PDA

View Full Version : Boek van Mjokkie over Badr Hari woensdag in de winkel!



Pages : [1] 2

RedDawn
19-08-2013, 20:34
Dat wordt smullen!

tidelot
19-08-2013, 20:43
schijnt dat er vooral negatieve dingen over badr in staan.
aldus john van de heuvel

e-type
19-08-2013, 20:50
Negatief? Of representatief?

Kemal
19-08-2013, 21:01
Als het net als het boek van Ernesto is, dan raad ik het iedereen aan, Jens kan het als geen ander beschrijven.

blackadder
19-08-2013, 21:02
schijnt dat er vooral negatieve dingen over badr in staan.
aldus john van de heuvel
Tja. Iemand echt verrast? ;)

tidelot
19-08-2013, 21:06
Tja. Iemand echt verrast? ;)

nee zeker niet,
maar hier gaat een boekje open over wat hij allemaal verkeerd deed.
ipv hoe zijn leven /cariere als kickbokser is gelopen. ik denk niet dat badr zelf er blij mee zal zijn

blackadder
19-08-2013, 21:11
nee zeker niet,
maar hier gaat een boekje open over wat hij allemaal verkeerd deed.
ipv hoe zijn leven /cariere als kickbokser is gelopen. ik denk niet dat badr zelf er blij mee zal zijn
Dan had ie er maar aan moeten meewerken. Wat ie niet wou doen.

simtekf1
19-08-2013, 21:22
Niet echt te vergelijken dus met de boeken over Bonjasky en Hoost?

Willm
19-08-2013, 22:06
Niet echt te vergelijken dus met de boeken over Bonjasky en Hoost?
Lijkt me niet aangezien Hari dus niet heeft meegewerkt, wat op zich wel jammer is omdat die boeken gewoon goed waren. Na de eerste geluiden te horen over dit boek, schat ik de inhoud op het niveau van rtl boulevard. Even snel cashen op de hype.

Richelieu
19-08-2013, 22:32
Toch heel erg benieuwd, aangezien Jens Olde Kalter een uitstekend schrijver is!

Leventdepevent
19-08-2013, 23:29
schijnt dat er vooral negatieve dingen over badr in staan.
aldus john van de heuvel
tsja veel positiefs valt er nou ook weer niet te (be)schrijven de laatste tijd

rollermanskunk
20-08-2013, 00:23
Volgens SBS6 staat er in het boek dat Badr in het verleden Wesley Sneijder heeft afgeperst. Dat gerucht ging trouwens al langer maar of het waar is?

appelsap
20-08-2013, 00:34
Lijkt me niet aangezien Hari dus niet heeft meegewerkt, wat op zich wel jammer is omdat die boeken gewoon goed waren. Na de eerste geluiden te horen over dit boek, schat ik de inhoud op het niveau van rtl boulevard. Even snel cashen op de hype.

Snel cashen met een boek kan in NL alleen als je René VS Gijp heet volgens mij.
De schrijfstijl van Mjokkie kan je ook niet vergelijken met RTL Boulevard, maar hij heeft wel betere bronnen dan Albert, als het om vechtsporten en het circuit in Amsterdam gaat.
Ik ben benieuwd.

cornelus
20-08-2013, 11:01
Even snel cashen??? .. (zeker nog nooit een boek geschreven en geprobeerd om te verkopen, lol)
Is dan volgens mijn nog eerder van toepassing op die Benali dude, die inspeelt op de hype
dus volgens mij hebben we hier toch echt te maken met pure persoonlijke passie
Ben benieuwd!
Maar eigenlijk moet ik eerst dat boek van/over Hoost nog lezen :)

e-type
20-08-2013, 11:06
Volgens SBS6 staat er in het boek dat Badr in het verleden Wesley Sneijder heeft afgeperst. Dat gerucht ging trouwens al langer maar of het waar is?


Dat was niet afpersen, dat was een 'alimentatie bonus' :lol:

Wat ik wel spijtig vind is dat een cosmetisch arts uit naam van z'n beroep iets gaat zeggen over de psychische gezondheid van Badr. Dat maakt het wel een beetje speculatief.

MB667
20-08-2013, 11:11
http://www.youtube.com/watch?v=tGBFUgvIJt4

blackadder
20-08-2013, 11:28
Wat ik wel spijtig vind is dat een cosmetisch arts uit naam van z'n beroep iets gaat zeggen over de psychische gezondheid van Badr. Dat maakt het wel een beetje speculatief.
Maar het maakt het wel aannemelijker dan wanneer een Hari fanboy op MF roept dat het allemaal leugens zijn en Badr eigenlijk een hele lieve jongen is.
Is weleens voorgekomen.

e-type
20-08-2013, 11:43
Maar het maakt het wel aannemelijker dan wanneer een Hari fanboy op MF roept dat het allemaal leugens zijn en Badr eigenlijk een hele lieve jongen is.
Is weleens voorgekomen.

niet echt, aangezien hij helemaal niet bevoegd is om dit te zeggen. Net als een fanboy blijft dit gelul in de ruimte. Daarentegen is deze arts niet helemaal onbevooroordeeld aangezien hij bedreigd is volgens eigen zeggen.

Mauro
20-08-2013, 11:45
Wat ik wel spijtig vind is dat een cosmetisch arts uit naam van z'n beroep iets gaat zeggen over de psychische gezondheid van Badr.
Idd zeg, whatever happened to "beroepsgeheim" .

blackadder
20-08-2013, 11:49
Idd zeg, whatever happened to "beroepsgeheim" .
Was Badr zijn patient dan?

sterrenkijker
20-08-2013, 11:51
en bestellen maar...

http://www.bruna.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Bruna-B2C-Site/nl_NL/-/EUR/ViewFas-Detail?fh_Params=fh_secondid%3D9789044622768

Facade
20-08-2013, 11:56
In alle eerlijkheid moet ik zeggen dat ik een beetje moe wordt van al die mensen die blijkbaar wat te zeggen hebben over een incident met Hari, maar in het verleden 'te bang' waren om naar voren te komen. Als er wat aandacht en medelijdende blikken zijn te halen, zijn we plotseling niet meer te bang om naar voren te komen. Het lijkt wel alsof zo veel mogelijk mensen ook nog even een duit in het zakje willen doen.

Wat betreft het Wesley Sneijder verhaal. Dat afpersen zal wel een beetje meevallen. Ik ga tenminste geen balletje trappen op het strand met mensen die mij in het verleden hebben afgeperst...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=m0gFR7VgTPw

ArjanV
20-08-2013, 12:13
Dat hebben de vrienden van Wesley destijds opgelost,dat zijn ook geen koorknaapjes...Badr kreeg iets met een ex van Wesley,Wesley moest haar 6 miljoen alimentatie betalen dat vond Badr blijkbaar niet genoeg...

Tykill
20-08-2013, 12:18
Wat betreft het Wesley Sneijder verhaal. Dat afpersen zal wel een beetje meevallen. Ik ga tenminste geen balletje trappen op het strand met mensen die mij in het verleden hebben afgeperst...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=m0gFR7VgTPw


Jij zou ook niet het hoofd van je vriendin op je zij tatoeëren of wel?

de Stiep
20-08-2013, 12:40
Toch heel erg benieuwd, aangezien Jens Olde Kalter een uitstekend schrijver is!

Helemaal mee eens Harmen. Zodra ik dit weekeinde terug ben in Nederland ga ik als een speer het boek kopen.

Richelieu
20-08-2013, 12:41
en bestellen maar...

http://www.bruna.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Bruna-B2C-Site/nl_NL/-/EUR/ViewFas-Detail?fh_Params=fh_secondid%3D9789044622768

Zeker bestellen!

Wiseguy
20-08-2013, 12:51
Ik vraag me af hoe het boek er uit zou hebben gezien als Badr wel had meegewerkt.

Richelieu
20-08-2013, 13:11
Ik vraag me af hoe het boek er uit zou hebben gezien als Badr wel had meegewerkt.

Zullen we nooit te weten komen. Gegeven is wel dat Jens in het verleden, ook met medewerking schreef over pijnlijke zaken. Voorbeeld is bijvoorbeeld het scharreltje van Hoost in Japan.

Facade
20-08-2013, 13:28
Jij zou ook niet het hoofd van je vriendin op je zij tatoeëren of wel?

hahahaha touché :D

Mattie73
20-08-2013, 14:12
Volgens SBS6 staat er in het boek dat Badr in het verleden Wesley Sneijder heeft afgeperst. Dat gerucht ging trouwens al langer maar of het waar is?

Wesley heeft zeer beruchte Marokkaanse vrienden in Utrecht. Die schijnen Badr toen tot de orde hebben geroepen. Gezien het spelletje voetbal wat Badr en Wesley onlangs speelde op Ibiza is het probleem in ieder geval opgelost.

LeeMurray
20-08-2013, 14:26
Ik ga zo ff langs twee boekhandels om te kijken of ik hem vandaag al kan halen. Anders bestel ik 'm via het 'net.

tidelot
20-08-2013, 14:57
'Badr Hari veel vaker in de fout'door John van den HeuvelAMSTERDAM - Badr Hari heeft zich aan veel meer mishandelingen en bedreigingen schuldig gemaakt dan waarvoor hij in oktober voor de rechter moet verschijnen. Dat schrijft onderzoeksjournalist Jens Olde Kalter in zijn morgen te verschijnen boek ’Badr, de harde werkelijkheid achter Badr Hari’. Volgens Olde Kalter sloeg Hari buiten de ring zonder aanleiding vrouwen, een portier en horecabezoekers, die vaak geen aangifte durfden te doen.







http://images0.tcdn.nl/incoming/article21237859.ece/BINARY/d/Badr+hari+liggend22.JPG
Foto: ANP



Ook bedreigde Hari volgens het boek een cosmetische arts uit Amsterdam-Zuid. De doodsbange medicus meldde het incident bij de politie maar durft ook geen aangifte doen. „Als arts durf ik te stellen dat Badr Hari aan zo ongeveer alle kenmerken van een psychopaat voldoet”, aldus de dokter in het boek, dat ook melding maakt van een grote dopingvondst in het huis van Badr Hari.

Richelieu
20-08-2013, 16:52
Wesley heeft zeer beruchte Marokkaanse vrienden in Utrecht.

http://www.hjo3.net/orly/gal1/orly_owl.jpg

LeeMurray
20-08-2013, 17:22
Sommige boekhandels verkopen 'm al. 'k Heb hem net gehaald en ga zo beginnen ;).

e-type
20-08-2013, 17:31
Sommige boekhandels verkopen 'm al. 'k Heb hem net gehaald en ga zo beginnen ;).

hahaha :thup:
Geen spoilers he?? Anders moeten de mods even **SPOILER** in de TT zetten!!

Richelieu
20-08-2013, 17:36
Sommige boekhandels verkopen 'm al. 'k Heb hem net gehaald en ga zo beginnen ;).

