PDA

View Full Version : Ben Bril Memorial met o.a. Nieky Holzken



Wheelie
28-07-2013, 16:58
http://www.benbrilboxing.com/

Nieky Holzken bokst in Carré



http://www.benbrilboxing.com/wp-content/uploads/2013/07/Nieky-Holzken1-210x126.jpg


Het klopt dat het lang stil is gebleven rondom de Ben Bril Memorial. Maar vergis u niet, er wordt hard gewerkt om het grootste boksprogramma van Nederland, op maandag 14 oktober in het koninklijk theater Carre spectaculairder dan ooit te maken. Wat denkt u bijvoorbeeld van een optreden van Nieky “The Natural” Holzken. Deze tweevoudige Europees en wereldkampioen kickboxen heeft enkele testpartijen in eigen omgeving in Helmond gebokst en wil bij de Ben Bril Memorial aan het grote werk beginnen. Hoewel de onderhandelingen nog niet zijn afgerond ziet het er naar uit dat de zaak rond komt. De organisatie heeft de Limburger Gevorg Khatchikian – jeugdwereldkampioen – benaderd tegen hem het uit te komen. Maar dat gesprek zit vast op het aantal ronden. Nieky Holzken wil het liefst zes ronden boksen, of desnoods acht, terwijl Khatchikian alleen 12 of 10 ronden wil accepteren. Dat gesprek loopt nog. Blijven beide partijen op hun strepen staan dan zal worden uitgekeken naar een (buitenlands) alternatief.
En wat denkt u verder van de lang verwachte clash tussen Barry Groenteman en Anyanwu Innocent om het Nederlands kampioenschap in de klasse tot. 63,5 kilo. Voor het eerst in dertig jarige Carrégeschiedenis staat een écht titelstrijd op het programma tussen twee boksers met een Nederlands paspoort. De import Nigeriaan daagde vorig jaar met bravoure de regerend kampioen uit Amsterdam uit en hij zal het nu moeten waarmaken. Zijn terugkeer op de heilige boksgrond aan de Amstel wordt heel erg belangrijk voor Innocent. In Canada en nog enkele andere landen heeft hij hele sterke partijen gebokst maar helaas wel verloren. Bij winst staat hij weer op de kaart. Die motivatie is voor Groenteman een extra stimulans. Hij was onlangs aandachtig toeschouwer bij een partij van Innocent in Luik, samen met zijn trainer Michel van Halderen, en weet precies wat hem te doen staat. Het traditionele trainingskamp in Lanzarote wordt zelfs weer ingericht. Serieuzer kan bijna niet naar een titelgevecht worden toegeleefd.
Denk niet dat het hierbij blijft. Rafik Haratunjan, Ibrahim Kamal en Stephan Danyo maken ook hun opwachting waarover in een later stadium meer. En hoe zit het met het 8 manstoernooi, zult u zich wellicht afvragen. Dat wordt toch weer omgezet in de succesvolle formule van een 4 manstoernooi. De verklaring is simpel. Hoewel het aantal inschrijvingen de verwachtingen overtrof, is het bestuur na voortschrijdend inzicht tot de conclusie gekomen ervan af te moeten zien. Inderdaad, het unieke initiatief voor de Nederlandse bokswereld werd in het voorjaar met grote enthousiasme aangekondigd omdat het experiment in Groot-Brittanie een doorslaand succes is en waarvoor een delegatie vorig jaar een bezoek bracht aan Belfast. Dat gaan we in Carré ook uitproberen, luidde de aanvankelijke gedachte. Een topattractie, zo leek het. Spectaculair, nieuw en tot het eind toe spannend. Maar de voorwaarde was dat een gelijkwaardig aantal originele boksers zouden uitkomen tegen kickboxers die moeten boksen. Die mix kon niet worden verwezenlijkt. Er zouden teveel kickboxers ingezet moeten worden want met de beste wil van de wereld zijn op dit moment geen vier Nederlandse profboksers in de gewichtsklasse van 71 tot en met 76 kilo te vinden. Derhalve werd besloten op de laatste vergadering: dan maar niet. Waarbij in gedachten meetelde dat de gemeente Amsterdam een streng beleid toepast met betrekking tot het kickboxen. Teveel atleten uit deze discipline opstellen in het 8 manstoernooi zou wellicht niet goed zijn voor de stichting Ben Bril en voor Carré. Vandaar dat werd teruggeschakeld naar de oude, altijd succesvolle opzet van een final Four om de. Grote Prijs van Amsterdam. Daarvoor was wel een verantwoorde verdeling te maken. Suriel Hooker en Farouk Daku moeten het opnemen tegen de vorige toernooiwinnaars Marino Schouten en Karapet Karapetyan. Een topbezetting, mooier kan bijna niet.

