PDA

View Full Version : Boksen lol



king
10-07-2013, 11:59
Weet niet of het een repost is, maar ik vond hem te grappig om niet te posten... :lol:


http://www.youtube.com/watch?v=LC3zI-mVaDY

Anderson
10-07-2013, 12:22
oud maar hij blijft grappig

onne1983
10-07-2013, 13:14
Ook nog steeds grappig dat het mensen niet opvalt dat het 2 partijen zijn die samengevoegd zijn. Na het betreden van de ring heeft hij ineens hele andere handschoenen aan!

Nelisje
10-07-2013, 14:24
Alleen zijn gedrag in de ring lijkt me al zat om je ziek te lachen.. dat zijn opkomst ook maf is is leuk om erbij te laten zien.

Dit is overigens wel een teken dat ik heel dat trash talken niet snap. Als je eerst een grote bek hebt of jezelf voordoet alsof je gods gift aan de sport bent en daarna afgemaakt wordt.. zo'n gezichtsverlies zou ik niet mee kunnen leven, maja mijn woord is mijn woord en mijn eer is mijn eer. Als ik iets beloof dan wil ik het ook na komen en anders zeg ik dat ik mijn best doe. Is helaas voor veel mensen ver te zoeken.

easy01
10-07-2013, 17:42
Ook nog steeds grappig dat het mensen niet opvalt dat het 2 partijen zijn die samengevoegd zijn. Na het betreden van de ring heeft hij ineens hele andere handschoenen aan!

Onne,

Je bent scherp man. Het was mij niet eens opgevallen.
Misschien sloeg hij de dag dat hij dit dansje deed zijn tegenstander helemaal aan gort.

In ieder geval zat deze er lekker op en kon hij effetjes uitslapen en nadenken over een nieuw dansje.:lol:

Kemal
10-07-2013, 20:46
haha wat een clown

Diz
10-07-2013, 21:14
Hahaha fokking grappig dit!