Bruna?

pavani
20-08-2013, 17:54
Zag hem ook al liggen in de boekwinkel.

blackadder
20-08-2013, 18:08
Wesley heeft zeer beruchte Marokkaanse vrienden in Utrecht.
Berucht voor hun behulpzaamheid en hoge cijfers op school?

Jeru
20-08-2013, 18:51
Ga het ook lezen. Meer omdat Mjokkie het heeft geschreven denk ik. Dat boek over Hoost heeft me zo geboeid dat ik dit ook nog wel aandurf ;)

Overigens verschijnt op 12 november het boek waar Badr wel aan mee heeft gewerkt met de, iets minder pakkende, titel Mijn Verhaal.... door Maarten Bax (oud verslaggever van AT5) http://www.bol.com/nl/p/badr-hari/9200000015466893/

http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/3/9/8/6/9200000015466893.jpg

Peter0711
20-08-2013, 19:54
G
Overigens verschijnt op 12 november het boek waar Badr wel aan mee heeft gewerkt

Ja,precies! Ik kies wel die van Jens. Ik denk serieus dat je van Badr een eerlijker beeld krijgt als hij er NIET aan meewerkt,en je iemand zoals Jens research laat doen.

Biiyen
20-08-2013, 19:55
Dat Badr er niet aan heeft meegewerkt is één, maar je moet er toch wel toestemming voor geven?
Je kan toch niet zomaar een boek schrijven over iemand, dat vol stoppen met speculaties cq. geruchten EN vervolgens verkopen?

Of heeft hij er wel toestemming voor gegeven en krijgt hij gewoon deel van opbrengst?

Willem033
20-08-2013, 19:56
alles wat met Badr te maken heeft scoord.
Boek van Hoost zal wel geen bestseller geworden zijn, dus nu over Badr zijn rug waarschijnlijk wat centjes verdienen.
Ik ga het wel lezen, maar ben bang voor een rtl boulevard gehalte aangezien alles gebasseerd is op verhalen van derden.

Turboknecht
20-08-2013, 20:11
Het is zeker zo dat Badr goed scoort. Mensen zijn altijd in rariteiten, idioten, criminelen etc. geďnteresseerd. Ik bedoel, het is niet dat hij zo scoort omdat hij zo goed bezig is. Dat was misschien wel even, maar zeker de laatste tijd niet. Zijn wanprestaties domineren voornamelijk en dat is waar het gros van de aandacht vandaan komt. Scoren door te falen, best wel zielig eigenlijk.

Ik ben ook wel benieuwd naar het boek. Vooral uit sensatielust, eerlijk is eerlijk. Ik ga er alleen geen 17,50 voor lappen. Ik kijk wel of ik hem ergens kan lenen van iets of iemand. Of koop hem later tweedehands.

tidelot
20-08-2013, 20:40
ficq vs mjokiie dat wordt een vette schadeclaim

appelsap
20-08-2013, 20:50
Gezien de achtergrond van de schrijver is daar vast goed over nagedacht. En Willm hoe vaak moeten we je nu nog uitleggen dat je met boeken schrijven in NL nauwelijks geld verdient.... Ik reserveer mijn mening graag tot na het lezen.

TOON
20-08-2013, 21:05
Ja,precies! Ik kies wel die van Jens. Ik denk serieus dat je van Badr een eerlijker beeld krijgt als hij er NIET aan meewerkt,en je iemand zoals Jens research laat doen.

x2

boek past ook prima in de boekenkast bij de heineken ontvoering, endstra tapes, oorlog in de amsterdamse onderwereld, de bv Bruinsma, stille willem etc etc

daanII
20-08-2013, 23:57
Goed boek; meeslepend en intrigerend. Veel inside informatie, die Jens daadwerkeklijk
van de betrokken personen verkregen moet hebben. Mooie beschrijvingen van de gevechten, het gevoel
en de personen backstage. Nog 100 pagina's te gaan...

123trisweat
21-08-2013, 00:57
net bij knevel en bink NL1

LeeMurray
21-08-2013, 01:38
Ik zal niet spoileren @e-type ;). Mag ik alleen zeggen dat het boek het aanraden waard is? Vooral als je zoals ik uit A'dam komt en veel van de mensen die de revue passeren persoonlijk kent.

Bruna?
Libris De Nieuwe Boekhandel.

Nosferatu187
21-08-2013, 02:10
ga hem zeker bestellen!!

Leventdepevent
21-08-2013, 09:16
net bij knevel en bink NL1
en net bij Giel op 3fm

e-type
21-08-2013, 09:41
Ik zal niet spoileren @e-type ;). Mag ik alleen zeggen dat het boek het aanraden waard is? Vooral als je zoals ik uit A'dam komt en veel van de mensen die de revue passeren persoonlijk kent.

Libris De Nieuwe Boekhandel.

Thnx ;-)
En dat lijkt me inderdaad een grote meerwaarde. Hij's in bestelling!

Illest
21-08-2013, 09:53
ik leen 'm wel van iemand...ik ga badr z'n zak niet spekken:cool2:



















Ik lieg natuurlijk...:lol:...must have! Ook ik ben geboren en getogen A'dammer...ben benieuwd of ik de mensen uit het boek ook ken...die hari moet trouwens wel een engel op z'n schouder hebben...er zijn mensen voor veel minder erge dingen een koppie kleiner gemaakt...bizar dat ie zoveel kon flikken

Na het boek van Hoost MOET ik deze gewoon lezen...reps voor Jens

hakkelaar
21-08-2013, 09:54
Heb het boek gisteren gekocht en ben op ongeveer een derde. Het boulevard gehalte valt erg mee. Nog geen zware onthullingen, wel een boeiend verhaal.

Mattie73
21-08-2013, 10:14
Tjonge jonge zeg, ik heb gisteren Mjokkie gezien op TV en het blijkt dat de soep niet zo heet wordt gegeten.

Van die vermeende bedreiging richting Wesley Sneijder blijkt geen sprake, in ieder geval niet rechtsstreeks. Blijkbaar was het geeneens zo erg dat ze later samen op Ibiza gezellig gingen voetballen en uit zijn geweest :confused:.

Dan de zaak van die plastische arts. Die arts schijnt een (dure) operatie van Badr's vriendin verkloot te hebben. Daarbij zijn bovendien compicaties opgetreden. Badr is toen verhaal gaan halen bij de arts en heeft toen het geld terug geeist en ook geeist dat hij een hertseloperatie zou uitvoeren. Nou ik weet niet hoe het met jullie zit maar als het mij vriendin was geweest had ik dat ook gedaan. Die arts heeft z'n werk gewoon niet goed gedaan. Dan kun je 'm wel voor de rechter dagen maar voordat je je gelijk hebt gehaald ben je een jaar verder en zit je vriendin nog steeds met die complicaties.

Djani
21-08-2013, 11:24
Ik ga 'm zaterdag halen!

Turboknecht
21-08-2013, 11:37
Dan de zaak van die plastische arts. Die arts schijnt een (dure) operatie van Badr's vriendin verkloot te hebben. Daarbij zijn bovendien compicaties opgetreden. Badr is toen verhaal gaan halen bij de arts en heeft toen het geld terug geeist en ook geeist dat hij een hertseloperatie zou uitvoeren. Nou ik weet niet hoe het met jullie zit maar als het mij vriendin was geweest had ik dat ook gedaan. Die arts heeft z'n werk gewoon niet goed gedaan. Dan kun je 'm wel voor de rechter dagen maar voordat je je gelijk hebt gehaald ben je een jaar verder en zit je vriendin nog steeds met die complicaties.

Ik zou een arts die het in eerste instantie verneukt heeft niet nog een keer laten opereren. Wat moet je als hij het nog een keer verneukt? Je geld heb je al terug.

anoniem gg
21-08-2013, 12:16
Heb het boek gisteren gekocht en ben op ongeveer een derde. Het boulevard gehalte valt erg mee. Nog geen zware onthullingen, wel een boeiend verhaal.

Nog een jaar geduld, dan komt Bas Boon met een boek met alleen maar zware onthullingen.....

Willm
21-08-2013, 12:20
Tjonge jonge zeg, ik heb gisteren Mjokkie gezien op TV en het blijkt dat de soep niet zo heet wordt gegeten.

Van die vermeende bedreiging richting Wesley Sneijder blijkt geen sprake, in ieder geval niet rechtsstreeks. Blijkbaar was het geeneens zo erg dat ze later samen op Ibiza gezellig gingen voetballen en uit zijn geweest :confused:.

Dan de zaak van die plastische arts. Die arts schijnt een (dure) operatie van Badr's vriendin verkloot te hebben. Daarbij zijn bovendien compicaties opgetreden. Badr is toen verhaal gaan halen bij de arts en heeft toen het geld terug geeist en ook geeist dat hij een hertseloperatie zou uitvoeren. Nou ik weet niet hoe het met jullie zit maar als het mij vriendin was geweest had ik dat ook gedaan. Die arts heeft z'n werk gewoon niet goed gedaan. Dan kun je 'm wel voor de rechter dagen maar voordat je je gelijk hebt gehaald ben je een jaar verder en zit je vriendin nog steeds met die complicaties.
http://www.tv-centrum.nl/wp-content/plugins/rss-poster/cache/f11f4_0507_Boulevard.jpg

Vond het boek over hoost geweldig, maar zoals ik eerder zei lijkt dit meer op even meeliften op de hype en snel cashen. Ik snap ook wel dat de Nederlandse boekenwereld geen miljoenen oplevert, maar je gaat me niet vertellen dat hij verlies maakt door dit boek te schrijven. Iemand die een boek verdient lijkt mij de viervoudige K1 kampioen Schilt, maar voor schrijvers financieel niet interessant omdat geen hond dit zal kopen.

Tony Galento
21-08-2013, 12:30
Nog een jaar geduld, dan komt Bas Boon met een boek met alleen maar zware onthullingen.....

dat zal eens tijd worden. :)

e-type
21-08-2013, 12:45
Nog een jaar geduld, dan komt Bas Boon met een boek met alleen maar zware onthullingen.....

'k hoop dat je een goede editor hebt.

Jabdealer
21-08-2013, 14:05
'k hoop dat je een goede editor hebt.


http://images.wikia.com/walkingdead/images/4/42/I-See-What-You-Did-There..png

Nelisje
21-08-2013, 14:31
Vond het boek over hoost geweldig, maar zoals ik eerder zei lijkt dit meer op even meeliften op de hype en snel cashen. Ik snap ook wel dat de Nederlandse boekenwereld geen miljoenen oplevert, maar je gaat me niet vertellen dat hij verlies maakt door dit boek te schrijven. Iemand die een boek verdient lijkt mij de viervoudige K1 kampioen Schilt, maar voor schrijvers financieel niet interessant omdat geen hond dit zal kopen.

