PDA

View Full Version : The Ultimate Fighter 18: Team Rousey vs. Team Tate *spoilers*



Pages : [1] 2

Stefano~
28-07-2013, 12:58
http://www.youtube.com/watch?v=qNWwHeXL570&feature=share&list=UUvgfXK4nTY Kudb0rFR6noLA

ben benieuwd :lol:

The_Rock
28-07-2013, 13:30
http://www.youtube.com/watch?v=qNWwHeXL570&feature=share&list=UUvgfXK4nTY Kudb0rFR6noLA

ben benieuwd :lol:

Yep. Rounda is psychisch niet in orde.

Doe normaal slet.

Ik hoop wel dat ze wint. Ben benieuwd of dat zo blijft.

mario the count
28-07-2013, 14:04
Stom wijf die rousey. Ze doet me een beetje hier aan denken: http://imageshack.com/a/img14/7874/dwzp.jpg (http://imageshack.com/i/0edwzpj/)Uploaded with ImageShack.com (http://imageshack.com)

blackadder
28-07-2013, 14:08
Ach dat is toch elk seizoen zo? Er is altijd een coach die de eikel speelt. Ben benieuwd of Dana dat bepaald of dat er een munt wordt opgegooit of zo.

123trisweat
28-07-2013, 14:21
Vindt Rousey er met de dag mannelijker uitzien (zo dat is er ook uit)

The_Rock
28-07-2013, 14:32
Het is Ramadan jongens, dus nog niet schaap tijd. Waarom volgen jullie mij? ik wist het, er moet een leidinggevende type hier zijn, en dat ben ik.

Bromios
28-07-2013, 14:46
Ik vind die rousey echt een enorme bitch. Lijkt in dit filmpje alleen maar erger.

Pahlavan
28-07-2013, 16:06
Ronda is net als een klein verwend kindje die boos wordt wanneer ze niet krijgt wat ze wilt. Triest wijf.
Ik zie haar graag een goed pak slaag krijgen maar tate is niet degene die daarvoor gaat zorgen.

Pansier
28-07-2013, 17:44
Yep Ronda wordt inderdaad steeds meer een kutwijf met roidrages en aandacht tekort... Die zal haar fans geleidelijk aan verliezen waarschijnlijk.

Kemal
05-08-2013, 09:25
http://www.youtube.com/watch?v=wl0MSMgIW4g&feature=player_detailpage

Nelisje
05-08-2013, 12:23
Yep Ronda wordt inderdaad steeds meer een kutwijf met roidrages en aandacht tekort... Die zal haar fans geleidelijk aan verliezen waarschijnlijk.
Hoe gekker je bent hoe mooier amerikanen het vinden.. dat is het verrotte aan de de hele ufc.. iedereen maakt mekaar minstens uit voor rotte vis en liefst nog erger de geloofwaardigheid van dit soort acties is compleet weg voor mij.

e-type
05-08-2013, 12:28
We zullen het zien tijdens de uitzendingen...'k heb het idee dat Tate meer geniepig bezig is geweest en dat Ronda daar niet goed mee om kan gaan, onzeker typje etcetera, en dat uit ze door zich zo extreem te gedragen. Net als dat gedoe met die middelvinger waar ook gewoon een aanleiding voor bleek...
Blijft jammer dat Ronda zich tegenwoordig niet echt goed onder controle kan houden.

Tony
05-08-2013, 12:38
War Miesha!

Nuff said :)

fightlove
26-08-2013, 11:08
http://youtu.be/J3BxR9o-aVc

Stefano~
26-08-2013, 16:51
Ik ga me wel vermaken met dit seizoen denk ik :P
Altijd leuk hoe Joe Rogan dingen kan vertellen: maybe the first time somebody gets pregnant in the house. :lol:

e-type
30-08-2013, 14:17
http://www.youtube.com/watch?v=KksUA-hTgHs

Pahlavan
05-09-2013, 22:24
Pff wat een onprofessioneel krengetje is die Ronda toch. Bah.


http://www.youtube.com/watch?v=6jSSB-HpBRk

Asura
06-09-2013, 00:56
Elk klein beetje interesse dat ik had in TUF is nu weg

Bromios
06-09-2013, 11:26
Ze is zo onzeker als de neten volgens mij. Ze was boos toen ze Tate zag staan in de eerste aflevering. Niet omdat ze een hekel aan haar heeft maar omdat ze dacht dat Dana haar weg zou sturen. Wat een dumbass

Ellen
06-09-2013, 11:44
Sjezus wat een stuk chagerijn. En Dana praat t nog goed ook. Ik zou zeggen, alle aandacht naar Micha. TEAM TATE!

e-type
06-09-2013, 12:29
Ze is zo onzeker als de neten volgens mij. Ze was boos toen ze Tate zag staan in de eerste aflevering. Niet omdat ze een hekel aan haar heeft maar omdat ze dacht dat Dana haar weg zou sturen. Wat een dumbass

Dat. Ze weet zich door die onzekerheid geen raad met de roem en opeens vindt iedereen haar goed en fantastisch en wil wat van 'r. We hebben het vaker fout zien gaan, je moet wel erg sterk in je schoenen staan wil je daar normaal mee om kunnen gaan.
Misschien niet helemaal de juiste mensen om zich heen die haar daarin steunen en 'r af en toe goed met beide benen op de grond zetten, als ik hoor dat 'r manager en advocaat echt eikels zijn...die willen gewoon snel cashen en kunnen mensen goed het hoofd op hol brengen...

Flabbert
06-09-2013, 14:34
pff ik erger me de laatste tijd steeds vaker aan haar, jammer is dat

Chane
06-09-2013, 15:57
Miesha is leuk :blush:

Flabbert
06-09-2013, 16:29
Miesha is leuk :blush:

Miesha is leuk? Miesha is gewoon godsgruwelijk geil en lekker....
leuk...leuk.... op het schoolplein vroeger waren ze leuk

Chane
06-09-2013, 21:10
Lol

Kemal
07-09-2013, 08:31
UFC to release full fight videos of 'TUF 18' elimination bouts

Season 18 of "The Ultimate Fighter" premiered on Wednesday, the start of a groundbreaking season for the UFC's long-running reality competition series.

For the first time, women are competing for a chance to become "The Ultimate Fighter" – and living in the same house with their male counterparts on the show.

Wednesday's two-hour season-opening episode on FOX Sports 1 featured the elimination fights to get into the house – eight women's fights and eight men's fights, all in the bantamweight division.

Some fights were shown in full. Others, however, had to be shown as highlight packages due to time constraints on the broadcast.

But on Saturday, promotion officials told MMAjunkie.com, the UFC will release all the elimination fights in their entirety – and uncensored. The promotion will host the full fight videos at UFC.com starting Saturday at 3 p.m. ET (noon PT).

Fans can view the fights in full – with the full audio as White and head coaches Ronda Rousey and Miesha Tate observed the bouts and, ultimately, the fighters who would make it onto the show.

"The Ultimate Fighter" airs Wednesdays at 10 p.m. ET (7 p.m. PT) on FOX Sports 1. On Nov. 30, the show's finalists meet at the TUF 18 Finale at Mandalay Bay Events Center in Las Vegas, and on Dec. 28, Rousey defends her title against Tate in the co-main event of UFC 168 at MGM Grand Garden Arena, also in Las Vegas.

Ulis-E
07-09-2013, 11:29
heb zo'n idee dat Tate gewoon veel en veel beter is in koude oorlogsvoering.. en dan ga ik vooral af op verhalen van bijv cat zingano over miesha en haar vriendje caraway

vergeet ook vooral niet dat er een hoop wordt gecut tijdens TUF-editing.... je zult nooit het gehele verhaal zien.. misschien is er wel een goede reden voor rousey's reactie.... of misschien is ze idd attention whore.. zult nooit je mening kunnen opmaken zonder het hele verhaal te kennen...

weennie, heb soms het idee dat jullie vergeten dat het hier om vechten/MMA/'free fight' gaat en dat vechters niet altijd even P.C. zijn

mario the count
07-09-2013, 12:17
heb zo'n idee dat Tate gewoon veel en veel beter is in koude oorlogsvoering.. en dan ga ik vooral af op verhalen van bijv cat zingano over miesha en haar vriendje caraway

vergeet ook vooral niet dat er een hoop wordt gecut tijdens TUF-editing.... je zult nooit het gehele verhaal zien.. misschien is er wel een goede reden voor rousey's reactie.... of misschien is ze idd attention whore.. zult nooit je mening kunnen opmaken zonder het hele verhaal te kennen...

weennie, heb soms het idee dat jullie vergeten dat het hier om vechten/MMA/'free fight' gaat en dat vechters niet altijd even P.C. zijn


Soms is het ook niet makkelijk om te onthouden dat het om vechten draait. Dat hele TUF gebeuren is 60% zielige verhaaltjes en 40% knokken. Iedereen is arm geboren en ze komen allemaal uit de ghetto snik snik, en rousey is zo labiel als wat. Ik wil gewoon een vechter zien die niet zielig doet, die het niet voor "god" doet, die het niet als laatste kans ziet om zijn/haar kindjes een goed leven te geven enz enz. Ik wil gewoon een vechter omdat hij/ zij van knokken houd en niets liever doet, die een kick ervan krijgt.

Turboknecht
07-09-2013, 12:49
Soms is het ook niet makkelijk om te onthouden dat het om vechten draait. Dat hele TUF gebeuren is 60% zielige verhaaltjes en 40% knokken. Iedereen is arm geboren en ze komen allemaal uit de ghetto snik snik, en rousey is zo labiel als wat. Ik wil gewoon een vechter zien die niet zielig doet, die het niet voor "god" doet, die het niet als laatste kans ziet om zijn/haar kindjes een goed leven te geven enz enz. Ik wil gewoon een vechter omdat hij/ zij van knokken houd en niets liever doet, die een kick ervan krijgt.

Precies, gewoon eentje die het leuk vindt om keihard te knallen. D'r zaten ook een paar chicks tussen die hoog opgeleid waren en helemaal niet van povere komaf waren. Die doen het dan zeker omdat ze echt van vechten houden. Ik hoop altijd dat dat soort grieten ver komen.

Kemal
08-09-2013, 08:45
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=F2KqxiMciz0

blade
08-09-2013, 10:45
Elk klein beetje interesse dat ik had in TUF is nu weg


X2

carlo1
12-09-2013, 15:58
hier een spoiler, andere thread is over de video, dus mijns inziens deze voor discussie.


toffe pot, zeer blij dat julianna won, werd een beetje moe van die ander. Als je dan zo goed bent, waarom is een germaine met veel minder ervaring wel direct in de ufc??
NB: ronda oogt wat gefrustreerd, lijkt me niet echt een persoon die makkelijk rust kan vinden of zo
Verder respect voor diegene die de gif weet te vinden van miesha die haar haar opbindt aan het begin van de aflevering.

