PDA

View Full Version : Volkan Düzgün dood in auto in woonwijk Veghel



Tomcraft86
13-07-2013, 12:32
In een geparkeerde auto in een Veghelse woonwijk is zaterdagochtend kickbokser Volkan Düzgün dood aangetroffen. Hij is doodgeschoten. Bronnen hebben dat bevestigd.

Het slachtoffer werd dood gevonden in een Mercedes op de oprit van zijn huis in Veghel. De woning werd later afgezet met witte schermen. Ervoor staan politiemensen in kogelwerende vesten. De politie zegt dat er geen dreiging bestaat maar dat de maatregelen uit voorzorg zijn.

Düzgün was vorig jaar betrokken bij de vechtpartij op het kickboksgala in Zijtaart, die uitmondde in een fatale schietpartij.

Bron: AD

(http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3475216/2013/07/13/Kickbokser-dood-in-auto-in-woonwijk-Veghel.dhtml)

Afrekening naar aanleiding van schietpartij op het gala van The Battle of Zijtaart?

ARMENIA
13-07-2013, 12:39
tjah, zo gaat dat he..

BC1983
13-07-2013, 13:14
Familievete die alleen verliezers kent, erg triest dit.

RedDawn
13-07-2013, 13:15
Tsja, dat zat er aan te komen.

Ik blijf me trouwens verbazen dat Volkan Duzgan en de promotor The Battle of Zijtaart gewoon konden vechten en promoten. De betreffende bond vond dat schijnbaar allemaal goed, terwijl iedereen wist dat het hier niet om koorknaapjes ging.

PinPoint
13-07-2013, 13:48
Off topic!

e-type
13-07-2013, 13:49
Live by the sword, die by the sword.
Ik heb geen medelijden met dit soort gasten.

marokkaan
13-07-2013, 13:54
tjah, zo gaat dat he..


Ze hebben hem nog best lang laten leven.

Had dit krantenartikel ergens in 2012 verwacht...

Minotauro
13-07-2013, 14:29
Hoe kan het dat hij vrij rond liep trouwens? Dacht dat er laatst enkele veroordelingen waren, waaronder hij ook? Of was het afgeschoven op familie ofzo?

blade
13-07-2013, 14:35
Hoe kan het dat hij vrij rond liep trouwens? Dacht dat er laatst enkele veroordelingen waren, waaronder hij ook? Of was het afgeschoven op familie ofzo?


hij had niet geschoten toen die gozer heeft 16 jaar gekregen (10 jaar dan met goed gedrag) maar de nabestaanden van het slachtoffer vonden dat die volkan opdracht er voor had gegeven maar dat kon niet bewezen worden vandaar dat die vrij vroeg vrij kwam.maar goed dit kon je verwachten

Willm
13-07-2013, 14:40
Kon je op wachten natuurlijk, helaas met de verkeerde mensen problemen gezocht. Ben wel benieuwd hoe Siamak zich nou voelt in zijn kleine celletje.

Mattie73
13-07-2013, 15:33
Kon je op wachten natuurlijk, helaas met de verkeerde mensen problemen gezocht. Ben wel benieuwd hoe Siamak zich nou voelt in zijn kleine celletje.

Er gingen inderdaad al lange tijd geruchten dat de familie van Youssef Sabbahi wraak zou nemen. Het lijkt er sterk op dat dat nu ook gebeurd is.

En Siamak mag denk ik heel blij zijn dat hij in de cel zit, daar is het een stuk veiliger voor hem dan buiten.

Mauro
13-07-2013, 15:40
Triest voor de nabestaanden van goede wil.
Maar dat dit nu een verrassing is...nope.

Minotauro
13-07-2013, 15:44
Wat een wereldje he.. Net als die Amsterdamse onderwereld oorlog nu tussen die jonge Marokkanen. No winners..

Diz
13-07-2013, 16:02
Erg heftig zeg! Maar niet geheel onverwacht inderdaad...

tidelot
13-07-2013, 16:39
Ze hebben hem nog best lang laten leven.

Had dit krantenartikel ergens in 2012 verwacht...

Ze hebben gewacht op de veroordeling anders zou dit waarschijnlijk invloed hebben op de eis

Anderson
13-07-2013, 17:00
Was te verwachten hopelijk is het klaar nu.

phranq
13-07-2013, 17:05
Volgens mij is crimineel een betere verwoording voor een amateur kickbokser.

Harrie Nak
13-07-2013, 17:09
Prima toch dat dit soort gasten elkaar uit de weg ruimen zonder onschuldige slachtoffers te maken. Dit soort hersenlozen kan de maatschappij missen als kiespijn.

Nosferatu187
13-07-2013, 17:26
Prima toch dat dit soort gasten elkaar uit de weg ruimen zonder onschuldige slachtoffers te maken. Dit soort hersenlozen kan de maatschappij missen als kiespijn.

dat is precies wat ik dacht.

Anderson
13-07-2013, 17:29
idd

Sadix
13-07-2013, 17:35
Ali Duzgun kennende, wordt er heel binnenkort dus weer een moord gepleegd.

Rust in Vrede Heval Volkan.

phranq
13-07-2013, 17:37
Ali Duzgun kennende, wordt er heel binnenkort dus weer een moord gepleegd.

Rust in Vrede Heval Volkan.

Eerst zeg je hem kennende word er weer een moord gepleegd, en daarna meteen rust in vrede.. jij spoort echt niet.

Nosferatu187
13-07-2013, 17:40
hij zegt toch niks helemaal niks verkeerds.

phranq
13-07-2013, 17:45
Vind je? Dus iemand die meerdere malen in verband word gebracht met criminele activiteiten, en betrokken is bij een schietpartij waarbij iemand overlijdt, en waar al direct al door hem word aangenomen dat hierdoor weer verder word gemoord en onze sport in een slecht daglicht word gesteld mag rusten in vrede? Steek je kop nog verder in het zand.

phranq
13-07-2013, 17:46
Plus het feit dat Sadix zich zwaar verwonderd dat mensen zich druk maken om het feit dat een weerloos dier word doodgeschoten terwijl er zo veel mensen lijden... hypocritie ten top!!!!

Sadix
13-07-2013, 18:16
Sinds ik op mixfight kom, is phranq de enige die mij neg reps geeft. heb een abbonement er op bij hem. Ik weet ook niet echt wat zijn probleem met mij is.

Ik kon Volkan persoonlijk, dus zo raar was mijn bericht niet.

Phranq, ik stuur je een doos tissues op want jij heb serieus echt problemen.

phranq
13-07-2013, 18:21
Dat zeg ik, hypocriete struisvogelpolitiek, en speel het lekker op de man. Je zegt inderdaad vaker domme dingen, en daar krijg je negreps voor, daar zijn ze voor bedoeld, maar je kan ze op 1 hand tellen en dat weet je donders goed.. mocht je daar anders over denken mag je alle negreps die je van mij hebt gekregen hier quoten. En goed om te weten met wat soort mensen jij om gaat. Dat verklaart wel een en ander.

Het stoort me mateloos dat mensen die nog geen 10 amateurwedstrijden hebben gevochten worden betiteld als kickbokser, en het stoort me nog meer dat mensen zoals jij deze mensen nog het beste wensen. Als je een beetje fatsoen in je donder had gehad had je gewoon je mond gehouden. Maar willens en wetens posten dat je hem nog het beste gunt, nee.