DAWK1D
28-07-2013, 19:13
Ben uiteraard zoals altijd weer van de partij. Kan niet wachten :)

RedDawn
28-07-2013, 20:23
Een veroordeelde mensenhandelaar laten vechten en dan klagen dat de vechtsport een slechte naam heeft. :(

http://www.l1.nl/nieuws/204398-ruim-drie-jaar-cel-voor-bokser-gevorg-khatchikian#.UfVTSI072Ag

HalfAmazing
28-07-2013, 23:18
De naam van Gevorg kwam mij inderdaad al bekend voor. Heb daar toen een heel stuk over gelezen. Mocht die allemaal waar zijn, deze man heeft echt verschrikkelijke dingen gedaan. Werkelijk onbegrijpelijk dat ze hem nog benaderen voor een wedstrijd. Deze man moeten ze bannen uit de gehele vechtsportwereld. Wat hij anderen heeft aangedaan is onacceptabel & respectloos. En dan druk ik het nog zeer zacht uit.

DAWK1D
29-07-2013, 10:52
Wat de meeste mensen niet begrijpen is dat het niet zo zeer gaat om de ''criminelen'' die meer dan in andere sporten zouden voorkomen.. dit is subjectief. Dit is naar mijn gevoel gewoon een dekmantel voor de ''haat'' tegen de sport. In mijn omgeving zie ik het ook als ik zeg dat ik aan kickboksen doe denken ze gelijk pff wat een sport zeg beetje mensen in elkaar slaan.. gebroken neuzen, gebroken kaken, blauwe ogen, you name it. Hoe je het ook wendt of keert voor de gemiddelde Nederlander komt dit barbaars over en kunnen het niet bevatten dat vechten als een sport wordt gezien.

Ik denk dat het meer de afgunst is tegen de sport van de mainstream, het is ook gewoon heel simpel het is geen potje voetbal dat wordt gespeeld. De overdreven criminelen berichten die met regelmaat in het nieuws verschijnen gebruikt men gewoon als propaganda. Vechten is gewoon niet humaan, sport of niet.. dat is een beetje wat men denkt. Geef ze ongelijk. Ik heb altijd een beetje het gevoel gehad dat de beeldvorming eromheen er gewoon puur is om mensen ook van de sport te laten afschrikken en er ver weg van te blijven.

''Van zie je wel dat vechten als sport wordt gezien is EEN. Maar dat er dan ook nog zoveel criminelen rondlopen is TWEE.''

mario the count
29-07-2013, 11:55
Wat de meeste mensen niet begrijpen is dat het niet zo zeer gaat om de ''criminelen'' die meer dan in andere sporten zouden voorkomen.. dit is subjectief. Dit is naar mijn gevoel gewoon een dekmantel voor de ''haat'' tegen de sport. In mijn omgeving zie ik het ook als ik zeg dat ik aan kickboksen doe denken ze gelijk pff wat een sport zeg beetje mensen in elkaar slaan.. gebroken neuzen, gebroken kaken, blauwe ogen, you name it. Hoe je het ook wendt of keert voor de gemiddelde Nederlander komt dit barbaars over en kunnen het niet bevatten dat vechten als een sport wordt gezien.

Ik denk dat het meer de afgunst is tegen de sport van de mainstream, het is ook gewoon heel simpel het is geen potje voetbal dat wordt gespeeld. De overdreven criminelen berichten die met regelmaat in het nieuws verschijnen gebruikt men gewoon als propaganda. Vechten is gewoon niet humaan, sport of niet.. dat is een beetje wat men denkt. Geef ze ongelijk. Ik heb altijd een beetje het gevoel gehad dat de beeldvorming eromheen er gewoon puur is om mensen ook van de sport te laten afschrikken en er ver weg van te blijven.

''Van zie je wel dat vechten als sport wordt gezien is EEN. Maar dat er dan ook nog zoveel criminelen rondlopen is TWEE.'' Als je geen veroordeelde mensenhandelaren op de fightcard zet geef je de haters van de sport ook geen voer.

DAWK1D
29-07-2013, 12:07
Als je geen veroordeelde mensenhandelaren op de fightcard zet geef je de haters van de sport ook geen voer.

Uiteraard, dit gaat zoals altijd gewoon worden gebruikt als propaganda.

Anderson
29-07-2013, 12:20
Diep triest om een mensenhandelaar daar te laten vechten.

Asura
29-07-2013, 13:31
Uiteraard, dit gaat zoals altijd gewoon worden gebruikt als propaganda.

De waarheid word wel vaker gebruikt voor propaganda. de grootste organisaties in Nederland, showtime en glory, maar ook kleinere organisaties en enkele sportscholen hebben connecties met de onderwereld. Maar dat is bij schaken en wielrennen net zo erg hoor, komt allemaal door kickbox-fobie

Anderson
29-07-2013, 13:52
Wielrennen oke A.S. handel maar schaken kom maar met je bronnen.

