PDA

View Full Version : Overeem geen Blackzilian volgens Anthony "Rumble" Johnson



Harrie Nak
01-08-2013, 21:31
https://soundcloud.com/mmaroasted/mma-roasted-26-anthony-rumble

Vanaf 33:30.

Beetje vage kritiek. Of misschien komt hij gewoon eerlijk voor zijn mening uit.

Pahlavan
01-08-2013, 23:37
Duidelijke taal van anthony johnson. Al kan ik niet zeggen dat ik verrast ben. Tijdens zijn voorbereiding voor zijn gevecht tegen big foot zei alistair ook dat er af en toe een gordijn werd opgehangen zodat hij prive kon trainen.
Volgens mij maakt alistair gewoon gebruik van de gym en de faciliteiten etc maar kan het 'team gevoel' met de blackzillians hem gestolen worden. Maarja wie weet, misschien is het allemaal anders. Zou alistair zelf wel eens hierop willen horen reageren

T15Boxing
02-08-2013, 01:58
Johnson kan ik niet serieus nemen.

stamang
02-08-2013, 02:08
https://soundcloud.com/mmaroasted/mma-roasted-26-anthony-rumble

Vanaf 33:30.

Beetje vage kritiek. Of misschien komt hij gewoon eerlijk voor zijn mening uit.


Niets vaag, zijn mening is glashelder... Overeem doet zijn eigen ding! Beetje jammer..
zoiets als een voetbaltraininig waarbij hij met een tennisracket komt met voetbalshirt aan.

blackadder
02-08-2013, 02:15
Zou alistair zelf wel eens hierop willen horen reageren
Zal wel een of andere vage verklaring worden waar niks uit valt op te maken.

pronk
02-08-2013, 02:50
Diva's

Bromios
02-08-2013, 07:27
Viel mij in de filmpjes van spong wel op dat je alistair daar bij de trainingen geen 1x zag. Kan ook te maken hebben dat alistair op dat moment geen trainingskamp had. Rashad zag je bij de trainingen er ook niet bij maar stond wel in de hoek bij de wedstrijd.

Ben benieuwd wat hij er zelf van zegt.

Ulis-E
02-08-2013, 12:22
ik kijk niet echt op van de uitspraak van johnson, alistair is toch altijd zijn eigen weg gegaan? tja, wel jammer dat ie zo zijn eigen bruggen aan t verbranden is

hankmoody
02-08-2013, 14:43
Ik denk dat Alistair beter af is bij black house. Ik denk niet dat hij zich veel kan verbeteren bij blackziliaans en hij zei zelf een keer dat hij vaak ergens anders moet trainen omdat er geen mensen zijn van zijn level.

Budokan
02-08-2013, 19:12
Ik denk dat Alistair beter af is bij black house. Ik denk niet dat hij zich veel kan verbeteren bij blackziliaans en hij zei zelf een keer dat hij vaak ergens anders moet trainen omdat er geen mensen zijn van zijn level.

Ja Allistair vind zichzelf een stuk beter dan de rest. Wat een arrogantie

Anderson
02-08-2013, 19:14
Dat komt door de A.S. dat maakt je arrogant te zelfverzekerd en ga je in je eigen wereldje leven.

Budokan
02-08-2013, 21:48
Dat komt door de A.S. dat maakt je arrogant te zelfverzekerd en ga je in je eigen wereldje leven.

Denk toch dat dit dan voor een heleboel vechters zou moeten gelden maar dat valt dan weer in het niet ten opzichte van AO

kooivechter
02-08-2013, 22:32
Johnson kan ik niet serieus nemen.

Ben ik niet met je eens. Had nou niet het gevoel dat hij slap verhaal aan het ophouden was, helemaal niet zelfs.
AO lijkt mij sowieso wel een jongen die zijn eigen gang gaat. Hoeft niks verkeerd mee te zijn.

Klassikl
03-08-2013, 17:09
Is toch ook niet zo heel raar. Allistair moet wel zijn eigen camp opzetten. Dat hebben bijna alle toppers in zulke gyms. Zijn ook niet veel heavyweights die hij als sparringpartner kan gebruiken die van hoog genoeg niveau zijn.