Pahlavan
13-07-2013, 18:28
Prima toch dat dit soort gasten elkaar uit de weg ruimen zonder onschuldige slachtoffers te maken. Dit soort hersenlozen kan de maatschappij missen als kiespijn.

Precies.

phranq
13-07-2013, 18:40
Laat ik nog even wat toelichten. Dat de man is overleden is een drama voor hem en voor zijn familie, laat daar geen misverstand over bestaan. Daar zal je mij niet over horen twisten. Maar dit hoort imo niet thuis op een vechtsportforum, dat heeft er namelijk helemaal niets mee te maken.

Sadix
13-07-2013, 18:40
Dat zeg ik, hypocriete struisvogelpolitiek, en speel het lekker op de man. Je zegt inderdaad vaker domme dingen, en daar krijg je negreps voor, daar zijn ze voor bedoeld, maar je kan ze op 1 hand tellen en dat weet je donders goed.. mocht je daar anders over denken mag je alle negreps die je van mij hebt gekregen hier quoten. En goed om te weten met wat soort mensen jij om gaat. Dat verklaart wel een en ander.

Het stoort me mateloos dat mensen die nog geen 10 amateurwedstrijden hebben gevochten worden betiteld als kickbokser, en het stoort me nog meer dat mensen zoals jij deze mensen nog het beste wensen. Als je een beetje fatsoen in je donder had gehad had je gewoon je mond gehouden. Maar willens en wetens posten dat je hem nog het beste gunt, nee.

Sorry gap maar dit stukje is zo onder de maat dat ik er niet inhoudelijk op ga reageren.

Een hele prettige middag kerel

phranq
13-07-2013, 18:53
Je reactie zegt genoeg, je hebt geen weerwoord..ik had ook niet anders van je verwacht.

Facade
13-07-2013, 18:58
Laat ik nog even wat toelichten. Dat de man is overleden is een drama voor hem en voor zijn familie, laat daar geen misverstand over bestaan. Daar zal je mij niet over horen twisten. Maar dit hoort imo niet thuis op een vechtsportforum, dat heeft er namelijk helemaal niets mee te maken.

Maar het raakt de vechtsportwereld natuurlijk wel, zeker met het oog op de voorgeschiedenis in Zijtaart. Het lijkt me daarom niet meer dan logisch dat dit onderwerp hier besproken kan worden.

Je beschuldigt daarnaast anderen van een struisvogelhouding, maar kiest er zelf voor om dit onderwerp helemaal los te koppelen van de context zodat het uiteindelijk niks meer met onze sport en de huidige situatie daarvan te maken heeft. Ik vraag me dan een beetje af wat jij verstaat onder struisvogelpolitiek en hypocritie ten top.

ijsbier
13-07-2013, 18:58
Vind je? Dus iemand die meerdere malen in verband word gebracht met criminele activiteiten, en betrokken is bij een schietpartij waarbij iemand overlijdt, en waar al direct al door hem word aangenomen dat hierdoor weer verder word gemoord en onze sport in een slecht daglicht word gesteld mag rusten in vrede? Steek je kop nog verder in het zand.

Sorry Phranq, ik ben ook helemaal tegen het verheerlijken van criminelen, maar maar er zijn maar heel weinig mensen die ik hun rust niet gun.

blade
13-07-2013, 19:01
tja jankers hou je altijd het is gewoon het risico van het vak ik lig er iig niet wakker van

Gilaiir
13-07-2013, 19:02
Vind je? Dus iemand die meerdere malen in verband word gebracht met criminele activiteiten, en betrokken is bij een schietpartij waarbij iemand overlijdt, en waar al direct al door hem word aangenomen dat hierdoor weer verder word gemoord en onze sport in een slecht daglicht word gesteld mag rusten in vrede? Steek je kop nog verder in het zand.
Je klinkt een beetje boos, te boos. Hij zegt niks verkeerds man...

phranq
13-07-2013, 19:05
Maar het raakt de vechtsportwereld natuurlijk wel, zeker met het oog op de voorgeschiedenis in Zijtaart. Het lijkt me daarom niet meer dan logisch dat dit onderwerp hier besproken kan worden.

Daar heb je wel een punt, maar het feit dat de vechtsport word geraakt door dit soort berichten stoort me. de enige reden dat de vechtsport hierdoor word geraakt is de media. Wanneer iemand lid is van een amateur volleybal vereniging is en iemand word vermoord hoor je er niemand over.


Sorry Phranq, ik ben ook helemaal tegen het verheerlijken van criminelen, maar maar er zijn maar heel weinig mensen die ik hun rust niet gun.

Dat ben ik ook met je eens, en het is ook een drama voor hem en zijn familie, maar soms is het beter om je mond te houden. Ik respecteer het feit dat Sadix hem persoonlijk kende en hij zal best een aardige man geweest zijn in de persoonlijke omgang, maar ik vind het niet gepast om iemand het beste te wensen die zich in criminele kringen begeeft en er zelf om vraagt terwijl je op voorhand al zegt dat hier meer moorden uit voort zullen vloeien.

phranq
13-07-2013, 19:08
En ik moet toegeven dat ik het zwaar irritant vind dat Sadix zegt dat ie zich ieder keer zwaar verbaasd over hoe mensen in Nederland zich verwonderen wanneer er een weerloos dier word mishandeld. Dat begrijpt hij niet, maar hij voelt wel medelijden met een doorgewinterde crimineel die word geliquideerd.

micha
13-07-2013, 19:08
inderdaad ik snap niet wat Sadix verkeerd doet. Hij kent een criminele familie? Dan kan het halve forum wel ophouden met posten. Volgens mij houd Sadix juist jongeren op het rechte pad of in ieder geval uit de problemen.

Facade
13-07-2013, 19:10
Daar heb je wel een punt, maar het feit dat de vechtsport word geraakt door dit soort berichten stoort me. de enige reden dat de vechtsport hierdoor word geraakt is de media. Wanneer iemand lid is van een amateur volleybal vereniging is en iemand word vermoord hoor je er niemand over.

Het is van de situatie afhankelijk. In andere gevallen zou ik het met je eens zijn, maar in dit geval niet. De verstrengeling van georganiseerde misdaad en vechtsport staat ter discussie. Iemand die direct betrokken is bij een gala waarbij dit het geval lijkt te zijn wordt vermoord. Het lijkt me dat dat wel een relevant wapenfeit is in die discussie. Ik snap je ergernis wel, maar ik denk dat je het per geval moet bekijken. In dit geval kun je er gewoon niet omheen.

Sadix
13-07-2013, 19:11
En ik moet toegeven dat ik het zwaar irritant vind dat Sadix zegt dat ie zich ieder keer zwaar verwonderd over hoe mensen in Nederland zich verwonderen wanneer er een weerloos dier word mishandeld. Dat begrijpt hij niet, maar hij voelt wel medelijden met een doorgewinterde crimineel die word geliquideerd.

Wacht, ik ga mijn stuk ff citeren hier, dan kunnen mensen precies zien wat ik heb gezegd.

Ongelooflijk hoe jij woorden verdraait! Je lijkt mijn ex wel.

Citaat:

dat vind ik het meest westerse dat er is. Altijd bewonder ik dat ook met fascinatie. Hoe westerse mensen dierenleed erger vinden als mensen leed.

Ik vind beide echt verschrikkelijk maar mensenleed vind ik toch echt wel erger.

ps: dit filmpje, hond is dood geschoten door een achterlijke eigenaar. Zitten provoceren en stoer doen voor niets.


dat is het enige dat ik heb gezegd. Ik weet niet hoe jij bij al die verzinsels van je komt.

