PDA

View Full Version : THE BONECRUSHER WILL FIGHT IN THE HONOUR OF RAMON "DIAMOND" DEKKERS



Wheelie
12-06-2013, 15:53
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=K1Y2Zo_RA94

Kemal
12-06-2013, 17:36
mooi gebaar!

S-ven
12-06-2013, 17:37
Respect!

S-ven
12-06-2013, 18:05
Ik denk tevens dat Rico (ook al is hij sterker geworden) wederom gaat verliezen, aangezien men deze zware klappen niet wil ontvangen van Errol ;)

de Stiep
12-06-2013, 18:30
mooi gebaar!

x2 !

varitas et aequitas
12-06-2013, 19:15
Mooi gebaar inderdaad Errol. Nu Rico nog KO ! Maar dat zal wel goed komen ...... .......

Wheelie
12-06-2013, 19:48
Errol wilde Ramon in zijn hoek hebben , mooi gebaar en Errol wint dmv brute KO

de Zweed
12-06-2013, 21:37
Inderdaad mooi gebaar, moge het een waardig eerbetoon worden!
Maar daar hoeven we ons echt geen zorgen om te maken :)

Errol, denk aan Ramon, houd de focus op je training en win die fight!! BOEM!

Bromios
12-06-2013, 22:11
Mooi gebaar. Maar zie hem niet winnen.

quagmire
12-06-2013, 23:15
Inderdaad een heel mooi gebaar! Ik kijk uit naar deze pot

Nosferatu187
12-06-2013, 23:42
hij kan echt goed engels.

tidelot
13-06-2013, 00:01
zimmerman pakt deze makkelijk. Niet dat ik hem zo goed vind integendeel , maar met alle respect voor Rico maar hij heeft echt niks te zoeken bij de top.

Nosferatu187
13-06-2013, 00:18
zimmerman pakt deze makkelijk. Niet dat ik hem zo goed vind integendeel , maar met alle respect voor Rico maar hij heeft echt niks te zoeken bij de top.

vind ik ook.

Anderson
13-06-2013, 01:22
zimmerman pakt deze makkelijk. Niet dat ik hem zo goed vind integendeel , maar met alle respect voor Rico maar hij heeft echt niks te zoeken bij de top.

Wat moet die dan doen basketballen.

Soulbringer320
13-06-2013, 03:37
hij kan echt goed engels.

Kan toch echt niet, doe dan gewoon Nederlands en Engels ondertiteld...

S-ven
13-06-2013, 10:52
Kan toch echt niet, doe dan gewoon Nederlands en Engels ondertiteld...

Boeien ! Iedereen heeft zijn specialiteiten , welk bij Errol tegenstanders KO slaan is . ;)

Turboknecht
13-06-2013, 11:05
Boeien ! Iedereen heeft zijn specialiteiten , welk bij Errol tegenstanders KO slaan is . ;)

Ja en bij jou eenzijdig antwoorden in specifieke topics. ;)

Simon-chellie
13-06-2013, 11:54
Altijd dat gezeik om Engels.... Laat Errol lekker zijn ding doen, dat is knokken.
Anders was hij wel leraar geworden.

tidelot
13-06-2013, 12:01
Altijd dat gezeik om Engels.... Laat Errol lekker zijn ding doen, dat is knokken.
Anders was hij wel leraar geworden.

hij probeert het tenminste, kan je van fransen en spanjaarden niet zeggen

S-ven
13-06-2013, 12:09
Ja en bij jou eenzijdig antwoorden in specifieke topics. ;)


Lijkt me nogal logisch dat ik dezelfde antwoorden geef bij steeds dezelfde vragen, stellingen , of niet ? Zou onlogisch zijn als ik steeds iets anders zou zeggen :fp:

S-ven
13-06-2013, 12:12
Tenslotte gaat het hier niet om de best Engels sprekende , maar om het gebaar wat Errol naar Ramon toe doet!

Turboknecht
13-06-2013, 12:24
Lijkt me nogal logisch dat ik dezelfde antwoorden geef bij steeds dezelfde vragen, stellingen , of niet ? Zou onlogisch zijn als ik steeds iets anders zou zeggen :fp:

Tuuuuuuuuurlijk jongen, heel logisch wat jij doet.

Leventdepevent
13-06-2013, 12:57
als je al weet dat engels niet je sterkste punt is doe het dan gewoon in het nederlands en ondertitel het dan netjes in het engels.

RedDawn
13-06-2013, 14:12
Mooi gebaar!

Maar Jezus zijn Engels dat kan toch niet?! Heeft hij dat van Simon Rutz geleerd? ;)

Willm
13-06-2013, 15:07
True doe het gewoon in het Nederlands en ondertitel het in het engels

sterrenkijker
13-06-2013, 15:12
Klopt wel. Je kan zeggen wat een gezeik om zijn engels maar het komt toch echt verdomd amateuristisch over zo'n filmpje.

Nosferatu187
13-06-2013, 16:01
hij probeert het tenminste, kan je van fransen en spanjaarden niet zeggen

wat hebben fransen en spanjaarden nou in deze thread te zoeken?

R.D.N
13-06-2013, 16:08
Niet alleen zijn Engels,hij lult altijd als een kip zonder kop.Maar goed hij is wel een goede knokker en altijd leuk om na te kijken.

micha
14-06-2013, 15:59
Wat een gezeur!! Ramon was bezig met een eigen team Dynamite Diamonds met een sportschool in Oss. Hij zou onder andere Zimmerman gaan begeleiden. Het is een mooi gebaar van Eroll wat een gezeur om zijn engels.

adenane
14-06-2013, 16:15
Wil het toch wel heel even opnemen voor Kay, de jongen achter GGTV. Die jongen doet zo stinkend zijn best om iedereen met betrekking tot Golden Glory te filmen en te hypen. En het is gewoon een uit de hand gelopen hobby. Ik weet niet eens of hij er wel betaald voor krijgt of dat zijn onkosten alleen vergoedt worden. Hij doet het graag en het is altijd leuk om iemand zo vol passie en een drive van heb ik jou daar bezig te zien met de vechters, trainers, etc etc.

Ok, zijn Engels is misschien niet top en is het geen AFAV. Maar de boodschap komt telkens wel over dus is het goed zo. En of het nou amateuristisch is of niet, laat die jongen toch gewoon zijn ding doen. En anders PM me even en dan geef ik je zijn nummer, kan je aanbieden om het kosteloos te vertalen als het je zo stoort. Dan help je niet alleen hem, maar ook de sport een handje.

En wat betreft de partij, ben benieuwd of het voor Errol wel zo makkelijk gaat worden als in Leeuwarden. Tuurlijk stond hij al voor op punten na die Staredown, Rico stond spreekwoordelijk al een Knock Down achter en dat zag je ook in de wedstrijd. Maar nu is het anders. Rico is gegroeid als vechter en laat zich nu niet gauw gek maken. En Sem Schilt vertelde me in Japan dat zijn zwaarste partij die avond tegen Rico was, dus als hij het Sem lastig kan maken, dan moet het tegen Errol zeker lukken!

Ben benieuwd wie er nu gaat winnen!

Zo, dat is er uit. Fijn weekend allemaal!

micha
14-06-2013, 20:16
thanks maatje

Diaz bros
14-06-2013, 20:36
dit is echt hilarisch, als ik al deze reacties niet daarna had gelezen zat ik me waarschijnlijk nog steeds af te vragen in welke taal errol nu probeerde te communiceren. Het had namelijk meer weg van chinees dan van engels. Dit is echt zielig zielig zielig amateuristisch, echt waar. Wij lopen hier al maanden te zeuren over dit onderwerp, laat staan in het buitenland.... waar ze juist afhankelijk zijn van dit gebrekkig... ja wat is het... dit mag je absoluut niet engels noemen namelijk...

