PDA

View Full Version : Trailer: Wolf



Wheelie
31-07-2013, 18:19
http://www.mixfight.nl/portal/trailer-wolf/

Vanaf 19 september is de nieuwe Habbekrats film WOLF van Jim Taihuttu te zien in de bioscoop. De rauwe misdaadthriller biedt een inkijk in de hedendaagse wereld van een nieuwe generatie harde criminelen, die in de grote steden van Europa steeds meer van zich doet spreken.
In de grijze troosteloosheid van een anonieme achterstandswijk maakt de jonge kickboxer Majid (Marwan KENZARI) dankzij zijn bikkelharde vuisten binnen en buiten de ring snel carrière. Naarmate zijn ster rijst, komen de wereld van de ring en de georganiseerde misdaad gevaarlijk dicht bij elkaar en raakt hij steeds dieper verstrikt in zijn eigen ambitie...


http://www.youtube.com/watch?v=uzOWLkLZTWc#action=share

weks
31-07-2013, 20:55
ziet er wat mij betreft veelbelovend uit
zeker voor een nl film

Sadix
31-07-2013, 21:27
kan niet wachten

Tov
31-07-2013, 22:29
..en met Michael Knaap.

http://i552.photobucket.com/albums/jj321/Tov_02/Knaap-in-Wolf.jpg~original

http://www.teamknaap.nl

respect
31-07-2013, 23:16
Wel grappig was bij bepaalde opnames van de film die in Utrecht zijn opgenomen in mijn wijk. relaxte gasten vooral die regisseur.

Glen
01-08-2013, 05:17
..en met Michael Knaap
En Bob Schreiber en Steve Poort, Ramza Tamaditi en Rocky Grandjean, en ik ook!!
Top om mee te mogen maken (dankzij Bob en Irma) heb twee dagen me armen niet meer kunnen optillen...

Ellen
01-08-2013, 13:38
Dat MOET ik zien! Veel bekenden, en regisseur Jim Taihuttu (aka Jim Aasgier van Yellowclaw) is een Multi talent dus ik verwacht er veel van!

Tov
01-08-2013, 14:07
En Bob Schreiber en Steve Poort, Ramza Tamaditi en Rocky Grandjean, en ik ook!!
Top om mee te mogen maken (dankzij Bob en Irma) heb twee dagen me armen niet meer kunnen optillen...

nu kan ik er ook helemaal niet meer onderuit om niet te gaan.;)

Glen
01-08-2013, 14:17
nu kan ik er ook helemaal niet meer onderuit om niet te gaan.;)
Handtekeningen na de premiere.....
Was zo tov om te doen man....hoop at ik er niet uitgeknipt ben.

Kemal
04-08-2013, 09:12
ziet er veelbelovend uit, is zeker het kijken waard!

Coldcrust
04-08-2013, 12:46
Niet om het een of ander maar als ergens in welke krant dan ook een link wordt gelegd tussen kickboksen en criminaliteit dan staat hier iedereen op zijn achterste benen en is het de media die ons stigmatiseert en noem maar op maar wanneer een regisseur inhaakt op dezelfde tendens en een verhaal maakt wat even zo vooroordeel bevestigend is staat iedereen hier te juichen.
De media geven,al dan niet uitvergroot,weer wat er daadwerkelijk gebeurd want dat is hun taak,maar deze filmmaker kiest er bewust voor om een dergelijk,fictief verhaal te vertellen,waarom hoor ik dan nu geen enkele wanklank?

Anderson
04-08-2013, 14:18
Zo gaat dat met het festival publiek[Telegraaf lezers].

marokkaan
04-08-2013, 15:41
En Bob Schreiber en Steve Poort, Ramza Tamaditi en Rocky Grandjean, en ik ook!!
Top om mee te mogen maken (dankzij Bob en Irma) heb twee dagen me armen niet meer kunnen optillen...

Rocky is toch die ene die badr hari met een prachtige omdraai KO had getrapt?

