PDA

View Full Version : Glory 9 New York | Results **Spoiler**



Kemal
23-06-2013, 07:05
Reserve Fight - Randy Blake (R3 - Decision) Koichi Wanatabe
Reserve Fight - Artem Vakhitov (R1 - KO) Luis Tavares
Super Fight - Anderson Silva (Re - Decision) Daniel Sam
Tournament - Danyo Ilunga (R3 - Decision) Mourad Bouzidi
Tournament - Dustin Jacoby (R3 - Decision) Brian Collette
Tournament - Filip Verlinden (R3 - Decision) Steve McKinnon
Tournament - Tyrone Spong (R1 - KO) Michael Duut
Super Fight - Joseph Valtellini (R3 - KO - Leg Kicks) Francois Ambang
Super Fight - Daniel Ghita (R1 - KO) Brice Guidon
Semi-Finals - Danyo Ilunga (R3 - Decision) Dustin Jacoby
Semi-Finals - Tyrone Spong (R3 - Decision) Filip Verlinden
Super Fight - Wayne Barrett (R2 - TKO) Mike LeMaire
Super Fight - Rico Verhoeven (R3 - Decision) Errol Zimmerman
Finals - Tyrone Spong (R1 - KO) Danyo Ilunga

The Bulldog
23-06-2013, 07:32
Zoals ik al zei.....Spong is een beest.

Jeru
23-06-2013, 09:40
Thanks!

breahule
23-06-2013, 09:50
WTF doet die scheids nou in de finale :s

Wat een enorme fail zeg!!

Justinian
23-06-2013, 10:24
WTF doet die scheids nou in de finale :s

Wat een enorme fail zeg!!
x2!

e-type
23-06-2013, 10:30
Wat jammer voor Illunga man, dit had echt een vette finale partij kunnen worden. Rare scheids hoor. Inderdaad, enorme fail.

ARMENIA
23-06-2013, 12:54
hahaha wat een idioott!! heleee slecht stoppage..

The Bulldog
23-06-2013, 12:58
Finale idd triest eind zo....

Enne ricco verhoeven op punten....knap...

Serpentir
23-06-2013, 13:15
Filip heeft knap gevochten!

Guytje
23-06-2013, 14:57
Filip Verlinden is een topknokker. Alleen moet ie dat zelf nog veeeel meer gaan geloven. Zeer complete goed combinerende vechters zijn dungezaaid in de zwaardere klasses. Zou hem graag een rematch zien vechten vs Ilunga.. Denk dat die partij heel wat vuurwerk kan opleveren.

Lionheart
23-06-2013, 15:22
Spong is een topper, jammer van de finale..

Maar had Ilunga het niet lang zien trekken tegen Spong..

Die Australische vechter vond ik ook erg vermakelijk! Hij is zwaar genaaid tegen Verlinden, jammer..

tidelot
23-06-2013, 15:29
Spong is een topper, jammer van de finale..

Maar had Ilunga het niet lang zien trekken tegen Spong..

Die Australische vechter vond ik ook erg vermakelijk! Hij is zwaar genaaid tegen Verlinden, jammer..

nou zwaar genaaid. ik denk dat een draw en extra ronde op zijn plaats was geweest

Pansier
23-06-2013, 15:49
Wat een klote finale... Breekt het hele evenement in mijn ogen.

Juul
23-06-2013, 16:14
Fantastisch toernooi tot de filnale. Niet te geloven die scheids. Recent ging ie ergens anders ook finaal de fout in. Niets menselijk is me vreemd, maar hij lijkt me ongeschikt ooit nog prof-partijen te begeleiden.

Moet voor beiden vechters, zeker ook winaar Spong, een zware teleurstelling zijn.

Tykill
23-06-2013, 16:25
klote scheids... Waarom ook? Als iemand op 2 benen staat en zelfs nog beweegt dan is er toch niets loos?

phranq
23-06-2013, 16:37
klote scheids... Waarom ook? Als iemand op 2 benen staat en zelfs nog beweegt dan is er toch niets loos?

Gast, serieus?

