PDA

View Full Version : GLORY NEW SIGNINGS: Hesdy Gerges, Ben Edwards en 'JZ' Cavalcante



adenane
03-08-2013, 12:33
Ik zag het hier al ergens staan maar kon het niet terug vinden. Maar nu is het ook officieel door de organisatie naar buiten gebracht dus wel een topic waard.

http://cdn.gloryworldseries.com/news/0001/06/thumb_5681_news_promo.jpeg



GLORY today announced the addition of three elite fighters to its roster of world-class talent. Hesdy Gerges and Ben Edwards will join the heavyweight division while Gesias ‘JZ’ Cavalcante will enter the lightweight ranks.

Hesdy Gerges (42-12-1, 19 KO’s) is the former heavyweight champion of Its Showtime, formerly Europe’s top kickboxing organization before being absorbed by GLORY in 2012.
The 29-year-old came up via Amsterdam’s Chakuriki Gym, formerly the home of Peter Aerts, and now fights out of the Vos Gym, where he is coached by Remy Bonjasky’s trainer Ivan Hippolyte. Gerges holds wins over Daniel Ghita, Badr Hari and Ruslan Karaev.
Ben ‘The Guvner’ Edwards, (36-8-2, 32 KO’s), fights out of the Bulldog Gym in Canberra, Australia. A former professional rugby player, he took up kickboxing ten years ago and has won two ISKA titles. He also has a 3-0-1 professional boxing record.
A big hitter, Edwards, 28, holds KO wins over the likes of Mighty Mo, Raul Catinas and fellow GLORY heavyweight Daniel Sam. In 2010 he stopped three opponents in a combined 3:28, breaking Jerome Le Banner’s long-held record of 4:04.
‘JZ’ Cavalcante, 30, is a training partner of Tyrone Spong, Alistair Overeem and others at The Blackzilians team in Florida, USA. He is well known in the MMA world for his fights in the Strikeforce and DREAM organizations.
Cavalcante has had one professional kickboxing match, losing a decision to top-ranked Japanese fighter Masato in a 2007 fight in Tokyo. His 17-7-1 record in Mixed Martial Arts includes victories over Nam Phan, Bart Palazewski and TJ O’Brien.
Gerges enters the rankings at #13 while Edwards slots in one below him at #14. Cavalcante is not yet ranked. GLORY debut dates and opponents for all three combatants will be announced in the near future.

BRON (http://www.gloryworldseries.com/en/news/view/281)

Zou Hesdy wel tegen Saki of Spong willen zien!

MRNijman
03-08-2013, 13:52
Gerges is kansloos tegen die 2!

adenane
03-08-2013, 14:08
Gerges is kansloos tegen die 2!

Dat is zo makkelijk roepen. Maar hoezo heeft hij geen kans tegen beide? Zolang ze niet tegenover elkaar hebben gestaan, zijn dit wedstrijden waar je beide kanten op kan.

Iedereen riep dat Hesdy kansloos was tegen Badr. We weten hoe dat is geëindigd. De tweede keer tegen Sem Schilt deed hij het ook beter dan menig andere vechter, sterker nog: ik vond hem de betere na drie rondes! Hij gaf Karaev (toen nog behoorlijk goed!!) een pak slaag van 'heb ik jou daar'. Van Ghita verliezen is geen schande. En de tweede keer tegen Rico vocht ie na de eerste ronde met een gebroken hand, de partij alsnog uit.

Dus ik denk dat hij, helemaal nu hij bij VOS GYM traint, echt wel kans maakt tegen beide vechters.

Westpaw
03-08-2013, 16:46
Dat is zo makkelijk roepen. Maar hoezo heeft hij geen kans tegen beide? Zolang ze niet tegenover elkaar hebben gestaan, zijn dit wedstrijden waar je beide kanten op kan.

Iedereen riep dat Hesdy kansloos was tegen Badr. We weten hoe dat is geëindigd. De tweede keer tegen Sem Schilt deed hij het ook beter dan menig andere vechter, sterker nog: ik vond hem de betere na drie rondes! Hij gaf Karaev (toen nog behoorlijk goed!!) een pak slaag van 'heb ik jou daar'. Van Ghita verliezen is geen schande. En de tweede keer tegen Rico vocht ie na de eerste ronde met een gebroken hand, de partij alsnog uit.

Dus ik denk dat hij, helemaal nu hij bij VOS GYM traint, echt wel kans maakt tegen beide vechters.
X2!

mario the count
03-08-2013, 16:53
Tegen Spong en Saki geef ik hem ook een kleine kans. Hoeveel respect ik ook voor Gerges heb, ik vind dat het de laatste tijd bergafwaarts gaat met hem.

LeeMurray
03-08-2013, 18:24
Goed nieuws. Gerges en Edwards hebben hun sporen verdiend IMO.

Dat is zo makkelijk roepen. Maar hoezo heeft hij geen kans tegen beide? Zolang ze niet tegenover elkaar hebben gestaan, zijn dit wedstrijden waar je beide kanten op kan.

Iedereen riep dat Hesdy kansloos was tegen Badr. We weten hoe dat is geëindigd. De tweede keer tegen Sem Schilt deed hij het ook beter dan menig andere vechter, sterker nog: ik vond hem de betere na drie rondes! Hij gaf Karaev (toen nog behoorlijk goed!!) een pak slaag van 'heb ik jou daar'. Van Ghita verliezen is geen schande. En de tweede keer tegen Rico vocht ie na de eerste ronde met een gebroken hand, de partij alsnog uit.

