PDA

View Full Version : Adrien Broner vs Paul Malignaggi - Video Full Fight



tom69330
23-06-2013, 12:03
http://boxemag.com/index.php/videos/videos-boxing/item/adrien-broner-vs-paul-malignaggi-video-full-fight?category_id=31

Facade
23-06-2013, 13:29
Opzich wel aardige pot, pak ook de interviews na de partij mee zou ik zeggen... best vermakelijk :P

Minotauro
23-06-2013, 13:56
Jammer!

Pahlavan
23-06-2013, 14:49
Ik heb het hele proces naar dit gevecht toe gevolgd, inclusief alle pre-fight hype en interviews etc en damn wat is die broner toch een lowlife. Een IQ wat op een hand te tellen is, totaal geen klasse en onnodige (en vaak overdreven gespeelde) arrogantie. Zijn vocabulaire bestaat met name ook uit het volgende: Easy work, easy money, negative en ya know. Kortom, een misselijkmakend ventje.

Ik wilde hem graag zien verliezen tegen paulie maar was al bang dat het niet zou gebeuren. Ik moet wel zeggen dat ik niet echt onder de indruk was van broner, althans niet als je alle hype om hem heen ziet. Paulie staat helaas bekend als iemand met vrijwel geen punching power dus hij kon broner ook helaas niet veel maken.

Anderson
23-06-2013, 17:38
Helemaal mee eens met Pahlavan volgens mij heeft die echt niet door dat die FMW jr na doet zo dom is deze clown.

Nosferatu187
23-06-2013, 17:41
die punching power van paulie mijn zusje geeft hardere stoten. :lol: