PDA

View Full Version : GLORY naar Amsterdam en Parijs ???



Wheelie
13-08-2013, 14:31
Via een betrouwbare bron heb ik vernomen dat GLORY in 2014 weer een evenement in Amsterdam wil organiseren, waarschijnlijk in het tweede kwartaal van 2014.
Ook zouden ze bezig zijn met een GLORY evenement in Parijs.

Hoop dat ze het rond krijgen met de vergunning hier in Nederland. Er is nog niks rond maar goed, leuk om over te discussiėren ;)

Jabdealer
13-08-2013, 14:42
Ik zit dan meteen te denken aan het Ziggo Dome, echt een toplocatie daarvoor. Met topcard krijgen ze die wel vol.

rollermanskunk
13-08-2013, 14:56
Ik zit dan meteen te denken aan het Ziggo Dome, echt een toplocatie daarvoor. Met topcard krijgen ze die wel vol.

Yep, Ziggodome lijkt mij beter hoewel de Amsterdam Arena historisch gezien ook niet een verkeerde keuze zou zijn. Ik ben benieuwd of Glory het voor elkaar gaat krijgen (ik zou het heel knap vinden). Nederland is denk ik wel weer toe aan een grote gala.

Glory Amsterdam Make it happen!

RtoDeep
13-08-2013, 15:10
Ahoy rotterdam lijkt me ook wel een mooie.

oude 2h2h tijden herleven.

ik ben van de partij, waar het dan ook is

Guytje
13-08-2013, 15:13
Arena was toch altijd af vind ik!!

Anderson
13-08-2013, 15:18
Arena is veelste duur om te huren als ze winst willen willen maken.

rollermanskunk
13-08-2013, 15:38
Als het via de Nover gaat geef ik Glory een grote kans dat ze het voor elkaar krijgen. Ziggodome is trouwens een exclusieve muzieklocatie waarbij Live Nation met de aangesloten muziekacts de agenda bepaalt. Dat zal dus moeilijk worden om een gaatje in de Ziggodome agenda te vinden. Ziggodome heeft absoluut de betere facilitieiten en is qua sfeer/akoestiek ook een toplocatie.

Amsterdam Arena zou ik ook niet verkeerd vinden maar ik heb een lichte voorkeur voor de Ziggodome.

Kemal
13-08-2013, 15:53
Misschien wel in de Passenger terminal Hall in Amsterdam.
;)

In iedergeval goed nieuws dit!

rollermanskunk
13-08-2013, 16:28
Misschien wel de Passenger Terminal Hall in Amsterdam.
;)



Dat denk ik niet, Passenger Terminal Hall lijkt me wat te klein. Minimaal 10.000/15.000 zitplaatsen moet de Europese locatie herbergen. Ziggodome zou dat perfect kunnen invullen. Die kaarten raken denk ik heel snel uitverkocht als het allemaal doorgaat.
Hopelijk zonder vip-tafels en "lokale scooterverenigingen".

blackadder
13-08-2013, 17:04
Euroborg in Groningen. Veeeet!!!!

e-type
13-08-2013, 17:48
Arena is veelste duur om te huren als ze winst willen willen maken.

Dat zal er vanaf hangen denk ik. Het stadion wordt niet zo heel veel meer afgehuurd voor grote concerten (tot eind van dit jaar nog maar 1 concert), behalve de Toppers en Sensation. Niet zoveel meer als voor 2008 in ieder geval. Artiesten vinden de akoestiek slecht, logistiek gezien is het een drama, en ze vullen liever 2 of 3x de Ziggo Dome of Ahoy, of gaan naar het Goffertpark (zelfs Springsteen, de ultieme stadionrocker).
Het lijkt me dat er met zo'n groot event en Europees geschoeide fight card er misschien wel wat te halen is voor GLORY in de Arena.
'k Kijk er wel naar uit!

blackadder
13-08-2013, 17:51
Helemaal omdat de prijzen van Glory waarschijnlijk wel heel wat boven die van It's Showtime zullen zitten.

rollermanskunk
13-08-2013, 18:32
Zoals gezegd: Ziggodome wordt lastig omdat Live Nation daar de agenda bepaald met al die muziek-evenementen. Er is wel eens een sport evenement geweest in de Ziggodome namelijk een ijshockey wedstrijd http://www.ziggodome.nl/?event=157 dus het is wel degelijk mogelijk.

