PDA

View Full Version : Michael Duut



Wheelie
06-07-2013, 12:28
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_TdDHK1vNW4

Italian*Berlusconi*
06-07-2013, 12:38
nice!

tarantula
06-07-2013, 16:56
Een highlight van 2 of 3 partijen die er niet spectaculair uitzag, het enige wat opvalt is die stairdowns.
Er is nog veel werk voor deze jongen voordat hij bij de mensen van highlights behoort, met alle respect voor Duut natuurlijk hij is een knokker dus respect.

Kemal
06-07-2013, 19:39
Wat een krijger!

Nosferatu187
06-07-2013, 20:01
Een highlight van 2 of 3 partijen die er niet spectaculair uitzag, het enige wat opvalt is die stairdowns.
Er is nog veel werk voor deze jongen voordat hij bij de mensen van highlights behoort, met alle respect voor Duut natuurlijk hij is een knokker dus respect.

vind ik ook, ik vind hem onsportief trouwens, onvolwassen ik heb in ieder geval geen hoge pet van hem op.

lopez86
06-07-2013, 20:26
vind ik ook, ik vind hem onsportief trouwens, onvolwassen ik heb in ieder geval geen hoge pet van hem op.

Klopt allemaal.
En hij is ook arrogant.
Maar het is wel een knokker zeg pff.

blackadder
06-07-2013, 20:28
vind ik ook, ik vind hem onsportief trouwens, onvolwassen
Ik vind dat inmiddels wel meevallen.

gieloe
06-07-2013, 21:23
Je weet dat het met het huidige kickbox niveau slecht gesteld is als je van dit soort vechters een highlight door je strot heen geduwd krijgt T-T

Pansier
06-07-2013, 21:46
Ik vraag me af of hij tegen Tyrone Spong niet door kon.

Ellen
07-07-2013, 01:02
Mooi in elkaar gezet maar dat 'trap zijn kop er af godverdomme' mag er van mij wel uit.

LeeMurray
07-07-2013, 12:57
Ik respecteer elke vechter die de ring instapt om ons te vermaken (n/h), maar ik heb me de laatste tijd serieus afgevraagd waarom we Michael Duut op bepaalde gala's zagen. Ik heb het dan niet eens over het feit dat hij een aantal keer heeft nagetrapt en zich onsportief heeft gedragen in de ring. Zeer beperkte brawler met alle respect. Hij heeft mij simpelweg nooit aangesproken als vechter..

Anderson
07-07-2013, 13:12
idd

Nosferatu187
07-07-2013, 14:36
yep

Rverm
07-07-2013, 19:14
Hij komt idd altijd om te knokken, maar dat is ook logisch als je tegen iedereen de underdog bent. Dan moet je hopen op een gelukje. Vrij beperkte vechter, wel spectaculair. Tja, en die vrouw die door het filmpje schreeuwt... Top reclame voor de sport om dat in een highlight te plaatsen... ;)

Nosferatu187
07-07-2013, 19:46
ja maar dat is het hem juist tegen tyrone had hij echt niks te verliezen daarom begon hij als een gek te slaan, en dan had hij nog het geluk dat hij tyrone de eerste 10 seconden vloerde.

Richelieu
07-07-2013, 22:16
Mooi in elkaar gezet maar dat 'trap zijn kop er af godverdomme' mag er van mij wel uit.

hahaha, idd!

Stefan Berkenpas
09-07-2013, 07:42
Normaal reageer ik niet op dit soort topics, maar omdat het hier in mijn ogen ernstige onterechte kritiek op een van mijn vechters betreft wil ik graag toch even reageren.

Michael is een jonge vechter die de laatste 2 jaar enorm is gegroeid, als mens en als vechter. Dageijks rijdt hij 2x heen en weer vanuit zijn woonplaats bij Groningen om te trainen bij mij in Leeuwarden, of bij Andre Mannaart in Amsterdam, hij traint hard en heeft alles over voor de sport en om de top te bereiken, het afgelopen jaar heeft hij tegenstanders van wereldformaat verslagen ) o.a Ricardo vd Bos , Steve McKinnon , en hij is een van de weinige vechters in de wereld die Tyronne Spong met een prachtig getimde combinatie naar het canvas sloeg, dit lukt echt niet met alleen maar beperkt brawlen, Michael zijn boksen is van hoog niveau en het trappen en de taktiek worden met de week beter. Michael is een complete vechter en daarom heeft hij ook een contract bij Glory.

