PDA

View Full Version : Fight For Victory 5 oktober Egmond aan Zee!



Ellen
03-08-2013, 12:19
Op zaterdag 5 oktober organiseert Fightsport Matchmaking in samenwerking met M Sports de volgende editie van ‘Fight For Victory’ in sporthal De Watertoren te Egmond aan Zee.
Het hoofdprogramma bestaat uit een MMA prof gevecht voor de Nederlandse titel van de WMTA, een A-klasse kickbokspartij en vier B-klasse wedstrijden van opkomende vechters.

Metin Yakut (M Sports/ House Of Pain), beter bekend als ‘Pislik’, zal het in een MMA PROF partij opnemen tegen Nills ‘Caveman’ van Noord (Team Schreiber). De twee kemphanen stonden in 2009 eerder met elkaar in de ring. Inmiddels zijn we vier jaar verder en is Nills vast besloten zijn eerdere verlies recht te zetten! De Caveman is afgelopen jaar Nederlands kampioen van de FIMAC geworden, en traint onder andere met toppers als Stefan Struve en Gegard Mousasi. Pislik zal alles op alles moeten zetten om ook de rematch op zijn naam te zetten. Dat de Nederlandse titel tot 95 kg van de WMTA op het spel staat maakt de motivatie voor beide heren nog groter. Om er nog een schepje boven op te doen: zowel Nills als Pislik hebben hun beider gage in één pot gedaan, ‘the winner takes it all’…..Wie zal er op Fight For Victory met de prijzenpot en de belt naar huis gaan?

Dan de A-klasse partij kickboksen van de avond. Team Schreiber wordt 5 oktober ook in deze tak van de sport goed vertegenwoordigd, en wel door Colin ‘Kato’ Mannsur. Colin is een allround vechter, die zowel in het kickboksen als in het MMA zijn sporen heeft verdiend. Na een lange periode van afwezigheid maakte hij op Fight Club Den Haag zijn rentree. Hij heeft nu weer de smaak te pakken en wil graag zijn kunsten laten zien op Fight For Victory. Zijn tegenstander is niemand minder dan Ruben ‘Rude Dogg’ Narain. De Eindhovenaar komt uit voor Team Gunyar, dat bekend staat om zijn technische vechters. Ruben heeft niet stilgezeten en is vastbesloten om de winst mee te nemen naar Brabant. Deze wedstrijd afgesproken op 70 kg, over 5x3 minuten.

In de B-klasse zijn een paar vechters die er met kop en schouders boven uit springen en waar we veel van verwachten. Gino Kanters (Pancration) is zo iemand. Pas 16 jaar en nu al hard op weg om zijn naam in het kickboksen te bevestigen. Zijn tegenstander Mark Trijsberg (FFC) staat echter garant voor vuurwerk in de ring. Wie in deze partij over 5x2 minuten de langste adem heeft zullen we zien op 5 oktober!

Regilio vd Ent (M Sports) neemt het in een lokale battle (Alkmaar vs Heiloo) op tegen Zepha Vrede (Bearpaw Gym). Laatstgenoemde lacht altijd, maar eenmaal in de ring is hij bloedserieus zal hij alles op alles zetten om de naam Vrede hoog te houden. Zal hij 5 oktober weer een stap dichterbij de A-klasse zijn?

Mike Winter (Manhoef) is een bekende vechter bij Fight For Victory. Dit keer is Vincent Jubitana (FFC) zijn geduchte tegenstander. Vincent komt uit voor de sportschool van Lucien Carbin, clinchen en knieën maken is zijn tweede natuur. Winter is echter in goede handen bij Melvin Manhoef en zal beslagen ten ijs komen op Fight For Victory. Dit kan niet anders dan spektakel worden!

Ook Gym Haarlem is van de partij in Egmond aan Zee. Nadat Bowie Zonneveld door de C-klasse heen is gestormd, maakt hij nu zijn B klasse debuut. Trainer Ridouan el Assrouti zal hem optimaal voorbereiden om in no time door de B-klasse te komen. Zijn opponent komt op met een rode cape, en word door zijn teamgenoten ‘Superman’ genoemd. Mike Gijbels van Team Gunyar draait 5 oktober ook zijn 1e B partij. We zullen zien of hij tussen de touwen sneller dan het licht is….

Verder staan er veel lokale N en C klasse kickbokswedstrijden en twee amateur MMA partijen gematcht. Ook aan de jeugdvechters is gedacht, van 12.30-15.00 uur is er een apart jeugdgala. Ringspeaker Tom Wesselink is aanwezig om alles in goede banen te leiden, en aan de deur staan oud topsporters als Dave Dalgliesh, Thiago Martina, Stacey Krind en Rody Troost. Kortom, dit evenement ádemt Martial Arts. Graag tot ziens op zaterdag 5 oktober in Egmond aan Zee!

FIGHT FOR VICTORY
Datum: zaterdag 5 oktober 2013
Adres: Sporthal de Watertoren, Watertorenweg 36, 1931 BA, Egmond aan Zee
Jeugdgala: zaal open 11.30 uur, start 12.30 uur tot 15.00 uur.
Entree junioren gala: t/m 12 jaar € 10 (op vertoon van ID), vanaf 13 jaar € 20
Senioren gala: zaal open 17.00 uur, start 18.00 uur
Entree senioren gala vvk € 27.50 bij alle deelnemende gyms, € 30 aan de deur
Voor meer info en/of vragen mail naar [email protected]

http://i.imgur.com/iz3r9HW.jpg

Ellen
15-08-2013, 16:31
Hoi allemaal,

Op zaterdag 5 oktober is het weer zover: Fight For Victory in Egmond aan Zee! We hebben dit keer 's middags een jeugdgala, en zoals gewoonlijk vanaf 18.00 uur het seniorengala. Bijgaand de update met alle informatie, lees het goed door om misverstanden te voorkomen.

INFORMATIE JEUGDGALA
Adres: Sporthal de Watertoren, Watertorenweg 36, Egmond aan Zee
Wegen: 10.30-11.30 uur
Zaal open voor publiek: 11.30 uur
Start gala: 12.30 uur (tot ongeveer 15.00 uur!)
Kaartjes: alleen aan de deur verkrijgbaar €20 per stuk, t/m 12 jaar €10 (op vertoon van ID)
Dit evenement is onder auspiciën van de FOG, Sectie Ring Contact Sporten.
Ook de allerkleinsten worden vermaakt: Schminkspot Alkmaar is aanwezig voor het schminken!
*Momenteel zoeken we alleen nog een jeugdvechter 13 jr 62 kg, 0-1-0 gedraaid.
Hier komen nog wat jeugdvechters bij, dit laat ik iedereen zsm weten!

MATCHMAKING JEUGDPROGRAMMA TOT OP HEDEN

3x1 minuut, 30 sec rust tussen de rondes
Giel de Git M Sports 13 jr JEUGD 62 kg………..0-1-0
Sammy Jo Boers SC Sahinbas 15 jr JEUGD 61 kg Nariman Mourabet MTK Gym 14 jr
Davy Plieger SportsArt 15 jr JEUGD 54 kg Soufian Ourahou/Noussair El Khatabi El Otmani Gym 14 jr
Ancil Keles Panthera Gym 12 jr JEUGD 51 kg Ibtisem Atea FC 030 12 jr
Miquel van Kommer Burning Heart 15 jr JEUGD 58 kg Soufian Haddouch Ben Ali Gym 14 jr
Swen van Leeuwen SC Sahinbas 14 jr JEUGD 58 kg Anouar Touhami FC 030 13 jr
Edinho Tawanakotta M Sports 15 jr JEUGD 57 kg Anthony Becht Bash Gym 15 jr
Jesse Dreef SC Sahinbas 13 jr JEUGD 51 kg Rida Oulad Kadi FC 030 12 jr
Charraf Grinate MTK Gym 14 jr JEUGD 50 kg Janique van Proosdij Burning Heart 15 jr
Zakaria Chentoud MTK Gym 14 jr JEUGD 49 kg Jerome Veneman SportsArt 13 jr
Damanja Wijker SportsArt 14 jr JEUGD 45 kg Tiffany van Wellie Burning Heart 12 jr
Björn Peetoom M Sports 13 jr JEUGD 42 kg Suleyman Elachkar El Otmani Gym 11 jr
Prenilla Blom SportsArt 10 jr JEUGD 38 kg Sara El Bounani FC 030 10 jr
Mounir Ananou FC 030 10 jr JEUGD 35 kg Odin ‘Bambam’ Meijer Team Boot 11 jr

2x1 minuut, 30 sec rust tussen de rondes
Sanne de Graaf Panthera Gym 9 jr JEUGD 34 kg Bobby Dreef SC Sahinbas 9 jr
Ibrahim Aoulad Lfadil M Sports 8 jr JEUGD 33 kg Salem Salman SportsArt 9 jr
Sammie Dezzaz El Otmani Gym 9 jr JEUGD 30 kg Ömerkaan Orhangazi M Sports 10 jr
Shakir El Mahi El Otmani Gym 8 jr JEUGD 26 kg Amir Oughris Ben Ali Gym 8 jr

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rond 15.00 uur, na afloop van het jeugdgala wordt op verzoek van de beveiliging de hele zaal leeg gemaakt!
Om 15.45 uur gaat de deur weer open voor de weging van de senioren.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

INFORMATIE AVONDGALA
Adres: Sporthal de Watertoren, Watertorenweg 36, Egmond aan Zee
Extra weging vrijdag 4 oktober voor IEDEREEN open: van 19.00-20.00 uur bij M Sports, Bestevaerstraat 9, Alkmaar
Wegen zaterdag: 16.00-17.00 uur
Dokterscontrole: zaterdag van 16.00-17.00 uur, ook al heb je vrijdag gewogen!!
Niet aanwezig is geen partij, we gaan uit van professionaliteit van alle deelnemers. Het is voor je eigen veiligheid.
Zaal open voor publiek: 17.00 uur
Start gala: 18.00 uur
Kaartjes: vvk kaarten binnenkort bij alle deelnemende gyms € 27.50. Aan de deur € 30.
Vechters krijgen een fee van € 2,50 per verkochte voorverkoop kaart.
Dit evenement is onder auspiciën van de FOG, Sectie Ring Contact Sporten.

