PDA

View Full Version : Vakantie, waar na tu?



Sadix
30-07-2013, 14:10
Heren,

Waar gaan we heen en hoelang gaan we weg?

Ik ga vrijdag naar mijn geboortedorp voor 16 dagen en pak ook 8 dagen antalya der na. 2 aug tot 26aug.

In antalya ga ik naar de delphin Palace

Diz
30-07-2013, 14:52
Ik ga dit jaar maar naar Rundumhausen, dat ligt vlakbij hal (achter de voordeur)... ;)

Leventdepevent
30-07-2013, 16:28
Ik ga dit jaar maar naar Rundumhausen, dat ligt vlakbij hal (achter de voordeur)... ;)
haha is dat niet vlakbij hintergarten?

cornelus
30-07-2013, 17:26
Balkonia, prachtige omgeving daar :)

Sadix
30-07-2013, 19:58
hahaha mafkezen :D

Glen
31-07-2013, 06:46
Thailand, al 3 weken hier, nog 4 te gaan.....afzien.
Sadix, altijd welkom bruur!!

Sadix
31-07-2013, 12:50
Thailand, al 3 weken hier, nog 4 te gaan.....afzien.
Sadix, altijd welkom bruur!!

Ik en mijn vrouw willen heel graag naar thailand. Wanneer ga je weer Glen? dan kunnen we dat misschien afstemmen

ICON
31-07-2013, 19:31
over twee weken naar portugal.

ik wil begin volgend jaar nog naar thailand.

Wheelie
31-07-2013, 19:40
Wij vertrekken komend weekend naar St. Tropez ;)

4 Augustus is er Fight Night in St. Tropez dus dat lijkt me leuk om naar toe te gaan

http://www.mixfight.nl/portal/fight-night-saint-tropez/

ArjanV
31-07-2013, 20:54
Weer terug naar de mooiste,energiekste stad ter wereld....New York!

Sadix
31-07-2013, 20:57
Wat valt er in te doen in St Tropez? Is toch voor rijke oude mannen met yachten?

Arjan, ik wil volgend jaar naar Newyork. Dat moet ik gewoon een keer mee maken. Ik zou het liefst Newyork 10 dagen en weekje miami, zou dat kunnen? En wat ben je zoal kwijt aan zo een tocht? Ik ga samen met mijn vrouw.

TOON
31-07-2013, 20:59
ik ga ook naar Rundumhausen....wordt namelijk een klein meisje geboren waar ik blijkbaar bij moet zijn :)

Pahlavan
31-07-2013, 21:19
Naar Rome (voor de 4e keer inmiddels). Een van mijn favo steden.

king
01-08-2013, 12:17
Wat valt er in te doen in St Tropez? Is toch voor rijke oude mannen met yachten?

Arjan, ik wil volgend jaar naar Newyork. Dat moet ik gewoon een keer mee maken. Ik zou het liefst Newyork 10 dagen en weekje miami, zou dat kunnen? En wat ben je zoal kwijt aan zo een tocht? Ik ga samen met mijn vrouw.

Ik ga elk jaar in mei twee weken naar familie in Miami. Fantastische stad en eigenlijk is heel Florida top. Ik begrijp ook heel goed waarom Alistair daar is gaan wonen. Relaxte mensen, mooie omgeving, lekker eten en bijna altijd mooi weer.
Als je via Duitsland (Dusseldorf) vliegt, is het financieel goed te doen. Huur wel een auto daar want alles ligt vrij ver uit elkaar en met het openbaar vervoer of taxi's is het niet echt te doen. Ik had afgelopen mei deze auto twee weken voor ongeveer 500 dollar.

http://fordlux.com/wp-content/uploads/2013/01/Picture-of-the-Ford-Explorer-XTL.jpg

king
01-08-2013, 12:20
En deze maand gaan we eerst naar Kroatië en daarna naar Montenegro.

Jeru
01-08-2013, 12:21
In de zomer eigenlijk nooit op vakantie, maar waarschijnlijk weer eind van het jaar. 99% kans op Japan.

blackadder
01-08-2013, 12:26
Ik ga naar de kroeg.

ArjanV
01-08-2013, 15:52
Arjan, ik wil volgend jaar naar Newyork. Dat moet ik gewoon een keer mee maken. Ik zou het liefst Newyork 10 dagen en weekje miami, zou dat kunnen? En wat ben je zoal kwijt aan zo een tocht? Ik ga samen met mijn vrouw.