Nosferatu187
12-09-2013, 16:06
Soms is het ook niet makkelijk om te onthouden dat het om vechten draait. Dat hele TUF gebeuren is 60% zielige verhaaltjes en 40% knokken. Iedereen is arm geboren en ze komen allemaal uit de ghetto snik snik, en rousey is zo labiel als wat. Ik wil gewoon een vechter zien die niet zielig doet, die het niet voor "god" doet, die het niet als laatste kans ziet om zijn/haar kindjes een goed leven te geven enz enz. Ik wil gewoon een vechter omdat hij/ zij van knokken houd en niets liever doet, die een kick ervan krijgt.

ja echt, en af en toe die zielige nep traantjes.

btw fuck ronda ik hoop dat ze op haar bek gaat, ik haat haar elke week meer.

Wheelie
12-09-2013, 17:42
Wat een heerlijke overwinning, GO Team Tate ;)

http://gifninja.com/animatedgifs/711555/tate.gif

mario the count
12-09-2013, 19:38
ja echt, en af en toe die zielige nep traantjes.

btw fuck ronda ik hoop dat ze op haar bek gaat, ik haat haar elke week meer.
Hier nog 1, drama queen!

carlo1
12-09-2013, 21:59
Wat een heerlijke overwinning, GO Team Tate ;)

http://gifninja.com/animatedgifs/711555/tate.gif

goede gif, dankjewel

T15Boxing
12-09-2013, 22:21
Klopt het dat Rousey moest janken? zoiets heb ik gelezen maar is vast BS.

Pahlavan
12-09-2013, 22:30
Damn, heeeeeeeeeerlijk om die julianna te zien winnen. Niet alleen omdat haar tegenstander iets te vol van zichzelf was maar vooral om die bitch ronda gek te zien worden.

Ik heb het al vaker gezegd, ronda rousey is een verwende kreng die net als een klein kind gaat lopen stampen en janken als ze niet krijgt wat ze wil. Normaal gesproken kan haar sugar daddy Dana white haar geven wat ze wil en lekker veel veren in haar reet stoppen maar deze ene keer kan hij haar niet meer helpen... ach ronda toch.

Hopelijk krijgt haar team dit seizoen van tuf genoeg nederlagen te verduren want (hoe graag ik het ook zou willen) miesha zal niet degene zijn die haar verslaat vrees ik

yuko
12-09-2013, 22:50
Klopt het dat Rousey moest janken? zoiets heb ik gelezen maar is vast BS.

Nee geen BS, dat wijf spoort niet.

donalexandro
12-09-2013, 22:52
Damn, heeeeeeeeeerlijk om die julianna te zien winnen. Niet alleen omdat haar tegenstander iets te vol van zichzelf was maar vooral om die bitch ronda gek te zien worden.

Ik heb het al vaker gezegd, ronda rousey is een verwende kreng die net als een klein kind gaat lopen stampen en janken als ze niet krijgt wat ze wil. Normaal gesproken kan haar sugar daddy Dana white haar geven wat ze wil en lekker veel veren in haar reet stoppen maar deze ene keer kan hij haar niet meer helpen... ach ronda toch.

Hopelijk krijgt haar team dit seizoen van tuf genoeg nederlagen te verduren want (hoe graag ik het ook zou willen) miesha zal niet degene zijn die haar verslaat vrees ik

x2!

Ik was in het begin best een ronda "fan" alleen die sterrenallures die ze de laatste tijd heeft en dat kinderachtige gedoe verpesten heel haar image. Ik was ook blij dat die Julianna won, niet eens vanwege Ronda maar vanwege 't feit dat die chick ZO stoer aan 't doen was en gewoon ge-ass wh00ped werd!
Ik hoop dat Ronda een paar tikken krijgt alleen zal dat niet gebeuren.

T15Boxing
12-09-2013, 23:18
Nee geen BS, dat wijf spoort niet.


:lol: Ik kan haar echt niet uitstaan.

Nosferatu187
12-09-2013, 23:25
:lol: Ik kan haar echt niet uitstaan.

ik ook niet.

niels
13-09-2013, 00:57
ik ook niet.

ik ook niet.

blackadder
13-09-2013, 02:00
Ik wel.

Nelisje
13-09-2013, 09:28
Nice.. de aflevering nog niet gezien, maar met een beetje geluk wordt Ronda helemaal gek dit seizoen en is Amerika klaar met haar.. maar dat maakt niet uit.. ze kan altijd nog Dana's bitch worden voor zover ze dat nog niet is.

mario the count
13-09-2013, 10:39
Echt nice dat julliana gewonnen heeft. Die meid heeft echt een vechtershart en heeft die shana met dr spatjes even laten zien dat als je een echt vechterhart hebt, je kan winnen van iemand die op papier beter is. Ronda Rousey, die bek van haar kan ik niet meer zien zonder ervan te dromen dat tate er een paar tanden uit mept ( ook al zou dat moeilijk worden). Dat wijf is echt een slechte verliezer en ze spoort echt niet.

Wiseguy
13-09-2013, 10:55
Hoe komt het dat ik van haar dit soort gedrag niet trek, maar van Diaz en Mayweather wel? Ik heb echt geen idee, maar ik irriteer me mateloos aan haar.

Bromios
13-09-2013, 12:03
Ik had gisteren de aflevering gedownload en op sd gezet voor op de tablet. Stap ik vanochtend in de trein. sd kaart thuis laten liggen grrr. Dus kon het niet laten om hier even te kijken wat er uitgekomen is.

Gelukkig heeft Rhonda verloren.

Ellen
13-09-2013, 13:12
Prachtig: een jankende Ronda, een jankende Sheena. Had niet beter gekund! So what als ze de 2e verliezen, de eerste is toch mooi in the pocket en ik denk dat Ronda daardoor pissed off genoeg is om zichzelf de hele show voor lul te zetten met dat domme gedrag. Kan niet wachten tot de volgende!

Sato
13-09-2013, 15:27
Ik heb weer een beetje een Sonnen-complex, een vechter die ik wel/niet oke vond blijkt het tegenovergestelde te zijn. Sonnen bleek best een goede kerel te zijn, en Ronda van wie ik dacht die uiterst competitief was, blijkt gewoon knetter te zijn.
Ik hoop nog vele traantjes van de actrice Rousey te zien.

Nosferatu187
13-09-2013, 15:47
Hoe komt het dat ik van haar dit soort gedrag niet trek, maar van Diaz en Mayweather wel? Ik heb echt geen idee, maar ik irriteer me mateloos aan haar.

omdat hun een rol spelen, en ronda die spoort gewoon niet.

Pernik
13-09-2013, 15:56
Hoe komt het dat ik van haar dit soort gedrag niet trek, maar van Diaz en Mayweather wel? Ik heb echt geen idee, maar ik irriteer me mateloos aan haar.

Misschien hetzelfde verschil als dat wanneer een man een scheet laat of een vrouw.

Bromios
13-09-2013, 16:04
Ik heb weer een beetje een Sonnen-complex, een vechter die ik wel/niet oke vond blijkt het tegenovergestelde te zijn. Sonnen bleek best een goede kerel te zijn, en Ronda van wie ik dacht die uiterst competitief was, blijkt gewoon knetter te zijn.
Ik hoop nog vele traantjes van de actrice Rousey te zien.

Bisping heeft bij mij een paar partijen nodig gehad om weer een beetje sympathiek over te komen na zijn TUF tegen Mayhem. Jones vind ik nu ook een eikel; Sonnen een goeie gast.

Coach worden is dus best link.

Nelisje
13-09-2013, 21:09
Bisping heeft bij mij een paar partijen nodig gehad om weer een beetje sympathiek over te komen na zijn TUF tegen Mayhem. Jones vind ik nu ook een eikel; Sonnen een goeie gast.

Coach worden is dus best link.

Jones was altijd al een eikel.. Sonnen is mij inderdaad ook 100% mee gevallen, die had echt hard voor de zaak en zijn vechters. Bisping is een complex geval, maar ik denk diep in zijn hard ook geen kwaaie.

Uiteindelijk komt het er net op neer dat ze voornamelijk bezig zijn om gevechten te verkopen en dat er daarom een schijn realiteit is. Wel is duidelijk wie meer betrokken is bij zijn vechters. En die krijgen over het algemeen meer sympathie. Terecht natuurlijk.

mario the count
13-09-2013, 21:38
Misschien hetzelfde verschil als dat wanneer een man een scheet laat of een vrouw.

:lol::lol: hij is goed.

Bromios
13-09-2013, 23:01
zo, even gekeken. Meet karma, she is a bitch. Die shanya zal wel familie zijn van bubba mcdaniel. Die was vorig jaar ook zo'n arrogante sukkel. En verloor dus. Zal ook wel een beetje zo geknipt zijn maar toch.

En die Rhonda die bezit wel de nodige zelfreflectie zeg. Wordt ze kwaad op tate omdat ze blij is dat ze gewonnen heeft.

Ben nog wel benieuwd hoe lang het duurt totdat haar team haar zat is.

tik_tok
13-09-2013, 23:31
Jammer dat Rhonda in deze TUF zit.. Ben me alleen maar kapot aan het ergeren aan haar en kan hierdoor weinig genieten van het programma..

Asura
14-09-2013, 00:04
Ronda is knettergek. Die heeft echt twee, wellicht drie niet ingedaalde teelballen met al die frustratie waarmee ze rondloopt. Ik kan het weten, heb jarenlang met twee joekels rondgelopen die nog niet naar beneden waren gezakt. Iedereen dacht gewoon dat ik heel dik was.

blackadder
14-09-2013, 01:10
Ronda is een leuk meisje. :)

Soulbringer320
14-09-2013, 17:33
Vind TUF zo niet leuk meer, gaf dit seizoen nog een kans. Maar na episode 2 hoeft het voor mij niet meer...Wanneer komt er weer een keer een Heavyweight TUF?

Turboknecht
14-09-2013, 17:37
Ik vind deze TUF juist erg leuk met mannen en vrouwen gemixt, dat geeft een hele andere dynamiek. Rousey is een tang, maar ik vind het wel prettig om wat te hebben om op te zeiken als ik het aan te kijken ben.

mario the count
14-09-2013, 17:56
Vind TUF zo niet leuk meer, gaf dit seizoen nog een kans. Maar na episode 2 hoeft het voor mij niet meer...Wanneer komt er weer een keer een Heavyweight TUF?

