PDA

View Full Version : Amerikaanse Glory-shows (na Glory 9 New York) voorlopig uitgesteld



rollermanskunk
12-06-2013, 12:00
Ik heb van een betrouwbare bron vernomen dat Glory deze zomer na Glory 9 New York geen grote shows in Amerika zal organiseren. De ambitieuze plannen om 4 grote shows in 4 grote Amerikaanse steden te houden zijn voorlopig in de koelkast gezet. Het is wel de bedoeling dat in het najaar (eind september/begin oktober) de draad weer wordt opgepakt met Glory 10 LA (in afgeslankte vorm)

Hoewel dit op het eerste gezicht slecht nieuws lijkt te zijn heb ik wel begrepen dat er op de achtergrond hard wordt gewerkt aan een grote tv-deal met een Amerikaanse tv-zender dit zou ook de hoofdreden zijn van het uitstellen van deze shows. Verder is Glory druk bezig om de eigen organisatie in Amerika op poten te zetten.

Nosferatu187
12-06-2013, 12:57
jij hebt altijd die inside info.

RedDawn
12-06-2013, 13:11
Dat ziet er niet goed uit. Is er trouwens nog nieuws over de pogingen van Glory om een Japans tv-contract af te sluiten?

Diaz bros
12-06-2013, 14:12
Ha, de bedoeling was toch dat Glory in 2014 net zo groot zou zijn als de UFC??, weinig kans, ze mogen denk ik al blij zijn als hun eind 2014 nog bestaan. MMA is echt de future. Buiten de WW divisie is Boksen is ook al jaar in jaar uit niet meer wat het is geweest net als een heleboel andere vechtsporten zoals ook dus kickboxen

rollermanskunk
12-06-2013, 14:18
Dat ziet er niet goed uit. Is er trouwens nog nieuws over de pogingen van Glory om een Japans tv-contract af te sluiten?

Valt wel mee hoor. Het duurt alleen wat langer dan gepland. Ik vind het wel een goede beslissing om die overambitieuze plannen voorlopig uit te stellen. Zonder een grote Amerikaanse tv-deal is het zinloos om al die grote shows te gaan houden. Wat betreft Japan heb ik nog niks gehoord. Dat zal wel een beetje hetzelfde verhaal zijn als Amerika.

Ik verwacht in het najaar 4-6 Glory-shows in de maanden september, oktober, november en december verspreid over de continenten Amerika, Azië en Europa.

lopez86
12-06-2013, 16:15
Ha, de bedoeling was toch dat Glory in 2014 net zo groot zou zijn als de UFC??, weinig kans, ze mogen denk ik al blij zijn als hun eind 2014 nog bestaan. MMA is echt de future. Buiten de WW divisie is Boksen is ook al jaar in jaar uit niet meer wat het is geweest net als een heleboel andere vechtsporten zoals ook dus kickboxen

Waarschijnlijk zullen ze bij UFC HQ alles eraan gedaan hebben om de dreiging GLORY te blokkeren...
Met zwetende handjes en knikkende knieën.

Kemal
12-06-2013, 17:10
ik ben benieuwd hoe dit verder vorm zal gaan krijgen.

de Zweed
12-06-2013, 20:46
Valt wel mee hoor. Het duurt alleen wat langer dan gepland. Ik vind het wel een goede beslissing om die overambitieuze plannen voorlopig uit te stellen. Zonder een grote Amerikaanse tv-deal is het zinloos om al die grote shows te gaan houden. Wat betreft Japan heb ik nog niks gehoord. Dat zal wel een beetje hetzelfde verhaal zijn als Amerika.

Ik verwacht in het najaar 4-6 Glory-shows in de maanden september, oktober, november en december verspreid over de continenten Amerika, Azië en Europa.

Klinkt veelbelovend! Mooi programma om naar uit te kijken.
Vwb de deal, vind het beter dat ze die eerst helemaal uitspitten en goed vast leggen ipv overhaast ergens in te duiken, waar ze later spijt van kunnen krijgen.. Dus thumbs up! die Amerika-deal is alleen nog een kwestie van tijd..

Anderson
12-06-2013, 21:11
Geloof niet in sprookjes.

king
12-06-2013, 21:36
Glory heeft nieuw jong talent nodig. Ze teren nog te veel op de oude garde.

tidelot
12-06-2013, 21:51
Prachtig , gewoon als vanouds in oktober laatste 16
En in december laatste 8 met alle toppers zonder koekenbakkers.
Zimmerman, saki , badr, schilt, spong, hesdy,bonjasky, overeem

Turboknecht
13-06-2013, 00:29
Ha, de bedoeling was toch dat Glory in 2014 net zo groot zou zijn als de UFC??, weinig kans, ze mogen denk ik al blij zijn als hun eind 2014 nog bestaan. MMA is echt de future. Buiten de WW divisie is Boksen is ook al jaar in jaar uit niet meer wat het is geweest net als een heleboel andere vechtsporten zoals ook dus kickboxen

Even groot als de UFC... Pffff... Alsof je dat zomaar even in een paar jaartjes voor elkaar krijgt. MMA is zeker de toekomst, dat draai je niet zomaar even om.