MATCHMAKING AVONDPROGRAMMA TOT OP HEDEN
*Voor de openstaande plekken zoeken we nog deelnemers. Heeft u iemand mail dan aub zsm.
*Mocht een vechter onverhoopt niet kunnen deelnemen, of er is TWIJFEL over deelname: mail dit dan direct door.
Wacht niet tot het laatste moment. Goede communicatie is hierbij van groot belang, graag aandacht hiervoor.


2x5 min met GNP
Metin ‘Pislik’ Yakut M Sports/House Of Pain 31 jr MMA PROF -95 kg Nills ‘Caveman’ van Noord Team Schreiber 26 jr

5x3 min met knieën naar het hoofd
Colin ‘Kato’ Mannsur Team Schreiber 40 jr A-klasse 69.85 kg Ruben ‘Rude Dogg’ Narain Team Gunyar 37 jr

2x3 min met GNP
Sedat Alper M Sports 28 jr MMA amateur 95+ kg Martin van Giessen Gym de Leeuw 25 jr
Jeroen vd Wateringen M Sports 23 jr MMA amateur -95 kg………1E MMA, C-klasse kb 1-0-0 in de c

5x2 min met knieën naar het hoofd
Gino Kanters Pancration 16 jr B-klasse 76.20 kg Mark Trijsberg FFC 20 jr
Mike Winter Team Manhoef 41 jr B-klasse 76.20 kg Vincent Jubitana FFC 30 jr
Regilio vd Ent M Sports 18 jr B-klasse 69.85 kg Zepha Vrede Bearpaw Gym 26 jr
Bowie Zonneveld Gym Haarlem 18 jr B-klasse 69.85 kg Mike Gijbels Team Gunyar 18 jr

3x2 min
Abdelkarim el Ganouni Ben Ali Gym 20 jr C-klasse 86.18 kg Santino Verbeek Sokudo Gym 18 jr
Bryan Smal Kyo Thai 17 jr C-klasse 79.38 kg Adis Muric Mejiro Gym 20 jr
Roos Borst M Sports 18 jr C-klasse 69.85 kg Djara Friendrijk The Colosseum 23 jr
Luciano Babel MAS 21 jr C-klasse 69.85 kg Oussama Attadlaoui Team Gunyar 18 jr

3x1,5 min
Joep Godijn M Sports 22 jr N-klasse 95+ kg………….0-1-0
Roël Mannaart Mejiro Gym 19 jr N-klasse -95 kg Stephan Breddels Kamakura Katwijk 25 jr
Lorenzo Willy Team Schreiber 18 jr N-klasse 86.18 kg Aygun Gengev Gym Haarlem 21 jr
Amir Tehrani M Sports 27 jr N-klasse 86.18 kg Michael Millerson Bodylanguage 20 jr
Fabian Strijder Bearpaw Gym 25 jr N-klasse 82.55 kg Guillermo Blokland Team Sniper 24 jr
Amine Abajja Team Schreiber 16 jr N-klasse 82.55 kg……….1-1-0
Mike Ranzijn M Sports 20 jr N-klasse 76.20 kg Indra Staffeleu Mejiro Gym 32 jr
Tanja Schouten M Sports 24 jr N-klasse 74.00 kg Charell van Heeckeren Burning Heart 22 jr
Joris Beentjes Kyo Thai 23 jr N-klasse 69.85 kg Vincent Pinas Mejiro Gym 26 jr
Bas de Muijnck Team Boot 19 jr N-klasse 66.68 kg Edgar Minasian Gym Haarlem 21 jr
Mark Wever Kyo Thai 27 jr N-klasse 63.50 kg….……..2-1-0
Jordy Sinnige Team Boot 20 jr N-klasse 58.97 kg………..0-0-0
Frank vd Brom Team Boot 17 jr N-klasse 58.97 kg…………0-0-0
Vera Brandohof Gym Haarlem 25 jr N-klasse 57.15 kg Alissa Leek Kyo Thai 18 jr


Succes met alle voorbereidingen!

Met vriendelijke groet, Ellen Bruins - Fightsport Matchmaking

de Stiep
15-08-2013, 17:01
Gaat , niet anders gewend, vast weer een geweldig gala worden Ellen. Je weet dat ik met pijn in mijn hart niet aanwezig kan zijn.
Zoals elke editie weer een geweldige card. Zie wel een paar namen tussen de N-klasse vechters die nu eens naar de C-klasse zouden moeten gaan imo. Jaaaaaa en dan Metin tegen Nills, Regilio tegen Zepha, Mike tegen Vincent, Colin tegen Ruben. Alleen deze partijen zijn al om van te smullen ! Maar dan heb je nog binnengehaald Gino tegen Mark, meid ik kan wel doorgaan, maar beloofd echt ECHT weer een spetterend gala te worden. De volgende keer ben ik er echt bij. Dat beloof ik !:blush:
Zit me hier in het bloedhete Kroatië te verbijten, grrrrrrrrrrr

Glen
24-08-2013, 10:01
Stiep, dit zijn geen grappen!!
Wat voor afspraak je ook hebt, zeg hem af...
Je moet met je hondje naar de dierenarts, toch??

Daarentegen, ik heb mijn plaatsje al gereserveerd!
Ik vertel je wel hoe tof het was, of stuur je de dvd...

Wheelie
24-08-2013, 13:19
Ziet er goed uit Ellen

Ellen
29-08-2013, 16:37
Thanks heren :)

Ellen
29-08-2013, 16:42
UPDATE MATCHMAKING

JEUGD:

3x1 minuut, 30 sec rust tussen de rondes
Giel de Git M Sports 13 jr JEUGD 62 kg………..0-1-0
Sammy Jo Boers SC Sahinbas 15 jr JEUGD 61 kg Nariman Mourabet MTK Gym 14 jr
Davy Plieger SportsArt 15 jr JEUGD 54 kg Noussair El Khatabi El Otmani Gym 14 jr
Ancil Keles Panthera Gym 12 jr JEUGD 51 kg Ibtisem Atea FC 030 12 jr
Miquel van Kommer Burning Heart 15 jr JEUGD 58 kg Soufian Haddouch Ben Ali Gym 14 jr
Swen van Leeuwen SC Sahinbas 14 jr JEUGD 58 kg Anouar Touhami FC 030 13 jr
Edinho Tawanakotta M Sports 15 jr JEUGD 57 kg Anthony Becht Bash Gym 15 jr
Jesse Dreef SC Sahinbas 13 jr JEUGD 51 kg Rida Oulad Kadi FC 030 12 jr
Soufian Ourahou El Otmani Gym 13 jr JEUGD 50 kg Cody Visser FPA Amersfoort 14 jr
Charraf Grinate MTK Gym 14 jr JEUGD 50 kg Janique van Proosdij Burning Heart 15 jr
Zakaria Chentoud MTK Gym 14 jr JEUGD 49 kg Jerome Veneman SportsArt 13 jr
Damanja Wijker SportsArt 14 jr JEUGD 45 kg Tiffany van Wellie Burning Heart 12 jr
Björn Peetoom M Sports 13 jr JEUGD 42 kg Suleyman Elachkar El Otmani Gym 11 jr
Ali Sanfi El Otmani Gym 11 jr JEUGD 39 kg Jerry Leemans FPA Amersfoort 10 jr
Prenilla Blom SportsArt 10 jr JEUGD 38 kg Sara El Bounani FC 030 10 jr
Mounir Ananou FC 030 10 jr JEUGD 35 kg Odin ‘Bambam’ Meijer Team Boot 11 jr


2x1 minuut, 30 sec rust tussen de rondes
Sanne de Graaf Panthera Gym 9 jr JEUGD 34 kg Bobby Dreef SC Sahinbas 9 jr
Ibrahim Aoulad Lfadil M Sports 8 jr JEUGD 33 kg Salem Salman SportsArt 9 jr
Sammie Dezzaz El Otmani Gym 9 jr JEUGD 30 kg Ömerkaan Orhangazi M Sports 10 jr
Shakir El Mahi El Otmani Gym 8 jr JEUGD 26 kg Amir Oughris Ben Ali Gym 8 jr