Als er iemand is die het meer verdient is het Peter Aerts.. en dat wordt denk ik ook wel een leuk boek.

anoniem gg
21-08-2013, 14:49
'k hoop dat je een goede editor hebt.

hangt van de ti tel af...

rene37
21-08-2013, 15:04
Heb het boek gekocht. Benieuwd of het wat is.

Peter0711
21-08-2013, 15:43
Nog een jaar geduld, dan komt Bas Boon met een boek met alleen maar zware onthullingen.....

Wie schrijft het Bas?

Mauro
21-08-2013, 15:47
Wie schrijft het Bas?
Enne, heb je de filmrechten al verkocht ?

Nosferatu187
21-08-2013, 15:51
morgen heb ik hem thuis als het goed is.

Garcia
21-08-2013, 16:08
Boek is besteld. Ik ben erg benieuwd!

anoniem gg
21-08-2013, 16:32
Wie schrijft het Bas?

Ik schrijf het zelf in het engels ( vrees niet zal als het klaar is een editor erop loslaten), ik laat niks weg over niemand niet, Hoost, Aerts, GG team contracten, Isshi, Yakuza, UFC, trainers, bedreigingen, geweldpleging, omkoping, afpersing en natuurlijk 30 jaar aan de ring om de ring, backstage, bedrog, groupies, scheidingen, doping, gokken, rivaliteit met It's showtime, Fedor/M-1 failliet verklaring FEG/K-1 en Pride, overname kickbox wereld en vooral heel veel plezier (met hier en daar "wat" ellende).

Mattie73
21-08-2013, 16:58
Ik schrijf het zelf in het engels ( vrees niet zal als het klaar is een editor erop loslaten), ik laat niks weg over niemand niet, Hoost, Aerts, GG team contracten, Isshi, Yakuza, UFC, trainers, bedreigingen, geweldpleging, omkoping, afpersing en natuurlijk 30 jaar aan de ring om de ring, backstage, bedrog, groupies, scheidingen, doping, gokken, rivaliteit met It's showtime, Fedor/M-1 failliet verklaring FEG/K-1 en Pride, overname kickbox wereld en vooral heel veel plezier (met hier en daar "wat" ellende).

Klinkt interessant. Dat zou wel een boek zijn wat ik zou kopen.

Nosferatu187
21-08-2013, 17:03
er komen dus al 3 boeken over hari.

simtekf1
21-08-2013, 19:22
Ik schrijf het zelf in het engels ( vrees niet zal als het klaar is een editor erop loslaten), ik laat niks weg over niemand niet, Hoost, Aerts, GG team contracten, Isshi, Yakuza, UFC, trainers, bedreigingen, geweldpleging, omkoping, afpersing en natuurlijk 30 jaar aan de ring om de ring, backstage, bedrog, groupies, scheidingen, doping, gokken, rivaliteit met It's showtime, Fedor/M-1 failliet verklaring FEG/K-1 en Pride, overname kickbox wereld en vooral heel veel plezier (met hier en daar "wat" ellende).

Laat maar komen, vond de boeken van Hoost en Bonjasky ook geweldig. :)
Kijk er nu al naar uit.

Peter0711
21-08-2013, 20:32
Ik schrijf het zelf in het engels ( vrees niet zal als het klaar is een editor erop loslaten), ik laat niks weg over niemand niet, Hoost, Aerts, GG team contracten, Isshi, Yakuza, UFC, trainers, bedreigingen, geweldpleging, omkoping, afpersing en natuurlijk 30 jaar aan de ring om de ring, backstage, bedrog, groupies, scheidingen, doping, gokken, rivaliteit met It's showtime, Fedor/M-1 failliet verklaring FEG/K-1 en Pride, overname kickbox wereld en vooral heel veel plezier (met hier en daar "wat" ellende).

Ok. Ben benieuwd. Ben je al bezig met schrijven? En zoja,heb je al een manuscript? ;)

Illest
21-08-2013, 21:10
1 ding Bas..

Je zal het toch wel echt de onthullingen moeten hebben want erg interessant ben je verder niet (no offence!)
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je ook gewoon een beetje aandacht wilt...een aai over je bol...zo van 'Bassie...jij hoort er helemaal bij kerel...jij bent belangrijk'

mag ik dat vinden? Jaaaa dat mag ik vinden:lol:

Nosferatu187
21-08-2013, 21:24
:lol:

mario the count
21-08-2013, 21:28
:lol::lol:

Willem033
21-08-2013, 22:48
lol

tidelot
21-08-2013, 23:16
Je zal wel wat meer dan ons weten, maar als je het echt spannend wil maken, dan moet je wel een soort van preview geven. een wedstrijd die omgekocht is of zo

Anderson
21-08-2013, 23:22
Die kan ik wel geven Buakaw - Kraus was omgekocht niet door Simon Rutz maar door vriendjes politiek WFCA en Super Pro. Daarna stopte ook It's Showtime met de WFCA die hadden geen zin in omgekochte wedstrijden.

Leventdepevent
21-08-2013, 23:25
Ik schrijf het zelf in het engels ( vrees niet zal als het klaar is een editor erop loslaten), ik laat niks weg over niemand niet, Hoost, Aerts, GG team contracten, Isshi, Yakuza, UFC, trainers, bedreigingen, geweldpleging, omkoping, afpersing en natuurlijk 30 jaar aan de ring om de ring, backstage, bedrog, groupies, scheidingen, doping, gokken, rivaliteit met It's showtime, Fedor/M-1 failliet verklaring FEG/K-1 en Pride, overname kickbox wereld en vooral heel veel plezier (met hier en daar "wat" ellende).
Klinkt als het script van amsterdam heavy ;)

Nosferatu187
21-08-2013, 23:32
Die kan ik wel geven Buakaw - Kraus was omgekocht niet door Simon Rutz maar door vriendjes politiek WFCA en Super Pro. Daarna stopte ook It's Showtime met de WFCA die hadden geen zin in omgekochte wedstrijden.

hoe bedoel je precies?

mario the count
21-08-2013, 23:37
hoe bedoel je precies?

Het was of dat, of de jury was blind.

daanII
21-08-2013, 23:56
Leuk dat mixfight.nl er ook in voor komt.

Mooi hoe Jens in de huid kan kruipen van de beschreven personen.
Veel inside info. Top boek!

Nosferatu187
22-08-2013, 00:25
wat staat er dan over mixfight?

daanII
22-08-2013, 00:53
wat staat er dan over mixfight?

"Bovendien wordt Badr Hari in diezelfde maand weer vader van een dochter, zo verneemt ook de vechtsportwereld via
mixfight.nl 'gefeliciteerd kerel' reageert een forumlid. 'VadrHari' zegt een ander. Een derde zegt te hopen dat het kind 'de zelfbeheersing van de moeder zal hebben.'

rollermanskunk
22-08-2013, 02:28
Ik schrijf het zelf in het engels ( vrees niet zal als het klaar is een editor erop loslaten), ik laat niks weg over niemand niet, Hoost, Aerts, GG team contracten, Isshi, Yakuza, UFC, trainers, bedreigingen, geweldpleging, omkoping, afpersing en natuurlijk 30 jaar aan de ring om de ring, backstage, bedrog, groupies, scheidingen, doping, gokken, rivaliteit met It's showtime, Fedor/M-1 failliet verklaring FEG/K-1 en Pride, overname kickbox wereld en vooral heel veel plezier (met hier en daar "wat" ellende).

Hoeveel tipex heb je in huis dan?

anoniem gg
22-08-2013, 02:32
1 ding Bas..

Je zal het toch wel echt de onthullingen moeten hebben want erg interessant ben je verder niet (no offence!)
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je ook gewoon een beetje aandacht wilt...een aai over je bol...zo van 'Bassie...jij hoort er helemaal bij kerel...jij bent belangrijk'

mag ik dat vinden? Jaaaa dat mag ik vinden:lol:

Ach ja ben altijd al aandachtstrekker geweest en als je ziet wat ik allemaal te vertellen heb "who cares":

Bas Boon google: Ongeveer 2.560.000 resultaten (0,22 seconden)

Ik ben ook niet echt "interessant" mede ook omdat je alleen maar wannabe kabouter verhalen hebt kunnen lezen op mixfight, ik was toen incognito. Mijn verhaal is meer wat er speelt wereldwijd achter de schermen, jaloerse "wannabe" promotors, faillissementen, oplichting, vechters prive problemen, waarom sommige gevechten verloren werden etc... misschien schrijf ik zelfs nog een hoofdstuk over forums zoals mixfight en geef ik jouw ook nog een woord attentie.

Nosferatu187
22-08-2013, 02:32
boontje gebruikt altijd tipex op zijn beeldscherm, daarom moet hij elke week weer een nieuwe kopen.

Coldcrust
22-08-2013, 03:28
Vanmiddag gekocht en direct aan begonnen,net uitgelezen. Mijn complimenten..wederom zeer pakkend geschreven en alle facetten belichtend.

Leventdepevent
22-08-2013, 08:33
"Bovendien wordt Badr Hari in diezelfde maand weer vader van een dochter, zo verneemt ook de vechtsportwereld via
mixfight.nl 'gefeliciteerd kerel' reageert een forumlid. 'VadrHari' zegt een ander. Een derde zegt te hopen dat het kind 'de zelfbeheersing van de moeder zal hebben.'
Vadr Hari.........haha ik moet er gewoon weer om lachen, welke member wordt hier ge-quote dan?

Mauro
22-08-2013, 08:53
Bas Boon google: Ongeveer 2.560.000 resultaten (0,22 seconden)


Lol, welkom terug basboon! Ouwe narcistische forumvrind :)
Kan niet wachten op de verfilming van je boek, vooral de trailer dan he!? ;)

e-type
22-08-2013, 10:16
Vadr Hari.........haha ik moet er gewoon weer om lachen, welke member wordt hier ge-quote dan?


'k Ben zo trots als een minotauro met 7 lullen dat ik gewoon ge-quote ben!
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?121838-Badr-Hari-wordt-vader!

e-type
22-08-2013, 10:18
Bas Boon google: Ongeveer 2.560.000 resultaten (0,22 seconden)

.

sorry to shit on your parade: 2.5M resultaten...en hoeveel daarvan komen door het woord 'boon'? Type even "Bas Boon" in, met aanhalingstekens...en niet huilen als je het resultaat zien he?

mario the count
22-08-2013, 10:33
'k Ben zo trots als een minotauro met 7 lullen dat ik gewoon ge-quote ben!
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?121838-Badr-Hari-wordt-vader!

