PDA

View Full Version : Stefan Struve wil Big Nog als tegenstander



Wheelie
18-06-2013, 20:49
Terwijl UFC vechter Stefan Struve op dit moment aan het herstellen is van een gebroken kaak, is hij al bezig met zijn terugkeer later dit jaar waar hij het liefst met een ware legende in de sport word geconfronteerd.

“De eerste paar weken waren niet al te best, kon niet echt kauwen of wat dan ook, ” vertelde Struve over zijn herstel.
“Ik deed gewoon alles in een blender en at het op die manier. Ik dacht dat het veel erger zou zijn. Het ergste vond ik dat toen ik terug kwam uit Japan ik negen dagen moest wachten op een operatie. Ze dachten dat ik misschien daar in het ziekenhuis een bacterie had opgelopen. Voor de rest gaat het herstel echt goed. Ik ga over twee weken weer naar huis (Struve is al enige tijd in Los Angeles) en ik hoop dan ook een afspraak met mijn dokter te hebben die me hopelijk een verklaring geeft dat ik weer voluit mag trainen en sparren.”

In de korte tijd dat Struve niet actief is geweest is de zwaargewicht divisie drastisch veranderd. Junior dos Santos is opnieuw de top contender, Fabricio Werdum klimt ook op de ranglijst en Stipe Miocic (van wie Struve won) won van de top vijf gerankte zwaargewicht Roy Nelson.
“Wat ik altijd gewild heb ik is een partij tegen Big Nog,” zei Struve over zijn verlangen om tegen voormalig UFC en Pride kampioen Antonio Rodrigo Nogueira te vechten. “Ik zou die partij graag willen, en ik denk ook dat deze partij zin heeft aangezien we beide van een verlies komen. .”
Nogueira staat al meer dan een decennium in de top 10 van de zwaargewicht divisie , en Struve weet dat Nogueira die van een nederlaag afkomt (verlies tegen Werdum) nog steeds een gevaarlijke tegenstander is.
Een ding wil Struve duidelijk maken, zijn wens om tegen Nogueira te vechten moet niet als uitdaging gezien worden. “Ik wil tegen hem vechten omdat het een eer zou zijn om de Octagon met hem te delen. Ik heb een hoop respect voor hem, en hij weet ook dat hem respecteer. Ik volg hem al vanaf dat ik een jaar of 10 / 11 was. Ik herinner me dat ik zondagochtend wakker werd om vervolgens de computer aan te zetten om een LIVE stream te vinden voor Pride FC om naar Nogueira te kijken. Hij is altijd al een van mijn favoriete, zo niet mijn favoriete vechter geweest.”

Nogueira is momenteel aan het revalideren van een operatie aan zijn arm en ligt er ongeveer drie maanden uit. Met Nogueira als zijn eerste keuze als tegenstander kan het nog wel een tijd duren voordat we Struve weer in de octagon terug zien. Hij is in ieder geval klaar om het contract vandaag nog te ondertekenen als de UFC hem een contract stuurt.

http://www.mixfight.nl/portal/wp-content/uploads/2013/06/hi-res-5995142_crop_north.jpg
(http://www.mixfight.nl/portal/wp-content/uploads/2013/06/hi-res-5995142_crop_north.jpg)http://www.mixfight.nl/portal/stefan-struve-wil-big-nog-als-tegenstander/

kooivechter
19-06-2013, 00:14
Struve fout Nogueira op

Serpentir
19-06-2013, 00:31
Ik gok op Big Nog dan ;)

pronk
19-06-2013, 02:29
Struve fout Nogueira op

"vouwt" op

iig hoop dat struve een sterkere tegenstander krijgt , Nog is al op zijn retour.

Leventdepevent
19-06-2013, 08:49
ik hoop niet dat die gebroken kaak zwak punt blijft

Kemal
19-06-2013, 09:00
Wil Stefan gewoon zsm weer in de octagon zien!

Mule-Kick
19-06-2013, 12:30
Big Nog is in ieder geval geen echte power puncher dus dat is mooi meegenomen. Denk dat ze redelijk aan elkaar gewaagd zijn. Nog is nog steeds een grote naam en een winstpartij over hem zet Struve terug in de top rankings.

PinPoint
19-06-2013, 12:52
ik hoop niet dat die gebroken kaak zwak punt blijft


Niet als hij zijn handjes leert hoog houden....

mario the count
19-06-2013, 13:18
Niet als hij zijn handjes leert hoog houden....

Dat is zijn grote zwakte idd. Zolang hij zijn dekking in orde heeft en zijn lengte niet beter gaat gebruiken zie ik hem niet van de top winnen. Ik hoop dat dat verbeterd want ik gun het hem echt.

