PDA

View Full Version : Gezocht..Sparringspartner voor 10-jarige.



rene37
10-06-2013, 15:23
Wij zijn op zoek naar een sparringspartner voor 1 van onze vechters.

Het betreft een, vanaf volgende week, 10-jarige jongen gewicht 38kg.

Intentie is elkaar beter te maken en onder deskundige en gediplomeerde leiding te sparren.

Doel van dit topic is om een aantal talentvolle jongens maandelijks samen te brengen en van en met elkaar te leren.

Er zijn mogelijkheden om de trainingen te laten geschieden bij FPA Amersfoort en/of Muaythai Apeldoorn.

Dit uiteraard in overleg.

Hebben jullie in het team jongens in de leeftijd 9,10,11 jaar lopen en die verder willen komen in het kickboksen maar gebrek aan sparringspartners hebben, kom ik graag met deze teams in kontakt.

Verdere info en/of telefoonnummer is via pm te verkrijgen.

Ush

tidelot
10-06-2013, 17:10
Wij zijn op zoek naar een sparringspartner voor 1 van onze vechters.

Het betreft een, vanaf volgende week, 10-jarige jongen gewicht 38kg.

Intentie is elkaar beter te maken en onder deskundige en gediplomeerde leiding te sparren.

Doel van dit topic is om een aantal talentvolle jongens maandelijks samen te brengen en van en met elkaar te leren.

Er zijn mogelijkheden om de trainingen te laten geschieden bij FPA Amersfoort en/of Muaythai Apeldoorn.

Dit uiteraard in overleg.

Hebben jullie in het team jongens in de leeftijd 9,10,11 jaar lopen en die verder willen komen in het kickboksen maar gebrek aan sparringspartners hebben, kom ik graag met deze teams in kontakt.

Verdere info en/of telefoonnummer is via pm te verkrijgen.

Ush

El othmani gym heeft een paar van die kleintjes rondlopen.

Kemal
11-06-2013, 08:20
Offtopic reacties verwijderd! Ontopic blijven aub!

tidelot
11-06-2013, 19:42
El othmani gym heeft een paar van die kleintjes rondlopen.

Anders heb ik hier nog een paar van die koters liggen. Je kan ze komen ophalen. Ik kan ze ook verzenden, maar dan komen er €6,75 verzendkosten bij

Kemal
11-06-2013, 19:56
Anders heb ik hier nog een paar van die koters liggen. Je kan ze komen ophalen. Ik kan ze ook verzenden, maar dan komen er €6,75 verzendkosten bij

Je quote nu jezelf met een reactie die ik niet kan plaatsen.

rene37
11-06-2013, 20:36
Anders heb ik hier nog een paar van die koters liggen. Je kan ze komen ophalen. Ik kan ze ook verzenden, maar dan komen er €6,75 verzendkosten bij

Maar even een reactie dan. Je kan er semi lollig over doen, waar ik overigens niks van begrijp. Dit zou immers een serieus vechtsportforum dienen te zijn en dan is dit topic niet zo vreemd.
Misschien moet ik het wat toelichten en is de gedachte..."dan ga je toch ergens trainen waar die jongetjes wel zijn?"
Maar dat is het 'm juist. Deze jongen traint momenteel bij 2 prima teams en beide hebben ze niet een volwaardige trainingspartner voor deze jongen.
Tot vorig jaar bij een andere bekent team getraind, in een grote stad dus niet in 1 of ander dorpje in een zaaltje, en ook daar geen volwaardige trainingspartners.
Tuurlijk zijn er dan wel weer goede jongens die 3-4 jaar ouder zijn maar dat is ook niet ideaal.
Als we op de gala's komen zie je prima vechtertjes van die leeftijd maar het lijkt of dat totaal verspreid in het land bij de diverse teams zitten.
Er zouden wat mensen dit probleem moeten herkennen.

rene37
11-06-2013, 20:41
Anders even ter opluistering een filmpje waarin hij als 9-jarige meetraint met de wedstrijdgroep van FPA. Vanaf 29 sec.

http://youtube.com/watch?v=-0bNT1fiVsQ

Kemal
11-06-2013, 20:53
Wat een knokker! Mooi om te zien!

king
11-06-2013, 21:24
Wij zijn op zoek naar een sparringspartner voor 1 van onze vechters.

