PDA

View Full Version : Glory 11 Chicago: Tyrone Spong vs. Nathan Corbett **Spoiler**



Pages : [1] 2 3

rollermanskunk
02-07-2013, 02:53
Jerome LeBanner maakte onlangs in een interview bekend dat hij in oktober voor Glory in Chicago tegen Sergei Kharitonov zal vechten. Volgens de laatste geruchten zou dit gevecht een onderdeel zijn van een kwalificatie-toernooi voor de laatste plek van de Final 4 HW Tournament (Saki, Ghita en Spong zijn hier al voor gekwalificeerd). De matchups zouden verdeeld worden over 2 toernooien (in Chicao de kwartfinales, de halve finale en finale op de volgende Glory event) De overige gevechten zijn nog niet bekend maar als de kwalificatie-toernooi op die dag zal worden gehouden zal er waarschijnlijk uit de plekken nummer 5 t/m 12 van de rankings wedstrijden worden gekozen;

Glory HW ranking:
5. Peter Aerts
6. Remy Bonjasky
7. Jerome Le Banner
8. Errol Zimmerman
9. Anderson Silva
10. Rico Verhoeven
11. Jamal Ben Saddik
12. Sergei Kharitonov

Het interview met LeBanner is hier te zien :

http://www.youtube.com/watch?v=WZOv-FjW2v8

Kemal
02-07-2013, 09:20
Leuke partij, ben benieuwd

Leventdepevent
02-07-2013, 09:46
nou zo'n geweldige partij is het niet

Turboknecht
02-07-2013, 10:14
Lijkt me ook niet echt wat nee.

Mauro
02-07-2013, 10:21
Vergane glory.

mario the count
02-07-2013, 10:50
Le banner hoef ik niet meer te zien vechten, voor hem wordt het echt tijd om met pensioen te gaan. Aerts presteert nog goed ondanks zijn leeftijd maar le banner is niet veel meer helaas.

mario the count
02-07-2013, 10:50
Ik hoop dat bonjasky, aerts of verhoeven de 4e deelnemer wordt in dit toernooi.

Harrie Nak
02-07-2013, 10:59
Wie zit hier nou nog op te wachten. Zelfs Amerikanen niet.

Rverm
02-07-2013, 11:46
Lebanner is een topper! Kan van iedereen winnen, heeft een kop van beton, komt altijd om te knokken en heeft een winnaarsmentaliteit... 7 jaar geleden...

Turboknecht
02-07-2013, 11:47
Lebanner is een topper! Kan van iedereen winnen, heeft een kop van beton, komt altijd om te knokken en heeft een winnaarsmentaliteit... 7 jaar geleden...

Behalve die kop van beton. Die heeft ie nooit gehad.

citrusfruit
02-07-2013, 13:14
Behalve die kop van beton. Die heeft ie nooit gehad.

http://www.youtube.com/watch?v=BENhB2kn4ko

rollermanskunk
02-07-2013, 20:30
Ik verwacht dat die kwalificatietoernooi nog wel aangevuld gaat worden met nog wat superfights. Het gerucht gaat dat Petrosyan tegen een bekende Thai gaat vechten in Amerika. Overigens zal het nog lastig worden om die 4-men tournament-format goed te gaan af te stemmen en te programmeren. Voor het publiek zal het ook wennen worden. Ik verwacht 4 kwalificatie match ups bijv.:

- Aerts vs Verhoeven
- Le Banner vs Kharitonov
- Bonjasky vs Saddik
- Zimmerman vs Da Silva

cornelus
03-07-2013, 00:12
Toch knap dat die oude garde nog zo goed meekan :)

(tja het was sarkastisch bedoeld, maar het is wel waar)

rollermanskunk
03-07-2013, 00:19
Toch knap dat die oude garde nog zo goed meekan :)

(tja het was sarkastisch bedoeld, maar het is wel waar)

yep, komt ook een beetje door die ranking-systeem van Glory waardoor vechters met resultaten uit het verleden al wat hoger stonden dan jonge vechters. Kwestie van tijd dat de jongeren de ouderen gaan passeren.

rollermanskunk
03-07-2013, 03:32
yep, komt ook een beetje door die ranking-systeem van Glory waardoor vechters met resultaten uit het verleden al wat hoger stonden dan jonge vechters. Kwestie van tijd dat de jongeren de ouderen gaan passeren.

Waarschijnlijk Saki vs Spong for the Glory championship belt in Chicago. De planning was eerst om dit in Ontario LA te doen met Saki vs Schilt maar door de SpikeTV deal en Schilt's gezondheidstoestand is de situatie veranderd.Vooralsnog is het nog een gerucht.

mario the count
03-07-2013, 12:20
Waarschijnlijk Saki vs Spong for the Glory championship belt in Chicago. De planning was eerst om dit in Ontario LA te doen met Saki vs Schilt maar door de SpikeTV deal en Schilt's gezondheidstoestand is de situatie veranderd.Vooralsnog is het nog een gerucht.

Dat zou wel tof zijn.

Guytje
03-07-2013, 12:44
wow, partij van het jaar, zonder twijfel!!

e-type
03-07-2013, 13:31
Waarschijnlijk Saki vs Spong for the Glory championship belt in Chicago. De planning was eerst om dit in Ontario LA te doen met Saki vs Schilt maar door de SpikeTV deal en Schilt's gezondheidstoestand is de situatie veranderd.Vooralsnog is het nog een gerucht.


o wow, dat is wel iets om naar uit te kijken zeg. Hoe dan ook, dat gevecht zit er gewoon aan te komen. Is het niet dit jaar, dan moet het wel volgend jaar...
Nah, toch wel jammer hoor zo'n 'vacant belt'...helemaal in dit geval.

sjaakie'tje
03-07-2013, 13:59
Ik vind dit wel een leuke pot, zeker enkele jaren geleden is dat een partij dat ik graag wilde zien. Beide hebben een gelijkaardige stijl met KO power in beide handen. Leuke matchup voor Kharitonov die tegen een legende mag staan. Moet dit wel winnen op KO gebaseerd op leeftijd alleen al.

Saki en Zimmerman hebben beide nog een verliespartij tegen Aerts goed te maken btw. Wanneer kom dat ervan?

Wat met Gerges en Hari?

mario the count
03-07-2013, 14:05
Ik vind dit wel een leuke pot, zeker enkele jaren geleden is dat een partij dat ik graag wilde zien. Beide hebben een gelijkaardige stijl met KO power in beide handen. Leuke matchup voor Kharitonov die tegen een legende mag staan. Moet dit wel winnen op KO gebaseerd op leeftijd alleen al.

Saki en Zimmerman hebben beide nog een verliespartij tegen Aerts goed te maken btw. Wanneer kom dat ervan?

Wat met Gerges en Hari?

Staan beide niet onder contract van glory toch. Wil saki idd nog wel tegen aerts zien, denk dat hij hem nu wel pakt maar met aerts weet je het nooit.

rollermanskunk
03-07-2013, 14:38
Ik vind dit wel een leuke pot, zeker enkele jaren geleden is dat een partij dat ik graag wilde zien. Beide hebben een gelijkaardige skomen.et KO power in beide handen. Leuke matchup voor Kharitonov die tegen een legende mag staan. Moet dit wel winnen op KO gebaseerd op leeftijd alleen al.

Saki en Zimmerman hebben beide nog een verliespartij tegen Aerts goed te maken btw. Wanneer kom dat ervan?

Wat met Gerges en Hari?

Zimmerman en Aerts kunnen zich bij de aankomende kwalificatie toernooi naar een partij tegen Saki zien te vechten maar dat zal heel erg lastig worden.

Tja Gerges en Hari verwacht ik dit jaar niet meer binnen Glory. Het is sowieso moeilijk om als Europese vechter nog een plek binnen Glory te krijgen aangezien Glory nu vooral op zoek is naar Noord-Amerikaanse vechters die "marketable" zijn. Hari heeft nog wel een hoge marketing-value maar moet eerst zijn juridische problemen zien op te lossen. Gerges geef ik weinig kans.

Turboknecht
03-07-2013, 14:49
Fijn is dat. Dan hoop je dat de beste vechters allemaal onder een kap komen, maar gaat dat weer niet door omdat er de illusie bestaat potten te kunnen breken in Amerika met b-vechters.

blackadder
03-07-2013, 18:33
Amerika met b-vechters.
Je geeft de Amerikaanse vechters wel heel veel credit.

mario the count
03-07-2013, 18:55
Fijn is dat. Dan hoop je dat de beste vechters allemaal onder een kap komen, maar gaat dat weer niet door omdat er de illusie bestaat potten te kunnen breken in Amerika met b-vechters.
Ik heb badr zijn laatste partij eens aangezien, maar die behoort niet meer tot de beste vechters als je het mij vraagt. Gerges heb ik ook al een tijd niks van gezien trouwens.

blackadder
03-07-2013, 19:03
Gerges heb ik ook al een tijd niks van gezien trouwens.
14-06-2013

http://www.youtube.com/watch?v=zTsHGsF6rYU

rollermanskunk
03-07-2013, 19:13
Fijn is dat. Dan hoop je dat de beste vechters allemaal onder een kap komen, maar gaat dat weer niet door omdat er de illusie bestaat potten te kunnen breken in Amerika met b-vechters.

Ik denk dat er in bepaalde gewichtsklasses altijd wel ruimte zal blijven voor Europeanen. In het zwaargewicht zijn de verschillen wel dusdanig groot tussen de Amerikanen en de Europeanen ( Nederlanders) dat ik haast wel zeker weet dat we in die klasse weinig tot geen Amerikanen zullen zien. Glory werkt nu vooral met lokale promotors die ook vaak nog een eigen bond of promotie leiden die willen natuurlijk ook nog hun eigen vechters in ieder geval op de undercard hebben. Het zal met name van Spong of Saki afhangen of de zwaargewichtsklasse in Amerika populair zal worden zonder Amerikaanse vechters. In de lwh's en andere klasses zijn er nog wel wat Noord-Amerikanen die wat meer tegenstand kunnen bieden maar ik denk niet dat er ooit een Amerikaanse vechter Glory-kampioen zal worden in welke gewichtsklasse dan ook. Ik geef alleen de Canadees Valtellini een aardige kans.

mario the count
03-07-2013, 19:21
14-06-2013

http://www.youtube.com/watch?v=zTsHGsF6rYU Die partij had ik dus niet meegekregen. Gerges vocht weer degelijk maar niet overtuigend. Hij combineert altijd mooi maar hij lijkt weinig schade aan te richten, ten minste niet zoals tegen karaev een paar jaar terug. En dan is die zuhralev maar een matige vechter.

rollermanskunk
10-07-2013, 00:55
Nate Corbett zal in oktober in Chicago op de maincard staan waarschijnlijk tegen Tyrone Spong! dit maakte hij vandaag bekend tijdens een interview met de Australische tv

GLORY 11 CHICAGO: Spong vs Corbett II

mario the count
10-07-2013, 01:03
Nate Corbett zal in oktober in Chicago op de maincard staan waarschijnlijk tegen Tyrone Spong! dit maakte hij vandaag bekend tijdens een interview met de Australische tv

GLORY 11 CHICAGO: Spong vs Corbett II
:thup:

ramoontjuh
10-07-2013, 17:18
Saki vs Spong lijkt me echt geweldig om te zien!! Knal party! Maar ook een rematch Errol vs Rico lijkt me top! Er zijn zoveel mooie combo's om van die groep te maken....die wil k allemaal wel zien!

mario the count
10-07-2013, 17:52
Saki vs Spong lijkt me echt geweldig om te zien!! Knal party! Maar ook een rematch Errol vs Rico lijkt me top! Er zijn zoveel mooie combo's om van die groep te maken....die wil k allemaal wel zien!