Wat doet hij tegenwoordig? Vecht hij nog?
Hij is de enige die Badr heeft weten te verslaan zonder een wiki page te hebben :-)

Mauro
04-08-2013, 15:48
...
De media geven,al dan niet uitvergroot,weer wat er daadwerkelijk gebeurd want dat is hun taak,maar deze filmmaker kiest er bewust voor om een dergelijk,fictief verhaal te vertellen,waarom hoor ik dan nu geen enkele wanklank?...
Ijdelheid mischien?

mario the count
04-08-2013, 19:27
Niet om het een of ander maar als ergens in welke krant dan ook een link wordt gelegd tussen kickboksen en criminaliteit dan staat hier iedereen op zijn achterste benen en is het de media die ons stigmatiseert en noem maar op maar wanneer een regisseur inhaakt op dezelfde tendens en een verhaal maakt wat even zo vooroordeel bevestigend is staat iedereen hier te juichen.
De media geven,al dan niet uitvergroot,weer wat er daadwerkelijk gebeurd want dat is hun taak,maar deze filmmaker kiest er bewust voor om een dergelijk,fictief verhaal te vertellen,waarom hoor ik dan nu geen enkele wanklank?

Dacht precies hetzelfde toen ik dit topic zag.

e-type
15-09-2013, 15:14
Vechtsporters en justitie. Niet zelden leven ze op gespannen voet. Denk aan Jan Plas, André Brilleman, Dick Vrij en natuurlijk Badr Hari. Deze week gaat de speelfilm Wolf in première over de fictieve kickbokser Majid, die steeds dieper in de zware misdaad verzeilt. Crimesite was bij de voorvertoning.


foto Aaron van Valen


Door Timo van der Eng


Wolf is een grimmige film die de teloorgang schetst van de jonge kickbokser Majid. Net vrij uit de gevangenis pakt hij samen met zijn vrienden binnen no time de kleine criminaliteit weer op. Via overvallen in de buurt, straatroven en autokraken werken ze zich steeds verder omhoog in de hiërarchie van de misdaad. Majid krijgt kansen zat, van zijn trainer Ben, die hem op het rechte pad probeert te houden, alsook van een grote drugsbaas die hem goed kan gebruiken in zijn organisatie. Maar tevergeefs, hij verknalt het op alle fronten.


Ster


Absolute ster van de film is hoofdrolspeler Marwan Kenzari. Was hij in de speelfilm Rabat nog een vrolijke, slungelachtige klaploper, in Wolf is hij een overtuigende, afgetrainde kickbokser. Kenzari trainde anderhalf jaar lang, vijf dagen per week, onder anderen met Michael Knaap en Marco Piqué. De vechtscènes zijn dan ook in orde. Dat regisseur Taihuttu tijdens echte kickbox-gala’s heeft gedraaid, helpt natuurlijk ook.


Weergaloos




Kenzari in de rol van Majid is weergaloos (geef deze man een Gouden Kalf.) Een man van weinig woorden, impulsief en met een opgekropte woede, die ieder moment kan exploderen. Loyaal is hij alleen aan zijn familie en vrienden. En juist dat komt hem duur te staan.


Badr Hari


Regisseur Taihuttu heeft zich voor Wolf naar eigen zeggen laten inspireren door Othello van Shakespeare en een boek over het gedrag van wolven. In een interview ontkende Taihuttu enige overeenkomst tussen hoofdpersoon Majid en Badr Hari: 'Wanneer heeft hij (Badr Hari) voor het laatst een geldtransport overvallen? Dit is niet zijn verhaal.' Toch zijn er wel degelijk overeenkomsten tussen de twee, alleen al de fysieke gelijkenis en de impulsieve agressie die beiden vertonen. En flirtte Hari niet openlijk met de onderwereld toen hij en zijn begeleiders voor een K1-gevecht opkwamen in een t-shirt met de tekst “Gwenette forever”?


Acteursgeweld


Toch is het met Wolf niet alleen maar halleluja. Dat Majid vlak voor het laatste cruciale gevecht een paar keer met een ploertendoder op zijn hand wordt gemept en toch de ring in stapt om een onverslaanbaar geachte tegenstander tegen de vlakte te slaan is ongeloofwaardig. En Cahid Ӧlmez blijft in zijn rol als grote crimineel Hakan niet overeind in het acteursgeweld van onder anderen Kenzari, Raymond Thiry en Chems Eddine Amar.


