PDA

View Full Version : Uriah Hall knocks down sparring partner with a spinning back kick



Turboknecht
27-06-2013, 13:22
http://youtu.be/Yw_Tn2Ea6xY

Sato
27-06-2013, 13:28
Ik vind die Uriah nog altijd arrogant overkomen, beetje met je handen omlaag op je tegenstander afkomen lopen. De volgende keer mag hij van mij een flinke klap op zijn kaak krijgen. Om zo met iemand te sparren vind ik gewoon respectloos en je hebt er zelf geen zak aan. Train serieus of ga buiten trainen.

Josh
27-06-2013, 13:40
Ik vind die Uriah nog altijd arrogant overkomen, beetje met je handen omlaag op je tegenstander afkomen lopen. De volgende keer mag hij van mij een flinke klap op zijn kaak krijgen. Om zo met iemand te sparren vind ik gewoon respectloos en je hebt er zelf geen zak aan. Train serieus of ga buiten trainen.


ik vind eigenlijk van niet, dat is gewoon zijn vechtstyle erg illiusief. Daarnaast komt ook nogeens kijken dat hij best snel is en een goed reactie vermogen heeft dus hij kan het maken om ze handen daar te houden waar hij ze houdt.

En hoe iemand vecht (stance, style) zeg toch niets over het respect dat hij voor zijn tegenstander heeft, bij mij iig niet!!! je bent immers niet verplicht je handen constant hoog te houden, het wordt geadviseerd :)

Sadix
27-06-2013, 13:41
als hij dit in nederland doet, is hij zelf KO in de 1e minuut van de sparring. Achterlijk dit.

Sadix
27-06-2013, 13:42
ik vind eigenlijk van niet, dat is gewoon zijn vechtstyle erg illiusief. Daarnaast komt ook nogeens kijken dat hij best snel is en een goed reactie vermogen heeft dus hij kan het maken om ze handen daar te houden waar hij ze houdt.

En hoe iemand vecht (stance, style) zeg toch niets over het respect dat hij voor zijn tegenstander heeft, bij mij iig niet!!! je bent immers niet verplicht je handen constant hoog te houden, het wordt geadviseerd :)

heb je dat filmpje wel gezien? zn tegenstander kon hem op elk moment er uit slaan. zijn head movement is helemaal niet zo goed.

blackadder
27-06-2013, 13:56
Ik vind die Uriah nog altijd arrogant overkomen, beetje met je handen omlaag op je tegenstander afkomen lopen.
Z'n sparring partner mag ook wel wat aan zijn dekking doen. Wagenwijd open.

Josh
27-06-2013, 14:07
heb je dat filmpje wel gezien? zn tegenstander kon hem op elk moment er uit slaan. zijn head movement is helemaal niet zo goed.

nee jonges ik denk dat jullie me verkeerd begrijpen!

dat het beter kan staat vast! maar ik doel meer op het puntje 'respect', dat je stance daar niets mee te maken heeft!

Kemal
27-06-2013, 14:27
Tja.. sparren zonder dekking..

Tykill
27-06-2013, 14:28
Wat een rare spar sessie... Dit kunnen ze inderdaad niet in Nederland doen. Beiden hebben geen dekking.

DAWK1D
27-06-2013, 14:37
Valt nog wel mee vergeleken met Badr Hari zijn sparringsessies.

http://www.youtube.com/watch?v=gji3EM4jaV0

Bloeba
27-06-2013, 15:10
Beetje raar gezeik weer, Lol tijdens het sparren kan je shit proberen die je in de wedstrijd niet snel zou willen/durven/doen/proberen. Natuurlijk is handjes hoog de gouden tip maarja.. Komop tzag er nou ook niet uit als een intensieve sparpartij.

mario the count
27-06-2013, 18:32
Valt nog wel mee vergeleken met Badr Hari zijn sparringsessies.

http://www.youtube.com/watch?v=gji3EM4jaV0
Wat een mongool is het ook he.

fifi23
27-06-2013, 19:52
ach ja beter op het lichaam dan op het hoofd. Word je niet dom van. :-)

Bromios
27-06-2013, 22:07
Lekker sociaal van hem. HIj wordt zelf tig keer geraakt maar die ander houd zich netjes in (zelf met een high kick die er echt vol op zat). Maar zelf houd hij niet in.