Rematch rico vs errol trekt mij totaal niet. Rico moet nu tegen een top 5 vechter gematched worden, een goede test voor hem. Als er toch een rematch moet komen dan liever Ghita vs saki of spong vs saki idd. En Corbett vs Saki, spong of Ghita zou tof zijn.

rollermanskunk
12-07-2013, 00:46
Volgens de laatste "geruchten" zal er tijdens de Glory 11 event ook een 4-man tournament worden gehouden ditmaal in het zwaargewicht met:

- Saki (2)
- Ghita (3)
- Verhoeven (7)
- Braddock Silva (9)

Spong(4), Aerts(5), Bonjasky(6) en LeBanner (8) die hoger staan op de ranking dan Verhoeven en Silva doen om uiteenlopende reden niet mee aan de 4-man tournament. De verwachting is dat Spong gematcht zal worden tegen Corbett in een lhw superfight.

Nosferatu187
12-07-2013, 01:02
nice

blackadder
12-07-2013, 02:37
Volgens de laatste "geruchten" zal er tijdens de Glory 11 event ook een 4-man tournament worden gehouden ditmaal in het zwaargewicht met:

- Saki (2)
- Ghita (3)
- Verhoeven (7)
- Braddock Silva (9)

Spong(4), Aerts(5), Bonjasky(6) en LeBanner (8) die hoger staan op de ranking dan Verhoeven en Silva doen om uiteenlopende reden niet mee aan de 4-man tournament. De verwachting is dat Spong gematcht zal worden tegen Corbett in een lhw superfight.
Ik vind die 4 mans toernooien maar niks. Leuk om nieuw talent te showcasen en wat ervaring te laten op doen maar meer ook niet.

rollermanskunk
12-07-2013, 02:59
Ik vind die 4 mans toernooien maar niks. Leuk om nieuw talent te showcasen en wat ervaring te laten op doen maar meer ook niet.

Ik vind het ook niks. Een gedecimeerde toernooi. De live timeslot op Spike is maar 2 uur dus ik verwacht ook minder partijen op de maincard zoals we gewend waren. In New York waren het er 14 ik verwacht nu nog maar 10 partijen die zullen worden uitgezonden; 3 tournament fights 1 reserve-fight en 6 superfights

rollermanskunk
24-07-2013, 13:10
Zoals ik een aantal weken geleden al onthulde zal Glory 11 in Chicago worden gehouden, vandaag werd deze event-poster bekendgemaakt:

http://fightsportasia.files.wordpress.com/2013/07/glory11.jpg

blackadder
24-07-2013, 13:16
Ik vind het ook niks. Een gedecimeerde toernooi. De live timeslot op Spike is maar 2 uur dus ik verwacht ook minder partijen op de maincard zoals we gewend waren. In New York waren het er 14 ik verwacht nu nog maar 10 partijen die zullen worden uitgezonden; 3 tournament fights 1 reserve-fight en 6 superfights
Laat ze dan het deel wat niet op spike kan, gratis, via facebook uitzenden.

rollermanskunk
24-07-2013, 13:26
Laat ze dan het deel wat niet op spike kan, gratis, via facebook uitzenden.

Dat had ik al voorgesteld toen ze in Milaan waren. overigens zou het technisch makkelijk mogelijk moeten zijn om de undercard gratis op de website van SpikeTV (via U-stream geloof ik) uit te zenden, dit doen ze ook al met Bellator. Met K-1 werd de hele event op de SpikeTV website gratis uitgezonden.

blackadder
24-07-2013, 14:32
Want met, gratis, stroop vang je vliegen.

rollermanskunk
24-07-2013, 15:16
Ik heb overigens m'n vraagtekens of die event-poster wel de officiele event-poster ( denk het eerlijk gezegd niet)

blackadder
24-07-2013, 15:41
Zou wel een groffe typ fout zijn Four Tournament.

e-type
24-07-2013, 15:47
Zou wel een groffe typ fout zijn Four Tournament.


voor mij is dat juist een bevestiging dat het een echte van Glory afkomstige poster is :lol:

mario the count
24-07-2013, 16:13
voor mij is dat juist een bevestiging dat het een echte van Glory afkomstige poster is :lol:

:lol: hij is goed.

mario the count
24-07-2013, 16:14
Ik snap niet dat er bepaalde vechters uit de top tien net 1x per jaar knokken en andere wel 4 keer.

rollermanskunk
24-07-2013, 16:53
De officiele event-poster komt vrijdag uit met andere namen headlining de poster. Ik heb een sterke vermoeden dat Spong en Corbett er op zullen staan.

mario the count
24-07-2013, 19:16
De officiele event-poster komt vrijdag uit met andere namen headlining de poster. Ik heb een sterke vermoeden dat Spong en Corbett er op zullen staan.

Spong corbett 2 zou echt tof zijn.

rollermanskunk
29-07-2013, 16:24
Glory 11 Chicago zou 12 oktober plaats gaan vinden.

Bron: Topuz

respect
30-07-2013, 13:43
Saki vs Verhoeven

payap
30-07-2013, 14:19
Ik heb overigens m'n vraagtekens of die event-poster wel de officiele event-poster ( denk het eerlijk gezegd niet)

Weet niet wie die posters enzo nu maken. Maar als ik Glory een tip mag geven om absoluut de beste en meest in het oog springende posters te krijgen dan noem ik een naam waar men dan bij moet zijn: BEN GROSS

rollermanskunk
30-07-2013, 18:19
Weet niet wie die posters enzo nu maken. Maar als ik Glory een tip mag geven om absoluut de beste en meest in het oog springende posters te krijgen dan noem ik een naam waar men dan bij moet zijn: BEN GROSS

Ben Gross (de officiële Glory 11 event poster ziet er waanzinnig uit, schijnt)

Btw: Hesdy Gerges en Ben Edwards nieuwe Glory-vechters: http://www.mixfight.nl/portal/hesdy-gerges-en-ben-edwards-nieuwe-glory-vechters/


Glory 11 Chicago fightcard to dusver:

4-man Tournament:
- Saki vs Verhoeven
- Ghita vs Braddock Silva

Superfight:
- Corbett vs Spong/Ilunga (?)

Wheelie
30-07-2013, 18:29
Weet niet wie die posters enzo nu maken. Maar als ik Glory een tip mag geven om absoluut de beste en meest in het oog springende posters te krijgen dan noem ik een naam waar men dan bij moet zijn: BEN GROSS

Dat is al; geregeld ;)

mario the count
31-07-2013, 08:56
Ik heb zo een voorgevoel dat Rico het Saki nog lastig gaat maken.

rollermanskunk
01-08-2013, 23:18
De locatie is ook bekend Sears Centre, Hoffman States (voorstad Chicago)
Meer info over de locatie hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Sears_Centre

Guytje
02-08-2013, 15:17
Verhoeven vs Saki, gaat voor mij een moeilijke worden. Gun ze het beiden !!
Een partij met veel vraagtekens in ieder geval.
Spong vs Corbett , niceeee!! Al denk ik dat Spong dit geenszins zal laten liggen. Spong pakt de winst!! Vuurwerk verzekerd!!

adenane
02-08-2013, 15:21
Spong vs Corbett , niceeee!! Al denk ik dat Spong dit geenszins zal laten liggen. Spong pakt de winst!! Vuurwerk verzekerd!!

Is die partij dan al zeker? Volgens mij nog niet, in ieder geval niet door GLORY bekend gemaakt...

Guytje
02-08-2013, 15:36
Verhoeven vs Saki, gaat voor mij een moeilijke worden. Gun ze het beiden !!
Een partij met veel vraagtekens in ieder geval.
Spong vs Corbett , niceeee!! Al denk ik dat Spong dit geenszins zal laten liggen. Spong pakt de winst!! Vuurwerk verzekerd!

rollermanskunk
02-08-2013, 18:19
Is die partij dan al zeker? Volgens mij nog niet, in ieder geval niet door GLORY bekend gemaakt...
Waarschijnlijk Corbett vs Ilunga

mario the count
02-08-2013, 20:15
Waarschijnlijk Corbett vs Ilunga
Sip, had hem graag tegen spong gezien, of tegen saki. Corbett wint op KO van ilunga denk ik.

blackadder
02-08-2013, 20:38
Sip, had hem graag tegen spong gezien, of tegen saki. Corbett wint op KO van ilunga denk ik.
Hij komt ongeranked binnen. Kun je niet gelijk tegen de huidige nummer 1 laten gaan.

mario the count
02-08-2013, 21:26
Hij komt ongeranked binnen. Kun je niet gelijk tegen de huidige nummer 1 laten gaan.

. Spong kwam anders ook gelijk tegen top 5 vechters op heavyweight ( aerts en bonjasky). En als ze buakaw weten binnen te halen, gaan ze die dan ook tegen de nummer 8 zetten? Die eet hij levend op. BTW hij wordt gelijk tegen de nummer 2 op light heavyweight gezet, waarom dan niet tegen spong? Tegen Saki kan ik nog inkomen aangezien Saki waarschijnlijk niet naar light heavyweight wilt en corbett nog geen zwaargewicht misschien. Met een startlijst van 61 partijen 57 gewonnen en 43 daarvan op KO verdien je het wel om tegen de top te vechten.

rollermanskunk
02-08-2013, 21:37
. Spong kwam anders ook gelijk tegen top 5 vechters op heavyweight ( aerts en bonjasky). En als ze buakaw weten binnen te halen, gaan ze die dan ook tegen de nummer 8 zetten? Die eet hij levend op. BTW hij wordt gelijk tegen de nummer 2 op light heavyweight gezet, waarom dan niet tegen spong? Tegen Saki kan ik nog inkomen aangezien Saki waarschijnlijk niet naar light heavyweight wilt en corbett nog geen zwaargewicht misschien.
Spong vecht sowieso tegen Corbett maar waarschijnlijk in Corbett zijn 2e partij

blackadder
02-08-2013, 21:43
. Spong kwam anders ook gelijk tegen top 5 vechters op heavyweight ( aerts en bonjasky).
Ja. Maar niet de nummer 1. En HW was altijd Spongs gewichtsklasse in t kickboksen.

mario the count
02-08-2013, 21:47
Ja. Maar niet de nummer 1. En HW was altijd Spongs gewichtsklasse in t kickboksen.