Ellen
29-08-2013, 16:43
SENIOREN

2x5 min met GNP
Metin ‘Pislik’ Yakut M Sports/House Of Pain 31 jr MMA PROF -95 kg Nills ‘Caveman’ van Noord Team Schreiber 26 jr

5x3 min met knieën naar het hoofd
Colin ‘Kato’ Mannsur Team Schreiber 40 jr A-klasse 69.85 kg Ruben ‘Rude Dogg’ Narain Team Gunyar 37 jr

2x3 min met GNP
Sedat Alper M Sports 28 jr MMA amateur 95+ kg Martin van Giessen Gym de Leeuw 25 jr
Jeroen vd Wateringen M Sports 23 jr MMA amateur -95 kg Lloyd van Vliet FFC 38 jr

5x2 min met knieën naar het hoofd
Mark Trijsberg FFC 20 jr B-klasse 76.20 kg Koen Kramer Sokudo Gym 24 jr
Mike Winter Team Manhoef 41 jr B-klasse 76.20 kg Vincent Jubitana FFC 30 jr
Regilio vd Ent M Sports 18 jr B-klasse 69.85 kg Zepha Vrede Bearpaw Gym 26 jr
Bowie Zonneveld Gym Haarlem 18 jr B-klasse 69.85 kg Mike Gijbels Team Gunyar 18 jr

3x2 min
Abdelkarim el Ganouni Ben Ali Gym 20 jr C-klasse 86.18 kg Santino Verbeek Sokudo Gym 18 jr
Bryan Smal Kyo Thai 17 jr C-klasse 79.38 kg ………………….. 1e c
Roos Borst M Sports 18 jr C-klasse 69.85 kg Djara Friendrijk The Colosseum 23 jr
Luciano Babel MAS 21 jr C-klasse 69.85 kg Oussama Attadlaoui Team Gunyar 18 jr

3x1,5 min
Joep Godijn M Sports 22 jr N-klasse 95+ kg………….0-1-0
Roël Mannaart Mejiro Gym 19 jr N-klasse -95 kg Stephan Breddels Kamakura Katwijk 28 jr
Lorenzo Willy Team Schreiber 18 jr N-klasse 86.18 kg Aygun Gengev Gym Haarlem 21 jr
Amir Tehrani M Sports 27 jr N-klasse 86.18 kg Michael Millerson Bodylanguage 20 jr
Fabian Strijder Bearpaw Gym 25 jr N-klasse 82.55 kg Guillermo Blokland Team Sniper 24 jr
Mike Ranzijn M Sports 20 jr N-klasse 76.20 kg Indra Staffeleu Mejiro Gym 32 jr
Tanja Schouten M Sports 24 jr N-klasse 74.00 kg Charell van Heeckeren Burning Heart 22 jr
Edgar Minasian Gym Haarlem 21 jr N-klasse 66.68 kg Koen Groen Gym Alkmaar 23 jr
Tommy Thuring Sokudo Gym 16 jr N-klasse 66.68 kg…….0-0-2 jeugd, 1e N
Mark Wever Kyo Thai 27 jr N-klasse 63.50 kg….……..2-1-0
Jordy Sinnige Team Boot 20 jr N-klasse 58.97 kg………..0-0-0
Frank vd Brom Team Boot 17 jr N-klasse 58.97 kg…………0-0-0
Vera Brandohof Gym Haarlem 25 jr N-klasse 57.15 kg Alissa Leek Kyo Thai 18 jr

de Stiep
31-08-2013, 10:40
Stiep, dit zijn geen grappen!!
Wat voor afspraak je ook hebt, zeg hem af...
Je moet met je hondje naar de dierenarts, toch??

Daarentegen, ik heb mijn plaatsje al gereserveerd!
Ik vertel je wel hoe tof het was, of stuur je de dvd...

Tja Glen. Ik heb vroeg dit jaar al aan een ander beloofd zijn gala te doen op 5 oktober, niet wetend dat FFV ook op die datum zou plaatsvinden.
Uiteraard balen als een stekker, maar wil geloofwaardig blijven en me aan mijn eerdere afspraak houden.:fp:

cobra
31-08-2013, 13:39
Tja Glen. Ik heb vroeg dit jaar al aan een ander beloofd zijn gala te doen op 5 oktober, niet wetend dat FFV ook op die datum zou plaatsvinden.
Uiteraard balen als een stekker, maar wil geloofwaardig blijven en me aan mijn eerdere afspraak houden.:fp:

jammer Stiep is altijd genieten van jouw verslag samen met de foto serie. Ziet er altijd super uit. Maar nu gaan we gewoon van je ander gala genieten.

Ellen
31-08-2013, 17:30
Volgende keer is Stiep er gewoon weer bij. :)

Ellen
07-09-2013, 16:02
Naam: Colin Mannsur
Leeftijd: 40 jaar
Woonplaats: Wormer
Lengte: 1,75 m
Gewicht: 70 kg
Motto: ‘één en al spektakel’
Gym: Team Schreiber
Trainer: Bob Schreiber & Irma Verhoeff

http://i.imgur.com/HrzgOi9.jpg

Hoe ben je begonnen met de sport?
‘Sport interesseerde me altijd wel. Als klein jongetje van 10 - 12 jaar was ik altijd al geïnteresseerd in de golfsport. Golf was nog niet veel op TV, maar áls het op tv was volgde ik het op de voet. Alleen toentertijd kon ik toch niet aan mijn vriendjes vertellen dat ik op golf zat??
Mijn vriendjes en ik wilden allemaal ninja wilden worden als wij groot waren. Die technieken oefenden we ook al op elkaar. Zodoende besloot ik maar om me in de vechtsport te verdiepen. In die tijd begon ik bij Shima
Gym, waar Bob Schreiber toen ook al les gaf. Dus ik train al vanaf het begin bij hem.’

Wie staan er in jou hoek en waarom?
‘Bob en Irma staan in mijn hoek. De derde persoon maakt mij niet uit. Bob is al zolang mijn trainer dat ik er niet aan zou moeten denken dat hij niet in mijn hoek staat. Ik heb ook best wel wat partijen gedraaid (vooral in het buitenland) dat hij er niet bij was, op de 1 of andere manier voelde dat anders. Voor de wedstrijd is er vaak een vorm van onzekerheid bij veel vechters, ook bij mij. Bob kan dat negatieve gevoel heel goed bij mij weg halen. Dit is 1 van de dingen waarom ik nooit voor een andere trainer zal kiezen.’

http://i.imgur.com/IrIlx4x.jpg

Wat weet je van je tegenstander van 5 oktober, Ruben Narain?
‘Ik weet niet heel veel van Ruben. Ze zeggen dat het een heel sympathiek iemand is. Ik ken hem niet dus ga er vanuit dat dat ook zo is. Maar toch denk ik heel stiekem dat hij mij gewoon in elkaar wil slaan, sympathiek of
niet hahaha.’

Je opperde zelf het idee van een veteranenleague, hoe zie je dat voor je?
‘Ik zelf zou het heel leuk vinden als er een serieuze veteranen league komt! Als die oudjes bij elkaar, maar ze moeten natuurlijk wel fit de strijd in gaan. Niemand staat op een partij te wachten waar een vechter al na 1 ronde moe is. En al helemaal niet als alle twee de vechters na 1 ronde al moe zijn. Ik vecht 5 oktober 5x3 minuten en ik doe er alles aan om conditioneel top te zijn’.

http://i.imgur.com/Fx6y9ep.jpg

Wat zou je andere oud vechters aanraden, die twijfelen om weer te vechten?
‘Ik zelf ben er even 7 jaar tussenuit geweest. Nu ben ik al weer een jaar hard aan het trainen en ik vind het geweldig! Dus kom op allemaal, trek de handschoenen weer aan en gaan er weer voor.’

Wat doe je in het dagelijks leven?
‘Ik heb een sportcentrum in Wormer (Maxifit Wormer). Dat sportcentrum heb ik nu 15 jaar en sinds 7 jaar huurt Team Schreiber een ruimte in mijn sportcentrum waar alle wedstrijdjongens en recreanten trainen. Die
samenwerking gaat echt super goed. Verder probeer ik sportcentra op te kopen die in financiële problemen zitten. Dan probeer ik die in een zo kort mogelijke tijd weer financieel op de rit te krijgen zodat ze weer goed verkocht kunnen worden.
Dan heb ik naast het sportcentrum ook een organisatie in de golfsport (Golfsport Nederland). Ik kon het uiteindelijk toch niet laten om ook als golf kakker door het leven te gaan haha. En als laatst heb ik een innovatie bureau. Wij proberen bestaande producten te verbeteren en weer opnieuw in de markt te zetten. Het innovatie bureau vind ik het leukst van alles wat ik doe. De rest doe ik ook met veel plezier hoor. Maar producten vernieuwen patent aanvragen en product/concept doorverkopen of zelf weer in de markt zetten is toch wel super leuk.’