Heavyweight is idd wel toffer.

Guytje
14-09-2013, 17:58
Spijtig dat "Herc" eruit ligt!!

Sato
14-09-2013, 18:26
Volgende seizoen is LHW dus hoop een paar mooie KO's te zien. Het technische randje mis ik soms, iets te veel scrappers en brawlers naar mijn zin.

Klassikl
14-09-2013, 22:01
Ben ik de enige die al 2 afleveringen door al het gebabbel doorskipped en alleen de training en vechtstukken bekijkt? Ik trek al dat gelul echt slecht. Voor bij in de eerste aflevering was het tenenkrommend hoe elke chick een zielig verhaaltje mocht ophangen.

Hoe die gozer zat te bluffen dat geen chick hem ooit kon subben en dat ie daarna naar huis moest om zn blessure:lol:

mario the count
14-09-2013, 22:07
Ben ik de enige die al 2 afleveringen door al het gebabbel doorskipped en alleen de training en vechtstukken bekijkt? Ik trek al dat gelul echt slecht. Voor bij in de eerste aflevering was het tenenkrommend hoe elke chick een zielig verhaaltje mocht ophangen.

Hoe die gozer zat te bluffen dat geen chick hem ooit kon subben en dat ie daarna naar huis moest om zn blessure:lol:Voor iemand die al het gelul skipt weet je veel te vertellen over wat er gebeurd is in de aflevering:D

Klassikl
14-09-2013, 22:16
Ik heb niet alles geskipped. Maar wel wel veel. Aflevering duurde krap 30 minuten bij me hehe

e-type
14-09-2013, 23:29
Ben ik de enige die al 2 afleveringen door al het gebabbel doorskipped en alleen de training en vechtstukken bekijkt? Ik trek al dat gelul echt slecht. Voor bij in de eerste aflevering was het tenenkrommend hoe elke chick een zielig verhaaltje mocht ophangen.

Hoe die gozer zat te bluffen dat geen chick hem ooit kon subben en dat ie daarna naar huis moest om zn blessure:lol:


Eerste aflevering was effe de vechters voorstellen en ja, ze hebben allemaal hun eigen sores te vertellen, dan duurt 1,5 uur lang. Viel mij ook een beetje tegen...tweede aflevering vond ik wel beter, al hadden ze wat mij betreft meer trainingsarbeid mogen laten zien, kan'k ook nog wat leren :)

Wel jammer dat Tim Gorman eruit ligt, mooie kerel om in de kroeg een borrel mee te drinken en hij had een mooie partij in de eerste aflevering. Ik had 'm graag nog meer partijen willen zien beuken.

BTW Dana heeft z'n hamstringoperatie uit eigen zak betaald, omdat de blessure gebeurde voordat Tim in de octagon gestaan had was dit niet verzekerd door de UFC verzekering...

Turboknecht
15-09-2013, 14:25
Best wel klasse van ome Dana.

mario the count
15-09-2013, 15:56
Best wel klasse van ome Dana.

+1

Mule-Kick
16-09-2013, 12:01
Ik vind deze TUF juist erg leuk met mannen en vrouwen gemixt, dat geeft een hele andere dynamiek. Rousey is een tang, maar ik vind het wel prettig om wat te hebben om op te zeiken als ik het aan te kijken ben.

x2, had geen hoge verwachtingen en gisteren pas beide episodes gekeken maar vind het tot nog toe toch wel vermakelijk. Niet verwacht dat Ronda zo'n huilbaby zou zijn maar goed stiekem is dat beetje extra drama wel leuk. Beetje rivaliteit tussen de coaches is altijd beter dan zo'n seizoen als bv Carwin en Nelson die totaal onverschillig naar elkaar waren. Eerste gevecht was redelijk niveau heb al stuk erger gezien in TUF.

Bromios
16-09-2013, 14:07
Ben ik de enige die al 2 afleveringen door al het gebabbel doorskipped en alleen de training en vechtstukken bekijkt? Ik trek al dat gelul echt slecht. Voor bij in de eerste aflevering was het tenenkrommend hoe elke chick een zielig verhaaltje mocht ophangen.

Hoe die gozer zat te bluffen dat geen chick hem ooit kon subben en dat ie daarna naar huis moest om zn blessure:lol:

Je moet het ook niet zien als vechtsport maar als big brother 2.0. Daar gebeurde geen fuck en nu zitten er leuke knokpartijen tussen.

Guytje
16-09-2013, 17:10
Slimme zet van UFC om deze twéé dames tegen elkaar te zetten. Ze moeten ook wel geweten hebben hoe Rhonda haar karaktertje is, ideaal dat ze(ufc) nu Tate als de sympathieke chick gaan promoten met deze TUF waardoor er een grotere fanbase zal komen voor deze dame. De grote winnaar van deze TUF is dus UFC en Tate, wat er ook gebeurt qua uitslagen....

Nosferatu187
16-09-2013, 17:26
die ronda zit volgens mij ook zwaar aan de juice, anders zou haar karakter ook niet zo extreem zijn.

blackadder
16-09-2013, 17:46
Ronda is een lief meisje.

Guytje
16-09-2013, 18:23
die ronda zit volgens mij ook zwaar aan de juice, anders zou haar karakter ook niet zo extreem zijn.
Vanavond gaan er veel vrouwen uitleg mogen geven dan aan hun mannen van Mixfight.nl!!lol

e-type
16-09-2013, 18:30
Ronda is een lief meisje.

pcies; beetje gek, maar wel lekker.

Turboknecht
17-09-2013, 00:11
http://img.gawkerassets.com/img/17tluzyiruqm0jpg/original.jpg

Bromios
19-09-2013, 11:47
Net aflevering 3 gekeken. Geen beste. Weinig gebeurt in het huis denk ik. Ze gingen maar door over spanning tussen de teams.
Bijna geen trainingen. Rousey nog meer bitch maar ze hoefde niet te huilen.
Matige partij, terechte winnaar.

Chane
19-09-2013, 14:29
Ik kan niet begrijpen dat velen Ronda lekker vinden.

blackadder
19-09-2013, 14:47
Ronda is lief en lekker.

Chane
19-09-2013, 15:11
:lol:

e-type
19-09-2013, 15:15
jummie
http://cdn2-b.examiner.com/sites/default/files/styles/image_content_width/hash/55/ba/55baf33b22c66c92e690d9966c7561d9.jpg?itok=sjeOde8m

Guytje
19-09-2013, 15:40
Ik vraag me af hoe de polluitkomst zou zijn op de vraag: Wie zou je willen zien winnen: Tate of Rousey? Poll voor de vertoning van deze Tuf of nu tijdens serie?

Bromios
19-09-2013, 16:08
Die van na is niet zo moeilijk. 100% tate

Flabbert
19-09-2013, 17:48
Ik kan niet begrijpen dat velen Ronda lekker vinden.

dochter van van hanegem?

http://static.foxsports.com/content/fscom/img/2013/07/24/072413-UFC-Miesha-Tate-PI-AA_20130724124634167_660_320.JPG (http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=images&cd=&cad=rja&docid=uxIPiwIY94hACM&tbnid=t0jp1JQDQ7uIJM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fmsn.foxsports.com%2Fufc%2Fstory%2 Ftate-trashes-referee-072413&ei=Zg47UoCAEaX80QXsqICwDg&bvm=bv.52288139,d.d2k&psig=AFQjCNHO_28AA6w3sQac-NcG9Y0_JoTfAA&ust=1379688361415512)

http://vorige.nrc.nl/multimedia/dynamic/00183/hanegem_183548a.jpg (http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=images&cd=&cad=rja&docid=v8IR1Fup4ZcVKM&tbnid=TsMJKGPqnZG4kM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.nrc.nl%2Fsport%2Feredivisie%2 Farticle2102314.ece&ei=kQ47UoujEMbO0QWQs4CoBw&bvm=bv.52288139,d.d2k&psig=AFQjCNEYgnZOsEiFRxqUetkHZZBJ6NXGLQ&ust=1379688451984753)

de neus heeft ze wel van hem

Flabbert
19-09-2013, 17:49
desalnietteplus zal ik nog voor Tate kiezen hoor

Ellen
19-09-2013, 18:07
Net aflevering 3 gekeken. Geen beste. Weinig gebeurt in het huis denk ik. Ze gingen maar door over spanning tussen de teams.
Bijna geen trainingen. Rousey nog meer bitch maar ze hoefde niet te huilen.
Matige partij, terechte winnaar.

Heb je een link?

Bromios
19-09-2013, 18:16
Heb je een link? in het video topic. Zit in de trein dus beetje langzaam internet. staat in mma gedeelte

T15Boxing
19-09-2013, 18:24
Dus Tate's team won weer?

Flabbert
19-09-2013, 18:25
Dus Tate's team won weer?

juppp

e-type
19-09-2013, 18:26
Heb je een link?

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?129178-Video-s-The-Ultimate-Fighter-18-Rousey-vs-Tate-GEEN-SPOILERS-!!



juppp


en ik heb zo'n vermoeden dat het volgende week 0-3 staat...

T15Boxing
19-09-2013, 18:54
Haha lekker.

Ellen
19-09-2013, 19:01
Hoop echt dat Tate haar verslaat.......

blackadder
19-09-2013, 19:25
Hoop echt dat Tate haar verslaat.......
Ik denk eerder dat lieve Ronda haar een poot uitdraait. Letterlijk.

Flabbert
19-09-2013, 20:06
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?129178-Video-s-The-Ultimate-Fighter-18-Rousey-vs-Tate-GEEN-SPOILERS-!!





en ik heb zo'n vermoeden dat het volgende week 0-3 staat...

+1

Ellen
19-09-2013, 21:12
Ik denk eerder dat lieve Ronda haar een poot uitdraait. Letterlijk.