DAWK1D
29-07-2013, 14:22
De waarheid word wel vaker gebruikt voor propaganda. de grootste organisaties in Nederland, showtime en glory, maar ook kleinere organisaties en enkele sportscholen hebben connecties met de onderwereld. Maar dat is bij schaken en wielrennen net zo erg hoor, komt allemaal door kickbox-fobie

Dit x2. Dat bedoelde ik te zeggen inderdaad het gaat echt niet zo zeer om de criminelenactiviteiten dit wel of niet rondom het hele kickboksen gebeuren. Dit proberen ze echter wel zo te profileren.. wat zeer kwalijk is te nemen.

Pahlavan
29-07-2013, 14:44
Wij vechtsport liefhebbers zijn erg goed in 2 dingen:

1: (heeft eigenlijk betrekking op de promoters en organisatoren en niet zo zeer de fans) er zijn altijd mooie praatjes over dat vechtsporten niks met criminaliteit te maken heeft blabla maar tegelijkertijd laten we foute figuren vechten op gala's en worden gala's gefinancierd door allerlei shady figuren.

2: we zijn heel goed in het gebruiken van het "ja maar bij (vul andere sport in) gebeurt het ook" argument.

zolang we dit blijven doen zal er ook niks veranderen. Ik zal eerlijk zeggen, ik heb de hoop al opgegeven. Ik hou van vechtsporten maar ik geloof niet dat er veel veranderingen zullen plaatsvinden mbt het imago van de sport (met name in nederland) etc. Natuurlijk speelt media daar ook een rol in maar uiteindelijk ligt de schuld bij ons en we moeten maar eens stoppen met verantwoordelijkheid weg te schuiven.

weten jullie nog hoeveel ophef er ontstond (met name hier op mixfight) na die tragische schietpartij vorig jaar? Iedereen was boos en er moest en zou van alles gebeuren en veranderen binnen de vexhtsportwereld blablabla en wat gebeurde er uiteindelijk? Juist, niks.

RedDawn
29-07-2013, 15:11
Wij vechtsport liefhebbers zijn erg goed in 2 dingen:

1: (heeft eigenlijk betrekking op de promoters en organisatoren en niet zo zeer de fans) er zijn altijd mooie praatjes over dat vechtsporten niks met criminaliteit te maken heeft blabla maar tegelijkertijd laten we foute figuren vechten op gala's en worden gala's gefinancierd door allerlei shady figuren.

2: we zijn heel goed in het gebruiken van het "ja maar bij (vul andere sport in) gebeurt het ook" argument.

zolang we dit blijven doen zal er ook niks veranderen. Ik zal eerlijk zeggen, ik heb de hoop al opgegeven. Ik hou van vechtsporten maar ik geloof niet dat er veel veranderingen zullen plaatsvinden mbt het imago van de sport (met name in nederland) etc. Natuurlijk speelt media daar ook een rol in maar uiteindelijk ligt de schuld bij ons en we moeten maar eens stoppen met verantwoordelijkheid weg te schuiven.

weten jullie nog hoeveel ophef er ontstond (met name hier op mixfight) na die tragische schietpartij vorig jaar? Iedereen was boos en er moest en zou van alles gebeuren en veranderen binnen de vexhtsportwereld blablabla en wat gebeurde er uiteindelijk? Juist, niks.

Helemaal mee eens. Helaas heeft de vechtsportwereld geen enkel zelfreinigend vermogen.

Asura
29-07-2013, 16:22
Dit x2. Dat bedoelde ik te zeggen inderdaad het gaat echt niet zo zeer om de criminelenactiviteiten dit wel of niet rondom het hele kickboksen gebeuren. Dit proberen ze echter wel zo te profileren.. wat zeer kwalijk is te nemen.

Ik was sarcastisch, was niet helemaal duidelijk, sorry.
De meest prominente organisaties in de vechtsportwereld hebben allen criminele connecties en het is duidelijk dat per capita er vaker incidenten zijn dan bij andere kleinschalige sporten. Dit is ook logisch, vraag aan een paar crimineel
ogende "hangjongeren" of ze wielrennen of kickboxen een betere sport vinden, en je krijgt je antwoord. Hiernaast vereist vechtsport minder van mensen die avers zijn van samenwerking zoals bv voetbal. De meer criminele
figuren die ik ken, kwamen ondanks hun voetbalkwaliteiten nooit bij de top, omdat er in mijn ogen dingen worden gevraagd die dergelijke persoonlijkheden niet aankunnen. En hiernaast is het zoals ik eerder zei, een van de weinige sporten waar je respect voor krijgt op straat. In de meeste gyms hangen in mijn ervaring dus ook best wat dergelijke jongens rond.

De hele slachtoffercultuur is zeer populair binnen het kickboxen en zelfs bekende scheidsrechters en vechtsporters doen alsof de media de pik op hun hebben, maar feitenlijk gebeurt er gewoon heel veel wat het daglicht niet kan verdragen in de vechtsportwereld. Wat was de laatste vete in de volleybalwereld waar een sportschoolhouder werd doodgeschoten en even later een bekende volleyballer slachtoffer werd van een wraakactie(volkan)?