Wat doe je in de schaarse vrije tijd die je nog hebt?
‘Ik heb een hele lieve dochter van 6 (Jade). Ze is van maandag tot en met vrijdag bij mij. Dus alle vrijgezelle dames die dit lezen weten nu dat ik vrijgezel ben…..daarom maken we er nu maar meteen een contact advertentie van ;-)
Ik heb achter de sportschool mijn huis met een grote tuin waar een hoop dieren rondlopen. Twee dwerg paardjes (Uck en Puck), twee ondeugende varkentjes (Pim en Pom), een Walibi (Moos) en een spierwitte poes (Poes). Bij de dieren ben ik altijd heel ontspannen. Mijn dochter kan lekker op de pony’s rijden en met de varkentjes en walibi knuffelen en ik kan de poep opruimen hahaha.
Voor de rest ben ik veel op de golfbaan te vinden en probeer ook daar mijn toernooien te winnen. Toch merk ik op de golfbaan dat ze de combinatie met vechtsport raar vinden. Gelukkig vinden de vechtsporters die combinatie niet raar….TOCH!!!!!!!’

http://i.imgur.com/ozFMLmo.jpg

http://i.imgur.com/29nnnaW.jpg

http://i.imgur.com/ih26k21.jpg

http://i.imgur.com/v1DMgil.jpg

Dit is je eerste deelname aan Fight For Victory 5 oktober in Egmond aan Zee, hoe is tot nu toe je ervaring?
‘Ik weet dat de organisatie hun hele hart en ziel in het evenement stopt. En dat vind ik mooi om te merken. Ik ken Ellen al jaren, ook omdat ze vanaf het begin de matchmaking doet bij onze gala’s in Wormer. Daarom vind ik het superleuk om nu eens bij haar te knokken.
Het kickbokswereldje is geen makkelijk wereldje. Iedereen wil overal inspraak in hebben, of geld aan verdienen. Ik zie deze sport als een hobby, vind het leuk om te knokken. Daar hoef ik echt niet de hoofdprijs voor te hebben. Want wat veel vechters niet inzien, is dat het tegenwoordig al moeilijk genoeg is om een vergunning te krijgen. Laat staan sponsoren. Dus waarom willen mensen dan altijd het onderste uit de kan, terwijl ZIJ degene zijn die willen knokken? Ik vind het jammer dat veel vechters er zo over denken. Je wil toch gewoon je kunstje vertonen in de ring? Daar haal je je kick uit. Daarom is dit een mooie sport om naast je werk te doen. Het is immers maar voor bijzonder weinig mensen weggelegd om er een volledig inkomen aan over te houden. Dus dat is mijn tip: zie het als een hobby, iets waar je plezier in hebt. En als je daar nog een vergoeding voor krijgt, is dat toch mooi? Ik ben blij dat ik 5 oktober weer de kick kan krijgen, en alles kan meemaken op Fight For Victory in Egmond aan Zee. We maken er gewoon een mooie partij van, ik kan niet wachten!’.

http://i.imgur.com/Yym0trM.jpg

Ellen
07-09-2013, 17:50
En de gyms zijn in volle voorbereiding........

Team Gunyar
http://i.imgur.com/yYgYpAX.jpg
http://i.imgur.com/Owz1gjs.jpg

A-klasser Ruben Narain
http://i.imgur.com/fDGqjiJ.jpg

Bob en Irma
http://i.imgur.com/blPm6df.jpg

M sports Alkmaar
http://i.imgur.com/w0AQ0LE.jpg

Team Boot uit Heiloo
http://i.imgur.com/VFQ3YqD.jpg

Glen
08-09-2013, 08:54
Leuk interview weer Ellen!!!
spontane vent die Colin, ik ken hem nog van zijn (toen nog freefight) partijen tegen Danny Kers...

Artiest
08-09-2013, 22:07
Leuke gala van Ellen,

Altijd gezellig, be there

Kemal
09-09-2013, 07:02
Leuk interview Ellen, weer een completer beeld bij de "mens" achter de vechter ! :thup:

Ellen
09-09-2013, 16:56
En er komen er nog meer aan........... ;-)

We zoeken voor deze dag nog tegenstanders voor onderstaande mensen, meer info via [email protected]
Jeugd 62 kg 13 jr 0-1-0
Jeugd dame 45 kg 14 jr 1-4-0
Jeugd dame 35 kg 10 jr 1-0-0
Jeugd 30 kg 10 jr 1-0-0

Begin c klasse 79 kg 17 jr (1e c)
N-klasse 76 kg 23 jr 1-1-0
N-klasse 66 kg 21 jr 2-1-0
N-klasse 66 kg 16 jr (0-0-2 in de jeugd, nu eerste nieuweling)
N-klasse 63.50 kg 27 jr 2-1-0

Ellen
09-09-2013, 17:18
En weer wat supporters van Fight For Victory :)

Clyde Van Dams is ook van de partij 5 oktober in Egmond
http://i.imgur.com/l3tHQUz.jpg

Albert Mol van KB Steenwijk is er altijd!
http://i.imgur.com/YIq1dYx.jpg

Andre Mannaart van Mejiro Gym heeft 5 oktober ook wat te doen in Egmond ;-)
http://i.imgur.com/VrjaFrW.jpg

Hoofdpartij knokker van Fight For Victory Nills van Noord met ijscoman Ibrahim Sellak
http://i.imgur.com/wTALQvt.jpg

Ellen
10-09-2013, 20:47
Naam: Ruben’Rude Dogg’ Narain
Leeftijd: 36 jaar
Woonplaats: Eindhoven
Lengte: 1.75 m
Gewicht: 68 kg
Motto: ‘Do or die’
Gym: Team Gunyar
Trainer: Ali en Suleyman Gunyar
Titels: Nederlandse titel MTBN 2003 -63.5 kg

http://i.imgur.com/RTaEeC1.jpg

Hoe ben begonnen met de sport?
‘Door mijn broertje Vinay. Hij trainde bij Rijntjes, en ik kwam een keer kijken. Daarna wilde ik zelf meedoen. Dat was in 1990! Ali Gunyar trainde daar destijds ook. Toen hij zijn eigen gym begon kwam ik vrij snel naar hem toe.’
Je draait al jaren mee. Waar haal je nog steeds je motivatie vandaan om je elke keer weer op te laden voor een partij?
‘Ik heb een paar keer een verplichte break gehad, door blessureleed. Mijn schouder, knie, kniebanden, elke keer wat anders. Elke keer wil ik weer keihard terugkomen, wat niet makkelijk is. Ik weet dat ik nog een paar jaar heb om te knokken in de ring. Zodoende wil ik alles eruit halen wat erin zit. Ook als ik ooit stop met vechten, blijf ik wel trainen. Mits ik uiteraard geen blessures heb. Het leuk van ons team is, dat er veel jonge talenten in de dojo lopen. Buray Bozaryilmaz, Redouane Boukerch, Brahim Boukerch, Tayfun Ozcan, zij staan te springen om wedstrijden. En leggen me dagelijks flink het vuur aan de schenen haha. Ze houden me zeker scherp. En het is een way of life’.

http://i.imgur.com/NXKzuC3.jpg

Hoe ervaar je vechten nu in vergelijking 10 jr terug?
‘Het niveau is vooruit gegaan. De nieuwe garde neemt alles heel serieus, ze trainen harder. Ook gaan ze beter met hun gewicht om. Ze werken nu met gewichtsklasses, daar moet je je aan houden. Vroeger kon ik als 61 kg wegende jongen wel eens tegenover een 70 kg vechter staan. Dat zal nu niet zo snel meer gebeuren’.

Wat wil je nog bereiken in onze sport?
‘Ik geef mezelf nog ongeveer twee jaar, tot die tijd wil ik gewoon wat leuke wedstrijden vechten. Ik wil nu ritme opdoen, want ik begin door de blessures elke keer weer opnieuw. Ik ben van 2005-2007 eruit geweest, toen van 2009-2012 weer. Sinds eind 2012 ben ik weer actief en het gaat nu goed. Dat hoop ik zo te houden! Ritme is belangrijk, dat weet ik als geen ander. Ook om de zenuwen in bedwang te houden is het fijn om regelmatig te knokken, dan zit je er wat meer ín’ zeg maar. Ik denk dat als ik in vorm ben, dat ik een moeilijke tegenstander kan zijn. En ik vind na al deze jaren de sport nog steeds superleuk om te doen’.

Wat weet je van je tegenstander op Fight For Victory, Colin Mannsur?
‘Niet veel, ik weet dat hij MMA partijen heeft gedraaid. Ik heb op You Yube een filmpje gevonden, maar ik kan er niet echt een pijl op trekken.’

http://i.imgur.com/z1xBLvE.jpg

Wat doe je in het dagelijks leven?
‘Ik werk bij de GGZE (Geestelijke Gezondheids Zorg Eindhoven). Ik ondersteun cliënten met een psychische achtergrond en verslavingsproblematiek. Verder zit ik nu in het derde jaar van mijn HBO opleiding SPH (Sociaal Pedagogisch Hulpverlener), wat aansluit op mijn werk. Hoe een dag op mijn werk eruit ziet? Dat is heel verschillend. Ik werk het meest met criminelen die TBS hebben, of een TBS maatregel, of die net hun TBS hebben afgesloten. Ik ondersteun en begeleid ze in hun eigen leefomgeving. Iemand die net vrij komt heeft bijvoorbeeld een baan, een huis enz nodig. Maar ook boodschappen en therapie. We maken in samenwerking met een psychiater en een psycholoog een stappenplan. Werken met deze mensen is niet altijd ongevaarlijk, ik maak bijzondere dingen mee. Agressie, onbegrip, en dat bij de mensen thuis. Daar moet je wel mee om kunnen gaan. Ik doe dit werk nu 2,5 jaar en hoop door te groeien binnen mijn vakgebied’.