Klassikl
13-08-2013, 18:39
Dit zou heel vet zijn! Ook te belachelijk dat al onze toppers zo zelden in Nederland (kunnen) vechten. Hopelijk direct live op rtl 7. Zou de vechtsport in NL een mega boost weer kunnen geven na alle ellende.

breahule
13-08-2013, 20:01
FEC in Leeuwarden? Daar was de laatste It's Showtime ook (vanwege vergunningen toch?)

LeeMurray
13-08-2013, 20:09
Dit zou echt vet zijn!

Leventdepevent
13-08-2013, 22:52
Euroborg in Groningen. Veeeet!!!!
doe dan maar t philips stadion in eindhoven...Glory (groots) met een zachte G ;)

Wheelie
24-08-2013, 21:55
GLORY Amsterdam in mei 2014 ? ;)

Hoop dat het lukt

rollermanskunk
07-12-2013, 14:32
Het sterke gerucht gaat nu dat de gemeente Amsterdam niet afwijzend staat mbt de vergunningaanvraag voor Glory Amsterdam 2014 en zelfs graag wil meewerken om het evenement plaats te laten vinden. In de eerste of tweede week van september 2014 zou Glory Amsterdam moeten plaatsvinden, Ziggodome zou de beoogde locatie zijn.

Fingers crossed

de Stiep
07-12-2013, 17:37
Keeping my fingers crossed. Kan me niets schelen of het Ziggodome, Arena, Ahoy of het Goffertpark (lekker centraal in ons landje) gaat worden. ALS het door gaat zal het echt wel stamp en stamp vol zijn !

Rverm
07-12-2013, 17:49
Ik heb zo'n vermoeden dat ook Peter Aerts dan nog wel 1x zijn handschoentjes uit het dunne laagje stof wilt trekken... ;) Zou enorm vet zijn er weer een groot event in Nederland is! Paar MMA-partijtjes erbij weer zou ook top zijn! Nederland raakt steeds bekend met het MMA, al wordt er natuurlijk nog een hoop geknuffeld op de grond en zijn het homo's... ;)

Flabbert
08-12-2013, 16:07
Glory in het Heracles Almelo stadion.... gewoon zodat ik niet zo'n pokke eind hoef te rijden.
:pimp:

VincentD
09-12-2013, 14:26
Wikipedia zegt:



Glory: Amsterdam (http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Glory:_Amsterdam&action=edit&redlink=1) - 70kg World Championship Tournament
August 16, 2014
AMSTERDAM ArenA (http://en.wikipedia.org/wiki/Amsterdam_Arena)
Amsterdam, Netherlands (http://en.wikipedia.org/wiki/Amsterdam,_Netherlands)



Wat voor superfights willen we zien bij de eindelijke terugkeer naar Nederland?!

mario the count
09-12-2013, 14:39
Wikipedia zegt:



Glory: Amsterdam (http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Glory:_Amsterdam&action=edit&redlink=1) - 70kg World Championship Tournament
August 16, 2014
AMSTERDAM ArenA (http://en.wikipedia.org/wiki/Amsterdam_Arena)
Amsterdam, Netherlands (http://en.wikipedia.org/wiki/Amsterdam,_Netherlands)



Wat voor superfights willen we zien bij de eindelijke terugkeer naar Nederland?!

Tyrone Spong vs Gokhan Saki
Nathan Corbett vs Danyo Ilunga
Aerts vs Bonjasky ( afscheidspartij van beide)

Wiseguy
09-12-2013, 15:40
Spong tegen Hari zou een mooie main event zijn.

e-type
09-12-2013, 16:12
Spong tegen Hari zou een mooie main event zijn.