Zoveel heavyweight partijen heeft spong niet gedraaid hoor.

mario the count
02-08-2013, 21:47
Spong vecht sowieso tegen Corbett maar waarschijnlijk in Corbett zijn 2e partij

Nice.

blackadder
02-08-2013, 21:50
Zoveel heavyweight partijen heeft spong niet gedraaid hoor.
Sinds 2009 toch een stuk of wat.

mario the count
02-08-2013, 22:25
Sinds 2009 toch een stuk of wat.

Jij zegt het was altijd zijn gewichtsklasse. Hij vocht altijd veel lichter, de laatste jaren is hij geleidelijk in gewicht omhoog gegaan en nu vecht hij meestal LHW. Maar we kunnen blijven discussieren, ik vind dat corbett tegen iedereen gezet kan worden. Corbett is een topper.

blackadder
02-08-2013, 22:27
Jij zegt het was altijd zijn gewichtsklasse.
Ok. Ik heb me verkeerd uitgedrukt. Ik weet ook wel dat ie vroeger heel wat lichter vocht.

rollermanskunk
03-08-2013, 02:04
Als Spong tegen Corbett alleen als superfight wordt gematcht maakt het eigenlijk niks uit. Dan doet die lage klassering van Corbett op die ranking er niet toe.

Ik ga er trouwens vanuit dat Spong vs Corbett wel degelijk in Chicago te zien zal zijn maar niet als championship fight of welke titel dan ook maar gewoon als superfight. Voor Glory's 2e event op Spike wel een belangrijke partij om te promoten.

Richelieu
06-08-2013, 21:05
Als Spong tegen Corbett alleen als superfight wordt gematcht maakt het eigenlijk niks uit. Dan doet die lage klassering van Corbett op die ranking er niet toe.

Ik ga er trouwens vanuit dat Spong vs Corbett wel degelijk in Chicago te zien zal zijn maar niet als championship fight of welke titel dan ook maar gewoon als superfight. Voor Glory's 2e event op Spike wel een belangrijke partij om te promoten.

Yep, it's on!

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1146717_10153113631895230_745936446_n.jpg

rollermanskunk
06-08-2013, 21:33
Yep, it's on!

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1146717_10153113631895230_745936446_n.jpg

goh wat een verrassing

Mauro
06-08-2013, 22:51
Vet hoor, echt weer iets om naar uit te kijken :) Spong vs Corbett dan he!?

mario the count
06-08-2013, 23:56
Ik heb ook het gevoel dat Spong zowat de populairste vechter is die bij glory rondloopt nu, in ieder geval op dit forum:D

rollermanskunk
07-08-2013, 18:10
Update fightcard:

Maincard:
- Spong vs Corbett
- Valtellini vs Ghajji

4-man HW World Championship Tournament
- Saki vs Verhoeven
- Ghita vs Silva

- Reserve fight: tba

hier nog een interview met Corbett over zijn aanstaande gevecht met Spong

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gvHwXAZfoPM

Lionheart
08-08-2013, 10:55
Spong is op het moment idd de populairste vechter bij Glory en dat zal alleen maar groeien, want in de States zien ze hem ook graag vechten.
Het zal niet lang duren voor Bellator of UFC zich zullen melden voor Spong!

Topvechter en heel goed marketable!!

mario the count
08-08-2013, 11:14
Update fightcard:

Maincard:
- Spong vs Corbett
- Valtellini vs Ghajji

4-man HW World Championship Tournament
- Saki vs Verhoeven
- Ghita vs Silva

- Reserve fight: tba

hier nog een interview met Corbett over zijn aanstaande gevecht met Spong

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gvHwXAZfoPM

Ik hoop voor corbett dat hij niet KO gaat aangezien hij eind november op zijn eigen event moet gaan vechten.

martijnG
09-08-2013, 10:20
Stoort me alleen behoorlijk dat HET HW event van het jaar een beetje tussen de soep en de aardappelen gepresenteerd wordt. Zelfs op de poster lijken het bijpartijen. Erg jammer dat men zich nu op de amerikaanse markt stort, dus geen 8 mans toernooi en dezelfde rottijden als de UFC heeft (al zet ik de wekker wel uiteraard).

rollermanskunk
15-08-2013, 16:58
Update fightcard:
Reservefight HW 4-man tournament: Hesdy Gerges vs Errol Zimmerman toegevoegd.
http://cdn.glorysportsinternational.eu/news/0001/06/thumb_5773_news_promo.jpeg

Fightcard:

Superfights
- Spong vs Corbett
- Valtellini vs Ghajji

4-man HW World Championship Tournament
- Saki vs Verhoeven
- Ghita vs Silva

Reservefight
- Gerges vs Zimmerman

Vince
15-08-2013, 17:54
Hele vette partij

adenane
16-08-2013, 11:21
De trailer..


http://youtu.be/dtpOeeUvryI

mario the count
16-08-2013, 11:29
Toch wel een event waar ik heel erg naar uitkijk.

Guytje
16-08-2013, 15:54
Goeie trailer!! Krijg er zin in!!

rollermanskunk
04-09-2013, 23:06
Nieuwe gevechten op de fightcard toegevoegd:

- Filip Verlinden vs Saulo Cavaleri
- Gesias Cavalcante vs Steve Moxon

Kemal
24-09-2013, 20:28
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=N7WcCHTCKBw

Nosferatu187
24-09-2013, 20:35
weetje wat ik haat nu kan ik het niet meer live kijken op televisie, word veel te laat uitgezonden.

Wheelie
24-09-2013, 21:27
Echt een heel mooi evenement

e-type
24-09-2013, 21:37
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=N7WcCHTCKBw


Wat een leuk interview. Totaal geen kapsones die Spong. Prima poster-boy voor Glory zo.

Mauro
24-09-2013, 22:42
Wat een leuk interview. Totaal geen kapsones die Spong. Prima poster-boy voor Glory zo.
Idd, tof ook dat hij die partij op Jamaica toch als een loss beschouwd, zet alles alleen maar meer op scherp.
Echt vet veel zin in deze partij !!!

Kemal
29-09-2013, 09:34
http://www.youtube.com/watch?v=ewkIYNzsvu4&feature=player_detailpage

Pride_187
29-09-2013, 10:04
Zimmerman in hw toernooi? Dit zou toch -100 kg zijn of niet?

rollermanskunk
01-10-2013, 04:00
Voor de goede orde nog ff de volledige fightcard:

Maincard:
- Tyrone Spong vs Nathan Corbett
- Joseph Valtellini vs Karim Ghajji
-------------------------------------------------------
4-man HW World Championship Tournament
Semi-finals:
- Gokhan Saki vs Rico Verhoeven
- Daniel Ghita vs Anderson "Braddock" Silva
Reserve Fight:
- Hesdy Gerges vs Errol Zimmerman
-------------------------------------------------------
Superfights
- Danyo Ilunga vs Michael Duut
- Filip Verlinden vs Saulo Cavalari
- Gabriel Varga vs Shane Oblonsky
- Steve Moxon vs Reece McAllister

Kemal
01-10-2013, 08:54
Leuke card hoor!

mario the count
01-10-2013, 09:44
Leuke card hoor!

Idd, Glory 10 valt in het niets bij deze fightcard.

Wheelie
02-10-2013, 18:14
Leuke card hoor!

Ik heb echt super veel zin in dit evenement

Nosferatu187
02-10-2013, 18:23
ik hoop dat saki wint.

rollermanskunk
02-10-2013, 18:50
Tijd voor wat voorspellingen:

- Spong vs Corbett: Spong w.o.p.

4-man Tournament
Semi-finals
- Saki vs Verhoeven: Saki wint via KO
- Ghita vs Silva: Ghita w.o.p.
Final
- Saki vs Ghita: Saki wint via KO

Reserve fight
- Gerges vs Zimmerman: Gerges w.o.p.

Superfights
- Valtellini vs Ghaijj: Valtellini w.o.p.
- Ilunga vs Duut: Ilunga wint via KO
- Verlinden vs Cavalari: Verlinden wint via KO
- Moxon vs McAlister: Moxon w.o.p.

mario the count
02-10-2013, 19:23
Tijd voor wat voorspellingen:

- Spong vs Corbett: Spong w.o.p. Spong WKO

4-man Tournament
Semi-finals
- Saki vs Verhoeven: Saki wint via KO Verhoeven WOP
- Ghita vs Silva: Ghita w.o.p. Ghita WKO
Final
- Ghita vs verhoeven: Saki wint via KO Ghita WKO

Reserve fight
- Gerges vs Zimmerman: Gerges w.o.p. Gerges WTKO
Superfights
- Valtellini vs Ghaijj: Valtellini w.o.p.
- Ilunga vs Duut: Ilunga wint via KO
- Verlinden vs Cavalari: Verlinden wint via KO Verlinden WOP
- Moxon vs McAlister: Moxon w.o.p.

Nosferatu187
02-10-2013, 20:08
Tijd voor wat voorspellingen:

- Spong vs Corbett: Spong w.o.p.

4-man Tournament
Semi-finals
- Saki vs Verhoeven: Saki wint via KO
- Ghita vs Silva: Ghita w.o.p.
Final
- Saki vs Ghita: Saki wint via KO

Reserve fight
- Gerges vs Zimmerman: Gerges w.o.p.

Superfights
- Valtellini vs Ghaijj: Valtellini w.o.p.
- Ilunga vs Duut: Ilunga wint via KO
- Verlinden vs Cavalari: Verlinden wint via KO
- Moxon vs McAlister: Moxon w.o.p.


gerges wint van zimmerman? dat wil ik nog wel eens zien.

rollermanskunk
04-10-2013, 00:43
Volledige fightcard:

Main event:
- Tyrone Spong vs. Nathan Corbett

Co-main event:
- Karim Ghajji vs. Joseph Valtellini

Heavyweight Tournament:
- Daniel Ghita vs. Anderson Silva
- Gokhan Saki vs. Rico Verhoeven

Reserve fight:
- Errol Zimmerman vs. Hesdy Gerges

GLORY SUPERFIGHT SERIES
- Sergei Kharitonov vs. Daniel Sam
- Danyo Ilunga vs. Michael Duut
- Raymond Daniels vs. Brian Foster
- Filip Verlinden vs. Saulo Cavalari
- Steve Moxon vs. Reece McAllister
- Gabriel Varga vs. Jose Palacios

UNDERCARD
- Michael Mananquil vs. Troy Sheridan
- Maurice Greene vs. Yang Rae Yoo
- Kyle Weickhardt vs. Quartus Stitt
- Billy Rose vs. Aaron Swenson
- Ian Alexander vs. Austin Lewis
- Axel Mendez vs. Jordan Weiland

blackadder
04-10-2013, 03:02
THURSDAY, 03 OCTOBER 2013 15:04
WRITTEN BY DAVE WALSHhttp://liverkick.com/templates/gk_hewahoo/images/emailButton.png (http://liverkick.com/index.php?option=com_mailto&tmpl=component&link=f8189eb8e46b1bce9cbee69797fb1f2fe4ef5213)http ://liverkick.com/templates/gk_hewahoo/images/printButton.png (http://liverkick.com/index.php?view=article&catid=50%3Aglory&id=2677%3Aprogramming-note-glory-making-an-unexpected-spike-tv-debut-tonight&tmpl=component&print=1&layout=default&page=&option=com_content)http://liverkick.com/templates/gk_hewahoo/images/pdf_button.png (http://liverkick.com/index.php?view=article&catid=50%3Aglory&id=2677%3Aprogramming-note-glory-making-an-unexpected-spike-tv-debut-tonight&format=pdf&option=com_content)





http://liverkick.com/images/dw/2013/glory11.jpg

While October 12th might be the official launch date for GLORY 11 and GLORY's tenure on Spike TV, tonight will mark GLORY's debut on Spike TV with a half hour highlight broadcast that is set to go down at 11PM Eastern (http://www.spike.com/tv-schedule).