Mijn connectie met Volkan is, dat hij ook een koerd is en ik hem van koerdische feestjes ken. We zijn geen vrienden, gewoon bekenden van elkaar. En nogmaals, moge hij nu in vrede rusten.

Facade
13-07-2013, 19:13
En ik moet toegeven dat ik het zwaar irritant vind dat Sadix zegt dat ie zich ieder keer zwaar verbaasd over hoe mensen in Nederland zich verwonderen wanneer er een weerloos dier word mishandeld. Dat begrijpt hij niet, maar hij voelt wel medelijden met een doorgewinterde crimineel die word geliquideerd.

Als je nou consequent een vegetariër was dan kon ik hiermee leven, maar als ik het onderstaande topic doorneem snap ik het niet zo goed.

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?106676-BBQ-Met-Phranq

Sadix
13-07-2013, 19:15
Als je nou consequent een vegetariër was dan kon ik hiermee leven, maar als ik het onderstaande topic doorneem snap ik het niet zo goed.

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?106676-BBQ-Met-Phranq

damn, die was nasty Facade

Nosferatu187
13-07-2013, 19:16
I smell personal issues.

phranq
13-07-2013, 19:16
Ik was er sinds 4 jaar voor het eerst niet bij in Zijtaart, mijn collega's hebben doodsangsten uitgestaan. Denk je dat we het daar voor doen? Of denk je dat we het voor het geld doen? Dus mij zal het persoonlijk geen ene moer uitmaken welke van dat soort rotte appels worden uitgeroeid, en wanneer iemand zo'n figuur nog het beste wens gaan bij mij de haren in mijn nek overeind staan. En dat is niet persoonlijk bedoeld Sadix, maar daar ga ik gewoon slecht van.

phranq
13-07-2013, 19:18
Als je nou consequent een vegetariër was dan kon ik hiermee leven, maar als ik het onderstaande topic doorneem snap ik het niet zo goed.

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?106676-BBQ-Met-Phranq

Wat heeft dat er nou mee te maken?

Nosferatu187
13-07-2013, 19:19
ben je ook echt scheidsrechter?

Sadix
13-07-2013, 19:19
I smell personal issues.

die ruik is dus ook maar heb serieus echt helemaal geen idee waar dat vandaan komt. Heb nooit een discussie of iets dergelijks gehad met hem.

cholitzu
13-07-2013, 19:30
Wat heeft dat er nou mee te maken?
Hier legt iemand je uit waarom je hypocriet bent. Dus even opletten, dan hoef je mij niet meer te vragen waarom ik jou hypocriet vind.

phranq
13-07-2013, 19:32
Hier legt iemand je uit waarom je hypocriet bent. Dus even opletten, dan hoef je mij niet meer te vragen waarom ik jou hypocriet vind.

Heel duidelijk Cholitzu, dus omdat ik BBQ heb ik geen gevoel voor dieren.. dus met andere woorden, iedereen die een huisdier heeft zou geen vlees mogen eten? Word ff wakker.. en de negreps die je me gaf en mijn vraag daarop ging daar helemaal niet om, dat ging om onderstaande post. Verder leuk geprobeerd hoor.


Vind je? Dus iemand die meerdere malen in verband word gebracht met criminele activiteiten, en betrokken is bij een schietpartij waarbij iemand overlijdt, en waar al direct al door hem word aangenomen dat hierdoor weer verder word gemoord en onze sport in een slecht daglicht word gesteld mag rusten in vrede? Steek je kop nog verder in het zand..

Kemal
13-07-2013, 19:43
wat een gedoe allemaal. rip

lopez86
13-07-2013, 19:45
Ik snap er helemaal niks meer van.

LeeMurray
13-07-2013, 19:52
Ik las dit 's ochtends op teletekst. Altijd naar om te lezen. Ik begrijp met alle respect niet wat het probleem van phranq is. Ik heb Sadix' post een paar keer gelezen omdat ík misschien iets miste, maar hij zei m.i. niets vreemds, iig niets wat die stoten onder de gordel van phranq rechtvaardigde. Lijkt erop dat Sadix hem in een andere topic een keer verbaal afgestraft heeft en hij dat persoonlijk heeft opgevat en nu die bagage naar elke topic meeneemt. Ik heb dit zelf bij andere sites ook wel meegemaakt. Beste wat je kunt doen is zulke mensen negeren...

LeeMurray
13-07-2013, 19:52
Waarom kan ik trouwens niet op enter drukken?

Nosferatu187
13-07-2013, 20:12
Waarom kan ik trouwens niet op enter drukken?

Je toetsenbord is kapot?

marokkaan
13-07-2013, 20:14
Waarom kan ik trouwens niet op enter drukken?


Probeer met je vinger

Ps
Grapje he. Nu niet mij maandenlang in diverse topics afkrakend volgen, negreps gevend, negatieve bagage meenemend, op de man spelend, een heksenjacht startend, mij het leven zuur makend, etc.

Nee! Dit is cabaretteketet!!!

LeeMurray
13-07-2013, 20:20
hehe We hebben een paar grappenmakers hiero ;). Het zal aan de site liggen, maar ik ben dus de enige die er last van heeft. Ik las trouwens die topic over een doodgeschoten hond in offtopic en ik zie nu waarom hij zich zo laat kennen lol. Sommige mensen hebben een vendetta met je als je ze verbaal in een hoek drijft in een willekeurige topic. Ik was het trouwens wel eens met Sadix in die topic (niet dat het uitmaakt)...

Sadix
13-07-2013, 20:29
Probeer met je vinger

Ps
Grapje he. Nu niet mij maandenlang in diverse topics afkrakend volgen, negreps gevend, negatieve bagage meenemend, op de man spelend, een heksenjacht startend, mij het leven zuur makend, etc.

Nee! Dit is cabaretteketet!!!

hahahaah Ramadan mubarak mi brada

Sadix
13-07-2013, 20:32
Wat ik dan helemaal niet snap is dit : Buurtbewoners zeggen allemaal dat ze rond half 12 savonds 5,6 schoten hebben gehoord maar Volkan is pas om half 7 in de ochtend gevonden door een passant.

Waarom is er geen politie gebeld na die schoten? en indien dat wel is gebeurd, waarom is hij dan niet eerder gevonden? beetje vaag dit.

LeeMurray
13-07-2013, 20:41
Ja, dat vond ik ook vreemd. Ik denk dat mensen soms denken dat ze iets gehoord of gezien hebben en dan geen actie ondernemen/ politie bellen omdat ze aan hun waarnemingen twijfelen. Misschien twijfelden ze tussen schoten en vuurwerk oid. Als ze dan achteraf horen dat er iemand is geschoten herinneren ze zich die schoten die ze dus toch goed gehoord hebben.

Harrie Nak
13-07-2013, 20:43
Wat ik dan helemaal niet snap is dit : Buurtbewoners zeggen allemaal dat ze rond half 12 savonds 5,6 schoten hebben gehoord maar Volkan is pas om half 7 in de ochtend gevonden door een passant.

Waarom is er geen politie gebeld na die schoten? en indien dat wel is gebeurd, waarom is hij dan niet eerder gevonden? beetje vaag dit.Misschien omdat het mensen niet genoeg kan schelen dat ze in pyama de straat op gaan om vervolgens te moeten constateren dat er weer een crimineel is gepopt?