Het betreft een, vanaf volgende week, 10-jarige jongen gewicht 38kg.

Intentie is elkaar beter te maken en onder deskundige en gediplomeerde leiding te sparren.

Doel van dit topic is om een aantal talentvolle jongens maandelijks samen te brengen en van en met elkaar te leren.

Er zijn mogelijkheden om de trainingen te laten geschieden bij FPA Amersfoort en/of Muaythai Apeldoorn.

Dit uiteraard in overleg.

Hebben jullie in het team jongens in de leeftijd 9,10,11 jaar lopen en die verder willen komen in het kickboksen maar gebrek aan sparringspartners hebben, kom ik graag met deze teams in kontakt.

Verdere info en/of telefoonnummer is via pm te verkrijgen.

Ush

Goed initiatief!

tidelot
12-06-2013, 01:25
Goeie vechtertje, maar soms moet je wel wat moeite nemen voor de ontwikkeling van zo een jongen. Hij kan ook een keer per week naar een sportschool waar zijn leeftijdsgenootjes trainen.
Mousid gym, team amrani, sportmani zijn een paar gyms waar er genoeg zijn.
Succes

tidelot
13-06-2013, 11:03
op serieuze reacties reageer je niet,
maar op die andere reacties weer wel.:twak:

R.D.N
13-06-2013, 14:33
Kwa sparen gaat ie bij Fpa niet beter worden,Zoontje van Manhoef zou goed voor hem zijn.

rene37
13-06-2013, 16:18
Goeie vechtertje, maar soms moet je wel wat moeite nemen voor de ontwikkeling van zo een jongen. Hij kan ook een keer per week naar een sportschool waar zijn leeftijdsgenootjes trainen.
Mousid gym, team amrani, sportmani zijn een paar gyms waar er genoeg zijn.
Succes

Er zijn bij de 2 teams waar hij traint natuurlijk leeftijdsgenootjes alleen kan hij daar niet mee sparren. Kinderen gaan huilen, ouders worden boos, kinderen gaan ervan af na een paar tikjes etc.
Daarom zouden we graag een 3-4 goede jongetjes willen treffen om mee te sparren. Ze zijn er wel want ik zie ze op de gala's en als tegenstander in de ring.
De moeite word er wel voor genomen dat is het probleem niet. Voor het ene team moet er 160km heen en weer gereden worden en voor het andere 80km.
Als ze bij de teams rondlopen die jij noemt kom ik graag met ze in kontakt. Vandaar dit topic. Zou mooi zijn als ze er allemaal 1 kunnen leveren en tijdens een maandelijks treffen elkaar beter kunnen maken.

rene37
13-06-2013, 16:22
Kwa sparen gaat ie bij Fpa niet beter worden,Zoontje van Manhoef zou goed voor hem zijn.

Nee? Denk juist wel, hij is enorm vooruitgegaan sinds het sparren bij FPA. Zoontje van Melvin is al wat ouder volgens mij.

jantje11
13-06-2013, 17:23
Nee? Denk juist wel, hij is enorm vooruitgegaan sinds het sparren bij FPA. Zoontje van Melvin is al wat ouder volgens mij.

Million Manhoef is volgens mij pas 10 jaar hooguit 11

Sadix
13-06-2013, 17:27
ik heb ook wel een jongetje van 11 jaar, 33 kg volgens mij. is wel een knokkertje maar wij trainen nog maar 3 weken en dan gaat de vakantie in.

Willm
13-06-2013, 18:59
Bij FPA zal je idd niks vinden. Zou naar gyms gaan kijken in de grote steden, genoeg van die kleine vechters lopen.

dennis 1971
13-06-2013, 21:55
Ik adviseer je eens contact op te nemen met [email protected] Den Haag daar lopen een aantal van deze kleine talenten rond.
Wel word hier volledig Thaise style getraind.
Succes.

rene37
14-06-2013, 07:43
Ik adviseer je eens contact op te nemen met [email protected] Den Haag daar lopen een aantal van deze kleine talenten rond.
Wel word hier volledig Thaise style getraind.
Succes.

Ok dank voor je antwoord. Muaythai traint hij bij het team in Apeldoorn dus dat is geen probleem.