:lol::lol::D

mario the count
22-08-2013, 10:34
sorry to shit on your parade: 2.5M resultaten...en hoeveel daarvan komen door het woord 'boon'? Type even "Bas Boon" in, met aanhalingstekens...en niet huilen als je het resultaat zien he?
:lol:
goddamn, no more reps to give:crying:

Leventdepevent
22-08-2013, 10:34
'k Ben zo trots als een minotauro met 7 lullen dat ik gewoon ge-quote ben!
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?121838-Badr-Hari-wordt-vader!
en terecht! haha

Mauro
22-08-2013, 11:00
'k Ben zo trots als een minotauro met 7 lullen dat ik gewoon ge-quote ben!
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?121838-Badr-Hari-wordt-vader!
Lol! You must spread enzo.
Doe ns turboknechten met 7 lullen dan !!

e-type
22-08-2013, 11:35
Lol! You must spread enzo.
Doe ns turboknechten met 7 lullen dan !!


hahaha, done!

http://i42.tinypic.com/15d6j9z.png

donalexandro
22-08-2013, 11:53
"Bovendien wordt Badr Hari in diezelfde maand weer vader van een dochter, zo verneemt ook de vechtsportwereld via
mixfight.nl 'gefeliciteerd kerel' reageert een forumlid. 'VadrHari' zegt een ander. Een derde zegt te hopen dat het kind 'de zelfbeheersing van de moeder zal hebben.'

Dat was mijn topic!! haha

anoniem gg
22-08-2013, 14:04
sorry to shit on your parade: 2.5M resultaten...en hoeveel daarvan komen door het woord 'boon'? Type even "Bas Boon" in, met aanhalingstekens...en niet huilen als je het resultaat zien he?

Don't be sorry, zolang ik maar in mijzelf geloof. Iedereen weet toch dat ik geen aanhalingstekens gebruik.

e-type
22-08-2013, 14:26
Don't be sorry, zolang ik maar in mijzelf geloof. Iedereen weet toch dat ik geen aanhalingstekens gebruik.

als ik rembrandt Google, zie ik 13.4M hits!

Turboknecht
22-08-2013, 14:32
hahaha, done!

http://i42.tinypic.com/15d6j9z.png

Hahaha

Rverm
22-08-2013, 14:49
Ik ga het boek straks even halen, ben erg benieuwd! Verder, welkom terug Bas B.! Goed om te lezen dat je weer toestemming gekregen hebt om onder je eigen naam te typen!

Mister_K1
22-08-2013, 19:13
Boek Badr Hari massaal gestolen

AMSTERDAM - Het boek over Badr Hari, dat net twee dagen uit is, blijkt het meest gescholen boek van Nederland te zijn.




http://images0.tcdn.nl/binnenland/article21830580.ece/BINARY/d/Boek+Badr.jpg
Foto: .





In de AKO op het Centraal Station van Amsterdam werd het boek massaal gestolen. Het filiaal besloot daarop over te gaan op speciale antidiefstalstickers.
Het boek van Jens Olde Kalter dat woensdag verscheen, is inmiddels al vier keer herdrukt, waarmee in totaal 25.000 boeken in omloop zijn.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/21830585/__Boek_Badr_Hari_massaal_gestolen__.html

Nosferatu187
22-08-2013, 19:15
lmfao

Mauro
22-08-2013, 19:35
lmfao
X2
Christustering roflol!

blackadder
22-08-2013, 19:46
Boek Badr Hari massaal gestolen

AMSTERDAM - Het boek over Badr Hari, dat net twee dagen uit is, blijkt het meest gescholen boek van Nederland te zijn.




http://images0.tcdn.nl/binnenland/article21830580.ece/BINARY/d/Boek+Badr.jpg
Foto: .





In de AKO op het Centraal Station van Amsterdam werd het boek massaal gestolen. Het filiaal besloot daarop over te gaan op speciale antidiefstalstickers.
Het boek van Jens Olde Kalter dat woensdag verscheen, is inmiddels al vier keer herdrukt, waarmee in totaal 25.000 boeken in omloop zijn.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/21830585/__Boek_Badr_Hari_massaal_gestolen__.html
Hahahaha...:lol:

GM
22-08-2013, 19:49
als ik rembrandt Google, zie ik 13.4M hits!

Doe eens pussy googlen.......;)

Anderson
22-08-2013, 21:11
In de boekwinkel een stukje gelezen maar het meeste wist ik al alleen niet of die nou begonnen was bij Mousid of Sitan Gym Mousid was het en dat tijdens het sparren met Lloyd van Dams bij Chakuriki dat hij Badr K.O. sloeg.

Verder is het boek vooral een soap niet te vergelijken met het boek van Hoost staat te weinig over trainingen meer over Estelle, de vriendelijke engelen motor club en nog meer sappige soap verhalen.

niet gekocht dus.

daanII
22-08-2013, 23:40
AMSTERDAM - Het boek over Badr Hari, dat net twee dagen uit is, blijkt het meest gescholen boek van Nederland
(http://images0.tcdn.nl/binnenland/article21830580.ece/BINARY/d/Boek+Badr.jpg)

In de boekwinkel een stukje gelezen maar het meeste wist ik al alleen niet of die nou begonnen was bij Mousid of Sitan Gym Mousid was het en dat tijdens het sparren met Lloyd van Dams bij Chakuriki dat hij Badr K.O. sloeg.

Verder is het boek vooral een soap niet te vergelijken met het boek van Hoost staat te weinig over trainingen meer over Estelle, de vriendelijke engelen motor club en nog meer sappige soap verhalen.

niet gekocht dus.

Dus heb je het ook maar "gescholen"?

Anderson
22-08-2013, 23:49
nee jij wel

Anderson
22-08-2013, 23:50
gestolen bedoel je

daanII
22-08-2013, 23:58
Verder is het boek vooral een soap niet te vergelijken met het boek van Hoost staat te weinig over trainingen meer over Estelle, de vriendelijke engelen motor club en nog meer sappige soap verhalen.

niet gekocht dus.

De subtitle zegt al; de harde werkelijkheid achter Badr Hari. En dan gaat het niet over hard trainen. Maar de details over de onderhandelingen van gevechten en sponsorschappen zijn wel terdege interessant. Zaken over Estelle zijn maar "zijlijn" verhaaltjes. Maar even doorbladeren in een boekwinkel kan je inderdaad niet raken.


gestolen bedoel je

ja

Coldcrust
23-08-2013, 02:34
In de boekwinkel een stukje gelezen maar het meeste wist ik al alleen niet of die nou begonnen was bij Mousid of Sitan Gym Mousid was het en dat tijdens het sparren met Lloyd van Dams bij Chakuriki dat hij Badr K.O. sloeg.

Verder is het boek vooral een soap niet te vergelijken met het boek van Hoost staat te weinig over trainingen meer over Estelle, de vriendelijke engelen motor club en nog meer sappige soap verhalen.

niet gekocht dus.

Als jij het boek daadwerkelijk gekocht en gelezen had zou je daaruit kunnen vernemen dat trainen iets was waar Badr nou niet bepaald een fan van is en daarom ook niet al te vaak deed (tot grote frustratie van o.m. Rutz). En dat zijn core business vooral uitgaan,neuken,hangen in de Yab Yum en met Hells Angels en cs was.
Noem het een soap,maar met het leven van een topsporter heeft het allemaal niet veel van doen maar dat is niet de schuld van de schrijver.

Wheelie
23-08-2013, 09:40
PRIVE TV - Jens Olde Kalter, schrijver van het boek Badr, de harde werkelijkheid achter Badr Hari, vreest dat Estelle er tijdens haar relatie met de kickbokser niet zonder kleerscheuren vanaf komt.
\Video:



http://www.telegraaf.nl/prive/21827054/___Estelle_niet_veilig_bij_Badr___.html (http://www.telegraaf.nl/prive/21827054/___Estelle_niet_veilig_bij_Badr___.html)

Wiseguy
23-08-2013, 11:32
Als jij het boek daadwerkelijk gekocht en gelezen had zou je daaruit kunnen vernemen dat trainen iets was waar Badr nou niet bepaald een fan van is en daarom ook niet al te vaak deed (tot grote frustratie van o.m. Rutz). En dat zijn core business vooral uitgaan,neuken,hangen in de Yab Yum en met Hells Angels en cs was.
Noem het een soap,maar met het leven van een topsporter heeft het allemaal niet veel van doen maar dat is niet de schuld van de schrijver.

Toch knap dat hij het dan zover heeft geschopt.

donalexandro
23-08-2013, 11:51
Ik ben nu over de helft, maar zat te denken... Is het niet gevaarlijk voor de schrijver al die namen zo open te benoemen? Zoals Harry Stoeltie & Atilla enz.. ??

Jarno
23-08-2013, 12:06
Las dat iemand het prettig vond, dat de schrijver vanuit het perspectief van betrokkenen had geschreven. Laat dat nu net dát gene zijn wat me het meest stoort aan het boek. Soap, met een "er was eens" saus. Niet mijn kop thee en jammer van de 17,50€ die ik er aan besteed heb. Hem er echt een meeliften op de actualiteit na-smaak van.

Marco
23-08-2013, 12:38
Las dat iemand het prettig vond, dat de schrijver vanuit het perspectief van betrokkenen had geschreven. Laat dat nu net dát gene zijn wat me het meest stoort aan het boek. Soap, met een "er was eens" saus. Niet mijn kop thee en jammer van de 17,50€ die ik er aan besteed heb. Hem er echt een meeliften op de actualiteit na-smaak van.

Als hij Badr zelf niet wil meewerken aan het boek hoe moet Jens dan anders aan de info komen dan betrokkenen/bekenden/trainers/managers etc te interviewen ? En hoe zo er was eens ? er is continu "reuring" rond Badr Hari geweest, genoeg om een boek mee te vullen blijkt wel. Je na-smaak begrijp ik ook niet, maar goed 1000 mensen 1000 meningen zegt men dan ;)

Jarno
23-08-2013, 13:00
Dat Badr aan dit gebeuren niet mee wenste te werken, snap ik helemaal. Dat hadden veel meer betrokkenen moeten doen. Schrijfstijl is te veel in de trend van: "Sjaakie raapte het nootje op en keek snel rond of het aapje het niet zag. Helaas zag het aapje het wel en sloeg hem daarna hard op het gezicht". Beetje niveau kinderboek naar mijn mening. Mijn na-smaak komt daar ook uit voort. Meneer de kickboks schrijvert, zal wel ff een boekie over Badrt schrijven wat scoort en daarna leuk op zijn CV staat. Maar goed. Nogmaals, het is mijn mening 😉

Coldcrust
23-08-2013, 13:42
Toch knap dat hij het dan zover heeft geschopt.

Ten eerste hebben de middeltjes hem daar aardig bij geholpen en ten tweede heeft hij veel meer kansen gehad dat ieder ander. Want de ziekelijke adoratie van veel mensen hebben er voor gezorgd dat hij geld in het laatje bracht dus kreeg hij steeds opnieuw een kans,iets als hij het weer eens verkloot had. Simon Rutz heeft tijdens de periode dat hij zijn manager was naar buiten toe altijd zijn uiterste best gedaan Badr te beschermen maar tussen de regels door was de frustratie af te lezen,toen hij het management opgaf viel op te maken uit zijn uitspraken dat er een last van hem af viel. Het hele gebeuren omtrent KIA is ook tekenend.