Leventdepevent
28-06-2013, 08:14
Valt nog wel mee vergeleken met Badr Hari zijn sparringsessies.

http://www.youtube.com/watch?v=gji3EM4jaV0

die is gek.

lopez86
30-06-2013, 20:45
Wat een mongool is het ook he.

Mongool?
Ik zeg niet dat het normaal is om uberhaupt iemand neer te poeieren, maar voor zover ik weet zijn dit gewoon betaalde sparringspartners.
Heb wel eens vaker gehoord dat hij gewoon een busje met betaalde sparringspartners ergens vandaan haalde voor zijn voorbereiding.
En dan nog... er zijn zoveel prof's die dit doen.
Denk je dat bijv. Floyd of GSP zich ook in gaan houden tijdens de training?
Je traint zoals je vecht, dus je moet wel als er zulke grote bedragen op het spel staan.

Klassikl
30-06-2013, 21:01
Mongool?
Ik zeg niet dat het normaal is om uberhaupt iemand neer te poeieren, maar voor zover ik weet zijn dit gewoon betaalde sparringspartners.
Heb wel eens vaker gehoord dat hij gewoon een busje met betaalde sparringspartners ergens vandaan haalde voor zijn voorbereiding.
En dan nog... er zijn zoveel prof's die dit doen.
Denk je dat bijv. Floyd of GSP zich ook in gaan houden tijdens de training?
Je traint zoals je vecht, dus je moet wel als er zulke grote bedragen op het spel staan.

Wel handig dan hoeft GSP alleen maar lay n pray te trainen.

Bromios
30-06-2013, 21:49
Wel handig dan hoeft GSP alleen maar lay n pray te trainen.
Die gaat gewoon naar de hoeren. Vraagt hij of hij er een uurtje op mag liggen. Hoer helemaal verbaasd dat hij alleen stilligt.

mario the count
01-07-2013, 01:25
Mongool?
Ik zeg niet dat het normaal is om uberhaupt iemand neer te poeieren, maar voor zover ik weet zijn dit gewoon betaalde sparringspartners.
Heb wel eens vaker gehoord dat hij gewoon een busje met betaalde sparringspartners ergens vandaan haalde voor zijn voorbereiding.
En dan nog... er zijn zoveel prof's die dit doen.
Denk je dat bijv. Floyd of GSP zich ook in gaan houden tijdens de training?
Je traint zoals je vecht, dus je moet wel als er zulke grote bedragen op het spel staan.
Ik weet dat het er bij mike,s gym zoiezo redelijk hard aan toe gaat, maar ik vond dit stukje met badr toch te ver gaan voor een sparring sessie. Ik mag hopen dat die gast geen betaalde sparringpartner was want dit was voor badr niet meer dan een bewegende bokszak.

Guytje
01-07-2013, 08:29
Snap de commotie niet. Is toch gewoon sparren in de gym. Dat je wel eens geraakt kan worden is toch heel normaal. Tel tot 10 en gewoon weer gaan. Enigste dat minder past vind ik dan is dat iemand dit soort situaties op het net zet. Als dat (filmpje) Uriah z'n werk is dan toch verkeerd. Sparringsgewijs geen enkel probleem volgens mij.

DAWK1D
01-07-2013, 09:06
Badr Hari kijkt nog op of om terwijl die daar toch 2 mensen echt pijn doet. Indien het sparringspartners zijn kan je ze nog wel met respect behandelen en kijken hoe het met ze gaat. Verder kan je ook duidelijk zien dat de 2 ''sparringspartners'' fysiek en qua lengte een stuk kleiner zijn en veel minder zwaar zijn als Badr zelf, dus denk dat het zeer onwaarschijnlijk is dat het betaalde sparringspartners zijn. En bij Mikes Gym is een goeie sparringsessies inderdaad een vaste routine. Vooral bij 2:20 gaat het er hard aan toe.