Wat doe je in je vrije tijd?
Lekker met mijn gezin op pad. Ik vind uiteten gaan HEERLIJK! Geen restricties aan het gewicht dit keer, dus dat kan nu gewoon. Mijn vrouw Angela steunt me 100% in mijn sport, daar ben ik erg blij mee. Ik vind het ook leuk om met mijn twee kinderen (zoon Aditya van 4 en dochter Ishaya van 2) naar de speeltuin of iets te gaan. En als ik dan nog tijd over heb….maak ik muziek met de computer en synthesizer’.

http://i.imgur.com/5Jn95Oz.jpg

http://i.imgur.com/GF6ZZ2G.jpg

Waar komt de bijnaam Rude Dogg eigenlijk vandaan?
‘Dat heeft eigenlijk niet eens met kickboksen te maken! Ik zat toen ik 15-16 was in een rockband, en toen heb ik die bijnaam gekregen. Meer omdat ik direct was met wat ik wilde en vaak met praten nogal ongenuanceerd was. Daar komt ‘rude’ vandaan. Ik deed wat ik wilde zonde me druk te maken over wat anderen dachten.
‘Dogg’ kwam omdat ik mezelf ergens goed in kan vastbijten. Maar ook erg trouw ben aan wat ik doe. Zodoende Rude Dogg’.

Hoe vind je het om 5 oktober op Fight For Victory in Egmond aan Zee te knokken?
‘Ik heb zelfs ons thuisgala een week ervoor in Eindhoven ervoor opgeofferd! Ik vind het superleuk om eens in Egmond te staan, ook omdat ik goede verhalen hoor van de jongens uit het team die er eerder hebben gestaan, of er als bezoeker zijn geweest. Goede sfeer, strak geregeld. Daarnaast vind ik het een eer dat ik in de enige A-partij van de avond sta! Ik zorg ervoor dat ik goed voorbereid voor de dag kom’.

http://i.imgur.com/li8doFZ.jpg

de Stiep
10-09-2013, 21:46
Gave interviews met de mens achter de vechter Ellen. Helemaal top.

Kemal
11-09-2013, 09:45
Zeker leuke interviews! :thup:

Artiest
11-09-2013, 10:35
Zeker leuke interviews! :thup:

Goed bezig netjes.

Glen
13-09-2013, 15:10
Toch altijd weer verrassende verhaaltjes achter de 'vechters' hoor!!

Ellen
13-09-2013, 15:11
We zoeken nog tegenstanders voor de openstaande vechters, info via [email protected]

3x1 minuut, 30 sec rust tussen de rondes

Giel de Git M Sports 13 jr JEUGD 62 kg………................................0-1-0
Sammy Jo Boers SC Sahinbas 15 jr JEUGD 61 kg Nariman Mourabet MTK Gym 14 jr
Mijra Koning M Sports 15 jr JEUGD 60 kg Nisrin Mourabet MTK Gym 14 jr
Miquel van Kommer Burning Heart 15 jr JEUGD 58 kg Soufian Haddouch Ben Ali Gym 14 jr
Swen van Leeuwen SC Sahinbas 14 jr JEUGD 58kg Anouar Touhami FC 030 13 jr
Edinho Tuwanakotta M Sports 15 jr JEUGD 57 kg Anthony Becht Bash Gym 15 jr
Davy Plieger SportsArt 15 jr JEUGD 54 kg Noussair El Khatabi El Otmani Gym 14 jr
Ancil Keles Panthera Gym 12 jr JEUGD 51 kg Ibtisem Atea FC 030 12 jr
Jesse Dreef SC Sahinbas 13 jr JEUGD 51 kg Rida Oulad Kadi FC 030 12 jr
Soufian Ourahou El Otmani Gym 13 jr JEUGD 50 kg Cody Visser FPA Amersfoort 14 jr
Charraf Grinate MTK Gym 14 jr JEUGD 50 kg Janique van Proosdij Burning Heart 15 jr
Zakaria Chentoud MTK Gym 14 jr JEUGD 49 kg Jerome Veneman SportsArt 13 jr
Damanja Wijker SportsArt 14 jr JEUGD 47 kg…..............................…1-4-0 dame…
Björn Peetoom M Sports 13 jr JEUGD 42 kg Suleyman Elachkar El Otmani Gym 11 jr
Ali Sanfi El Otmani Gym 11 jr JEUGD 39 kg Jerry Leemans FPA Amersfoort 10 jr
Wietan Phan M Sports 12 jr JEUGD 38 kg Yassin Hamadi El Otmani Gym 11 jr
Prenilla Blom SportsArt 10 jr JEUGD 38 kg Sara El Bounani FC 030 10 jr
Mounir Ananou FC 030 10 jr JEUGD 35 kg Odin ‘Bambam’ Meijer Team Boot 11 jr
Dilara Tozlu SC Sahinbas 10 jr JEUGD 35 kg……...............................…..1-0-0 dame
Lana de Graaf KB Cairo 11 jr JEUGD 30 kg Anissa Chertah El Otmani Gym 11 jr

2x1 minuut, 30 sec rust tussen de rondes

Ibrahim Aoulad Lfadil M Sports 8 jr JEUGD 33 kg Salem Salman SportsArt 9 jr
Ömerkaan Orhangazi M Sports 10 jr JEUGD 30 kg………..............................………….1-0-0
Marouan el Boujnani FC 030 7 jr JEUGD 30 kg Roy Verduin SportsArt 8 jr
Shakir El Mahi El Otmani Gym 8 jr JEUGD 26 kg Amir Oughris Ben Ali Gym 8 jr

Ellen
13-09-2013, 15:14
We zoeken nog vechters voor de openstaande plekken, info via [email protected]



2x5 min met GNP NL titelgevecht FOG
Metin ‘Pislik’ Yakut M Sports/House Of Pain 31 jr MMA PROF -95 kg Nills ‘Caveman’ van Noord Team Schreiber 26 jr

5x3 min met knieën naar het hoofd
Colin ‘Kato’ Mannsur Team Schreiber 40 jr A-klasse 69.85 kg Ruben ‘Rude Dogg’ Narain Team Gunyar 37 jr

2x3 min met GNP
Sedat Alper M Sports 28 jr MMA amateur 95+ kg Martin van Giessen Gym de Leeuw 25 jr
Jeroen vd Wateringen M Sports 23 jr MMA amateur -95 kg Lloyd van Vliet FFC 38 jr

5x2 min met knieën naar het hoofd
Mark Trijsberg FFC 20 jr B-klasse 76.20 kg Normen Jacquin MTC van Dams 24 jr
Mike Winter Team Manhoef 41 jr B-klasse 76.20 kg Vincent Jubitana FFC 30 jr
Regilio vd Ent M Sports 18 jr B-klasse 69.85 kg Zepha Vrede Bearpaw Gym 26 jr
Bowie Zonneveld Gym Haarlem 18 jr B-klasse 69.85 kg Mike Gijbels Team Gunyar 18 jr

3x2 min
Santino Verbeek Sokudo Gym 18 jr C-klasse 86.18 kg……............................….eind c
Bryan Smal Kyo Thai 17 jr C-klasse 79.38 kg .................………0-1-0 in de c
Roos Borst M Sports 18 jr C-klasse 69.85 kg Djara Friendrijk The Colosseum 23 jr
Luciano Babel MAS 21 jr C-klasse 69.85 kg Oussama Attadlaoui Team Gunyar 18 jr

3x1,5 min
Joep Godijn M Sports 21 jr N-klasse 95+ kg Patryk Szychowski Team Koral/MTK Gym 20 jr
Roël Mannaart Mejiro Gym 19 jr N-klasse -95 kg Stephan Breddels Kamakura Katwijk 28 jr
Lorenzo Willy Team Schreiber 18 jr N-klasse 86.18 kg Aygun Gengev Gym Haarlem 21 jr
Amir Tehrani M Sports 27 jr N-klasse 86.18 kg Michael Millerson Bodylanguage 20 jr
Fabian Strijder Bearpaw Gym 25 jr N-klasse 82.55 kg Guillermo Blokland Team Sniper 24 jr
Mike Ranzijn M Sports 20 jr N-klasse 76.20 kg………….................…..2-0-0
Niklas Herbers Kamakura Katwijk 23 jr N-klasse 76.20 kg Bjorn Duke Timmer Bodylanguage 36 jr
Quint ten Broek Warners Gym 16 jr N-klasse 72.57 kg……….............…8-3-0 in de jeugd, 1 no contest in nw
Edgar Minasian Gym Haarlem 21 jr N-klasse 66.68 kg………..........................…2-1-0
Tommy Thuring Sokudo Gym 16 jr N-klasse 66.00 kg Joesef El Massaoudi Gym Haarlem 16 jr
Mark Wever Kyo Thai 27 jr N-klasse 63.50 kg….……............................2-1-0
Jordy Sinnige Team Boot 20 jr N-klasse 58.97 kg Yussuf Machtoui Generation Gym 18 jr
Mo Boudassghount Generation Gym 17 jr N-klasse 58.97 kg……............................……1-0-0…
Vera Brandohof Gym Haarlem 25 jr N-klasse 57.15 kg Alissa Leek Kyo Thai 18 jr

Richelieu
13-09-2013, 22:03
Erg toffe interviews Ellen. Leuk om te lezen.