Dat neemt niet weg dat de in zwart-wit gedraaide film onder je huid gaat zitten. Niet alleen door de geweldige acteurs, maar ook door de realistische alledaagse setting. Vanaf donderdag 19 september in de bioscoop. Check later deze week Crimesite want we geven gratis kaartjes weg voor deze film.




http://www.crimesite.nl/media/film/27084-kickbokser-in-de-problemen

Kemal
15-09-2013, 15:30
is deze al ergens te vinden
;)

Mauro
15-09-2013, 15:59
Moet nog uitkomen volgens mij.

Willm
15-09-2013, 17:32
Wordt weer een pareltje van Jim Taihuttu. Prachtige trailer met die zwart beelden en die muziek, kan niet wachten!

Glen
15-09-2013, 18:21
Morgen naar de gala premiere in Tuschinski!!

Nosferatu187
15-09-2013, 18:39
Vechtsporters en justitie. Niet zelden leven ze op gespannen voet. Denk aan Jan Plas, André Brilleman, Dick Vrij en natuurlijk Badr Hari. Deze week gaat de speelfilm Wolf in première over de fictieve kickbokser Majid, die steeds dieper in de zware misdaad verzeilt. Crimesite was bij de voorvertoning.
Wolf is een grimmige film die de teloorgang schetst van de jonge kickbokser Majid. Net vrij uit de gevangenis pakt hij samen met zijn vrienden binnen no time de kleine criminaliteit weer op. Via overvallen in de buurt, straatroven en autokraken werken ze zich steeds verder omhoog in de hiërarchie van de misdaad. Majid krijgt kansen zat, van zijn trainer Ben, die hem op het rechte pad probeert te houden, alsook van een grote drugsbaas die hem goed kan gebruiken in zijn organisatie. Maar tevergeefs, hij verknalt het op alle fronten.

Ster
Absolute ster van de film is hoofdrolspeler Marwan Kenzari. Was hij in de speelfilm Rabat nog een vrolijke, slungelachtige klaploper, in Wolf is hij een overtuigende, afgetrainde kickbokser. Kenzari trainde anderhalf jaar lang, vijf dagen per week, onder anderen met Michael Knaap en Marco Piqué. De vechtscènes zijn dan ook in orde. Dat regisseur Taihuttu tijdens echte kickbox-gala’s heeft gedraaid, helpt natuurlijk ook.

Weergaloos
Kenzari in de rol van Majid is weergaloos (geef deze man een Gouden Kalf.) Een man van weinig woorden, impulsief en met een opgekropte woede, die ieder moment kan exploderen. Loyaal is hij alleen aan zijn familie en vrienden. En juist dat komt hem duur te staan.

Badr Hari
Regisseur Taihuttu heeft zich voor Wolf naar eigen zeggen laten inspireren door Othello van Shakespeare en een boek over het gedrag van wolven. In een interview ontkende Taihuttu enige overeenkomst tussen hoofdpersoon Majid en Badr Hari: 'Wanneer heeft hij (Badr Hari) voor het laatst een geldtransport overvallen? Dit is niet zijn verhaal.' Toch zijn er wel degelijk overeenkomsten tussen de twee, alleen al de fysieke gelijkenis en de impulsieve agressie die beiden vertonen. En flirtte Hari niet openlijk met de onderwereld toen hij en zijn begeleiders voor een K1-gevecht opkwamen in een t-shirt met de tekst “Gwenette forever”?

Acteursgeweld
Toch is het met Wolf niet alleen maar halleluja. Dat Majid vlak voor het laatste cruciale gevecht een paar keer met een ploertendoder op zijn hand wordt gemept en toch de ring in stapt om een onverslaanbaar geachte tegenstander tegen de vlakte te slaan is ongeloofwaardig. En Cahid Ӧlmez blijft in zijn rol als grote crimineel Hakan niet overeind in het acteursgeweld van onder anderen Kenzari, Raymond Thiry en Chems Eddine Amar.