Sato
19-06-2013, 20:15
Het zou een logische stap zijn in zijn carriere en ook nog eens goed voor hem, Big Nog is nog steeds redelijk hooggerankt ondanks dat hij op zijn retour is. Ik gun het hem zo echt erg, ondanks dat die kerel elke keer de underdog is vecht wel zn hart eruit. Hij is jong en heeft al 13 UFC partijen gedraaid, ik hoop dat hij zijn 10de UFC overwinning binnenkort kan vieren.

kooivechter
19-06-2013, 22:53
Het zou een logische stap zijn in zijn carriere en ook nog eens goed voor hem, Big Nog is nog steeds redelijk hooggerankt ondanks dat hij op zijn retour is. Ik gun het hem zo echt erg, ondanks dat die kerel elke keer de underdog is vecht wel zn hart eruit. Hij is jong en heeft al 13 UFC partijen gedraaid, ik hoop dat hij zijn 10de UFC overwinning binnenkort kan vieren.

Struve is zeker geen underdog meer in gevechten. Eerder z,n tegenstanders, behalve de absolute top. Dat was jammer van Hunt die hij normaal gesproken had moeten winnen. Een titelshot was dan dichtbij geweest. Struve wordt vaak onderschat.

bryan
19-06-2013, 23:06
Aan drive geen gebrek bij die jongen...

redmanbjj
19-06-2013, 23:39
En hij krijgt misschien wat hij vraagt!

http://www.mmamania.com/2013/6/18/4443796/minotauro-nogueira-surgery-update-ufc-return-stefan-struve
LATEST NEWS UFC NEWS
'Minotauro' Nogueira surgery 'big success,' shares mutual interest in fight with Stefan Struve in December
By Mike Bohn on Jun 18 2013, 11:15p @MikeBohnMMA 22
STAY CONNECTED FOR NEWS AND UPDATES
Photo by Esther Lin via MMA Fighting
Antonio Rodrigo Nogueira's recent arm surgery was a "big success" and the future Hall of Fame inductee is already planning his next fight: a December showdown with the division's youngest competitor, Stefan Struve.


 SHARE (31)  TWEET (7) 22 COMMENTS
Former PRIDE and interim Ultimate Fighting Championship (UFC) Heavyweight titleholder Antonio Rodrigo Nogueira successful underwent surgery last week to repair an arm injury, but expects to get back in the cage before the end of the year and is open to fighting Stefan Struve.


According to a report from Ariel Helwani on Tuesday's (June 18, 2013) edition of "UFC Tonight" on FUEL TV, Nogueira's surgery to fix ligament damage suffered in his second-round submission loss to Fabricio Werdum at UFC on FUEL TV 10 was a "big success" and the 37-year-old plans to return to training in August.


Despite going under the knife for an arm injury for the second time in as many years, "Minotauro" is apparently in high spirits and already has an opponent in mind for his next fight.


His name? Stefan Struve.


"Skyscraper" has expressed interest in fighting the Brazilian legend on Twitter over the past few weeks, and apparently Nogueira has taken notice.


Struve is coming off a vicious third-round knockout loss to Mark Hunt at UFC on FUEL TV 8 last March and has been unable to compete since because of a severely broken jaw suffered at the hands of "The Super Samoan."


While UFC officials have yet to comment on whether or not such a match up would fit into its plans, Nogueira is more than down and already has a message for the towering Dutchman.


"The bigger they are, the harder they fall."



 SHARE (31)  TWEET (7) 22 COMMENTS

redmanbjj
19-06-2013, 23:41
Wel een eer voor Stefan trouwens als dit door gaat.

kooivechter
20-06-2013, 00:31
Hoop wel dat Nogueira er volgend jaar mee stopt. Hij heeft al zoveel schade opgelopen, en is nog maar een schim van vroeger.
Hij is one of the all time greatest en verdient een waardig afscheid

Klassikl
21-06-2013, 02:11
Hoop wel dat Nogueira er volgend jaar mee stopt. Hij heeft al zoveel schade opgelopen, en is nog maar een schim van vroeger.
Hij is one of the all time greatest en verdient een waardig afscheid

X2

Aan de ene kant zie je hem graag nog mooie partijen draaien maar soms moeten grootheden de eer aan zichzelf houden.

Sato
21-06-2013, 14:38
X2

Aan de ene kant zie je hem graag nog mooie partijen draaien maar soms moeten grootheden de eer aan zichzelf houden.

Ach als Stefan hem nog eens flink van het canvas kan timmeren mag hij tegen iemand anders zijn win voor zijn afscheid pakken.