Ik nodig iedereen uit die hier in deze topic kritiek op Michael levert om een aantal trainingen van Michael bij te wonen ( in Leeuwarden of Amsterdam) en ga ik graag met jullie de discussie aan. Als je kritiek wil leveren of een mening wil ventileren mag dat uiteraard, maar doe dit dan wel met alle feiten....

Het "sla zijn kop eraf"komt overigens van de supporters van de tegenpartij in een gevecht van Michael, en ik vind ook dat dit niet thuis hoort in en om de ring.

Osu
Stefan Berkenpas
Mejiro Gym FRL

andyhugfan
09-07-2013, 09:30
Normaal reageer ik niet op dit soort topics, maar omdat het hier in mijn ogen ernstige onterechte kritiek op een van mijn vechters betreft wil ik graag toch even reageren.

Michael is een jonge vechter die de laatste 2 jaar enorm is gegroeid, als mens en als vechter. Dageijks rijdt hij 2x heen en weer vanuit zijn woonplaats bij Groningen om te trainen bij mij in Leeuwarden, of bij Andre Mannaart in Amsterdam, hij traint hard en heeft alles over voor de sport en om de top te bereiken, het afgelopen jaar heeft hij tegenstanders van wereldformaat verslagen ) o.a Ricardo vd Bos , Steve McKinnon , en hij is een van de weinige vechters in de wereld die Tyronne Spong met een prachtig getimde combinatie naar het canvas sloeg, dit lukt echt niet met alleen maar beperkt brawlen, Michael zijn boksen is van hoog niveau en het trappen en de taktiek worden met de week beter. Michael is een complete vechter en daarom heeft hij ook een contract bij Glory.

Ik nodig iedereen uit die hier in deze topic kritiek op Michael levert om een aantal trainingen van Michael bij te wonen ( in Leeuwarden of Amsterdam) en ga ik graag met jullie de discussie aan. Als je kritiek wil leveren of een mening wil ventileren mag dat uiteraard, maar doe dit dan wel met alle feiten....

Het "sla zijn kop eraf"komt overigens van de supporters van de tegenpartij in een gevecht van Michael, en ik vind ook dat dit niet thuis hoort in en om de ring.

Osu
Stefan Berkenpas
Mejiro Gym FRL

Zo! ik kan de sprinkhanen horen tjirpen.... ;)

Tykill
09-07-2013, 09:35
Normaal reageer ik niet op dit soort topics, maar omdat het hier in mijn ogen ernstige onterechte kritiek op een van mijn vechters betreft wil ik graag toch even reageren.

Michael is een jonge vechter die de laatste 2 jaar enorm is gegroeid, als mens en als vechter. Dageijks rijdt hij 2x heen en weer vanuit zijn woonplaats bij Groningen om te trainen bij mij in Leeuwarden, of bij Andre Mannaart in Amsterdam, hij traint hard en heeft alles over voor de sport en om de top te bereiken, het afgelopen jaar heeft hij tegenstanders van wereldformaat verslagen ) o.a Ricardo vd Bos , Steve McKinnon , en hij is een van de weinige vechters in de wereld die Tyronne Spong met een prachtig getimde combinatie naar het canvas sloeg, dit lukt echt niet met alleen maar beperkt brawlen, Michael zijn boksen is van hoog niveau en het trappen en de taktiek worden met de week beter. Michael is een complete vechter en daarom heeft hij ook een contract bij Glory.

Ik nodig iedereen uit die hier in deze topic kritiek op Michael levert om een aantal trainingen van Michael bij te wonen ( in Leeuwarden of Amsterdam) en ga ik graag met jullie de discussie aan. Als je kritiek wil leveren of een mening wil ventileren mag dat uiteraard, maar doe dit dan wel met alle feiten....

Het "sla zijn kop eraf"komt overigens van de supporters van de tegenpartij in een gevecht van Michael, en ik vind ook dat dit niet thuis hoort in en om de ring.

Osu
Stefan Berkenpas
Mejiro Gym FRL

Beetje jammer van de highlight in dat geval. Daardoor lijkt het wel alsof zijn team het roept. Misschien een idee om zelf een mooie highlight uit te brengen na nog een paar partijen?

