PDA

View Full Version : Mousasi vs Glover Teixera



wrestler_nl
28-05-2013, 02:27
Een gevecht tussen Glover Texeira & Mousasi 'makes sense' op dit moment denk ik.
Is het een partij die je interesseert?

niang_58
28-05-2013, 04:32
Is echt niet een goeie matchup voor Mousasi, Glover z'n groundgame is een ander level, ik wil hem liever tegen machida dan tegen glover.

Kemal
28-05-2013, 08:11
Zolang hij maar in de octagon staat vind ik het al best

Harrie Nak
28-05-2013, 09:32
http://3.bp.blogspot.com/-2ovbUlIgOPY/Tw4uT-8iwWI/AAAAAAAAAnM/xjDKIl5wlfk/s1600/karl-sefanovic-gif.gif

Maar zie hem nog liever tegen Belfort.

steftheboxer
28-05-2013, 09:33
Volgens mij is Mousasi er voorlopig uit met een blessure en operatie. Geef Glover maar een top 3 tegenstander binnen de UFC, de beste man is op een 19 fight win streak en heeft van iedereen in de UFC tot nu toe gehakt gemaakt.

univers1l
28-05-2013, 10:25
iedereen behalve Glover, deze man is de nieuwe champ, zal als enige in de divisie voor problemen zorgen tegen Bones.
geef Mousasi gewoon Gustafson, misschien krijgt Gustafson toch geen title match nadat hij samen met Bones in rusalnd waren en met Fedor en organisatie op de foto gingen, zal Dana blij mee zijn.

Diaz bros
28-05-2013, 16:29
het lijkt toch het tegengesteld effect te hebben univers1l, ze hadden wat 'beef-foto's' gemaakt en zelfs Dana is nu ineens helamaal in voor die partij, terwijl hij liever gustaffson vs machida zag als ideale title contender's match. Nu is het nog maar de vraag hoe lang Jones eruit ligt met z'n injury, volgens zijn manager wil die nog 2partijen draaien dit jaar. wat er dus op lijkt dat Jones rondt augustus/september back is. Ik denk overigens dat Glover de winnaar van Rashad/Henderson krijgt voor een title contender match en hoop ik alsnog op een gustaffson vs machida in de zomer zodat er alsnog 1 vecht tegen Jones want ben wel heel benieuwd wie ze anders als eerst laten vechten machida of gustafsson.

Wat betreft mousasi, die gaat naar alle waarschijnlijkheid terug naar Middleweight, hij wil zelf heel graag Belfort(lijkt me logisch overigens, want als je die pakt heb je meteen de pad naar de title) maar vechters als een Boetsch,Philippou of Okami lijken me ook mooie binnenkomers voor hem, allemaal zijn ze te verslaan en alle 3 staan nog hoog in de rankings

Klassikl
28-05-2013, 22:15
Denk dat dit een slechte matchup voor hem is. Benieuwd wat er nog gaat gebeuren in de divisie

kooivechter
28-05-2013, 23:56
Denk dat dit een slechte matchup voor hem is. Benieuwd wat er nog gaat gebeuren in de divisie

x2 denk het ook. Mousasi is denk ik veel beter af op 185 pound. Denk dat hij daar veel hogere ogen gaat scoren en misschien wel een kans maakt om voor de titel te vechten.

Diaz bros
31-05-2013, 00:35
partij zou trouwens nu stuk logischer zijn aangezien Teixeira pas begin 2014 terug is van blessure net als mousasi overigens...