Ellen
19-09-2013, 17:12
Binnenkort het interview met Pislik online. Ondanks dat je zo iemand een paar keer per week ziet komen er toch nieuwe dingen boven water, altijd leuk! Daarna uiteraard ook nog een stuk met zijn tegenstander Nills van Noord.

Ellen
23-09-2013, 13:49
En weer wat mensen die ons evenement een warm hart toedragen:

De gebroeders Pique zijn present op Fight For Victory
http://i.imgur.com/elaUAMH.jpg

14 voudig wereldkampioen Julie Kitchen is 5 oktober ook in Egmond
http://i.imgur.com/MguUE8D.jpg

Thiago Martina is aanwezig als beveiliger
http://i.imgur.com/YB4MDLI.jpg

Murat Direkci support ons ook
http://i.imgur.com/R23GBUZ.jpg

Trainer van FC 030 en El Otmani Gym Said Banaoui is ook aanwezig
http://i.imgur.com/EQCoolX.jpg

Mo Series heeft op 5 oktober zijn eigen Fight Fans maar we gunnen elkaar allebei een topgala!
http://i.imgur.com/d1L759S.jpg

Ellen
23-09-2013, 14:05
Naam: Metin ‘Pislik’ Yakut
Woonplaats: Heerhugowaard
Leeftijd: 31 jaar
Lengte: 1.76 kg
Gewicht: 91 kg
Sportschool: M Sports/House Of Pain

Als je in Alkmaar en omstreken vraagt of iemand ‘Metin Yakut’ kent, kijken ze je waarschijnlijk glazig aan. De naam Pislik doet wel een belletje rinkelen, zeker als je zegt dat hij het broertje is van ‘Kaas’.
Hij draait al ruim 15 jaar mee in het wedstrijdcircuit van de vechtsport. Begonnen als kickbokser maar nu al jaren gefocust op het MMA. Op 5 oktober vecht hij op Fight For Victory tegen Nills van Noord.

http://i.imgur.com/b9WGRNG.jpg

Allereerst, je bijnaam. Kan je eens uitleggen waar dat vandaan komt?
‘Dat heeft Edwin van Os verzonnen. Toen ik op 14 jarige leeftijd in Nederland kwam sprak ik amper de taal. Zwemmen kon ik ook niet. Op een dag ging ik met wat jongens naar zwembad de Hoornse Vaart. Ze duwden me het water in, ik dacht dat ik zou verdrinken dus ik pakte de mensen die in het water waren vast. Er was een meisje in de buurt waaraan ik me vastklampte en zij begon te gillen. Badmeester erbij, hij schreeuwde iets in het Nederlands tegen me, geen idee wat hij precies bedoelde natuurlijk. Bleek dat dat meisje dacht dat ze aangerand werd! Politie erbij alles! Dat is verhaal 1.
Daarnaast wist ik vroeger niet dat handschoenen en bitjes een persoonlijk iets waren, hygiëne…nog nooit van gehoord destijds. Dus ik gebruikte wat er voor handen was, ook al was het van een ander. Dat verhaal opgeteld met dat gedoe in het zwembad, vond Edwin een mooie gelegenheid om me Pislik te noemen. Dat betekent ‘viespeuk’ in het Turks. Bijnamen waren heel normaal bij Gym Alkmaar. Kaas, Dennis de Rus, Drago, Pislik….zo heten we allemaal niet op ons paspoort hoor!’

Je hebt in een ver veleden ook gekickbokst.
‘Klopt, tot en met de B klasse. Hoe ik ben begonnen met alles? Ik was 14 jaar toen in hierheen kwam. Mijn vader kwam eerst naar Nederland, omdat hij hier een baan kon krijgen. Na 5 jaar alleen wonen kwamen mijn moeder en mijn broer Sahin (Kaas) over. Nog eens 3 jaar later kwam ik met mijn zusjes. En in Nederland is toen ons jongste broertje geboren. Omdat ik de taal niet sprak en me dood verveelde ging ik met Kaas mee naar de sportschool. Want wat hij deed, deed ik ook. Vrij snel begon ik zelf ook te trainen. Toen ik 15 was knokte ik mijn eerste wedstrijd, in de jeugd. Ik ben in het kickboksen tot de B klasse gekomen. Leuk dat 5x2 minuten, maar doseren is niet mijn sterkste kant. Het tempo was me te hoog, elke keer de blessures aan je scheenbenen. Ik wilde gewoon iemand aanvallen elke keer als ik een stoot of trap kreeg. Maar dat werkt niet zo, dat moet met beleid, techniek en inzicht en ik wil gewoon vol erin, aanvallen. Dus pakte ik elke keer iemand vast, scheidsrechter ertussen, break, weer overnieuw. Nee niks voor mij. Op de sportschool worstelden we destijds wel eens met Edwin of met Ibo. Dat vond ik leuk. Ik kreeg toen ik 18 was de kans om een ‘freefight’ partij te draaien. Dat heb ik gedaan en dat beviel me heel goed. Het past gewoon beter bij me.

http://i.imgur.com/BJB6rvu.jpg

Hoe helpt Kaas jou in je voorbereiding?
‘We trainen elke ochtend samen bij House of Pain, onder leiding van Hedwig Parden onze krachttrainer. We trekken veel met elkaar op, hij is trots op mij als ik goed knok maar ik heb ook regelmatig na een wedstrijd de wind van voren gehad! Dat kwam dan als ik niet goed luisterde of niet goed had getraind vroeger. Kijk, wij deden deze sport niet puur voor het geld. We wilden wat bereiken, en daar hadden we een hoop voor over. Als we de sport niet hadden zag ons leven er totaal anders uit. Hoeveel jongeren zie je de hele dag op straat of bij een Turks café hangen? Dat had ik zelf ook kunnen zijn als mijn leven anders had gelopen. Ik ben heel trots op mijn broer en alles wat hij heeft bereikt. We trainen nog steeds veel samen, soms geeft hij mij les. En wat ik wil benadrukken: als iemand jou les geeft dan moet je gewoon doen wat hij zegt, zonder een grote bek terug te geven. Of diegene nou kleiner, groter, jonger, ouder, zwaarder of lichter is als jou, dat maakt niet uit. Diegene probeert jou wat bij te brengen. En je bent verplicht om dat op te volgen. Respect is daarbij erg belangrijk.’

Hoe ziet een dag in het leven van Pislik eruit?
‘Elke ochtend samen met Kaas naar Amsterdam, krachttrainen bij Hedwig. Daarna eten, wat word klaargemaakt door Hedwig zijn personeel. Om 12 uur zijn we weer in Alkmaar, dan haal ik de kinderen van school (zoons Diyar en Ozkan, dochter Tuana). Als zij ’s middags weer op school zitten pak ik rust, of ik speel superman op straat hahaha.
Om 4 uur hebben wij op maandag, woensdag en vrijdag onze eigen jeugdgroep bij M Sports. Die bestaat uit onze kinderen, neefjes, nichtjes enz. ’S avonds train ik zelf weer, staand of grond. Wie weet wil ik in de toekomst ooit meedoen aan een bodybuilding wedstrijd. Daar moet je ook veel voor over hebben maar ik sta er wel voor open.’

Heb je naast dat drukke dagschema nog tijd voor hobby’s?
‘Meten is weten. Zonder meten kom je niks te weten’. ;-)

http://i.imgur.com/EARoBIx.jpg

Waarom vecht je maar 1 of 2 keer per jaar?
‘Ik vecht niet elke maand of om de maand. Ik word ook ouder! Ik vecht liever 2 keer per jaar met een lange opbouw en voorbereiding. En in de buurt van Alkmaar. Normaal gesproken heb ik zelf 2 keer per jaar een gala in Alkmaar, waar ik dan vecht. Maar dit jaar slaan we een jaar over met organiseren, en ik wil toch graag vechten. Meedoen op Fight For Victory komt daarom goed uit. Het is voor onze eigen mensen, voor onze eigen gym. En dat wil ik niet
missen!’

En dan nu de rematch…..
‘Ja, ik heb inderdaad al tegen Nills gestaan. Dat was in 2009 in Schermerhorn. Ik won door middel van een nekklem. Ik kom Nills regelmatig tegen op gala’s. Hij wil graag een rematch en ik vind het prima. Het is al 4 jaar terug dat we tegenover elkaar stonden en het maakt mij niet uit tegen wie ik sta, als het gewicht maar goed is. De beste vechter mag winnen’.