Peter0711
23-08-2013, 13:47
Toch knap dat hij het dan zover heeft geschopt.

Zelfs met dit gegeven vind jij het toch nodig om aan te geven dat jij "het knap vind dat Badr het nog zo ver heeft geschopt"

Niet om het 1 of het ander hoor,maar hoe kunnen mensen hier op MF "posters" zoals als jou nou serieus nemen betreffend dit onderwerp? Je zou je dood moeten schamen voor het feit dat je hem al jaren je hand boven zijn hoofd houdt!!

Onafhankelijk wat Badr doet,zullen mensen zoals jou Badr zijn daden ten aller tijden goed proberen te praten,wat achteraf meer over jou eigen karakter zegt als dat het over die van Badr doet.

Die jongen is gewoon totaal van het pad af,en er is totaal geen reden om Badr als moslimbroeder,of als Marokkaan telkens te verdedigen,de enige reden die ik dan kan verzinnen is dat je juist opkijkt tegen deze man juist door dit soort gedrag en dit soort akties,wat mij vertelt dat er bij jou net zo goed als bij Badr een steekje los zit. Er is helemaal geen schande om dit soort gedrag af te keuren ondanks het een Marokkaan of Moslim is.

Wat betreft al het nieuws over Badr,het komt bij mij niet zo verassend over,er was al jaren bekend dat Badr schijt heeft aan alles en iedereen en dat hij daar ook naar handeld. Ik vind het om die reden nu ook geweldig dat het allemaal gebundeld is in de zin van een boek i.p.v een politie verslag,zodat de "normale mens" ook een kijkje heeft in het leven van deze "kickbokser"

Of moet ik zeggen crimineel die kickbokst.


Oprotten met die pannekoek. Ga maar lekker je criminele leven leiden en ik hoop dat je snel tegen de lamp loopt,maar laat de sport lekker links liggen en trek die niet mee naar onder tijdens je trieste manier van leven.. Sneu!

Pahlavan
23-08-2013, 14:00
Zelfs met dit gegeven vind jij het toch nodig om aan te geven dat jij "het knap vind dat Badr het nog zo ver heeft geschopt"

Niet om het 1 of het ander hoor,maar hoe kunnen mensen hier op MF "posters" zoals als jou nou serieus nemen betreffend dit onderwerp? Je zou je dood moeten schamen voor het feit dat je hem al jaren je hand boven zijn hoofd houdt!!

Onafhankelijk wat Badr doet,zullen mensen zoals jou Badr zijn daden ten aller tijden goed proberen te praten,wat achteraf meer over jou eigen karakter zegt als dat het over die van Badr doet.

Die jongen is gewoon totaal van het pad af,en er is totaal geen reden om Badr als moslimbroeder,of als Marokkaan telkens te verdedigen,de enige reden die ik dan kan verzinnen is dat je juist opkijkt tegen deze man juist door dit soort gedrag en dit soort akties,wat mij vertelt dat er bij jou net zo goed als bij Badr een steekje los zit. Er is helemaal geen schande om dit soort gedrag af te keuren ondanks het een Marokkaan of Moslim is.

Wat betreft al het nieuws over Badr,het komt bij mij niet zo verassend over,er was al jaren bekend dat Badr schijt heeft aan alles en iedereen en dat hij daar ook naar handeld. Ik vind het om die reden nu ook geweldig dat het allemaal gebundeld is in de zin van een boek i.p.v een politie verslag,zodat de "normale mens" ook een kijkje heeft in het leven van deze "kickbokser"

Of moet ik zeggen crimineel die kickbokst.


Oprotten met die pannekoek. Ga maar lekker je criminele leven leiden en ik hoop dat je snel tegen de lamp loopt,maar laat de sport lekker links liggen en trek die niet mee naar onder tijdens je trieste manier van leven.. Sneu!

ach verspil je moeite niet. we weten inmiddels al lang dat er hari liefhebbers zijn (ik heb het niet over Wiseguy maar over het algemeen) die zo stapel gek op hem zijn dat ze hem zouden verdedigen al had hij hun eigen familie iets aangedaan.
Dat realiseerde ik mij pas echt na zijn partij tegen hesdy waarin hij werd gediskwalificeerd. Ieder verstandig persoon zou weten dat het foute boel is voor badr en zijn carriere om voor de 2e x iemand na te trappen op de grond maar wat deden die badr supporters na zijn gevecht?! juist op de achtergrond tijdens een interview backstage schreeuwen en zingen over hoe badr "the best" en "champion" is. Zie dat soort types maar te overtuigen.

blackadder
23-08-2013, 14:17
Jup. Hij zou ze in hun ballen kunnen trappen en ze van achter kunnen nemen en hun zouden het alleen maar cool vinden omdat hun idool aan hun heeft gezeten.

Anderson
23-08-2013, 14:36
Ik ben nu over de helft, maar zat te denken... Is het niet gevaarlijk voor de schrijver al die namen zo open te benoemen? Zoals Harry Stoeltie & Atilla enz.. ??

Nee er zijn wel meer schrijvers die wel eens wat hebben geschreven over Harry Stoeltie en Atilla.

blackadder
23-08-2013, 14:38
Wie is Atilla?

Nosferatu187
23-08-2013, 14:47
Atilla is een turkse "crimineel". voor zover ik weet, hij komt ook heel even voor in het passage proces.

appelsap
23-08-2013, 16:28
Wie is Atilla?

http://en.wikipedia.org/wiki/Attila_the_hun

Nosferatu187
23-08-2013, 16:31
lol

Wiseguy
23-08-2013, 17:06
Zelfs met dit gegeven vind jij het toch nodig om aan te geven dat jij "het knap vind dat Badr het nog zo ver heeft geschopt"

Niet om het 1 of het ander hoor,maar hoe kunnen mensen hier op MF "posters" zoals als jou nou serieus nemen betreffend dit onderwerp? Je zou je dood moeten schamen voor het feit dat je hem al jaren je hand boven zijn hoofd houdt!!

Onafhankelijk wat Badr doet,zullen mensen zoals jou Badr zijn daden ten aller tijden goed proberen te praten,wat achteraf meer over jou eigen karakter zegt als dat het over die van Badr doet.

Die jongen is gewoon totaal van het pad af,en er is totaal geen reden om Badr als moslimbroeder,of als Marokkaan telkens te verdedigen,de enige reden die ik dan kan verzinnen is dat je juist opkijkt tegen deze man juist door dit soort gedrag en dit soort akties,wat mij vertelt dat er bij jou net zo goed als bij Badr een steekje los zit. Er is helemaal geen schande om dit soort gedrag af te keuren ondanks het een Marokkaan of Moslim is.

Wat betreft al het nieuws over Badr,het komt bij mij niet zo verassend over,er was al jaren bekend dat Badr schijt heeft aan alles en iedereen en dat hij daar ook naar handeld. Ik vind het om die reden nu ook geweldig dat het allemaal gebundeld is in de zin van een boek i.p.v een politie verslag,zodat de "normale mens" ook een kijkje heeft in het leven van deze "kickbokser"

Of moet ik zeggen crimineel die kickbokst.


Oprotten met die pannekoek. Ga maar lekker je criminele leven leiden en ik hoop dat je snel tegen de lamp loopt,maar laat de sport lekker links liggen en trek die niet mee naar onder tijdens je triest manier van leven.. Sneu!

Ik merk dat je haat heel diep zit. Ik juich het toe dat je deze haat en woede omzet in zulke posts. Daar kan Badr heel wat van leren. Ik heb nooit goedgekeurd wat Badr heeft gedaan en zal dit ook nooit toe. Ik gaf alleen aan dat het knap is dat iemand met zo weinig inzet het zo ver heeft kunnen schoppen. Beetje raar dat jij zijn religie en afkomst erbij haalt, want daar kijk ik niet eens naar. Ik ben namelijk ook een fan van Tyson en Nick Diaz. Niet om hun afkomst, maar om her spektakel dat zij brengen. Leer er maar mee leven, want ik ga voorlopig niet weg.

Willm
23-08-2013, 18:11
Zelfs met dit gegeven vind jij het toch nodig om aan te geven dat jij "het knap vind dat Badr het nog zo ver heeft geschopt"

Niet om het 1 of het ander hoor,maar hoe kunnen mensen hier op MF "posters" zoals als jou nou serieus nemen betreffend dit onderwerp? Je zou je dood moeten schamen voor het feit dat je hem al jaren je hand boven zijn hoofd houdt!!

Onafhankelijk wat Badr doet,zullen mensen zoals jou Badr zijn daden ten aller tijden goed proberen te praten,wat achteraf meer over jou eigen karakter zegt als dat het over die van Badr doet.

Die jongen is gewoon totaal van het pad af,en er is totaal geen reden om Badr als moslimbroeder,of als Marokkaan telkens te verdedigen,de enige reden die ik dan kan verzinnen is dat je juist opkijkt tegen deze man juist door dit soort gedrag en dit soort akties,wat mij vertelt dat er bij jou net zo goed als bij Badr een steekje los zit. Er is helemaal geen schande om dit soort gedrag af te keuren ondanks het een Marokkaan of Moslim is.

Wat betreft al het nieuws over Badr,het komt bij mij niet zo verassend over,er was al jaren bekend dat Badr schijt heeft aan alles en iedereen en dat hij daar ook naar handeld. Ik vind het om die reden nu ook geweldig dat het allemaal gebundeld is in de zin van een boek i.p.v een politie verslag,zodat de "normale mens" ook een kijkje heeft in het leven van deze "kickbokser"

Of moet ik zeggen crimineel die kickbokst.


Oprotten met die pannekoek. Ga maar lekker je criminele leven leiden en ik hoop dat je snel tegen de lamp loopt,maar laat de sport lekker links liggen en trek die niet mee naar onder tijdens je trieste manier van leven.. Sneu!
Badr kon inderdaad de grens overtreden zonder gestraft te worden, maar puur omdat K1 enorm veel aan hem verdiende. En om nou zijn populariteit in Japan en de rest van de wereld aan het moslim zijn te willen koppelen. Mag jij mij vertellen hoeveel moslims er in Japan wonen.

http://i173.photobucket.com/albums/w52/boutitbenza699/bth_picard-facepalm.jpg

Peter0711
23-08-2013, 18:28
Ik merk dat je haat heel diep zit. Ik juich het toe dat je deze haat en woede omzet in zulke posts. Daar kan Badr heel wat van leren. Ik heb nooit goedgekeurd wat Badr heeft gedaan en zal dit ook nooit toe. Ik gaf alleen aan dat het knap is dat iemand met zo weinig inzet het zo ver heeft kunnen schoppen. Beetje raar dat jij zijn religie en afkomst erbij haalt, want daar kijk ik niet eens naar. Ik ben namelijk ook een fan van Tyson en Nick Diaz. Niet om hun afkomst, maar om her spektakel dat zij brengen. Leer er maar mee leven, want ik ga voorlopig niet weg.

