PDA

View Full Version : Profbokser Cruz vraagt vriend ten huwelijk



tidelot
19-08-2013, 19:31
http://images0.tcdn.nl/telesport/article21822068.ece/BINARY/q/Orlando+Cruz+ap.jpgOrlando Cruz








ma 19 aug 2013, 18:04
Profbokser Cruz vraagt vriend ten huwelijk

BERLIJN - De Puerto Ricaanse profbokser Orlando Cruz heeft trouwplannen. Zijn vriend Jose Manuel is de gelukkige. Ze zijn al verscheidene jaren een stel. "Ja dat klopt. Nu willen we een echtpaar worden”, zei Cruz in een interview met de krantDie Welt.



"Het is de volgende belangrijke stap in mijn veelbewogen leven. Ik heb er lang over nagedacht of ik die wel moest zetten. Nu het zover is ben ik blij en gelukkig”. Een huwelijksdatum heeft hij nog niet.
Binnenkort hoopt Cruz de eerste openlijk homoseksuele wereldkampioen te worden. Op 12 oktober, een jaar nadat hij uit de kast kwam, staat hij in Las Vegas in de ring tegenover de Mexicaan Orlando Salido. Inzet is de vacante wereldtitel in het vedergewicht van de boksbond WBO. De 32-jarige Cruz heeft tot dusver 23 gevechten geleverd, waarvan hij er 20 won.

http://www.telegraaf.nl/telesport/21822044/__Bokser_vraagt_vriend_ten_huwelijk__.html

Asura
19-08-2013, 19:39
Fijn dat hij zijn harige prinsesje heeft gevonden

Kemal
19-08-2013, 19:59
tja, als hij zich prettig erbij voelt. Ik heb alleen al respect voor zo iemand dat hij hier openlijk voor uitkomt.

tidelot
19-08-2013, 20:08
tja, als hij zich prettig erbij voelt. Ik heb alleen al respect voor zo iemand dat hij hier openlijk voor uitkomt.

stja iedereen moet het lekker zelf weten maar om er respect voor te hebben:crying:

Kemal
19-08-2013, 20:11
stja iedereen moet het lekker zelf weten maar om er respect voor te hebben:crying:

ik doel dan op het feit dat het een profbokser is en in die cultuur het moeilijk is te zeggen.. ;) :)

Diz
19-08-2013, 20:12
Niks mis mee! Dat mensen hier zo moeilijk over doen...

my2cents
19-08-2013, 20:35
tja, als hij zich prettig erbij voelt. Ik heb alleen al respect voor zo iemand dat hij hier openlijk voor uitkomt.

Eens! Heerst nog meer een machocultuur binnen het boksen dan het voetbal denk ik zo. Ben benieuwd wat Gijp er van vindt ;-)

Mauro
19-08-2013, 20:54
stja iedereen moet het lekker zelf weten maar om er respect voor te hebben:crying:
Anders trek je even je hoofd uit je middeleeuwse reet.
Welkom in de 21e eeuw.

Minotauro
19-08-2013, 20:59
Echt he. Lijkt hier wel 1980. Niets ergs toch? Ik wil het beste boksen zien, als hij zichzelf en open is en op zijn top bokst zo vind ik alles prima. Geen probleem mee. Denk dat Floyd Mayweather hier een voorbeeld aan kan nemen

tidelot
19-08-2013, 21:19
Anders trek je even je hoofd uit je middeleeuwse reet.
Welkom in de 21e eeuw.

ik heb er niks op tegen , maar is niet echt mijn ding . mag dat???

Leventdepevent
19-08-2013, 22:34
Eens! Heerst nog meer een machocultuur binnen het boksen dan het voetbal denk ik zo. Ben benieuwd wat Gijp er van vindt ;-)
hij zal wel zeggen dat het niet vaak voorkomt omdat het geen sport is voor ze ;)

Asura
20-08-2013, 00:07
Anders trek je even je hoofd uit je middeleeuwse reet.
Welkom in de 21e eeuw.

