PDA

View Full Version : Glory NY Eurosport blunder Ronald Wustenberg



marcelt
12-07-2013, 10:40
Zit net mijn opname van Glory NY op Eurosport te kijken. Tijdens het gevecht van Anderson " Braddock" Silva begint Ronald over de verrichting van Silva in Shooto, Pride, Cage Rage en UFC,nl vml. middleweight champion. Sjonge jonge. Ok hij had zijn huiswerk gedaan, maar niet zo goed. Hij volgt het dus kennelijk helemaal niet als hij denkt dat Anderson Braddock Silva en Anderson the Spider Silva dezelfde zijn.

Diz
12-07-2013, 10:46
Whahahaha!!! Wat een pannekoek!

mario the count
12-07-2013, 10:54
hahaah WTF, meen je dat nou? Het wordt nu toch echt tijd voor een andere commentator, je kan net zo goed mart smeets neerzetten.

Richelieu
12-07-2013, 10:56
Probleem is dat Ronald, maar ook bijv. een Henk Verschuur, alles bij Eurosport nog op de automatische piloot doen en veelal praten over zaken die in het verleden liggen toen men beide nog meer actiever was. Ze verzaken dus om zich in te lezen in de actuele stand van zaken. Dat mogen we als kritische kijker van deze heren zeker verwachten, aangezien ze dit babbelwerk echt niet gratis verrichten.....

mario the count
12-07-2013, 11:11
Probleem is dat Ronald, maar ook bijv. een Henk Verschuur, alles bij Eurosport nog op de automatische piloot doen en veelal praten over zaken die in het verleden liggen toen men beide nog meer actiever was. Ze verzaken dus om zich in te lezen in de actuele stand van zaken. Dat mogen we als kritische kijker van deze heren zeker verwachten, aangezien ze dit babbelwerk echt niet gratis verrichten.....
Hun interesse in de sport is dus ver te zoeken, en dat terwijl ze er voor betaald krijgen. De gemiddelde mixfight.nl bezoeker heeft meer kennis van de sport en zijn vechters, eigenlijk ronduit schandalig. Het ergste is dat de kijkers met niet heel veel verstand van de sport verkeerde info krijgen. Als een commentator dingen roept, ga je ervan uit dat het klopt. Vervolgens meng je je een keer in een discussie met die info en sta je voor lul omdat meneer de commentator net zoveel verstand heeft van kickboksen als van onderwatertennis.

Richelieu
12-07-2013, 11:40
Hun interesse in de sport is dus ver te zoeken, en dat terwijl ze er voor betaald krijgen. De gemiddelde mixfight.nl bezoeker heeft meer kennis van de sport en zijn vechters, eigenlijk ronduit schandalig. Het ergste is dat de kijkers met niet heel veel verstand van de sport verkeerde info krijgen. Als een commentator dingen roept, ga je ervan uit dat het klopt. Vervolgens meng je je een keer in een discussie met die info en sta je voor lul omdat meneer de commentator net zoveel verstand heeft van kickboksen als van onderwatertennis.

Probleem is dat ze op dit moment verzaken. Denk dat we Ronald wel erg dankbaar mogen zijn voor het gegeven dat hij er wel voor gezorgd heeft dat Eurosport zich überhaupt voor kick- en thaiboksen ging interesseren. In dat opzicht heeft hij veel voor de sport betekent, maar dat betekent imo niet dat hij achterover kan leunen en de kijkers verkeerde informatie kan gaan verschaffen.

mario the count
12-07-2013, 11:48
Probleem is dat ze op dit moment verzaken. Denk dat we Ronald wel erg dankbaar mogen zijn voor het gegeven dat hij er wel voor gezorgd heeft dat Eurosport zich überhaupt voor kick- en thaiboksen ging interesseren. In dat opzicht heeft hij veel voor de sport betekent, maar dat betekent imo niet dat hij achterover kan leunen en de kijkers verkeerde informatie kan gaan verschaffen.
Precies!!

mario the count
12-07-2013, 11:57
Ik hoor mart smeets trouwens al "ja hoor mensen daar is tie, tientallen jaren geleden als eerste mens op de maan, en nu als eerste over de streep in de tour de france" .