Two thumbs up.
Altijd goed om Hari een paar flinke klappen te zien krijgen.

sportfan
09-12-2013, 16:31
Glory: Amsterdam - 70kg World Championship Tournament August 16, 2014 AMSTERDAM ArenA Amsterdam, Netherlands

Dat zou dus een 8-mans toernooi kunnen worden aangezien wij niet te maken hebben met de reglementen van de VS? Of juist niet en de lijn doortrekken die door de regelgeving van de VS is gestart (TV publiek?)?

rollermanskunk
09-12-2013, 16:51
??

Guytje
09-12-2013, 17:04
als het aan mij ligt:
Rico Verhoeven vs Errol Zimmerman
Nathan Corbett vs Micheal Duut
Tyrone Spong vs Gokhan Saki
Nicky Holzken vs Valtellini
Saenchai vs Mosab Amrani
Albert Kraus vs Hollenbeck
Sahak Parparyan vs Joe Shilling
Daniel Ghita vs Ben Edwards
Andy Ristie vs Robin Van Roosmalen

Kan ik mee leven!!

VincentD
10-12-2013, 13:11
Zou mooi zijn dat toppers dan wel iconen als Schilt, Aerts en Bonjasky een waardig afscheid in hun Nederland krijgen. Mooi voor de mannen zelf, de fans aan deze kant van de wereld, en een mooi gebaar voor het imago van de sport in Nederland (publiciteit opzoeken?).

Kan men zich nog herinneren hoe afscheid werd genomen van keeper Edwin van der Sar? Ik vergelijk de pensionering van onze held(en) met de pensionering van de keeper (die voor de gemiddelde Nederlander meer betekende dan voor mij), alleen dan dus x3!

@Guytje: aardige lijst!

Offtopic: zou mooi zijn dat Buakaw de Glory invasie komt ondersteunen, uiteraard moet ie dan ook aantreden op het Glory event in Amsterdam.

Guytje
10-12-2013, 13:35
Zou mooi zijn dat toppers dan wel iconen als Schilt, Aerts en Bonjasky een waardig afscheid in hun Nederland krijgen. Mooi voor de mannen zelf, de fans aan deze kant van de wereld, en een mooi gebaar voor het imago van de sport in Nederland (publiciteit opzoeken?).

Kan men zich nog herinneren hoe afscheid werd genomen van keeper Edwin van der Sar? Ik vergelijk de pensionering van onze held(en) met de pensionering van de keeper (die voor de gemiddelde Nederlander meer betekende dan voor mij), alleen dan dus x3!

Nu nog eens een afscheidspartij erbij zetten van deze drie toppers zou volgens mij beetje lullig overkomen. Dan hadden ze beter een soort AFSCHEIDSTOERNEE kunnen organiseren. Aerts intussen afscheid genomen in Brussel (vs Spong) nu tegen Rico in Japan...Weet niet of dat een plus zou zijn om nu nog maar eens afscheid te gaan nemen. De man eren in de Arena kan ook op andere manieren dan een partij. Idem voor Schilt en Bonjasky.

my2cents
10-12-2013, 14:33
Spong tegen Hari zou een mooie main event zijn.

Lol, denk dat Hari momenteel bijna geen kans maakt om dat te winnen. Zie overigens niemand winnen van Spong (behalve miss Schilt)

king
10-12-2013, 15:10
Top! Alleen waarom midden in de zomervakantie?

rollermanskunk
10-12-2013, 15:49
Top! Alleen waarom midden in de zomervakantie?
Die Wikipedia-pagina vertrouw ik niet zo.
De bedoeling is volgens mij september 2014, de zomervakantie is dan net voorbij.

Jabdealer
03-08-2014, 19:27
Is er al nieuws over Glory Amsterdam?

Ik zie Murthel Groenhart iets roepen op Twitter en ik zie een vergunningsaanvraag voor 29 november op de website van Amsterdam voor de RAI.

Iemand die meer weet?

mrtweakbox
03-08-2014, 21:14
Ik vind de Glory gala's al een tijd echt heel vet dus ik ben er bij!

S.B.
03-08-2014, 21:32
Oke doei