En ik geloof best dat die Kay z'n best doet en vol passie maar feit is wel dat Glory er naar streeft om een groot vechtsportorganisatie te worden, nog groter als de UFC zelfs als we hun praatjes moeten geloven. Dan kan dit toch echt niet?? is er nou niemand binnen Glory die hier iets van zegt ofzo?? als ik zo zou communiceren met buitenlandse klanten was ik allang op mijn vingers getikt door mijn baas en dan hebben we het over een klein regionaal autobedrijf. Als hier een amerikaan naar gaat kijken zal die bij zich zelf denken waar heeft die gozer het over?? kijk naar een crimineel,verpleger of de buitenechtelijke kind van princes Diana waar niemand van af weet...

Turboknecht
14-06-2013, 23:13
Tja, over Glory en aanverwanten mag je nu eenmaal louter positief zijn. Elke idioot hoort dat het niet om aan te horen is. Die filmpjes zijn tenenkrommend om naar te kijken op deze manier. Maar ja, het is Glory hè, alles wat zij doen en maken is per definitie het allerbeste wat er ooit was, is en gaat komen.

Errol is een hartstikke leuke vechter om naar te kijken, maar echt, schoenmaker blijf bij je leest. Geen Engels meer jongen.

Jamila
15-06-2013, 00:05
Zeker super mooi gebaar.
Errol zou 'die bewuste dag' met Ramon gaan trainen..
hij was aan het wachten, Ramon zou even een warming up doen met de fiets en erna met Errol de training beginnen..
Maar helaas is dat moment niet gekomen. Dat Errol deze partij nu wilt opdragen aan Ramon is dus zeker een mooi maar ook wel 'logisch' gebaar. Errol zou, volgens mij, ook deel gaan uitmaken van DD... Ben benieuwd wat en hoe er verder mee zal gebeuren.
Hopelijk zal Errol in ieder geval een mooie pot vechten met ingedachten dat Ramon bij hem zal staan...

Succes Errol!

Liefs Jamila

Nosferatu187
15-06-2013, 00:41
I wond toe treen wid klorie

tidelot
15-06-2013, 00:59
Zeker super mooi gebaar.
Errol zou 'die bewuste dag' met Ramon gaan trainen..
hij was aan het wachten, Ramon zou even een warming up doen met de fiets en erna met Errol de training beginnen..
Maar helaas is dat moment niet gekomen. Dat Errol deze partij nu wilt opdragen aan Ramon is dus zeker een mooi maar ook wel 'logisch' gebaar. Errol zou, volgens mij, ook deel gaan uitmaken van DD... Ben benieuwd wat en hoe er verder mee zal gebeuren.
Hopelijk zal Errol in ieder geval een mooie pot vechten met ingedachten dat Ramon bij hem zal staan...

Succes Errol!

Liefs Jamila

leuk weer na zo een lange tijd een reactie van gg mascotte jamilla op MF

carlsberg
15-06-2013, 02:37
I wond toe treen wid klorie

:freaky::freaky::freaky::freaky:

ramoontjuh
15-06-2013, 17:13
Er is een woord die hij zeker weten wel goed kan uitspreken en dat is KNOCK OUT!!

ramoontjuh
16-06-2013, 09:48
Op twitter @errolzim beloofd Errol Zimmerman dat hij Rico gaat finishen op leverstoot!!
http://m.youtube.com/#/watch?v=6aJN0qhOhZ0&feature=youtu.be&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D6aJN0qhOhZ0%26feature%3 Dyoutu.be

Minotauro
16-06-2013, 12:35
Waarom neemt niemand Errol tegen zichzelf in bescherming? Dit is gewoon genant, heel erg genant zelfs

Peter0711
16-06-2013, 13:52
Jezus,wat zeurt iedereen over de engelse uitspraak van Errol. Het is erg knullig inderdaad,maar niks minder als b.v de gemiddelde japanner die op tv geinterviewd werd tijdens de hoogtij dagen van de K1,of b.v de gemiddelde braziliaanse MMA'er in de U.F.C

En ook al is het iets beroerder,is dat nou reden genoeg om iemand zo af te vallen op zijn of haar uitspraak?

Ik vind het een mooi gebaar,al was de volgende wedstrijd in de eer vechten voor Ramon een beetje vanzelfsprekend lijkt mij,en die aandacht die er nu aan besteed word lijkt mij een beetje onnodig. Iedereen bij G.G zal de komende paar maanden wel in ere vechten voor Ramon,het moet er alleen niet op gaan lijken dat ze over de rug van Ramon de media proberen te bereiken met dit soort "promo's / "filmpies",want daar stoor ik me persoonlijk meer aan..

Diaz bros
16-06-2013, 16:42
Jezus,wat zeurt iedereen over de engelse uitspraak van Errol. Het is erg knullig inderdaad,maar niks minder als b.v de gemiddelde japanner die op tv geinterviewd werd tijdens de hoogtij dagen van de K1,of b.v de gemiddelde braziliaanse MMA'er in de U.F.C

En ook al is het iets beroerder,is dat nou reden genoeg om iemand zo af te vallen op zijn of haar uitspraak?

Ik vind het een mooi gebaar,al was de volgende wedstrijd in de eer vechten voor Ramon een beetje vanzelfsprekend lijkt mij,en die aandacht die er nu aan besteed word lijkt mij een beetje onnodig. Iedereen bij G.G zal de komende paar maanden wel in ere vechten voor Ramon,het moet er alleen niet op gaan lijken dat ze over de rug van Ramon de media proberen te bereiken met dit soort "promo's / "filmpies",want daar stoor ik me persoonlijk meer aan..

x2, gevoel heerst er de laatste tijd ook bij mij...

Wheelie
16-06-2013, 19:49
En ik geloof best dat die Kay z'n best doet en vol passie maar feit is wel dat Glory er naar streeft om een groot vechtsportorganisatie te worden, nog groter als de UFC zelfs als we hun praatjes moeten geloven. Dan kan dit toch echt niet?? is er nou niemand binnen Glory die hier iets van zegt ofzo??.
Dit heeft helemaal niks met GLORY te maken :whistling:

Diaz bros
16-06-2013, 20:43
dit is toch een fragment van glory tv?

Justinian
16-06-2013, 21:39
dit is toch een fragment van glory tv?
Golden Glory TV is niet hetzelfde als GLORY ;)

ramoontjuh
17-06-2013, 10:39
Volgens mij zijn hier mensen aan het spreken die de ins en outs niet weten! Errol heeft een tijd lang niet gevochten en was van plan om samen met ramon een nieuw team op te zetten....Dynamite Diamonds.... Errol zou ook gaan trainen met Ramon op de dag van de tragische gebeurtenis. Ik vind het laag om te suggereren dat of te wel Errol of Golden Glory Tv over Ramon zn rug heen de media wil halen. Het is Errol zijn eerste party na Ramon's overlijden dus denk ik dat het juist juist een hele natuurlijke mooie reactie is ...Ramon heeft immers ook Errol bij Golden Glory gebracht!! Volgens mij is het allemaal nog uit diepe respect voor Ramon. Jammer dat er mensen zijn die dit niet zien. Errol van mij uit heel veel succes in Amerika!!! Ik vind het te gek dat je de party opdraagd aan je vriend trainer en grote voorbeeld! USHH!