Ik zal hem in de gaten houden in de toekomst. Ben benieuwd.

MaTo
09-07-2013, 21:12
Normaal reageer ik niet op dit soort topics, maar omdat het hier in mijn ogen ernstige onterechte kritiek op een van mijn vechters betreft wil ik graag toch even reageren.

Michael is een jonge vechter die de laatste 2 jaar enorm is gegroeid, als mens en als vechter. Dageijks rijdt hij 2x heen en weer vanuit zijn woonplaats bij Groningen om te trainen bij mij in Leeuwarden, of bij Andre Mannaart in Amsterdam, hij traint hard en heeft alles over voor de sport en om de top te bereiken, het afgelopen jaar heeft hij tegenstanders van wereldformaat verslagen ) o.a Ricardo vd Bos , Steve McKinnon , en hij is een van de weinige vechters in de wereld die Tyronne Spong met een prachtig getimde combinatie naar het canvas sloeg, dit lukt echt niet met alleen maar beperkt brawlen, Michael zijn boksen is van hoog niveau en het trappen en de taktiek worden met de week beter. Michael is een complete vechter en daarom heeft hij ook een contract bij Glory.

Ik nodig iedereen uit die hier in deze topic kritiek op Michael levert om een aantal trainingen van Michael bij te wonen ( in Leeuwarden of Amsterdam) en ga ik graag met jullie de discussie aan. Als je kritiek wil leveren of een mening wil ventileren mag dat uiteraard, maar doe dit dan wel met alle feiten....

Het "sla zijn kop eraf"komt overigens van de supporters van de tegenpartij in een gevecht van Michael, en ik vind ook dat dit niet thuis hoort in en om de ring.

Osu
Stefan Berkenpas
Mejiro Gym FRL

Maar, dan nog heeft Michael ondanks zijn harde trainen en het eventuele talent bij mij als kijker afgedaan na het eerste gevecht die ik heb mogen zien van hem door het onsportieve gedrag in de ring.

Nosferatu187
09-07-2013, 23:18
en hij is een van de weinige vechters in de wereld die Tyronne Spong met een prachtig getimde combinatie naar het canvas sloeg

Je bedoeld dat hij geluk had ja, niks getimed jongen.

blade
10-07-2013, 00:33
Je bedoeld dat hij geluk had ja, niks getimed jongen.


idd zoals mijn opa altijd zei als je maar vaak genoeg om je heen slaat zal je altijd wel een keer wat raken

The Bulldog
10-07-2013, 16:43
Een ruw talent imo....nog niet veel ervaring op hoogste nivo waardoor h8j brawlent over komt .



Als h8j zo door ontwikkeld dan zie ik hem over 2 jaar wel als een top5 bij Glory...

Natrappen moet ie niet meer doen idd.....succes Duut...

joshhgv
10-07-2013, 17:36
Ik vind het ook allemaal een beetje slap gelul.

Na de winst op koos in hgv ben ik hem ook een beetje gaan volgen, ook op de galas waar ik zelf mocht een keertje mocht knokken van dichtbij.
professionele jongen met een mentaliteit van een leeuw.
Kijk altijd zeer uit naar partijen van hem.
De 2 nederlandse upcoming vechters zijn voor mij echt Verhoeven en Duut.

LeeMurray
13-07-2013, 20:03
Een trainer is natuurlijk niet objectief. Op zich begrijpelijk maar ga mensen niet aanvallen omdat hun mening over jouw vechter afwijkt van jouw subjectieve mening. Niemand zegt dat Michael er niet hard voor werkt, maar als vechter spreekt hij mij niet echt aan. Qua techniek vind ik hem vrij beperkt en ik ben niet de enige. Door opgefokt en onsportief gedrag heeft ie wat goodwill verspeeld bij gasten die regelmatig gala's bezoeken zoals ondergetekende. Respecteer andere meningen en houd je emoties in bedwang...

Nosferatu187
13-07-2013, 20:06
Een trainer is natuurlijk niet objectief. Op zich begrijpelijk maar ga mensen niet aanvallen omdat hun mening over jouw vechter afwijkt van jouw subjectieve mening. Niemand zegt dat Michael er niet hard voor werkt, maar als vechter spreekt hij mij niet echt aan. Qua techniek vind ik hem vrij beperkt en ik ben niet de enige. Door opgefokt en onsportief gedrag heeft ie wat goodwill verspeeld bij gasten die regelmatig gala's bezoeken zoals ondergetekende. Respecteer andere meningen en houd je emoties in bedwang...

dat zeg ik dus ja precies.