Hopen en denken zijn dan ook 2 aparte dingen ;-)

Willem033
19-09-2013, 21:31
Rousey gaat gewoon weer een arm pakken.

carlo1
19-09-2013, 22:25
vond het wederom een prima aflevering. Inderdaad wat drama, maar best een leuke partij. Ik blijf kijken, al is het alleen maar om ronda haar gezicht te zien bij 3-0, 4-0, 5-0 enz.

donalexandro
20-09-2013, 00:07
Ik wist eigenlijk al van te voren dat Team Ronda een pak slaag zou krijgen, dat kon je zien aan de reactie van Ronda tijdens interviews over TUF enz... en dat ze het niet eens voor 10miljoen nog een x zou doen. Ze kan niet tegen haar verlies en laat een hele slechte kant van haar zien. Ik WAS fan, hoop nu op een KO winst voor Tate.

blackadder
20-09-2013, 01:01
Ronda...
:ladysman:

Guytje
20-09-2013, 10:27
Wat een beetje televisie voor je kan doen....

mario the count
20-09-2013, 11:27
Slechte verliezers ronda en haar trainer, bah bah. Daar de hele tijd stoer en agressief gedrag naar het andere team vertonen buiten de ring. Ze laten hun eigen wel kennen. Hoop dat de trainer van ronda ook een keer een paar petsen krijgt van caraway, maar caraway is daar te sociaal voor buiten de ring denk ik:D

Bromios
20-09-2013, 11:46
Slechte verliezers ronda en haar trainer, bah bah. Daar de hele tijd stoer en agressief gedrag naar het andere team vertonen buiten de ring. Ze laten hun eigen wel kennen. Hoop dat de trainer van ronda ook een keer een paar petsen krijgt van caraway, maar caraway is daar te sociaal voor buiten de ring denk ik:D

haha, caraway bleef maar naar die tv staren terwijl the roid couple probeerde een knokpartijtje uit te lokken. Die 2 zaten ook wel gezellig met elkaar op de bank trouwens. Zal wel gezellig zijn daar 's avonds voor de tv met die 2 chagerijnige smoelwerken.

mario the count
20-09-2013, 19:04
haha, caraway bleef maar naar die tv staren terwijl the roid couple probeerde een knokpartijtje uit te lokken. Die 2 zaten ook wel gezellig met elkaar op de bank trouwens. Zal wel gezellig zijn daar 's avonds voor de tv met die 2 chagerijnige smoelwerken.

Hij wist zich eigen goed in te houden idd, respect haha. Volgende episode wordt zijn geduld weer getest zag ik wel.

e-type
20-09-2013, 20:03
Hij wist zich eigen goed in te houden idd, respect haha. Volgende episode wordt zijn geduld weer getest zag ik wel.

En Tate nog roepen, "Grab her ass, Bryan. Give it a good squeeze."
Worden nog leuke weken.


Maareuh, Ronda wint gewoon he, in December....

mario the count
20-09-2013, 20:09
En Tate nog roepen, "Grab her ass, Bryan. Give it a good squeeze."
Worden nog leuke weken.


Maareuh, Ronda wint gewoon he, in December.... Denk dat ronda het wel wint idd, ook al zou ik het liever anders zien. Ja haha die tate is niet onder de indruk van het bitch gedrag van ronda.

univers1l
20-09-2013, 22:20
jeetje, ik was sinds strikeforce al gecharmeerd van die Ronda Rousey, en had echt een hekel aan die Micha Tate, maar wat zijn de rollen snel omgedraaid zeg. ik vind Micha veel sympathieker overkomen in TUF en Ronda een Bitch attitude hebben.

tot zo ver tenminste.

Westpaw
21-09-2013, 03:17
Slechte verliezers ronda en haar trainer, bah bah. Daar de hele tijd stoer en agressief gedrag naar het andere team vertonen buiten de ring. Ze laten hun eigen wel kennen. Hoop dat de trainer van ronda ook een keer een paar petsen krijgt van caraway, maar caraway is daar te sociaal voor buiten de ring denk ik:D
Zo sociaal lijkt Caraway niet te zijn, ik breng dit nog maar even in herinnering:
http://www.cagepotato.com/counterpoint-maybe-bryan-caraway-is-a-f-reaking-jackass/

Guytje
21-09-2013, 16:38
Zo sociaal lijkt Caraway niet te zijn, ik breng dit nog maar even in herinnering:
http://www.cagepotato.com/counterpoint-maybe-bryan-caraway-is-a-f-reaking-jackass/

Rendementen uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst!!

blackadder
21-09-2013, 17:35
Rendementen uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst!!
Dus ineens is t een hele lieve, sociale jongen? Want toen die Zingano laf van achteren een elleboog verkocht was pas in april.

Guytje
21-09-2013, 17:41
Nee, zeg ik niet... Alleen komen Tate en Co veel beter over nu in deze TUF waardoor je de neiging hebt om PRO-Tate te zijn!!
Zoals ik eerder zei, 'wat een beetje televisie voor je kan doen" !!

mario the count
21-09-2013, 17:51
Zo sociaal lijkt Caraway niet te zijn, ik breng dit nog maar even in herinnering:
http://www.cagepotato.com/counterpoint-maybe-bryan-caraway-is-a-f-reaking-jackass/
Als dit daadwerkelijk gebeurd is dan is hij idd niet zo sociaal als hij doet overkomen:D

e-type
21-09-2013, 18:06
Zo sociaal lijkt Caraway niet te zijn, ik breng dit nog maar even in herinnering:
http://www.cagepotato.com/counterpoint-maybe-bryan-caraway-is-a-f-reaking-jackass/

Ja, 'k kan me herinneren dat dat gedeeltelijk op beeld stond. Niet de stoot zelf, maar wel de reacties van omstanders en verontwaardiging van Zingano's man... Nog maar even zoeken of ik dat terug kan vinden...

mario the count
21-09-2013, 18:07
Ja, 'k kan me herinneren dat dat gedeeltelijk op beeld stond. Niet de stoot zelf, maar wel de reacties van omstanders en verontwaardiging van Zingano's man... Nog maar even zoeken of ik dat terug kan vinden...

Dan is het dus ook echt voorgevallen. Dan ben je ook gewoon zielig.

e-type
21-09-2013, 18:17
Dan is het dus ook echt voorgevallen. Dan ben je ook gewoon zielig.


Eerst even kijken of ik het inderdaad nog terrug kan vinden...maar dat kwade hoofd van Maricio staat me nog wel bij....

blackadder
21-09-2013, 18:40
Nee, zeg ik niet... Alleen komen Tate en Co veel beter over nu in deze TUF waardoor je de neiging hebt om PRO-Tate te zijn!!
Zoals ik eerder zei, 'wat een beetje televisie voor je kan doen" !!
Kom op zeg. Dat is toch elk seizoen zo? Er is altijd een coach die de asshole uithangt. Ik vraag me af of Dana dat zelf beslist wie dat gaat worden of dat ie een munt opgooit. Dat is gewoon het soap drama gehalte waar Amerikaanse kijkers dol op zijn.

yuko
21-09-2013, 18:44
Eerst even kijken of ik het inderdaad nog terrug kan vinden...maar dat kwade hoofd van Maricio staat me nog wel bij....

Dat elleboog verhaal vind ik zo vaag dat ik eigenlijk niet kan geloven. Zou me niks verbazen als hij licht tegen Cingano aanbotste (per ongeluk) en dat anderen erom heen er drama van hebben gemaakt. Maar goed, ik was er niet bij natuurlijk. Ik vind dat verhaal over PED verkoop aannemelijker.

blackadder
21-09-2013, 18:53
Dat elleboog verhaal vind ik zo vaag dat ik eigenlijk niet kan geloven. Zou me niks verbazen als hij licht tegen Cingano aanbotste (per ongeluk) en dat anderen erom heen er drama van hebben gemaakt. Maar goed, ik was er niet bij natuurlijk. Ik vind dat verhaal over PED verkoop aannemelijker.
Ik zou me ook niet verbazen als Caraway op Robert M.'s mailing lijst staat.

Pahlavan
21-09-2013, 19:38
Kom op zeg. Dat is toch elk seizoen zo? Er is altijd een coach die de asshole uithangt. Ik vraag me af of Dana dat zelf beslist wie dat gaat worden of dat ie een munt opgooit. Dat is gewoon het soap drama gehalte waar Amerikaanse kijkers dol op zijn.

We kunnen er vrij zeker van zijn dat Dana dat (althans dit seizoen) niet bepaalt aangezien Ronda zijn schatje is en hij niks anders doet dan haar ophemelen.
Dus als het aan hem lag zou ze niet als een 16 jarige tiener overkomen die boos wordt als ze haar zin niet krijgt.

yuko
21-09-2013, 19:53
Ik zou me ook niet verbazen als Caraway op Robert M.'s mailing lijst staat.

Zoals ik je post begrijp wil je op ironische wijze zeggen dat ik maar aannames maak (correct me if I'm wrong). Dat verhaal wat ik erbij verzin hoe het had kunnen gebeuren is ook puur speculatie maar iemand veroordelen op basis van een verhaal wat in de media verschijnt zonder duidelijke bewijzen lijkt me nou niet het meest verstandige. Zeker als dat verhaal weleens zwaar overtrokken zou kunnen zijn. Ik zie gewoon niet in dat iemand die bij zijn volle verstand is ineens een elleboog aan de vechter van de tegenpartij uit deelt.

blackadder
21-09-2013, 20:46
Caraway is ook niet bij zn volle verstand.

yuko
21-09-2013, 21:14
Caraway is ook niet bij zn volle verstand.
Op basis waarvan kom je tot die conclusie? Ik zeg niet dat het compleet onmogelijk is dat hij zoiets zou doen maar met de geringe info die ik heb lijkt het me niet het meest waarschijnlijk.

blackadder
21-09-2013, 22:28
Op basis waarvan kom je tot die conclusie?
Hij deed gemeen tegen :ladysman: Ronda :ladysman: op Twitter.

yuko
21-09-2013, 22:38
n1

Silat
21-09-2013, 23:12
Grote mond en gewoon 2 ronde klappen krijgen en eindigen in rearnaked choke... haha ik ging uit mijn dak.
Wat een jankerd is RR. Maar goed.. It's all in the show. Je zou er maar mee getrouwd zijn..

mario the count
26-09-2013, 11:11
Duidelijk niet mijn aflevering afl 4. Veel kinderachtig gedoe en die roxanne is te veel bezig met lief zijn. Die jessica deelde een paar goede poeiers uit trouwens. En ik heb echt zo een hekel aan die drama eromheen allemaal. Ik wil ze gewoon hard zien trainen en hard zien knokken, als ik drama en andere onzin wil kijk ik wel GTST.

De aankomende partij lijkt me wel tof trouwens.

e-type
26-09-2013, 11:56
wehehe, Roxanne met 'r krokodillen sokken en WC-rollen-dude. 'k Was wel verbaasd dat Jessica won trouwens, brute body slam. Mooi dat Team Ronda weer terug is. Voor de volgende partij durf ik geen voorspelling te maken, al hoop ik op Grant.

Goed dat Dana even tussenbeide kwam, die Tate-Rousey vete moet niet de overhand krijgen in het programma.
Verder mis ook ik wat uitgebreidere trainingsbeelden, is dat beroepsgeheim of zo? 'k Wil wel graag horen wat hun strategie is of special tricks-of-the-trade. Misschien is het wel niet de bedoeling dat dat naar buiten komt ofzo.