The Company
13-07-2013, 20:48
Ik zou het met je eens zijn geweest phranq maar je bent wel erg hypocriet. Ron Nyqvist de zware crimineel en moordenaar werd ook altijd gefeliciteerd met zijn verjaardag op mixfight en rara welke naam ik daar tussen zag staan....

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?93512-Ron-Nyqvist-Golden-Glory-jarig

phranq
13-07-2013, 20:57
Ik zou het met je eens zijn geweest phranq maar je bent wel erg hypocriet. Ron Nyqvist de zware crimineel en moordenaar werd ook altijd gefeliciteerd met zijn verjaardag op mixfight en rara welke naam ik daar tussen zag staan....

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?93512-Ron-Nyqvist-Golden-Glory-jarig

Op zich best een leuke touché hoor, en daar heb jij ook best een goed punt. Maar ik vind het nog altijd iets anders dan wanneer het over iemand gaat die zijn problemen uit laat vechten met wapens op een vechtsportgala met families en kinderen. Nogmaals, dit is geen persoonlijke aanval op Sadix, verre van dat zelfs. Het feit waar ik op reageerde is dat hij eerst al aan geeft dat er meer moorden hierdoor gaan komen en daarna rest in piece. Misschien ga ik daar iets te ver in in jullie ogen maar het idee dat ik er daar dat jaar toevallig net niet bij was en mijn collega's daar doodsangsten hebben uitgestaan doet mij dat tegen de borst stuiten.

Dit is trouwens mijn laatste post, ik delete mijn account en wil eigenlijk niets meer te maken hebben met mensen die er anders over denken dan ik over dit onderwerp of over de mensen die zich wekelijks zonder belangen inzetten voor de sport, het ga jullie goed.

lopez86
13-07-2013, 21:01
Op zich best een leuke touché hoor, en daar heb jij ook best een goed punt. Maar ik vind het nog altijd iets anders dan wanneer het over iemand gaat die zijn problemen uit laat vechten met wapens op een vechtsportgala met families en kinderen. Nogmaals, dit is geen persoonlijke aanval op Sadix, verre van dat zelfs. Het feit waar ik op reageerde is dat hij eerst al aan geeft dat er meer moorden hierdoor gaan komen en daarna rest in piece. Misschien ga ik daar iets te ver in in jullie ogen maar het idee dat ik er daar dat jaar toevallig net niet bij was en mijn collega's daar doodsangsten hebben uitgestaan doet mij dat tegen de borst stuiten.

Dit is trouwens mijn laatste post, ik delete mijn account en wil eigenlijk niets meer te maken hebben met mensen die er anders over denken dan ik over dit onderwerp of over de mensen die zich wekelijks zonder belangen inzetten voor de sport, het ga jullie goed.

Serieus?
Lid sinds 2004 en nu ga je je als een kleuter in de speeltuin gedragen, omdat mensen het een keer niet met je eens zijn op een internetforum?

marokkaan
13-07-2013, 21:02
Ik zou het met je eens zijn geweest phranq maar je bent wel erg hypocriet. Ron Nyqvist de zware crimineel en moordenaar werd ook altijd gefeliciteerd met zijn verjaardag op mixfight en rara welke naam ik daar tussen zag staan....

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?93512-Ron-Nyqvist-Golden-Glory-jarig



Oei!

Ik zou niet meer reageren als ik phranq zou zijn.
Hopen dat de mixfighters denken dat mijn entertoets het niet meer doet...

cholitzu
13-07-2013, 21:02
Heel duidelijk Cholitzu, dus omdat ik BBQ heb ik geen gevoel voor dieren.. dus met andere woorden, iedereen die een huisdier heeft zou geen vlees mogen eten? Word ff wakker.. en de negreps die je me gaf en mijn vraag daarop ging daar helemaal niet om, dat ging om onderstaande post. Verder leuk geprobeerd hoor.

.

Er ligt een halve varkenstal op je bbq, selectieve dierenvriend.


word ff wakker dier http://www.wakkerdier.nl/.


Je bent constant woorden aan het verdraaien.

Waar lees je dat Sadix medelijden heeft met het slachtoffer?
Waar lees je dat hij hem het beste wenst?
Je geeft mij negreps en noemt me schijtbak op een topic die hier niets mee te maken heeft,.




En op je andere vraag heeft company al geantwoord.

Facade
13-07-2013, 21:03
Kom op phranq, een meningsverschil moet kunnen dat hoort bij een forum.

marokkaan
13-07-2013, 21:07
Op zich best een leuke touché hoor, en daar heb jij ook best een goed punt. Maar ik vind het nog altijd iets anders dan wanneer het over iemand gaat die zijn problemen uit laat vechten met wapens op een vechtsportgala met families en kinderen. Nogmaals, dit is geen persoonlijke aanval op Sadix, verre van dat zelfs. Het feit waar ik op reageerde is dat hij eerst al aan geeft dat er meer moorden hierdoor gaan komen en daarna rest in piece. Misschien ga ik daar iets te ver in in jullie ogen maar het idee dat ik er daar dat jaar toevallig net niet bij was en mijn collega's daar doodsangsten hebben uitgestaan doet mij dat tegen de borst stuiten.

Dit is trouwens mijn laatste post, ik delete mijn account en wil eigenlijk niets meer te maken hebben met mensen die er anders over denken dan ik over dit onderwerp of over de mensen die zich wekelijks zonder belangen inzetten voor de sport, het ga jullie goed.

Hey phranq doe ff normaal zeg!!!

Iedereen heeft wel eens een andere mening.
Kom gewoon terug.

Niemand stoort zich aan je posts. De meningen zijn dit keer gewoon verdeeld over een bepaald onderwerp.

Maar om nu nooit meer te reageren gaat echt te ver. Je laat je toch niet zo op de kast jagen man.

Weet zeker dat er heel veel mensen zijn die het wel met je eens zijn.

MB667
13-07-2013, 21:15
ongesteld vandaag?

phranq
13-07-2013, 21:24
Kom op phranq, een meningsverschil moet kunnen dat hoort bij een forum.


Hey phranq doe ff normaal zeg!!!

Iedereen heeft wel eens een andere mening.
Kom gewoon terug.

Niemand stoort zich aan je posts. De meningen zijn dit keer gewoon verdeeld over een bepaald onderwerp.

Maar om nu nooit meer te reageren gaat echt te ver. Je laat je toch niet zo op de kast jagen man.

Weet zeker dat er heel veel mensen zijn die het wel met je eens zijn.

Ik kan best wel wat hebben hoor, en ben ik ook niet zomaar weg. Misschien kunnen de mensen die hier al lang meedraaien zich nog herinneren dat ik 12 pagina's ben afgezeken in de pit over mijn invalide vader. Toch bleef ik. Dit gaat me te ver, het gaat hier om moord en om mensen die er niet voor terug deinsen om hun meningsverschillen met wapens uit vechten op een vechtsportgala waar families en kinderen heen gaan die vervolgens doodsangsten uitstaan en uit paniek onder de ring vluchten. Dus dit gaat niet alleen om mij dit keer. Deze idioten verdienen het niet om RIP's te krijgen. Van niemand. En als het een vriend van je was of wat dan ook heb dan in ieder geval ten minste het respect om je bek dicht te houden. Dus daarom ben ik er hier nu klaar mee.

