PDA

View Full Version : Ertugrul Bayrak FPA Fighter



Kemal
04-08-2013, 11:19
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=pNNPcS8McP4

Mauro
04-08-2013, 11:43
Nice !!

R.D.N
04-08-2013, 12:26
Topper.

Rverm
04-08-2013, 18:26
Vet filmpje en een hele goede knokker! Wordt wel hard gespart met trainen zeg...

Illest
04-08-2013, 19:12
die moet duidelijk elders gaan sparren en los daarvan mag je op een training neergaan op het lichaam maar niet door stoten naar het hoofd, vind ik...ik deel de mening van Hoost dat je sparren op 70% van je kunnen hoort te doen en het bedoeld is om elkaar op de zwakke punten te wijzen, rekeninghoudend met het niveau verschil

waarom gaat ie niet bij GG of Mike sparren? weten ze volgens mij wel raad mee...of gebeurt dat al?

Gert Jan
04-08-2013, 20:02
Denk dat eea voor het filmpje gedaan is want normaal spart hij gewoon en passen we elkaar een beetje aan de partner aan.
Daarnaast zijn er soms ook momenten bv voor een wedstrijd dat er gewoon harder gespart wordt.
Degenen die op het filmpje te zien zijn zijn ook geen beginners in de wedstrijdgroep.
De opmerking "die moet ergens anders gaan sparren" is dus niet terecht.

R.D.N
04-08-2013, 23:49
die moet duidelijk elders gaan sparren en los daarvan mag je op een training neergaan op het lichaam maar niet door stoten naar het hoofd, vind ik...ik deel de mening van Hoost dat je sparren op 70% van je kunnen hoort te doen en het bedoeld is om elkaar op de zwakke punten te wijzen, rekeninghoudend met het niveau verschil

waarom gaat ie niet bij GG of Mike sparren? weten ze volgens mij wel raad mee...of gebeurt dat al?

Hij gaat sowieso 1 keer per week sparren bij Mike"s gym en toen die gasten van Golden glory nog bij Fpa trainde sparde die ook gewoon volgas mee.

Illest
05-08-2013, 00:57
Hij gaat sowieso 1 keer per week sparren bij Mike"s gym en toen die gasten van Golden glory nog bij Fpa trainde sparde die ook gewoon volgas mee.

ok dank voor de info, het viel me gewoon op en vond dat wel een kanttekening waard...vandaar

Kemal
05-08-2013, 09:09
@ ChingChong: Je mening geven mag en daar is het forum ook voor, maar dit zal wel op een normale manier moeten gebeuren. Je post heb ik verwijderd. Je kunt ook op een andere manier je standpunt duidelijk maken.

OSU!

ChingChong
05-08-2013, 09:56
@ ChingChong: Je mening geven mag en daar is het forum ook voor, maar dit zal wel op een normale manier moeten gebeuren. Je post heb ik verwijderd. Je kunt ook op een andere manier je standpunt duidelijk maken.

OSU!
Wow, iemand hier snel op de teentjes getrapt. Zo erg was het niet wat ik zei. Ik vind het maar overdreven hoe je reageert, is het soms een vriend van je ofzo?

Mauro
05-08-2013, 11:21
Als jij een talentvolle A-vechter voor een "mongool" uitmaakt en het zelf niet zo erg vind....Wie is hier dan de mongool.
Ga anders even lekker los in de pit.

Tony
05-08-2013, 12:06
Wow, iemand hier snel op de teentjes getrapt. Zo erg was het niet wat ik zei. Ik vind het maar overdreven hoe je reageert, is het soms een vriend van je ofzo?

Ik vind het helemaal niet overdreven. Jouw post was nergens op gebaseerd klaarblijkelijk. En uitschelden voor mongool is wel redelijk onnozel mijns inziens.

Los daarvan werd deze post door enkele forumleden gerapporteerd richting de moderators. Zodoende!

Gert Jan
05-08-2013, 13:08
Los daarvan werd deze post door enkele forumleden gerapporteerd richting de moderators.
Bedankt voor de actie.

rene37
05-08-2013, 15:03
Ertugrul Bayrak 17 winstreak alvorens een verliespartij volgde. Groot talent, bescheiden persoonlijkheid.

Volgens mij zag ik op 50sec mikesgym al voorbij komen met sparwerk.;)

Mooi filmpje!

Asura
05-08-2013, 17:49
Als jij een talentvolle A-vechter voor een "mongool" uitmaakt en het zelf niet zo erg vind....Wie is hier dan de mongool.
Ga anders even lekker los in de pit.

Nou ophouden jongens. Dit gaat te ver. Niemand is hier een mongool. Volgens de moderators zelfs Bayrak niet. En als we de moderators niet kunnen vertrouwen, wie kunnen we dan wel vertrouwen in dit leven?

Bromios
05-08-2013, 17:55
Mongool (http://nl.wikipedia.org/wiki/Mongolen)

Kemal
05-08-2013, 17:56
Zo.. nu is het duidelijk :) ;)

Ontopic:

Asura
05-08-2013, 17:59
@bromios

Precies, Ching vond Bayrak gewoon een echte strijder, net als Gengis Khan. Nu word hij onschuldig beticht van "onnozele" opmerkingen zoals Tony het koelbloedig samenvat.

Ik hoop dat je met jezelf kan leven Gert, je hebt iemands zelfvertrouwen en zelfbeeld met één druk op de knop naar de vernieling geholpen. Ching als je hulp nodig hebt, ik kijk weleens Dr.Phil tijdens het eten, stuur me een persoonlijk bericht en ik help je er weer boven op.

En nu weer ontopic aub.

Arda
06-08-2013, 20:11
ık zeg MMA doen.lıjk mıj sterke jungu