This is a strategic move from both Spike TV and GLORY as it will be coming directly after TNA Impact Wrestling, which might not draw the same kind of audience as WWE does, but it does bring in a solid audience week after week.

It was a similar tactic that helped to build up the UFC with The Ultimate Fighter, as TUF followed WWE's Monday Night Raw on Spike TV for the first season, which helped to bring more exposure to it. It's not clear what they will fit into a 30 minute broadcast, but with GLORY 11 coming up, I'd expect highlights from fights of the upcoming competitors.

http://liverkick.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2677%3Aprogramming-note-glory-making-an-unexpected-spike-tv-debut-tonight&catid=50%3Aglory

mario the count
04-10-2013, 11:15
Ik ben benieuwd hoe rico het tegen Saki gaat doen. Ik denk dat hij wel een kans maakt als hij goed gebruik maakt van zijn lengte en Saki niet zijn combo's laat maken. Zodra Saki inzet hem storen met frontkicks is denk ik een goede tactiek voor Rico met zijn lengte en gewicht. Maar ja, in theorie is het altijd makkelijk he:D

Nelisje
04-10-2013, 13:12
De Theorie is altijd makkelijk ja, denk dat Saki dit toernooi zonder heel veel problemen moet kunnen winnen.

Is Schilt nu trouwens definitief met pensioen??

RedDawn
04-10-2013, 13:19
- Spong vs Corbett: Corbett w KO

4-man Tournament
Semi-finals
- Saki vs Verhoeven: Verhoeven w.o.p.
- Ghita vs Silva: Ghita w.o.p.
Final
- Ghita vs Verhoeven: Ghita w KO

Reserve fight
- Gerges vs Zimmerman: Gerges w.o.p.

Superfights
- Valtellini vs Ghaijj: Valtellini w.o.p.
- Ilunga vs Duut: Duut w.o.p.
- Verlinden vs Cavalari: Verlinden w.o.p.
- Moxon vs McAlister: Moxon w.o.p.

RedDawn
04-10-2013, 13:26
Volledige fightcard:

Main event:
- Tyrone Spong vs. Nathan Corbett

Co-main event:
- Karim Ghajji vs. Joseph Valtellini

Heavyweight Tournament:
- Daniel Ghita vs. Anderson Silva
- Gokhan Saki vs. Rico Verhoeven

Reserve fight:
- Errol Zimmerman vs. Hesdy Gerges

GLORY SUPERFIGHT SERIES
- Sergei Kharitonov vs. Daniel Sam
- Danyo Ilunga vs. Michael Duut
- Raymond Daniels vs. Brian Foster
- Filip Verlinden vs. Saulo Cavalari
- Steve Moxon vs. Reece McAllister
- Gabriel Varga vs. Jose Palacios

UNDERCARD
- Michael Mananquil vs. Troy Sheridan
- Maurice Greene vs. Yang Rae Yoo
- Kyle Weickhardt vs. Quartus Stitt
- Billy Rose vs. Aaron Swenson
- Ian Alexander vs. Austin Lewis
- Axel Mendez vs. Jordan Weiland

Mooie line-up!

mario the count
04-10-2013, 13:36
De Theorie is altijd makkelijk ja, denk dat Saki dit toernooi zonder heel veel problemen moet kunnen winnen.

Is Schilt nu trouwens definitief met pensioen??

Ik heb een voorgevoel dat Saki het toernooi niet gaat winnen, wat op zich vreemd is aangezien Saki een beest is en zich ondertussen wel bewezen heeft. Denk dat rico voor een upset gaat zorgen. Misschien gun ik het hem gewoon heel erg, dat kan ook ;)

donalexandro
04-10-2013, 15:32
Jahfarr Wilnis vecht ook hoor ik net

Nosferatu187
04-10-2013, 15:46
ik gun het saki eerder.

mario the count
04-10-2013, 20:22
ik gun het saki eerder.
Ik ben niet zo een fan van de persoon Saki, wel van de vechter. In de tijd dat hij bij glory zat met zimmerman samen vond ik ze arrogant en wat neerbuigend naar andere vechters. Nu is dat niet meer het geval bij Saki, maar voor mij is het moeilijk om de Saki van vroeger dan uit mn hoofd te zetten. Vind het wel een van de tofste vechters om te zien knokken.

Willem033
04-10-2013, 20:46
Ik ben niet zo een fan van de persoon Saki, wel van de vechter. In de tijd dat hij bij glory zat met zimmerman samen vond ik ze arrogant en wat neerbuigend naar andere vechters. Nu is dat niet meer het geval bij Saki, maar voor mij is het moeilijk om de Saki van vroeger dan uit mn hoofd te zetten. Vind het wel een van de tofste vechters om te zien knokken.

Klopt, al vond ik eerder dat het Zimmerman was die altijd een grote muil had.
Heb laatst ook genoten toen die verloor van Verhoeven.
Gun hem ook zijn vierde verlies op rij tegen Gerges.

In het toernooi heb ik niet echt een favoriet al is Saki natuurlijk een genot om naar te kijken.
Zou het leuk vinden als Verhoeven het wint.

Nosferatu187
04-10-2013, 20:52
saki heb ik nog nooit in het echt gezien, dus geen idee hoe hun zijn.

rollermanskunk
04-10-2013, 21:15
Jahfarr Wilnis vecht ook hoor ik net

Tegen wie dan? De fightcard hierboven is de meest recente, dan zou die een vervanger moeten zijn van iemand die geblesseerd is geraakt.

mario the count
04-10-2013, 23:48
Klopt, al vond ik eerder dat het Zimmerman was die altijd een grote muil had.
Heb laatst ook genoten toen die verloor van Verhoeven.
Gun hem ook zijn vierde verlies op rij tegen Gerges.

In het toernooi heb ik niet echt een favoriet al is Saki natuurlijk een genot om naar te kijken.
Zou het leuk vinden als Verhoeven het wint.
Zou leuk zijn als rico het wint idd. Het lijkt nog als de dag van gisteren dat we op een KOC gala waren waar Rico ook vocht, toen nog C-klasser. Hij heeft het ver geschopt, dat had ik eerlijk gezegd tot een tijdje terug niet verwacht omdat ik hem nooit echt overtuigend goed vond vechten, maar hij gaat met sprongen vooruit nu. In zijn partijen tegen Schilt en Zimmerman heeft hij laten zien dat hij echt tussen die toppers hoort te knokken.

Nosferatu187
05-10-2013, 03:14
http://www.youtube.com/watch?v=jRxoVSli9ac

reat
05-10-2013, 08:19
Voor alle fans en vrienden zal ReATSports proberen wat behind the scenes te laten zien en vertellen over de voorbereidingen van Tyrone. Die vinden voorlopig plaats in Boca Raton
( Florida) in het Jaco Hybrid Training Center. Vandaag zaterdag draait Tyrone een serieuze sparring sessie af.
Afgelopen dagen is er intensief getraind en tussendoor veel interviews. Nog een aantal goed gepande trainingen in Florida en dan vetrekken naar Chicago volgende week.

Heb je ook nog brandende vragen mag je die ook stellen, ik kan niets garanderen maar kan proberen de King Of The Ring te laten praten.

Rayen

Zie beeldmateriaal op Facebook ReATSports (https://www.facebook.com/pages/ReAT-Sports/143901368981275)

Richelieu
05-10-2013, 09:49
Voor alle fans en vrienden zal ReATSports proberen wat behind the scenes te laten zien en vertellen over de voorbereidingen van Tyrone. Die vinden voorlopig plaats in Boca Raton
( Florida) in het Jaco Hybrid Training Center. Vandaag zaterdag draait Tyrone een serieuze sparring sessie af.
Afgelopen dagen is er intensief getraind en tussendoor veel interviews. Nog een aantal goed gepande trainingen in Florida en dan vetrekken naar Chicago volgende week.

Heb je ook nog brandende vragen mag je die ook stellen, ik kan niets garanderen maar kan proberen de King Of The Ring te laten praten.

Rayen

Zie beeldmateriaal op Facebook ReATSports (https://www.facebook.com/pages/ReAT-Sports/143901368981275)

Top Rayen, thanks!,

mario the count
05-10-2013, 10:50
Voor alle fans en vrienden zal ReATSports proberen wat behind the scenes te laten zien en vertellen over de voorbereidingen van Tyrone. Die vinden voorlopig plaats in Boca Raton
( Florida) in het Jaco Hybrid Training Center. Vandaag zaterdag draait Tyrone een serieuze sparring sessie af.
Afgelopen dagen is er intensief getraind en tussendoor veel interviews. Nog een aantal goed gepande trainingen in Florida en dan vetrekken naar Chicago volgende week.

Heb je ook nog brandende vragen mag je die ook stellen, ik kan niets garanderen maar kan proberen de King Of The Ring te laten praten.

Rayen

Zie beeldmateriaal op Facebook ReATSports (https://www.facebook.com/pages/ReAT-Sports/143901368981275)

Thanx

rollermanskunk
05-10-2013, 11:19
Voor alle fans en vrienden zal ReATSports proberen wat behind the scenes te laten zien en vertellen over de voorbereidingen van Tyrone. Die vinden voorlopig plaats in Boca Raton
( Florida) in het Jaco Hybrid Training Center. Vandaag zaterdag draait Tyrone een serieuze sparring sessie af.
Afgelopen dagen is er intensief getraind en tussendoor veel interviews. Nog een aantal goed gepande trainingen in Florida en dan vetrekken naar Chicago volgende week.

Heb je ook nog brandende vragen mag je die ook stellen, ik kan niets garanderen maar kan proberen de King Of The Ring te laten praten.

