PDA

View Full Version : klopt het dat Robbie Hageman op het A1 in Eindhoven tegen een C klasser heeft gevocht



Lumpinigym
13-06-2013, 06:52
ik kwam dit op een duits forum tegen:

Am Samstag fand in Eindhoven der A1 World Combat Cup statt wo auch Robbi Hagemann um den Europatitel gekämpft hat. Er kämpfte gegen ein Gegner der am 04. Mai ( 1 Wocher vorher ) in Duisburg noch einen C-Klasse Kampf gemacht hat. In Duisburg hieß der noch Davut Caliskan und kam aus Herne und in Eindhoven kam er aus Azerbeijan und hieß Babak Rustamov ! Man kann Bilder auf Facebook(Masters Gym und Robbie Hagemann) sehen, das es ein und die gleiche Person ist ! Vielleicht hat er ja auch nur einen doppelgänger !!
Hagemann hat natürlich durch ko gewonnen !
Aber ist das ok, innerhalb einer Woche eine Klasse überspringen und einen anderen NAmen annehmen ?


nadat ik de naam Davut Caliskan op facebook had ingetoetst. kwam ik inderdaad bij de tegenstander van Robbie Hageman uit. op het FB van Caliskan ston ook een oproep voor 4 mei 2013.

gesucht für den 04.05.2013 in Duisburg
-77Kg C-Klasse Fighter
Gegner
Davut Caliskan 18 Jahre K1 Club Germany

dus mijn vraag heeft Robbie tegen een C klasser gevochten en hoe kan zoiets gebeuren?

greetz,
Stephan

Kemal
13-06-2013, 07:57
volgens het programma kwam hij uit tegen: Ramal Aslanov

Lumpinigym
13-06-2013, 08:05
Toets de naam davut caliskan maar eens in op FB dan zie je de foto's. Het gaat wel degelijk om deze jongen

123trisweat
13-06-2013, 13:31
zou een slecht zaak zijn. Andere klasse maar sterker nog een andere identiteit?

appelsap
13-06-2013, 13:55
De vraag is dan ook nog of hij een A klasser is die in Duitsland een C partij heeft gedraaid of een C klasser die in NL een A partij heeft gedraaid. Beiden niet gezond overigens, maar het nuanceert de vraagstelling van de topic starter wel enigszins.

Willm
13-06-2013, 13:59
Dat zou wel heel triest zijn.

Lumpinigym
13-06-2013, 15:14
Begrijp me aub niet verkeerd. Het is niet om met een vinger naar de organisatie of naar Robbie te wijzen. Die kunnen het ook niet weten met zoveel identiteiten.
Maar wel zet ik mijn vraag tekens bij de trainer van die Davut of hoe die ook heet.

Mijn vraag aan een moderator om deze topic te sluiten aub.

Greetz
Stephan