PDA

View Full Version : UNIFICATIE BONDEN IN NEDERLAND



Glen
04-07-2013, 13:59
Bron: Face Book

Sectie Ringcontactsporten FOG (https://www.facebook.com/pages/Sectie-Ringcontactsporten-FOG/341608982635094?ref=stream&hc_location=stream)

Wederom een belangrijke gebeurtenis mbt MT KB en MMA in Nederland.

Na onderhandelingen die ongeveer een jaar geleden zijn begonnen is het zover.
Glen Huisman en Tim van Duin cs van de WMTA zijn vanaf heden 04 juli 2013 opgenomen in de Sectie RCS FOG (NOVER/WFCA) en zullen in Nederland als ex WMTA deel gaan nemen als officials bij vechtsportevenementen onder auspiciën van de Sectie (NOVER/WFCA).

(Glen en Tim hebben hun VOG overlegd en hebben kennisgenomen van en zich geconformeerd aan de Kernwaarden van de Sectie RCS FOG).

rollermanskunk
04-07-2013, 16:08
Dat is heel goed nieuws! Welke bonden zitten nu nog niet onder de FOG?

NO GUTS NO GLORY
04-07-2013, 16:17
Dat is heel goed nieuws! Welke bonden zitten nu nog niet onder de FOG?

De WAKO, MON en VBVP.

Sadix
04-07-2013, 17:13
Dus WMTA bestaat niet meer en gaat verder onder de Nover/WFCA?

Ik vond de WMTA persoonlijk de beste, rechtvaardigste en eerlijkste bond. Vind het jammer als daar verandering in komt.

Glen
04-07-2013, 18:14
Dank voor het compliment Sadix,

'Ik vond de WMTA persoonlijk (http://www.mixfight.nl/forum/#) de beste, rechtvaardigste en eerlijkste bond.
Vind het jammer als daar verandering in komt.'

Euhh, nee, daar komt geen verandering in, we zijn wie we zijn!!

Het beestje krijgt een andere naam, als dat nodig is om het vechtsport klimaat te verbeteren dan moet dat gewoon gebeuren.

Maupie
04-07-2013, 20:06
cool :)

Richelieu
04-07-2013, 21:12
Goede zet heren!!!

Kemal
04-07-2013, 23:36
Goed bezig!!

Leventdepevent
04-07-2013, 23:49
alle neuzen dezelfde kant op daar gaat het om

m.g
08-07-2013, 00:28
goed bezig!!

de Stiep
14-07-2013, 16:53
Een " Blue Band goede start" . Goed gevoel bij.

Coldcrust
14-07-2013, 17:01
Een " Blue Band goede start" . Goed gevoel bij.

Misschien moet wel ff duidelijk worden gemaakt dat de WAKO en de WPTBL inmiddels samen waren gegaan maar dat die stap door Henk Verschuur persoonlijk is ''verboden" om onduidelijke redenen.

Er worden hele hele vieze spelletjes gespeeld binnen die FOG, neem dat van mij aan

Anderson
15-07-2013, 00:26
die naam kwam me bekend voor.

http://www.youtube.com/watch?v=-lAI7CG8VnU

onze Yoda

NO GUTS NO GLORY
15-07-2013, 00:58
Misschien moet wel ff duidelijk worden gemaakt dat de WAKO en de WPTBL inmiddels samen waren gegaan maar dat die stap door Henk Verschuur persoonlijk is ''verboden" om onduidelijke redenen.

Er worden hele hele vieze spelletjes gespeeld binnen die FOG, neem dat van mij aan

X2! Sorry stiepie, maar KIM-YONG-IL is er niks bij ;).... en Coldcrust laat alleen nog maar het topje van het topje van de ijsberg zien.....:blush::blush::blush:

appelsap
15-07-2013, 02:57
In de 20 jaar dat ik tegen dit wereldje aan schuur heb ik nog nooit iets goeds gehoord over H.V. Hoe kan die man zich altijd overal tussen wurmen?....

Bromios
15-07-2013, 12:40
Dan mieter je toch gewoon die Verschuur er uit ? Of is dat ingewikkeld ?

RedDawn
15-07-2013, 13:07
In de 20 jaar dat ik tegen dit wereldje aan schuur heb ik nog nooit iets goeds gehoord over H.V. Hoe kan die man zich altijd overal tussen wurmen?....