Pahlavan
26-09-2013, 14:25
Jammer, had team tate liever 3-0 zien worden maar was iig wel een goed gevecht.

En die trainer van ronda moet ook zijn bek houden tegen welk actieve ufc vechter dan ook. Hij moet niet vergeten dat hij een boxing coach is en geen mma vechter.

Ronda is wel lekker in de kont gekropen van de armenen daar in LA waar ze mee traint en nu doet ze opeens stoer maar op een of ander manier vind ik een boze rousey voornamelijk grappig. Ze lijkt serieus op een puberale meid met haar boze koppie.

mario the count
26-09-2013, 14:30
Jammer, had team tate liever 3-0 zien worden maar was iig wel een goed gevecht.

En die trainer van ronda moet ook zijn bek houden tegen welk actieve ufc vechter dan ook. Hij moet niet vergeten dat hij een boxing coach is en geen mma vechter.

Ronda is wel lekker in de kont gekropen van de armenen daar in LA waar ze mee traint en nu doet ze opeens stoer maar op een of ander manier vind ik een boze rousey voornamelijk grappig. Ze lijkt serieus op een puberale meid met haar boze koppie.
Die coach is een chicken, een grote bek en dan wordt hij uitgenodigd om het netjes in de octagon op te lossen en dan laat hij zich op eens wel heel makkelijk tegen houden. Dan doet hij ook nog alsof hijzelf niks deed en zegt hij dat er naar hem gestaard werd terwijl hij er zelf mee begon, stelletje drama queens en attention whores in team rousey.

Soulbringer320
26-09-2013, 17:25
Elk klein beetje interesse dat ik had in TUF is nu weg

Hier nog 1.
Zag al vaker op Mixfight staan dat Ronda niet helemaal in orde was, maar nu ik net episode 4 gezien heb....weet ik het zeker.

Willem033
26-09-2013, 17:43
Boys, zeg nou eens eerlijk, allemaal klagen over Ronda der psyco gedrag, maar jullie zouden der allemaal nemen als je de kans kreeg :D

Flabbert
26-09-2013, 18:02
godver ik zou die schaamlippen uit elkaar scheuren.
maar tis wel een schijtwijf

mario the count
26-09-2013, 18:06
Boys, zeg nou eens eerlijk, allemaal klagen over Ronda der psyco gedrag, maar jullie zouden der allemaal nemen als je de kans kreeg :D

Ik vind haar niet lekker hoor, ik zou tate eerder doen.

Flabbert
26-09-2013, 18:08
Ik vind haar niet lekker hoor, ik zou tate eerder doen.

die ook! tegelijkertijd lijkt me ook wel pittig trouwens

mario the count
26-09-2013, 18:09
die ook! tegelijkertijd lijkt me ook wel pittig trouwens
Ik zou alleen tate doen, ronda verdient mijn piemel niet.

e-type
26-09-2013, 18:29
godver ik zou die schaamlippen uit elkaar scheuren.


WAHAHAHA!
QFT

Maar Ronda, zucht... crazy in the head means crazy in the bed

cornelus
26-09-2013, 18:33
Maar Ronda, zucht... crazy in the head means crazy in the bed

https://soundcloud.com/wessselooo-ted/borderlijngrieten
:lol:

blackadder
26-09-2013, 18:40
:ladysman:

carlo1
26-09-2013, 19:09
iedereen zag die slamm toch van ver aankomen, snap niet dat modafferri niets geleerd heeft van die kaufman partij. steek je toch gewoon ff je elleboog uit net als struve bij barry.

Klassikl
26-09-2013, 20:04
Wel een erg saaie partij. Roxanna slaat echt nog geen veertje van zn plaats. En haar subs waren ook niet erg overtuigend.

Soulbringer320
26-09-2013, 20:23
http://www.mmatko.com/wp-content/uploads/2013/07/MieshaTate_bodyissue_2.jpg
http://easypic.biz/wp-content/uploads/2013/07/miesha-tate-espys.jpg

Geef mij maar Miesha, irriteer me mateloos aan die wrat onder Ronda d'r oog....Wat het ook is....

Flabbert
26-09-2013, 20:24
godver eerlijk is eerlijk, Miesha is godverdomme heerlijk, die moej ja gewoon tussen de titt'n neuk'n onnie

mario the count
26-09-2013, 20:59
http://www.mmatko.com/wp-content/uploads/2013/07/MieshaTate_bodyissue_2.jpg
http://easypic.biz/wp-content/uploads/2013/07/miesha-tate-espys.jpg

Geef mij maar Miesha, irriteer me mateloos aan die wrat onder Ronda d'r oog....Wat het ook is....
Dat is de rest van dr lichaam.

Bromios
26-09-2013, 21:35
Vond het geen geweldige aflevering. Verbaas me steeds meer over die Ronda, die heeft door haar gejudo de pubertijd overgeslagen denk ik. En die haalt ze nu in. Die houd weinig fans over.

Ik vond die halve japanse wel een beetje heel lief doen. Houd ik niet zo van. En die jessica; ook weer een triest verhaal er achter; zucht. Maar team Tate had wel weer mogen winnen van mij.

Budokan
27-09-2013, 20:12
Vond het geen geweldige aflevering. Verbaas me steeds meer over die Ronda, die heeft door haar gejudo de pubertijd overgeslagen denk ik. En die haalt ze nu in. Die houd weinig fans over.

Ik vond die halve japanse wel een beetje heel lief doen. Houd ik niet zo van. En die jessica; ook weer een triest verhaal er achter; zucht. Maar team Tate had wel weer mogen winnen van mij.
ze kan erg slecht tegen haar verlies maar ze is tenminste niet achterbaks (tot nu toe dan). Tate is zich meer bewust van de camera's

appelsap
28-09-2013, 06:16
Hoe kan je iemand efficiënt coachen als je als een 12 jarige puber loopt te schreeuwen tijdens het gevecht en er ook nog eens een assistent naast zit de in elke zin 4 keer fuck moet zeggen? Echt ongelofelijk hoe amateuristisch beide hoeken te werk gaan (Tate iets minder).

carlo1
28-09-2013, 22:12
net die partij van woensdag nog een keer bekeken. moet toch best vermakelijk zijn om die jessica een keer tegen germaine te zien knokken. beide geen fantastische grondvechters, maar staand zeer goed.

Wheelie
01-10-2013, 15:46
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-1FurBiQt8o

mario the count
02-10-2013, 22:55
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-1FurBiQt8o

Dom wijf!!

carlo1
03-10-2013, 16:55
goede vechter die schot of ier. kreeg goede tikken die ander.
Verder probeert Ronda wat meer sympathiek over te komen door haar moeder voor te stellen en te laten zien dat zij nog een grotere trut is. Vreemde manier om jezelf en je moeder te presenteren.

mario the count
03-10-2013, 17:26
goede vechter die schot of ier. kreeg goede tikken die ander.
Verder probeert Ronda wat meer sympathiek over te komen door haar moeder voor te stellen en te laten zien dat zij nog een grotere trut is. Vreemde manier om jezelf en je moeder te presenteren.

Ik snap ook niet echt wat moeders probeerde te bewijzen met die armbar.

Guytje
03-10-2013, 17:46
Volgende week komt de grootmoe van Tate, zeggen dat ze zo lief is geworden door haar toedoen.. Wordt nog spannend dit!!

Klassikl
03-10-2013, 19:10
Slechtste episode van het seizoen. Want Winslow zat erin. Is die er nou nog niet uit gekicked?!!

Bromios
03-10-2013, 22:34
wow, die moeder van Rousey. Als die voorkruipt bij de bakker zeg ik er niks van. Wat een scary bitch.

Jammer dat het 2-2 staat. Gun Rhonda niks.

blackadder
03-10-2013, 22:56
:ladysman: Ronda!!! :corsodispari_banana

e-type
04-10-2013, 19:23
2-2 baby!

http://i.imgur.com/KVkgV9S.jpg

Klassikl
10-10-2013, 19:25
Damn. Wat een partij zeg.

Pahlavan
10-10-2013, 21:24
Damn. Wat een partij zeg.

x2

Respect voor beide dames! En ben blij dat het 3-2 staat voor team tate.

mario the count
10-10-2013, 21:48
Mooie partij, zag dat het volgende week weer rellen is :lol:

yuko
10-10-2013, 22:24
Die lange chick doet me denken aan Stefan Struve als ze praat.

Nog meer mensen die hier last van hebben?

Flabbert
11-10-2013, 13:08
mooi partij idd, ik kijk alleen nog maar voor de partijen, de zielige tranentrekkende verhaaltjes en dat gezeik tussen die 2 miepen ben ik nu wel klaar mee

Klassikl
11-10-2013, 14:58
Valt me wel tegen dat er nog niet geneukt is in de hottub...

Ellen
11-10-2013, 21:07
Vooral geen handen schudden na de partij, echt heel professioneel.
Mijn nichtje van 4 heeft dat ook als ik een keer 2 plaatjes goed heb met memory. Lol.

e-type
11-10-2013, 22:14
Vooral geen handen schudden na de partij, echt heel professioneel.
Mijn nichtje van 4 heeft dat ook als ik een keer 2 plaatjes goed heb met memory. Lol.


Hahahaha.
Hoogtepunt dit seizoen, deze partij.

carlo1
11-10-2013, 22:26
Mooie pot.
Betreft vergelijking met struve van hierboven. het enige wat ik overeen vind komen is dat een hoop wat langere vechters moeite heeft met achteruit vechten. Schilt, Struve, ook deze dame leek daar moeite mee te hebben. Iemand enig idee waar dit door komt, of is het stomweg toeval?

Bromios
12-10-2013, 00:15
Top partij inderdaad. Maar weer een matige aflevering. Ben dat chagrijnige smoelwerk van Rousey wel een keer zat eigenlijk. Gelukkig had ze nou haar moeder thuisgelaten.
En die kinderachtige kleuter die iedereen wakker zit te maken is ook niet echt grappig. Wat een ass. Laat degenen die wat van hun carrière willen maken gewoon hun best doen en kick die eikel er gewoon uit.

mario the count
17-10-2013, 13:29
Wat zielig van rousey om de racismekaart te trekken vanwege de wenkbrauwen, slaat helemaal nergens op. Verder is heel dat spelletje in scene gezet. Heel toevallig dat er weer wat blijft hangen, als dana alles echt weg wilde hebbben dan had hij daar wel voor gezorgd. Ben wel blij dat de vechter van rousey heeft gewonnen want dat geworstel zit ik niet op te wachten.

