PDA

View Full Version : Saki: 'Ik word de nummer 1 van de wereld'



adenane
02-06-2013, 21:01
http://www.youtube.com/watch?v=t4BdggZGTg4

Richelieu
02-06-2013, 21:05
Als Schilt met pensioen is kan hij inderdaad de nummer 1 van de wereld zijn.......

Kemal
02-06-2013, 21:26
Saki is een topper!

Diaz bros
02-06-2013, 21:49
Hij kan inderdaad de nummer 1 worden, maar voor mij is die dan de nummer 1 aan gebrek aan beter. Saki heeft het namelijk altijd laten afweten tegen een wereldtopper en nu deze wereldtoppers gestopt zijn,mma carrieres en/of omstandigheden met justitie lijkt Saki de nummer 1 te worden. Hoop dat er snel een betere lichting zal komen of anders zal het niet lang meer duren dat andere landen de HW divisie ook gaan overnemen net als bijna alle andere gewichten is gebeurd

Leventdepevent
02-06-2013, 22:09
Als Schilt met pensioen is kan hij inderdaad de nummer 1 van de wereld zijn.......
dat dus!

SportshopDeventer
02-06-2013, 22:51
Het zal allemaal wel, maar op de een of ander manier vind ik zijn partijen toch wel interessant :)

mario the count
02-06-2013, 23:34
Als Schilt met pensioen is kan hij inderdaad de nummer 1 van de wereld zijn.......

+1, of spong als hij zich niet te veel op MMA gaat richten.

Son & Breugel!
02-06-2013, 23:41
Mmm zie saki nog wel van schilt winnen, helemaal in de vorm waar ie nu in verkeerd!!! Hij maakte het schilt nog verekkes lastig in hun laatste partij!!

Fightfan
02-06-2013, 23:59
Mmm zie saki nog wel van schilt winnen, helemaal in de vorm waar ie nu in verkeerd!!! Hij maakte het schilt nog verekkes lastig in hun laatste partij!!

Zeker weten!

Turboknecht
03-06-2013, 00:29
Saki is veel te klein en te licht om het Schilt lastig te maken.

mario the count
03-06-2013, 10:44
Mmm zie saki nog wel van schilt winnen, helemaal in de vorm waar ie nu in verkeerd!!! Hij maakte het schilt nog verekkes lastig in hun laatste partij!!
Als saki het van schilt had willen winnen had hij het denk ik de eerste keer moeten doen. De tweede keer zie ik het niet gebeuren. Maar je weet nooit.

Mauro
03-06-2013, 12:10
Ik gun het deze spectaculaire vechter van harte, maar zolang Schilt nog meedoet heb ik er een hard hoofd in.

king
03-06-2013, 12:52
Saki is een topvechter en i.m.o. (na Schilt) de beste op dit moment.

Moet er wel bij zeggen dat de spoeling in het HW kickboksen momenteel erg dun is. De gouden tijden met Aerts, Hoost, Le Banner, Bonjaski, Sefo, Hunt e.a. zijn voorbij. Vraag me ook af of die ooit nog op dat niveau zullen terugkomen. Denk dat veel talentvolle vechter momenteel liever de stap naar het (lucratieve) MMA maken. Kijk maar naar Spong. Las net nog dat ook Braddock Silva MMA gaat doen.

Turboknecht
03-06-2013, 13:20
Mooi. Zie zelf ook liever MMA, dus dat zou alleen maar goed nieuws zijn.

S-ven
03-06-2013, 13:48
Ik zie Saki dit jaar nog wel nummer 1 worden. Hij heeft de juiste attitude , zware combo's en super conditie . BAAS!

Pansier
03-06-2013, 15:52
Mooi. Zie zelf ook liever MMA, dus dat zou alleen maar goed nieuws zijn.

Ik mis K1 en vind het klote dat ik Pride nooit heb meegemaakt :crying: Vind het Japanse sfeertje toch leuker. Iedereen die goed kan vechten wordt gerespecteerd ongeacht deze een slechte dag heeft. En het is niet de westerse tunnelvisie..