Anderson
29-07-2013, 17:45
2: we zijn heel goed in het gebruiken van het "ja maar bij (vul andere sport in) gebeurt het ook" argument.

zolang we dit blijven doen zal er ook niks veranderen. Ik zal eerlijk zeggen, ik heb de hoop al opgegeven. Ik hou van vechtsporten maar ik geloof niet dat er veel veranderingen zullen plaatsvinden mbt het imago van de sport (met name in nederland) etc. Natuurlijk speelt media daar ook een rol in maar uiteindelijk ligt de schuld bij ons en we moeten maar eens stoppen met verantwoordelijkheid weg te schuiven.

weten jullie nog hoeveel ophef er ontstond (met name hier op mixfight) na die tragische schietpartij vorig jaar? Iedereen was boos en er moest en zou van alles gebeuren en veranderen binnen de vexhtsportwereld blablabla en wat gebeurde er uiteindelijk? Juist, niks.

idd jammer genoeg is het waar.

jantje11
29-08-2013, 23:36
http://www.round1network.com/news/15274/Gevorg-Khatchikian-Eist-Opeens-Meer-Geld.html

RedDawn
29-08-2013, 23:42
http://www.round1network.com/news/15274/Gevorg-Khatchikian-Eist-Opeens-Meer-Geld.html

Die veroordeelde mensenhandelaar durft dus niet. Jammer, ik hoopte dat Holzken hem een flink pak slaag had gegeven!

Ellen
29-08-2013, 23:49
Dit is het beste wat dat toernooi is overkomen. Dat hij niet vecht. Schandalig dat ze hem überhaupt erop hadden gezet, en dan inderdaad terugkrabbelen als er getekend moet worden.....wat had je dan verwacht van zoiets.

RedDawn
29-08-2013, 23:53
Dit is het beste wat dat toernooi is overkomen. Dat hij niet vecht. Schandalig dat ze hem überhaupt erop hadden gezet, en dan inderdaad terugkrabbelen als er getekend moet worden.....wat had je dan verwacht van zoiets.

x2!! En dan vreemd opkijken dat vechtsport een negatief imago heeft. Hoe dom kan je zijn als organisatie?

Kemal
30-08-2013, 08:09
Toch jammer dat dit alles bij dit mooie evenement heeft moeten plaatsvinden.

e-type
30-08-2013, 10:21
Dit is het beste wat dat toernooi is overkomen. Dat hij niet vecht. Schandalig dat ze hem überhaupt erop hadden gezet, en dan inderdaad terugkrabbelen als er getekend moet worden.....wat had je dan verwacht van zoiets.

x3
Hopelijk krijgt Nieky een waardige tegenstander. Voor hem zal dit ook wel een grote teleurstelling zijn, hij loopt nu 1. een mensenhandelaar KO slaan, 2. een mooie belt erbij krijgen mis.

Atila
30-08-2013, 20:29
Niemand wil gewoon tegen Nieky, hij heeft gewoon een (te) grote voorsprong op de rest.

Willem033
15-10-2013, 00:42
Partij van Holzken is begonnen lees ik op facebook

Willem033
15-10-2013, 00:58
Spoiler








SPOILER






























Nieky wint in de derde ronde op KO, leverstoot

jantje11
15-10-2013, 00:59
Gefeliciteerd Nieky, veel mensen gaan neer op die Leverstoot.

pavani
15-10-2013, 03:56
Theater Carré was maandagavond weer het domein van de profboksers tijdens de Ben Bril Memorial. De openingspartij was voor Stephen Danyo: de 23-jarige Rotterdammer maakte na een mislukt buitenlands avontuur zijn rentree in Nederland. NOS Verslaggever Joris Kreugel was erbij.

http://nos.nl/audio/562480-rentree-danyo-op-ben-bril-memorial.html (http://nos.nl/audio/562480-rentree-danyo-op-ben-bril-memorial.html)

Het Parool was ook aanwezig http://www.parool.nl/parool/nl/11/SPORT/article/detail/3527092/2013/10/14/Profbokser-Danyo-baalt-bij-rentree.dhtml

Fightfan
15-10-2013, 11:31
Ik ben benieuwd op de beelden. Ik snap dat ze Danyo willen hypen. Maar ik vind het commentaar van zowel Jansen als Danyo niet sportief. Voor de partij zou Brahim zo'n pak slaag krijgen dat zij carrière over zou zijn en andere bla bla. Maar blijkt het allemaal wel mee te vallen. Beter kunnen ze Danyo met zijn vuisten laten spreken, want om iemand zo op te pompen na 3 wedstrijden is overdreven.

Glen
15-10-2013, 12:11
Lees op Facebook dat de uitslag Danyo vs Kamal is herroepen van 'technisch onbeslist' naar winst voor Danyo??
Trouwens, Josemir Paulino is ook 'beroofd' van een mogelijke overwinning...
Hij kwam in de eerste ronde keihard met zijn tegenstanders hoofd in aanraking (onopzettelijk) wat een fors bloedende wond opleverde.

