PDA

View Full Version : Dit is pas snel!



Die-ene
25-05-2013, 04:24
Jeet kune do


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=DWO3Wt5lc14

Kemal
25-05-2013, 07:40
Speedy!

Leventdepevent
25-05-2013, 09:52
veel naar bruce lee films gekeken...wat een snelheid

Anderson
25-05-2013, 12:01
Die heeft Snelle Jelle gegeten

Turboknecht
25-05-2013, 12:20
Leuk, maar komt het ook aan?

Pansier
25-05-2013, 14:21
Leuk, maar komt het ook aan?

Die stoten moet je niet naar je solar plexus krijgen hoor... Als een drilboor komt het aan! Geloof dat ik het ooit bij Human Weapon of Fight Quest heb gezien.

quagmire
25-05-2013, 17:01
Leuke bewegingen, maar impact heeft het niet volgens mij. Een stoot in je plexus zeker maar die trapjes met het voetje en vlakke handjes...

Anderson
25-05-2013, 17:11
Een trap op de schenen of in het kruis heeft altijd zin maar die andere trapjes op de buik hebben geen impact.

quagmire
25-05-2013, 17:15
Nee precies, en die tikjes tegen de schouders en op het lichaam ook niet denk ik. Een goede rechtse daar aantegen zou wel volstaan :)

Silat
25-05-2013, 17:54
Sowieso gaat iedereen hier het niet redden in hand-to-hand combat met deze man.
Hij is veel te snel en veel te goed.
Nu geeft hij ook geen impact. Die klap op je ademsappel zie je niet aankomen en is gewoon veel te snel en je krijgt er nog 10 achteraan. Eerste klap is een daalder waard zeg maar.

Element of surprise.

Geen idee of hij met bokshandschoenen kan knokken, dan gaat de kettingstoot helaas niet werken..

quagmire
25-05-2013, 19:18
Ik denk dat als je je handen goed hoog houd 9 van de 10 klappen op je dekking zullen komen, daarnaast is het nog de vraag of
hij naast snelheid ook kan incasseren. Ook een belangrijk aspect

M3
25-05-2013, 19:34
ik dacht eerst dat het versneld werd afgespeeld, dammn, hij is snel! zoals silat zei, element of surpise, en eerste klap is daalder waard!!!

citrusfruit
26-05-2013, 00:57
Sowieso gaat iedereen hier het niet redden in hand-to-hand combat met deze man.
Hij is veel te snel en veel te goed.
Nu geeft hij ook geen impact. Die klap op je ademsappel zie je niet aankomen en is gewoon veel te snel en je krijgt er nog 10 achteraan. Eerste klap is een daalder waard zeg maar.

Element of surprise.

Geen idee of hij met bokshandschoenen kan knokken, dan gaat de kettingstoot helaas niet werken..

Bokshandschoenen? Geef hem voor de grap eens twee boksbeugels.

cornelus
26-05-2013, 01:11
https://www.facebook.com/JKD.Tommy.Carruthers

Ronald
26-05-2013, 01:40
Wat ze vroeger al zeiden: als je zo snel met je handen kunt wapperen is in ieder geval handig als het buiten warm is.

Fasada
26-05-2013, 02:02
Sowieso gaat iedereen hier het niet redden in hand-to-hand combat met deze man.
Hij is veel te snel en veel te goed.
Nu geeft hij ook geen impact. Die klap op je ademsappel zie je niet aankomen en is gewoon veel te snel en je krijgt er nog 10 achteraan. Eerste klap is een daalder waard zeg maar.

Element of surprise.

Geen idee of hij met bokshandschoenen kan knokken, dan gaat de kettingstoot helaas niet werken..


Helemaal mee eens, die man kan echt wel knokken. Een MMA wedstrijd is misschien te veel gevraagd maar op straat kan ie wel een paar potten breken zeker met het gegeven dat daar een eerste klap echt een daalder is

Hans Kazan
26-05-2013, 11:04
Mooi om te zien, maar dit is echt iemand, die jarenlang, dag in dag uit, dezelfde bewegingen heeft geoefend en geoefend. Stoottechnieken uit het boksen heb je gewoon veel eerder onder de knie en daarom meer effectiever voor MMA vechters

de Stiep
26-05-2013, 13:25
Wat ze vroeger al zeiden: als je zo snel met je handen kunt wapperen is in ieder geval handig als het buiten warm is.

