PDA

View Full Version : Khalid Bourdif vs Michael Wakeling 29 juni @ Enfusion Live Londen.



Ellen
30-05-2013, 12:09
Na 2 jaar afwezigheid is Khalid Bourdif weer terug waar hij hoort: in de ring!
Op 29 juni neemt hij het in de O2 Arena in Londen op tegen Michael Wakeling.



http://i.imgur.com/rItYDN4.png
http://i.imgur.com/Ht1RKuV.jpg

Minotauro
30-05-2013, 13:03
Hoezo 2 jaar weggeweest? Vastgezeten?

rickross
30-05-2013, 13:15
gaat jou dat wat aan? waarom disrespecteren?misschien had die het druk met familie/werk of iets dergelijks

Minotauro
30-05-2013, 13:17
gaat jou dat wat aan? waarom disrespecteren?misschien had die het druk met familie/werk of iets dergelijks

Disrespecteren? Wat is dat dan? Ik vraag het, ik zeg niet: Hij heeft zeker vastgezeten? Ik denk dat het een logische vraag is, want je gaat niet tijdens je carriere twee jaar stoppen. Er zijn er weinig die dat doen, zonder goede reden! Nergens disrespect, als hij terugkomt van een zware blessure mag dat ook gemeld worden.

Anderson
30-05-2013, 13:18
Nee

Zal geen makkelijke partij worden voor Khalid, Michael Wakeling is geen kleine jonge meer. Ik denk dat Khalid wel wint

rickross
30-05-2013, 13:19
je gaat er al vanuit dat die vast gezeten heeft,beetje jammer. :)

Sadix
30-05-2013, 13:25
Khalid heeft niet vast gezeten want ik zag/zie hem geregeld op Gala's. Beetje raar dit van je mino

Leventdepevent
30-05-2013, 13:54
sinds wanneer is een vraag stellen disrespectvol?

Minotauro
30-05-2013, 14:30
sinds wanneer is een vraag stellen disrespectvol?

inderdaad, misschien was ik in de war met iemand van een ander topic? Ik ga nergens vanuit dat hij vast heeft gezeten! Als hij twee jaar vrij heeft genomen om zijn universiteit te halen cum laude dan van harte gefeliciteerd

teamfightclub030
30-05-2013, 14:56
inderdaad, misschien was ik in de war met iemand van een ander topic? Ik ga nergens vanuit dat hij vast heeft gezeten! Als hij twee jaar vrij heeft genomen om zijn universiteit te halen cum laude dan van harte gefeliciteerd

teamfightclub030
30-05-2013, 15:11
Even voor de duidelijkheid om misverstanden uit de wereld te helpen Khalid is er 2 jaar tussen uit geweest na een hele moeilijke periode waarbij Khalid zijn vader heeft verloren aan een erge ziekte waar elke dage vele aan Overlijden Khalid heeft geprobeerd om de goeie lijn in zijn sport- carrière voor te zetten. Maar had daar de motivatie niet voor wat ook begrijpelijk is na zo een moeilijke periode nu 2 jaar later wil Khalid proberen weer de draad op te pakken en nog 1 keer alles uit zijn carrière te halen. Wij zijn dan ook suppertrots dat we weer van Khalid kunnen kunnen gaan genieten.

Anderson
30-05-2013, 15:26
Wat voor regels is het gevecht FMT of MT?

Mattie73
30-05-2013, 16:36
Na 2 jaar afwezigheid is Khalid Bourdif weer terug waar hij hoort: in de ring!
Op 29 juni neemt hij het in de O2 Arena in Londen op tegen Michael Wakeling.

Eindelijk !! Gaaf bericht is dit, Khalid Bourdiff is altijd 1 van mijn favoriete vechters geweest. Bovendien de absolute nummer 1 van Nederland in de 72kg en 76kg klasse. (Tenminste 2 jaar geleden was hij dat)

Ik ben benieuwd hoe hij terugkomt na zo'n lange afwezigheid? Khalid is al een keer eerder 2 jaar afwezig geweest ivm een blessure en toen kwam hij supersterk terug.