Facade
13-07-2013, 21:31
Duidelijk en ik begrijp je punt ook wel, maar je beoordeelt toch ieder op zich? Blijkbaar verschil jij hierin met Sadix en ijsbier, maar het is toch niet nodig om direct je account te verwijderen.

phranq
13-07-2013, 21:37
Duidelijk en ik begrijp je punt ook wel, maar je beoordeelt toch ieder op zich? Blijkbaar verschil jij hierin met Sadix en ijsbier, maar het is toch niet nodig om direct je account te verwijderen.

Dit is niet direct hoor, ik stoor me er al langer aan op de manier hoe er hier word gediscussieerd, zo vaak heb je mij hier de laatste jaren niet meer zien posten, zie het meer als de laatste druppel.

tyson19
13-07-2013, 21:39
Live by the sword, die by the sword.
Ik heb geen medelijden met dit soort gasten.

hier nog eentje...

Sadix
13-07-2013, 21:44
http://www.youtube.com/watch?v=FONN-0uoTHI

ijsbier
13-07-2013, 21:47
Dit is niet direct hoor, ik stoor me er al langer aan op de manier hoe er hier word gediscussieerd, zo vaak heb je mij hier de laatste jaren niet meer zien posten, zie het meer als de laatste druppel.

Eh, ik kan ook best geirriteerd worden als ik sommige meningen voorbij zie komen, en dan laat ik doorgaans ook van me horen. Maar R.I.P. voor een dode.. sinds wanneer zijn daar voorwaarden aan verbonden?

phranq
13-07-2013, 21:51
Er ligt een halve varkenstal op je bbq, selectieve dierenvriend.


word ff wakker dier http://www.wakkerdier.nl/.


Je bent constant woorden aan het verdraaien.

Waar lees je dat Sadix medelijden heeft met het slachtoffer?
Waar lees je dat hij hem het beste wenst?
Je geeft mij negreps en noemt me schijtbak op een topic die hier niets mee te maken heeft,.




En op je andere vraag heeft company al geantwoord.

Jij bent echt een goed voorbeeld. Je geeft me negreps met het commentaar 'hypocriet' zonder hier in dit topic een commentaar te posten. Daarop stuur ik je een pm met de vraag 'hoezo hypocriet, leg dat eens uit'. Vervolgens zeg je 15 minuten niets terug terwijl je in deze topic aan het lezen bent totdat Facade met het bbq verhaal komt, en dán kan je ineens wel reageren en zeggen dat dat was wat je bedoelde en zeggen dat de andere vraag al door iemand anders is beantwoord? En dan vraag jij je af waarom ik mensen niet serieus neem en me stoor aan het nivo van discussiëren hier? Gasten met het IQ van een visstick zoals jij zijn de reden dat ik mijn account gewoon weg laat halen.. het heeft gewoon geen zin en er valt geen eer aan te behalen om met onbenullen zoals jij in discussie te gaan, nuff said.

phranq
13-07-2013, 21:54
Eh, ik kan ook best geirriteerd worden als ik sommige meningen voorbij zie komen, en dan laat ik doorgaans ook van me horen. Maar R.I.P. voor een dode.. sinds wanneer zijn daar voorwaarden aan verbonden?

Sinds je in vrede rusten moet verdienen.

Pansier
13-07-2013, 21:55
Dit is niet direct hoor, ik stoor me er al langer aan op de manier hoe er hier word gediscussieerd, zo vaak heb je mij hier de laatste jaren niet meer zien posten, zie het meer als de laatste druppel.

Wanneer je werkelijk zoveel passie voor de sport hebt zul je niet door een meningsverschil het forum verlaten. Natuurlijk is niet iedereen het met je eens, maar dat zul je met alles in het leven meemaken. Betekent dit nu ook dat je niets meer met het kickboksen te maken wilt hebben? Je kunt weglopen voor je problemen of je kunt alles geven. Jij kiest dus voor weglopen...

Tjah wat moet ik ervan vinden... Ook ik lig er niet wakker van..

phranq
13-07-2013, 22:03
Waar lees jij dat ik weg loop voor het kickboksen? Ik loop al wat langer mee dan dat ik hier lid ben. Maar om mij heen in de vechtsportwereld vertelde iedereen mij altijd al dat ze zich verre van fora houden door het slappe gelul, en dat begin ik nu toch echt goed te begrijpen.

Pahlavan
13-07-2013, 22:04
Damn, mensen het is 'maar' een forum. Chill out heren.... To each his own.
Een fijne zaterdag nog... I guess

tidelot
13-07-2013, 22:08
Ali Duzgun kennende, wordt er heel binnenkort dus weer een moord gepleegd.

Rust in Vrede Heval Volkan.

Stoer hoor

phranq
13-07-2013, 22:10
Stoer hoor

Dus dat. Dan ben je echt een lichtend voorbeeld voor jongeren.

ijsbier
13-07-2013, 22:21
Tsja Phranq, ik ben het daar niet helemaal met je eens. Ik moet je wel nageven dat je je mening gewoon duidelijk maakt ten overstaan van iedereen, sommige mensen zouden dat niet bij dit soort figuren durven.

phranq
13-07-2013, 22:23
Tsja Phranq, ik ben het daar niet helemaal met je eens. Ik moet je wel nageven dat je je mening gewoon duidelijk maakt ten overstaan van iedereen, sommige mensen zouden dat niet bij dit soort figuren durven.

We leven nog steeds in een vrij land, en zodra je je eigen mening niet meer durft te geven kan je beter in Afghanistan gaan wonen.

Wiseguy
13-07-2013, 22:42
http://i.qkme.me/358qda.jpg

cholitzu
13-07-2013, 22:46
Jij bent echt een goed voorbeeld. Je geeft me negreps met het commentaar 'hypocriet' zonder hier in dit topic een commentaar te posten.

Daarop stuur ik je een pm met de vraag 'hoezo hypocriet, leg dat eens uit'.

-ik gaf je neg reps voor de manier waarop jij op anderen reageert, de manier waarop jij discucieert, en noem je hypocriet. Als jij aan mij komt vragen waarom en ik antwoord jou dat je dat zelf maar moet gaan lezen in je posts stuur je mij het volgende bericht.

"Jij bent een schijtbak die de discussie niet aan durft te gaan."

Vervolgens zeg je 15 minuten niets terug terwijl je in deze topic aan het lezen bent totdat Facade met het bbq verhaal komt, en dán kan je ineens wel reageren en zeggen dat dat was wat je bedoelde en zeggen dat de andere vraag al door iemand anders is beantwoord?

En dan vraag jij je af waarom ik mensen niet serieus neem en me stoor aan het nivo van discussiëren hier? Gasten met het IQ van een visstick zoals jij zijn de reden dat ik mijn account gewoon weg laat halen.. het heeft gewoon geen zin en er valt geen eer aan te behalen om met onbenullen zoals jij in discussie te gaan, nuff said.

Ik vraag me helemaal niets af over jou hoe kom je daar bij?
Je hebt teveel paddestoelen gegeten pipo.

phranq
13-07-2013, 22:52
Ik vraag me helemaal niets af over jou hoe kom je daar bij?
Je hebt teveel paddestoelen gegeten pipo.
Wat een schitterend doordacht en intelligent antwoord mamaloe, het is echt een uitdaging om met jou te discussiëren, of bevestig je nu precies het nivo waar ik eerder aan refereerde?

cornelus
13-07-2013, 22:56
Damn, mensen het is 'maar' een forum. Chill out heren.... To each his own.
Een fijne zaterdag nog... I guess

mijn zaterdag is op de één of andere manier al vrij klote, maar inderdaad.. vrede stichten is een goede zaak

:lifting:

(ik begrijp de heftige reactie van phranq ergens wel, maar ik snap ook waarom Sadix het heeft gezegd en weet eigenlijk 100% zeker dat hij er persoonlijk geen enkele slechte bedoeling of intentie mee heeft gehad..)

ijsbier
13-07-2013, 22:59
We leven nog steeds in een vrij land, en zodra je je eigen mening niet meer durft te geven kan je beter in Afghanistan gaan wonen.

true that

RedDawn
13-07-2013, 23:01
Dus dat. Dan ben je echt een lichtend voorbeeld voor jongeren.