http://www.youtube.com/watch?v=sYhUC2uQR7I&feature=fvwp

lopez86
01-07-2013, 14:03
Badr Hari kijkt nog op of om terwijl die daar toch 2 mensen echt pijn doet. Indien het sparringspartners zijn kan je ze nog wel met respect behandelen en kijken hoe het met ze gaat. Verder kan je ook duidelijk zien dat de 2 ''sparringspartners'' fysiek en qua lengte een stuk kleiner zijn en veel minder zwaar zijn als Badr zelf, dus denk dat het zeer onwaarschijnlijk is dat het betaalde sparringspartners zijn. En bij Mikes Gym is een goeie sparringsessies inderdaad een vaste routine. Vooral bij 2:20 gaat het er hard aan toe.

http://www.youtube.com/watch?v=sYhUC2uQR7I&feature=fvwp

Niet elke zwaargewicht is 2 meter.
Fikri Ameziane weegt 100kg.
En daarbij, tijdens het sparren doe ik dat ook niet, je bent wedstrijdvechter en het hoort erbij.
Je bent zelf te druk met op adem te komen.
Naderhand ga je met elkaar praten en lachen, waarschijnlijk zitten die achteraf met z'n 2 gewoon een gatorade te drinken aan de bar.
Je weet te weinig van de situatie om te kunnen beoordelen of het Badr wat kan schelen, algemene gym etikette is dat je gewoon verder gaat, het is tenslotte niet persoonlijk.

edit: in dat filmpje bij mike's gym vind ik het dan weer niet kunnen dat murthel zon knul van bekant 14 jaar in mekaar staat te poeieren.
met zon groot gewichtsverschil houd je daar rekening mee vind ik.

Pahlavan
01-07-2013, 14:14
edit: in dat filmpje bij mike's gym vind ik het dan weer niet kunnen dat murthel zon knul van bekant 14 jaar in mekaar staat te poeieren.
met zon groot gewichtsverschil houd je daar rekening mee vind ik.

Ik kijk dat filmpje net pas en dat is behoorlijk triest om te zien idd.

DAWK1D
01-07-2013, 14:15
Nee dat snap ik dat niet elke zwaargewicht 2 meter is;). Maar denk niet dat je een expert hoeft te zijn om in te kunnen schatten dat de 2 personen in kwestie geen zwaargewichten zijn. Aan de ene kant heb je wel gelijk dat je tijdens het sparren druk bezig bent maar voor iemand van het kaliber Badr die hier duidelijk een minder bekwame alleen al fysiek wise zo naar de grond ramt had ik wel een andere reactie verwacht, ik doel nu op de 2e ''K.O.''.

Ulis-E
01-07-2013, 16:36
Die gaat gewoon naar de hoeren. Vraagt hij of hij er een uurtje op mag liggen. Hoer helemaal verbaasd dat hij alleen stilligt.

lol

kooivechter
01-07-2013, 16:51
Dat van Badr vind ik al zwak, om zo hard op het hoofd te timmeren zonder ernaar om te kijken als hij zwaar ko gaat. Bij hem kijk ik er niet raar van op.Maar die Groenhart op een jochie dat vind ik helemaal laag bij de grond, dat slaat helemaal nergens op. Verwachtte ik ook niet van hem. Als trainer moet je dan wel ingrijpen.

e-type
01-07-2013, 16:59
Snap de commotie niet. Is toch gewoon sparren in de gym. Dat je wel eens geraakt kan worden is toch heel normaal. Tel tot 10 en gewoon weer gaan. Enigste dat minder past vind ik dan is dat iemand dit soort situaties op het net zet. Als dat (filmpje) Uriah z'n werk is dan toch verkeerd. Sparringsgewijs geen enkel probleem volgens mij.


Nja, lijkt mij ook...wat de Badr filmpjes betreft, hangt het er ook vanaf wat er afgesproken is met de sparringspartner. Gaan we effe lekker voluit of niet (2e KO). Nja, en als je dekking dan niet goed is en hij zit er vol op...sterretjes.
Uriah wilde gewoon wraak op de high-kick en die wraak zat er errug goed op. Hij gedroeg zich wel respectvol trouwens na het neergaan van die gast...