Weg gaan? Haat? Je pakt het veeeelste serieus op kerel. Ik begrijp niet helemaal waar je deze aannamens vandaan haalt. Het is gewoon een reaktie en een mening. Get a grip.

Dat je Fan bent van iemand is helemaal ok. Totaal geen problemen mee,of dat nou Badr,Tyson,of Nick Diaz is. Wat mij stoort is de manier van reageren na voorvallen zoals b.v bij Badr. Niet alleen jij,maar een heleboel mensen spelen dan ineens mooi weer. Dat je Badr zijn akties niet goedkeurt lijkt me ook niks meer als logisch. Heb ik ook geen twijfel over getoond toch? Wat mij verbaasd is dat je duidelijk op kijkt tegen mensen zoals Badr. Die indruk heb ik van jou na het jarenlang lezen van je posts.
En als je dan na een reaktie,of na commentaar mooi weer gaat spelen vraag ik me af of je nou jezelf probeert te overtuigen,of een ander. Ik trap er niet in i.i.g. Zo heeft ieder zijn mening en een eigen kijk,en zo heb jij recht op de jouwe

Anyway,let's agree to disagree. Eve goeie "Forumvrienden"

Wheelie
23-08-2013, 19:44
Boek Badr Hari zorgt voor ophef
In diverse media wordt er aandacht besteed aan het boek over Badr Hari van Jens Olde Kalter. Een overzicht...
Een boek over Badr Hari betekent vuurwerk. Journalist Olde Kalter heeft voor zijn boek Badr uitmuntende research gedaan naar de kickbokser en is niet bang de waarheid over hem op te schrijven.

Badr Hari is niet alleen een explosief kickbokser, maar heeft ook buiten de ring losse handjes. Auteur Jens Olde Kalter schetst in zijn zojuist verschenen boek Badr - de harde werkelijkheid achter Badr Hari een ontluisterend beeld. Badr Hari deinst er niet voor terug zijn vele (ex-)vriendinnen te mishandelen en slaat bijna voor de lol geregeld kroegbezoekers in elkaar.

Zware jongens
Alsof dat allemaal nog niet erg genoeg is, schurkt Badr al jaren aan tegen het criminele milieu. Hij is bevriend met een zware jongen als Gwenette Martha en was huisvriend van de Hells Angels, tot hij voorman Harrie Stoeltie bedroog met diens vriendin toen hij vastzat. Voor straf mocht Badr een jaar niet in Nederland optreden op kickboksgala’s.
Zijn start als professioneel vechtsporter was veelbelovend, maar al snel kon Badr de weelde niet dragen. Hij hing bij nacht en ontij in de stad rond en misdroeg zich tijdens trainingen. Voor Badr was het doodnormaal argeloze sparringpartners een gebroken neus te slaan.

Bloed en ellende
Zelfs een toptrainer als Thom Harinck kon Hari niet op het rechte spoor houden. Alles wat Hari aanraakt, zo lijkt het, verandert in bloed en ellende. Hij verspeelt een megacontract met sponsor KIA door zich stelselmatig aan geen enkele afspraak te houden. De Marokkaanse minister van Sport bezoekt hij in korte broek: voor ‘koning Badr’ gelden geen regels.
Olde Kalter heeft uitmuntende research gedaan en is niet bang om de harde waarheid over Badr op te schrijven. Bijna terloops voert hij een Amsterdamse uitsmijter op die de veelbesproken mishandeling door Badr van portier Mike Schut van Club BlinQ bevestigt.
En natuurlijk komt het brute geweld tegen zakenman Koen Everink tijdens Sensation White ter sprake, vorig jaar zomer. Zou er nog iemand zijn die niet gelooft dat Badr diens voet nog net niet van zijn been trapte?

Celstraf
In oktober staat Badr Hari vanwege deze en een aantal andere ernstige geweldsdelicten voor de rechter. Het moet wel heel raar lopen wil hij niet een lange celstraf krijgen. Dat betekent einde carričre als kickbokser. Eigen schuld.
In het begin heb je als lezer nog enige sympathie voor het ongepolijste talent. Maar die slaat Badr je in noodtempo uit handen. Het vorige boek van Olde Kalter, De kickbokser (2011), ging over Ernesto Hoost, Mister Perfect van de vechtsport. Badr Hari is diens spiegelbeeld: Bad Boy.

Boek over Badr Hari massaal gestolen
Het boek over Badr Hari blijkt het meest gestolen boek van Nederland te zijn. Het ligt sinds woensdag in de winkels.
Of beter gezegd niet meer. In de AKO op het Centraal Station van Amsterdam werd het boek massaal gestolen, meldt De Telegraaf. Het filiaal besloot daarop over te gaan op speciale anti-diefstalstickers. Het boek van Jens Olde Kalter dat woensdag verscheen, is inmiddels al vier keer herdrukt. Inmiddels zijn er 25.000 boeken in omloop.

Badr gaat Estelle mogelijk slopen
Jens Olde Kalter, de schrijver van het boek Badr, de harde werkelijkheid achter Badr Hari, denkt dat er best een kans is dat de kickbokser zijn liefje Estelle Cruijff flink zal gaan mishandelen.
In een interview met De Telegraaf vertelt Olde Kalter dat de meeste exen van Hari mishandeld werden. De schrijver denkt dat dit misschien ook bij Estelle zal gaan gebeuren. "Als je die lijn voorttrekt, dan is het voor mij niet heel verrassend als er hier ook zoiets zou kunnen gebeuren."
Hierbij zegt de auteur ook dat het sowieso niet helemaal goed gaat bij de familie van Estelle. Volgens geruchten zou haar moeder niet meer welkom zijn in huize Hari, aldus de onderzoeksjournalist.

Pahlavan
23-08-2013, 20:14
Verder een prima kerel die badr. Echt een hele lieve jongen.

Mauro
23-08-2013, 20:41
In oktober die rechtzaak + uitspraak ?
Mooi ! Lekker snel. Zijn we eindelijk van het gezeik af.

blackadder
23-08-2013, 20:57
Verder een prima kerel die badr. Echt een hele lieve jongen.
Behulpzaam en rustig. Hoge cijfers op school. Milieu bewust. Begaan met ouderen en zwakkeren. Doet aan recycling en flost regelmatig.

Nosferatu187
23-08-2013, 20:58
vandaag (te laat geleverd) in de brievenbus gehad, ben 'm nu aan het lezen zit ongeveer op pagina 60 nu.

Nosferatu187
23-08-2013, 20:59
Ik hoorde dat je in het begin nog sympathie voor badr krijgt maar later in het boek komen de meer lelijke dingen naar boven.

Pahlavan
23-08-2013, 21:13
Behulpzaam en rustig. Hoge cijfers op school. Milieu bewust. Begaan met ouderen en zwakkeren. Doet aan recycling en flost regelmatig.

Bovendien helpt hij regelmatig mee met glazen afwassen tijdens het uitgaan. Wat wil je nog meer

cornelus
23-08-2013, 22:07
Behulpzaam en rustig. Hoge cijfers op school. Milieu bewust. Begaan met ouderen en zwakkeren. Doet aan recycling en flost regelmatig.
en helpt mee met afdrogen!

blackadder
23-08-2013, 22:38
Hij lijkt mij wel een geschikte host voor een nieuw tv programma.

Afdrogen met sterren.

Waarin BN'ers in een drukke club de bar voorzien moeten houden met schone glazen. Host en afwas expert Badr Hari judged zowel op afdroog techniek als op het tempo en hoeveel glazen er op een avond stuk gaan. Natuurlijk moeten er ook geen strepen op zitten.

Mike
23-08-2013, 22:50
Hij lijkt mij wel een geschikte host voor een nieuw tv programma.

Afdrogen met sterren.

Waarin BN'ers in een drukke club de bar voorzien moeten houden met schone glazen. Host en afwas expert Badr Hari judged zowel op afdroog techniek als op het tempo en hoeveel glazen er op een avond stuk gaan. Natuurlijk moeten er ook geen strepen op zitten.


Lol en aan het eind wint er iemand uit het publiek een Meet & Beat met Badr zelf.

Mauro
23-08-2013, 22:53
...een Meet & Beat met Badr zelf.
Waha !
Wedden dat die hoer van een Johan Vlemminx alsnog wil winnen.
Dat is dan wel weer een programma wat ik zou kijken.

blackadder
23-08-2013, 22:54
Lol en aan het eind wint er iemand uit het publiek een Meet & Beat met Badr zelf.
Publieksprijzen mogen natuurlijk niet ontbreken. A Meeting & Beating from Badr wordt verloot onder de 5 gelukkigen die de uiteindelijke winnaar van het programma raden. Het bedrag wat de winnende BN' er uiteindelijk kwijt is aan zijn of haar ziekenhuis bezoek plus nazorg wordt door de zender overgemaakt aan het goede doel van zijn of haar keuze.

Asura
24-08-2013, 00:07
:lol:

StrikeforceRoy
24-08-2013, 03:13
Ben nu op een kwart. Interessant boek.

MJOKKIE
24-08-2013, 06:56
'k Ben zo trots als een minotauro met 7 lullen dat ik gewoon ge-quote ben!
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?121838-Badr-Hari-wordt-vader!

Gast, er heet een heel hoofdstuk 'VADR HARI'

Bedankt nog!

Groet Jens

Willem033
24-08-2013, 17:17
Jens, krijg je al politie beveiliging?

RedDawn
24-08-2013, 17:19
Jens, krijg je al politie beveiliging?

Speciaal een account aangemaakt om zure post te plaatsen over het boek?

e-type
24-08-2013, 17:21
Gast, er heet een heel hoofdstuk 'VADR HARI'

Bedankt nog!

Groet Jens

:rolleyes:
Nee, jij respect voor al het werk dat je in het schrijven van dit boek hebt gestoken en gefeliciteerd met het succes hiervan.
Top boek man.

RedDawn
24-08-2013, 17:24
:rolleyes:
Nee, jij respect voor al het werk dat je in het schrijven van dit boek hebt gestoken en gefeliciteerd met het succes hiervan.
Top boek man.

x2!!!

tidelot
24-08-2013, 17:34
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151630573208697&set=pb.63398493696.-2207520000.1377354294.&type=3&theater

raveboy
24-08-2013, 18:31
Is maar een klein ding hoor,maar op bladz. 47 staat " zo eindigt Harincks oudleerling Andre Brilleman in een vat beton "
Brilleman kwam toch voor Mejiro uit?

Verder leest het snel weg, goed voor naast het Hoost en Bonjasky boek in de kast.

Asura
24-08-2013, 18:39
Speciaal een account aangemaakt om zure post te plaatsen over het boek?