Wheelie
23-06-2013, 19:25
there is no “standing eight count” in their promotion. Therefore, the referee could only step in to stop the fight—he couldn’t start a count on Ilunga as if it were a knockdown. He must have seen something in Ilunga’s body language to make him halt the bout to prevent the fighter from taking further damage.
The fans most likely didn't know about the rule, as they booed and complained about the early stoppage, leaving the only blemish on an otherwise solid night of fights. Spong was empathetic toward the crowd's reaction:
“I can understand that the fans want to see more, but I could’ve knocked him out badly and caused some serious damage. I think it was a fair stoppage. If he didn’t stop it he was going to get knocked out.”

Tykill
23-06-2013, 21:51
Gast, serieus?

Snap dat het dom over komt. Maar hij liep. Als je echt goed geraakt bent zak je door je benen of blijf je verstijfd staan.

Als hij nou een serie perfecte mokerslagen op zijn hoofd en lichaam kreeg en je ziet dat hij niet meer in staat is om zichzelf te verdedigen oke...

Maar hij wilde het al stoppen bij de eerste goede klap en ging er vanaf dat moment al proberen een eind aan te maken.

*edit* Ik lees net dat ze helemaal geen 8 tellen hebben... Vreemd. Dan begrijp ik de schijds wel beter.

king
23-06-2013, 22:31
Bedankt voor de uitleg. Maar dan nog vind ik het opmerkelijk. Illunga had zijn dekking hoog en verdedigde zich. Er kwam een flinke poeier van Spong goed door en daar had hij last van. Maar dat Illunga niet door kon gaan, kon ik uit de beelden niet afleiden. Misschien dat de scheids, die er natuurlijk veel dichter op zat, iets anders in zijn ogen heeft gezien. Maar uit de reactie van Illunga leek het dat hij het net zo gek vond als de meesten hier. Ik denk dat het voor Glory goed zou zijn om z.s.m. een rematch tussen Spong en Illunga te organiseren!

Bromios
23-06-2013, 22:33
Betekend no "standing eight count" dat als hij door zijn knieen was gegaan dat hij dan wel 8 tellen had kunnen nemen en verder had gekund ?

tidelot
23-06-2013, 22:47
Niemand heeft het hier over ghita.
Die stoot zat er aardig op

appelsap
23-06-2013, 23:52
Betekend no "standing eight count" dat als hij door zijn knieen was gegaan dat hij dan wel 8 tellen had kunnen nemen en verder had gekund ?

Yes. Als hij een knie op de grond had gezet had hij 8 tellen gekregen.

Bromios
24-06-2013, 09:25
Yes. Als hij een knie op de grond had gezet had hij 8 tellen gekregen.

Ah ok. Weer wat geleerd. Hoewel ik trouwens van Bas Boon begreep dat het in de finale niet zo was, maar dit is dan in ieder geval duidelijk.

Hoe dan ook stond er geen maat op Spong hier. Klasse beter dan de rest, maar verder een leuke groep. Kunnen nog een aantal leuke partijen uit komen.

Ralphie89
24-06-2013, 12:30
Betekend no "standing eight count" dat als hij door zijn knieen was gegaan dat hij dan wel 8 tellen had kunnen nemen en verder had gekund ?

Vind het ook heel vreemd dat bij Lemaire tegen Barrett wel een standing eight count was. Had de scheids hier dus eigenlijk ook gewoon de wedstrijd moeten beëindigen? Komt allemaal zo rommelig en onduidelijk over, de hele regelgeving..

Nosferatu187
24-06-2013, 13:53
het grappige is dat ze weer achteraf komen met dit soort uitspraken.

ZanZaiZuk
25-06-2013, 20:16
Ooit al eens gehoord van, hij was even aangeslaan, maar recupereerde mooi? Stel je voor dat ze dit voor iedere wedstrijd zouden doen ter bescherming van de vechters, het blijft nog altijd een vechtsport mensen als je vind dat deze actie van de scheidsrechter rechtvaardig was ga dan tennis kijken ofzo. En dit in een finale van $ 200 000 dollar.. heel jammer. Ik ben nochtans een fan van Spong maar wat moet dit balen zijn voor Ilunga, geraakt worden en dan staat op je palmares Loss KO first round.. zucht