Ik wil Khalid ook graag eens tegen Aussie en/of Nieky Holzken zien knokken.

Mattie73
30-05-2013, 16:37
Wat voor regels is het gevecht FMT of MT?

Daar ben ik ook benieuwd naar?

teamfightclub030
30-05-2013, 17:33
Het is 3x3 K1 rules

Anderson
30-05-2013, 19:17
Jammer ik hou niet van k1 regels.

PinPoint
30-05-2013, 21:14
Hoezo 2 jaar weggeweest? Vastgezeten?


Hoe dan ook kansloos en respectloos. Je had ook kunnen vragen of hij zn kleine teen had gebroken....
Je impliceert hier meer mee dan dat je een vraag stelt....


Ontopic; go Khalid! Goed je weer in de ring te gaan zien

Willm
30-05-2013, 21:26
Hij heeft helemaal niet vast gezeten heb hem vaak genoeg gezien, wat een rare aanname gelijk weer zeg.

Mooi dat die weer terug is, een van de betere vechters in zijn klasse.

mario the count
30-05-2013, 22:01
Welcome back Khalid!

Mattie73
31-05-2013, 10:25
Het is 3x3 K1 rules

Jammer, ik had deze pot ook liever op FMT gezien.

payap
31-05-2013, 12:39
Jammer, ik had deze pot ook liever op FMT gezien.

x2! Wakeling is een MuayThai expert die bv een onbeslist tegen Artem Levin vocht op deze regels. Op die K-1 regels vind ik hem een stuk minder. Geld eigenlijk voor bijna al die Engelse vechters als Wakeling, Harisson, Watson enzo. Is gewoon hun spel niet. En Bourdiff heeft bewezen ook op FMT te kunnen vechten tegen Yodsaenklai op Slamm bv.

Richelieu
31-05-2013, 12:48
x2! Wakeling is een MuayThai expert die bv een onbeslist tegen Artem Levin vocht op deze regels. Op die K-1 regels vind ik hem een stuk minder. Geld eigenlijk voor bijna al die Engelse vechters als Wakeling, Harisson, Watson enzo. Is gewoon hun spel niet. En Bourdiff heeft bewezen ook op FMT te kunnen vechten tegen Yodsaenklai op Slamm bv.


Inderdaad! Echt jammer.

Mattie73
31-05-2013, 13:04
x2! Wakeling is een MuayThai expert die bv een onbeslist tegen Artem Levin vocht op deze regels. Op die K-1 regels vind ik hem een stuk minder. Geld eigenlijk voor bijna al die Engelse vechters als Wakeling, Harisson, Watson enzo. Is gewoon hun spel niet. En Bourdiff heeft bewezen ook op FMT te kunnen vechten tegen Yodsaenklai op Slamm bv.

Inderdaad zo ie zo jammer dat het geen 5 ronden is. Khalid is een echte conditiebeest die 5 ronden lang constante druk kan zetten.

Ik wist trouwens niet dat Wakeling onbeslist had gevochten tegen Artem Levin. Knap hoor!! Die Artem Levin is van een buitengewoon niveau en wat mij betreft de allerbeste in die gewichtsklasse.

Anderson
31-05-2013, 13:18
Jullie hebben het over z'n broer Steven Wakeling die heeft tegen Artem Levin gevochten Michael Wakeling is z'n broertje vecht een beetje hetzelfde alleen wat agressiever.

payap
31-05-2013, 17:09
Jullie hebben het over z'n broer Steven Wakeling die heeft tegen Artem Levin gevochten Michael Wakeling is z'n broertje vecht een beetje hetzelfde alleen wat agressiever.

Damn! Je hebt gelijk. Haal ze helemaal door elkaar. Maar geloof dat deze Wakeling wel tegen Errol Koning heeft gevochten dan.