Rayen

Zie beeldmateriaal op Facebook ReATSports (https://www.facebook.com/pages/ReAT-Sports/143901368981275)

Tyrone is tov zijn laatste gevecht tegen Corbett een compleet andere vechter geworden:

- fysiek heeft die een ware metamorfose ondergaan
- Tyrone's kracht en snelheid is sterk verbeterd
- Tyrone heeft ondertussen ook meer ervaring opgebouwd

Corbett is ongeveer redelijk gelijk gebleven tov het gevecht in Jamaica.

Ziet Tyrone dit ook zo en ziet hij zichzelf als favoriet? Zijn de revanche-gevoelens voor de partij in Jamaica (die hij als een verloren partij beschouwde ipv een no-contest) nog steeds sterk aanwezig?

R.D.N
05-10-2013, 12:00
Zeker een leuke card dit keer,veel zwaargewicht partijen wat toch de mooiste klasse is.

Anderson
05-10-2013, 13:14
Op welk gewicht is Spong - Corbett afgesproken.

rollermanskunk
05-10-2013, 15:54
Op welk gewicht is Spong - Corbett afgesproken.

95 kg

rollermanskunk
05-10-2013, 15:57
Is Schilt nu trouwens definitief met pensioen??

Schilt traint trouwens weer heel intensief. Waarschijnlijk om af te bouwen met misschien nog een afscheidsgevecht tegen Bonjasky in Tokyo die er waarschijnlijk ook mee stopt.

Guytje
05-10-2013, 16:03
Sedert de No Contest Jamaica (wat ik als een terechte verliespartij zie) heeft Spong zich geëvolueerd tot een beest in die ring.
Heeft zich moeten opwerken door tegen de betere "zwaargewichten" te gaan knokken.
Corbett heeft tussen die laatste pot en nu ook niet stilgestaan, maar z'n tegenstanders waren van een iets minder kaliber als dat van Spong. Corbett vocht vooral ook in eigen land.
Tussen hun partij en nu vocht Corbett heel wat partijen met namen die eruit springen als Hron,Superregui, Mc Kinnon en Sokolowski (invalpartij).
Spong vocht sedert 2009 tot nu meer en tegen namen als Maeda, Lebanner,Sefo,Overeem,Aerts, Bonjasky, dus niet alleen zwaarder in gewicht maar ook zwaarder in competitie.
Corbett heeft in z'n partijen waar ie weerstand kreeg kunnen terugvallen op z'n puike ellebogenwerk. Goeie stoot in huis zeer zeker, maar dit betekend dat de partij dan moet besloten worden op die ene stoot waar Spong wel open voor staat, zie Duut/Saki maar op punten bijna onmogelijk volgens mij.
Corbett een aanwinst voor Glory, zeer zeker, zeer goeie vechter, maar volgens mij zal Spong hier heel wat rechtzetten volgens mij. Dan maar hopen dat Corbett in Glory blijft evolueren en de TOP5 een lastige beurt kan gaan bezorgen. Corbett vs Ilunga, Verlinden, Bouzidi enz zie ik als partijen waar ie heel wat zal inbrengen. Mooie partijen in het vooruitzicht dus, maar denk nu tegen Spong juist even niet. IK zie hem alleen winnen als ie Spong z'n licht doet uitgaan op één stoot. Maar zie eerder een total domination van the King Of The Ring!!

Great Gambler
05-10-2013, 23:04
Ghita heeft wel een grote bek terwijl die 2 x terecht verloren heeft van Saki.

mario the count
06-10-2013, 01:01
Ghita heeft wel een grote bek terwijl die 2 x terecht verloren heeft van Saki.

Als er iemand is die altijd bescheiden is is Ghita het wel. Nu spreekt hij een keer vol zelfvertrouwen en dan is het ineens een grote bek. Saki praat standaard zo en dan hoor ik je ook niet.

Willem033
06-10-2013, 01:09
Als er iemand is die altijd bescheiden is is Ghita het wel. Nu spreekt hij een keer vol zelfvertrouwen en dan is het ineens een grote bek. Saki praat standaard zo en dan hoor ik je ook niet.

Don't feed the fanboy

Nosferatu187
06-10-2013, 01:10
check die saki hier praten dan:


http://www.youtube.com/watch?v=2MFLI-TpQUg

mario the count
06-10-2013, 01:21
check die saki hier praten dan:


http://www.youtube.com/watch?v=2MFLI-TpQUg

WTF, als je in de VS kickboksen populair wilt maken moet je vooral hun favoriete vechtsport belachelijk maken. Ik zei ergens dat Saki vroeger onrespectvol was, ik neem mijn woorden terug want dit gaat ook weer nergens over. En dan heeft Ghita een grote bek haha, laat me niet lachen. Ik weet dat Saki een goede vechter is maar ik hoop dat hij zwaar neergaat en een lesje in nederigheid krijgt volgende week.

Great Gambler
06-10-2013, 02:12
Ga slapen jonge..... het is al lang bed tijd voor jou!

Nosferatu187
06-10-2013, 02:18
ja maar volgens mij moesten ze dit allemaal zeggen, ook ghita die gekke americanen houden van die trash-talk.

Anderson
06-10-2013, 02:20
Zal waarschijnlijk van Bas Boontje moeten.

Willem033
06-10-2013, 02:28
Ga lachen als die Verhoeven wint.

Nosferatu187
06-10-2013, 02:33
van mij hoeft hij niet te winnen.

donalexandro
06-10-2013, 04:58
moest idd van Glory, zogenaamd op z'n Amerikaans. Ik heb dit Ghita nooit zien doen iig..

reat
06-10-2013, 06:31
Tyrone is tov zijn laatste gevecht tegen Corbett een compleet andere vechter geworden:

- fysiek heeft die een ware metamorfose ondergaan
- Tyrone's kracht en snelheid is sterk verbeterd
- Tyrone heeft ondertussen ook meer ervaring opgebouwd

Corbett is ongeveer redelijk gelijk gebleven tov het gevecht in Jamaica.

Ziet Tyrone dit ook zo en ziet hij zichzelf als favoriet? Zijn de revanche-gevoelens voor de partij in Jamaica (die hij als een verloren partij beschouwde ipv een no-contest) nog steeds sterk aanwezig?

Antwoord:

Tyrone ziet deze partij net als elke andere partij (zonder revanche gevoelens), je maximaal en optimaal voorbereiden op je tegenstander en niemand onderschatten. Tyrone gelooft heel sterk in zijn eigen kunnen en dat maakt hem misschien favoriet, maar het echte antwoord wil hij altijd in de ring laten zien. Tyrone doet nooit aan voorspellingen. Hoe en wat Nathan Corbett heeft gedaan de afgelopen jaren is voor hem niet erg interessant. Elke gevecht is weer een nieuwe. Hij belooft wel dat het een spectaculair gevecht wordt.

Zie voor videobeelden laatste training ReATSports facebook (https://www.facebook.com/pages/ReAT-Sports/143901368981275)

mario the count
06-10-2013, 12:42
Ga slapen jonge..... het is al lang bed tijd voor jou!

Ik ben blij dat jij bepaalt wanneer het bedtijd is voor mij , terwijl je morgen weer met je neus in de boekjes van ITO 2 zit.

mario the count
06-10-2013, 12:45
Ik hoop op een finale tussen Ghita en Verhoeven. Ik gun ze allebei de winst maar Ghita zou die partij winnen denk ik.

rollermanskunk
06-10-2013, 13:59
Antwoord:

Tyrone ziet deze partij net als elke andere partij (zonder revanche gevoelens), je maximaal en optimaal voorbereiden op je tegenstander en niemand onderschatten. Tyrone gelooft heel sterk in zijn eigen kunnen en dat maakt hem misschien favoriet, maar het echte antwoord wil hij altijd in de ring laten zien. Tyrone doet nooit aan voorspellingen. Hoe en wat Nathan Corbett heeft gedaan de afgelopen jaren is voor hem niet erg interessant. Elke gevecht is weer een nieuwe. Hij belooft wel dat het een spectaculair gevecht wordt.

Zie voor videobeelden laatste training ReATSports facebook (https://www.facebook.com/pages/ReAT-Sports/143901368981275)

Tnx. Wens Tyrone maar succes met de partij van het jaar.

e-type
06-10-2013, 14:17
moest idd van Glory, zogenaamd op z'n Amerikaans. Ik heb dit Ghita nooit zien doen iig..


Gelukkig houdt Rico het normaal en respectvol...en daarbij prijst ie het Amerikaanse publiek, daar win je meer zieltjes mee, denk ik.


http://www.youtube.com/watch?v=Odg68KrRCFY

Great Gambler
06-10-2013, 14:35
Als jij zo slim ben pannekoek dan weet je dat Ghita en Verhoeven weinig kans maak tegen Saki.


Ik ben blij dat jij bepaalt wanneer het bedtijd is voor mij , terwijl je morgen weer met je neus in de boekjes van ITO 2 zit.

mario the count
06-10-2013, 14:48
Als jij zo slim ben pannekoek dan weet je dat Ghita en Verhoeven weinig kans maak tegen Saki.
Iets beter je best doen op school!!!

mario the count
06-10-2013, 14:50
Gelukkig houdt Rico het normaal en respectvol...en daarbij prijst ie het Amerikaanse publiek, daar win je meer zieltjes mee, denk ik.


http://www.youtube.com/watch?v=Odg68KrRCFY
Dat denk ik ook ja. Er is ook niks mis met zelfverzekerd zijn, alleen het moet niet omslaan in arrogantie en denigerend spreken over je tegenstanders.

Ten minste, ik hou daar niet van. Andere mensen houden daar weer wel van blijkt.

blackadder
06-10-2013, 14:52
Dat denk ik ook ja. Er is ook niks mis met zelfverzekerd zijn, alleen het moet niet omslaan in arrogantie en denigerend spreken over je tegenstanders.
Ach ja. Zal wel een PR stunt zijn. En met een bijnaam als 'the rebel' zou ie niet erg overtuigend overkomen als hij zich bescheiden en respectvol opstelt.

mario the count
06-10-2013, 14:55
Ach ja. Zal wel een PR stunt zijn. En met een bijnaam als 'the rebel' zou ie niet erg overtuigend overkomen als hij zich bescheiden en respectvol opstelt.

Bijnamen heb ik zoiezo niks mee. Iedereen moet tegenwoordig een bijnaam hebben. Bij 90% heeft het niet eens een betekenis of het is niet echt origineel meer, zo hebben we ondertussen 10 hurricanes rondlopen.