Lionheart
14-07-2013, 16:49
Duut is leuk als opvulling op een gala, maar heb geen hoge pet van de beste man..
Zijn arrogante houding is ook overbodig, de beste man heeft nog niets bereikt in het kickboxen.

adenane
14-07-2013, 18:52
Jammer dat de meesten Duut alleen maar kennen (of zich herinneren) van zijn wangedrag tegen Anderson Silva. Maar denk dat het ook komt door de zenuwen/adrenaline was dat hij zich zo gedroeg. Ik praat het niet goed, maar iedereen reageert er anders op wanneer hij voor het eerst bij zo'n grote organisatie (It's Showtime) op een zo'n groot evenement (Farewell fight van Badr Hari tegen Gokhan Saki) dicht bij huis (in Leeuwarden) mag vechten. En als het dan niet loopt zoals je wilt (Silva was de betere vechter) dan doe je wel eens rare dingen.

Maar als je Duut kent, is het helemaal niet zo'n arrogante jongen als dat hij hier wordt afgeschilderd, totaal niet. En hij kan heus wel want anders vroeg Bigfoot Silva hem niet om hem te helpen met de voorbereiding voor zijn partij tegen Overeem.

Geef Duut nog een paar jaar en dan wordt hij echt wel een top 5 zwaargewicht vechter. Helemaal met een hoek als Stefan, Andre (Mannaart) en Rob (Kaman).

LeeMurray
14-07-2013, 19:00
Tegen die Afrikaanse vechter van Simson trapte hij ook na (ben naam ff kwijt). Deze gozer heeft zich meer dan eens misdragen in de ring. Daarnaast spreekt hij mij, en met mij veel anderen, niet echt aan als vechter. Moet kunnen toch. Niemand zegt dat ie buiten de ring niet een aardige jongen is.

blackadder
14-07-2013, 19:12
Badr Hari
En als iemand zich binnen en buiten de ring heeft misdragen is het Hari wel. Maar dan heb je gelijk weer een legioen fanboys die het met allemaal onzin weer goed komen praten.

joshhgv
16-07-2013, 17:43
Wat een kansloos gezeur is dit allemaal weer. De helft heeft nog geen eens in een ring gestaan haha.

Laat michael lekker knokken, die komt er wel.

En verspil je energie liever aan lekker knallen in de gym.

Nosferatu187
16-07-2013, 18:47
waarom kansloos? hier word gewoon de waarheid verteld.

joshhgv
16-07-2013, 22:14
kansloos ja. er word hier gezegd dat hij nog niks heeft bereikt.
lekker is dat. Top 10 vechter van lhw glory.
weet je waar je niks mee bereikt?
lui achter de pc zitten

Nosferatu187
16-07-2013, 23:21
hij heeft ook helemaal niks bereikt.

Richelieu
16-07-2013, 23:22
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lyufmmtn711qdddnho1_500.jpg

Nosferatu187
16-07-2013, 23:31
http://www.youtube.com/watch?v=sCNrK-n68CM

joshhgv
16-07-2013, 23:32
nee joh je hebt helemaal gelijk. je fietst zo de top 10ranking in. Hadden we zonder wat te bereiken allemaal zo ingestaan.
Dat bedoel ik dus met kansloos.

Nosferatu187
16-07-2013, 23:34
nee joh je hebt helemaal gelijk. je fietst zo de top 10ranking in. Hadden we zonder wat te bereiken allemaal zo ingestaan.
Dat bedoel ik dus met kansloos.

waar heb jij het dan over? ben je verliefd op hem dat je zo emotioneel word?

joshhgv
16-07-2013, 23:48
haha, gelukkig heb je jezelf eindelijk ongelijk gegeven. Mooi om te zien dat we ook nog met kinderlijke uitspraken te maken hebben. Nu kan ik het allemaal wel begrijpen.

Ik ga slapen hard getrained namelijk;) ben erg moe. slaaplekker!

Nosferatu187
17-07-2013, 00:01
nou ik heb sterke twijfels dat jij het begrepen hebt.