Ulis-E
12-07-2013, 12:05
wustenberg als commentator? serieus? vond hem zowiezo echt geen goede ringspeaker (dan druk ik me zacht uit) maar wist niet dat hij ook commentaar leverde op wedstrijden..

vind het wel flink tijd voor verjonging, wie van jullie heeft een goeie radio/TV stem??? ;)

Briant
12-07-2013, 13:47
Mart smeets is een walgelijk narcistisch personage, maar hij heeft wel verstand van zaken.

mario the count
12-07-2013, 13:52
Mart smeets is een walgelijk narcistisch personage, maar hij heeft wel verstand van zaken.

Weet je wanneer ik echt een hekel heb gekregen aan die vent, toen hij in de uitzending een jonge sportster helemaal de grond in boorde omdat zij niet meedeed.

Kemal
12-07-2013, 14:16
:lol: foutje bedankt..

RedDawn
12-07-2013, 14:42
:lol: foutje bedankt..

Als je al meer dan 20 jaar meeloopt en dan nog zulke fouten maakt, kan je beter stoppen.

Leventdepevent
12-07-2013, 15:07
bij sommige commentatoren weet je van te voren al dat ze een leuke tv avond naar de klote helpen..........hij is er zo een van

micha
12-07-2013, 16:33
European Champion of the world!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

RedDawn
12-07-2013, 16:51
European Champion of the world!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha!

Sadix
12-07-2013, 21:01
Weet je wanneer ik echt een hekel heb gekregen aan die vent, toen hij in de uitzending een jonge sportster helemaal de grond in boorde omdat zij niet meedeed.

hahaha ja die had ik ook gezien. Echt smeeeeeerig hoe hij dat deed. beelden laten zien en dan vragen, hoe graag had je daar bij willen zijn? of , wat gaat er door je heen als je die beelden ziet? hoe erg baal je dat je er niet bij bent? en dat 10 x haha

mario the count
12-07-2013, 22:31
European Champion of the world!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:lol:

mario the count
12-07-2013, 22:31
hahaha ja die had ik ook gezien. Echt smeeeeeerig hoe hij dat deed. beelden laten zien en dan vragen, hoe graag had je daar bij willen zijn? of , wat gaat er door je heen als je die beelden ziet? hoe erg baal je dat je er niet bij bent? en dat 10 x haha

Ja idd, had echt zin om hem op zn bolle toet te stompen.

Briant
12-07-2013, 23:30
ik parafraseer de man even: iedereen kentde vooroordelen over Marokkanen, maar niemand wist dat ze ook topsport konden bedrijven.

alsof Marokkanen geen topsport kunnen bedrijven en alsof niemand de Marokkaanse topsport kent.

marcelt
13-07-2013, 05:52
Probleem is dat Ronald, maar ook bijv. een Henk Verschuur, alles bij Eurosport nog op de automatische piloot doen en veelal praten over zaken die in het verleden liggen toen men beide nog meer actiever was. Ze verzaken dus om zich in te lezen in de actuele stand van zaken. Dat mogen we als kritische kijker van deze heren zeker verwachten, aangezien ze dit babbelwerk echt niet gratis verrichten..... Dat bedoel ik dus. Braddock is nou niet bepaald een nieuwkomer in kickboksland. Ik "kende" hem al toen ik nog nooit een wedstrijd van hem had gezien. Je mag van commentatoren verwachten dat zij ter zake kundig zijn. Wat een verschil met Royers, die zijn vechters kent en het anders ook eerlijk zegt als het niet zo is.

marcelt
13-07-2013, 06:08
DHr. Worstenberg meest legendarische uitspraak. " The winner of this competition is...a draw"