Dat neemt niet weg dat de in zwart-wit gedraaide film onder je huid gaat zitten. Niet alleen door de geweldige acteurs, maar ook door de realistische alledaagse setting. Vanaf donderdag 19 september in de bioscoop. Check later deze week Crimesite (http://www.crimesite.nl/) want we geven gratis kaartjes weg voor deze film.

trailer:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=82cJQOfAA1I

Minotauro
15-09-2013, 18:55
Was al een topic van. Niets nieuws

e-type
15-09-2013, 19:34
Tuschinski? Wow, toplocatie. Have fun!


hier (http://www.pathe.nl/film/18030/wolf/agenda) nog een trailer.

de Stiep
17-09-2013, 14:22
Handtekeningen na de premiere.....
Was zo tov om te doen man....hoop at ik er niet uitgeknipt ben.

Ga ik dit weekeinde dus checken Glen. Stoer hoor, ben stikjaloers. ONZE Glen in een speelfilm.
Kan ik eindelijk ook eens aan "namedropping" doen.

Glen
17-09-2013, 18:00
Mijn naam op de aftiteling was langer in beeld dan ikzelf tijdens de scene. (De opnamen duurden een hele dag!)

blackadder
18-09-2013, 21:55
Alle kickboksers zijn criminelen, toch?

http://www.rtlnieuws.nl/sites/default/files/styles/landscape/public/content/images/2013/09/18/5002edd_0.jpg?itok=ylJK75LL

Morgen gaat ie in première in de bioscopen, de Nederlandse actiethriller Wolf. Opnieuw een film die het beeld bevestigt: kickboksers en het criminele circuit, daar zit geen onderscheid tussen. Kickboksers zijn niet blij met de film…

Wolf zegt een inkijkje te bieden in de hedendaagse wereld van harde criminelen. En daar hoort natuurlijk een kickbokser bij als hoofdrolspeler. Marwan Kenzari speelt de jonge kickbokser Majid die op het verkeerde pad raakt en diep in de criminaliteit verdwijnt.


http://www.rtlnieuws.nl/editienl/alle-kickboksers-zijn-criminelen-toch (http://www.rtlnieuws.nl/editienl/alle-kickboksers-zijn-criminelen-toch)

tnk2k
23-09-2013, 12:51
Zaterdag gezien. Erg gaaf. Vlgns mij is er een link gemaakt naar Badr. Trainer van Adil is Tom Harinck, max promotions is simon rutz.

Nog een klein rolletje voor Remy / knaap en bob schreiber!


http://www.youtube.com/watch?v=2hgESZ5auLk

LeeMurray
23-09-2013, 23:58
Ik wil deze film deze week zien. Ik ben benieuwd. Rabat vond ik een redelijke road movie voor (Nl begrippen). De reviews zijn wisselend, maar ik wil het zelf kunnen beoordelen. Voor het eerst sinds ik weet niet hoe lang dat ik een Nl film in de bios zal zien ouwe.

Klassikl
24-09-2013, 10:53
Gister hem bijna gaan zien. Bijna.

blackadder
24-09-2013, 13:38
Gister hem bijna gaan zien. Bijna.
Was t haast de moeite waard?

Leventdepevent
25-09-2013, 13:10
recensie van nu.nl http://www.nu.nl/filmrecensies/3578485/wolf---jim-taihuttu.html

Italian*Berlusconi*
19-01-2014, 11:01
gister de film gezien (staat ook op o.a spotnet, i know.. beetje stout)..


Leuke film over een marokkaanse "crimineel" die toevallig kickbokst. Op zich goed verhaal met een goed einde naar mijn idee. Positief qua kickboxen? en heerlijke meid die "buurtslet". Dat zwart wit creeert ook wel een bepaald sfeertje en die mocro's onder elkaar ook wel grappige momenten.

Kemal
19-01-2014, 11:14
gister de film gezien (staat ook op o.a spotnet, i know.. beetje stout)..


Leuke film over een marokkaanse "crimineel" die toevallig kickbokst. Op zich goed verhaal met een goed einde naar mijn idee. Positief qua kickboxen? en heerlijke meid die "buurtslet". Dat zwart wit creeert ook wel een bepaald sfeertje en die mocro's onder elkaar ook wel grappige momenten.

Thanks ;)

niels
19-01-2014, 11:39
gister ook toevallig gekeken... Is inderdaad een leuke film, kijkt lekker weg.