Heeft iemand een witte ridder besteld? ^^
Ik denk dat de dames in nood op waren

Waarom moet iedereen het heldhaftig vinden dat iemand zegt dat hij gay is?
Er zullen wat mensen zijn die het niet leuk vinden om te horen, wat andere zullen het oncomfortabel vinden,en daarbij houden de consequenties ook op. Het zal wel heel middeleeuws zijn dat ik het nogal dom over vind komen dat elke homo die toegeeft dat hij liever fladdert dan rent, en liever slist dan praat word behandeld als een held. Het toont wel aan waarom we in een maatschappij leven waar een eigen mening vormen zo zeldzaam is, als zoiets al als "dapper" word beschouwt.

RedDawn
20-08-2013, 08:36
Anders trek je even je hoofd uit je middeleeuwse reet.
Welkom in de 21e eeuw.

Hahha!

bami112
20-08-2013, 09:26
Echt he. Lijkt hier wel 1980. Niets ergs toch? Ik wil het beste boksen zien, als hij zichzelf en open is en op zijn top bokst zo vind ik alles prima. Geen probleem mee. Denk dat Floyd Mayweather hier een voorbeeld aan kan nemen




is floyd ook homo sexueel?

Mauro
20-08-2013, 10:02
ik heb er niks op tegen , maar is niet echt mijn ding . mag dat???
Dat mag, en het is ook niet mijn ding, maar jij praatte hiervoor over "respect" :
"....maar om er respect voor te hebben:crying: "

Iedereen die tegen de stroom ingaat en zich hiermee kwetsbaar opstelt verdiend respect naar mijn idee.
Dat we het hier nu nog over hebben zeg...tjesis.

Mauro
20-08-2013, 10:04
is floyd ook homo sexueel?
Meen je niet !!! GATVERDAMME !!!

PinPoint
20-08-2013, 11:19
Anders trek je even je hoofd uit je middeleeuwse reet.
Welkom in de 21e eeuw.


hahahahaha



ik heb er niks op tegen , maar is niet echt mijn ding . mag dat???

Als je er niks op tegen hebt respecteer je dus iemand ongeacht z'n geaardheid (dat zeg je dus net zelf). En dat het niet jou ding is respecteren wij weer. Snapje?

LeeMurray
20-08-2013, 12:59
Leuk voor 'm maar wat is de nieuwswaarde hiervan? Nu moeten we zeker allemaal zeggen dat we respect hebben voor hem omdat hij een homo is. lol @ Die politiek correcte BS.....

Dat mag, en het is ook niet mijn ding, maar jij praatte hiervoor over "respect" :
"....maar om er respect voor te hebben:crying: "

Iedereen die tegen de stroom ingaat en zich hiermee kwetsbaar opstelt verdiend respect naar mijn idee.
Dat we het hier nu nog over hebben zeg...tjesis.
Pedo's gaan ook "tegen de stroom in", maar verdienen zij respect? Niet iedereen hoeft hetzelfde te denken.

Mauro
20-08-2013, 13:12
Leuk voor 'm maar wat is de nieuwswaarde hiervan? Nu moeten we zeker allemaal zeggen dat we respect hebben voor hem omdat hij een homo is. lol @ Die politiek correcte BS.....

Pedo's gaan ook "tegen de stroom in", maar verdienen zij respect? Niet iedereen hoeft hetzelfde te denken.
Ja en Hitler ging ook tegen de stroom in, heb ik ook keiveel respect voor.....#zucht
Moet ik alles uitleggen? Misschien bestaat er een leuk lagere school forum voor jullie.

Brainthief
20-08-2013, 13:14
Leuk voor 'm maar wat is de nieuwswaarde hiervan? Nu moeten we zeker allemaal zeggen dat we respect hebben voor hem omdat hij een homo is. lol @ Die politiek correcte BS.....

Pedo's gaan ook "tegen de stroom in", maar verdienen zij respect? Niet iedereen hoeft hetzelfde te denken.

WTF... doe ff normaal gast... totaal niet vergelijkbaar...
Volwassenen zijn gelijkwaardig aan elkaar.. kinderen en volwassenen niet...

Een pedo verdient trouwens wel respect indien hij er niets mee doet of medicijnen neemt om zijn libido weg te nemen...
Zodra een pedo zich vergrijpt, weg ermee.

Homo's moeten maar lekker hun gang gang. Je mag het smerig vinden (vind ik ook) maar laat ze er toch gewoon vooruit komen, big fucking deal zeg.

LeeMurray
20-08-2013, 13:24
@Mauro, neem een chillpill ouwe. Je bent erg emotioneel, terwijl niemand iets hatelijks heeft gezegd. Probeer je te ontspannen.