Willem033
15-10-2013, 14:35
Zijn er al beelden van de partij van Nieky?

Atila
15-10-2013, 14:38
De beelden van de laatste ronde van Nieky staan op mijn FB:

https://www.facebook.com/photo.php?v=10202094693310560

Ik weet niet of ze al op FStar staan, maar mijn beelden geven wel een impressie van de overmacht van Holzken.

K-1sunstarr
15-10-2013, 14:51
Zal aan mij liggen denk ik hebt iets gemist, is dit nou eenmalig of stop hij met kickboksen?
Holzken wat een BAAS!

Nelisje
15-10-2013, 15:19
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=y44P9geRLKs#t=303

Niet de beste kwaliteit video, maar tis te doen..

Verder goeie partij gebokst, was eigenlijk een relatief eenvoudige wedstrijd voor Nieky..

Hoorde 2 verhalen van Holzken, eerste was dat hij te weinig kickbokswedstrijden kreeg omdat hij in een moeilijke gewichtsklasse zit (te weinig tegenstand). Andere was dat kickboksen zwaarder voor het lichaam is (en de hersteltijd steeds langer wordt) en dat boksen langer vol te houden is. Maar volgens mij is hij niet definitief gestopt met kickboksen..

Atila
15-10-2013, 15:28
Nieky blijft gewoon kickboksen, zo ook het Glory toernooi dat gepland staat op 21 DEC in Japan, maar dat nu waarschijnlijk verplaatst zal worden naar de USA. Het gala in Japan zal meer gericht op de heavyweights zijn, indien de splitsing correct is.

Nieky hoopt dat ie nog een kleine 10 jaar in het boksen vooruit zal kunnen, maar in het Thaiboksen zal ie waarschijnlijk niet verder dan de 34 komen of willen. Zoals hij aangegeven heeft, duurt het herstel na een partij steeds langer. En Nieky is momenteel de #1 vechter in zijn gewichtsklasse. Overigens klinken de geruchten dat een of meerdere Glory vechters aan het afvallen zijn geslagen om ook in de -77kg te kunnen vechten.

pavani
15-10-2013, 17:01
Beelden van de wedstrijd tussen Brahim en Stephen.


http://youtu.be/QvgVKoQGy58

Anderson
15-10-2013, 17:16
Stephen was duidelijk beter

Anderson
15-10-2013, 17:17
Vele malen beter.

pavani
15-10-2013, 17:20
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2698/Sport/article/detail/3527092/2013/10/14/Profbokser-Danyo-baalt-bij-rentree.dhtml

Sparta
15-10-2013, 23:22
Zat ook aan de ring. Hier alvast een voorproefje. Rest volgt later....

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/Ben%20Bril%20Memorial/BenBril-097.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/Ben%20Bril%20Memorial/BenBril-097.jpg.html)


http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/Ben%20Bril%20Memorial/BenBril-071.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/Ben%20Bril%20Memorial/BenBril-071.jpg.html)

Sparta
15-10-2013, 23:39
Kamal..
http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/Ben%20Bril%20Memorial/BenBril-100.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/Ben%20Bril%20Memorial/BenBril-100.jpg.html)

Fightfan
16-10-2013, 00:44
Stephen was duidelijk beter

Klopt, dat vind ik ook. Maar de commentaren vond ik zeer onsportief. Vooral van die trainer van Danyo.

Fightfan
16-10-2013, 00:46
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=y44P9geRLKs#t=303

Niet de beste kwaliteit video, maar tis te doen..

Verder goeie partij gebokst, was eigenlijk een relatief eenvoudige wedstrijd voor Nieky..

Hoorde 2 verhalen van Holzken, eerste was dat hij te weinig kickbokswedstrijden kreeg omdat hij in een moeilijke gewichtsklasse zit (te weinig tegenstand). Andere was dat kickboksen zwaarder voor het lichaam is (en de hersteltijd steeds langer wordt) en dat boksen langer vol te houden is. Maar volgens mij is hij niet definitief gestopt met kickboksen..


Nieky is zeker een aanwinst. Erg sportieve vechter ook met een knallende leverstoot!
Wanneer vecht hij weer?

jantje11
16-10-2013, 01:05
Nieky vecht weer op Glory 13 , 21 December in Tokyo.
Tegenstander is naar mijn weten nog niet bekend.

Hij blijft wel degelijk kickboksen alleen is er meer aanbod in het prof boksen waar die ivm leeftijd langer door kan gaan en waar die naar mijn mening nogal wat potten kan breken.

blackadder
16-10-2013, 09:39
Overigens klinken de geruchten dat een of meerdere Glory vechters aan het afvallen zijn geslagen om ook in de -77kg te kunnen vechten.
Zou wat wezen als Saddik de 77 kg haalt.

Willem033
16-10-2013, 10:12
Zou wat wezen als Saddik de 77 kg haalt.

85 moet die redden :)

mario the count
16-10-2013, 10:18
85 moet die redden :)

85 ton ja.