LeeMurray
06-10-2013, 17:55
Ach ja. Zal wel een PR stunt zijn. En met een bijnaam als 'the rebel' zou ie niet erg overtuigend overkomen als hij zich bescheiden en respectvol opstelt.
Ja, precies. Zij willen dat gevecht verkopen in de VS waar ze van dat soort trashtalk houden. Bepaalde posters zijn te naïef om dat door te hebben en nemen alles letterlijk. For the record, Gökhan Saki is naast een topsporter ook gewoon een nette, vriendelijke gozer, dus ik weet niet waar sommige mensen het over hebben. Dat vindt men het raar dat vechters niet in Nl willen vechten lol.

mario the count
06-10-2013, 18:21
Ja, precies. Zij willen dat gevecht verkopen in de VS waar ze van dat soort trashtalk houden. Bepaalde posters zijn te naïef om dat door te hebben en nemen alles letterlijk. For the record, Gökhan Saki is naast een topsporter ook gewoon een nette, vriendelijke gozer, dus ik weet niet waar sommige mensen het over hebben. Dat vindt men het raar dat vechters niet in Nl willen vechten lol.
Ja de grote gala's vinden niet meer plaats in NL omdat de vechters niet meer in NL willen vechten:rolleyes:


Het zou vast wel met PR te maken hebben maar dan nog zit er een groot verschil tussen hoe Saki het brengt en hoe Verhoeven het brengt. Moet Saki ook helemaal zelf weten, ik hou er alleen niet van en geef dat hier aan. De hele discussie begon er ook mee dat iemand niet kon hebben van Ghita dat hij zelfverzekerd sprak op de beelden, maar een post iets later waarin Saki nog een schepje er bovenop deed hoorde je hem niet over.

blackadder
06-10-2013, 19:08
Ja de grote gala's vinden niet meer plaats in NL omdat de vechters niet meer in NL willen vechten:rolleyes:

x2
Eg wel...

Nelisje
06-10-2013, 19:24
Ik hou ook niet van dat amerikaanse trash talken, maar dat hoort er kennelijk bij in amerika.. het moet alleen niet gekker worden dan nu.. anders krijg je van die ufc/ wwe praktijken. Maar Saki zal waarschijnlijk wel waar maken wat hij zegt..

Willm
06-10-2013, 19:37
Saki gaat dit makkelijk pakken.

e-type
06-10-2013, 19:49
Ja, precies. Zij willen dat gevecht verkopen in de VS waar ze van dat soort trashtalk houden. Bepaalde posters zijn te naïef om dat door te hebben en nemen alles letterlijk. For the record, Gökhan Saki is naast een topsporter ook gewoon een nette, vriendelijke gozer, dus ik weet niet waar sommige mensen het over hebben. Dat vindt men het raar dat vechters niet in Nl willen vechten lol.


Alsof je een gevecht verkoopt met dit soort trash talk. Kijk naar Wanderlei, die wordt gewoon uitgelachen daar met z'n rants tegen Chael. De Amerikanen zijn wel wat gewend en prikken door dit soort neppe shit heen, dit komt gewoon weer een beetje amateuristisch over. Zo van 'kijk ons eens tof zijn'. Jammer gewoon. Blijf jezelf en creëer gewoon een nette franchise, later komen de Bad Boys dan wel.

S.B.
06-10-2013, 20:06
Saki deed tot 2 jaar terug ook gewoon MMA trainingen toch?

Wheelie
06-10-2013, 20:47
Saki deed tot 2 jaar terug ook gewoon MMA trainingen toch?

Hij heeft volgens mij zelfs een MMA partij gevochten

Ralphie89
06-10-2013, 22:44
Wel beetje slordig dat de lengtes volgens het Amerikaanse meetsysteem (foot/inch) niet overeenkomen met de lengte die er in cm staat. Zowel bij Saki als bij Rico klopt dit niet. Saki is klein, maar hem 5'9" geven is toch wel een beetje overdreven..

mario the count
06-10-2013, 22:53
Wel beetje slordig dat de lengtes volgens het Amerikaanse meetsysteem (foot/inch) niet overeenkomen met de lengte die er in cm staat. Zowel bij Saki als bij Rico klopt dit niet. Saki is klein, maar hem 5'9" geven is toch wel een beetje overdreven..

Zag van de week ook ergens staan dat Saki 1.80m is maar volgens mij is hij een paar cm groter.

Ralphie89
06-10-2013, 23:13
Zag van de week ook ergens staan dat Saki 1.80m is maar volgens mij is hij een paar cm groter.
Dat dacht ik inderdaad ook. In het het pre-fight interview filmpje staat 5'9" (wat 175 cm is) en daarachter 180 cm. Dat eerste lijkt me toch sowieso niet te kloppen..

Guytje
07-10-2013, 17:34
Rico heeft helemaal niks te verliezen in deze partij. Heeft mensen in z'n hoek staan waar ie naar luistert en die hem gebracht hebben tot waar ie nu staat. Ik gun het hem van harte!! Go Rico!! Benieuwd om weer de evolutie te zien waar ie nu de laatste partijen duidelijk mee uitpakte.

rollermanskunk
07-10-2013, 19:17
Wel beetje slordig dat de lengtes volgens het Amerikaanse meetsysteem (foot/inch) niet overeenkomen met de lengte die er in cm staat. Zowel bij Saki als bij Rico klopt dit niet. Saki is klein, maar hem 5'9" geven is toch wel een beetje overdreven..

Dat heb ik een tijdje geleden al een keer aangekaart bij iemand van Glory want er zijn ook fouten gemaakt bij andere vechters. Erg slordig dat het nog niet is opgelost.

Nosferatu187
08-10-2013, 01:38
http://www.youtube.com/watch?v=uHrqf88y8Gc

Nosferatu187
08-10-2013, 01:38
errol met zijn praatjes zie boven. :lol:

Anderson
08-10-2013, 05:53
hahhahha

Leventdepevent
08-10-2013, 08:15
errol met zijn praatjes zie boven. :lol:
leuke motivatie om aan sport te doen....we hadden ruzie en wilde met ze vechten hahaha daar kan de jeugd veel van leren

mario the count
08-10-2013, 10:06
:lol:
Zou een lekkere beukpartij moeten worden tussen die twee. Errol heeft meer power, maar hesdy heeft hoopjes conditie voordeel.

adenane
08-10-2013, 12:20
Hesdy Gerges:


http://youtu.be/RPUEkCoeXV0

Nosferatu187
08-10-2013, 14:59
leuke motivatie om aan sport te doen....we hadden ruzie en wilde met ze vechten hahaha daar kan de jeugd veel van leren

het is in ieder geval positief, je maakt van iets negatiefs iets positiefs is niet zo erg.

Nosferatu187
09-10-2013, 02:12
ik zie nu dat de main card rond 3:00 uur begint, dan ga ik het alsnog live kijken dus. :D

mario the count
09-10-2013, 02:15
ik zie nu dat de main card rond 3:00 uur begint, dan ga ik het alsnog live kijken dus. :D

Dat is idd nog wel te doen ja.En het is de moeite met een card als dit.

Willem033
09-10-2013, 02:20
Dat is mooi. Dat wordt live kijken voor.mij dus.

Nosferatu187
09-10-2013, 02:22
Dat is mooi. Dat wordt live kijken voor.mij dus.

:D

Great Gambler
09-10-2013, 17:05
Weet iemand een goede HD stream?

Leventdepevent
09-10-2013, 17:09
Dat is mooi. Dat wordt live kijken voor.mij dus.
altijd weer baas boven baas he :)

Bromios
09-10-2013, 17:23
Big mac tegen Gerges.
Voordat je met een hamer op je modem begint te slaan omdat het beeld steeds bevriest; zo langzaam bewegen ze echt !!

rollermanskunk
09-10-2013, 17:24
Kijk eens wie er elkaar vandaag tegenkwamen

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1393794_595810607123680_176207790_n.jpg

Die linkerhand van Spong ziet er nog steeds niet goed uit.. Voorzorgsmaatregel (losse tape na het sparren?) of nog steeds een probleem?

Great Gambler
09-10-2013, 18:06
Spong is hier net klaar met trainen....




Kijk eens wie er elkaar vandaag tegenkwamen

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1393794_595810607123680_176207790_n.jpg

Die linkerhand van Spong ziet er nog steeds niet goed uit.. Voorzorgsmaatregel (losse tape na het sparren?) of nog steeds een probleem?

Amsterdam'r
09-10-2013, 23:21
Die linkerhand van Spong ziet er nog steeds niet goed uit.. Voorzorgsmaatregel (losse tape na het sparren?) of nog steeds een probleem?

Doel je op die infectie die hij had? Die zat in z'n rechterhand.

rollermanskunk
09-10-2013, 23:40
Doel je op die infectie die hij had? Die zat in z'n rechterhand.

Ok tnx.

Great Gambler
10-10-2013, 09:42
Mario the count (pannekoek) hier een mooie interview van Saki!

http://www.youtube.com/watch?v=A-oBJpDXTNM&feature=youtu.be

adenane
10-10-2013, 09:53
Mario the count (pannekoek) hier een mooie interview van Saki!

http://www.youtube.com/watch?v=A-oBJpDXTNM&feature=youtu.be

Off-topic:

Nou vind ik dat je iedereen in zijn waarde moet laten en iedereen recht heeft op zijn eigen mening. Maar wanneer je besluit het op de man te spelen en gaat proberen iemand te dissen, doe het dan alsjeblieft goed! Anders staat dat zo lullig, pannenkoek!!!!

Ontopic: goed interview! Kay is weer super bezig!!!

mario the count
10-10-2013, 09:54
Mario the count (pannekoek) hier een mooie interview van Saki!

http://www.youtube.com/watch?v=A-oBJpDXTNM&feature=youtu.be

Ik had het interview al gezien trekpop. Wat wil je nu van me dan, dat ik zeg "oh die Saki is toch best een aardige jongen omdat hij zegt dat hij het eigenlijk niet zo bedoelde, dat MMA knuffelen en kusjes geven is"?

Sommige dingen die hij zegt ben ik het echt wel mee eens, maar met veel dingen ook niet. Net als dat hij zegt dat Rico geen talent heeft, ben ik het duidelijk niet mee eens. Saki presteerde op de leeftijd die Rico nu heeft een stuk minder als Rico.

Maakt verder niet uit, Saki zet mooie partijen neer en daar kijk ik graag naar. Geef mij dus maar een Saki met bitje in, dan doet hij ook geen domme uitspraken.

mario the count
10-10-2013, 09:58
Off-topic:

Nou vind ik dat je iedereen in zijn waarde moet laten en iedereen recht heeft op zijn eigen mening. Maar wanneer je besluit het op de man te spelen en gaat proberen iemand te dissen, doe het dan alsjeblieft goed! Anders staat dat zo lullig, pannenkoek!!!!

Ontopic: goed interview! Kay is weer super bezig!!! Ik zat te twijfelen om wat van zijn spelling te zeggen maar ben zelf ook geen ster in spellen:D . Ik gaf hem het voordeel van de twijfel omdat het in de oude spelling nog "pannekoek"was:rolleyes:
.

