhelwani
23-05-2013, 15:33
vind trouwens wel grappig wat die bigfoot allemaal loopt te roepen over overeem, die gozer doet nu net alsof hij hem 3 rondes lang heeft vernedert en hem vervolgens KO geslagen, maar als overeem z'n handjes omhoog hield had overeem zowiezo gewonnen. geen eer geen respect of blabla maar gewoon dommigheid,koppigheid en arrogantie van overeem de vorige match.
Maar hij zal sterker dan ooit terugkomen

ALS ALS ALS

Minotauro
23-05-2013, 16:01
Waarom nou weer slotje? Dit is uit countdown ufc 160. Toch gewoon een pijnlijke uitspraak over onze landgenoot en ja ik ben geen groot fan van Overeem, maar ook niet van BigFoot. Vond dat deze uitspraken toch wel ondergrond waren van Bigfoot en bediscusieerd konden worden!

Vind het mooi hoe Bigfoto erover praat en wat hij denkt, want je kan zeggen wat je wilt, maar Overeem was ook veelste arrogant en vol zelfvertrouwen. Dit heet straf!

Minotauro
23-05-2013, 16:13
Daarnaast zag ik toen Overeem net had verloren enkele mensen met vragen die niet begrepen waarom Bigfoot zo reageerde op zijn KO op Overeem.

mario the count
23-05-2013, 16:58
Daarnaast zag ik toen Overeem net had verloren enkele mensen met vragen die niet begrepen waarom Bigfoot zo reageerde op zijn KO op Overeem.

Mede door dat moment hoop ik dat cain hem een pak rammel geeft, plus het feit dat ik het cain gewoon gun om die titel te blijven houden. Bigfoot maar zeiken dat overeem zo onrespectvol was naar hem en dan na die KO zelf nog 10x erger zijn vond ik niet erg tactisch van bigfoot, maar het zal de adrenaline geweest zijn.

Willm
23-05-2013, 17:09
Tjah hij was ook gewoon te arrogant. Je zag ook gelijk de ontlading bij Bigfoot nadat Overeem op de grond lag, deed me een beetje denken aan Ali vs Liston. Nu maar hopen dat die sterker dan ooit terug komt!

king
23-05-2013, 18:14
http://i.minus.com/icYDcH9vDj5WZ.gif

king
23-05-2013, 18:30
Tjah hij was ook gewoon te arrogant. Je zag ook gelijk de ontlading bij Bigfoot nadat Overeem op de grond lag, deed me een beetje denken aan Ali vs Liston. Nu maar hopen dat die sterker dan ooit terug komt!

http://i254.photobucket.com/albums/hh99/sheeeeeeets/BigfootAliListonReem_zps267912fd.jpg

BvdB
23-05-2013, 19:25
Oude koeien uit de sloot haal topic. Slotje graag.

Diaz bros
23-05-2013, 20:05
zullen we deze topic dan maar voor betere doeleinden gaan gebruiken, zoals het feit dat de kritiek naar alistair de laatste tijd wel van heel triest niveau is, voor iemand die betrapt is en 1 match verloren heeft moet die wel diep door het stof gaan, Ik noem maar een naam Chael Sonnen, de laatste keer dat ik hem nog een partij zag winnen betaalden we nog in guldens en ook hij betrapt op doping, Leben zelfde verhaal, barnett hetzelfde. zij krijgen niet eens 1% van het gezeik wat alistair allemaal krijgt

Gilaiir
23-05-2013, 20:50
Haha, zoveel mensen hier die er niet tegen kunnen dat Overeem verloren heeft. En dan ook nog gaan verdedigen tegen mensen die er grappen over maken

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m89m0w1OMx1rtirpmo1_500.jpg

Turboknecht
23-05-2013, 21:45
Ik snap die kritiek op Overeem wel gezien zijn arrogante houding, maar het is duidelijk dat een topic als dit gestart wordt puur om te bashen. Echt oud nieuws. Het valt me wel op dat het afzeiken van Overeem voornamelijk uit de hoek van de Badr nuthuggers komt. Die hebben het blijkbaar nog steeds moeilijk met bepaalde zaken.