Nelisje
16-10-2013, 12:15
De gruwelijkste vechter in de 76kg klasse zou Yodsaenklai zijn, die mogen ze wel laten tekenen bij Glory..

Wheelie
16-10-2013, 13:08
Kamal..
http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/Ben%20Bril%20Memorial/BenBril-100.jpg~original

Ben benieuwd naar de rest

Willem033
16-10-2013, 14:17
De gruwelijkste vechter in de 76kg klasse zou Yodsaenklai zijn, die mogen ze wel laten tekenen bij Glory..

Zonder ellebogen gaat die het niet redden denk ik.

Glen
16-10-2013, 14:41
@Sparta.....
Iedereen heeft het druk met discussiëren maar.......
MAN, MAN, MAN WAT EEN MOOIE PLATEN!!!!!!
Reps voor jou!!

Nelisje
16-10-2013, 14:50
Zonder ellebogen gaat die het niet redden denk ik.

Het zal iets minder zijn, maar de man heeft loeiharde trappen en kan (zeker voor thaise begrippen) geweldig boksen..

Marijn Boran
16-10-2013, 17:01
Holzken ziet er niet al te best uit, 't voetenwerk ziet er langzaam uit, de stoten wild. Danyo bokst daarentegen explosief. Hoop dat we daar meer van gaan horen.

LeeMurray
16-10-2013, 18:13
Danyo was impressive. Goed dat hij die W alsnog gekregen heeft. Jammer van Groenteman. Ik had het hem echt gegund. Volgende keer beter.

Sparta
16-10-2013, 18:49
Thanx Glenn!!


@Sparta.....
Iedereen heeft het druk met discussiëren maar.......
MAN, MAN, MAN WAT EEN MOOIE PLATEN!!!!!!
Reps voor jou!!

e-type
16-10-2013, 20:50
@Sparta.....
Iedereen heeft het druk met discussiëren maar.......
MAN, MAN, MAN WAT EEN MOOIE PLATEN!!!!!!
Reps voor jou!!

x2, mooi hoor!

cobra
16-10-2013, 21:34
Sparta het zijn echt super mooie foto's echt top. Ik hou van deze style van foto's

Richelieu
16-10-2013, 22:04
Erg strakke foto's Robert!!!!!

Bert Kops
16-10-2013, 22:14
@Sparta.....
Iedereen heeft het druk met discussiëren maar.......
MAN, MAN, MAN WAT EEN MOOIE PLATEN!!!!!!
Reps voor jou!!

Ja idd hele mooie foto's...!

Minotauro
16-10-2013, 22:15
Zie op Danyo's en Kamal's boxrec dat het een draw is? Dacht dat het was omgezet naar overwinning voor Danyo. Hoe kan dit?

pavani
16-10-2013, 23:31
Zie op Danyo's en Kamal's boxrec dat het een draw is? Dacht dat het was omgezet naar overwinning voor Danyo. Hoe kan dit?

Op de ochtend na de wedstrijd stond er op de website boxrec inderdaad vermeld dat Stephen tot winnaar was uitgeroepen, er is vanuit Mousid-Gym direct contact opgenomen met de bond om het te controleren en het bleek een fout op de website te zijn. Het is een draw.

Sparta
17-10-2013, 13:06
Bedankt voor de reps!! Nog een paar foto's plaatsen ?? Heb nog vele toppers erbij..

Glen
17-10-2013, 15:40
Bedankt voor de reps!! Nog een paar foto's plaatsen ?? Heb nog vele toppers erbij..
Heel graag Sparta, is top werk wat je hebt geleverd!

pavani
17-10-2013, 18:29
Heel graag Sparta, is top werk wat je hebt geleverd!x2

Brahim Kamal
17-10-2013, 19:16
Beste sportfanaten,


Ik heb geen Telegraaf, Volkskrant of Parool die mij interviewt over mijn partij dus ik hoop via deze weg het een en ander duidelijk te maken.

De eerste ronde draaide ik goed, ik kwam in m'n spel, raakte Danyo een paar keer goed en had het gevoel dat ik deze ronde op mijn naam had staan. De tweede ronde verliep minder. Danyo raakte me een stuk of 3, 4 keer met een kopstoot en een paar keer met z'n elleboog, hierdoor raakte ik uit m'n concentratie.
Ik sprak Joop Ubeda na me partij en hij bevestigde dit. Hierdoor betwijfel ik het "onopzettelijke". Helaas zag de scheids in de ring het niet.


De derde ronde ging hetzelfde als de 2e totdat hij me vol raakt op me hoofd (onder de scheidingslijn van me haar). De ringarts (Bas Pijnenburg) stopte de partij want de wond is te diep en te groot om door te vechten.
Ik hoop dat jullie begrijpen dat wanneer een arts met zo'n status zegt stoppen, dat ik ook stop. Dus het argument van Danyo dat ik door kon en dat mijn hoek niet meer door wilde kan het sprookjesbos in.