Dit word je eerste keer op Fight For Victory, hoe ervaar je dat?
‘Ik knok er graag, het is lekker in de buurt dus dat is ook handig voor mijn publiek. Zij verwachten van mij dat ik show en actie laat zien. Niemand zit te wachten op 2x5 minuten hangen, duwen, en saai vechten. Ik wil ze spektakel geven. En hoewel ik uiteraard wil winnen, is verliezen niet de grootste schande. Zolang het maar een knalpartij was waar mensen over praten. Deze partij gaat niet langer duren dan 1 minuut, het is hij of ik. En met de Nederlandse titel en prijzenpot op het spel, zeg ik: alles blijft in Egmond. Zorg dat je erbij bent want het gaat absoluut leuk worden!’.

http://i.imgur.com/Bfa088F.jpg

onne1983
23-09-2013, 14:56
Ik zat te twijfelen tussen ffv en fight fans ( op beide evenementen hebben we jongens een partij draaien... )maar nu julie kitchen naar Egmond komt heb ik mijn keuze gemaakt. <3 :-)

Glen
23-09-2013, 20:57
Ik zat te twijfelen tussen ffv en fight fans ( op beide evenementen hebben we jongens een partij draaien... )maar nu julie kitchen naar Egmond komt heb ik mijn keuze gemaakt. <3 :-)
Onne, ze was gisteren in Haarlem op zoek naar jou!!

onne1983
23-09-2013, 21:30
Ohhh als ik dat nou wist... maar helaas kon ik gister niet. Hoop dat het een beetje geslaagd was verlopen. En ik zie je 5 okt in egmond neem ik aan??

Glen
23-09-2013, 21:42
Ohhh als ik dat nou wist... maar helaas kon ik gister niet. Hoop dat het een beetje geslaagd was verlopen. En ik zie je 5 okt in egmond neem ik aan??
Zekers!!!!

Ellen
23-09-2013, 22:09
Onne komt helemaal goed die meet & greet hahaha.
PS we zoeken nog steeds een N 86 en een N 76 kg........wie kan ons helpen?
(info via [email protected])

Interview Nills van Noord volgt over een week!

Ellen
27-09-2013, 11:40
Adres: Sporthal de Watertoren, Watertorenweg 36, Egmond aan Zee!

Jeugd wegen 10.30-11.30
Start jeugdgala 12.30

MATCHMAKING

3x1 minuut, 30 sec rust tussen de rondes
Sammy Jo Boers SC Sahinbas 15 jr JEUGD 61 kg Nariman Mourabet MTK Gym 14 jr
Mijra Koning M Sports 15 jr JEUGD 60 kg Nisrin Mourabet MTK Gym 14 jr
Miquel van Kommer Burning Heart 15 jr JEUGD 58 kg Soufian Haddouch Ben Ali Gym 14 jr
Swen van Leeuwen SC Sahinbas 14 jr JEUGD 58 kg Anouar Touhami FC 030 13 jr
Edinho Tuwanakotta M Sports 15 jr JEUGD 57 kg Nick Poppelaars Budokai Breda 15 jr
Davy Plieger SportsArt 15 jr JEUGD 54 kg Noussair El Khatabi El Otmani Gym 14 jr
Hannes Schmidt FPA Amersfoort 12 jr JEUGD 52 kg Tarik El Yahiaoui El Otmani Gym 13 jr
Ancil Keles Panthera Gym 12 jr JEUGD 51 kg Ibtisem Atea FC 030 12 jr
Jesse Dreef SC Sahinbas 13 jr JEUGD 51 kg Rida Oulad Kadi FC 030 12 jr
Soufian Ourahou El Otmani Gym 13 jr JEUGD 51 kg Bektas Yildiz FPA Amersfoort 14 jr
Zakaria Chentoud MTK Gym 14 jr JEUGD 49 kg Jerome Veneman SportsArt 13 jr
Damanja Wijker SportsArt 14 jr JEUGD 48 kg Gaby Lichtner Mezieres Gym 15 jr
Björn Peetoom M Sports 13 jr JEUGD 42 kg Suleyman Elachkar El Otmani Gym 11 jr
Wietan Phan M Sports 12 jr JEUGD 38 kg Yassin Hamadi El Otmani Gym 11 jr
Prenilla Blom SportsArt 10 jr JEUGD 38 kg Sara El Bounani FC 030 10 jr
Mounir Ananou FC 030 10 jr JEUGD 35 kg Odin ‘Bambam’ Meijer Team Boot 11 jr
Dilara Tozlu SC Sahinbas 10 jr JEUGD 35 kg Lucielle Verhoef FPA Amersfoort 10 jr
Lana de Graaf KB Cairo 11 jr JEUGD 30 kg Anissa Chertah El Otmani Gym 11 jr
Ömerkaan Orhangazi M Sports 10 jr JEUGD 29 kg Jayden Timmer Bodylanguage 10 jr

2x1 minuut, 30 sec rust tussen de rondes
Ibrahim Aoulad Lfadil M Sports 8 jr JEUGD 33 kg Salem Salman SportsArt 9 jr
Marouan el Boujnani FC 030 7 jr JEUGD 30 kg Roy Verduin SportsArt 8 jr
Shakir El Mahi El Otmani Gym 8 jr JEUGD 26 kg Amir Oughris Ben Ali Gym 8 jr

Ellen
27-09-2013, 11:44
Sporthal de Watertoren, Watertorenweg 36, Egmond aan Zee, Aanvang 18.00 uur



2x5 min met GNP NL titelgevecht FOG
Metin ‘Pislik’ Yakut M Sports/House Of Pain 31 jr MMA PROF -95 kg Nills ‘Caveman’ van Noord Team Schreiber 26 jr

5x3 min met knieën naar het hoofd
Colin ‘Kato’ Mannsur Team Schreiber 40 jr A-klasse 69.85 kg Ruben ‘Rude Dogg’ Narain Team Gunyar 37 jr

2x3 min met GNP
Jeroen vd Wateringen M Sports 23 jr MMA amateur -95 kg Lloyd van Vliet FFC 38 jr

5x2 min met knieën naar het hoofd
Mark Trijsberg FFC 20 jr B-klasse 76.20 kg Normen Jacquin MTC van Dams 24 jr
Mike Winter Team Manhoef 41 jr B-klasse 76.20 kg Sientje Zimmerman Team Elite 28 jr
Regilio vd Ent M Sports 18 jr B-klasse 69.85 kg Zepha Vrede Bearpaw Gym 26 jr
Bowie Zonneveld Gym Haarlem 18 jr B-klasse 69.85 kg Mike Gijbels Team Gunyar 18 jr

3x2 min
Bryan Smal Kyo Thai 17 jr C-klasse 79.38 kg Mike Smith M Sports 21 jr
Ramon Spiegelbeeld FFC 25 jr C-klasse 72.57 kg…….....4-2-0 in de c
Roos Borst M Sports 18 jr C-klasse 71.00 kg Djara Friendrijk The Colosseum 23 jr
Luciano Babel MAS 21 jr C-klasse 69.85 kg Oussama Attadlaoui Team Gunyar 18 jr
Manal Arrad MAS 24 jr C-klasse 68.00 kg Marieke Buchman Bodylanguage 26 jr
Minh Tran Team Iron 26 jr C-klasse 63.50 kg Sadi Siem Team Elite 18 jr
Priscilla Davids FFC 25 jr C-klasse 55.34 kg Kim de Man Team Elite 19 jr

3x1,5 min
Joep Godijn M Sports 21 jr N-klasse 95+ kg Patryk Szychowski Team Koral/MTK Gym 20 jr
Roël Mannaart Mejiro Gym 19 jr N-klasse -95 kg Stephan Breddels Kamakura Katwijk 28 jr
Aygun Gengev Gym Haarlem 21 jr N-klasse 86.18 kg…..…1-1-0
Amir Tehrani M Sports 27 jr N-klasse 86.18 kg Michael Millerson Bodylanguage 20 jr
Fabian Strijder Bearpaw Gym 25 jr N-klasse 82.55 kg Guillermo Blokland Team Sniper 24 jr
Mike Ranzijn M Sports 20 jr N-klasse 76.20 kg Mahmut Caylak Team Elite 20 jr
Niklas Herbers Kamakura Katwijk 23 jr N-klasse 76.20 kg Bjorn Duke Timmer Bodylanguage 36 jr
Edgar Minasian Gym Haarlem 21 jr N-klasse 66.68 kg Achmed Mazouz Team Gunyar 24 jr
Tommy Thuring Sokudo Gym 16 jr N-klasse 66.00 kg Joesef El Massaoudi Gym Haarlem 16 jr
Mark Wever Kyo Thai 27 jr N-klasse 63.50 kg Said Visengerjev Team Fearless 25 jr
Jordy Sinnige Team Boot 20 jr N-klasse 58.97 kg Yussuf Machtoui Generation Gym 18 jr
Mo Boudassghount Generation Gym 17 jr N-klasse 57.15 kg Zakaria Bouhhadoui MTC van Dams 17 jr
Vera Brandohof Gym Haarlem 25 jr N-klasse 57.15 kg Alissa Leek Kyo Thai 18 jr

Ice Cube
28-09-2013, 00:53
Sporthal de Watertoren, Watertorenweg 36, Egmond aan Zee, Aanvang 18.00 uur


5x3 min met knieën naar het hoofd
Colin ‘Kato’ Mannsur Team Schreiber 40 jr A-klasse 69.85 kg Ruben ‘Rude Dogg’ Narain Team Gunyar 36!!! jr

Ellen
29-09-2013, 15:39
Naam: Nills ‘Caveman’ Van Noord
Woonplaats: Landsmeer
Leeftijd: 24 jaar
Lengte: 1.94 m
Gewicht: 95 kg
Sportschool: Team Schreiber

Twee titels op zak, en zijn volgende titelpartij vind plaats op 5 oktober op Fight For Victory. Deze partij is tevens de langverwachte rematch tussen Nills van Noord en Pislik. Hij is gemotiveerder dan ooit: ‘Ik ben in bloedvorm!’. Tijd voor een praatje met de vechter uit Landsmeer.

http://i.imgur.com/I7dm9oS.jpg

Hoe kwam je tot het besluit om MMA te gaan doen?
‘Ik was een jaar of 10-12, toen zag ik show worstelen op tv. Helemaal te gek! Maar écht worstelen leek me helemaal het einde. Toen ik 14 jaar was zat ik in de klas met een meisje dat op kickboksen zat. Bij haar op de sportschool werd worstelen gegeven. Zodoende ben ik eens meegaan en mocht ik een les meedoen. Ik dacht direct ‘dit is wat ik wil’, en ben nooit meer gestopt. In de begin periode was het overigens alleen maar grondgericht.’

