PDA

View Full Version : Stel je vragen aan Gilbert Yvel



Wheelie
29-07-2013, 15:27
Onlangs maakte MMA vechter Gilbert 'The Hurricane' Yvel bekend dat hij gaat stoppen met actieve sportloopbaan en zich meer gaat richten op les geven. De lessen worden gegeven bij AGOGE GYM in Dusseldorf en aanstaande donderdag zijn wij (www.staredown.nl (http://www.staredown.nl) en www.mixfight.nl (http://www.mixfight.nl)) te gast bij deze training.

Naast wat foto's en filmpjes bestaat de mogelijkheid om hem te interviewen. Natuurlijk willen we graag weten van Gilbert, voormalig vechter bij onder andere PRIDE, UFC, STRIKEFORCE en M-1 Global, wat zijn toekomst plannen zijn naast het les geven. Is het de bedoeling dat hij actief jongens gaat begeleiden die full-prof willen worden? Gaat hij de jongens, gezien zijn kickboksachtergrond, ook staand leren vechten? Waarom heeft hij gekozen voor AGOGE in Dusseldorf en niet voor een sportschool in Nederland? Maar ook over zijn beslissingen in het verleden, zoals 'waarom de partij tegen Overeem er nou echt nooit van is gekomen. Of waarom hij van de een op de andere dag besloot om in de VS te gaan wonen en te gaan trainen. Wat zijn zwaarste partij was? Of wat hem bezielde een scheidsrechter KO te slaan. En zo zijn er nog veel meer dingen die we willen weten van een van de meest controversiele vechters die ons land eigen is en die natuurlijk geen enkel blad voor de mond neemt. Niet naar collega's, trainers, organisaties of wat dan ook toe.

Natuurlijk zijn er nog veel meer vragen te stellen dan hierboven. Wij geven je de kans om Gilbert de vraag te stellen die je altijd al hebt willen weten! Degene met de meest originele vraag krijgt van ons een t-shirt dat gesigneerd is door Gilbert Yvel zelf.

Zet je vraag hieronder, wij nemen ze mee naar de sportschool en stellen ze (met alle risico's van dien) aan Gilbert 'The Hurricane' Yvel!!

http://media.ufc.tv/fighter_images//Gilbert_Yvel/Gilbert_Yvel_500x325.png

superstucie
29-07-2013, 16:58
hallo gilbert! ik ben altijd een grote fan van je geweest,mijn vraag aan jou is, wanneer en waarom stopte je met het maken van een achterwaartse salto na een overwinning??:lol:

T15Boxing
29-07-2013, 17:25
Je hebt een keer in de K-1 gevochten tegen Sefo(mooie partij trouwens), had je het vaker willen doen of was dat maar voor een keer?

MMA-Joey
29-07-2013, 19:26
Gilbert, Voor een wedstrijd ben ik meestal gespannen in de dagen voor de wedstrijd en op de vecht dag zelf bij het opstaan denk ik ''waarom doe ik dit ook alweer''. Dit gevoel verdwijnt echter ook weer vrij snel en dan ga ik er gewoon voor 100% voor.. Heb jij dit gevoel als pro zijnde ook weleens gehad? en zo ja, bij welke tegenstander had je dit het meest?

Sadix
29-07-2013, 19:50
Welke gevecht is je het meest bij gebleven? En van je nederlandse tegenstanders, welke vond jij het best of zwaarst om tegen te vechten?

BvdB
29-07-2013, 20:10
Je laatste gevechten waren op LHW. Vind je het niet jammer dat je dat niet eerder hebt gedaan bijvoorbeeld in de UFC?