WTF... doe ff normaal gast... totaal niet vergelijkbaar...
Volwassenen zijn gelijkwaardig aan elkaar.. kinderen en volwassenen niet...

Een pedo verdient trouwens wel respect indien hij er niets mee doet of medicijnen neemt om zijn libido weg te nemen...
Zodra een pedo zich vergrijpt, weg ermee.

Homo's moeten maar lekker hun gang gang. Je mag het smerig vinden (vind ik ook) maar laat ze er toch gewoon vooruit komen, big fucking deal zeg.
Deze gozer postte iets zonder goed na te denken en ik confronteerde hem daarmee. Ik stel homo's ook niet gelijk aan pedo's voor de goede orde. Laat het ook duidelijk zijn dat ik niets tegen homo's en hun lifestyle heb. Ik vind die mensen ook niet smerig BTW. 't Is meer dat ik hun voorkeur niet begrijp, maar dat zal vice versa ook zo zijn.

Leventdepevent
20-08-2013, 13:26
jongens leven en laten leven, het gaat mij om de persoon in de ring....wat ie met wie doet buiten de ring intereseert me geen flikker ;)

ijsbier
20-08-2013, 13:54
Heeft iemand een witte ridder besteld? ^^
Ik denk dat de dames in nood op waren

Waarom moet iedereen het heldhaftig vinden dat iemand zegt dat hij gay is?
Er zullen wat mensen zijn die het niet leuk vinden om te horen, wat andere zullen het oncomfortabel vinden,en daarbij houden de consequenties ook op. Het zal wel heel middeleeuws zijn dat ik het nogal dom over vind komen dat elke homo die toegeeft dat hij liever fladdert dan rent, en liever slist dan praat word behandeld als een held. Het toont wel aan waarom we in een maatschappij leven waar een eigen mening vormen zo zeldzaam is, als zoiets al als "dapper" word beschouwt.

Ik kan het sentiment wel begrijpen, wordt ook een beetje moe van dat emo-gelul, maar de situatie in Puerto Rico is toch echt wel anders dan in Nederland hoor, zeker als bokser, dus ik heb echt wel een beetje respect voor die gast hoor.

Mauro
20-08-2013, 13:55
@Mauro, neem een chillpill ouwe. Je bent erg emotioneel, terwijl niemand iets hatelijks heeft gezegd. Probeer je te ontspannen.

Deze gozer postte iets zonder goed na te denken en ik confronteerde hem daarmee.
Je hebt gelijk man, ik werd te emotioneel, zal mn roid rage wel weer zijn, sorry.

Facade
20-08-2013, 14:04
jongens leven en laten leven, het gaat mij om de persoon in de ring....wat ie met wie doet buiten de ring intereseert me geen flikker ;)

Inderdaad en daarom heeft dit nieuwswaarde, want groepen mensen bij elkaar zijn nou eenmaal niet zo tolerant en die laten abosluut niet leven. Of het nou om homo's, andere rassen, of wat dan ook gaat; alles dat afwijkt van de norm hoeft niet op al te beste reacties te rekenen.

Daarom vind ik het wel degelijk dapper dat deze man er openlijk voor uit durft te komen. Zijn carrière kan behoorlijke klappen krijgen, de reacties in evenementen waarin hij deelneemt kunnen behoorlijk uit de hand lopen, et cetera. Ik denk persoonlijk dat er in het boksen minder grote stappen zetten te zijn dan bijvoorbeeld in het het voetbal, maar toch komt deze man op onbekend terrein. Vandaag de dag hoor je nog steeds de oerwoudgeluiden in de voetbalstadions en worden in Italië met enige regelmaat de bananen weer op het veld gegooid. Je kunt erop rekenen dat mensen creatief zijn op het moment dat er een homo uit de kast komt.

Dit alles wil niet zeggen dat je niet je eigen mening mag hebben erover, zo lang als die mening wel de randvoorwaarde heeft dat iedereen zich normaal gedraagt en dat iedereen geaccepteerd wordt.

Leventdepevent
20-08-2013, 14:33
Inderdaad en daarom heeft dit nieuwswaarde, want groepen mensen bij elkaar zijn nou eenmaal niet zo tolerant en die laten abosluut niet leven. Of het nou om homo's, andere rassen, of wat dan ook gaat; alles dat afwijkt van de norm hoeft niet op al te beste reacties te rekenen.

