PDA

View Full Version : Gezocht: BJJ in de buurt van Turnhout



Serpentir
17-06-2013, 23:57
Beste forumbroeders,

Ik kijk al een tijdje rond op dit forum (een aantal jaren zelfs) maar heb nooit echt iets gepost. Ik wil daar nu verandering in brengen en heb daarom dit account gemaakt :D.

Nu al meteen mijn eerste vraag:

Ikzelf woon in Turnhout en zoek iemand in de buurt om samen wat BJJ mee te trainen. Ik heb zelf zo'n 2 jaar grappling ervaring en heb ook een aantal MMA partijen achter de rug. Ik wil me echter wat meer gaan toespitsen om BJJ zelf en MMA achterwege laten. Nu is de dichtstbijzijnde BJJ club Exit BJJ in Antwerpen en dit is veel te ver voor mij. Ik zoek dus iemand om samen mee te trainen in de buurt van Turnhout of iemand die misschien privéles geeft in BJJ hier in de buurt. Als er toch een club in de buurt is zou dit ook super zijn! Met de GI of zonder maakt voor mij weinig uit ;)

Ik weet niet of het topic op de juiste plaats staat, als dat niet zo is, verplaatsen dan maar die handel :D

Kemal
18-06-2013, 08:13
Welkom op Mixfight!

Tony
18-06-2013, 09:17
Welkom hier! Ik heb echter geen antwoord op je vraag.

Destijds trainde ik BJJ bij de Yamasaki Academy/Bad boys BJJ.. maar dat is voor jou zo'n 50 minuten rijden.

Sportvision
18-06-2013, 13:01
Beste forumbroeders,

Ik kijk al een tijdje rond op dit forum (een aantal jaren zelfs) maar heb nooit echt iets gepost. Ik wil daar nu verandering in brengen en heb daarom dit account gemaakt :D.

Nu al meteen mijn eerste vraag:

Ikzelf woon in Turnhout en zoek iemand in de buurt om samen wat BJJ mee te trainen. Ik heb zelf zo'n 2 jaar grappling ervaring en heb ook een aantal MMA partijen achter de rug. Ik wil me echter wat meer gaan toespitsen om BJJ zelf en MMA achterwege laten. Nu is de dichtstbijzijnde BJJ club Exit BJJ in Antwerpen en dit is veel te ver voor mij. Ik zoek dus iemand om samen mee te trainen in de buurt van Turnhout of iemand die misschien privéles geeft in BJJ hier in de buurt. Als er toch een club in de buurt is zou dit ook super zijn! Met de GI of zonder maakt voor mij weinig uit ;)

Hoever is Weert? Ik weet dat Willem Peters van Gracie Barra NL priveles geeft in weert.

Ik weet niet of het topic op de juiste plaats staat, als dat niet zo is, verplaatsen dan maar die handel :D

Briant
18-06-2013, 22:32
Het is maar 40 minute naar Eindhoven, daar zit een hele geode sportschool ;)

Serpentir
18-06-2013, 23:28
Eindhoven is te ver voor mij, ik ben maar student, de rekening van de benzine zal nogal oplopen als ik altyd naar eindhoven moet :(

remco pardoel
19-06-2013, 08:18
Als Eindhoven te ver en te duur is. Hoe wil je dan prive les gaan betalen?
Een fatsoenlijk sessie gaat vanaf €75

Als je iets wil bereiken dan zal je daar op moeten investeren denk ik.

Bad Boys is denk ik het dichtste in de buurt
Anders word het Maastricht, Antwerpen of Eindhoven voor je op dit moment.
Ik weet dat ze in Dessel ook willen opstarten met BJJ binnenkort

PinPoint
19-06-2013, 11:54
kijk ff op artesuave.eu. Staan wel zo'n beetje alle scholen op....

Serpentir
19-06-2013, 11:58
Dat het zo duur was wist ik niet Remco, nu weet ik in ieder geval al dat dat geen optie is ;).
Heb jij enig idee wie er les zal gaan geven in Dessel dan?

@PinPoint, dankjewel, zal eens een kijkje nemen :D

blade
19-06-2013, 16:20
Als Eindhoven te ver en te duur is. Hoe wil je dan prive les gaan betalen?
Een fatsoenlijk sessie gaat vanaf €75

Als je iets wil bereiken dan zal je daar op moeten investeren denk ik.

Bad Boys is denk ik het dichtste in de buurt
Anders word het Maastricht, Antwerpen of Eindhoven voor je op dit moment.
Ik weet dat ze in Dessel ook willen opstarten met BJJ binnenkort


wat heeft een fatsoenlijk sessie met de prijs te maken?ken ook gasten die het voor 50 pleuro doen en dan heb je ook een fatsoenlijk sessie de prijs zegt helemaal niks

Briant
19-06-2013, 18:32
Willem Peters vraagt zeker minder dan 75 euro en daar heb je een goede aan.

Wil je BJJ leren moet je naast veel technieken weten ook veel sparren en het liefst met zo veel mogelijk verschillende mensen. Prive lessen hebben alleen nut als je daarnaast ook kan sparren met een aantal mensen. Je moet het zien als aanvulling.

Budokan
20-06-2013, 19:15
Willem Peters vraagt zeker minder dan 75 euro en daar heb je een goede aan.


Denk je dat of weet je ook hoeveel hij rekent? Ik vind 75 euro voor een uur incl alle kosten zoals zaalhuur niet raar. Een schilder kost ook al 50 euro per uur en dit is toch iets exclusiever.

Gilaiir
20-06-2013, 21:48
Denk je dat of weet je ook hoeveel hij rekent? Ik vind 75 euro voor een uur incl alle kosten zoals zaalhuur niet raar. Een schilder kost ook al 50 euro per uur en dit is toch iets exclusiever.

Ik denk dat ik maar ga schilderen..

castro
20-06-2013, 22:39
Als Eindhoven te ver en te duur is. Hoe wil je dan prive les gaan betalen?
Een fatsoenlijk sessie gaat vanaf €75

Als je iets wil bereiken dan zal je daar op moeten investeren denk ik.

Bad Boys is denk ik het dichtste in de buurt
Anders word het Maastricht, Antwerpen of Eindhoven voor je op dit moment.
Ik weet dat ze in Dessel ook willen opstarten met BJJ binnenkort

Bij team Topfighter? Zij hebben wel een mooie dojo om dit te organiseren

Intermec
21-06-2013, 09:03
Tilburg is vanaf Turnhout ook een half uurtje natuurlijk.

Briant
21-06-2013, 17:41
Denk je dat of weet je ook hoeveel hij rekent? Ik vind 75 euro voor een uur incl alle kosten zoals zaalhuur niet raar. Een schilder kost ook al 50 euro per uur en dit is toch iets exclusiever.

weet.

Maar als een half uur rijden al te veel kost, dan is ook Willem Peters te duur.

K-man
25-06-2013, 15:39
ik heb je een PM gestuurd

-Tim-
01-07-2013, 13:16
Ik had Breda en Den Bosch willen aanbevelen maar dat is toch ook snel 45-50 minuten rijden...