Dus ik denk dat hij, helemaal nu hij bij VOS GYM traint, echt wel kans maakt tegen beide vechters.
Reps. Helemaal niets aan toe te voegen.

sjaakie'tje
03-08-2013, 19:35
Gerges heeft een mindere periode gekend, maar vind dat ie nu net weer beter is gaan vechten. Zijn partij tegen Zuravlev was een mooie op steker en vond hem daar al beter vechten. Edwards is altijd leuk om te zien, een echte knokker die nooit opgeeft en altijd gevaarlijk blijft. Mooie aanwinsten dus en dat maakt het des te meer jammer dat we geen echte K-1 Finale meer aan zien. Aan kwaliteit van de vechters van Glory is er geen gebrek!

tyson19
03-08-2013, 19:58
Deze namen hoorden eerder al binnen gehaald te worden. Goede ontwikkeling, ik mis wel Ismael Londt, ook een vechter die je kan plaatsen in de categorie/klasse van de bovengenoemde vechters.

Richelieu
03-08-2013, 20:17
Deze namen hoorden eerder al binnen gehaald te worden. Goede ontwikkeling, ik mis wel Ismael Londt, ook een vechter die je kan plaatsen in de categorie/klasse van de bovengenoemde vechters.

Zeker!


http://www.youtube.com/watch?v=Pw60HCbbmTg

rollermanskunk
03-08-2013, 20:27
Glory gaat nog met een aantal grote namen komen. Waarschijnlijk voor 2014.

mario the count
03-08-2013, 22:11
Zeker!


http://www.youtube.com/watch?v=Pw60HCbbmTg
Londt heeft echt van die oerkracht.

Kemal
04-08-2013, 08:15
Goed om te lezen dat er steeds meer namen worden aangetrokken bij Glory. Kan alleen maar mooiere partijen opleveren.

Interscope
04-08-2013, 19:35
Ja waar blijft LONDT glory?

rollermanskunk
04-08-2013, 23:41
Als ik een wishlist zou moeten maken:

01. Buakaw
02. Souwer
03. Yodsanklai Fairtex
04. Zambidis
05. Kyshenko
06. Hari
07. Kem Sitsongpeenong
08. Saenchai
09. Londt
10. Samedov
11. Morosanu
12. Adegbuyi
13. Zhuravlev
14. Munoz
15. Andrei & Bogdan Stoica

blackadder
05-08-2013, 00:55
Morosanu? Serieus?

rollermanskunk
05-08-2013, 11:27
Morosanu? Serieus?
Nee joh;)

tyson19
05-08-2013, 23:40
Als ik een wishlist zou moeten maken:

01. Buakaw
02. Souwer
03. Yodsanklai Fairtex
04. Zambidis
05. Kyshenko
06. Hari
07. Kem Sitsongpeenong
08. Saenchai
09. Londt
10. Samedov
11. Morosanu
12. Adegbuyi
13. Zhuravlev
14. Munoz
15. Andrei & Bogdan Stoica

What about Melvin Manhoef? Ja, hij is oud en niet zo explosief meer als vroeger. Toch is het iemand die heel veel aandacht trekt en nog steeds voor spektakel zorgt. Ik kijk in ieder geval altijd met plezier naar zijn wedstrijden. Zijn laatste kickbox partij was tegen Spong en hij heeft op punten verloren. Hij is niet ko gegaan tegen een fitte Spong, dat zegt ook veel. Daarbij kan men Manhoef heel goed gebruiken om kickbox te promoten in VS. Blijft een leuke vechter om te zien, ondanks zijn leeftijd.

rollermanskunk
06-08-2013, 13:32
Inmiddels is Saenchai ook een Glory-vechter, staat op de Glory-ranking als nr. 7

Bron: http://www.gloryworldseries.com/en/fighters/rankings/fw


Ik heb begrepen dat er nog een aantal sterke Thai-vechters zullen worden aangetrokken (waaronder Buakaw, Aikpracha, Yodsanklai en nog een aantal vechters) alhoewel "aantrekken" een te groot woord is. De meeste Thai-vechters zullen niet uitsluitend voor Glory gaan vechten.

mario the count
06-08-2013, 14:43
Inmiddels is Saenchai ook een Glory-vechter, staat op de Glory-ranking als nr. 7

Bron: http://www.gloryworldseries.com/en/fighters/rankings/fw


Ik heb begrepen dat er nog een aantal sterke Thai-vechters zullen worden aangetrokken (waaronder Buakaw, Aikpracha, Yodsanklai en nog een aantal vechters) alhoewel "aantrekken" een te groot woord is. De meeste Thai-vechters zullen niet uitsluitend voor Glory gaan vechten.
Tof, die gasten horen tegen de andere wereldtoppers te vechten.

rollermanskunk
06-08-2013, 23:46
What about Melvin Manhoef? Ja, hij is oud en niet zo explosief meer als vroeger. Toch is het iemand die heel veel aandacht trekt en nog steeds voor spektakel zorgt. Ik kijk in ieder geval altijd met plezier naar zijn wedstrijden. Zijn laatste kickbox partij was tegen Spong en hij heeft op punten verloren. Hij is niet ko gegaan tegen een fitte Spong, dat zegt ook veel. Daarbij kan men Manhoef heel goed gebruiken om kickbox te promoten in VS. Blijft een leuke vechter om te zien, ondanks zijn leeftijd.

Yep, is misschien al geregeld maar dan moet Melvin wel willen natuurlijk. Ik heb begrepen dat die alleen nog MMA wilde doen maar dat is nog niet echt een succes. Kom op Mel gewoon weer kickboksen!