Ellen
13-07-2013, 11:23
hahaha ja die had ik ook gezien. Echt smeeeeeerig hoe hij dat deed. beelden laten zien en dan vragen, hoe graag had je daar bij willen zijn? of , wat gaat er door je heen als je die beelden ziet? hoe erg baal je dat je er niet bij bent? en dat 10 x haha

http://www.youtube.com/watch?v=RbRxwKgI3ls
plaatsvervangende schaamte

Rverm
13-07-2013, 12:13
Siert de Vos zou top zijn als commentator bij kickboksevenementen op tv. Beetje praten over dat de buurvrouw van Peter Aerts gister in plaats van mayonaise een beetje ketchup bij haar gefrituurde aardappelschijfjes had genomen en dat terwijl het frituurvet nog niet vernieuwd was en ze eigenlijk veel meer zin had in gewone frietjes... Koekoek schreeuwen als er iemand neergaat enzo... lijkt me top :D

ArjanV
13-07-2013, 13:02
LOL :lol:

RedDawn
13-07-2013, 13:16
Siert de Vos zou top zijn als commentator bij kickboksevenementen op tv. Beetje praten over dat de buurvrouw van Peter Aerts gister in plaats van mayonaise een beetje ketchup bij haar gefrituurde aardappelschijfjes had genomen en dat terwijl het frituurvet nog niet vernieuwd was en ze eigenlijk veel meer zin had in gewone frietjes... Koekoek schreeuwen als er iemand neergaat enzo... lijkt me top :D

Hahha!

Diz
13-07-2013, 15:09
Siert de Vos zou top zijn als commentator bij kickboksevenementen op tv. Beetje praten over dat de buurvrouw van Peter Aerts gister in plaats van mayonaise een beetje ketchup bij haar gefrituurde aardappelschijfjes had genomen en dat terwijl het frituurvet nog niet vernieuwd was en ze eigenlijk veel meer zin had in gewone frietjes... Koekoek schreeuwen als er iemand neergaat enzo... lijkt me top :D

Dat zou echt geweldig zijn!

Sierd = baas

dietrik
13-07-2013, 15:35
Ik hoor mart smeets trouwens al "ja hoor mensen daar is tie, tientallen jaren geleden als eerste mens op de maan, en nu als eerste over de streep in de tour de france" .

hahahaha

Anderson
13-07-2013, 16:02
Siert de Vos zou top zijn als commentator bij kickboksevenementen op tv. Beetje praten over dat de buurvrouw van Peter Aerts gister in plaats van mayonaise een beetje ketchup bij haar gefrituurde aardappelschijfjes had genomen en dat terwijl het frituurvet nog niet vernieuwd was en ze eigenlijk veel meer zin had in gewone frietjes... Koekoek schreeuwen als er iemand neergaat enzo... lijkt me top

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sadix
13-07-2013, 18:06
te veel epische quotes in dit topic om ze allemaal op te noemen maar ik heb me geamuseerd!

@ Ellen, hahaha ja te erg he

LeeMurray
13-07-2013, 18:55
Ik herinner me dat moment van Mart Smeets ook nog. Vreselijk. Die Ronald Wustenberg heb ik overigens vaker horen blunderen op eurosport en op gala's. Dit verbaast me dus niets.

e-type
13-07-2013, 19:03
Siert de Vos zou top zijn als commentator bij kickboksevenementen op tv. Beetje praten over dat de buurvrouw van Peter Aerts gister in plaats van mayonaise een beetje ketchup bij haar gefrituurde aardappelschijfjes had genomen en dat terwijl het frituurvet nog niet vernieuwd was en ze eigenlijk veel meer zin had in gewone frietjes... Koekoek schreeuwen als er iemand neergaat enzo... lijkt me top :D


Bier op m'n tablet! Via m'n neus helaas :crying:

mario the count
13-07-2013, 20:57
Bier op m'n tablet! Via m'n neus helaas :crying::lol: