PDA

View Full Version : Old school No Holds Barred - World Vale Tudo Championship 3



Italian*Berlusconi*
05-08-2013, 13:29
http://youtu.be/26ka_H1yLzw

8 man tournament
Goncalves Freitas vs Zane Frazier
Mark Kerr vs Paul Varelans
Michael Pacholik vs Nobuhiro Tsurumaki
Fabio Gurgel vs Patrick Smith

Superfight
Pedro Rizzo vs Richard Heard



Old School NHB!!! om de komkommertijd wat door te komen ;)

Bij Nikko Webshop trouwens wat dvd's besteld vorige week maandag, iemand ervaring met de shop qua levering? telefonisch gaf de verkoper aan deze na een paar dagen te leveren, nog niks binnen. Misschien ben ik toch wat te ongeduldig...

Leventdepevent
06-08-2013, 00:08
geweldig die ouwe beelden deze ga ik eens allemaal op het gemakje bekijken...thanks!!

Italian*Berlusconi*
06-08-2013, 08:36
idd erg gaaf om weer te zien, via de nikko webshop vorige week maandag wat dvd's besteld en telefonisch nog gesproken.. hoop dat ze binnen komen deze week, maar hoorde al van meerdere dat Nikko en de shop al redelijk leeg is etc dus hoop echt op de dvd's.

remco pardoel
06-08-2013, 09:20
Nikko Sports is overgenomen door een van de medewerkers. De 'oude' spullen gaan er uit. Ze gaan verbouwen en aanpassen aan deze tijd....
DVD en Video afdeling is in deze tijd niet meer te doen in Nederland

Italian*Berlusconi*
06-08-2013, 15:06
Nikko Sports is overgenomen door een van de medewerkers. De 'oude' spullen gaan er uit. Ze gaan verbouwen en aanpassen aan deze tijd....
DVD en Video afdeling is in deze tijd niet meer te doen in Nederland

vreemd, toen ik belde gaf een van de jongens daar aan dat de dvd's gewoon bezorgd zouden worden, binnen 2 a 3 dagen.. Nu ruim een week verder en nog niks, dan moeten zij aangeven dat dit meer geleverd kan worden allemaal aan de telefoon ipv aangeven dat dit snel geleverd gaat worden.

Iemand die eventueel kopie's kan maken van de World vale tudo evenementen en die van Cage Fight 2 (met willie peeters) en uploaden als iso oid? ik moet ze hebben, ben de video banden van vroegah (90 gulden per stuk) kwijt :(

BC1983
06-08-2013, 19:40
Kent iemand dat gala nog waar renzo gracie een 8 mans toernooi won? Ben spijkers, Maurice Smit, Bart vale, Justin mcculluy enz vochten daar ook nog in mee, deze zou ik graag weer een keer terug zien wat een brute partijen zaten daartussen zeg.

Italian*Berlusconi*
06-08-2013, 20:15
Kent iemand dat gala nog waar renzo gracie een 8 mans toernooi won? Ben spijkers, Maurice Smit, Bart vale, Justin mcculluy enz vochten daar ook nog in mee, deze zou ik graag weer een keer terug zien wat een brute partijen zaten daartussen zeg.

zie:
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?128894-Old-School-No-Holds-Barred-World-Combat-Championship

raveboy
06-08-2013, 21:18
Ik heb alle Nikko sports banden, en dvd's Italian Stallion!
Moet je een keer langskomen, dan kan je kijken, heb ook al die begin jaren 80 banden van De NKBB en eigen filmopnames van Mejiro van toen ze in Frankrijk vochten in '81 en '82 enzo
Je weet waar ik woon! Haha

Italian*Berlusconi*
07-08-2013, 09:05
Ik heb alle Nikko sports banden, en dvd's Italian Stallion!
Moet je een keer langskomen, dan kan je kijken, heb ook al die begin jaren 80 banden van De NKBB en eigen filmopnames van Mejiro van toen ze in Frankrijk vochten in '81 en '82 enzo
Je weet waar ik woon! Haha

haha ik zal je ff seintje geven van de week als ik in de buurt ben ;) thanks gappie!

BC1983
07-08-2013, 09:20
zie:
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?128894-Old-School-No-Holds-Barred-World-Combat-Championship

thanks!

Kalikula
07-08-2013, 21:46
Holy crap. Wie won er nou, Fabio of Mark?

Kalikula
07-08-2013, 21:47
Video stopt net voor het einde. Mark via decision. Wat een gevecht!

Silat
07-08-2013, 22:51
Mark Kerr brak zijn hand toch tegen Gurgel..
Wat een battle, ik hoor mijn moeder nog mopperen waarom ik het zat te kijken.