Je zou een punt hebben wanneer je niet hijgerig Nyqist had gefeliciteerd. Nu ben je gewoon een hypocriet.

Pansier
13-07-2013, 23:04
Ik denk ook niet dat je iemand op een goed bedoelde reactie kunt beoordelen, sterker nog, dat weet ik zeker... Ook al is Sadix regelmatig een uitdebaarmoedergeruktekontkorstkrabber je mag hem niet beoordelen op deze reactie wanneer je zijn geschiedenis niet weet. Maarja, Sadix en ik zijn dan ook uitermate goede vrienden, toch Sadix! ;)

Maar even serieus. Ik waardeer Sadix zijn werk voor jongeren, al ben ik het niet altijd eens met zijn moreel. Hij doet het met de goede bedoelingen.

phranq
13-07-2013, 23:23
Je zou een punt hebben wanneer je niet hijgerig Nyqist had gefeliciteerd. Nu ben je gewoon een hypocriet.

Vooral hijgerig ook inderdaad, je hebt gelijk.

VVDH
13-07-2013, 23:35
:jerry:

Illest
13-07-2013, 23:50
leipe thread gasten, keep it up:lol:

ps:

ben benieuwd of ie zn account echt gaat deleten

Nosferatu187
13-07-2013, 23:52
:doei:

Jeru
13-07-2013, 23:54
En ik maar denken dat het een saaie zaterdagavond gaat worden. Nou mooi niet dus :whistling:

sabby
14-07-2013, 00:07
Wat een drama hier.

ICON
14-07-2013, 00:33
Wat een stel huisvrouwen... er is een moord gepleegd en jullie maken je druk om negreps, felicitaties, en een BBQ. Briljant 😁

Illest
14-07-2013, 00:38
Wat een stel huisvrouwen... er is een moord gepleegd en jullie maken je druk om negreps, felicitaties, en een BBQ. Briljant 

geweldig! :lol:

sabby
14-07-2013, 01:23
Wat ie ook zegt, ik sta achter Facada...

cholitzu
14-07-2013, 02:24
Wat een schitterend doordacht en intelligent antwoord mamaloe, het is echt een uitdaging om met jou te discussiëren, of bevestig je nu precies het nivo waar ik eerder aan refereerde?


Ik heb 1 tip, lees eerst eens rustig wat iemand schrijft, en laat dat effe 10 min bezinken en denk er over na, voor je geemotioneerd antwoord probeert te geven, want je leest dingen die niemand schrijft, en je schrijft dingen die je waarschijnlijk niet zo bedoeld. Dat zal een hoop frustratie voorkomen.


Volgens mij is crimineel een betere verwoording voor een amateur kickbokser.

ARMENIA
14-07-2013, 02:29
2x


Wat een stel huisvrouwen... er is een moord gepleegd en jullie maken je druk om negreps, felicitaties, en een BBQ. Briljant 

micha
14-07-2013, 02:38
RIP

Fightfan
14-07-2013, 05:03
We leven nog steeds in een vrij land, en zodra je je eigen mening niet meer durft te geven kan je beter in Afghanistan gaan wonen.

Dom voorbeeld.
Jij insinueert allereerst dat je in Afghanistan moet gaan wonen als je jouw mening niet durft te geven......
Waarom zou je dan in Afghanistan moeten wonen?

Daarnaast wil jij mensen hun eigen mening hier ontzeggen. Misschien is Kandahar iets voor jou?

mario the count
14-07-2013, 07:30
Dom voorbeeld.
Jij insinueert allereerst dat je in Afghanistan moet gaan wonen als je jouw mening niet durft te geven......
Waarom zou je dan in Afghanistan moeten wonen?

Daarnaast wil jij mensen hun eigen mening hier ontzeggen. Misschien is Kandahar iets voor jou?
Kandahar is te stedelijk, ik zou chenar II pakken, lekker achteraf en rustig. Eigen mening geven mag daar, alleen kan je er wel een kogel voor krijgen:egyptian:

bladetrinity
14-07-2013, 09:18
Ben een dag niet op mixfight en je mist weer van alles.

Boontje komt om zijn loontje. Weinig medelijden met Volkan, opgeruimd staat netjes.

Kemal
14-07-2013, 09:25
Even ter verduidelijking: Op de man spelen, beledigen etc. is zonder waarschuwing een ban voor onbepaalde tijd.

ONTOPIC!

OSU

Leventdepevent
14-07-2013, 09:39
nou niveau van lik mn leuter weer hier.....ontopic dan maar:zal mij benieuwen hoelang het duurt eer dat er weer reactie komt op deze daad.

GM
14-07-2013, 13:14
Dat zeg ik, hypocriete struisvogelpolitiek, en speel het lekker op de man. Je zegt inderdaad vaker domme dingen, en daar krijg je negreps voor, daar zijn ze voor bedoeld, maar je kan ze op 1 hand tellen en dat weet je donders goed.. mocht je daar anders over denken mag je alle negreps die je van mij hebt gekregen hier quoten. En goed om te weten met wat soort mensen jij om gaat. Dat verklaart wel een en ander.

Het stoort me mateloos dat mensen die nog geen 10 amateurwedstrijden hebben gevochten worden betiteld als kickbokser, en het stoort me nog meer dat mensen zoals jij deze mensen nog het beste wensen. Als je een beetje fatsoen in je donder had gehad had je gewoon je mond gehouden. Maar willens en wetens posten dat je hem nog het beste gunt, nee.


x2 !

ArjanV
14-07-2013, 14:15
Dat zeg ik, hypocriete struisvogelpolitiek, en speel het lekker op de man. Je zegt inderdaad vaker domme dingen, en daar krijg je negreps voor, daar zijn ze voor bedoeld, maar je kan ze op 1 hand tellen en dat weet je donders goed.. mocht je daar anders over denken mag je alle negreps die je van mij hebt gekregen hier quoten. En goed om te weten met wat soort mensen jij om gaat. Dat verklaart wel een en ander.

Het stoort me mateloos dat mensen die nog geen 10 amateurwedstrijden hebben gevochten worden betiteld als kickbokser, en het stoort me nog meer dat mensen zoals jij deze mensen nog het beste wensen. Als je een beetje fatsoen in je donder had gehad had je gewoon je mond gehouden. Maar willens en wetens posten dat je hem nog het beste gunt, nee.

X 3
(Maar dat geldt ook voor Ron N.)