Diaz bros
17-06-2013, 13:47
Volgens mij zijn hier mensen aan het spreken die de ins en outs niet weten! Errol heeft een tijd lang niet gevochten en was van plan om samen met ramon een nieuw team op te zetten....Dynamite Diamonds.... Errol zou ook gaan trainen met Ramon op de dag van de tragische gebeurtenis. Ik vind het laag om te suggereren dat of te wel Errol of Golden Glory Tv over Ramon zn rug heen de media wil halen. Het is Errol zijn eerste party na Ramon's overlijden dus denk ik dat het juist juist een hele natuurlijke mooie reactie is ...Ramon heeft immers ook Errol bij Golden Glory gebracht!! Volgens mij is het allemaal nog uit diepe respect voor Ramon. Jammer dat er mensen zijn die dit niet zien. Errol van mij uit heel veel succes in Amerika!!! Ik vind het te gek dat je de party opdraagd aan je vriend trainer en grote voorbeeld! USHH!

naïviteit... Een natuurlijke reactie was geweest als Errol met z'n grote bek een keer iets zou gaan presteren en na de partij met zijn reactie was gekomen over Ramon. Nu loopt die weer een heleboel bombarie te maken dat die op KO gaat winnen en dat dit voor Ramon Dekkers is enz. terwijl dat ook niet echt respectvol is voor Rico Verhoeven, Hij probeert de publieke opinie voor zich te winnen omdat hij het voor Ramon Dekkers doet... ik vind toch een beetje misbruik maken van de situatie. Als hij echt respect heeft voor Ramon, spreekt die na de match zijn oprechte gevoelens uit over Ramon en hoe diep dit hem heeft geraakt. De reactie die hij in nog steeds in onbekende taal(wetenschappers zijn nu aan het kijken ondere welke taal ze dit moeten klasseren) ervoor deed wekt bij mij toch de indruk dat je reclame voor jezelf probeert te maken, beetje valse propaganda

Edit:
Ik merk het overigns bij Gohkan Saki de laatste tijd ook al, die jongen blijkt ineens 180 graden omgeslagen en is meer bezig met goede doelen dan ooit. Vroeger maakte die zich nog alleen maar druk of zijn kapsalon wel Kipfilet in zat ipv kipdurum en nu is blijkbaar uit het niets compleet omgeslagen en houdt die zich ineens bezig met allerlei problemen op de wereld. Op zich geweldig natuurlijk, maar aan de andere kant. Het komt wel echt doorzichtig over en we kunnen wel duidelijk merken dat Glory bezig is met een charme offensief. Het mag wel wat oprechter bij Glory heb meer respect voor de plaatselijke pattanboer met een paar centjes die zich al jaren inzet voor de goede doel, dan een of andere miljardair die bij een receptie even laat zien aan de massa wat voor megabedrag hij stort omdat die toch geld zat heeft

Bromios
17-06-2013, 15:42
naïviteit... Een natuurlijke reactie was geweest als Errol met z'n grote bek een keer iets zou gaan presteren en na de partij met zijn reactie was gekomen over Ramon. Nu loopt die weer een heleboel bombarie te maken dat die op KO gaat winnen en dat dit voor Ramon Dekkers is enz. terwijl dat ook niet echt respectvol is voor Rico Verhoeven, Hij probeert de publieke opinie voor zich te winnen omdat hij het voor Ramon Dekkers doet... ik vind toch een beetje misbruik maken van de situatie. Als hij echt respect heeft voor Ramon, spreekt die na de match zijn oprechte gevoelens uit over Ramon en hoe diep dit hem heeft geraakt. De reactie die hij in nog steeds in onbekende taal(wetenschappers zijn nu aan het kijken ondere welke taal ze dit moeten klasseren) ervoor deed wekt bij mij toch de indruk dat je reclame voor jezelf probeert te maken, beetje valse propaganda

Edit:
Ik merk het overigns bij Gohkan Saki de laatste tijd ook al, die jongen blijkt ineens 180 graden omgeslagen en is meer bezig met goede doelen dan ooit. Vroeger maakte die zich nog alleen maar druk of zijn kapsalon wel Kipfilet in zat ipv kipdurum en nu is blijkbaar uit het niets compleet omgeslagen en houdt die zich ineens bezig met allerlei problemen op de wereld. Op zich geweldig natuurlijk, maar aan de andere kant. Het komt wel echt doorzichtig over en we kunnen wel duidelijk merken dat Glory bezig is met een charme offensief. Het mag wel wat oprechter bij Glory heb meer respect voor de plaatselijke pattanboer met een paar centjes die zich al jaren inzet voor de goede doel, dan een of andere miljardair die bij een receptie even laat zien aan de massa wat voor megabedrag hij stort omdat die toch geld zat heeft

Hoewel niet helemaal op mijn wijze beschreven ben ik het in grote lijnen wel met je eens. Het komt op de een of andere manier altijd over alsof alles uit de "..... voor dummies" reeks komt. Filmpjes voor dummies, vertalen voor dummies en ga maar door.

Daarnaast moeten zimmerman en Saki gehyped worden terwijl ze beiden nog niet echt op wereldniveau gepresteerd hebben of daarin net tekort komen. Degenen die dat wel hebben hoor je ze niet over. Erg vreemd. Ben benieuwd wat daar toch achter zit.

Wheelie
17-06-2013, 15:50
Daarnaast moeten zimmerman en Saki gehyped worden terwijl ze beiden nog niet echt op wereldniveau gepresteerd hebben of daarin net tekort komen.
Zimmerman kan ik me in vinden maar Saki vind ik toch echt een topper en een van de smaakmakers op dit moment

adenane
18-06-2013, 09:25
Rico Verhoeven over Errol Zimmerman:


http://www.youtube.com/watch?v=RrPTIGAk9Bc

Ralph
18-06-2013, 09:31
Rico wint het in ieder geval qua Engels... :D

Turboknecht
18-06-2013, 11:48
Hehe, zeker, dit kun je gewoon volgen.

Bromios
18-06-2013, 12:18
Wil het toch wel heel even opnemen voor Kay, de jongen achter GGTV. Die jongen doet zo stinkend zijn best om iedereen met betrekking tot Golden Glory te filmen en te hypen. En het is gewoon een uit de hand gelopen hobby. Ik weet niet eens of hij er wel betaald voor krijgt of dat zijn onkosten alleen vergoedt worden. Hij doet het graag en het is altijd leuk om iemand zo vol passie en een drive van heb ik jou daar bezig te zien met de vechters, trainers, etc etc.

Ok, zijn Engels is misschien niet top en is het geen AFAV. Maar de boodschap komt telkens wel over dus is het goed zo. En of het nou amateuristisch is of niet, laat die jongen toch gewoon zijn ding doen. En anders PM me even en dan geef ik je zijn nummer, kan je aanbieden om het kosteloos te vertalen als het je zo stoort. Dan help je niet alleen hem, maar ook de sport een handje.



Maar Golden Glory is toch een top organisatie die miljoenen in de ontwikkeling van de sport en hun talenten steekt ? En nu is het ineens een hobbyist die het voor een scheet en 2 knikkers doet.
Ik zou het wel interessant vinden als iemand van Golden Glory en Glory nou eens duidelijk uit zouden leggen hoe het nou precies in elkaar steekt.

En als jullie allemaal zo betrokken zijn en zo dicht bij het vuur zitten, leg dan even aan die Kay uit dat hij het gewoon ondertiteld want wij zijn niet het enige forum dat daar over "zeurt".

Bromios
18-06-2013, 12:21
Wil het toch wel heel even opnemen voor Kay, de jongen achter GGTV. Die jongen doet zo stinkend zijn best om iedereen met betrekking tot Golden Glory te filmen en te hypen. En het is gewoon een uit de hand gelopen hobby. Ik weet niet eens of hij er wel betaald voor krijgt of dat zijn onkosten alleen vergoedt worden. Hij doet het graag en het is altijd leuk om iemand zo vol passie en een drive van heb ik jou daar bezig te zien met de vechters, trainers, etc etc.

Ok, zijn Engels is misschien niet top en is het geen AFAV. Maar de boodschap komt telkens wel over dus is het goed zo. En of het nou amateuristisch is of niet, laat die jongen toch gewoon zijn ding doen. En anders PM me even en dan geef ik je zijn nummer, kan je aanbieden om het kosteloos te vertalen als het je zo stoort. Dan help je niet alleen hem, maar ook de sport een handje.



Maar Golden Glory is toch een top organisatie die miljoenen in de ontwikkeling van de sport en hun talenten steekt ? En nu is het ineens een hobbyist die het voor een scheet en 2 knikkers doet.
Ik zou het wel interessant vinden als iemand van Golden Glory en Glory nou eens duidelijk uit zouden leggen hoe het nou precies in elkaar steekt.

