PDA

View Full Version : Zeer interessant.



The_Rock
15-07-2013, 04:46
In de Joe Rogan podcast beweerde GSP dat hij soms 2 uur van zijn dag zomaar inlevert (Hij denkt dat aliens hem ontvoeren). 2 uur gaan zo maar voorbij. Bij mij is dit afwisselend. Maar meestal lever ik 7/8 uur in, en ik word altijd wakker in mijn bed. Het is wel interessant, waarom altijd mijn bed?

Ik liep een tijd geleden in Arnhem, en voor mij liepen er twee jongens. Ze zagen er uit als twee typische nerds: 1.85m - 70kg en een rare loopje om toe te voegen. Als ik mijn berekeningen moet geloven dan kon ik ze beide binnen 43 seconden hebben. Maar dat is even onbelangrijk. Wat belangrijk is; ze hadden het over The Man of Steel.

Jullie kunnen al raden wat ik dacht toen ik 'Man of steel' hoorde. Dit hoor je zo vaak he. Mijn eerste gedachte was 'waarom praten ze over mij? '
Maar al snel bleek dat ze het helemaal niet over mij hadden, maar over een of andere film, The Man of Steel. Maar die film deed mij wel denken. Aliens op aarde ...met meer macht dan een mens? ik voelde mij wel aangesproken.

Ik bedoel, het kan kloppen in mijn geval. Wanneer iemand mij vraagt 'Hoeveel kan je bank-drukken?' - dan is mijn aantwoord altijd: Hoeveel ik wil.
Mijn zelfvertrouwen is dus extreem hoog voor een normale mens. Sommige noemen het een 'onreëel zelfbeeld' wat dat ook mag betekenen, maar ik noem het zelfkennis.

Dus ik heb wat dingen uitgezocht en kwam er achter dat ik nooit in mijn leven ben gedomineerd door een mens of een Tijger (de laatste tijger versloeg ik met een choke binnen 2 seconden). Dus, mijn logische stap was om een gevecht aan te gaan met .....2 Tijgers. Dit heb ik gedaan in een dierentuin (Ik wilde dit in een kooi doen, om er zeker van te zijn dat de tijgers niet zouden vluchten). Ik stond voor de tijgers, sprong op hun en het gebeurde weer ..ik was blijkbaar weerd ontvoerd. Ik werd wakker in een ziekenhuis, maar dat is niet het enigste. De dokter vertelde mij dat ik 4 dagen afwezig was. 4 dagen, zomaar weg. Enige logische verklaring is: ontvoerd door aliens. Wat kan het anders zijn?
De dokter begon te praten over de 2 tijgers maar ik luisterde niet meer. Want ik wist het zeker. Wat GSP meemaakt is niks vergeleken met wat ik mee maak.

Ik zei toch dat het interessant was.

Glen
15-07-2013, 06:09
Tering...wat een belevenis.
Maar hoe nu verder met deze wetenschap over die aliens?
Zijn er meer mensen met zulke ervaringen?

Mauro
15-07-2013, 07:19
Tering...wat een belevenis.
Maar hoe nu verder met deze wetenschap over die aliens?
Zijn er meer mensen met zulke ervaringen?
Zeker, ik wordt alleen wakker met een stekende pijn in mn aars.
Dat is eerder zeer pijnlijk dan "zeer interessant".
Rock = baas

Diz
15-07-2013, 10:20
Haha heb me weer kapot gelachen hier! Reps!

e-type
15-07-2013, 11:51
Tering...wat een belevenis.
Maar hoe nu verder met deze wetenschap over die aliens?
Zijn er meer mensen met zulke ervaringen?


nja, 'k heb ongeveer zo'n zelfde ervaring gehad maar heb daar eigenlijk verder nooit aandacht aan besteed. Het was op een zaterdagavond toen iemand op me afliep en vroeg "ruikt dit naar chloroform". En aangezien ik op een lab werk leek ik de uitgesproken persoon om dat te testen. Vanaf het moment dat ik aan die prop katoen ruik ben ik alles kwijt.
Toen werd ik wakker in een steegje en die fokking aliens waren vergeten om m'n portemonnee en telefoon mee terug te geven...en daar bovenop, ik weet nou nog steeds niet of het wel of geen chloroform was...

Sadix
15-07-2013, 13:25
Hahahaha te goed weer. The rock, kan je geen Facebook fanpage aanmaken? En dan wekelijks een stuk schrijven?

Asura
15-07-2013, 15:26
Vroeger deden die aliens nog glijmiddel op de "anal probe". "We zijn aan het bezuinigen", zeggen ze.

cornelus
15-07-2013, 16:35
Kan er altijd weer helemaal tegenaan na zo'n avontuur van Ze_Rock :lol:

http://www.merci.nl/nl/producten/afbeelding/product/merci-finest-selection/melk.png

oja reps

hypergiant
15-07-2013, 19:00
Sommige noemen het een 'onreëel zelfbeeld' wat dat ook mag betekenen, maar ik noem het zelfkennis.

reps

blackadder
15-07-2013, 19:09
:lol:

Sadix
15-07-2013, 20:22
Wanneer iemand mij vraagt 'Hoeveel kan je bank-drukken?' - dan is mijn aantwoord altijd: Hoeveel ik wil.

de Stiep
19-07-2013, 11:11
Zeker, ik wordt alleen wakker met een stekende pijn in mn aars.
Dat is eerder zeer pijnlijk dan "zeer interessant".
Rock = baas


Mmmmmmmmm. Apart. Ik heb nagenoeg dezelfde ervaring, alleen hangen de vellen aan mijn geslachtsdeel en ruikt deze naar stront.

ROCK = baas x 2 !