PDA

View Full Version : Gerucht: 4-man Glory tournament: Petrosyan, v. Roosmalen, Ristie, Buakaw ?



rollermanskunk
16-07-2013, 11:42
Volgens de laatste geruchten zou Glory aan het eind van het jaar (november?) van plan zijn om een 4-man tournament te organiseren (waarschijnlijk weer in New York) met de volgende vechters:

-Petrosyan
-van Roosmalen
-Ristie
-Buakaw (!) of Kiria

De onderhandelingen met Buakaw lopen vooralsnog erg moeizaam maar het ziet er wel al beter uit dan een aantal maanden geleden (Buakaw heeft gisteren in de rechtzaak tegen Thai Fight al een zege behaald: zijn contract met Thai Fight is nu definitief opgezegd).

Glory zou een samenwerkingsverband aangaan met Buakaw's Thaise promotion "MAX".

Mocht het Glory niet lukken om de onberekenbare Buakaw te contracteren dan zou de huidige nummer 4 op de Glory ranking Kiria zijn plaats in gaan nemen.

Let wel dit is vooralsnog een gerucht. Ik zou het erg knap vinden van Glory als ze na Corbett ook Buakaw weten te contracteren. De 4-man tournament is wel 99% zeker.

Boran
16-07-2013, 12:55
OMG dat zou fantastisch zijn. Buakaw kan eindelijk weer vechten.
Dat eerste Max MuayThai gala zag er erg goed uit.

Richelieu
16-07-2013, 13:07
Erg leuk, maar zowel Petrosyan als Buakaw moeten gewoon op volle Thaise regels vechten,.

Willm
16-07-2013, 13:40
Dat zou geweldig zijn! Vooral Buakaw erbij, dan is het plaatje compleet. Jammer dat zoiets dan weer niet in Amsterdam of Belgie kan worden georganiseerd, zou daar graag bij willen zijn. Je kan er natuurlijk altijd een weekendje New-York van maken :pimp:

Nosferatu187
16-07-2013, 13:44
Erg leuk, maar zowel Petrosyan als Buakaw moeten gewoon op volle Thaise regels vechten,.

nope.

payap
16-07-2013, 14:12
Erg leuk, maar zowel Petrosyan als Buakaw moeten gewoon op volle Thaise regels vechten,.

X 2

Boran
16-07-2013, 14:16
Dat zou leuk zijn, maar wanneer was de laatste keer dat Petrosyan met ellebogen heeft gevochten? Dat was in 2004 ofzo.

rollermanskunk
16-07-2013, 16:21
Erg leuk, maar zowel Petrosyan als Buakaw moeten gewoon op volle Thaise regels vechten,.

Gaat geloof ik ook gebeuren. Als Glory Buakaw weet te strikken zal Buakaw vs Petrosyan 2x gevochten kunnen worden 1x op MT-rules in Thailand of een ander Aziatisch land bij een Max-event (gesponsort door Glory?) en 1x op Glory-rules tijdens de Glory 4-man Tournament. Afhankelijk van de loting/ranking en het verloop van de halve finales zouden we Petrosyan vs Buakaw dan in de finale kunnen krijgen. Ik verwacht dat Buakaw als nr. 2 zal worden gerankt. Krijg je ongeveer een toernooi-schema die er zo uitziet:

- Petrosyan vs Ristie
- Van Roosmalen vs Buakaw

Maar dit is vooralsnog erg op de zaken vooruitlopen. Buakaw is een lastig mannetje om te contracteren met al die maffe rechtszaken en zijn rare fratsen maar ik heb er wel vertrouwen in dat het gaat lukken, het lukte ook met Corbett.

Nosferatu187
16-07-2013, 16:27
welke rare fratsen?

rollermanskunk
16-07-2013, 16:43
welke rare fratsen?
Contractbreuken, afspraken niet nakomen etc.

Pansier
16-07-2013, 17:32
Please make it happen! Al zie ik het als zeer onwaarschijnlijk, Buakaw moet dit winnen! :)

Sadix
16-07-2013, 17:49
ik zie van roosmalen nog wel van buakaw winnen.
Buakaw zie ik nog wel van petrosyan winnen
Maar roosmalen zie ik nooit van petrosyan winnen

Nosferatu187
16-07-2013, 18:52
no way dat roosmalen van bakauw gaat winnen hoor.

