PDA

View Full Version : Beste MMA sportschool. Help?!



Bjjbb
17-07-2013, 20:51
Beste forum leden, ik vroeg me af welke sportschool in (Noord) Brabant het beste is op mma gebied en dan heb ik het niet over een lijstje met verschillende sportscholen maar kwalitatief gezien. Een sportschool die het liefs focust op alle aspecten van de sport en niet alleen kickboxen bijv. maar die ook oa BJJ les geeft. En over BJJ gesproken, welke BJJ sportschool geeft daar nou het beste les in? Hoorde dat er goede in Tilburg en Den bosch zaten. Zou jullie hulp goed kunnen gebruiken met naast een naam van de sportschool ook een beetje info mits jullie daar tijd voor hebben op het moment. Een paar voorbeelden die ik ontvangen heb van mensen die trainen zijn GG breda, sportschool Verhoeven. Alvast bedankt!

lopez86
17-07-2013, 23:42
Gracie Barra in Eindhoven/Oss.
Olv Jochem Branderhorst, black belt bjj/europees kampioen en whatnot, en in Oss Frans van Casteren, ook blackbelt.
Gracie Barra is zowieso al jaren bezig met MMA.

Bjjbb
17-07-2013, 23:58
Thanks Lopez hier kan ik iets mee. Meer hulp welkom mensen..

ICON
18-07-2013, 09:32
Je vroeg toch om de beste school? López heeft t antwoord al gegeven

remco pardoel
18-07-2013, 10:02
True!!

Roque
19-07-2013, 16:55
Rickson Gracie Den Bosch. Les van Michel Verhoeven. Rickson Gracie Black Belt ;)

ChingChong
19-07-2013, 17:20
Ga gewoon wat scholen langs, zoek het zelf uit. Je merkt zelf wel wat het beste bij jou past.

YoMarK
19-07-2013, 21:13
De "beste" voor de éne is misschien niet de beste voor de andere. Dus dé beste bestaat niet. Ga gewoon ergens kijken, bevalt het je niet, dan ga je naar een andere(of ga bij een paar langs). In Eindhoven geven een aantal mensen les(MMA en BJJ), en de mensen die les geven hebben allemaal zo hun eigen "stijl"(en zijn goed in het toepassen en uitleggen van een bepaald soort technieken), en dat vind ik persoonlijk wel fijn.

basblue
20-07-2013, 07:52
[QUOTE=goede evaringen met Rickson Gracie Den Bosch. Olv van Michel Verhoeven. Rickson Gracie Black Belt ;)[/QUOTE]

+1 goede ervaringen met Michel. Check www.babytank.nl !

Bjjbb
21-07-2013, 21:28
Ik snap jullie punten en het hoeft niet zozeer de beste school te zijn maar naar alv jullie ervaring de meest complete/allround sportschool?

lopez86
22-07-2013, 15:27
Ik snap jullie punten en het hoeft niet zozeer de beste school te zijn maar naar alv jullie ervaring de meest complete/allround sportschool?

Als je een compleet allround school zoekt ala de states; die is hier niet.
Wel heeft Brabant veel BJJ scholen die ook MMA doen, vanuit BJJ basis.
Gracie Barra is daar hoe dan ook de meest ervaren school in.
Levert al jaren MMA vechters als Duane van Helvoirt, Hyram Rodriguez, Harun Kina, vroeger ook Jordy Peute, Willem Peters, Jochem Branderhorst, en is met 8 ervaren zwarte banders 1 van de grootste BJJ vereniging in Nederland.
Ik heb zelf geen ervaring met Rickson Gracie, maar zie behalve BJJ geen mma op hun site.

Bjjbb
23-07-2013, 15:23
Ik weet voldoende mensen, thanks voor jullie hulp!

Tony
23-07-2013, 17:49
Ik weet voldoende mensen, thanks voor jullie hulp!

Of evt bij CSA Holland (Helmond)
http://www.csaholland.com/