WIM_de _Echte
15-06-2013, 00:22
Ik adviseer je eens contact op te nemen met [email protected] Den Haag daar lopen een aantal van deze kleine talenten rond.
Wel word hier volledig Thaise style getraind.
Succes.

Ok dank voor je antwoord. Muaythai traint hij bij het team in Apeldoorn dus dat is geen probleem.
Volgens mij bedoelt Dennis niet jouw pupil Muay Thai bij te brengen. Hij geeft aan dat er bij Bushido talenten rondlopen die eventueel in aanmerking komen. Met als extra info dat deze jongens thais geschoold zijn.

Btw, vanwaar die noodzaak om een 10 jarige te laten sparren (beter te laten worden).

rene37
15-06-2013, 09:36
Volgens mij bedoelt Dennis niet jouw pupil Muay Thai bij te brengen. Hij geeft aan dat er bij Bushido talenten rondlopen die eventueel in aanmerking komen. Met als extra info dat deze jongens thais geschoold zijn.

Btw, vanwaar die noodzaak om een 10 jarige te laten sparren (beter te laten worden).

Dat maakte ik er ook uit op, mijn extra info was dat hij ook muaythai traint.

Vind je sparren niet een wezenlijk onderdeel van wedstrijdgericht trainen?

appelsap
15-06-2013, 16:10
Dat maakte ik er ook uit op, mijn extra info was dat hij ook muaythai traint.

Vind je sparren niet een wezenlijk onderdeel van wedstrijdgericht trainen?

Vanwaar de noodzaak om 10 jarigen wedstrijden te laten vechten? Middelbare school leeftijd lijkt me een mooi moment om met volledige bescherming ( ook hoofdkap) te sparren en eventueel af en toe wedstrijden te draaien.

Flabbert
15-06-2013, 16:12
Vanwaar de noodzaak om 10 jarigen wedstrijden te laten vechten? Middelbare school leeftijd lijkt me een mooi moment om met volledige bescherming ( ook hoofdkap) te sparren en eventueel af en toe wedstrijden te draaien.

x2

rene37
15-06-2013, 18:39
Vanwaar de noodzaak om 10 jarigen wedstrijden te laten vechten? Middelbare school leeftijd lijkt me een mooi moment om met volledige bescherming ( ook hoofdkap) te sparren en eventueel af en toe wedstrijden te draaien.

Vanwaar de noodzaak om de discussie omtrent jeugd kickboksen te doen oplaaien in dit topic? Er zijn voor en tegenstanders mbt jeugd, dit heb je (gezien je lange membership hier) al ettelijke keren voorbij zien komen. Net als ik trouwens.
Bump even een oud topic ofzo maar hier graag ontopic reageren. Of niet..dat kan ook natuurlijk.


x2

Joh? Was dat precies wat jij ook had willen zeggen?

Flabbert
15-06-2013, 18:52
Vanwaar de noodzaak om de discussie omtrent jeugd kickboksen te doen oplaaien in dit topic? Er zijn voor en tegenstanders mbt jeugd, dit heb je (gezien je lange membership hier) al ettelijke keren voorbij zien komen. Net als ik trouwens.
Bump even een oud topic ofzo maar hier graag ontopic reageren. Of niet..dat kan ook natuurlijk.



Joh? Was dat precies wat jij ook had willen zeggen?

Joh scherp opgemerkt, ik ben het met appelsap eens

appelsap
15-06-2013, 20:10
Vanwaar de noodzaak om de discussie omtrent jeugd kickboksen te doen oplaaien in dit topic? Er zijn voor en tegenstanders mbt jeugd, dit heb je (gezien je lange membership hier) al ettelijke keren voorbij zien komen. Net als ik trouwens.
Bump even een oud topic ofzo maar hier graag ontopic reageren. Of niet..dat kan ook natuurlijk.

Joh? Was dat precies wat jij ook had willen zeggen?

Jij vraagt je af of sparren geen onderdeel is van wedstrijdgericht trainen. Ik vraag me af of deze manier van 'wedstrijdgericht' trainen nu al zin heeft/verantwoord is, en of je daarvoor een landelijk sparringsgroepje voor moet oprichten.

Succes met je zoektocht. Ik hoop voor die mannetjes dat het hun educatie niet in de weg staat en ze ook geen lange termijn gevolgen overhouden aan het erg vroeg ontvangen van klappen op het hoofd.