PDA

View Full Version : Big Rigg Johnny Hendricks highlight



Minotauro
23-05-2013, 14:52
http://www.youtube.com/watch?v=bkqyRHwz18U

Diz
23-05-2013, 18:39
Vette highlight hoor!

Johny Hendricks is een baas! Op alle vlakken erg goed, stevige kin en dynamiet in de handschoenen!
Kan niet wachten op de partij met st Pierre...

bryan
23-05-2013, 18:42
Denk dat het een replay wordt van Kos vs GSP 2... GSP is hard om naar de grond te krijgen en houden zelfs voor Johny en is staand gewoon crisper.. zolang hij van die power shots weg blijft moet het goed gaan...

Kemal
29-05-2013, 17:28
Wat een baas he! Thanks!

cornelus
04-06-2013, 00:22
Nice one.. Thanks! Pff event staat gescheduled voor december ofzo

steftheboxer
04-06-2013, 10:02
GSP gaat hem helemaal kapot jabben en blijft weg van de powershots, vervolgens doet hij 1 a 2 takedowns per ronde en is de titel weer veilig.

Mark my words

Diz
04-06-2013, 10:19
GSP gaat hem helemaal kapot jabben en blijft weg van de powershots, vervolgens doet hij 1 a 2 takedowns per ronde en is de titel weer veilig.

Mark my words

De kans dat dat gebeurt is erg groot, maar ik hoop toch op een enorme rotklap van Bigg Rigg die GSP heel de octagon door laat vliegen ;)

Als dat gebeurt sta ik hier in de woonkamer op de salontafel in mijn blote kont de horlepiep te dansen van geluk!

Leventdepevent
04-06-2013, 13:00
wat een topper!

Minotauro
04-06-2013, 14:11
De kans dat dat gebeurt is erg groot, maar ik hoop toch op een enorme rotklap van Bigg Rigg die GSP heel de octagon door laat vliegen ;)

Als dat gebeurt sta ik hier in de woonkamer op de salontafel in mijn blote kont de horlepiep te dansen van geluk!

You must spread some Reputation around before giving it to Diz again.

Absoluut, zou geweldig zijn

SpelPlan
04-06-2013, 14:57
De kans dat dat gebeurt is erg groot, maar ik hoop toch op een enorme rotklap van Bigg Rigg die GSP heel de octagon door laat vliegen ;)

Als dat gebeurt sta ik hier in de woonkamer op de salontafel in mijn blote kont de horlepiep te dansen van geluk!

Mee eens.

Hoeveel respect ik ook voor GSP heb, dat niet finishen en zo'n gevecht volledig smoren vraag toch om een KTFO af en toe.

Technisch gezien ben ik er wel een fan van hoor, altijd mooi om te zien hoe hij iemand volledig weet te neutraliseren. Maar qua spektakel heb je veel betere long reigning champs aan Anderson Silva en Bones Jones.

Verschil tussen die twee is dat ik Silva zo tof vind dat ik nu al chagrijnig wordt bij het idee dat zijn tijdperk ten einde komt (Ik denk dat als hij champ blijft er nog max met wind mee en berg af 3-5 partijen in zitten, als hij ontroont wordt kan hij elk moment retiren) en dat ik Bones Jones ook wel eens snoeihard KO wil zien gaan omdat ik eigenlijk vind dat hij met zijn lichaam in de HW division thuis hoort. Die gast heeft samen met Stefan de langste armen!

cornelus
05-06-2013, 17:51
GSP gaat liggen en blijft liggen.

(nou ff dan toch, oogjes toe, snaveltje ook)

http://www.powerpoppers.com/img/poppers.jpg

Minotauro
06-06-2013, 11:16
Wanneer wordt nou bekend gemaakt of hij idd tegen GSP mag en zoja wanneer?

cornelus
06-06-2013, 13:23
Je hebt gelijk.. er is blijkbaar nog weinig concreets bekend.

http://sports.yahoo.com/news/johny-hendricks-knows-hes-going-070631436--mma.html

kooivechter
08-06-2013, 18:08
Dit wordt een toffe partij. Voor het eerst denk ik dat GSP wel is kan gaan verliezen. Het wordt een partij die dicht bij elkaar ligt, dat sowieso. GSP krijgt hem in ieder geval er niet uit. Maar wat een vechter die Hendriks, de man krijgt veel te weinig credits en had al lang tegen GSP moeten staan