Dan hoop ik alleen maar dat hij zijn ventilator niet tegen mijn neus zet, lijkt me toch errug auw !:lol:

Briant
26-05-2013, 13:34
Allemaal leuk en aardig hoor, maar die tegenstanders van hem reageren niet echt zoals in de werkelijkheid. Ze geven een klap en bevriezen vervolgens. Wat je overigens ook vaak ziet met dit soort figuren is dat als ze gaan sparren dat het al snel een soort tweederangs mma wedstrijd wordt. Een mma vechter incasseert een of twee stoten en zoekt de clinch op.

Wel handig als je de vaat gaat opruimen, deze snelheid btw.

Haruchai
16-08-2013, 11:14
Dit is Tommy Carruthers. Volgens velen de enige die echt in de buurt komt van de kwaliteiten van wijlen Bruce Lee. Hij heeft jarenlang als uitsmijter gewerkt in de clubscene van Glasgow. Hij doet dag in dag uit niets anders dan trainen voor 'de straat' (zoals ze dat zelf noemen). Hij doet niet aan verdedigen. Hij kiest direkt de aanval op het moment dat hij ook maar denkt dat je iets gaat beginnen. Een stoot of trap incasseren van hem is er niet bij want zoals je ziet komt er dan een hele hoop achteraan en alles gericht op de meest voor de hand liggende en meest kwetsbare doelwitten: ogen, kruis, keel, knieen. In de ring denk ik dat de gemiddelde mma-vechter wel een goede kans tegen hem maakt. Maar op zijn terrein staat hij absoluut aan de top.

Minotauro
16-08-2013, 11:29
Ook gewoon 80% van de mensen die reageert denkt dat dit niets is. Deze man legt je binnen 5 seconden in bed

RedDawn
16-08-2013, 11:43
Staan ze in de kroeg ook allemaal stil voor zijn neus?

Turboknecht
16-08-2013, 11:43
Ik schiet hem gewoon voor z'n kop. Kogels praten niet, je weet toch.

RedDawn
16-08-2013, 11:43
Allemaal leuk en aardig hoor, maar die tegenstanders van hem reageren niet echt zoals in de werkelijkheid. Ze geven een klap en bevriezen vervolgens. Wat je overigens ook vaak ziet met dit soort figuren is dat als ze gaan sparren dat het al snel een soort tweederangs mma wedstrijd wordt. Een mma vechter incasseert een of twee stoten en zoekt de clinch op.

Wel handig als je de vaat gaat opruimen, deze snelheid btw.

x2!!

RedDawn
16-08-2013, 11:44
Ik schiet hem gewoon voor z'n kop. Kogels praten niet, je weet toch.

Hhha. Die Rotterdammer over Badr!

Turboknecht
16-08-2013, 11:46
Hhha. Die Rotterdammer over Badr!

Scherp!

mario the count
16-08-2013, 11:48
Ik denk dat hij idd de eerste stoot uit moet delen. Als er een figuur ala overeem op hem afstormt geef ik hem weinig kans als die eerste klap niet gelijk op een zeer kwetsbare plek geplaatst kan worden. Daarnaast geef ik een goede MMA vechter ook wat meer kans tegen meerdere personen dan deze beste man. Neemt niet weg dat hij ongelooflijk snel is en hij de gemiddelde persoon die uitgaat en vervelend doet binnen no time wat rustiger heeft:D

fightlove
16-08-2013, 13:36
Tering wat snel die gast.Net of hij een krat redbull op heeft :lol:.

Haruchai
23-08-2013, 10:50
Staan ze in de kroeg ook allemaal stil voor zijn neus?

Hij komt een keer in de zoveel tijd naar Nederland om een seminar te geven. Misschien moet je het hem eens persoonlijk vragen als je het echt weten wilt. Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen fan van hem. Maar ik heb wel respect voor zijn kwaliteiten.

ARMENIA
23-08-2013, 11:46
snelste mens die ik ooit heb gezien iig.

Tony
23-08-2013, 12:00
snelste mens die ik ooit heb gezien iig.

Onzin, ik ben sneller klaar in bed dan hij met zijn handen kan wapperen.