Willm
23-05-2013, 21:53
Ik snap die kritiek op Overeem wel gezien zijn arrogante houding, maar het is duidelijk dat een topic als dit gestart wordt puur om te bashen. Echt oud nieuws. Het valt me wel op dat het afzeiken van Overeem voornamelijk uit de hoek van de Badr nuthuggers komt. Die hebben het blijkbaar nog steeds moeilijk met bepaalde zaken.
Meer de Glory "huggers" hoor. Wat me opviel op dit forum is dat Overeem vroeger de man was en niks verkeerd kon doen. Maar nadat die bij Glory weg ging werd die door iedereen uitgekotst, incl. Bas Rutten en co.

Flabbert
23-05-2013, 21:53
oud...

king
23-05-2013, 22:02
Ik snap die kritiek op Overeem wel gezien zijn arrogante houding, maar het is duidelijk dat een topic als dit gestart wordt puur om te bashen. Echt oud nieuws. Het valt me wel op dat het afzeiken van Overeem voornamelijk uit de hoek van de Badr nuthuggers komt. Die hebben het blijkbaar nog steeds moeilijk met bepaalde zaken.

Neh, denk dat de meesten hier Overeem wel willen zien zegevieren. Het is alleen zo dat als je zo'n grote mond opzet voor een partij, je die ook moet waarmaken! En als dat dan niet lukt (wat overigens de beste kan overkomen!), dan moet je even door de shitstorm heen.

En de voornaamste reden dat mensen er (nog steeds) grappen over maken, is het feit dat er 'fans' zijn die zo enorm snel op hun teentjes getrapt zijn als er ook maar een zuchtje kritiek over Alistair wordt geuit. Als je dan telkens blijft roepen dat Alistair wel zou hebben gewonnen als hij z'n handen hoog zou hebben gehouden, tja, dan vraag je er ook om. Diezelfde mensen kraken dan wel weer net zo gemakkelijk de overwinning van Bigfoot af...

Bromios
23-05-2013, 22:06
ach nee man, die minotauro is een gewoon een zielige basher.

Ga nou gewoon weer een potje zitten turboknechten bij je badr fotoverzameling dan komt het vanzelf goed met je.

mario the count
23-05-2013, 22:13
Meer de Glory "huggers" hoor. Wat me opviel op dit forum is dat Overeem vroeger de man was en niks verkeerd kon doen. Maar nadat die bij Glory weg ging werd die door iedereen uitgekotst, incl. Bas Rutten en co.
True.

Minotauro
24-05-2013, 13:41
ach nee man, die minotauro is een gewoon een zielige basher.

Ga nou gewoon weer een potje zitten turboknechten bij je badr fotoverzameling dan komt het vanzelf goed met je.
Waar baseer jij op dat ik een Badr fan ben? Ik heb meer respect voor Overeem dan voor Badr Hari, maar Overeem verdiende dit toch gewoon? Ik wist dat hij redelijk vol van het zelfvertrouwen was, maar dat hij zo respectloos tegen BigFoot deed? Verklaar dan waarom hij zo tegen Bigfoot deed? Wat heeft hij verkeerd gedaan dat Overeem zo doet? Fedor verslagen terwijl Overeem jaren op een gevecht tegen Fedor wachtte maar hem nooit kreeg? Zit Overeem dat dwars???

Minotauro
24-05-2013, 13:42
Meer de Glory "huggers" hoor. Wat me opviel op dit forum is dat Overeem vroeger de man was en niks verkeerd kon doen. Maar nadat die bij Glory weg ging werd die door iedereen uitgekotst, incl. Bas Rutten en co.
Heb geen hekel aan Overeem vanwege het Glory verhaal. Vond hem bij P&W best sympathiek, maar toch vind ik hem altijd iets arrogants uitstralen. Dat is mijn persoonlijke mening, dat zou ik ook best in zijn gezicht durven zeggen, want het is volgens mij een vriendelijke gozer. Dat dan weer wel!

mario the count
24-05-2013, 14:02
Heb geen hekel aan Overeem vanwege het Glory verhaal. Vond hem bij P&W best sympathiek, maar toch vind ik hem altijd iets arrogants uitstralen. Dat is mijn persoonlijke mening, dat zou ik ook best in zijn gezicht durven zeggen, want het is volgens mij een vriendelijke gozer. Dat dan weer wel!