Ik heb de beelden in deze forum bekeken en dan zou je inderdaad zeggen dat Danyo beter was. Maar als je ziet dat RTV-Rijnmond deze heeft gemonteerd, wetend dat danyo uit Rotterdam komt, dan moet dat wel vraagtekens opleveren. Voor hetzelfde geld maakt RTV-NH een highlight en blijkt het tegendeel.
Desalniettemin is de uitslag van de partij onbeslist (zie: boxrec.com) dus het verhaal van winst voor Danyo klopt ook niet.


Ik hoop dat ik het een en ander duidelijk heb gemaakt. Bedankt voor je tijd om dit te lezen!!


Sportieve groeten,


Brahim Kamal

Jeru
17-10-2013, 19:32
Bedankt voor de reps!! Nog een paar foto's plaatsen ?? Heb nog vele toppers erbij..

Rare vraag ;)
Natuurlijk zijn we benieuwd naar die foto's haha. Zien er goed uit man!

Jeru
17-10-2013, 19:38
Jammer dat Barry verloren heeft. Ik heb nog maar even voor de volledigheid de uitslagen van http://www.round1network.com/news/15545/Verslag-Ben-Bril-Memorial-2013.html geplukt. Zag ze hier niet staan volgens mij.

01 - Stephen Danyo (Mousid Gym) verslaat Brahim Kamal (Wellnes Profi Center) door middel van technische beslissing (2:16, ronde 3)
02 - Voorronde GP van Amsterdam - Suriel Hooker verslaat Rocky Grandjean door midel van opgave (2:42, ronde 2)
03 - Voorronde GP van Amsterdam - Joos Poulino verslaat Karapetyan door middel van majority beslissing (39-37, 38-38 en 37-37)
04 - Hassan Ait Bassou (Wellnes Profi Center) verslaat Yauheni Kruhlik (Rusland) door middel van unanieme beslissing (58-56, 59-55 en 58-56)
05 - Rafik Harutjunjan (Olympia Den Bosch) verslaat Ahmed El Hamwi (België) door middel van majority beslissing (57-57, 58-55 en 58-55)
06 - Vango Tsirimokos (België) verslaat Barry Groenteman (Wellnes Profi Center) door middel van unanieme beslissing (77-75, 78-77 en 77-76)
07 - Grote Carré-Prijs van Amsterdam - Suriel Hooker verslaat Joos Poulino door middel van medische interventie (0:43, ronde 3)
08 - Nieky Holzken (HAB Helmond) verslaat Gari Abajiani (Georgië) door middel van technisch knock-out (0:43, ronde 3)

Glen
17-10-2013, 20:15
Op Fightstartv.com staat de partij van Danyo tegen Kamal gewoon compleet.

Sparta
17-10-2013, 22:28
Nog maar een paar..

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-024.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-024.jpg.html)

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-016.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-016.jpg.html)

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-008.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-008.jpg.html)

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-054.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-054.jpg.html)

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-010.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-010.jpg.html)

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-345.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-345.jpg.html)

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-377.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-377.jpg.html)

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-054.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-054.jpg.html)

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-071-5.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-071-5.jpg.html)

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-083-3.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-083-3.jpg.html)

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-139.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-139.jpg.html)

Sparta
17-10-2013, 22:35
http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-210.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-210.jpg.html)

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-115.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-115.jpg.html)

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-108.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-108.jpg.html)

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-083-2.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-083-2.jpg.html)

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-394.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-394.jpg.html)

Sparta
17-10-2013, 22:38
http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-411.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-411.jpg.html)

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-407.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-407.jpg.html)

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-428-3.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-428-3.jpg.html)

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-423.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-423.jpg.html)

Enkele uit de serie.

Foto's bestellen stuur even een pm..

pavani
17-10-2013, 23:17
Beste sportfanaten,


Ik heb geen Telegraaf, Volkskrant of Parool die mij interviewt over mijn partij dus ik hoop via deze weg het een en ander duidelijk te maken.

De eerste ronde draaide ik goed, ik kwam in m'n spel, raakte Danyo een paar keer goed en had het gevoel dat ik deze ronde op mijn naam had staan. De tweede ronde verliep minder. Danyo raakte me een stuk of 3, 4 keer met een kopstoot en een paar keer met z'n elleboog, hierdoor raakte ik uit m'n concentratie.
Ik sprak Joop Ubeda na me partij en hij bevestigde dit. Hierdoor betwijfel ik het "onopzettelijke". Helaas zag de scheids in de ring het niet.


De derde ronde ging hetzelfde als de 2e totdat hij me vol raakt op me hoofd (onder de scheidingslijn van me haar). De ringarts (Bas Pijnenburg) stopte de partij want de wond is te diep en te groot om door te vechten.
Ik hoop dat jullie begrijpen dat wanneer een arts met zo'n status zegt stoppen, dat ik ook stop. Dus het argument van Danyo dat ik door kon en dat mijn hoek niet meer door wilde kan het sprookjesbos in.