Asura
14-07-2013, 14:17
Meerdere posters vertellen, kloppend op hun borst dat ze wel weten dat er nog iemand geschoten gaat worden.
Phranq zegt hier iets over en verliest een populariteits wedstrijd waardoor half MF zich zonder reden er mee bemoeit. Mensen gedragen zich weer eens als kuddedieren. Zeker als iemand die zo dichtbij de schietpartij stond snap ik de reactie van phranq dat hij zich tegen die romantisering uitsprak

The Bulldog
14-07-2013, 14:24
Mensen laten we aub even normaal op respectvolle wijze naar elkaar reageren...of gaan we nu als we een ongeschil hebben net als anderen die op elkaar schieten...onze normen over boord gooien? kom op zeg.religieuze mensen...welk geloof ook....zullen meestal wel iemand rust na zijn overlijden gunnen en uitspreken...Dat deze gozer is afgerekend is niet verrasend na alles om hem heen...dat het weer een knauw geeft aan de sport vind ik echt vreselijk voor alle mensen die zo hard werken aan de acceptatie en image opbouw...mensen chill out....

ArjanV
14-07-2013, 14:35
Maar dat de sport een knauw krijgt komt oa doordat mensen/bonden/(internetfora) onvoldoende afstand nemen van dit soort criminele figuren en er niet alles aan doen om dit soort mensen uit de sport te weren! En dan kunnen we hier wel weer met z'n allen de kop in het zand steken en roepen dat het allemaal de schuld van de media is maar zo werkt het dus niet...

Mauro
14-07-2013, 15:11
Meerdere posters vertellen, kloppend op hun borst dat ze wel weten dat er nog iemand geschoten gaat worden.
Phranq zegt hier iets over en verliest een populariteits wedstrijd waardoor half MF zich zonder reden er mee bemoeit. Mensen gedragen zich weer eens als kuddedieren. Zeker als iemand die zo dichtbij de schietpartij stond snap ik de reactie van phranq dat hij zich tegen die romantisering uitsprak
Dat dus.
Reps

deco'o
14-07-2013, 16:51
Dat dus.

En begrijp niet dat jullie in oude posts gaan spitten, want ik heb zoveel tegenstrijdige onzin verkondigd in het verleden, dat ik gelijk ook weg kan.

LeeMurray
14-07-2013, 18:46
Die gozer was pas 26. Ik dacht dat ie mijn leeftijd was, damn.

NielsN
15-07-2013, 10:04
Mensen laten we aub even normaal op respectvolle wijze naar elkaar reageren...of gaan we nu als we een ongeschil hebben net als anderen die op elkaar schieten...onze normen over boord gooien? kom op zeg.religieuze mensen...welk geloof ook....zullen meestal wel iemand rust na zijn overlijden gunnen en uitspreken...Dat deze gozer is afgerekend is niet verrasend na alles om hem heen...dat het weer een knauw geeft aan de sport vind ik echt vreselijk voor alle mensen die zo hard werken aan de acceptatie en image opbouw...mensen chill out....

Iemand voor de ogen van zijn vriendin het ziekenhuis in meppen omdat ie op internet een flauw grapje heeft gemaakt; is dat "op respectvolle wijze naar elkaar reageren"?

Over hypocriet gesproken... :lol:

Mattie73
15-07-2013, 11:12
Dood kickbokser koelbloedige liquidatie door Joris van Duin en Jolande van der Graaf VEGHEL -
Kickbokser Volkan ’Beton’ Düzgun uit Veghel, die afgelopen vrijdagnacht werd doodgeschoten, lijkt het slachtoffer te zijn geworden van een koelbloedige liquidatie die hij volgens insiders de afgelopen tijd wanhopig uit de weg probeerde te gaan.



http://images0.tcdn.nl/binnenland/article21730367.ece/BINARY/d/_Volkan+D%C3%BCzg%C3%BCn_22.JPG (http://javascript<strong></strong>:fotovenster("http://www.telegraaf.nl/binnenland/article21730367.ece/BINARY/d/_Volkan+D%C3%BCzg%C3%BCn_22.JPG"," ","tLG ",683,1024);)Foto: tLG

http://www.mixfight.nl/graphics/telegraaf/telegraaf-transparant.png
Proefabonnement,
10 weken € 30,-! (http://landers.telegraaf.nl/proefabonnement?utm_source=tekstlink&utm_medium=tlgnl&utm_campaign=brand)





Voorbijgangers vonden het lichaam van de 26-jarige kickbokser zaterdagmorgen in zijn zwarte Mercedes op de oprit van zijn vrijstaande woning in de wijk De Scheifelaar. Omwonenden hoorden vrijdagavond laat een vijftal schoten. Hoewel nog niets vaststaat in het onderzoek door 25 rechercheurs naar de moord, wordt aangenomen dat Düzgün het slachtoffer werd van wraak op het dodelijke drama tijdens het kickboksgala ’Battle of Zijtaart’, vorig jaar november, waarbij de kickbokser betrokken raakte.
Lees meer in De Telegraaf van vandaag. (http://telegraaf-i.telegraaf.nl/)

Mattie73
15-07-2013, 11:38
Woning dode kickbokser Veghel nog beveiligd
De Veghelse woning van kickbokser Volkan Düzgün, die zaterdag dood werd aangetroffen in zijn auto op de oprit, wordt nog steeds beveiligd. De straat is wel vrijgegeven, heeft de politie zondagmorgen laten weten.
Foto: NU.nl/Hans van Hamersveld

Bekijk video

De auto waarin het 26-jarige slachtoffer zich bevond, is weggetakeld voor nader sporenonderzoek. Het lichaam van Düzgün is overgebracht naar een mortuarium. De politie heeft inmiddels meerdere buurtbewoners gesproken, maar is nog op zoek naar meer getuigen.

Düzgün was vorig jaar betrokken bij de vechtpartij op het kickboksgala in Zijtaart, die uitmondde in een fatale schietpartij. De kickbokser werd aangehouden, maar kwam later weer op vrije voeten.

Het geweld is het resultaat van een sluimerend conflict tussen twee families in Veghel.

Schietpartij

Voor de schietpartij op het kickboksgala werd een maand geleden Siamak S. veroordeeld tot 16 jaar cel. De nabestaanden van het slachtoffer hebben altijd het vermoeden gehouden dat hij handelde in opdracht van Volkan Düzgün.

Siamak S. schoot tijdens het gala kickbokspromotor Youssef Sabbahi (37) uit Veghel dood. Diens broer werd neergeschoten en raakte zwaargewond. De verdachte zegt dat hij uit zelfverdediging handelde en in paniek was.

Beroep

De rechtbank in Den Bosch wees dat beroep op zelfverdediging in het vonnis af. Er is geen bewijs dat een vriend van hem dreigde te worden doodgeslagen, zoals de verdachte verklaarde. Het was 'volstrekt disproportioneel' om van dichtbij en gericht op de slachtoffers te schieten, concludeerden de rechters.

Het Openbaar Ministerie is in hoger beroep gegaan. Justitie vindt dat S. moet worden veroordeeld voor moord en poging tot moord in plaats van doodslag en poging tot doodslag, zoals de rechtbank in Den Bosch deed. De aanklager had bij de rechtbank om die reden ook een langere celstraf geëist, namelijk 20 jaar.

S. zelf vecht zijn veroordeling ook aan. Hij blijft erbij dat hij uit zelfverdediging handelde. Bron nu.nl (http://www.nu.nl/binnenland/3525778/woning-dode-kickbokser-veghel-nog-beveiligd.html)

blackadder
15-07-2013, 11:40
En t was zo een rustige, behulpzame jongen die goede cijfers op school haalde. Hoezo is dit niet in de off topic?

Mattie73
15-07-2013, 11:43
En t was zo een rustige, behulpzame jongen die goede cijfers op school haalde. Hoezo is dit niet in de off topic?

