PDA

View Full Version : Chael Sonnen interview met Anderson Silva over o.a. Weidman en GSP



king
03-07-2013, 15:25
https://www.youtube.com/watch?v=KupiFc6y-GI&feature=player_embedded#at=312

Asura
03-07-2013, 15:40
Echt doelloos hem te interviewen zonder tolk, dan zeuren ze hier over zimmerman ^^

Diz
03-07-2013, 16:52
Hij lijkt veel vragen niet goed te begrijpen inderdaad, maar toch vind ik het erg mooi om te zien dat uitgerekend Chael Sonnen dit interview met Anderson houdt... Toch leuk om te zien dat die gasten elkaar uiteindelijk wel respecteren...

T15Boxing
03-07-2013, 17:35
Haha "If I don't cheat will you fight me one more time?"

Ellen
03-07-2013, 20:27
Hij lijkt veel vragen niet goed te begrijpen inderdaad, maar toch vind ik het erg mooi om te zien dat uitgerekend Chael Sonnen dit interview met Anderson houdt... Toch leuk om te zien dat die gasten elkaar uiteindelijk wel respecteren...

2x ik dacht ook 'Chael Sonnen interview met Anderson Silva?' maar idd wel tof om te zien!

mmacentral
03-07-2013, 21:50
Geweldig dat Chael dit doet, uitgerekend met Anderson idd. Overigens wazig dat Anderson nu zo gebrekkig Engels lijkt te spreken. Zoals Chael al eens zei "He speaks the King's". Ik heb ook wel eens een filmpje (met Steven Seagal of all people) gezien waarin Anderson veel beter Engels spreekt. Maar ja boeie. Ik denk dat ie Weidman een lesje gaat leren zaterdag.