PDA

View Full Version : Bob Sapp drops 12th fight in a row with 35-second stoppage in Brazil



Soulbringer320
12-08-2013, 01:32
Bob Sapp (http://www.sbnation.com/mma/fighter/131760/bob-sapp) added another loss to his record, and it was a quick one -- again.
Sapp's most recent defeat -- his 12th in a row -- happened on Thursday in Fortaleza, Brazil, when he fought long-time MMA veteran Edson "Conterraneo" Franca. Sapp rushed into Franca as soon as the fight started, but "Conterraneo" immediately took him down, got to his back and started the punishment, forcing the 38-year-old Sapp to tap just 35 seconds into the fight with a rear-naked choke.

"Nobody scares me, I can destroy everyone," the Brazilian Franca said after his 18th win in 25 MMA fights. "I’m getting old. I guess it’s time to get me in the UFC."
Sapp explained why he tapped so quickly. The was the fastest loss in his last five.
"I don’t know if it was his punches or the way I felt on the ground, but this side of my head hurts a lot," Sapp told the local media after the fight, pointing to the left side of his face.
The once-respected Sapp hasn't won since March 2010.
In the co-main event, Joao "Andrezinho" Nogueira scored a second-round knockout over one-time UFC veteran Willamy Freire (http://www.sbnation.com/mma/fighter/129169/willamy-freire), improving his record to 16-6.

Kemal
12-08-2013, 08:23
hahaha die Bobby, zn zakken zijn weer wel gevuld waarschijnlijk. ;)

Baske
12-08-2013, 08:24
Als je laatste partij een winstpartij over Sapp is lijkt me dit nu niet bepaald een goeie zet voor je CV als je de UFC in wil gaan :P

Leventdepevent
12-08-2013, 09:46
het begint nou wel erg irritant te worden, het is elke keer hetzelfde met die vent. niet meer uitnodigen dan zijn we dr vanaf

fightlove
12-08-2013, 10:04
Die kerel moet idd gewoon geweerd worden,het enige doel is cashen.Dus lekker opzouten met die gast.

Pahlavan
12-08-2013, 10:06
Kan iemand mijn serieus uitleggen waarom er uberhaupt nog promoters zijn die hem betalen om te 'vechten'?
Inmiddels is er denk ik geen persoon ter wereld die enthousiast wordt als sapp moet vechten, iedereen weet toch al wat er gaat gebeuren.

Willm
12-08-2013, 13:08
Het is slim cashen natuurlijk voor een luttele 30 seconden. Weet iemand hoeveel hij krijgt per partij?

blackadder
12-08-2013, 13:10
Kan iemand mijn serieus uitleggen waarom er uberhaupt nog promoters zijn die hem betalen om te 'vechten'?

T'is een bekende naam die eigenlijk altijd wel kan omdat ie toch nooit is geblesseerd. Dus als je snel ff een bekende naam nodig hebt bel je Bob Sapp. Want het schept wel aandacht voor je evenement.

e-type
12-08-2013, 14:13
Het is slim cashen natuurlijk voor een luttele 30 seconden. Weet iemand hoeveel hij krijgt per partij?

vorig jaar nog $30 -40,000 per gevecht...zal inmiddels misschien de helft zijn. Toch niet verkeerd.
http://www.bloodyelbow.com/2012/5/28/3046809/mma-interview-bob-sapp-shady-promoters

BC1983
12-08-2013, 14:31
Ik begrijp niet dat sapp nog steeds een publiekstrekker is, na dat gevecht in de arena tegen Aerts is het elke keer hetzelfde liedje, schande voor de sport.

blackadder
12-08-2013, 14:35
vorig jaar nog $30 -40,000 per gevecht...zal inmiddels misschien de helft zijn. Toch niet verkeerd.
http://www.bloodyelbow.com/2012/5/28/3046809/mma-interview-bob-sapp-shady-promoters

Plus sponsoren. Zelfs Sapp heeft die.

Atila
12-08-2013, 15:22
Dat klopt wel met de bedragen die ik gehoord heb. Beetje zonde, eigenlijk, voor dat geld kan je een mooi gala neerzetten met toppartijen :)

Pahlavan
12-08-2013, 18:27
T'is een bekende naam die eigenlijk altijd wel kan omdat ie toch nooit is geblesseerd. Dus als je snel ff een bekende naam nodig hebt bel je Bob Sapp. Want het schept wel aandacht voor je evenement.