Ik heb de beelden in deze forum bekeken en dan zou je inderdaad zeggen dat Danyo beter was. Maar als je ziet dat RTV-Rijnmond deze heeft gemonteerd, wetend dat danyo uit Rotterdam komt, dan moet dat wel vraagtekens opleveren. Voor hetzelfde geld maakt RTV-NH een highlight en blijkt het tegendeel.
Desalniettemin is de uitslag van de partij onbeslist (zie: boxrec.com) dus het verhaal van winst voor Danyo klopt ook niet.


Ik hoop dat ik het een en ander duidelijk heb gemaakt. Bedankt voor je tijd om dit te lezen!!


Sportieve groeten,


Brahim Kamal







Dus er komt op 11 november een rematch op de Bep van Klaveren? Ik heb er zin......

Sparta
17-10-2013, 23:20
Heel graag Sparta, is top werk wat je hebt geleverd!

Nog maar een paar erop gezet...

pavani
17-10-2013, 23:20
Nog maar een paar erop gezet...
thx

Sparta
17-10-2013, 23:21
http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-378.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-378.jpg.html)

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-395.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-395.jpg.html)

Nelisje
18-10-2013, 13:50
Mooie foto's en wat een prachtige locatie voor een bokswedstrijd..

Minotauro
18-10-2013, 14:45
Bedankt Brahim voor je toelichting. Zal wanneer mogelijk het hele gevecht bekijken. Snap je punt en frustratie rondom de highlight van RTV Rijnmond wel die hier gepost is. Je hoort later van me :lol:

Sparta
18-10-2013, 18:13
http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-345-bewerkt.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-345-bewerkt.jpg.html)

Sparta
20-10-2013, 18:50
Weer een aantal...
http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-071-6.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-071-6.jpg.html)

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-219-1.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-219-1.jpg.html)

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-416-1.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-416-1.jpg.html)

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-395-1.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-395-1.jpg.html)

Sparta
20-10-2013, 18:50
http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-304-1.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-304-1.jpg.html)

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-185-1.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-185-1.jpg.html)

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-394-1.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-394-1.jpg.html)

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-247-1.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-247-1.jpg.html)

Sparta
20-10-2013, 18:52
Iets andere bewerking..

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/BenBril-210-2.jpg~original (http://s1088.photobucket.com/user/sparta3001/media/BenBril-210-2.jpg.html)

Glen
20-10-2013, 23:05
Wederom top platen hoor!!
Leuke stijl van fotograferen, zijn niet de gewone 'knipjes'...

Fightfan
21-10-2013, 01:56
Beste sportfanaten,

Ik heb geen Telegraaf, Volkskrant of Parool die mij interviewt over mijn partij dus ik hoop via deze weg het een en ander duidelijk te maken.

De eerste ronde draaide ik goed, ik kwam in m'n spel, raakte Danyo een paar keer goed en had het gevoel dat ik deze ronde op mijn naam had staan. De tweede ronde verliep minder. Danyo raakte me een stuk of 3, 4 keer met een kopstoot en een paar keer met z'n elleboog, hierdoor raakte ik uit m'n concentratie.
Ik sprak Joop Ubeda na me partij en hij bevestigde dit. Hierdoor betwijfel ik het "onopzettelijke". Helaas zag de scheids in de ring het niet.

De derde ronde ging hetzelfde als de 2e totdat hij me vol raakt op me hoofd (onder de scheidingslijn van me haar). De ringarts (Bas Pijnenburg) stopte de partij want de wond is te diep en te groot om door te vechten.
Ik hoop dat jullie begrijpen dat wanneer een arts met zo'n status zegt stoppen, dat ik ook stop. Dus het argument van Danyo dat ik door kon en dat mijn hoek niet meer door wilde kan het sprookjesbos in.

Ik heb de beelden in deze forum bekeken en dan zou je inderdaad zeggen dat Danyo beter was. Maar als je ziet dat RTV-Rijnmond deze heeft gemonteerd, wetend dat danyo uit Rotterdam komt, dan moet dat wel vraagtekens opleveren. Voor hetzelfde geld maakt RTV-NH een highlight en blijkt het tegendeel.
Desalniettemin is de uitslag van de partij onbeslist (zie: boxrec.com) dus het verhaal van winst voor Danyo klopt ook niet.

Ik hoop dat ik het een en ander duidelijk heb gemaakt. Bedankt voor je tijd om dit te lezen!!

Sportieve groeten,

Brahim Kamal

Beterschap Brahim!

Fightfan
21-10-2013, 01:56
Hoe was de partij van Aitbassou?

Fightfan
21-10-2013, 19:27
Hoe was de partij van Aitbassou?

LeeMurray
21-10-2013, 23:45
Net ff reps aan Sparta gegeven. Zeer mooie foto's.

Sparta
22-10-2013, 11:17
Net ff reps aan Sparta gegeven. Zeer mooie foto's.

Thanx man!