PDA

View Full Version : UFC 161: Evans vs. Henderson | Results **Spoiler**



Kemal
16-06-2013, 08:32
Main card
Rashad Evans def. Dan Henderson via split decision
Stipe Miocic def. Roy Nelson via unanimous decision
Ryan Jimmo def. Igor Pokrajac via unanimous decision
Alexis Davis def. Rosi Sexton via unanimous decision
Shawn Jordan def. Pat Barry via first-round TKO

Undercard
Jake Shields def. Tyron Woodley via split decision
James Krause def. Sam Stout via submission (guillotine)
Sean Pierson def. Kenny Robertson via majority decision
Roland Delorme def. Edwin Figueroa via unanimous decision
Mitch Clarke def. John Maguire via unanimous decision
Yves Jabouin def. Dustin Pague via split decision

Kemal
16-06-2013, 08:34
UFC 161 bonuses: Krause earns $100K, Jordan, Stout score $50K awards

James Krause scored $100,000 while Shawn Jordan and Sam Stout each earned $50,000 bonuses for their performances at Saturday's UFC 161 event.

Jordan earned the "Knockout of the Night" award, Krause picked up the "Submission of the Night" bonus, and Krause and Stout each earned "Fight of the Night" honors.

UFC President Dana White announced the bonuses at the night's post-fight press conference.

UFC 161 took at MTS Centre in Winnipeg. The main card aired on pay-per-view following prelims on FX and Facebook.

Fighting in Canada for the first time since a disappointing (and unentertaining) loss to Cheick Kongo at UFC 149, Jordan made a statement against Pat Barry. Wasting little time in looking to trade on the feet, Jordan rocked Barry with a pair of uppercuts before finishing him off with brutal ground-and-pound blows on the floor. Jordan improved to 4-1 in his past five fights and pocketed the extra paycheck for his effort.

UFC newcomer Krause made a huge statement in his octagon debut by upsetting 16-time UFC veteran Stout in a blood-filled affair. Using his reach and a surprise-filled striking arsenal, Krause battered Stout throughout the 15-minute affair. While he appeared to be on his way to a decision victory, Krause elected to push until the final bell, and he locked in a fight-ending guillotine choke with just 13 seconds left in the fight.

Krause also double-dipped by cashing in on one-half of the evening's "Fight of the Night" bonus. The UFC newcomer and Stout, now a six-time "Fight of the Night" winner, went back-and-forth throughout the 15-minute contest. While both fighters had their moments, Krause ultimately earned the submission win. Both fighters also cashed an extra check for putting on the night's best bout.

Kemal
16-06-2013, 08:35
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8a4YQEdWAOg

Kemal
16-06-2013, 08:36
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=apXqAmq2Pn8

Kemal
16-06-2013, 08:37
http://www.youtube.com/watch?v=AHvImS9E_T4&feature=player_detailpage

Vandaan
16-06-2013, 11:15
Iemand een video link van Conor McGregor? Kan het nergens vinden.

ChingChong
16-06-2013, 11:26
Heeft niet gevochten op UFC 161

ijsbier
16-06-2013, 12:09
Zo, Miocic heeft Nelson even genadeloos door de kooi getikt, Nelson echt was nergens.

Diaz bros
16-06-2013, 15:38
Willen ze trouwens aub de jurylid die in de partij shields - woodley gewoon een 30-27 gaf voor woodley meteen eruit gooien, jezus christus... je kunt er een beetje langs zitten maar dit ging wel heel ver... die man moet kennis zijn van woodley of anders doe je dat niet. Woodley was met alle respect in geen enkele ronde te bekennen....

Pansier
16-06-2013, 16:26
Wat heeft Nelson onder die baard van hem zitten? Dat is gewoon niet normaal joh!

Damian_Gray
16-06-2013, 18:20
lekker voor miocic, goed gevochten :)

Danielos
16-06-2013, 20:21
Willen ze trouwens aub de jurylid die in de partij shields - woodley gewoon een 30-27 gaf voor woodley meteen eruit gooien, jezus christus... je kunt er een beetje langs zitten maar dit ging wel heel ver... die man moet kennis zijn van woodley of anders doe je dat niet. Woodley was met alle respect in geen enkele ronde te bekennen....

Dat viel mij ook al op:)

123trisweat
16-06-2013, 20:36
En henderson moest jones tegenstand bieden? Hmmm

mmacentral
16-06-2013, 22:44
jammer voor Hendo zeg. Hij is 43 dus veel kansen krijgt ie niet meer. Toch had ie Rashad bijna te pakken in de eerste ronde zeg.
Klasse van Miocic trouwens ! Had ik niet verwacht.

Turboknecht
16-06-2013, 23:29
Ja Jezus, mensen begonnen al te praten over titleshots voor Nelson. Dat is toch gewoon niet meer van deze planeet. Ik ben blij dat weer eens aangetoond is dat Nelson geen echte topper is en dat ook nooit zal worden.

ijsbier
17-06-2013, 01:01
En henderson moest jones tegenstand bieden? Hmmm

Nou, ik vind niet dat je kunt zeggen dat hij slecht gevochten heeft; het was echt heel close, denk alleen dat de derde ronde net iets te veel voor hem was; maarja hij is dus 43 he...En die Rashad is wel even de enige die ooit 5 rondes tegen Jones heeft volgemaakt, goed dat hoeft verder niets te zeggen, maar het geeft even zijn kaliber aan.

Ik denk dat Rashad en Hendo stylistisch gezien de moeilijkste tegenstanders voor jones zijn; Jones gebruikt graag z'n reach en vooral Hendo is erg slim in het kort op de man komen en vechten. Rashad ook, maar ik vind hem minder doordacht vechten als Hendo, jammer alleen dat hij al 43 is

Bromios
17-06-2013, 08:57
Ik was aangenaam verrast door Rashad. Dacht dat zijn tijd al over was. En Nelson kreeg een potje op zijn kloten zeg. Niet normaal. Zowel Rashad als Stipe deden 1 ding erg goed en dat was goed op blijven letten.
Zowel Hendo als Nelson zijn one trick ponies dus je kunt altijd tegen een beuk oplopen.

123trisweat
17-06-2013, 11:48
En die Rashad is wel even de enige die ooit 5 rondes tegen Jones heeft volgemaakt, goed dat hoeft verder niets te zeggen, maar het geeft even zijn kaliber aan.


Mijn geheugen kan me in de steek laten, maar wat ik me herinner is dat Jones geen enkel moment in de problemen is geraakt tegen Rashad.

Met je analyse ben ik aardig eens, alleen geef ik Jones erg veel props als het gaat om creativiteit en juist reageren op het moment. Jones zie ik tegen Hendo dan ook erg veel ellebogen gebruiken als Hendo kort op de man vecht.

Anyway benieuwd tegen wie Jones nu uitkomt

Turboknecht
17-06-2013, 12:01
Mijn geheugen kan me in de steek laten, maar wat ik me herinner is dat Jones geen enkel moment in de problemen is geraakt tegen Rashad.

Met je analyse ben ik aardig eens, alleen geef ik Jones erg veel props als het gaat om creativiteit en juist reageren op het moment. Jones zie ik tegen Hendo dan ook erg veel ellebogen gebruiken als Hendo kort op de man vecht.

Anyway benieuwd tegen wie Jones nu uitkomt

Volgens mij kwam Rashad een keer goed door met een hoge trap, maar dat was het dan ook.

Jones moet tegen Alexander Gustafsson op UFC 165. Die pakt hij ook.