Nooit de behoefte gehad om te kickboksen?
‘Nee, dat staande werk kwam later pas. Chris Dolman had een paar wedstrijdjongens lopen, en dat wilde ik natuurlijk ook. Ik vroeg aan Chris hoe ik dat moest aanpakken. Hij gaf mij toen het advies om ook het staande werk op te pakken. Ik was toen een jaar of 16, vanaf die tijd ben ik echt dagelijks gaan trainen. Ik train erg afwisselend, staand, grond, kracht. Maar ik heb nooit de aandrang gehad om een kickbokspartij te gaan doen. Ik had mijn oog laten vallen op het destijds zogenoemde ‘freefight’.’

http://i.imgur.com/8NnKtbv.jpg

Hoe gaat je voorbereiding onder leiding van Bob en Irma?
‘Goed! Ik train al een tijd bij Team Schreiber, afwisselend met andere trainingen. Pas sinds een kleine 3 jaar ben ik hier full time. Waarom ik voor hun heb gekozen? De samenwerking is erg prettig. En ik heb veel sparringspartners, bijvoorbeeld Stefan Struve, Milco Voorn, Hrach Darpinyan.’

Wat is jouw link met Peter Hoopman?
‘Peter daar train ik al jaren mee, en nu nog steeds. Hij staat ook standaard in mijn hoek. We trainen vooral kracht en conditie samen. Ik ben dankzij hem lichamelijk twee keer zo sterk als dat ik was! Ook mentaal heb ik een flinke groei gemaakt, hij heeft me daar enorm bij geholpen. Peter geeft mij het gevoel dat ik alles aankan. Zeer motiverend voor de partij’.

http://i.imgur.com/SU8Ba56.jpg

Het is geen geheim dat jij deze rematch dolgraag wilde……
‘Klopt! In 2009 won Pislik op een nekklem. Hoewel ik sterk aan die partij begon maakte ik toen nog wat beginnersfoutjes. Hij maakte daar natuurlijk gebruik van. Ik had overigens niet het gevoel dat ik kansloos was. Het had net zo goed de andere kant op kunnen gaan. Ik heb na die partij 4 jaar geleden erg veel positieve reacties over mijn optreden in de ring gehad. Dat deed me erg goed, maar toch wil ik het graag rechtzetten! Ik ben nu serieuzer, ook met mijn rust, voeding, training. Ik ben 24/7 bezig met mijn sport. Bij alles wat ik doe denk ik, kan dit wel? Is dit goed voor mijn training? Bijvoorbeeld met wat ik eet en dat soort dingen. Ik eet, slaap, adem en lééf MMA! Inmiddels ben ik tweevoudig FIMAC kampioen van Europa. Won in 2012 mijn eerste titel, en heb die succesvol verdedigd in 2013. Sinds die partij tegen Pislik in 2009 heb ik maar één keer verloren. En dat was tegen een Italiaan in Italie….dus ja daar valt nog wel wat over te zeggen’

http://i.imgur.com/lQBjPeL.jpg

Je hebt zo te horen geen moeite met het vinden van motivatie!
‘Zeker niet. Ik heb er net effe meer zin in dan ‘normaal’. Ik haal meer uit mijn trainingen, ik wil niks aan het toeval over laten. Ik wil die titel, de prijzenpot en het belangrijkst: de partij op mijn naam zetten! En ik heb toevallig naast mijn andere twee belts nog een plekje vrij dus die Nederlandse titel kan daar mooi naast’.

Wat doe je in het dagelijks leven en hoe combineer je dit met je trainingen?
‘Ik werk in de beveiliging. Drie dagen per week, en twee nachten in het weekend op het Leidscheplein. Het is niet altijd even makkelijk maar ik kan het wel met elkaar combineren hoor. Het is een beetje als naar je werk gaan, soms heb je geen zin maar je gaat toch. Over het algemeen vind ik trainen leuker dan de wedstrijd zelf. De voorbereiding vind ik superleuk om te doen. Als ik op de bank blijf zitten voel ik me schuldig. Trainen is iets wat van mezelf moet, het is een gevoel, ik moet gewoon echt trainen!’

http://i.imgur.com/vmGo7WP.jpg

Heb je tijd voor hobby’s?
‘Amper, maar goed als ik tijd heb ga ik met mijn vriendin en haar zoon van vier wat leuks doen. Naar de speeltuin of de kinderboerderij. Effe eruit. Mijn vriendin steunt me in wat ik doe. Maar ze hoeft van mij niet aanwezig te zijn bij de partij zelf. Ik wil graag mijn focus houden en daarom wil ik het liever niet. Mijn moeder komt ook niet kijken, maar is wel heel trots op mij en ze leeft heel erg mee.’

http://i.imgur.com/MfeGNvP.jpg

Nog wat toe te voegen?
‘Ik ben twee keer eerder op Fight For Victory geweest. Ik vind het een leuk gala, netjes aangekleed, mooie opkomst. Ik heb er heel veel zin in. Ik train keihard en ben ik bloedvorm dus dat mag je niet missen! Laat maar komen die partij, ik ben er klaar voor.’

http://i.imgur.com/EAmYdZr.jpg

Ellen
01-10-2013, 10:32
Voor ons gala Fight For Victory in Egmond aan Zee zaterdag, zoek ik met spoed nog enkele vechters. Graag delen met uw contacten...,.des te meer kans op een invaller hoop ik....


GEZOCHT
Mark Trijsberg FFC 20 jr B-klasse 76.20 kg ……….begin b
Ramon Spiegelbeeld FFC 25 jr C-klasse 72.57 kg…….....4-2-0 in de c
Aygun Gengev Gym Haarlem 21 jr N-klasse 86.18 kg…..…1-1-0
Mahmut Caylak Team Elite 20 jr N-klasse 76.20 kg………………

Ellen
02-10-2013, 12:39
Worse case scenario voor iedere promotor is nu gebeurd: Nills van Noord heeft helaas moeten afmelden omdat hij gisteravond in zijn training een scheur in zijn wenkbrauw opliep.

We zijn dus nu hard op zoek naar een vervanger.........Iedereen die daar nu mee bezig is wil ik bij deze heel erg bedanken!
Marja Vonk, Hans Loeffen, Tom Wesselink, Ali Gunyar, Angelo Gym, Glen Huisman, Bas Tros, helpen allemaal mee dus het zal toch MOETEN lukken!!!

Maar gelukkig is Stiep er WEL bij om een verslag te maken dus daar ben ik in ieder geval blij om. Bedankt Stiep!

Wheelie
02-10-2013, 12:54
Damn, dat is een tegenvaller Ellen. Ik hoop dat je een vervanger vind

Niels_AFCA
02-10-2013, 19:20
Melvin Manhoef, Michel Knaap of Valentijn Overeem (Allen laatste MMA partij verloren) zou een goede vervanger zijn :w00t: alleen $$$$.

Glen
03-10-2013, 09:42
Erg grappig Niels, je naam maakt het eigenlijk een nog slechtere poging tot humor....
Dit is de ultieme nachtmerrie van iedre promotor...

Leventdepevent
03-10-2013, 09:46
flinke snee idd.
http://www.round1network.com/i.php?f=round1-Nills-van-Noord-niet-in-actie-tegen-Metin-Yakut.jpg
van R1N.com

Ellen
03-10-2013, 12:28
Na regen komt zonneschijn....

We hebben een Litouwse vechter gevonden om morgen naar NL te komen en het op te nemen tegen Pislik. Iedereen die heeft geholpen met zoeken: bedankt, jullie zijn top!

Nu weer hard verder met de voorbereidingen........see u Saturday!

Glen
04-10-2013, 16:55
Om 19.00 uur de weging bij M-Sports, Bestevaerstraat in Alkmaar!

Ellen
04-10-2013, 20:41
Zo net de eerste weging gehad, 24 van de 44 vechters gewogen. De sfeer zit er lekker in, zin in morgen!!

http://i.imgur.com/Pl5A2AS.jpg

http://i.imgur.com/2CajsLs.jpg

http://i.imgur.com/qudqr9f.jpg

http://i.imgur.com/SvlToP2.jpg

http://i.imgur.com/nMcjnTz.jpg