Badr doet inderdaad nooit aan bedreigingen en zijn vrienden al helemaal niet, zoals ons sociaal-maatschappelijk werker Blackadder haarfijn kan uitleggen.

RedDawn
24-08-2013, 19:23
Is maar een klein ding hoor,maar op bladz. 47 staat " zo eindigt Harincks oudleerling Andre Brilleman in een vat beton "
Brilleman kwam toch voor Mejiro uit?

Verder leest het snel weg, goed voor naast het Hoost en Bonjasky boek in de kast.

Hij is toen overgestapt naar Chakuriki.

Nosferatu187
24-08-2013, 19:32
Is maar een klein ding hoor,maar op bladz. 47 staat " zo eindigt Harincks oudleerling Andre Brilleman in een vat beton "
Brilleman kwam toch voor Mejiro uit?

Verder leest het snel weg, goed voor naast het Hoost en Bonjasky boek in de kast.

was eerst een leerling van harinck ik weet nog zelfs dat hij dat in een interview verteld.

blackadder
24-08-2013, 19:36
Badr doet inderdaad nooit aan bedreigingen en zijn vrienden al helemaal niet, zoals ons sociaal-maatschappelijk werker Blackadder haarfijn kan uitleggen.
Inderdaad. Het zijn allemaal lieve jongens. Badr voorop. Hoge cijfers op school. Behulpzaam tot het punt van zelf opgave. Helpen in hun vrije tijd in de horeca met de afwas. Scheiden hun afval en flossen regelmatig.
Maatschappelijke parels gewoon.

ArjanV
24-08-2013, 20:01
Over "parel voor de samenleving" gesproken....is het boek al aangeboden aan Leon de Winter?

RedDawn
24-08-2013, 20:17
Over "parel voor de samenleving" gesproken....is het boek al aangeboden aan Leon de Winter?

Haha!!!

raveboy
25-08-2013, 01:13
was eerst een leerling van harinck ik weet nog zelfs dat hij dat in een interview verteld.



Ok, bedankt
Moet dan wel heel lang geleden zijn, want ik heb foto's waar Brilleman traint bij mejiro op de oude lokatie, en een wedstrijd van 1979, dus het zal niet lang geweest zijn dan.

Ik beheer de Brilleman Pagina op Facebook samen met een oud leerling van hem, dus ik kan het altijd nog aan hem vragen ook anders.

blackadder
25-08-2013, 01:20
Over "parel voor de samenleving" gesproken....is het boek al aangeboden aan Leon de Winter?
Laat hem dat maar zelf proletarisch aanschaffen.

Peter0711
25-08-2013, 01:28
Ok, bedankt
Moet dan wel heel lang geleden zijn, want ik heb foto's waar Brilleman traint bij mejiro op de oude lokatie, en een wedstrijd van 1979, dus het zal niet lang geweest zijn dan.

Ik beheer de Brilleman Pagina op Facebook samen met een oud leerling van hem, dus ik kan het altijd nog aan hem vragen ook anders.

Volgens mij was Mejiro in die tijd van Harinck.

blackadder
25-08-2013, 01:32
Volgens mij was Mejiro in die tijd van Harinck.
???

Nosferatu187
25-08-2013, 01:50
ik heb het boek bijna uitgelezen btw.

Peter0711
25-08-2013, 02:02
???

My bad. Was Jan Plas. Was eve in de war.

Peter0711
25-08-2013, 02:03
???

My bad. Was Jan Plas. Was eve in de war.

Asura
25-08-2013, 02:06
ik heb het boek bijna uitgelezen btw.

Veel mixfighters lezen niet vaak, dat is namelijk voor mietjes, maar als je de linker en rechterduim op de witte kant van het boek zet, duw het dan open. Aan de binnenkant staan ook nog allemaal lettertjes

Omdat er nog meer badr-fans voor het eerst in deze situatie komen, heb ik hieronder een plaatje bijgevoegd van een geopend boek zodat jullie niet schrikken.
http://static.freepik.com/vrije-photo/open-boek_2210503.jpg
Let op: Hij is niet kapot, dit hoort zo!
Als dit in de boekwinkel gebeurt hoef je dus ook niet weg te rennen, de politie zal hiervoor niet komen.

blackadder
25-08-2013, 03:12
Veel mixfighters lezen niet vaak, dat is namelijk voor mietjes, maar als je de linker en rechterduim op de witte kant van het boek zet, duw het dan open. Aan de binnenkant staan ook nog allemaal lettertjes

Omdat er nog meer badr-fans voor het eerst in deze situatie komen, heb ik hieronder een plaatje bijgevoegd van een geopend boek zodat jullie niet schrikken.
http://static.freepik.com/vrije-photo/open-boek_2210503.jpg
Let op: Hij is niet kapot, dit hoort zo!
Als dit in de boekwinkel gebeurt hoef je dus ook niet weg te rennen, de politie zal hiervoor niet komen.

:lol: lmfao

mario the count
25-08-2013, 06:29
heb het boek gisteren gehad van de vrouw. aangezien ik vrijdag in het ziekenhuis ben beland heb ik ijd zat om het te lezen:D ben benieuwd.

mario the count
25-08-2013, 06:31
Veel mixfighters lezen niet vaak, dat is namelijk voor mietjes, maar als je de linker en rechterduim op de witte kant van het boek zet, duw het dan open. Aan de binnenkant staan ook nog allemaal lettertjes

Omdat er nog meer badr-fans voor het eerst in deze situatie komen, heb ik hieronder een plaatje bijgevoegd van een geopend boek zodat jullie niet schrikken.
http://static.freepik.com/vrije-photo/open-boek_2210503.jpg
Let op: Hij is niet kapot, dit hoort zo!
Als dit in de boekwinkel gebeurt hoef je dus ook niet weg te rennen, de politie zal hiervoor niet komen.

:lol:

blackadder
25-08-2013, 07:26
aangezien ik vrijdag in het ziekenhuis ben beland
Probeerde je soms Badr z'n afwas voor hem te doen?

mario the count
25-08-2013, 07:29
Probeerde je soms Badr z'n afwas voor hem te doen?

dat had zomaar gekunnen ja haha. mn been is er erger aan toe dan dat van koen destijds.

blackadder
25-08-2013, 07:34
Want dat is de ware reden wat er is gebeurt tijdens sensation. Koen kwam de skybox binnen en zag Badr aan de vaat en dacht bij zichzelf: "VEEEEETTTTTTTT!!!!! BADR *FUCKING* HARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!" (Badr had zijn vorige vakantie in Marokko geboekt via "Eliza was here" na dat incident met die portier van Binq, die om racistische redenen zijn hoofd onder Badr zijn parelen voet stopte, en sindsdien is Koen een fan.)
Op dat moment kwam Estelle eraan lopen om romantisch met Badr de glazen te doen. Koen drong zich daartussen en duwde Estelle hardhandig aan de kant omdat hij romantisch de glazen wou doen met zijn idool. En toen flipte Badr hem helemaal door. Alleen Estelle mag met hem de vaat doen. Best wel logisch dat ie Koen dat even fijnzinnig liet weten.

mario the count
25-08-2013, 07:39
Want dat is de ware reden wat er is gebeurt tijdens sensation. Koen kwam de skybox binnen en zag Badr aan de vaat en dacht bij zichzelf: "VEEEEETTTTTTTT!!!!! BADR *FUCKING* HARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!" (Badr had zijn vorige vakantie in Marokko geboekt via "Eliza was here" na dat incident met die portier van Binq, die om racistische redenen zijn hoofd onder Badr zijn parelen voet stopte, en sindsdien is Koen een fan.)
Op dat moment kwam Estelle eraan lopen om romantisch met Badr de glazen te doen. Koen drong zich daartussen en duwde Estelle hardhandig aan de kant omdat hij romantisch de glazen wou doen met zijn idool. En toen flipte Badr hem helemaal door. Alleen Estelle mag met hem de vaat doen. Best wel logisch dat ie Koen dat even fijnzinnig liet weten.
hmm ik weet het zo net nog niet hoor.

blackadder
25-08-2013, 07:40
hmm ik weet het zo net nog niet hoor.
Ik zweer mattie. Zo was het conjo en niet anders.

mario the count
25-08-2013, 09:35
Ik zweer mattie. Zo was het conjo en niet anders.

ok. als je het zo brengt dan geloof ik het al een stuk meer.

Fightfan
25-08-2013, 13:25
Zelfs met dit gegeven vind jij het toch nodig om aan te geven dat jij "het knap vind dat Badr het nog zo ver heeft geschopt"

Niet om het 1 of het ander hoor,maar hoe kunnen mensen hier op MF "posters" zoals als jou nou serieus nemen betreffend dit onderwerp? Je zou je dood moeten schamen voor het feit dat je hem al jaren je hand boven zijn hoofd houdt!!

Onafhankelijk wat Badr doet,zullen mensen zoals jou Badr zijn daden ten aller tijden goed proberen te praten,wat achteraf meer over jou eigen karakter zegt als dat het over die van Badr doet.

Die jongen is gewoon totaal van het pad af,en er is totaal geen reden om Badr als moslimbroeder,of als Marokkaan telkens te verdedigen,de enige reden die ik dan kan verzinnen is dat je juist opkijkt tegen deze man juist door dit soort gedrag en dit soort akties,wat mij vertelt dat er bij jou net zo goed als bij Badr een steekje los zit. Er is helemaal geen schande om dit soort gedrag af te keuren ondanks het een Marokkaan of Moslim is.

Wat betreft al het nieuws over Badr,het komt bij mij niet zo verassend over,er was al jaren bekend dat Badr schijt heeft aan alles en iedereen en dat hij daar ook naar handeld. Ik vind het om die reden nu ook geweldig dat het allemaal gebundeld is in de zin van een boek i.p.v een politie verslag,zodat de "normale mens" ook een kijkje heeft in het leven van deze "kickbokser"

Of moet ik zeggen crimineel die kickbokst.

Oprotten met die pannekoek. Ga maar lekker je criminele leven leiden en ik hoop dat je snel tegen de lamp loopt,maar laat de sport lekker links liggen en trek die niet mee naar onder tijdens je trieste manier van leven.. Sneu!

Ik vind dit een erg zielige reactie. Blijkbaar kun jij zaken niet los van elkaar zien: De persoon Badr Hari en zijn uitspattingen en de vechter Badr Hari.
Inderdaad is het knap wat hij als vechter bereikt heeft, vooral zijn geringe inzet qua trainen e.d. Wat hij in zijn prive leven doet is nooit goed te praten, maar jouw hysterische reactie is dat ook niet.
Jouw tirade over moslimbroeder, Marokkaan en andere onzin is totaal misplaatst.
Het zou kloppen als Badr zijn criminele daden goedgepraat zouden worden, dat zie ik nergens gebeuren........