Ja dat zou een paar jaar geleden wel het geval zijn geweest maar ik vraag me af of hij nog steeds aandacht schept voor een evenement... Inmiddels is er toch geen ene fan meer die enthousiast wordt als sapp moet vechten?! Ik zou me juist genaaid voelen als fan als ik zag dat sapp moest vechten.

blackadder
12-08-2013, 19:03
Ja dat zou een paar jaar geleden wel het geval zijn geweest maar ik vraag me af of hij nog steeds aandacht schept voor een evenement... Inmiddels is er toch geen ene fan meer die enthousiast wordt als sapp moet vechten?! Ik zou me juist genaaid voelen als fan als ik zag dat sapp moest vechten.
Gezien het feit dat ie nog steeds ingehuurd wordt zullen er nog wel genoeg mensen zijn die komen om hem te zien verliezen zodat het voor de promoter uitkomt.

LeeMurray
12-08-2013, 20:43
Moeten we nu weer over hem gaan klagen dat ie z'n zakken vult en een aanfluiting is? De promotors, de fans etc. weten onderhand wel wat je van deze gozer kan verwachten.

kooivechter
12-08-2013, 23:42
Bob Sapp a living legend hoop dat we nog jaren van deze man mogen genieten. Te gek voor woorden dat deze man nog zoveel geld naar binnen harkt. Zou een verbod op moeten komen om deze man nog te laten vechten

Nelisje
13-08-2013, 09:24
En dan staat niet eens alles op zijn record, hij heeft op Vuisten van vuur verloren van Volkan Duzgan. Joost mag weten hoeveel gevechten Bobbie nog meer tussendoor verloren heeft. Een Ernesto Hoost zal zich kapot schamen dat hij verloren heeft van Bob Sapp (ook al deed bobbie toen meer zijn best en werd alle gekkigheid van hem in de ring gewoon toegestaan)..

Lionheart
13-08-2013, 11:32
En dan staat niet eens alles op zijn record, hij heeft op Vuisten van vuur verloren van Volkan Duzgan. Joost mag weten hoeveel gevechten Bobbie nog meer tussendoor verloren heeft. Een Ernesto Hoost zal zich kapot schamen dat hij verloren heeft van Bob Sapp (ook al deed bobbie toen meer zijn best en werd alle gekkigheid van hem in de ring gewoon toegestaan)..

Hoost hoeft zich niet echt te schamen, want in die tijd knokte Sapp nog gewoon als een kerel.
Bekijk de partij tegen Nogueira maar, was een toppartij waarbij Nog zn nek bijna werd gebroken met Sapp zn piledriver move.
Sapp heeft ergens een mentale tik gekregen en is sindsdien bang om geraakt te worden of iets in die trend, haha!

bladetrinity
13-08-2013, 11:37
Hoost hoeft zich niet echt te schamen, want in die tijd knokte Sapp nog gewoon als een kerel.
Bekijk de partij tegen Nogueira maar, was een toppartij waarbij Nog zn nek bijna werd gebroken met Sapp zn piledriver move.
Sapp heeft ergens een mentale tik gekregen en is sindsdien bang om geraakt te worden of iets in die trend, haha!

Dat was in zijn partij tegen crocop, die brak zijn oogkas. Daarna is hij bang geworden om geraakt te worden. Toch altijd een raar gezicht een reus van 160/170 kilo die hem in zijn broek doet.

Guytje
13-08-2013, 14:54
Is dit ergens al een record qua verliespartijen op een rij?
Vind het toch nog steeds raar dat mensen daar een ticket voor kopen.
Sapp valt niks te verwijten, casht gewoon 15-25k en leeft er makkelijk van.
Promoters, die blijven hem vragen zolang er tickets voor die gast worden verkocht.
Maar, stel je voor als vechter, wordt je gebeld, je moet tegen Sapp...Wow, motiveer jezelf maar om 6-8 weken te trainen om buiten je loon NIKS te hebben gepresteerd. Je doet het dan voor het geld, maar waar sta je dan in je carriere als ze je bellen om tegen deze Sapp te gaan staan.

Briant
13-08-2013, 15:16
Bob Sapp staat daar niet voor de mma fan. Hij staat daar om leken binnen te trekken. Hij wordt daar als grote gevaarlijke bruut neergezet (zie ook zijn pre show antics) en moet dan tegen de lokale held. Van te voren is allang geregeld dat Sapp gaat verliezen en dat doet hij dus ook. Leken denken wow, wat een held die zo´n bruut er binnen een minuut af slaat en je vestigt jezelf weer eens als lokale held onder de leken.

MMA kenners kijken natuurlijk allang niet meer uit naar dit figuur. Maar het is wel slim voor de promotor om wat volk binnen te halen op zijn gala. En je hoeft er echt geen weken hard voor te trainen hoor, je weet toch al dat je wint.