PDA

View Full Version : Roy Nelson zonder contract



Sato
19-06-2013, 19:24
Volgens mij is het nog niemand opgevallen of heeft er nog niemand over gepost maar op dit moment is Roy Nelson contractloos. Hij is niet gecut maar tot op heden is zijn contract ook niet verlengt. Zelf zegt hij er het volgende over:

“I go where the fans want me,” he said at the post-fight press conference. “If Dana and Lorenzo want me to be with the UFC, I'll be knocking on Cain's door, or whoever the champ is, when I'm knocking on it.”

We weten allemaal dat Dana en Roy samen niet door een deur kunnen. Maar toch heeft Dana hem schijnbaar nog niet afschreven:

“I respect Roy. Roy has a great chin, hits hard, has great wrestling, has great jiu-jitsu,” said White. “He was a man about this contract. His contract was up in July. We asked for an extension; he said no. He doesn't have to say yes.
“His contract is up, it's up; we have to get him a fight before the contract is over. We did. He stepped up and accepted the fight.”

“We made an offer to Roy,” said White, “and we'll sit down and talk to him after this.”

Allemaal leuk en aardig ik denk dat zijn contract wel word heropend maar ondertussen zit hij wel zonder.

king
19-06-2013, 19:46
Hoop 'm weer te zien in de UFC. Spectaculaire vechter en brengt altijd actie. Laatste pot tegen Miocic viel helaas tegen. Denk dat hij 'm een beetje onderschat heeft.

Diaz bros
19-06-2013, 20:31
zo spectaculair vind ik het allemaal niet. hij vangt alles met zijn dikke buik en dubbele kin op en maait een keer en als de tegenstander zo dom is met zijn dekking om laag te staan wint die, maar zo goed is die helemaal niet. Het zijn keer op keer domme vechters als Kongo en Struve die ervoor zorgen dat namen als Hunt en Nelson helemaal gehyped worden. Laat nelson maar een tour maken bij andere organisaties om effe te cashen, die indruk krijg ik bij hem iniedergeval wel. In amerika is die zeer geliefd en zullen de kleine organisaties gerust de jackpot voor hem willen betalen

king
19-06-2013, 21:30
zo spectaculair vind ik het allemaal niet. hij vangt alles met zijn dikke buik en dubbele kin op en maait een keer en als de tegenstander zo dom is met zijn dekking om laag te staan wint die, maar zo goed is die helemaal niet. Het zijn keer op keer domme vechters als Kongo en Struve die ervoor zorgen dat namen als Hunt en Nelson helemaal gehyped worden. Laat nelson maar een tour maken bij andere organisaties om effe te cashen, die indruk krijg ik bij hem iniedergeval wel. In amerika is die zeer geliefd en zullen de kleine organisaties gerust de jackpot voor hem willen betalen

Vind ik veel te kort door de bocht. Je verslaat niet zomaar Schaub, Crocop en Kongo. Bovendien heeft hij drie ronden met JDS en Werdum vol gemaakt. Denk dat Dana hem niet zomaar laat gaan.

kooivechter
19-06-2013, 21:48
zo spectaculair vind ik het allemaal niet. hij vangt alles met zijn dikke buik en dubbele kin op en maait een keer en als de tegenstander zo dom is met zijn dekking om laag te staan wint die, maar zo goed is die helemaal niet. Het zijn keer op keer domme vechters als Kongo en Struve die ervoor zorgen dat namen als Hunt en Nelson helemaal gehyped worden. Laat nelson maar een tour maken bij andere organisaties om effe te cashen, die indruk krijg ik bij hem iniedergeval wel. In amerika is die zeer geliefd en zullen de kleine organisaties gerust de jackpot voor hem willen betalen

Voor het grootste gedeelte mee eens, behalve dat van Struve. Maar Nelson is subtop, en zal nooit van de toppers winnen, en in aanmerking komen voor een titelshot

Serpentir
19-06-2013, 23:01
Ben grote fan van Roy, hoop dat hij blijft!