Kemal
16-07-2013, 19:18
Zou toch prachtig zijn!

largo0
16-07-2013, 21:19
Groenhart inplaats van ristie,dat zou werkelijk geweldig zijn.

rollermanskunk
16-07-2013, 21:37
MORE BUAKAW, INCLUDING-
GLORY RUMORS

https://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/21089_577465208960154_1961966922_n.jpg


Oh Buakaw. If you've been following his non-progress for the last few years you know how much of a struggle just about anything that he does can be. In many ways, Buakaw has broken the mold of a traditional Thai Fighter; he went and fought Europeans in K-1 MAX and did very well, he came back an international conqueror, left his camp, had a weird relationship with a promoter and a few sponsors before getting on the outs with them and then hooked up with MAX Muay Thai. His court proceedings continue one, but it is important to note that Buakaw's contract with Thai Fight has ended, according to his Facebook page.

Outcome of today's proceedings in the Civil Court at Ratchadapisek - there will be another session to hear the decision on whether this lawsuit will be handled by the Civil Court or the Central Intellectual Property & International Trade Court. Buakaw also announced through his lawyer that he has officially terminated his contract with Thai Fight...

That does indeed mean that he is free to fight for MAX Muay Thai, as opposed to just doing exhibitions. The rumor that has been shooting around over the past few days revolves around a possible agreement between MAX and GLORY which would focus on putting Buakaw in the big fights that we want to see him in, including a possible Petrosyan fight in either Asia or Italy, and then Buakaw involved in the next 70kg GLORY tournament, which is what fans have been begging for now for a while.

Source: http://liverkick.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2582:more-buakaw-including-glory-rumors&catid=48:muay-thai

lopez86
16-07-2013, 22:24
ik zie van roosmalen nog wel van buakaw winnen.
Buakaw zie ik nog wel van petrosyan winnen
Maar roosmalen zie ik nooit van petrosyan winnen

Hoe zie je van Roosmalen in godsnaam van Buakaw winnen?

Nosferatu187
16-07-2013, 22:32
Hoe zie je van Roosmalen in godsnaam van Buakaw winnen?

Yup

Sadix
17-07-2013, 01:38
ik schat de kans 60-40 voor buakaw.

Robin heeft de ko in beide handen, buakaw loopt daar eerder in als petrosyan.

lopez86
17-07-2013, 09:58
ik schat de kans 60-40 voor buakaw.

Robin heeft de ko in beide handen, buakaw loopt daar eerder in als petrosyan.

Stylistisch gezien zijn dat juist de type vechters waar Buakaw van wint.
Zambidis, Askerov, Stevelmans, allemaal van datzelfde hout gesneden.
En ik heb Buakaw maar 1x KO zien gaan in al die jaren.
Hij is veel te slim voor dit soort vechters.

Nelisje
17-07-2013, 11:13
Buakaw heeft niet heel veel wedstrijd ritme, het is dus maar de vraag hoe hij het doet. Ik hou het toch op 50/50. Hoe dan ook is het een matchup die ik wel wil zien..

Anderson
17-07-2013, 15:12
Waarom geen Yod, Petro, Buakaw en Saiyok daar kopen Amerikanen eerder een kaartje voor Yod is daar populair aan het worden.

hypergiant
17-07-2013, 15:50
Buakaw all the way. Zelfs Petrosyan zal het tegen hem af gaan leggen.

Pansier
17-07-2013, 19:31
Buakaw all the way. Zelfs Petrosyan zal het tegen hem af gaan leggen.

Dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren. Buakaw is zeker een van de besten, maar in mijn ogen is Petroysan een loner in de 70 kg.

blackadder
17-07-2013, 19:34
Hoe zie je van Roosmalen in godsnaam van Buakaw winnen?
Door (T)KO of op punten.

rollermanskunk
25-07-2013, 18:43
Buakaw zal door zijn juridische problemen niet deel kunnen nemen aan de Glory lw 4-mans toernooi die later dit jasr zal worden gehouden. Wordt waarschijnlijk volgend jaar pas dat we hem kunnen zien vechten onder de Glory-banner.

mario the count
25-07-2013, 19:19
Jammer. Buakaw wordt er ook niet jonger op en zeker niet na al de partijen die hij heeft gedraaid. Hij zit nu al niet meer in zijn prime dus een jaar wachten helpt daar zeker niet aan mee. Ik had buakaw graag nog een keer tegen petrosyan willen zien draaien in buakaw zn prime.

Petrosyan wordt ook nog wel verslagen, het is gewoon een kwestie van tijd , net als bij fedor en silva.