Turboknecht
03-06-2013, 20:25
Ik mis K1 en vind het klote dat ik Pride nooit heb meegemaakt :crying: Vind het Japanse sfeertje toch leuker. Iedereen die goed kan vechten wordt gerespecteerd ongeacht deze een slechte dag heeft. En het is niet de westerse tunnelvisie..

De K1 was vet, en Pride heb ik zelf ook niet echt meegekregen. Wist toen wel van het bestaan af, maar had er om de een of andere reden geen interesse voor. Maar goed, ik kijk vooruit. De K1 wordt nooit meer wat het was en wat GLORY brengt doet me eerlijk gezegd vrij weinig. It's Showtime vond ik ook niks. Wat er op MMA gebied gebeurt momenteel vind ik te gek en met name de UFC vind ik supervet. Heerlijk sfeertje, anders dan Japan, maar evengoed erg lekker. Ik mag het wel.

Zwaargewicht kickboksen is echt zo dood als ik weet niet wat. Allemaal oudgedienden en geen enkele spannende nieuwkomer. Ik moet nog maar eens zien dat het wat wordt, en heb er totaal geen vertrouwen in. Maar goed, dit topic gaat over Saki. Mocht hij langs Schilt komen, wat hem denk ik niet gaat lukken, dan is hij nummer 1, maar van wat eigenlijk?

Hans Vos
04-06-2013, 12:39
naar het verleden kijken en naar wie er allemaal zijn gestopt of in de nesten zitten heeft helemaal geen zin . moet je de kampioen van de formule 1 ook niet zeggen dat senna vroeger de beste was ???? het gaat om nu en op dit moment is saki na schilt een hele goeie nr 2 en als hij ooit de nr 1 word is hem dat van harte gegund . gr hans

Budokan
04-06-2013, 13:04
Zwaargewicht kickboksen is echt zo dood als ik weet niet wat. Allemaal oudgedienden en geen enkele spannende nieuwkomer. Ik moet nog maar eens zien dat het wat wordt, en heb er totaal geen vertrouwen in. Maar goed, dit topic gaat over Saki. Mocht hij langs Schilt komen, wat hem denk ik niet gaat lukken, dan is hij nummer 1, maar van wat eigenlijk?

helemaal mee eens! Het feit dat Schilt en Aerts als oudgedienden nog steeds tot de top van de wereld horen, is gezien hun leeftijd veelzeggend. In iedere andere topsport was je al lang voorbij gestreefd door de jeugd. Er is gewoon te weinig talent bijgekomen en dan vooral vanuit het buitenland. De huidige top 5 is nog steeds een NL feestje.

Bromios
04-06-2013, 14:57
Ik ben gewoon voor elk jaar een grand prix. Win je die dan ben je nummer 1. Dit vage gedoe met wel of niet nummer 1 snap ik niks van. Het komt er sowieso op neer dat Saki op de een of andere manier op nummer 1 moet komen. Heb nou al ik weet niet hoeveel filmpjes gezien van Saki maar heel weinig van de rest.

Nosferatu187
04-06-2013, 15:10
ik gun het hem.

Johannes de Sloper
05-06-2013, 13:45
Hij kan inderdaad de nummer 1 worden, maar voor mij is die dan de nummer 1 aan gebrek aan beter. Saki heeft het namelijk altijd laten afweten tegen een wereldtopper en nu deze wereldtoppers gestopt zijn,mma carrieres en/of omstandigheden met justitie lijkt Saki de nummer 1 te worden. Hoop dat er snel een betere lichting zal komen of anders zal het niet lang meer duren dat andere landen de HW divisie ook gaan overnemen net als bijna alle andere gewichten is gebeurd


Als Schilt met pensioen is kan hij inderdaad de nummer 1 van de wereld zijn.......
2x2