PDA

View Full Version : Buakaw tekent bij K-1! Glory vist achter het net...



rollermanskunk
06-08-2013, 22:33
Zeer verrassend: Buakaw tekent bij K-1!

- contract tot 2016
- eerste gevecht in september in Mallorca K-1 World Max Final 16
- Final 8 later dit jaar

Glory heeft het nakijken...

Bron:
http://liverkick.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2604:buakaw-returns-to-k-1&catid=34:demo-content

mario the count
06-08-2013, 23:56
pfff balen, grote gemiste kans voor glory.

blackadder
07-08-2013, 00:07
Balen. En geen erg logische keuze lijkt mij.

Bromios
07-08-2013, 00:08
over een half jaar wil hij wel een keer geld en dan kan glory hem voor de helft krijgen als ze hem het geld ook daadwerkelijk geven.

Anderson
07-08-2013, 00:09
Jammer is het dan toch waar Buakaw is bang voor Petro en Yod.

rollermanskunk
07-08-2013, 00:18
Jammer is het dan toch waar Buakaw is bang voor Petro en Yod.

Yep dat klopt. Buakaw wilde niet tegen Petrosyan, van Roosmalen, Groenhart etc. vechten. Lijkt me logisch dat Glory hier niet mee akkoord ging. Buakaw is overigens heel erg grillig wat betreft contracten (zie zijn voorgeschiedenis) dus of die K-1 relatie een lang leven zal hebben durf ik te betwijfelen.

Het blijft wel jammer.

Diz
07-08-2013, 00:21
Jammer zeg! Buakaw had bij Glory leuke partijen kunnen draaien...

Ben benieuwd wat de toekomst brengt...

T15Boxing
07-08-2013, 01:26
Ik had em ook graag bij Glory gezien maar ja, als Buakaw maar tegen toppers vecht ben ik blij om te kijken.

blackadder
07-08-2013, 01:42
Ik had em ook graag bij Glory gezien maar ja, als Buakaw maar tegen toppers vecht ben ik blij om te kijken.
En tegen welke toppers kan ie bij de K1? Ik weet tegenwoordig niet eens meer wie daar nog bijzit.

rollermanskunk
07-08-2013, 03:15
En tegen welke toppers kan ie bij de K1? Ik weet tegenwoordig niet eens meer wie daar nog bijzit.
Alleen Souwer nog. Zambidis en Kyshenko gaan waarschijnlijk ook naar Glory of blijven cashen bij Legend. Buakaw vecht in feite alleen nog tegen cans zoals die dat graag wil.

hypergiant
07-08-2013, 03:45
Yep dat klopt. Buakaw wilde niet tegen Petrosyan, van Roosmalen, Groenhart etc. vechten. Lijkt me logisch dat Glory hier niet mee akkoord ging. Buakaw is overigens heel erg grillig wat betreft contracten (zie zijn voorgeschiedenis) dus of die K-1 relatie een lang leven zal hebben durf ik te betwijfelen.

Het blijft wel jammer.

Zou het? Zou hij echt bang zijn om tegen Petrosyan te staan en ook tegen Groenhart en van Rosmalen? Iemand die tegen de allerbeste in hun topjaren heeft gevochten waaronder Sauwer, Masato, Drago, Holzken en Kraus. Daarnaast heeft hij al eerder tegen Petrosyan gevochten en was het in mijn ogen een win voor Buakaw.

Ik vind het ook jammer dat hij niet bij Glory heeft getekend want ik wil die rematch tegen Petrosyan wel zien. Hopelijk komt het er nog wel van...

Kemal
07-08-2013, 08:44
jaa jammer dit, had leuke partijen op kunnen leveren..

marcelt
07-08-2013, 10:02
Alleen Souwer nog. Zambidis en Kyshenko gaan waarschijnlijk ook naar Glory of blijven cashen bij Legend. Buakaw vecht in feite alleen nog tegen cans zoals die dat graag wil. Tegen Murthel of Souwer lijkt me mooi en dat zijn geen cans !!! Maar bij Glory was mooier geweest.

Richelieu
07-08-2013, 11:53
Yep dat klopt. Buakaw wilde niet tegen Petrosyan, van Roosmalen, Groenhart etc. vechten. Lijkt me logisch dat Glory hier niet mee akkoord ging. Buakaw is overigens heel erg grillig wat betreft contracten (zie zijn voorgeschiedenis) dus of die K-1 relatie een lang leven zal hebben durf ik te betwijfelen.

Het blijft wel jammer.

Wat een onzin, of je denkt echt dat Buakaw zelf grillig is als het aankomt op het tekenen van contracten. De echte boeven daar waren de heren van het Por Pramuk kamp, die jarenlang (en ik vermoed nog steeds) een zeer grote vinger in de pap hadden bij hun vechters. Buakaw zelf beslist geen ene reet en ik geloof er niets van dat hij mensen zou willen ontwijken.

rollermanskunk
07-08-2013, 13:53
Wat een onzin, of je denkt echt dat Buakaw zelf grillig is als het aankomt op het tekenen van contracten. De echte boeven daar waren de heren van het Por Pramuk kamp, die jarenlang (en ik vermoed nog steeds) een zeer grote vinger in de pap hadden bij hun vechters. Buakaw zelf beslist geen ene reet en ik geloof er niets van dat hij mensen zou willen ontwijken.

Nee het is echt waar. Buakaw is al een tijdje uit de running, dit weekend zal die eindelijk op competitie-niveau weer kunnen vechten. Ik begrijp eigenlijk wel dat die in z'n komende vechten nog niet tegen top-level guys wil vechten. Hij is natuurlijk ook niet de jongste meer. Buakaw heeft gewoon de tijd nodig om weer op top-niveau te komen. Het contract met K-1 is exclusief dus een gevecht tegen Petrosyan of RVR zit er tot 2016 niet meer in.

Voordat de onderhandelingen begonnen had ik al gehoord (vanuit de kamp van Buakaw) dat die komende half jaar sowieso niet tegen Petrosyan en Robin wilde vechten. De onderhandelingen met Glory gingen bovendien erg moeizaam. K-1 is er gewoon op het juiste moment in gesprongen. De meeste mensen denken dat K-1 nog steeds k.t is maar dat is eigenlijk niet meer zo; er zijn een aantal mensen achter de schermen bezig om de organisatie weer goed op poten te zetten want dat was wel nodig. Glory moet gewoon uitkijken dat een aantal vechters die niet meer aan vechten toekomen zullen overstappen naar K-1.