Daarom vind ik het wel degelijk dapper dat deze man er openlijk voor uit durft te komen. Zijn carrière kan behoorlijke klappen krijgen, de reacties in evenementen waarin hij deelneemt kunnen behoorlijk uit de hand lopen, et cetera. Ik denk persoonlijk dat er in het boksen minder grote stappen zetten te zijn dan bijvoorbeeld in het het voetbal, maar toch komt deze man op onbekend terrein. Vandaag de dag hoor je nog steeds de oerwoudgeluiden in de voetbalstadions en worden in Italië met enige regelmaat de bananen weer op het veld gegooid. Je kunt erop rekenen dat mensen creatief zijn op het moment dat er een homo uit de kast komt.

Dit alles wil niet zeggen dat je niet je eigen mening mag hebben erover, zo lang als die mening wel de randvoorwaarde heeft dat iedereen zich normaal gedraagt en dat iedereen geaccepteerd wordt.

prima verwoord, you must spread......

Brainthief
20-08-2013, 14:35
@Mauro, neem een chillpill ouwe. Je bent erg emotioneel, terwijl niemand iets hatelijks heeft gezegd. Probeer je te ontspannen.

Deze gozer postte iets zonder goed na te denken en ik confronteerde hem daarmee. Ik stel homo's ook niet gelijk aan pedo's voor de goede orde. Laat het ook duidelijk zijn dat ik niets tegen homo's en hun lifestyle heb. Ik vind die mensen ook niet smerig BTW. 't Is meer dat ik hun voorkeur niet begrijp, maar dat zal vice versa ook zo zijn.

OK,mooi. ik las het in een andere context...btw ik vind homo's ook niet vies...alleen hun sexuele handelingen wel.

tidelot
20-08-2013, 14:54
Dat mag, en het is ook niet mijn ding, maar jij praatte hiervoor over "respect" :
"....maar om er respect voor te hebben:crying: "

Iedereen die tegen de stroom ingaat en zich hiermee kwetsbaar opstelt verdiend respect naar mijn idee.
Dat we het hier nu nog over hebben zeg...tjesis.

mag ik zelf weten waar ik respect voor heb. dus omdat jij ergens respect voor heeft moet iedereen dat hebben

blade
20-08-2013, 15:47
OK,mooi. ik las het in een andere context...btw ik vind homo's ook niet vies...alleen hun sexuele handelingen wel.


er zijn ook genoeg hetero's die rare dingen doen:lol:

e-type
20-08-2013, 16:24
er zijn ook genoeg hetero's die rare dingen doen:lol:

Nice avatar ;)

Brainthief
20-08-2013, 16:37
er zijn ook genoeg hetero's die rare dingen doen:lol:

Idd, ook daar wil ik niets weten haha...

Mauro
20-08-2013, 18:17
mag ik zelf weten waar ik respect voor heb. dus omdat jij ergens respect voor heeft moet iedereen dat hebben
Ja.
Echt te dom om te schijten jij he!?

Kemal
20-08-2013, 19:32
Ok dames, keep it cool you keep the best :)

Klassikl
20-08-2013, 19:44
Lef om er voor uit te komen.

hankmoody
20-08-2013, 23:23
Respect, ik vraag me af wanneer Rashad uit de kast komt

Ulis-E
21-08-2013, 07:45
Leuk voor 'm maar wat is de nieuwswaarde hiervan? Nu moeten we zeker allemaal zeggen dat we respect hebben voor hem omdat hij een homo is. lol @ Die politiek correcte BS.....

Pedo's gaan ook "tegen de stroom in", maar verdienen zij respect? Niet iedereen hoeft hetzelfde te denken.

kerel, kindermisbruik vergelijken met homo's? really? (ja, ik ben een vader)

LeeMurray
21-08-2013, 12:15
kerel, kindermisbruik vergelijken met homo's? really? (ja, ik ben een vader)
Lees m'n daaropvolgende posts ff ;). Zie je in welk perspectief je die post moet plaatsen.Ik confronteerde @Mauro met de lacune in zijn post.
Voor de goede orde, ik heb niets tegen homo's en vergelijk homo's ook absoluut niet met pedofielen.