Great Gambler
10-10-2013, 10:27
Domme uitspraken? Wie is Rico? Hij vecht als een boer, en zal nooit volle zalen trekken. Die gast lacht gewoon om zijn eigen grappen tijdens interview. Dan ben je echt een pannekoek! En stoer praten dat Saki niet moet denken dat die al in de finale is blablablabla... Hij denkt ik heb van Zimmerman gewonnen dus ik win ook van Saki. Vooral blijven dromen met je gay kapsel!

mario the count
10-10-2013, 10:34
Domme uitspraken? Wie is Rico? Hij vecht als een boer, en zal nooit volle zalen trekken. Die gast lacht gewoon om zijn eigen grappen tijdens interview. Dan ben je echt een pannekoek! En stoer praten dat Saki niet moet denken dat die al in de finale is blablablabla... Hij denkt ik heb van Zimmerman gewonnen dus ik win ook van Saki. Vooral blijven dromen met je gay kapsel!
1: Hij trekt al volle zalen.
2: Aerts vecht ook als een "boer" en kijk wat het hem gebracht heeft.
3: Raar dat Rico niet over zijn tegenstander mag zeggen dat hij nog niet inde finale staat omdat hij langs hem moet, maar de uitspraken van Saki vind je wel normaal.

Verder vind ik het wel fijn dat je je zo opwind over mijn mening, dat betekend dat je er waarde aan hecht. Thanx, dat doet me goed.

Groetjes, poffertje ( of is het pofertje?)

Great Gambler
10-10-2013, 10:52
IK weet niet in wat voor fantasie wereld jij leef. Maar Rico mag dromen om 1 dag in de schoenen van Saki te staan! En daarnaast moet je Aerts niet gaan vergelijken met een pannekoek! Je weet niet waar je over praat pannekoek. Hoe kan je nou Aerts vergelijken met Rico? Je bent echt de gekste pannekoek hier!

Turboknecht
10-10-2013, 10:53
Ik denk dat we hier met een veertienjarige van doen hebben die nog bij z'n moeder thuis woont.

mario the count
10-10-2013, 10:59
Ik denk dat we hier met een veertienjarige van doen hebben die nog bij z'n moeder thuis woont.

Daar begint het steeds meer op te lijken ja.

Great Gambler
10-10-2013, 11:03
verzin wat origineels .............

Willem033
10-10-2013, 11:03
Ik snap werkelijk niet dat jullie nog op die fanboy ingaan.
Die heeft de kloten van saki voor zijn ogen hangen, die ziet de realiteit niet.

Great Gambler
10-10-2013, 11:09
Nee, we moeten zeker jouw bullshit aanhoren!

Great Gambler
10-10-2013, 12:00
http://www.youtube.com/watch?v=APHUYEBKH0k

rollermanskunk
10-10-2013, 12:56
Het ziet er slecht uit voor Glory in Chicago, amper 500 kaarten verkocht voor de event of the year vind ik schandalig.

Glory heeft niks te zoeken in Amerika. Asap terug naar Europa.

blackadder
10-10-2013, 13:15
Ik snap werkelijk niet dat jullie nog op die fanboy ingaan.
Die heeft de kloten van saki voor zijn ogen hangen, die ziet de realiteit niet.
Lijkt wel een Badr fanboy.

blackadder
10-10-2013, 13:16
Het ziet er slecht uit voor Glory in Chicago, amper 500 kaarten verkocht voor de event of the year vind ik schandalig.

Glory heeft niks te zoeken in Amerika. Asap terug naar Europa.
Da's wel erg armzalig. Maar ja. Het gaat ja vooral ook om de uitzending op SPIKE TV.

payap
10-10-2013, 13:17
Het ziet er slecht uit voor Glory in Chicago, amper 500 kaarten verkocht voor de event of the year vind ik schandalig.

Glory heeft niks te zoeken in Amerika. Asap terug naar Europa.


Pfff niet te slappen. Spong VS Corbett is de mooiste partij imo die Glory tot nu toe heeft neergezet.

Wiseguy
10-10-2013, 13:25
Pfff niet te slappen. Spong VS Corbett is de mooiste partij imo die Glory tot nu toe heeft neergezet.

voor ons wel, maar die Amerikanen kennen ze niet. Dat is net alsof je in Guatemala een schaatstoernooi houdt.

mario the count
10-10-2013, 13:30
Het ziet er slecht uit voor Glory in Chicago, amper 500 kaarten verkocht voor de event of the year vind ik schandalig.

Glory heeft niks te zoeken in Amerika. Asap terug naar Europa.
WTF, schandalig weinig. Lijkt erop dat ze idd niet veel te zoeken hebbe daar.

Great Gambler
10-10-2013, 13:35
Istanbul is the place to be!!!!

Sadix
10-10-2013, 13:44
Ik denk dat we hier met een veertienjarige van doen hebben die nog bij z'n moeder thuis woont.

Het zal wat zijn als een 14jarige niet meer bij zijn moeder woont :p

Wiseguy
10-10-2013, 13:47
Istanbul is the place to be!!!!

Het is maar dat Saki niet de main event is anders hadden ze er een extra ring bij moeten bouwen.

Great Gambler
10-10-2013, 14:02
Ze hypen Spong op in VS.... maar na Chicago zal iedereen meer over Saki hebben dan andere vechters!

Turboknecht
10-10-2013, 15:35
Het zal wat zijn als een 14jarige niet meer bij zijn moeder woont :p

Hehe, daar heb je me. ;)

Turboknecht
10-10-2013, 15:36
Ze hypen Spong op in VS.... maar na Chicago zal iedereen meer over Saki hebben dan andere vechters!

Nou en of. Heel Chigaco zal zijn ballen wassen.

R.D.N
10-10-2013, 16:59
Domme uitspraken? Wie is Rico? Hij vecht als een boer, en zal nooit volle zalen trekken. Die gast lacht gewoon om zijn eigen grappen tijdens interview. Dan ben je echt een pannekoek! En stoer praten dat Saki niet moet denken dat die al in de finale is blablablabla... Hij denkt ik heb van Zimmerman gewonnen dus ik win ook van Saki. Vooral blijven dromen met je gay kapsel!

hahahahah met je gay kapsel ahhahaha ik ga stuk hier,Nee Rico is wel gegroeid maar denk dat saki toch een klasse te hoog voor hem is ook inderdaad.

blackadder
10-10-2013, 17:08
hahahahah met je gay kapsel ahhahaha ik ga stuk hier
Idd een regelrechte dijenkletser.

rollermanskunk
10-10-2013, 19:05
Ik heb begrepen dat Glory zich niet al teveel zorgen maakt over de slechte voorverkoop van de kaarten. Amerikaanse kb en mt liefhebbers kopen normaliter niet al teveel kaarten in de voorverkoop. Men is daar gewend om de kaarten aan de kassa te kopen. Het zal geen volle bak zal worden (1e en 2e ring worden leeg gehouden en afgeschermd) maar er zullen wel ca 2500 tot 3000 toeschouwers komen wat ik een redelijk aantal vind voor Amerikaanse begrippen. De capaciteit van die zaal is gewoon te groot (net als in LA)

De kijkcijfers op SpikeTV zijn wel cruciaal voor Glory

Great Gambler
11-10-2013, 11:27
weet iemand een gratis livestream??

Wheelie
11-10-2013, 13:19
Errol is in topvorm

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/994011_169149233279438_1912105375_n.jpg

#teamBADGUY
11-10-2013, 13:20
Domme uitspraken? Wie is Rico? Hij vecht als een boer, en zal nooit volle zalen trekken. Die gast lacht gewoon om zijn eigen grappen tijdens interview. Dan ben je echt een pannekoek! En stoer praten dat Saki niet moet denken dat die al in de finale is blablablabla... Hij denkt ik heb van Zimmerman gewonnen dus ik win ook van Saki. Vooral blijven dromen met je gay kapsel!


Laatste zin is zo'n Hater opmerking #jammer !
Net zo een opmerking als "hij denkt dat hij heel wat is met ze x6"
#hateropmerking

Wheelie
11-10-2013, 13:22
http://cdn.glorysportsinternational.eu/news/0001/10/thumb_9322_news_promo.jpeg

#teamBADGUY
11-10-2013, 13:22
1: Hij trekt al volle zalen.
2: Aerts vecht ook als een "boer" en kijk wat het hem gebracht heeft.
3: Raar dat Rico niet over zijn tegenstander mag zeggen dat hij nog niet inde finale staat omdat hij langs hem moet, maar de uitspraken van Saki vind je wel normaal.

Verder vind ik het wel fijn dat je je zo opwind over mijn mening, dat betekend dat je er waarde aan hecht. Thanx, dat doet me goed.

Groetjes, poffertje ( of is het pofertje?)

X2

R.D.N
11-10-2013, 13:27
Errol is in topvorm

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/994011_169149233279438_1912105375_n.jpg

lijkt wel een bodybuilder.

#teamBADGUY
11-10-2013, 13:30
IK weet niet in wat voor fantasie wereld jij leef. Maar Rico mag dromen om 1 dag in de schoenen van Saki te staan! En daarnaast moet je Aerts niet gaan vergelijken met een pannekoek! Je weet niet waar je over praat pannekoek. Hoe kan je nou Aerts vergelijken met Rico? Je bent echt de gekste pannekoek hier!

wauw , ben je serieus ?

niet elke vechter is even goed dat klopt .
maar elke vechter heeft een tegenstander nodig en elke tegenstander verdient respect .
Rico is een hele normale respectvolle jongen , die nog jong is en nog kan groeien .
en als je van Errol wint ben je zowiezo niet Nep .
Maar om iedereen die niet topppp is nou zo te dissen gaat nergens over .

dan kunne we het hele jaar kijken naar Spong-saki saki-spong ghite-saki saki-ghita ghita-Spong spong-ghita en misschien corbet
maar de rest is allemaal 1 nivootje lager , maar zekerrrrr niet kansloos

Flabbert
11-10-2013, 13:33
Laatste zin is zo'n Hater opmerking #jammer !
Net zo een opmerking als "hij denkt dat hij heel wat is met ze x6"
#hateropmerking

hey het is hier verdomme geen twitter met je #

LeeMurray
11-10-2013, 13:45
Die kaartverkoop valt wel een beetje tegen. Waarom gaan mensen in op een kinderachtige groupie/ trol? Die ignore functie is er niet voor niets ;).

S.B.
11-10-2013, 13:56
hey het is hier verdomme geen twitter met je #

x2

zeker weer een 14 jarige die bij zn moeder thuis woont:blush:

Richelieu
11-10-2013, 14:04
http://www.keepcalm-o-matic.co.uk/i/keep-calm-and-don-t-feed-the-troll-22.png

#teamBADGUY
11-10-2013, 14:41
hey het is hier verdomme geen twitter met je #

ook ok geen rtl boulevard toch ... Met je opmerking over z'n kapsel

#teamBADGUY
11-10-2013, 14:45
x2

zeker weer een 14 jarige die bij zn moeder thuis woont:blush:

Mijn opmerking was kinderachtig ?
Mijn excuses daarvoor dan , ik vind dat je vechters moet beoordelen op hun partijen en inzet ipv op hun kapsel .
Jouw opmerking is ook lekker relevant

mmaikel
11-10-2013, 15:02
lijkt wel een bodybuilder.