Bromios
19-06-2013, 23:10
Terug naar LHW net die dikke pens van hem.
Dan kan hij en hard slaan en beter bewegen.

Hij heeft trouwens ondanks die dikke pens nog een goede conditie.
Maar ik ben op zich wel fan van hem. En Dana kan zeggen wat hij wil; hij trekt wel volle zalen.

univers1l
19-06-2013, 23:21
Enige partij waar ik Roy Nelson in wil zien is tegen Hunt. Voor de rest zal hij nooit de absolute top halen, hier en daar weer voor een upset zorgen.

Naj85
21-06-2013, 12:39
Ik denk dat Big Country zeker wel in de ufc thuis hoort en sowieso ik de top 10. Enige van wie ik hem niet echt zie winnen zijn JDS en Cain. De rest kan tegen een van zn maaiers aanlopen en dan is het game over. Dana zou gek zijn als hij hem geen contract geeft

Sato
21-06-2013, 13:20
Ik denk dat Big Country zeker wel in de ufc thuis hoort en sowieso ik de top 10. Enige van wie ik hem niet echt zie winnen zijn JDS en Cain. De rest kan tegen een van zn maaiers aanlopen en dan is het game over. Dana zou gek zijn als hij hem geen contract geeft

Als de rest niet tegen een van zijn maaiers aanloopt, dan zit Roy met een lege tank. Ik vind hem geen top 10 waardig.

Turboknecht
21-06-2013, 13:46
Nee inderdaad. Vaak genoeg wordt hij toch vrij gemakkelijk ingepakt op het moment dat hij tegen echte competitie staat.

SpelPlan
21-06-2013, 15:49
Als de rest niet tegen een van zijn maaiers aanloopt, dan zit Roy met een lege tank. Ik vind hem geen top 10 waardig.

Helemaal mee eens. En hij wist best dat hij tegen Miocic moest winnen omdat het anders nog lastiger werd qua onderhandelingspositie.

Je bent het al niet eens met het bod van de UFC en dan laat je je zo wegzetten door een jong talent dat laatst nog door Stefan gepakt is. Daar spreekt niet echt contender uit. Minste wat je kan doen is 3 rondes full pull kunnen vechten en in elk geval op heart laten zien dat je nog relevant bent. Er een beetje achteraan hobbelen en hopen dat je haymaker aankomt doet me een beetje aan de laatse 3 partijen van Rampage denken.

Moet je voorstellen als hij ooit de championship rounds in zou gaan.

Zou van zowel hem als Rampage graag willen zien dat het anders was overigens, vind het toffe persoonlijkheden en hou wel van dwarsliggers. Maar dwarsliggen en het dan waar maken door te vlammen ziet er toch een stuk beter uit.

kooivechter
21-06-2013, 17:29
Als de rest niet tegen een van zijn maaiers aanloopt, dan zit Roy met een lege tank. Ik vind hem geen top 10 waardig.

X2 hij is ook niet top 10. Maar wat kan die man een punch hebben, daar is zelfs Hunt niets bij. Laatste mooie partij tegen Hunt, beide lopen naar de 40. Zou een toffe pot zijn. Of anders idd misschien als lhw een poging wagen,als hij van de woppers kan afblijven

Brainthief
21-06-2013, 21:16
walgelijke vetzak...geen top 10. Kijk hoe mir,werdum,miocic,jds hem hersenbeschadiging hebben geslagen....ben je toch geen topper imo. Wacht maar als je een paar jaar ouder is....

Briant
21-06-2013, 21:24
Moet iedere vechter een titel kanshebber zijn? dan hou je een kleine organisatie over hoor.

SpelPlan
21-06-2013, 23:19
Moet iedere vechter een titel kanshebber zijn? dan hou je een kleine organisatie over hoor.