Verbaast mij niks. Het is ook een enorme blaaskaak. In Moskou probeerde hij eens het binkie uit te hangen. Dat durfde hij alleen maar omdat hij wat zware jongens bij zich had, maar die lieten hem gewoon zitten en toen toen kreeg meneertje flink wat klappen. ;)

Richelieu
15-07-2013, 13:28
X2! Sorry stiepie, maar KIM-YONG-IL is er niks bij ;).... en Coldcrust laat alleen nog maar het topje van het topje van de ijsberg zien.....:blush::blush::blush:

Toch ben ik wel erg benieuwd naar de rest aangezien Verschuur zelf nog pleitte tijdens de sportconferentie in Amsterdam, om de koppen gemeenschappelijk bij elkaar te steken.

NO GUTS NO GLORY
15-07-2013, 14:14
Toch ben ik wel erg benieuwd naar de rest aangezien Verschuur zelf nog pleitte tijdens de sportconferentie in Amsterdam, om de koppen gemeenschappelijk bij elkaar te steken.

Die uitspraak klopt (ik zat achter hem toen hij die opmerking maakte), maar wat er vervolgens allemaal daarna gebeurd is, daar weten Coldcrust en ik genoeg van om een hele encyclopedie mee te vullen......

Richelieu
15-07-2013, 14:21
Oke, een wiki page is imo al voldoende......

Zou wel een stuk meer helderheid en duidelijkheid verschaffen voor de Mixfight lezers en vechtsport geintereseerden.

NO GUTS NO GLORY
15-07-2013, 14:44
Ik ben ervan overtuigd dat het grootste gedeelte van de mixfight forumbroeders heus wel ongeveer weet hoe het zit. Iedereen heeft oren en ogen plus een gezond verstand. Als Coldcrust en ik alles in detail zouden moeten beschrijven, krijg je eerder een effect van; "Oh, zie je wel, dat dacht ik al" of andere gelijkwaardige varianten. HV weet dondersgoed hoe het zit, alleen is hij niet meer de enige die het weet. Het enige wat ik je wel kan vertellen is, dat er binnen een aantal maanden iets gaat gebeuren, waardoor er een " bijzondere" situatie zal ontstaan in de Nederlandse kickboksscene. Wordt Vervolgd......

Richelieu
15-07-2013, 14:48
Dan gaan we dat zeker zien en volgen! Bedankt voor je reply.

cornelus
15-07-2013, 17:38
Ik weet er de ballen van maar H.V. is toch een soort Steven Seagal van de lage landen?

Coldcrust
15-07-2013, 18:14
Dan mieter je toch gewoon die Verschuur er uit ? Of is dat ingewikkeld ?

Dat is ingewikkeld want Verschuur is de baas van de FOG en niemand lijkt zijn handen eraan te willen branden en de NOC#NSF lijkt het kickboksen niet belangrijk genoeg te vinden om zich ervan te vergewissen dat meneer Verschuur volgens de regels speelt. Maar bij mijn weten moet,volgens de statuten er binnenkort een einde gaan komen aan de regeerperiode van meneer Verschuur omdat zijn termijn er dan op zit.

Coldcrust
15-07-2013, 18:20
Toch ben ik wel erg benieuwd naar de rest aangezien Verschuur zelf nog pleitte tijdens de sportconferentie in Amsterdam, om de koppen gemeenschappelijk bij elkaar te steken.

Ja en ook op dit forum werden alle bonden een warm welkom geheten binnen de fijne FOG familie maar de realiteit is anders.
Kandidaat leden worden aan het lijntje gehouden of met slinkse spelletjes het bos in gestuurd,..Verschuur laat mensen op afspraken komen naar Papendal om vervolgens niet op te komen dagen,zonder excuus voor-of achteraf..zegt dingen toe,is vervolgens weer onbereikbaar en wat dies meer zij. Verder verdraait hij dingen,draait om directe vragen heen of liegt er lustig op los en dat alles met een dedain van heb ik jou daar.

lopez86
15-07-2013, 19:13
Het was alweer ff geleden dat er heerlijke roddels en dergelijke naar buiten werden gebracht.
En dit is alweer het 2e topic vandaag... smullen!
Lijkt wel Sinterkessemus hiero.

Coldcrust
16-07-2013, 12:43
Het was alweer ff geleden dat er heerlijke roddels en dergelijke naar buiten werden gebracht.
En dit is alweer het 2e topic vandaag... smullen!
Lijkt wel Sinterkessemus hiero.

Ik heb geen roddels geplaatst