S.B.
29-07-2013, 20:33
Hoe beleefde jij de partij tegen latere ufc kampioen jds?

weks
29-07-2013, 20:52
hè Gilbert
bedankt voor je mooie carrière
heb gelukkig een aantal partijen live kunnen zien
heb je net als ik, het idee dat je in je top tijd de titel in ufc had kunnen pakken?

weks
29-07-2013, 20:53
wie is je favo vechter op dit moment?

weks
29-07-2013, 20:54
welke tatoeage ben je het meest trots op!?
ga je nog meer zetten?

weks
29-07-2013, 20:54
zou je in zijn voor een laatste partij tegen Bob (schreiber)?!

weks
29-07-2013, 20:55
zou je je zoon stimuleren een professionele carrière als vechter te ambiëren?

PMO
29-07-2013, 21:15
Om welke reden ben je gestopt? Je bent nog jong;)

PMO
29-07-2013, 21:16
Welke partij ben je het meest trots op?

Sadix
29-07-2013, 22:04
zou je in zijn voor een laatste partij tegen Bob (schreiber)?!

dat zou gruwelijk zijn. Ik ken Bob en Gilbert beide van die partij. Was daarna verkocht aan het rauwe, echte vechten.

kooivechter
29-07-2013, 23:21
Je partijen vond ik altijd een spektakel helemaal in je begin periode in Nederland. Bedankt voor de mooie partijen.
Waar heeft het volgens jou aan gelegen dat je net wat te kort kwam om met de absolute top mee te kunnen, terwijl je in mijn ogen wel het talent had?

breahule
29-07-2013, 23:27
Hey Gilbert thnx voor alle knallers.
Jij bent diegene die Sem Schilt staand (in een mma partij) een enorm pak slaag hebt gegeven. Heb je later in Sem zijn K1 periode het gevoel gehad dat de partij op een zelfde manier zou eindigen? Of denk je dat Sem na de partij tegen jou veel beter is geworden.

breahule
29-07-2013, 23:39
-Welke partij zou je het liefst over doen en waarom.

-Wat is(zijn) de reden(-en) dat er nooit een rematch tussen jou en Wanderlei van is gekomen?

-Aangezien je bijna onder alle MMA rules hebt gevochten, welke zijn je favoriet? En moeten deze in de ring of in de Cage.

RedDawn
29-07-2013, 23:56
- Waarom is de partij tegen Dick Vrij er nooit van gekomen?

- Wat is de hoogste en laagste gage waar je ooit voor hebt gevochten?

- Van welke trainer heb je het meest opgestoken?

- Heb je de scheidsrechter die je neersloeg in Finland ooit nog wel eens ontmoet?

carlo1
30-07-2013, 01:17
ik vond je collums in ringsport altijd leuk om te lezen, waarom ben je ermee gestopt en sta je open om dit weer op te pakken.
Tyrone vecht nu mma op lhw, stel, je zou niet gestopt zijn en de partij zou je voorgelegd worden. Hoe denk je dat deze partij er dan uit zou zien?

RisingSun
30-07-2013, 08:16
Hoi gilbert, we kennen je allemaal van je agressieve vechtstijl en je extraverte houding binnen en buiten de ring.Een hurricane in hart en nieren. Je bent bepaalde periodes ook intensief bezig geweest met aikido en eskrima / kali,de meer harmonieuze budo sporten. Daarnaast zie ik met regelmaat trotse foto's van je gezin en als familie man. Zou je eens kunnen beschrijven wie de man Gilbert Yvel nog meer is naast het beeld dat we allemaal kennen? Hoe ziet het centrum van de orkaan eruit?de enige plek van een orkaan waar het windstil is..

blade
30-07-2013, 09:02
hey Gilbert komt er nog een boek over je leven/sportloopbaan ?

Die-ene
30-07-2013, 10:07
Vraag 1. Wat heeft hij met de tattoo van Lucien Carbin gedaan.
Vraag 2. Waar heeft hij uberhaupt ruzie gehad met Lucien destijds.
Vraag 3: Waarom was hij altijd zo genadeloos tijdens de trainingen.

Wheelie
30-07-2013, 19:52
TTT , leuke vragen jongens ;)