New York is zeker gaaf...Miami ben ik niet geweest maar mensen die ik ken zijn er niet echt enthousiast over...in New York kun je het natuurlijk zo duur maken als je zelf wil...een hotel in Manhatten is vaak behoorlijk aan de prijs maar pak je een hotel in bijvoorbeeld Queens is het al een stuk betaalbaarder...pak een metrokaart voor een week (30 dollar) en met een kwartier zit je hartje Manhatten...en die metro rijd 24 uur per dag,ik heb nooit langer dan 5 minuten op een metro hoeven wachten ook al was het midden in de nacht. Een echte aanrader is om een helicoptervlucht te doen...langs de skyline van NY...kan al vanaf een euro of 100...prijzen van eten en drinken zijn over het algemeen redelijk vergelijkbaar met hier....je kan het natuurlijk,vooral in NY,zo gek maken als je zelf wil...je kan ook uitgebreid gaan dinneren in een duur restaurant en daarvoor enkele tienduizenden dollars neerleggen....over NY,wat er te doen is etc etc kun je veel te weten komen via NewYork.nl

Sadix
01-08-2013, 16:18
New York is zeker gaaf...Miami ben ik niet geweest maar mensen die ik ken zijn er niet echt enthousiast over...in New York kun je het natuurlijk zo duur maken als je zelf wil...een hotel in Manhatten is vaak behoorlijk aan de prijs maar pak je een hotel in bijvoorbeeld Queens is het al een stuk betaalbaarder...pak een metrokaart voor een week (30 dollar) en met een kwartier zit je hartje Manhatten...en die metro rijd 24 uur per dag,ik heb nooit langer dan 5 minuten op een metro hoeven wachten ook al was het midden in de nacht. Een echte aanrader is om een helicoptervlucht te doen...langs de skyline van NY...kan al vanaf een euro of 100...prijzen van eten en drinken zijn over het algemeen redelijk vergelijkbaar met hier....je kan het natuurlijk,vooral in NY,zo gek maken als je zelf wil...je kan ook uitgebreid gaan dinneren in een duur restaurant en daarvoor enkele tienduizenden dollars neerleggen....over NY,wat er te doen is etc etc kun je veel te weten komen via NewYork.nl

Thnx ouwe.

Moet nog wel even flink sparen maar ik wil heel graag en Miami En Newyork zien. dus ga proberen beide te pakken. Volgend jaar hoop ik.

appelsap
02-08-2013, 07:26
[QUOTE=king;1226402]Ik ga elk jaar in mei twee weken naar familie in Miami. Fantastische stad en eigenlijk is heel Florida top. Ik begrijp ook heel goed waarom Alistair daar is gaan wonen. Relaxte mensen, mooie omgeving, lekker eten en bijna altijd mooi weer.
QUOTE]

Dat laatste is waar. Bijna altijd mooi weer. De rest is wat overdreven...eten kan trouwens wel goed zijn (kost wel wat...). NYC is top, maar wel gewoon in Manhattan gaan zitten, anders mis je veel van de magie van NYC.

Weinig tijd dit jaar voor vakantie. Familiebezoek in Griekenland en een paar dagen Aruba, verder kom ik niet helaas.

Justinian
02-08-2013, 08:16
Thailand, al 3 weken hier, nog 4 te gaan.....afzien.
Sadix, altijd welkom bruur!!
Ben 2 weken in Thailand geweest en 1 week in Frankrijk. Waar zit je precies Glen?

Glen
02-08-2013, 10:10
Ben 2 weken in Thailand geweest en 1 week in Frankrijk. Waar zit je precies Glen?
Udon Thani, de parel van Isaan.

e-type
02-08-2013, 10:33
[QUOTE=king;1226402]Ik ga elk jaar in mei twee weken naar familie in Miami. Fantastische stad en eigenlijk is heel Florida top. Ik begrijp ook heel goed waarom Alistair daar is gaan wonen. Relaxte mensen, mooie omgeving, lekker eten en bijna altijd mooi weer.
QUOTE]

Dat laatste is waar. Bijna altijd mooi weer. De rest is wat overdreven...eten kan trouwens wel goed zijn (kost wel wat...). NYC is top, maar wel gewoon in Manhattan gaan zitten, anders mis je veel van de magie van NYC.

Weinig tijd dit jaar voor vakantie. Familiebezoek in Griekenland en een paar dagen Aruba, verder kom ik niet helaas.


De magie van NYC zit juist in Brooklyn en Harlem, of wat ArjanV zegt in Queens. Manhattan heeft de grote atracties en commerciele shit, maar de burroughs hebben toch echt de NY feel. Ik kan echt aanraden om die niet over te slaan en even met de metro een ommetje te maken.

Bromios
02-08-2013, 11:03
In mei 2 weken naar Californie, Utah, Nevada geweest, dus in de zomervakantie 2 weken naar Oostenrijk. Beetje besparen.
St. tropez kom ik gemiddeld wel een keer per jaar. Daar woont mijn zuster dus je moet af en toe wel op familiebezoek natuurlijk.