Pahlavan
17-10-2013, 13:39
Ronda's logica: Ze maken unibrows belachelijk dus zijn het racisten :fp:

mario the count
17-10-2013, 14:32
Ronda's logica: Ze maken unibrows belachelijk dus zijn het racisten :fp:

Idd, kon de link ook niet helemaal leggen. Voordat dit TUF seizoen begon gaf Ronda prijs dat Tate rasistisch zou zijn tegen Armenen. Als ze dit voorval bedoelde dan is het echt een lachertje.

carlo1
17-10-2013, 14:54
blij dat die worstelaar eruit is. was maar een saaie pot.

Klassikl
17-10-2013, 18:11
Vond die gozer het goed doen tegen een duidelijk betere wrestler. Blijft echt een manco dat al die wrestler het al geweldig vinden wanneer ze een dominante positie hebben. Eerste ronde zijn er zowat geen klappen gevallen puur door positie boven al het andere te stellen.

En Roussey stelt zich zo ontzettend aan haha. Niet te geloven...

Guytje
17-10-2013, 18:52
Saaie aflevering!!

Pahlavan
17-10-2013, 19:07
Ik denk trouwens dat team Tate een foto van deze personage (uit de film Dodgeball) hadden opgehangen:


http://images5.fanpop.com/image/photos/25000000/Missi-Pyle-as-Fran-in-Dodgeball-A-True-Underdog-Story-missi-pyle-25072436-1360-768.jpg

Sato
17-10-2013, 19:17
Ik denk trouwens dat team Tate een foto van deze personage (uit de film Dodgeball) hadden opgehangen:


http://images5.fanpop.com/image/photos/25000000/Missi-Pyle-as-Fran-in-Dodgeball-A-True-Underdog-Story-missi-pyle-25072436-1360-768.jpg

Dat was het ook ;) Over de aflevering bloedsaaie wrestlefuck partij.

e-type
17-10-2013, 20:03
Goed dat die Josh eruit ligt, wat een saaie pot zeg. En dat drie rondes lang...

Tate blijkt dus toch de onprofessionele kut te zijn die Rousey alleen maar aan het uitdagen is met 'r zielige spelletjes.
En ja, sommige mensen vinden Zwarte Piet racistisch, anderen vinden lol maken over een unibrow racistisch. Mwoah, verschil van mening laten we maar zeggen.

Pahlavan
17-10-2013, 20:14
Goed dat die Josh eruit ligt, wat een saaie pot zeg. En dat drie rondes lang...

Tate blijkt dus toch de onprofessionele kut te zijn die Rousey alleen maar aan het uitdagen is met 'r zielige spelletjes.
En ja, sommige mensen vinden Zwarte Piet racistisch, anderen vinden lol maken over een unibrow racistisch. Mwoah, verschil van mening laten we maar zeggen.

Ik vind dat twee totaal verschillende zaken. Sommigen vinden zwarte piet racistisch omdat het betrekking heeft op huidskleur. Maar hoe wordt een unibrow gelinked to racisme? Vind het behoorlijk lachwekkend. Volgens mij komen unibrows bij alle etnische achtergronden wel voor lol :lol:
Ik zie het gewoon als Ronda die een smoes zoekt om 'boos' te doen. Net zoals haar trainer die een paar afleveringen geleden een kut excuus zocht om ruzie te maken met die ufc vechter die als gast kwam trainen.

Asura
17-10-2013, 21:58
lol @ zwarte piet racistisch. Zie die discussie elke dag de laatste tijd. Makkelijkste oplossing voor sinterklaas-haters is een ticket naar waar zij of hun ouders vandaan zijn gekomen, ze voelen hier zich duidelijk niet thuis. Moet er niet aan denken dat zulke mafkezen stemrecht hebben en gewoon "meedenken" over de toekomst van de Nederlandse maatschappij:wacko:

Pahlavan
17-10-2013, 22:29
lol @ zwarte piet racistisch. Zie die discussie elke dag de laatste tijd. Makkelijkste oplossing voor sinterklaas-haters is een ticket naar waar zij of hun ouders vandaan zijn gekomen, ze voelen hier zich duidelijk niet thuis. Moet er niet aan denken dat zulke mafkezen stemrecht hebben en gewoon "meedenken" over de toekomst van de Nederlandse maatschappij:wacko:

Ik zag daar al een thread over staan in de off-topic gedeelte maar heb er verder niet naar gekeken. Ik gaf alleen aan dat ik kan zien hoe men daarbij een link legt tussen racisme, dat wil echter niet zeggen dat ik dat zelf ook vind ;). Maar dat ter zijde, back on topic: unibrows...

Wiseguy
17-10-2013, 22:41
lol @ zwarte piet racistisch. Zie die discussie elke dag de laatste tijd. Makkelijkste oplossing voor sinterklaas-haters is een ticket naar waar zij of hun ouders vandaan zijn gekomen, ze voelen hier zich duidelijk niet thuis. Moet er niet aan denken dat zulke mafkezen stemrecht hebben en gewoon "meedenken" over de toekomst van de Nederlandse maatschappij:wacko:

Vrijheid van meningsuiting. Als jou dat niet bevalt ga jij maar naar een ander land.

ChingChong
17-10-2013, 23:13
Vond ehet wel een mooie partij

Asura
17-10-2013, 23:35
Vrijheid van meningsuiting. Als jou dat niet bevalt ga jij maar naar een ander land.

Hoezo, mijn voorouders komen uit Nederland, en ik dring geen "niet-nederlandse" waarden op aan de Nederlandse maatschappij. Stel dat ik naar Kenia ga, en na vijf jaar een verblijfsvergunning krijg, en dan als "Keniaan" ze ga vertellen wat ze wel of niet moeten doen. Als hun "Keniaanse" waarden en cultuur mij storen ben ik duidelijk geen echte Keniaan. En zo zie ik de boze zwarten die een probleem hebben met de Nederlandse cultuur ook. In mijn ervaring zien dit soort figuren zichzelf overigens helemaal niet als Nederlander, daarom is het ook best ironisch om te zien op welke manier je het verdedigt.

blackadder
18-10-2013, 00:06
Hoezo, mijn voorouders komen uit Nederland, en ik dring geen "niet-nederlandse" waarden op aan de Nederlandse maatschappij. Stel dat ik naar Kenia ga, en na vijf jaar een verblijfsvergunning krijg, en dan als "Keniaan" ze ga vertellen wat ze wel of niet moeten doen. Als hun "Keniaanse" waarden en cultuur mij storen ben ik duidelijk geen echte Keniaan. En zo zie ik de boze zwarten die een probleem hebben met de Nederlandse cultuur ook. In mijn ervaring zien dit soort figuren zichzelf overigens helemaal niet als Nederlander, daarom is het ook best ironisch om te zien op welke manier je het verdedigt.
Da's wel zoiets. Blijkbaar moet men de gebruiken en tradities in andere landen respecteren. Hoe aanstootgevend of achterlijk je ze ook vindt. Je hoort er eigenlijk niet eens wat van te zeggen. Zolang ze niet blank zijn natuurlijk. Dat zou racistisch zijn.

Turboknecht
18-10-2013, 00:44
Kan er niet in een ander topic over die racisme zooi geluld worden?

Saaie partij inderdaad, maar ja dat krijg je van dat gewrestlefuck. Ik vond het ook kinderachtig van team Tate met die plaatjes. Rousey komt nog minder sympathiek op me over.

Bromios
18-10-2013, 08:50
Kan er niet in een ander topic over die racisme zooi geluld worden?

Saaie partij inderdaad, maar ja dat krijg je van dat gewrestlefuck. Ik vond het ook kinderachtig van team Tate met die plaatjes. Rousey komt nog minder sympathiek op me over.

x2 over het racisme gelul.

Ik begin door die onzin van Tate aan beide een hekel te krijgen. Dat is niet de bedoeling. Hoewel ik die coach van Rhonda een ontzettende eikel vind hoeven ze hem niet constant in de zeik te nemen. Dat is teveel eer voor hem.

Ik dacht dat die buikschuiver hem na 2 rondes in de zak had overigens. Eerst ronde was voor hem en de 2e een draw volgens mij.

e-type
18-10-2013, 10:14
Misschien zag Dana het anders. Die wilde Josh er vanaf het begin al niet bij hebben.

mario the count
18-10-2013, 10:17
Misschien zag Dana het anders. Die wilde Josh er vanaf het begin al niet bij hebben.

+1, voor de partij was al duidelijk dat Dana van hem af wilde. Als het dan zo close is valt het kwartje gewoon de andere kant op.

Turboknecht
18-10-2013, 10:21
Tuurlijk, maar wel terecht, het was toch niet normaal saai. Met een UFC vol wrestlefuckers gaat ome Dana geen knaken verdienen. Dat je een takedown probeert te forceren, prima, maar doe er dan vervolgens ook wat mee.

Bromios
18-10-2013, 10:52
Tuurlijk, maar wel terecht, het was toch niet normaal saai. Met een UFC vol wrestlefuckers gaat ome Dana geen knaken verdienen. Dat je een takedown probeert te forceren, prima, maar doe er dan vervolgens ook wat mee.

Ik vond het ook waardeloos, maar dan moeten ze niet zo achterlijk veel voordeel geven aan een takedown. Niks doen staand, 1 takedown en lay-n-pray en je sleept de partij binnen.
Gelukkig had die ander een strong finish en zijn de juryleden achterlijk want als je netjes scoort dan wint de worstelaar in 2 rondes.

Asura
18-10-2013, 13:47
Kan er niet in een ander topic over die racisme zooi geluld worden?

Saaie partij inderdaad, maar ja dat krijg je van dat gewrestlefuck. Ik vond het ook kinderachtig van team Tate met die plaatjes. Rousey komt nog minder sympathiek op me over.

Feit dat het al zo gevoelig is, en de meeste Nederlanders er letterlijk bang zijn om er serieus en op een volwassen manier over te spreken zegt me al wat een farce het hele multiculturele project is. Als er eerlijk over gesproken zou worden, en men in zag hoe schadelijk het importeren is van talloze immigranten die samenklonteren en vasthouden aan hun tegengestelde waarden en "exotische" politieke visies, dan zou het al lang stopgezet zijn.