Topvorm? Meer in vochtvorm! Wat een dikke kop! Ben benieuwd of hij niet staat te hijgen na 1 ronde.

Willem033
11-10-2013, 15:06
Errol is in topvorm

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/994011_169149233279438_1912105375_n.jpg

Van paardenvleesch krijg je een vochtkop

blackadder
11-10-2013, 15:24
Van paardenvleesch krijg je een vochtkop
De camera pakt er 10 kg bovenop he?

Nosferatu187
11-10-2013, 15:25
geef de camera maar de schuld.

Flabbert
11-10-2013, 16:29
ook ok geen rtl boulevard toch ... Met je opmerking over z'n kapsel

ik opmerking over een kapsel? waar heb je het over jochie?

Nosferatu187
11-10-2013, 17:06
Errol is in topvorm

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/994011_169149233279438_1912105375_n.jpg

check die traps trouwens van zimmerman.

Great Gambler
11-10-2013, 17:27
Als het goed is de weging NL tijd om 23.00 of 24.00 uur. Weet iemand of er een live stream is?

joshhgv
11-10-2013, 18:32
Lekker als kleine kinderen op elkaar reageren haha.
Ik hoor hier zelfs dat Rico gewoon een boer is en een pannekoek.
Vanaf de het eerste gala dat ik zelf mocht vechten, ben ik Rico gaan volgen en kijk ik altijd weer uit naar zijn partijen.
Dit door zijn vechters mentaliteit en harde werken.
Nee bijna nooit geen knockouts en mega explosies.
En daarin moet je hem ook niet gaan vergelijken met een Saki.
Maar middels zijn kwaliteiten maakt hij zeker kans.
Ik hoop dan ook echt dat hij wint of de finale haalt.

De rare opmerkingen zonder iemand echt te kennen. getuigd hier niet meer voor de liefde van de vechtsport en/of respect.

En omdat je zo'n mooie gamble naam hebt, durf ik er wel om te gamblen dat je een vatsig mannetje bent die zelf nog nooit zijn handen uit de mouwen heeft gehad in de ring.

#teamBADGUY
11-10-2013, 18:38
Lekker als kleine kinderen op elkaar reageren haha.
Ik hoor hier zelfs dat Rico gewoon een boer is en een pannekoek.
Vanaf de het eerste gala dat ik zelf mocht vechten, ben ik Rico gaan volgen en kijk ik altijd weer uit naar zijn partijen.
Dit door zijn vechters mentaliteit en harde werken.
Nee bijna nooit geen knockouts en mega explosies.
En daarin moet je hem ook niet gaan vergelijken met een Saki.
Maar middels zijn kwaliteiten maakt hij zeker kans.
Ik hoop dan ook echt dat hij wint of de finale haalt.

De rare opmerkingen zonder iemand echt te kennen. getuigd hier niet meer voor de liefde van de vechtsport en/of respect.

En omdat je zo'n mooie gamble naam hebt, durf ik er wel om te gamblen dat je een vatsig mannetje bent die zelf nog nooit zijn handen uit de mouwen heeft gehad in de ring.

x2

#teamBADGUY
11-10-2013, 18:41
Was niet naar jou toe jochie ....

doelde op deze :

Originally Posted by Great Gambler
Domme uitspraken? Wie is Rico? Hij vecht als een boer, en zal nooit volle zalen trekken. Die gast lacht gewoon om zijn eigen grappen tijdens interview. Dan ben je echt een pannekoek! En stoer praten dat Saki niet moet denken dat die al in de finale is blablablabla... Hij denkt ik heb van Zimmerman gewonnen dus ik win ook van Saki. Vooral blijven dromen met je gay kapsel!

rollermanskunk
11-10-2013, 18:49
Nou meisjes genoeg haren getrokken voor vandaag? Nu back on topic:

Graag uw voorspellingen:

Hier mijn voorspelingen:

Blauw=winnaar

Main event:
- Tyrone Spong vs. Nathan Corbett

Co-main event:
- Karim Ghajji vs. Joseph Valtellini

Heavyweight Tournament:
Semi-finals:
- Daniel Ghita vs. Anderson Silva
- Gokhan Saki vs. Rico Verhoeven

Final:
- Daniel Ghita vs Gokhan Saki

Reserve fight:
- Errol Zimmerman vs. Hesdy Gerges

GLORY SUPERFIGHT SERIES
- Sergei Kharitonov vs. Daniel Sam
- Danyo Ilunga vs. Michael Duut
- Raymond Daniels vs. Brian Foster (geen idee)
- Filip Verlinden vs. Saulo Cavalari
- Steve Moxon vs. Reece McAllister
- Gabriel Varga vs. Jose Palacios

joshhgv
11-10-2013, 18:53
Nou meisjes genoeg haren getrokken voor vandaag? Nu back on topic:

Graag uw voorspellingen:

Hier mijn voorspelingen:

Blauw=winnaar

Main event:
- Tyrone Spong vs. Nathan Corbett

Co-main event:
- Karim Ghajji vs. Joseph Valtellini

Heavyweight Tournament:
Semi-finals:
- Daniel Ghita vs. Anderson Silva
- Gokhan Saki vs. Rico Verhoeven

Final:
- Daniel Ghita vs Gokhan Saki

Reserve fight:
- Errol Zimmerman vs. Hesdy Gerges

GLORY SUPERFIGHT SERIES
- Sergei Kharitonov vs. Daniel Sam
- Danyo Ilunga vs. Michael Duut
- Raymond Daniels vs. Brian Foster (geen idee)
- Filip Verlinden vs. Saulo Cavalari
- Steve Moxon vs. Reece McAllister
- Gabriel Varga vs. Jose Palacios




helemaal mee eens. Alleen zou ik rico blauw maken en Saki zwart. trouwens denk ik ook dat Spong nog niet zo makkelijk gaat winnen van Corbett.

Nosferatu187
11-10-2013, 19:23
rico blauw maken? welke dope heb jij dan gebruikt zeker sterk spul.

niang_58
11-10-2013, 19:28
Heeft Iemand Een HD Stream?

joshhgv
11-10-2013, 20:00
rico blauw maken? welke dope heb jij dan gebruikt zeker sterk spul.

We zullen zien.
Nee ben volledig anti drugs:thown:

Nelisje
11-10-2013, 20:10
Denk dat geen een vechter onder de 2 meter een serieuze kans maakt tegen Saki, het komt zo hard en zo snel. Er bestaat altijd iets als een off-day, maar verwacht dat Saki dit weer gaat pakken.

En zie verder Kharitonov wel graag winnen, maar dat is misschien meer voorkeur dan verstand :)

mario the count
11-10-2013, 20:28
lijkt wel een bodybuilder.

Een bodybuilder met een hoog vetpercentage dan!!!

Great Gambler
11-10-2013, 23:10
Saki gaat ze slopen!!!

Leventdepevent
11-10-2013, 23:20
Een bodybuilder met een hoog vetpercentage dan!!!
en die zn borst niet traint

mario the count
11-10-2013, 23:29
en die zn borst niet traint

Ook haha, daarbij heeft hij of botox laten spuiten in heel zijn gezicht of niet op zijn zoutinname gelet bij zijn kuur.

Maar moet toegeven, zo (afgetraind) heeft hij er nog niet uit gezien.

RedDawn
11-10-2013, 23:45
Ook haha, daarbij heeft hij of botox laten spuiten in heel zijn gezicht of niet op zijn zoutinname gelet bij zijn kuur.

Maar moet toegeven, zo (afgetraind) heeft hij er nog niet uit gezien.

Gerges gaat hem drie ronden lang overklassen.

mario the count
11-10-2013, 23:49
Gerges gaat hem drie ronden lang overklassen.

Dat verwacht ik wel ja. Zimmerman blijft wel gevaarlijk met zijn KO power, maar hesdy is conditioneel en technisch veel beter. Ik denk niet dat zimmerman het tempo van hesdy bij kan houden.

blackadder
12-10-2013, 00:04
Zimmerman zal alles eruit gooien de eerste ronde. En daarna probeert ie alleen te overleven.

Bromios
12-10-2013, 00:23
Mijn voorspelling:

Spong wint het gemakkelijk denk ik. Die is echt gegroeid de laatste tijd.

Saki is zoals altijd overhyped maar is het net niet dus die gaat naar Rico.
Andere naar Ghita
Wie de finale wint geen idee.

Gerges tegen Zimmerman wordt een draw omdat ze beiden na de staredown geen zin hebben/te moe zijn om naar de overkant te lopen en die ander op zijn gezicht te slaan. Tegen de tijd dat ze het midden hebben gehaald is de scheids even buiten een peukie roken en is de jury in slaap gevallen.

#teamBADGUY
12-10-2013, 00:25
Dat zwart blauwe lijstje wordtem , alleen denk ik dat Duut wint van Ilunga in ronde 1 en anders toch Ilunga., en Ghita wint van Saki . Saki gaat voor het eerst (voor zover ik me kan heugen) neer.

Great Gambler
12-10-2013, 01:34
Saki is 1 x goed neer gegaan en dat was tegen badr. Rico zal mishandeld worden

Nosferatu187
12-10-2013, 01:39
ik denk ook niet dat rico hem gaat "outsmarten" een ding was nog tegen errol.

Great Gambler
12-10-2013, 01:53
http://instagram.com/p/fV8pLomg-f/

Great Gambler
12-10-2013, 01:57
Kijk die gezicht dan hahahaha... Saki heeft er echt zin in.

hypergiant
12-10-2013, 02:15
http://www.youtube.com/watch?v=c0H4rO2v18I

Sadix
12-10-2013, 02:40
niemand moet vreemd kijken als Nathan , spong verslaat. Ook niet als duut, danyo neer slaat en ook niet als Rico op de een of andere manier van saki wint, ook al denk ik dat saki dit makkelijk moet hebben. Xerxes vind ik te wisselvallig, kan zimmerman worden in ronde 1 KO.

wordt echt een gruwelijk goede avond morgen. lang lang niet zo een top gala gehad.

Kemal
12-10-2013, 08:16
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=TG1UqyPviVI

Kemal
12-10-2013, 08:16
http://www.youtube.com/watch?v=KKZ5SA10BWw&feature=player_detailpage

Kemal
12-10-2013, 08:16
Trouwens wel een dikker card hoor!

Wheelie
12-10-2013, 10:06
"Saki (http://gloryworldseries.com/en/fighters/view/130) is the favorite for the tournament? It doesn’t matter to me. If everyone is happy with Saki let them be happy with Saki - until I f--king smash him this Saturday," snaps Rico Verhoeven, one quarter of the GLORY 11 CHICAGO (http://gloryworldseries.com/en/events/view/367) Heavyweight Championship Tournament.

RedDawn
12-10-2013, 10:35
Wanneer heeft Verhoeven iemand voor het laatst "gesmashed"? Voor zo'n grote zwaargewicht scoort hij verrassend weinig KO's,