En als jullie allemaal zo betrokken zijn en zo dicht bij het vuur zitten, leg dan even aan die Kay uit dat hij het gewoon ondertiteld want wij zijn niet het enige forum dat daar over "zeurt". Bij jullie nuthugger fanbase zit toch wel iemand die het kan. En anders doe je het zo goed mogelijk. Post je het in besloten groep hier en dan kijken we er wel kritisch doorheen.

ramoontjuh
18-06-2013, 14:02
Als we het puur over de prestaties gaan hebben van Errol komt hij af van 10 winst partijen op een rij en verliest van Schilt in super heavy weight maar wie heeft daar nu niet van verloren! En hij vocht fight of the night tegen Jamal Ben Sadikk ik denk of weet zelfs zeker dat Errol oprecht is en dat Glory niks te maken heeft met vechters die het goededoel steunen of partijen opdragen aan hun vriend en goede voorbeeld! Beter schaam je je ogen uit je kop om zo dom te lullen Errol is extrovert en sommige vechters introvert het is maar net of hij het echt meent of niet! Er zijn wel meer vechters die de naam hebben om te roepen wat ze op dat moment voelen.laten we hopen dat het een top rematch word . Respect ook voor Rico natuurlijk!

varitas et aequitas
18-06-2013, 14:17
Rico wint het in ieder geval qua Engels... :D

Nou, als dat het enige is waar hij mee wint. Ik win liever in de ring dan met Engels en dat zal met Errol ook gebeuren.

varitas et aequitas
18-06-2013, 14:21
Volgens mij zijn hier mensen aan het spreken die de ins en outs niet weten! Errol heeft een tijd lang niet gevochten en was van plan om samen met ramon een nieuw team op te zetten....Dynamite Diamonds.... Errol zou ook gaan trainen met Ramon op de dag van de tragische gebeurtenis. Ik vind het laag om te suggereren dat of te wel Errol of Golden Glory Tv over Ramon zn rug heen de media wil halen. Het is Errol zijn eerste party na Ramon's overlijden dus denk ik dat het juist juist een hele natuurlijke mooie reactie is ...Ramon heeft immers ook Errol bij Golden Glory gebracht!! Volgens mij is het allemaal nog uit diepe respect voor Ramon. Jammer dat er mensen zijn die dit niet zien. Errol van mij uit heel veel succes in Amerika!!! Ik vind het te gek dat je de party opdraagd aan je vriend trainer en grote voorbeeld! USHH!

x2!

varitas et aequitas
18-06-2013, 14:29
Inderdaad de ins en outs niet weten maar toch oordelen , is altijd jammer.

Turboknecht
18-06-2013, 14:37
Inderdaad de ins en outs niet weten maar toch oordelen , is altijd jammer.

Beter had ie die ins en outs dan even in dat filmpje verteld, dan hadden we, als we hem hadden kunnen verstaan, daarover kunnen oordelen. Al had dat van het GG nuthuggerscomité natuurlijk louter positief mogen zijn.

varitas et aequitas
18-06-2013, 14:46
Maar Golden Glory is toch een top organisatie die miljoenen in de ontwikkeling van de sport en hun talenten steekt ? En nu is het ineens een hobbyist die het voor een scheet en 2 knikkers doet.
Ik zou het wel interessant vinden als iemand van Golden Glory en Glory nou eens duidelijk uit zouden leggen hoe het nou precies in elkaar steekt.

Wees blij dat er nog gemotiveerde personen rond lopen , die hun hobby zo serieus nemen en liefde voor hun vak tonen. Anders had jij tevens ook niets meer om te klagen ;).

varitas et aequitas
18-06-2013, 14:51
Beter had ie die ins en outs dan even in dat filmpje verteld, dan hadden we, als we hem hadden kunnen verstaan, daarover kunnen oordelen. Al had dat van het GG nuthuggerscomité natuurlijk louter positief mogen zijn.

Je mag toch wel tegenwoordig iemand geloven op zijn woorden ? Of moet iedereen zich bij jou helemaal verantwoorden en bloot geven ? Vreemde worst ben jij ;)

blackadder
18-06-2013, 15:02
Dit heeft helemaal niks met GLORY te maken :whistling:
Maak hem nou niet in de war(rer). Het woord Glory staat tenslotte in de titel. ;)

Bromios
18-06-2013, 16:04
Wees blij dat er nog gemotiveerde personen rond lopen , die hun hobby zo serieus nemen en liefde voor hun vak tonen. Anders had jij tevens ook niets meer om te klagen ;).

Ik ga er ook volledig van uit dat hij gemotiveerd is. Geen probleem. Alleen vertellen jullie mij allemaal hier hoe super het allemaal gaat bij glory en hoeveel geld er wel niet beschikbaar is en nou blijkt dat ineens niet zo te zijn.

Dus leg dan even uit hoe het zit tussen Glory en Golden Glory. Ik wil best constructief meedenken. Ik wil namelijk ook graag kickboxen kijken.

Turboknecht
18-06-2013, 16:40
Je mag toch wel tegenwoordig iemand geloven op zijn woorden ? Of moet iedereen zich bij jou helemaal verantwoorden en bloot geven ? Vreemde worst ben jij ;)

Wat moet ik nou? Moet ik hem nou op z'n woord geloven, of moet ik toch eerst de 'ins' en 'outs' weten voordat ik een oordeel kan vellen? Je spreekt jezelf tegen, over vreemde worst gesproken. :whistling:

S-ven
18-06-2013, 16:43
naïviteit... Een natuurlijke reactie was geweest als Errol met z'n grote bek een keer iets zou gaan presteren en na de partij met zijn reactie was gekomen over Ramon. Nu loopt die weer een heleboel bombarie te maken dat die op KO gaat winnen en dat dit voor Ramon Dekkers is enz. terwijl dat ook niet echt respectvol is voor Rico Verhoeven, Hij probeert de publieke opinie voor zich te winnen omdat hij het voor Ramon Dekkers doet... ik vind toch een beetje misbruik maken van de situatie. Als hij echt respect heeft voor Ramon, spreekt die na de match zijn oprechte gevoelens uit over Ramon en hoe diep dit hem heeft geraakt. De reactie die hij in nog steeds in onbekende taal(wetenschappers zijn nu aan het kijken ondere welke taal ze dit moeten klasseren) ervoor deed wekt bij mij toch de indruk dat je reclame voor jezelf probeert te maken,

Dat gevoel wordt er bij absoluut niet gewekt. Gaat nogal ver dat jij zoiets hier post........ of kende jij de relatie tussen Ramon en Errol? Weet wel zeker dat jij hun relatie niet kende , anders had jij dit niet gepost! Dat Errol het vooraf aangeeft , geeft voor mij alleen maar aan hoe graag hij het wil en uiteindelijk ook zal gaan doen .... Het zal niet de makkelijkste partij worden maar Errol gaat hem winnen!!!!!

S-ven
18-06-2013, 16:50
Beter had ie die ins en outs dan even in dat filmpje verteld, dan hadden we, als we hem hadden kunnen verstaan, daarover kunnen oordelen. Al had dat van het GG nuthuggerscomité natuurlijk louter positief mogen zijn.

Who are you to judge....? Kijk wat je schrijft , gaat het bij jou alleen maar om over iemand te oordelen? Laat het gewoon op je afkomen en de antwoorden komen vanzelf..en geniet van de partij!

Diaz bros
18-06-2013, 17:14
http://bulk2.destructoid.com/ul/125796-FanboyLove-Header.jpg

Turboknecht
18-06-2013, 17:31
Who are you to judge....? Kijk wat je schrijft , gaat het bij jou alleen maar om over iemand te oordelen? Laat het gewoon op je afkomen en de antwoorden komen vanzelf..en geniet van de partij!

Nee, daar gaat het bij mij niet om, en ik begon er ook helemaal niet over, maar een van je nuthugvriendjes Varitas et Blablabas. Het wordt ook wel moeilijk discussiëren hier op het forum hè, als we nergens meer een oordeel over kunnen vellen. Zonder oordeel geen argument namelijk. Ik begrijp dat dat lastig is voor je om te begrijpen, aangezien jullie nuthuggers niet gewend zijn anders te reageren dan louter positief.