Een voorbeeldje is Zweden. Ik kan vele voorbeelden opnoemen waaruit blijkt dat er een duidelijke culture clash is in immigrantensteden, en de politieke en maatschappelijke problematiek die hieruit voortvloeit. Hoe dan ook, dit zal in Zweden niet meer veranderen sinds Syriërs massaal een paspoort zijn aangeboden. Onder deze syriërs zitten mensen met tegengestelde waarden, oorlogsmisdadigers, en natuurlijk ook een klein deel dat makkelijker aan zal passen. Een klein land als Zweden zal deze transitite niet overleven, wie inzicht heeft in de gebeurtenissen daar, zoals bijna maandelijkse/wekelijkse rellen de afgelopen jaren in migrantensteden, ziet dit ook in.

http://gatesofvienna.net/wp-content/uploads/2013/10/rapesweden.jpg

De bovenstaande grafiek is wel typisch. Het vergelijkt de stijging van het aantal niet-westerse migranten met de stijging van zedendelicten.Zweden staat nu in de top van meest onveilige landen voor vrouwen.In landen als Noorwegen en Italië, is de oververtegenwoordig van migranten in zedendelicten, en de enorme maatschappelijke impact beter vastgelegen. In landen waar politieke correctheid domineert weigeren de authoriteiten het etnische karakter van de sterke groei in zedendelicten vast te leggen. Ook in mijn eigen stad is het 9 van de 10 keer dat ik hoor dat een kennis of vriendin is lastig gevallen, een marokkaan, kaapverdiaan of andere allochtoon. Mijn conclusie is dus niet dat elke Marokkaan een zedendeliquent is, wel dat ze zwaar oververtegenwoordigt zijn in dergelijke statistieken. En dat het enorme gevoel van onveiligheid die alleen Nederlandse meisjes vandaag ervaren, duidelijk aan immigratie te wijten is. Iedereen is zich hier in meer of mindere mate van bewust. Dan blijven er twee soorten mensen over:

1.Degene die dergelijke opofferingen accepteert om maar niet maatschappelijk veroordeelt te worden.
2.Degene de de logische conclusie trekt dat het tijd is om immigratie uit landen waar de waarden zo anders zijn dan die van Nederland compleet stil te zetten.

Van mij hoeft het ook echt niet off topic te gaan trouwens, maar als elk ander debat alleen bestaat uit linkse cliches en politiek correcte dooddoeners dan is een werkelijke discussie weleens interessant en van belang.

Bromios
18-10-2013, 14:12
Asura, please. Ik leg het nog 1x uit.

THE ULTIMATE FIGHTER TOPIC !!!!

Turboknecht
18-10-2013, 14:21
Ik heb het niet eens gelezen Asura. Zoals Bromios al uitlegt, het hoort niet in dit topic thuis. Waarom heb ik dit toch alleen op dit forum de hele tijd? Ik wil hier gewoon over vechtsport kletsen, niet over sociale ongelijkheid, ontevredenheid, onderbuikgevoelens, politiek, etc.. Daar kom ik hier niet voor.

pronk
18-10-2013, 14:29
Asura, please. Ik leg het nog 1x uit.

THE ULTIMATE FIGHTER TOPIC !!!!

Waarom moet hij zijn zin doordrammen lijkt wel een kleinkind.

arielhelwani
18-10-2013, 15:22
Opvallend in de poll dat veel mensen denken dat miesha gaat winnen..

Denk eerder dat veel mensen dat hopen..

Willem033
18-10-2013, 15:55
Opvallend in de poll dat veel mensen denken dat miesha gaat winnen..

Denk eerder dat veel mensen dat hopen..

Klopt. Ik heb ook op Miesha gestemd.
Ik denk dat Ronda dit eenvoudig gaat winnen, maar hoop idd op Miesha.

yuko
18-10-2013, 18:24
Klopt. Ik heb ook op Miesha gestemd.
Ik denk dat Ronda dit eenvoudig gaat winnen, maar hoop idd op Miesha.

Same here

Bromios
24-10-2013, 23:44
Ik snap dat amerikanen geen lange attention span hebben maar een recap als 8e aflevering ? En dan beelden die we allemaal al gezien hebben. Kom dan met wat nieuws. Wat een trieste vertoning.

donalexandro
24-10-2013, 23:58
ja en dan 2 fights volgende week?? hadden ze beter gwn 1 per week kunnen aanhouden.

Asura
25-10-2013, 17:20
Ik heb het niet eens gelezen Asura. Zoals Bromios al uitlegt, het hoort niet in dit topic thuis. Waarom heb ik dit toch alleen op dit forum de hele tijd? Ik wil hier gewoon over vechtsport kletsen, niet over sociale ongelijkheid, ontevredenheid, onderbuikgevoelens, politiek, etc.. Daar kom ik hier niet voor.

Als je bepaalde discussies te zwaar vind is dat jouw goed recht natuurlijk. Je hebt zelf allerlei discussies gehouden op dit deel van het forum dus het is niet dat je in het algemeen altijd ontopic wilt blijven.

Turboknecht
25-10-2013, 18:24
Als je bepaalde discussies te zwaar vind is dat jouw goed recht natuurlijk. Je hebt zelf allerlei discussies gehouden op dit deel van het forum dus het is niet dat je in het algemeen altijd ontopic wilt blijven.

Ik vind het niet te zwaar, ik heb er gewoon geen behoefte aan. Dat ik wel eens gereageerd heb op bepaalde onderwerpen doet niets af aan het feit dat er hier continu topics ontsporen in gemekker over discriminatie, etniciteit e.d. En nee, ik ben niet heilig en blijf ook niet altijd ontopic, maar de hele tijd in elk topic hetzelfde geleuter over etniciteit en whatever nog meer afdraaien... :thown:

Klassikl
26-10-2013, 02:18
Waardeloze aflevering zeg. Zou bijna naar de Highlights van Kim Winslow gaan kijken...

Soulbringer320
26-10-2013, 04:32
Ik dacht dat ik een verkeerde aflevering aan het kijken was. Deze TUF word door Dana gebracht alsof het de beste en de spannendste ooit is, maar ik vind het geen $@#^%@ meer aan...

Turboknecht
26-10-2013, 09:30
Ik vind het nog best leuk eerlijk gezegd. De meest waardeloze was Carwin vs. Nelson als je het mij vraagt.

mario the count
26-10-2013, 10:57
ik ben benieuwd naar TUF brazil, sonnen was vorig jaar echt een goede coach. Dit seizoen vind ik ook wat minder, veel kinderachtig gedoe van tate en ronda de crybaby. De vechters vind ik ook minder boeiend.

e-type
26-10-2013, 11:44
Sonnen is idd een goeie gast.
Ronda en Tate wil ik nu eigenlijk alleen maar in de ring zien. Op 1 damesgevecht na vind ik TUF 18 nog een beetje tegenvallen.

carlo1
31-10-2013, 21:17
die sarah heeft een goede ko in de vuisten en ellebogen. harde ground and pound. Vond haar staand niet zo goed, maar op de grond toen ze eenmaal het voordeel had, was het ook snel afgelopen.
best coole halve finalepartijen, kijk ernaar uit.

Turboknecht
31-10-2013, 21:48
Jeetje man, waar had die knul nou last van dat hij niet wilde cutten?

Klassikl
31-10-2013, 22:32
Appart. Na 2 uur in de sauna aangekomen te zijn. Dat helpt niet echt met je mentale stabiliteit.

Diz
31-10-2013, 22:35
Jammer van Bollinger, leek me een van de beste en meest serieuze kandidaten in het huis...

Turboknecht
31-10-2013, 23:36
Appart. Na 2 uur in de sauna aangekomen te zijn. Dat helpt niet echt met je mentale stabiliteit.

Hij had gewoon stiekem zitten snaaien. Onbegrijpelijk.

Bromios
31-10-2013, 23:52
Dat weightcutten is ook helemaal waardeloos. Ze moeten gewoon naar een uur voor de wedstrijd gewicht maken dan ben je van het grootste gedeelte van dat gelul af. Doe je het dan niet goed dan ben je zo slap als een vaatdoek en verlies je gewoon. Kan iedereen 2 gewichtsklasses hoger gaan vechten.

Maar nu weten we gelijk waarom er vorige week een recap was. Ze konden geen partij maken.

Turboknecht
31-10-2013, 23:59
Ik kan er altijd wel van genieten ome Dana zo pissed te zien. Wat een figuur, geweldig.

K-1sunstarr
01-11-2013, 00:16
Jammer van Bollinger, leek me een van de beste en meest serieuze kandidaten in het huis...

Ja zo zie je maar!
Niet alleen talent hebben, maar ook mentaal sterk zijn.

Bromios
01-11-2013, 10:56
Die gozer staat normaal op 145 te vechten en gaat voor 135 het huis in. Dan weet je toch dat je niks kan eten 6 weken lang ?

Klassikl
01-11-2013, 12:16
Valt me sowieso op dat ze allemaal last hebben om van de troep af te blijven. Als je daar zit lijkt het me juist makkelijk om je goed aan je voeding te houden. Je zit er met een doel en je traint iedere dag onder goede begeleiding. Hoewel ik ook snap dat het huis dodelijk saai is en snacken lekker makkelijk is maar dat is toch ook het mentale wat zo'n competitie van je eist.

alf
07-11-2013, 12:06
Weet iemand waar de serie te downloaden is nu het al 4 dagen alle seizoenen bijna van heel het internet is gehaald, bedankt.

blackadder
07-11-2013, 18:19
Valt me sowieso op dat ze allemaal last hebben om van de troep af te blijven. Als je daar zit lijkt het me juist makkelijk om je goed aan je voeding te houden. Je zit er met een doel en je traint iedere dag onder goede begeleiding. Hoewel ik ook snap dat het huis dodelijk saai is en snacken lekker makkelijk is maar dat is toch ook het mentale wat zo'n competitie van je eist.
Dat ze die troep uberhaupt die troep in de koelkast hebben. Beetje de kat op t spek binden.

Klassikl
07-11-2013, 23:17
Ja ze willen natuurlijk ook een beetje televisie ervan maken.

Vond de partij van deze week maar erg matig. Leek alsof Wootten totaal bevroren in de cage stond.

Pansier
07-11-2013, 23:20
Ik snap niet dat ze niet het gezonde voedsel snacken. Ik kan mezelf goed vol laden met druiven e.d.

blackadder
07-11-2013, 23:21
Ja ze willen natuurlijk ook een beetje televisie ervan maken.