Ik zou voor de zekerheid toch mn dekking maar hoog houden als je het tegen hem zegt.

Bromios
24-05-2013, 14:51
Waar baseer jij op dat ik een Badr fan ben? Ik heb meer respect voor Overeem dan voor Badr Hari, maar Overeem verdiende dit toch gewoon? Ik wist dat hij redelijk vol van het zelfvertrouwen was, maar dat hij zo respectloos tegen BigFoot deed? Verklaar dan waarom hij zo tegen Bigfoot deed? Wat heeft hij verkeerd gedaan dat Overeem zo doet? Fedor verslagen terwijl Overeem jaren op een gevecht tegen Fedor wachtte maar hem nooit kreeg? Zit Overeem dat dwars???

Je zit nu al een paar weken aan de lopende band Overeem te bashen dus je doet precies wat je hem kwalijk neemt. Maak je punt en hou er over op. Hij was respectloos en arrogant en heeft daarvoor een verschrikkelijk pak op zijn donder gehad. Mooi gevalletje Karma.

Ik, en waarschijnlijk veel mensen met mij hopen dat hij keihard terugkomt en ik begrijp dat jij het liefst wil dat hij eeuwig brand in de hel. Ik zou zeggen, koop een nieuwe driewieler en get over it.

Turboknecht
24-05-2013, 15:07
Je zit nu al een paar weken aan de lopende band Overeem te bashen dus je doet precies wat je hem kwalijk neemt. Maak je punt en hou er over op. Hij was respectloos en arrogant en heeft daarvoor een verschrikkelijk pak op zijn donder gehad. Mooi gevalletje Karma.

Ik, en waarschijnlijk veel mensen met mij hopen dat hij keihard terugkomt en ik begrijp dat jij het liefst wil dat hij eeuwig brand in de hel. Ik zou zeggen, koop een nieuwe driewieler en get over it.

x2
Mooi gezegd!

Minotauro
24-05-2013, 16:22
in de hel? wtf? nee joh een mooie eerlijke comeback zou ik ook tof vinden, wat een onzin. Bash hem helemaal niet

blade
24-05-2013, 16:25
Waar baseer jij op dat ik een Badr fan ben? Ik heb meer respect voor Overeem dan voor Badr Hari, maar Overeem verdiende dit toch gewoon? Ik wist dat hij redelijk vol van het zelfvertrouwen was, maar dat hij zo respectloos tegen BigFoot deed? Verklaar dan waarom hij zo tegen Bigfoot deed? Wat heeft hij verkeerd gedaan dat Overeem zo doet? Fedor verslagen terwijl Overeem jaren op een gevecht tegen Fedor wachtte maar hem nooit kreeg? Zit Overeem dat dwars???


snap dat respectloos niet tegen Bigfoot dat doen ze toch om het gevecht te hyphen na de hand drinken ze samen een biertje of appelsap dat kan ook

mario the count
24-05-2013, 16:45
snap dat respectloos niet tegen Bigfoot dat doen ze toch om het gevecht te hyphen na de hand drinken ze samen een biertje of appelsap dat kan ook

Ik denk niet dat die 2 achteraf samen een biertje hebben gedronken, eerder elkaars bloed :D

blade
24-05-2013, 17:15
Ik denk niet dat die 2 achteraf samen een biertje hebben gedronken, eerder elkaars bloed :D


ja voor de camera!! heb ze ook vaak gezien toen ze nog bij strikeforce vochten dat ze meer vrienden leken dus het zal allemaal wel mee vallen blijft business en mensen kijken graag naar vechters die een hekel aan elkaar hebben(daarom doen ze alsof begrijp je) tis net WWE dat UFC

ZanZaiZuk
25-05-2013, 18:19
http://i.minus.com/icYDcH9vDj5WZ.gif

Karma can be so great

Doeeffenormaaljoh
26-05-2013, 15:45
hahaaa