Waarschijnlijk omdat het om een vete gaat tussen een kickbokser en een kickbokspromoter (bovendien 2 sportschoolhouders), en waarschijnlijk omdat het de nasleep is van een schietpartij tijdens een kickboksgala, een gala waar een hoop mixfightforumbroeders bij aanwezig waren.

Bromios
15-07-2013, 12:22
off topic; mmm, 26 jaar, vrijstaande woning, dikke mercedes, eigen sportschool. Ik wordt ook kickboxer denk ik. Valt schijnbaar nog wel een en ander in te verdienen.

on topic; Ik snap de reacties wel van degenen die er vlak bij stonden of voor wie het indirect dicht bij kwam. Vind het wel gebrek aan respect als je daar RIP's voor gaat uitspreken hier als je weet dat anderen hier het hier heel moeilijk mee hebt gehad.

En of die vent nou Koerd, Nederlander, Kickbokser of parachutist was. Zijn hoofdactiviteit was waarschijnlijk zware criminaliteit dus opgeruimd staat netjes. Vind het wel vervelend voor zijn familie. En ik hoop dat er geen onschuldige slachtoffers vallen.

Wheelie
15-07-2013, 20:27
Ik heb wat posts verwijderd, graag ontopic blijven en als sommige leden hier toch over verder willen discussiëren kunnen ze hier een nieuwe topic over aanmaken.

cornelus
15-07-2013, 21:59
Ik heb wat posts verwijderd, graag ontopic blijven en als sommige leden hier toch over verder willen discussiëren kunnen ze hier een nieuwe topic over aanmaken.

Uit eigen beweging of heeft iemand je daar om gevraagd? Ik bedoel.. het gebeurt wel vaker dat er off topic wordt gegaan..
Enige tijd geleden wilde ik trouwens terug naar een topic over K.Scharrenberg en dat was toen ook opeens verwijderd. Op zich vind ik het niet netjes als er zo maar ineens hele stukken worden verwijderd. En dan is 'netjes' misschien een beetje stom woord in een topic als deze. Het komt meer over als een soort censuur om eerlijk te zijn.

cornelus
15-07-2013, 22:52
(Besef me trouwens dat ik dit misschien beter ff via een dm/pb had kunnen vragen.. Ach ja laten we het leuk houden hier.)

Gilaiir
23-07-2013, 21:57
Wat een topic weer. Ik heb toch weer wat gelachen! :thup:

Asura
24-07-2013, 03:12
Dat is ook exact de reden waarom we doodgeschoten criminele kickboxers vermelden op het forum

Sato
19-09-2013, 12:02
"De politie heeft donderdagochtend in Vught een 20-jarige man aangehouden die wordt verdacht van betrokkenheid bij de moord op de Veghelse kickbokser Volkan Duzgun. De politie heeft dat bekendgemaakt.

Duzgun (26 jaar) werd op zaterdag 13 juli in zijn auto op de oprit bij zijn huis in Veghel doodgeschoten."

- aldus Nu.nl

Willem033
19-09-2013, 12:59
20 jaar, ziek.

Turboknecht
19-09-2013, 13:51
Ja, een of ander kereltje dat net komt kijken knalt er maar even een overhoop. Fijn milieu zeg.

Nelisje
19-09-2013, 14:23
Maat van mij woont een straat verderop. Die hoorde om 5 uur een flinke knal. Ben wel benieuwd wie het is.. komt wel erg dichtbij zo.

jantje11
19-09-2013, 14:38
Dat je hier op 20 jarige leeftijd al mee bezig bent. Met welk doel leef je je leven dan ?

Mattie73
19-09-2013, 15:10
Dat je hier op 20 jarige leeftijd al mee bezig bent. Met welk doel leef je je leven dan ?Waarschijnlijk was zijn doel vergelding voor een eerdere moord.

Willem033
19-09-2013, 15:17
Aan de ene kant heb ik iets van laat dat tuig elkaar maar afmaken, maar als er al 20 jarige personen in betrokken zijn, dat is wel heel erg, zo iemand moet op school zitten en niet bezig zijn met vergelding.

Nelisje
19-09-2013, 16:30
Ik heb begrepen dat de jongen lid is van de Satudarah..

WIM_de _Echte
19-09-2013, 16:34
Als je een slechte leerling bent zit met je 20e nog op school, eventueel dat je dan nog studeert.

OT. Voorlopig wordt hij verdacht van betrokkenheid. Dat zijn 2 zaken die hem absoluut niet de dader maken.
Eerst moet nog die betrokkenheid bewezen worden. En die betrokkenheid kan bijvoorbeeld ook zijn dat hij het huis van Volkan aangewezen heeft of het vuurwapen of eventuele vluchtwagen gedumpt heeft, zonder dat hij zelf bij de aanslag aanwezig was.

blackadder
19-09-2013, 16:48
Ik heb begrepen dat de jongen lid is van de Satudarah..
Zo zie je maar dat behulpzaamheid, rustig overkomen en hoge cijfers op school ook niet altijd alles zeggen.

Turboknecht
19-09-2013, 16:48
Waarschijnlijk was zijn doel vergelding voor een eerdere moord.

Ja, maar daar had hij het niet over hè.

Willem033
19-09-2013, 17:05
slechte leerling, studeren of whatever. Iemand van 20 moet met andere dingen bezig zijn.

Bedankt Wim de echte advocaat voor je uitleg. nu snappen we hoe het in elkaar zit.

RedDawn
19-09-2013, 17:40
Als je een slechte leerling bent zit met je 20e nog op school, eventueel dat je dan nog studeert.

OT. Voorlopig wordt hij verdacht van betrokkenheid. Dat zijn 2 zaken die hem absoluut niet de dader maken.
Eerst moet nog die betrokkenheid bewezen worden. En die betrokkenheid kan bijvoorbeeld ook zijn dat hij het huis van Volkan aangewezen heeft of het vuurwapen of eventuele vluchtwagen gedumpt heeft, zonder dat hij zelf bij de aanslag aanwezig was.

Je lijkt zelf wel een paar liquidaties te hebben uitgevoerd. ;)

WIM_de _Echte
19-09-2013, 19:12
slechte leerling, studeren of whatever. Iemand van 20 moet met andere dingen bezig zijn.

Bedankt Wim de echte advocaat voor je uitleg. nu snappen we hoe het in elkaar zit.
Hoewel het vaak nutteloos blijkt, kan ik soms de drang niet onderdrukken om te reageren op schijnbaar impulsieve kreetjes.



Je lijkt zelf wel een paar liquidaties te hebben uitgevoerd. ;)
Gelukkig laat ik geen sporen achter.

Willem033
19-09-2013, 21:06
Goed bezig Wimpie, blij dat er nog niveau zit tussen al die proleten ;)

Jamopa
15-07-2014, 13:23
Opgelost?

http://www.crimescene.pro/pol454511-aangehouden-verdachten-liquidatie-volkan-d%C3%BCzg%C3%BCn-zijn-43-jarige-tony-van-g-en-32-jarige-yalcim-m.html (http://www.crimescene.pro/pol454511-aangehouden-verdachten-liquidatie-volkan-d%C3%BCzg%C3%BCn-zijn-43-jarige-tony-van-g-en-32-jarige-yalcim-m.html)

Richelieu
18-07-2014, 16:31
Getuigen gegijzeld in moordzaak kickbokser;
http://www.telegraaf.nl/binnenland/22871187/__Getuigen_gegijzeld__.html