Dat laatste komt er trouwens op neer dat je reply totaal geen waarde heeft. Als een getal bijvoorbeeld nooit een andere waarde heeft dan 1, dan zegt dat getal niets, omdat je het nergens tegen af kunt zetten. Zo is dat ook met die posts van het GG nuthugclubje, die altijd dezelfde inhoud hebben. Waarbij er altijd in dezelfde topics (die over GG en aanverwanten) gepost wordt en nooit daarbuiten. Ik vraag me echt af wat jullie daar nou mee denken toe te voegen, behalve het veroorzaken van ergernis en negatieve reacties. Tegelijkertijd besef ik me, gezien jullie antwoorden, dat ik nu tegen een muur aan het praten ben, een van domheid en een dikke plaat voor de kop. Mocht je je nu afvragen waarom ik het dan toch post, niet zozeer voor jou of andere nuthuggers, maar voor de rest aangezien ik vermoed zo dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.

En wat betreft dat 'laat het allemaal gewoon op je af komen'. Dat willen jullie graag ja, dat we het allemaal als een stel makke schapen maar volgen en als een stel debielen achter de GG/Glory kudde aanlopen. Nou, als het zo moet, vergeet het dan maar. De groeten. :loser:

Justinian
18-06-2013, 17:33
Ik merk het overigns bij Gohkan Saki de laatste tijd ook al, die jongen blijkt ineens 180 graden omgeslagen en is meer bezig met goede doelen dan ooit. Vroeger maakte die zich nog alleen maar druk of zijn kapsalon wel Kipfilet in zat ipv kipdurum en nu is blijkbaar uit het niets compleet omgeslagen en houdt die zich ineens bezig met allerlei problemen op de wereld. Op zich geweldig natuurlijk, maar aan de andere kant. Het komt wel echt doorzichtig over en we kunnen wel duidelijk merken dat Glory bezig is met een charme offensief. Het mag wel wat oprechter bij Glory heb meer respect voor de plaatselijke pattanboer met een paar centjes die zich al jaren inzet voor de goede doel, dan een of andere miljardair die bij een receptie even laat zien aan de massa wat voor megabedrag hij stort omdat die toch geld zat heeft
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waar jij je zo druk over maakt. Maar ja, mensen hebben altijd wel wat te zeiken: bewandelt de vechter het verkeerde pad dan is het slecht voor de sport (Badr). Is hij rustig dan is het maar een saaie gast (Sem). Eet een vechter verkeerd c.q. heeft hij een te hoog vetpercentage dan is het maar een luie vetzak (Saki in jouw voorbeeld). Nu traint hij keihard, is hij in topshape en besteedt hij tijd en geld aan goede doelen, dan is het niet oprecht. Weet je wat jij bent? Jij bent een echte Nederlander die altijd wel wat te zeiken heeft en voor wie het nooit goed is. Anyway, ik kop hem maar alvast voor je in, ik ben uiteraard een 'fanboy/nuthugger' en ik heb natuurlijk 'geen recht van spreken want ik zit er te dicht op'.

S-ven
18-06-2013, 18:03
Nee, daar gaat het bij mij niet om, en ik begon er ook helemaal niet over, maar een van je nuthugvriendjes Varitas et Blablabas. Het wordt ook wel moeilijk discussiëren hier op het forum hè, als we nergens meer een oordeel over kunnen vellen. Zonder oordeel geen argument namelijk. Ik begrijp dat dat lastig is voor je om te begrijpen, aangezien jullie nuthuggers niet gewend zijn anders te reageren dan louter positief.

Dat laatste komt er trouwens op neer dat je reply totaal geen waarde heeft. Als een getal bijvoorbeeld nooit een andere waarde heeft dan 1, dan zegt dat getal niets, omdat je het nergens tegen af kunt zetten. Zo is dat ook met die posts van het GG nuthugclubje, die altijd dezelfde inhoud hebben. Waarbij er altijd in dezelfde topics (die over GG en aanverwanten) gepost wordt en nooit daarbuiten. Ik vraag me echt af wat jullie daar nou mee denken toe te voegen, behalve het veroorzaken van ergernis en negatieve reacties. Tegelijkertijd besef ik me, gezien jullie antwoorden, dat ik nu tegen een muur aan het praten ben, een van domheid en een dikke plaat voor de kop. Mocht je je nu afvragen waarom ik het dan toch post, niet zozeer voor jou of andere nuthuggers, maar voor de rest aangezien ik vermoed zo dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.

En wat betreft dat 'laat het allemaal gewoon op je af komen'. Dat willen jullie graag ja, dat we het allemaal als een stel makke schapen maar volgen en als een stel debielen achter de GG/Glory kudde aanlopen. Nou, als het zo moet, vergeet het dan maar. De groeten. :loser:


Oordelen doet iedereen .. Maar als je negatieve nogal gevoelige uitingen doet welke men geeneens kan onderbouwen en niet eens op feiten zijn gebaseerd gaat het naar mijn mening te ver.

Diaz bros
18-06-2013, 18:15
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waar jij je zo druk over maakt. Maar ja, mensen hebben altijd wel wat te zeiken: bewandelt de vechter het verkeerde pad dan is het slecht voor de sport (Badr). Is hij rustig dan is het maar een saaie gast (Sem). Eet een vechter verkeerd c.q. heeft hij een te hoog vetpercentage dan is het maar een luie vetzak (Saki in jouw voorbeeld). Nu traint hij keihard, is hij in topshape en besteedt hij tijd en geld aan goede doelen, dan is het niet oprecht. Weet je wat jij bent? Jij bent een echte Nederlander die altijd wel wat te zeiken heeft en voor wie het nooit goed is. Anyway, ik kop hem maar alvast voor je in, ik ben uiteraard een fanboy/nuthugger en ik heb natuurlijk geen recht van spreken want ik zit er te dicht op.

gelukkig had je ook nog iets zinvols te melden in die lange quote

Justinian
18-06-2013, 18:19
gelukkig had je ook nog iets zinvols te melden in die lange quote
Kijk, zijn de reacties van het niveau waar we met zijn allen op zitten te wachten. Van mij krijg je reps hoor!

e-type
18-06-2013, 18:36
http://www.troll.me/images/marty/marty-somehow-we-were-brought-back-to-this-old-topic.jpg

Leventdepevent
18-06-2013, 18:49
"pakt de popcorn en een koud drankje" http://xfinity.comcast.net/blogs/tv/files/2010/09/jerry-springer.jpg (http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=images&cd=&cad=rja&docid=zqNRFarRdZpB_M&tbnid=Cs3sEv2d_fPnsM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fxfinity.comcast.net%2Fblogs%2Ftv% 2F2013%2F04%2F04%2Fjerry-springer-doing-a-show-on-tabloid-newspapers%2F&ei=EoHAUe2xN8XusgbNooDwCQ&bvm=bv.47883778,d.Yms&psig=AFQjCNH2qjbJreqOVRlWxhzzFsQFLovRlg&ust=1371656826076451)

Kemal
18-06-2013, 19:17
wat een topic...

Wheelie
18-06-2013, 20:16
Maar Golden Glory is toch een top organisatie die miljoenen in de ontwikkeling van de sport en hun talenten steekt ? En nu is het ineens een hobbyist die het voor een scheet en 2 knikkers doet.
Ik zou het wel interessant vinden als iemand van Golden Glory en Glory nou eens duidelijk uit zouden leggen hoe het nou precies in elkaar steekt.