Vond de partij van deze week maar erg matig. Leek alsof Wootten totaal bevroren in de cage stond.
Was te verwachten zoals hij zat te jammeren dat ie 'homesick' was. Praktisch elke deelnemer die men op TV laat zien dat ie z'n vrouw, kinderen, mammie mist verliest ook.

blackadder
07-11-2013, 23:25
Ik snap niet dat ze niet het gezonde voedsel snacken. Ik kan mezelf goed vol laden met druiven e.d.
Mss omdat dit in Amerika als een gezonde snack geldt? Er zit geen peproni worst op. :p
http://livehealthyosu.files.wordpress.com/2011/11/person-eating-pizza2.jpg

mario the count
08-11-2013, 01:09
Valt me sowieso op dat ze allemaal last hebben om van de troep af te blijven. Als je daar zit lijkt het me juist makkelijk om je goed aan je voeding te houden. Je zit er met een doel en je traint iedere dag onder goede begeleiding. Hoewel ik ook snap dat het huis dodelijk saai is en snacken lekker makkelijk is maar dat is toch ook het mentale wat zo'n competitie van je eist.

Ik snap ook niet dat ze er niet af kunnen blijven. Ik doe niks meer in competitie verband maar eet nog steeds een stuk beter dan die lui. Heb eigenlijk nooit moeite gehad met junkfood laten staan.

Bromios
08-11-2013, 12:24
Ik vind het vooral vreemd dat die gasten allemaal zitten te bulken terwijl ze teamgenoten hebben die nog moeten (en dat niemand daar dan wat van zegt). Vergroot je eigen kansen op een contract ook niet echt volgens mij.

e-type
08-11-2013, 16:03
Leuke aflevering hoor. Eindelijk wat leuke trainingsbeelden en geen Ronda/Tate gezeik.
Terechte winnaar, volgens mij de enige die met een serieus doel in het huis zit. De rest is het een beetje uit het oog verloren, begrijpelijk natuurlijk, hoe meer verliezers in het huis zitten. Ook met dank aan de coaches die met burgers en shots binnen komen lopen.....raarrrrrrr...

mario the count
08-11-2013, 17:42
Leuke aflevering hoor. Eindelijk wat leuke trainingsbeelden en geen Ronda/Tate gezeik.
Terechte winnaar, volgens mij de enige die met een serieus doel in het huis zit. De rest is het een beetje uit het oog verloren, begrijpelijk natuurlijk, hoe meer verliezers in het huis zitten. Ook met dank aan de coaches die met burgers en shots binnen komen lopen.....raarrrrrrr...

Dat snap ik idd ook niet. Blijkbaar staat drank en fastfood gelijk aan ontspanning. Die rotzooi moest een soort van blijk van waardering voor het goed presteren zijn, maar dat kan toch ook op een andere manier die wat meer past bij topsporters.

blackadder
08-11-2013, 21:36
Dat snap ik idd ook niet. Blijkbaar staat drank en fastfood gelijk aan ontspanning. Die rotzooi moest een soort van blijk van waardering voor het goed presteren zijn, maar dat kan toch ook op een andere manier die wat meer past bij topsporters.
Ja man. Een lekkere bak magere kwark zonder suiker of zoetstof met wat geraspte wortels en wat selderij. En om het weg te spoelen een paar liter barle duc.

Leventdepevent
14-11-2013, 14:03
Cindy Dandois (op het forum bekend als Perfectteamcindy) is op dit moment in de states om Miesha Tate voor te bereiden op haar gevecht met Rousey

mario the count
14-11-2013, 14:20
Ja man. Een lekkere bak magere kwark zonder suiker of zoetstof met wat geraspte wortels en wat selderij. En om het weg te spoelen een paar liter barle duc.

Iedere avond 500gram magere kwark hier. Ik kan niet meer zonder:D

Klassikl
14-11-2013, 16:49
De vrouwen uit dit seizoen zijn wel een stel oninteressante stel dozen bij elkaar zeg. Die mannen nog maar weinig in beeld gezien maar die komen er tot nu toe niet veel beter vanaf.

lopez86
15-11-2013, 01:12
Inderdaad, maar ik vind Tate met iedere aflevering er lekkerder uitzien zeg.

carlo1
15-11-2013, 09:48
Yep. Tate in een split. Daar wordt iedereen toch blij van .
Was vorige partij best onder de indruk van het grondwerk van sarah. Nu niet zo. Did gezien is het mij wel duidelijk dat penn mag hopen dat jessica de halve finale verliest. Ze zal qua standup heel weinig in te brengen hebben tegen jessica

mario the count
15-11-2013, 11:37
Inderdaad, maar ik vind Tate met iedere aflevering er lekkerder uitzien zeg.

+1, tate heeft een mooi lijf, lekkere titn ook. Wat dat betreft duidelijk 1-0 voor tate vs rousey.

Klassikl
15-11-2013, 13:50
Inderdaad, maar ik vind Tate met iedere aflevering er lekkerder uitzien zeg.

Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.

Guytje
15-11-2013, 15:57
Geen slechte aflevering dit. Partij ook zeker niet slecht.

Turboknecht
15-11-2013, 18:18
Ja die Tate is echt een lekker wijf. Rousey vind ik dan weer niets met haar chagrijnige boeren bolle kop.

castro
15-11-2013, 19:36
Ja die Tate is echt een lekker wijf. Rousey vind ik dan weer niets met haar chagrijnige boeren bolle kop.

LOOOOOOOOL, dit is ongetwijfeld de grappigste post die ik in jaren heb gelezen (en ook nog waar) :)

Leventdepevent
15-11-2013, 20:56
Inderdaad, maar ik vind Tate met iedere aflevering er lekkerder uitzien zeg.
geilaard!

Diz
15-11-2013, 21:40
Inderdaad, maar ik vind Tate met iedere aflevering er lekkerder uitzien zeg.

The Ultimate Fapper...

carlo1
21-11-2013, 12:00
net 12 gekeken, die gast vecht voorlopig niet in de ufc

Klassikl
21-11-2013, 13:01
Wat een teleurstelling zeg.

Diz
21-11-2013, 22:29
Wat een teleurstelling zeg.

Inderdaad ja! Zit je heel de aflevering te wachten op een potentiele knalpartij, raakt hamburgerboefje niet op gewicht...

Klassikl
21-11-2013, 22:58
En z'n grote muil irriteerde me al de hele serie. Met zijn grootspraak dat het niet uitmaakte wat hij at en dat de andere zich maar aan het aanstellen waren. Had graag gezien dat hij blatgebeukt werd.

Bromios
22-11-2013, 10:57
Wat een sneu seizoen dit. Die Rhonda aan het eind met haar geblaat dat ze zich verantwoordelijk voelde. Blah blah. Kom dan ook niet de hele tijd met vreten naar dat huis trut. Ik heb het al vaker gezegd maar dat hele weight kutten moeten ze drastisch gaan veranderen. In 2 dagen een dikke 5 kilo er af is natuurlijk ook een drama.

Wheelie
22-11-2013, 12:11
TUF 18: Ronda Rousey shed 17 pounds in 24 hours to prove that cutting weight is mental

http://cdn2.sbnation.com/uploads/chorus_image/image/23671115/rousey_weigh_in.0_standard_709.0.jpg

Wheelie
22-11-2013, 12:11
"She jumped on the scale after Anthony missed weight and was 152 pounds. Without any sort of prep (diet, water loading, sodium loading/cutting, etc.) jumped in the sauna and was in there for FIVE hours before it was time to go to the coaches challenge. Yes, Ronda Rousey cut weight in the sauna for five hours, went to a rock climbing challenge, won, and then went BACK to the sauna that night and cut some more ... She did this to prove a point ... Cutting weight is mental. You can't use screwing up your diet or your water loading as an excuse. If you miss weight, it's because you mentally broke. The fact that she pulled this off really showed that Ronda is on another level mentally. It was inspiring and motivating to see this happen in front of me. It made me realize that I never have to be afraid of missing weight... you just have to be mentally strong and never give up. Unfortunately, Anthony gave up."

Bromios
22-11-2013, 12:21
Dat is knap aangezien dat allemaal water is. 7,7 kilo. darmen inmiddels leeg blijft er een kilo of 6 over en dat is al het water wat je in je lichaam hebt. Grote kans op trombose door zo'n geintje.

Dat wijf is mentaal echt niet in orde.

Pahlavan
22-11-2013, 12:37
Dat is knap aangezien dat allemaal water is. 7,7 kilo. darmen inmiddels leeg blijft er een kilo of 6 over en dat is al het water wat je in je lichaam hebt. Grote kans op trombose door zo'n geintje.

Dat wijf is mentaal echt niet in orde.

x2

why the fuck zou je zoiets vrijwillig en compleet onnodig doen?! Alsof drastische weight-cuts voor gevechten niet erg genoeg is voor je lichaam, ga je het nog eens onnodig doen.
that bitch is crazy!

Guytje
22-11-2013, 14:29
Krijg je de kans van je leven... heb je gezien hoe het afloopt in een vorige aflevering met niet op gewicht komen. Ga je dat op het spel zetten en gaan vreten in dat huis. HOE DOM kan je zijn?? Het minste dat je kan doen is "geen risico" nemen in die richting. Nee, gaat dienen pippo nog wat praatjes maken ook.. Man, man, man!! Hoe is die gast in godsnaam in dat huis geraakt..

Wat Ronda doet is inderdaad wel beetje aan de gekke kant, maar begrijp het ook wel. DE vraag is, voor wie wil ze zoiets bewijzen? Voor het tvpubliek?? Aan de andere , je bent ook beetje gek als je meedraait aan die top...Is waarschijnlijk zelfs dat die het verschil maakt tussen de n°2 zijn en de champ.

IN ieder geval, deze aflevering was van het slechste die ik al in TUF heb gezien. Of vooral NIET gezien. ER gebeurde dus ook gewoon NIKKSSSSSS... Het gewichtprobleem als hoofdtopic...??? Hopelijk krijgen we toch nog 1 partij te zien..

mario the count
22-11-2013, 16:01
Wat een ellende. Die gast is ook echt lomp hoor, als topsporter moet je zoiezo gewoon goed eten al ben je zwaargewicht. Ik kan al dat junkfood echt niet snappen, en al zeker niet als je je droom vergooit door een paar burgers. Ook nog eens opgeven ook al heb je nog tijd, mentaal dus al niet sterk genoeg voor topsport en het had dan zoiezo niks geworden.

Ronda haar actie is ook niet echt slim. Leuk dat ze een punt wilt maken maar dit was een ongezonde stunt.

Nelisje
24-11-2013, 01:33
Ik heb nog nooit zon slecht seizoen gezien van TUF (wat ik er van gezien heb dan).. die Ronda moeten ze opsluiten in het gekkenhuis.. die heeft echt een kronkel, en niet te zuinig ook niet.. een jaar geleden vond ik haar nog wel wat hebben, nu heb ik gewoon een gigantische afkeer van haar.. maar Dana loopt er met een stijve achteraan en vind het allemaal wel mooi zo..