Nee, dat ben ik met je eens. Maar dan moet je wel wat anders brengen. En 3 rondes hijgend achter iemand aanlopen die je vakkundig in elkaar tikt terwijl je hem keer op keer dezelfde klap proberen te geven is nou niet echt entertainend. Het begint me op een gegeven moment zelfs te irriteren dat hij geeneens het fatsoen heeft om KO te gaan.:D

Het irriteert me eigenlijk vooral omdat ik het idee heb dat als hij wel in shape, al was het maar los van z'n buik simpelweg de cardio om 3 rondes te kunnen knallen, zou komen, en misschien zelfs naar 205 zou zakken, hij wel degelijk een contender zou kunnen zijn.

MB667
22-06-2013, 08:12
Nee, dat ben ik met je eens. Maar dan moet je wel wat anders brengen. En 3 rondes hijgend achter iemand aanlopen die je vakkundig in elkaar tikt terwijl je hem keer op keer dezelfde klap proberen te geven is nou niet echt entertainend. Het begint me op een gegeven moment zelfs te irriteren dat hij geeneens het fatsoen heeft om KO te gaan.:D

Het irriteert me eigenlijk vooral omdat ik het idee heb dat als hij wel in shape, al was het maar los van z'n buik simpelweg de cardio om 3 rondes te kunnen knallen, zou komen, en misschien zelfs naar 205 zou zakken, hij wel degelijk een contender zou kunnen zijn.

ga zelf ef sporten....en dat geldt voor meerdere personen hier. en daarna praten

SpelPlan
22-06-2013, 11:08
ga zelf ef sporten....en dat geldt voor meerdere personen hier. en daarna praten

Ik heb geen tegenargument dus dan post ik maar een dooddoener op basis van een aanname over iemand die ik niet ken op een forum waarvan het enige doel is om te praten over MMA?

Turboknecht
22-06-2013, 14:01
Ik heb geen tegenargument dus dan post ik maar een dooddoener op basis van een aanname over iemand die ik niet ken op een forum waarvan het enige doel is om te praten over MMA?

Tja, vreemde manier van discussiëren wordt er soms op na gehouden.

BC1983
22-06-2013, 14:38
Ik heb geen tegenargument dus dan post ik maar een dooddoener op basis van een aanname over iemand die ik niet ken op een forum waarvan het enige doel is om te praten over MMA?
Lol

Diz
22-06-2013, 16:19
Ik heb geen tegenargument dus dan post ik maar een dooddoener op basis van een aanname over iemand die ik niet ken op een forum waarvan het enige doel is om te praten over MMA?

Je slaat de spijker op z'n kop! :thup:

Damian_Gray
22-06-2013, 20:47
wel jammer voor nelson, vind het wel toffe gast

Briant
22-06-2013, 20:58
Nee, dat ben ik met je eens. Maar dan moet je wel wat anders brengen. En 3 rondes hijgend achter iemand aanlopen die je vakkundig in elkaar tikt terwijl je hem keer op keer dezelfde klap proberen te geven is nou niet echt entertainend. Het begint me op een gegeven moment zelfs te irriteren dat hij geeneens het fatsoen heeft om KO te gaan.:D

Het irriteert me eigenlijk vooral omdat ik het idee heb dat als hij wel in shape, al was het maar los van z'n buik simpelweg de cardio om 3 rondes te kunnen knallen, zou komen, en misschien zelfs naar 205 zou zakken, hij wel degelijk een contender zou kunnen zijn.

In dit geval kun je gelijk hebben hoor, ik heb de wedstrijd van Roy Nelson niet gezien. Maar wel wat anderen van hem die ik wel entertaining vond. Maar los daarvan probeerde ik het argument `hij moet uit de organisatie omdat hij geen kans maakt op de titel` te weerleggen. NEC Nijmegen maakt doorgaans ook niet veel kans op de nederlandse titel, maar ben toch blij dat ze er bij zitten bijvoorbeeld, anders heb je een eredivisie van 3 misschien 4 clubs.