GLORY is niet hetzelfde als Golden Glory, is dat nou zo moeilijk )

GLORY heeft olv Pierre Andurand ( http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?128235-Bloomberg-artikel-Pierre-Andurand-investeerde-al-30-miljoen-dollar-in-Glory ) GG en It's Showtime overgenomen en organiseert nu top evenementen. Er werken wel mensen die ook bij GG en It's Showtime hebben gewerkt maar dit heeft al helemaal niks te maken met Kay die begonnen is met GGTV omdat hij dacht dat wel leuk zou zijn om de fans een kijkje achter de schermen te geven.
Ik vind het in ieder geval leuk ;)



En als jullie allemaal zo betrokken zijn en zo dicht bij het vuur zitten, leg dan even aan die Kay uit dat hij het gewoon ondertiteld want wij zijn niet het enige forum dat daar over "zeurt". Bij jullie nuthugger fanbase zit toch wel iemand die het kan. En anders doe je het zo goed mogelijk. Post je het in besloten groep hier en dan kijken we er wel kritisch doorheen.
Leuk dat je zo betrokken bent, wil jij graag helpen ? Neem even contact op met Kay zodat we de volgende keer een perfect filmpje hebben

GoldenGloryTv:
__________________________________________

Kay Büssing

President of GGTV

Creative Director

email : [email protected]

web : www.goldenglorytv.com (http://www.goldenglorytv.com)

Peter0711
18-06-2013, 20:26
Volgens mij zijn hier mensen aan het spreken die de ins en outs niet weten! Errol heeft een tijd lang niet gevochten en was van plan om samen met ramon een nieuw team op te zetten....Dynamite Diamonds.... Errol zou ook gaan trainen met Ramon op de dag van de tragische gebeurtenis. Ik vind het laag om te suggereren dat of te wel Errol of Golden Glory Tv over Ramon zn rug heen de media wil halen. Het is Errol zijn eerste party na Ramon's overlijden dus denk ik dat het juist juist een hele natuurlijke mooie reactie is ...Ramon heeft immers ook Errol bij Golden Glory gebracht!! Volgens mij is het allemaal nog uit diepe respect voor Ramon. Jammer dat er mensen zijn die dit niet zien. Errol van mij uit heel veel succes in Amerika!!! Ik vind het te gek dat je de party opdraagd aan je vriend trainer en grote voorbeeld! USHH!

Ik wil bij deze nog wel even duidelijk maken dat ik absoluut respect heb voor het feit dat Errol in eer vecht voor Ramon bij zijn volgende gevecht. En gezien het hele verhaal ook zeer begrijpelijk. Het geen waar ik me enigzins aan stoor,is dat (wat je vaak ziet als er iemand komt te overlijden) mensen zulke dingen vaak van de toren schreeuwen terwijl ik persoonlijk vind dat dat iets voor de persoon zelf is. Een privekwestie. Ik zie de meerwaarde niet om dat in een filmpie aan te kondigen. Niks meer en niks minder. Maar zeker respect naar Errol en de nabestaande. Het zal voor hun vast als een steun werken,en misschien gaat het daar ook wel om..??

ramoontjuh
18-06-2013, 21:49
Ik ga er ook volledig van uit dat hij gemotiveerd is. Geen probleem. Alleen vertellen jullie mij allemaal hier hoe super het allemaal gaat bij glory en hoeveel geld er wel niet beschikbaar is en nou blijkt dat ineens niet zo te zijn.

Dus leg dan even uit hoe het zit tussen Glory en Golden Glory. Ik wil best constructief meedenken. Ik wil namelijk ook graag kickboxen kijken.

Nou zo moeilijk is het niet....Glory is de organisatie ( zelfde als k1) golden glory is het team/ sportschool/gym.....golden glory tv die staat los van de andere 2.. is van kay en die probeerd iedereen te laten zien hoe het er buiten de ring aan toe gaat wat ik overigens best interessant vind om te weten en nee ben geen nuthugger maar verdiep me eerst ergens in voordat k ga lopen emmeren over....niks dus!

ramoontjuh
18-06-2013, 21:53
Ik ga er ook volledig van uit dat hij gemotiveerd is. Geen probleem. Alleen vertellen jullie mij allemaal hier hoe super het allemaal gaat bij glory en hoeveel geld er wel niet beschikbaar is en nou blijkt dat ineens niet zo te zijn.

Dus leg dan even uit hoe het zit tussen Glory en Golden Glory. Ik wil best constructief meedenken. Ik wil namelijk ook graag kickboxen kijken.


Ik wil bij deze nog wel even duidelijk maken dat ik absoluut respect heb voor het feit dat Errol in eer vecht voor Ramon bij zijn volgende gevecht. En gezien het hele verhaal ook zeer begrijpelijk. Het geen waar ik me enigzins aan stoor,is dat (wat je vaak ziet als er iemand komt te overlijden) mensen zulke dingen vaak van de toren schreeuwen terwijl ik persoonlijk vind dat dat iets voor de persoon zelf is. Een privekwestie. Ik zie de meerwaarde niet om dat in een filmpie aan te kondigen. Niks meer en niks minder. Maar zeker respect naar Errol en de nabestaande. Het zal voor hun vast als een steun werken,en misschien gaat het daar ook wel om..??

Daar mogen meningen in verschillen toch de een houd het voorzichzelf en de ander niet....dit is tenminste normaal commentaar en normaal je mening geven wat je doet...tegenover andere mensen hier...goed bezig! Ik denk dat het idd belangrijk is en een hart onder de riem voor familie en vrienden....

ramoontjuh
18-06-2013, 21:56
Ik ga er ook volledig van uit dat hij gemotiveerd is. Geen probleem. Alleen vertellen jullie mij allemaal hier hoe super het allemaal gaat bij glory en hoeveel geld er wel niet beschikbaar is en nou blijkt dat ineens niet zo te zijn.

Dus leg dan even uit hoe het zit tussen Glory en Golden Glory. Ik wil best constructief meedenken. Ik wil namelijk ook graag kickboxen kijken.


GLORY is niet hetzelfde als Golden Glory, is dat nou zo moeilijk )

GLORY heeft olv Pierre Andurand ( http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?128235-Bloomberg-artikel-Pierre-Andurand-investeerde-al-30-miljoen-dollar-in-Glory ) GG en It's Showtime overgenomen en organiseert nu top evenementen. Er werken wel mensen die ook bij GG en It's Showtime hebben gewerkt maar dit heeft al helemaal niks te maken met Kay die begonnen is met GGTV omdat hij dacht dat wel leuk zou zijn om de fans een kijkje achter de schermen te geven.
Ik vind het in ieder geval leuk ;)


Leuk dat je zo betrokken bent, wil jij graag helpen ? Neem even contact op met Kay zodat we de volgende keer een perfect filmpje hebben

GoldenGloryTv:
__________________________________________

Kay Büssing

President of GGTV

Creative Director

email : [email protected]

web : www.goldenglorytv.com (http://www.goldenglorytv.com)

Hahaha nou ben benieuwd of hij gaat mailen....mssn kunnen ze de sollicitatie procedure op mixfight doen? Lol

Jamila
18-06-2013, 22:12
En ja hoor, de duizendste discussie is losgebarsten.
Over....? wat? inhoudelijk?
Idd, gaat nergens over.

Errol beheersd inderdaad niet over een 'goede Engelse tong'...
Maar dat maakt hem toch geen mindere vechter?? Dus waar hebben we het over?
Feitelijk gaat het hier om het gebaar en uiteindelijk om het resultaat wat er behaald zal worden.
Ik ga er vanuit dat zodra Errol meer tijd over heeft zich ook meer zal verdiepen in de Engelse taal.
Maar nowdays heeft hij het simpelweg te druk met trainen.

Maar blijf vooral lekker lang door gaan over zijn Engels en over andere onzinnige/niet gerelateerde zaken.

appelsap
18-06-2013, 22:23
Gewoon lekker knokken en de volgende keer een filmpje in het Papiamentu.

Go Rico.

Bromios
18-06-2013, 23:22
Vreemd verhaal; ik kan het perbericht zo gauw niet vinden maar in de wiki staat toch dat golden glory is overgenomen en nu glory is. http://en.wikipedia.org/wiki/Glory_(kickboxing)

Maar dat heb ik dus al die tijd verkeerd begrepen. (of de wiki klopt niet).

Nosferatu187
18-06-2013, 23:40
Gewoon lekker knokken en de volgende keer een filmpje in het Papiamentu.

Go Rico.

surinaams was het toch: :lol:

blackadder
19-06-2013, 00:39
Vreemd verhaal; ik kan het perbericht zo gauw niet vinden maar in de wiki staat toch dat golden glory is overgenomen en nu glory is. http://en.wikipedia.org/wiki/Glory_(kickboxing)

Maar dat heb ik dus al die tijd verkeerd begrepen. (of de wiki klopt niet).
Ze hebben het management gedeelte waar de vechters onder contract staan overgenomen.

ramoontjuh
19-06-2013, 19:34
Ik ga er ook volledig van uit dat hij gemotiveerd is. Geen probleem. Alleen vertellen jullie mij allemaal hier hoe super het allemaal gaat bij glory en hoeveel geld er wel niet beschikbaar is en nou blijkt dat ineens niet zo te zijn.

Dus leg dan even uit hoe het zit tussen Glory en Golden Glory. Ik wil best constructief meedenken. Ik wil namelijk ook graag kickboxen kijken.


surinaams was het toch: :lol:
Een van de laatste tweets van hem op twitter heeft hij zelfs glory ws gevraagd om het juist te doen en hem aan te kondigen dat hij van curacao komt...maar aan jou knipoog te zien wist je dat al haha! :D

micha
19-06-2013, 20:23
ik heb hem net gezien en hij is in supervorm. ik heb hem zelden zo afgetraind gezien.

RedDawn
19-06-2013, 20:52
ik heb hem net gezien en hij is in supervorm. ik heb hem zelden zo afgetraind gezien.

Errol is gewoon de beste Surinaamse thaibokser.

mario the count
19-06-2013, 21:18
Er is een woord die hij zeker weten wel goed kan uitspreken en dat is KNOCK OUT!!
Zodat hij achteraf kan zeggen, " ei doont noow wei ei nok oud ging" :ehhh:

Diaz bros
19-06-2013, 21:24
ik heb hem net gezien en hij is in supervorm. ik heb hem zelden zo afgetraind gezien.

Foto's die ik laatst voorbij zag komen liegen er niet om, errol lijkt tegenwoordig op een alistair 2.0. benieuwd hoe hij zich vanaf nu gaat manifesteren, iedereen is de laatste tijd lyrisch over saki. Maar ik vind errol nog altijd meer potentie hebben dan saki, alleen heeft die de afgelopen jaren niet echt voor de sport geleefd, althans dat gevoel heb ik. Zimmerman moet echt een keer beseffen dat het niveau tegenwoordig heel laag is, straks als schilt z'n spullen opruimt kan die zomaar een tijdje de HW divisie domineren. maar dan zal die wel een tijdje alles op alles moeten zetten

mario the count
19-06-2013, 21:31
Errol is gewoon de beste Surinaamse thaibokser.

:lol:

mario the count
19-06-2013, 21:34
Foto's die ik laatst voorbij zag komen liegen er niet om, errol lijkt tegenwoordig op een alistair 2.0. benieuwd hoe hij zich vanaf nu gaat manifesteren, iedereen is de laatste tijd lyrisch over saki. Maar ik vind errol nog altijd meer potentie hebben dan saki, alleen heeft die de afgelopen jaren niet echt voor de sport geleefd, althans dat gevoel heb ik. Zimmerman moet echt een keer beseffen dat het niveau tegenwoordig heel laag is, straks als schilt z'n spullen opruimt kan die zomaar een tijdje de HW divisie domineren. maar dan zal die wel een tijdje alles op alles moeten zetten

Hij is idd echt een beer geworden. Ik weet niks 100% zeker maar hij vertoond wel tekenen van iemand die kuurt.

micha
20-06-2013, 08:38
WAR Zimmerman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tidelot
20-06-2013, 12:49
Hij is idd echt een beer geworden. Ik weet niks 100% zeker maar hij vertoond wel tekenen van iemand die kuurt.

Oeeei nu komen er nog 5 pagina's bij. Er lopen hier heel wat GG advocaten

mario the count
20-06-2013, 17:31
Oeeei nu komen er nog 5 pagina's bij. Er lopen hier heel wat GG advocaten
Tja ze gaan hun gang maar. Als het over overeem, hari, aerts, le banner enz wordt gezegd is het ook geen probleem , dus als zimmerman er in een keer als een stier bij loopt mag er ook wel gespeculeerd worden toch?
Ik vermeld er ook heel politiek correct bij dat ik het niet 100% zeker weet :cool2:

varitas et aequitas
20-06-2013, 21:48
1ste ronde gaat Rico neer (KO) geen kans tegen deze beer :-)

Justinian
21-06-2013, 01:13
gelukkig had je ook nog iets zinvols te melden in die lange quote
Met dank aan een oplettende lezer, die hiervoor zijn welverdiende reps ontvangt, en een ip-check ontmasker ik bij deze Petrosyan188 die kennelijk geen genoeg krijgt van Mixfight.nl. Toedeledokie!

Turboknecht
21-06-2013, 01:16
Met dank aan een oplettende lezer, die hiervoor zijn welverdiende reps ontvangt, en een ip-check ontmasker ik bij deze Petrosyan188 die kennelijk geen genoeg krijgt van Mixfight.nl. Toedeledokie!

Hahaha. Ik had eveneens al zo'n vermoeden. De strekking van zijn posts kwam me bekend voor. Blijkt het dus toch zo te zijn. Altijd wel mooi dat soort figuren. Ze blijven terug komen. Ben benieuwd onder welk alter ego hij binnen kort weer terug komt.

Justinian
21-06-2013, 01:19
Hahaha. Ik had eveneens al zo'n vermoeden. De strekking van zijn posts kwam me bekend voor. Blijkt het dus toch zo te zijn. Altijd wel mooi dat soort figuren. Ze blijven terug komen. Ben benieuwd onder welk alter ego hij binnen kort weer terug komt.
Haha idd dat moet ik hem nageven; hij weet van geen ophouden. Het mooiste is nog wel dat hij steen en been klaagt over Mixfight.nl, maar heel stiekem vindt hij het hier toch ook wel zo leuk dat hij allerlei alter ego's aanmaakt om mee te kunnen praten. Petrosyan188, van wie ik ergens nog een foto heb genomen tijdens de Mixfightdag, heeft een haat/liefde verhouding met ons.

blackadder
21-06-2013, 05:17
Haha idd dat moet ik hem nageven; hij weet van geen ophouden. Het mooiste is nog wel dat hij steen en been klaagt over Mixfight.nl, maar heel stiekem vindt hij het hier toch ook wel zo leuk dat hij allerlei alter ego's aanmaakt om mee te kunnen praten. Petrosyan188, van wie ik ergens nog een foto heb genomen tijdens de Mixfightdag, heeft een haat/liefde verhouding met ons.
Toch weer die forumtroll. Had t kunnen weten al die keren dat k m negreps gaf of wou geven.

mario the count
21-06-2013, 10:29
Met dank aan een oplettende lezer, die hiervoor zijn welverdiende reps ontvangt, en een ip-check ontmasker ik bij deze Petrosyan188 die kennelijk geen genoeg krijgt van Mixfight.nl. Toedeledokie!

:lol:

ramoontjuh
21-06-2013, 10:48
Hij is idd echt een beer geworden. Ik weet niks 100% zeker maar hij vertoond wel tekenen van iemand die kuurt.
Dan is het heel slim om naar Amerika te gaan om te vechten.....Errol kuurt niet die is puur natuur! En hij heeft pas sinds een jaar kracht training ontdekt!

Bromios
21-06-2013, 11:35
Errol kuurt niet die is puur natuur! En hij heeft pas sinds een jaar kracht training ontdekt!

HAHAHA, reps verdient. Iemand van de nuthuggers met zelfspot.

S-ven
21-06-2013, 13:28
1ste ronde gaat Rico neer (KO) geen kans tegen deze beer :-)

Rico is wel sterker geworden met zijn techniek ... Maar als je klappen krijgt van deze ko specialist val je om en sta je voorlopig niet meer op !! College Boy vs Ghetto Gangster :lol:

S-ven
21-06-2013, 13:33
Dan is het heel slim om naar Amerika te gaan om te vechten.....Errol kuurt niet die is puur natuur! En hij heeft pas sinds een jaar kracht training ontdekt!

Met een jaar intensieve training en aangepaste voeding kan men inderdaad veel bereiken ...

S-ven
21-06-2013, 13:35
WAR Zimmerman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

X10 :)

blackadder
21-06-2013, 13:46
College Boy vs Ghetto Gangster :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=bnnr1qyhokY

S-ven
21-06-2013, 13:52
Hahahahaha wel leuk .... Alleen de uitslag zal anders zijn bij Errol ;-)

Turboknecht
21-06-2013, 14:50
Dan is het heel slim om naar Amerika te gaan om te vechten.....Errol kuurt niet die is puur natuur! En hij heeft pas sinds een jaar kracht training ontdekt!


Met een jaar intensieve training en aangepaste voeding kan men inderdaad veel bereiken ...

http://i291.photobucket.com/albums/ll281/Panimo/raging_midget.gif

varitas et aequitas
21-06-2013, 15:12
WAR Errol !!!!!!!!!!!!!!!!

mario the count
22-06-2013, 00:36
Dan is het heel slim om naar Amerika te gaan om te vechten.....Errol kuurt niet die is puur natuur! En hij heeft pas sinds een jaar kracht training ontdekt!Ja want als je daar uit het vliegtuig stapt nemen ze van iedereen bloed af:sleep1:


Onder welke steen hebben de lui van zijn team gezeten dan de afgelopen jaren, als hij pas een jaar geleden krachtsport heeft ontdekt?

Nosferatu187
22-06-2013, 01:50
hij is ook net begonnen met kickbox training zeker.

Bromios
22-06-2013, 12:32
IK heb net even de weigh in bekeken en hij is inderdaad niet zo vet als hij normaal is, maar droog is hij nou ook weer niet te noemen. 251lbs / 113 kg. En dat tasje wat hij altijd om heeft... Hij lijkt wel een poolse stucer.

Die Verhoeven ziet er wel droog en scherp uit zeg. Die heeft er zin in.

Ik ben benieuwd. Ik hoop dat Zimmerman eindelijk eens die eeuwige belofte inlost die er om hem heen hangt anders is het denk ik na deze partij wel afgelopen met hem. Hij moet nou toch wel eens korte metten gaan maken met de toppers.

Nosferatu187
22-06-2013, 14:42
welke toppers?

Ralphie89
22-06-2013, 15:37
welke toppers?

http://static-spitsnieuws.nl/sites/default/files/imagecache/article_image_node_main/0512DeToppers.jpg.crop_display.jpg
:lol:

Nosferatu187
22-06-2013, 15:44
http://www.youtube.com/watch?v=gpaOy8b8X6A

mario the count
22-06-2013, 15:45
http://static-spitsnieuws.nl/sites/default/files/imagecache/article_image_node_main/0512DeToppers.jpg.crop_display.jpg
:lol:

:lol:

mario the count
22-06-2013, 15:45
http://www.youtube.com/watch?v=gpaOy8b8X6A

:lol:

Turboknecht
23-06-2013, 00:25
Mooi topic.

Nosferatu187
23-06-2013, 01:03
errol heeft volgens mij dezelfde dietist als alistair.


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gpaOy8b8X6A

Leventdepevent
23-06-2013, 10:01
en toen was het ineens stil

Turboknecht
23-06-2013, 13:46
Ja, hoe zat het ook alweer met Zimmerman?

mario the count
23-06-2013, 13:48
Ik vond zimmerman trouwens minder groot dan in dat fimpje van zijn training een tijd geleden. Zou het optisch bedrog geweest zijn? We konden wel zien dat rico beter is gaan vechten en zich aan het verbeteren is.

blackadder
23-06-2013, 13:49
Hahahahaha wel leuk .... Alleen de uitslag zal anders zijn bij Errol ;-)
Vooruitziende blik.

Mauro
23-06-2013, 14:28
Rico op punten ! Ik zei het toch !
Ik heb niet vaak gelijk, eindelijk eens wel :)

S-ven
23-06-2013, 14:45
Vooruitziende blik.

Hehehe idd... :( technisch zoals ik al had aangegeven ,is Rico veel sterker geworden , echter had ik verwacht dat er wel een zware stoot raak zou zijn van Errol! Helaas !

Bromios
23-06-2013, 14:47
Tja, Als Zimmerman zich inderdaad 6 maanden heeft voorbereid op deze partij dan is het over voor hem. Hij probeerde er niet eens een partij van te maken. Hij liet Verhoeven komen en hoopte waarschijnlijk dat 1 van zijn haymakers zou landen. De Roy Nelson tactiek.

Ik lees hierboven dat hij net pas krachttraining heeft ontdekt. Misschien als hij voor zijn volgende partij conditietraining ontdekt kan het nog wat worden maar ik denk dat hij beter gewoon kan stoppen.

Ralph
23-06-2013, 15:07
Ik vond het een aardige pot, waarbij duidelijk te zien was dat Rico een stuk beter is gaan vechten. Volgens mij kwam er bijna geen stoot van Errol door Rico's verdediging heen!

Guytje
23-06-2013, 15:49
Denk dat Rico hier tekort wordt gedaan, Zimmerman kwam er niet door en kon z'n spelletje niet opleggen doordat juist Rico zich strak aan z'n gameplan hield. Die rechter frontkicks van Rico waren een pest voor Zimmerman, had ie weinig anwtoord op. Die paar keren dat Zimmerman erdoor komt, zag je de mentale groei van Rico die de druk nu makkelijk aankan en rustig de storm laat overwaaien en dan terug lekker gaat combineren. Verhoeven is weer knap gegroeid in deze wedstrijd. Hopelijk gaat Zimmerman wel niet stoppen, is en blijft een vechter die spektakel brengt in de klasse!!

mario the count
23-06-2013, 16:11
Denk dat Rico hier tekort wordt gedaan, Zimmerman kwam er niet door en kon z'n spelletje niet opleggen doordat juist Rico zich strak aan z'n gameplan hield. Die rechter frontkicks van Rico waren een pest voor Zimmerman, had ie weinig anwtoord op. Die paar keren dat Zimmerman erdoor komt, zag je de mentale groei van Rico die de druk nu makkelijk aankan en rustig de storm laat overwaaien en dan terug lekker gaat combineren. Verhoeven is weer knap gegroeid in deze wedstrijd. Hopelijk gaat Zimmerman wel niet stoppen, is en blijft een vechter die spektakel brengt in de klasse!!Ik zou idd ook niet willen dat zimmerman stopt. Hoewel zijn trashtalk mij niet aanstaat is het een vechter die altijd voor spektakel zorgt, en zeker nog tot de top 10 vechters hoort. Hij blijft gevaarlijk voor iedere tegenstander, top of geen top.

Turboknecht
24-06-2013, 01:50
Ik wil hem ook gewoon zien vechten. Mensen moeten alleen niet zo belachelijk lullen.

appelsap
24-06-2013, 07:16
Ik snap niet dat Zimmerman altijd alleen loert op die rechtse. Je ziet dat hij best de techniek en snelheid heeft om goede com intiem te maken. Beetje conditietraining en dan kan hij er misschien meer dan 2 per wedstrijd uit de hoge hoed toveren. Iets steviger op de beentjes staan mag ook wel met 110 kilo........ Blijft leuk om naar de te kijken, maar van iemand die zijndekking hoog houdt, goed beweegt en zijn benen beukt, wint Zimmerman nooit als ie niet beter wordt.

appelsap
24-06-2013, 07:17
Combinatie........

marokkaan
24-06-2013, 08:13
Waar is de zimmerman van een aantal jaren geleden die bijna van badr in zijn prime op KO won...

Bromios
24-06-2013, 10:27
Waar is de zimmerman van een aantal jaren geleden die bijna van badr in zijn prime op KO won...
Precies, hij lijkt alleen maar minder te worden. Maar tegelijkertijd wordt er wel een enorme hypetrain opgestart. Druk met randzaken en vergeten te doen waar hij voor betaald wordt.

mario the count
24-06-2013, 10:28
Waar is de zimmerman van een aantal jaren geleden die bijna van badr in zijn prime op KO won...
Badr is ook een slugger en ging destijds ook mee in die slagenwisseling. Dat soort tegenstanders liggen zimmerman goed.

Nosferatu187
24-06-2013, 14:55
ik had wel verwacht dat zimmerman 100% zou winnen.

rollermanskunk
24-06-2013, 16:52
Rico heeft gewoon een betere basistechniek en vocht gewoon slimmer. Ik vond Errol er overigens iets beter uitzien dan bij zijn vorige optreden. Zo slecht was het niet alleen moet hij zich nu wel zorgen gaan maken om zijn losing streak. 3 partijen achter elkaar verliezen is niet best. Werk aan de winkel voor Errol.

Nosferatu187
24-06-2013, 16:56
my thoughts exactly.