Ik vraag mij af wat jij vind van de wedstrijden van Mike Tyson, El Gublie, Brilleman en anderen? Of reageer jij dan ook zo hysterisch als iemand hun filmpjes plaatst? Of hun cariere als vechter positief benoemd?

Over Badr: Ik zie het qua zijn vechtcarriere treurig in. Dit omdat hij waarschijnlijk zal moeten zitten en hij ook steeds ouder wordt. Niet trainen zal nu steeds meer prestaties beinvloeden, daarnaast lijkt hij ook doorzettingsvermogen te missen, zoals tegen Karaev.

cornelus
25-08-2013, 14:00
Op dat moment kwam Estelle eraan lopen om romantisch met Badr de glazen te doen. Koen drong zich daartussen en duwde Estelle hardhandig aan de kant omdat hij romantisch de glazen wou doen met zijn idool. En toen flipte Badr hem helemaal door. Alleen Estelle mag met hem de vaat doen. Best wel logisch dat ie Koen dat even fijnzinnig liet weten.

Ik heb ook gehoord dat de blokjes in de theedoek een vernauwende werking op zijn bewustzijn hebben gehad.

Iggy
25-08-2013, 14:27
Nu al het meest gestolen boek van nederland!!

http://www.rtvnh.nl/nieuws/115001/Boek+over+Badr+Hari+massaal+gestolen

Willem033
25-08-2013, 14:29
Speciaal een account aangemaakt om zure post te plaatsen over het boek?
Nee hoor. Helemaal niet.
Vind het gewoon een misselijk boek. punt.

mokumnised
25-08-2013, 15:05
Wel een vaardig boek, hoewel ik er wel een aantal zwakke punten in vind zitten. Ik vind het persoonlijk niet zo sterk om verschillende transcripts van t.v. optredens te plaatsen sommigen pagina's lang. Beetje opvullen van ruimtes. Voor de rest ook niet heel veel nieuwe feiten.

Nosferatu187
25-08-2013, 15:07
ik had ook meer nieuwe feiten verwacht.

Willem033
25-08-2013, 15:30
Badr de held in Marokko

http://www.youtube.com/watch?v=JG3dv6_UpoY#t=99

http://www.crimesite.nl/nieuws/criminelen/26954-badr-hari-als-held-onthaald-video

Mauro
25-08-2013, 15:39
Badr de held in Marokko

http://www.youtube.com/watch?v=JG3dv6_UpoY#t=99

http://www.crimesite.nl/nieuws/criminelen/26954-badr-hari-als-held-onthaald-video

Niet alleen in NL doen ze aan criminelenverheerlijking.

rollermanskunk
25-08-2013, 15:42
Badr de held in Marokko

http://www.youtube.com/watch?v=JG3dv6_UpoY#t=99

http://www.crimesite.nl/nieuws/criminelen/26954-badr-hari-als-held-onthaald-video

Ik wist niet Badr ook kon zingen? Afdrogen, afwassen en nu ook zingen. Knap hoor.

blackadder
25-08-2013, 15:59
Ik wist niet Badr ook kon zingen? Afdrogen, afwassen en nu ook zingen. Knap hoor.
Hij rapt toch af en toe met whats-his-name.... acap of zo? Tussen het flossen, recyclen en redden van walvissen en zeehonden door.

univers1l
25-08-2013, 17:20
Badr de held in Marokko

http://www.youtube.com/watch?v=JG3dv6_UpoY#t=99

http://www.crimesite.nl/nieuws/criminelen/26954-badr-hari-als-held-onthaald-video

Ik denk dat ze in Marokko niet eens weten wat Badr Hari alemaal uitspookt in Nederland, en wat er in zijn prive leven gebeurt. Ze zien hem als held vanwege zijn sport prestaties en de rest vd wereld idem dito. alleen in nederland wordt hij onder het vergrootglas geplaatst (terecht overigens) en zien wij de duistere kant van hem.

Als ze dit allemaal van hem zouden weten, zou er niet over held gesproken worden.

RedDawn
25-08-2013, 17:30
Ik denk dat ze in Marokko niet eens weten wat Badr Hari alemaal uitspookt in Nederland, en wat er in zijn prive leven gebeurt. Ze zien hem als held vanwege zijn sport prestaties en de rest vd wereld idem dito. alleen in nederland wordt hij onder het vergrootglas geplaatst (terecht overigens) en zien wij de duistere kant van hem.

Als ze dit allemaal van hem zouden weten, zou er niet over held gesproken worden.

Geloof ik niets van. Marokkanen gaan er toch gewoon vanuit dat een Marokkaan nooit iets fouts doet.

univers1l
25-08-2013, 17:41
Geloof ik niets van. Marokkanen gaan er toch gewoon vanuit dat een Marokkaan nooit iets fouts doet.

mindere reactie van je

Peter0711
25-08-2013, 20:00
Ik vind dit een erg zielige reactie. Blijkbaar kun jij zaken niet los van elkaar zien: De persoon Badr Hari en zijn uitspattingen en de vechter Badr Hari.
Inderdaad is het knap wat hij als vechter bereikt heeft, vooral zijn geringe inzet qua trainen e.d. Wat hij in zijn prive leven doet is nooit goed te praten, maar jouw hysterische reactie is dat ook niet.
Jouw tirade over moslimbroeder, Marokkaan en andere onzin is totaal misplaatst.
Het zou kloppen als Badr zijn criminele daden goedgepraat zouden worden, dat zie ik nergens gebeuren........

Ik vraag mij af wat jij vind van de wedstrijden van Mike Tyson, El Gublie, Brilleman en anderen? Of reageer jij dan ook zo hysterisch als iemand hun filmpjes plaatst? Of hun cariere als vechter positief benoemd?

Over Badr: Ik zie het qua zijn vechtcarriere treurig in. Dit omdat hij waarschijnlijk zal moeten zitten en hij ook steeds ouder wordt. Niet trainen zal nu steeds meer prestaties beinvloeden, daarnaast lijkt hij ook doorzettingsvermogen te missen, zoals tegen Karaev.

Ik vind het moeilijk om b.v een Tyson uit Amerika,en een Brilleman uit die tijd te vergelijken met een Badr van nu. Maar mochten b.v beide heren hier op dit moment het gezicht zijn van kickboksen in Nederland zoals Badr dat de laatste tijd is,zou ik net zoals dat ik bij Badr doe,hopen dat we snel van zulke figuren af zijn. En dat kan mij niet snel genoeg.

Waarschijnlijk Oktober,dat hoop ik tenminste. Opgeruimd staat netjes!

Wat betreft mijn opmerking over andere Marokkanen,laten we daar maar niet over beginnen en het verder on-topic houden,want als jij nog niet door hebt dat een bepaalde groep (zowel hier op MF) Badr onafhankelijk van zijn gedrag en daden de hand boven het hoofd houdt heb je flinkt je kop in het zand. Dit zal ook vast alleen maar zijn omdat hij "een paar wedstrijden heeft gewonnen"


http://www.youtube.com/watch?v=J-arjwG2XKI#t=29

Er zijn zat Marokkaanse vechters die zulke aandacht wel verdienen,waarom dan naar zo een loser als Badr,dat snap ik niet.



Je hoeft daden niet daadwerkelijk direct goed te praten om je onbegrip over een gemiddelde mening te geven,en als daar vanuit de andere kant dan 's onbegrip over is,mag dat ook wel eens ter spraken komen,het is tenslotte een forum.

;)

Fightfan
25-08-2013, 23:19
Ik vind het moeilijk om b.v een Tyson uit Amerika,en een Brilleman uit die tijd te vergelijken met een Badr van nu. Maar mochten b.v beide heren hier op dit moment het gezicht zijn van kickboksen in Nederland zoals Badr dat de laatste tijd is,zou ik net zoals dat ik bij Badr doe,hopen dat we snel van zulke figuren af zijn. En dat kan mij niet snel genoeg.

Waarschijnlijk Oktober,dat hoop ik tenminste. Opgeruimd staat netjes!

Dus als iemand criminele handelingen verrichte vroeger dan is dat geen reden, maar nu wel?

Wat is dat voor logica, zowel Tyson als Brilleman waren gezichten van de sport en terecht werden zij beoordeeld op hun sportieve verrichtingen.


Wat betreft mijn opmerking over andere Marokkanen,laten we daar maar niet over beginnen en het verder on-topic houden,want als jij nog niet door hebt dat een bepaalde groep (zowel hier op MF) Badr onafhankelijk van zijn gedrag en daden de hand boven het hoofd houdt heb je flinkt je kop in het zand. Dit zal ook vast alleen maar zijn omdat hij "een paar wedstrijden heeft gewonnen"


http://www.youtube.com/watch?v=J-arjwG2XKI#t=29

Als jij zo krom redeneert als jij, dan zeg jij stompzinnige dingen!
Het afwijzen van Badr zijn uitspattingen is iets waarover twee normaal denkende mensen niet verschillen. Alleen ben jij gefocust op Badr zijn uitspattingen en kun jij zaken niet los zien….



Er zijn zat Marokkaanse vechters die zulke aandacht wel verdienen,waarom dan naar zo een loser als Badr,dat snap ik niet.


Zeker verdienen zij veel aandacht, alleen viel jij iemand aan die Badr puur op zijn ringprestaties beoordeelde. Dit is toch terecht?
Anders moet lid worden van de Story of een forum openen?



Je hoeft daden niet daadwerkelijk direct goed te praten om je onbegrip over een gemiddelde mening te geven,en als daar vanuit de andere kant dan 's onbegrip over is,mag dat ook wel eens ter spraken komen,het is tenslotte een forum.

;)

Klopt, daarom: Reageer eerlijk en niet zo hysterisch als iemand Badr puur vanuit sportief oogpunt beoordeelt….

Fightfan
25-08-2013, 23:20
Geloof ik niets van. Marokkanen gaan er toch gewoon vanuit dat een Marokkaan nooit iets fouts doet.

Dan ken jij Marokkanen niet.

Asura
25-08-2013, 23:20
Ik vind dit een erg zielige reactie. Blijkbaar kun jij zaken niet los van elkaar zien: De persoon Badr Hari en zijn uitspattingen en de vechter Badr Hari.
.

Volgens goede bronnen zijn de vechter Badr en de persoon Badr dezelfde man. Ongeloofelijk maar waar, je zal ze ook niet beide tegelijkertijd op dezelfde plek zien.


PS:Badr's criminele daden worden zo vaak "goedgepraat", vreemd dat het je nooit is opgevallen

Asura
25-08-2013, 23:21
Dan ken jij Marokkanen niet.

:lol:

Fightfan
25-08-2013, 23:22
Volgens goede bronnen zijn de vechter Badr en de persoon Badr dezelfde man. Ongeloofelijk maar waar, je zal ze ook niet beide tegelijkertijd op dezelfde plek zien.


PS:Badr's criminele daden worden zo vaak "goedgepraat", vreemd dat het je nooit is opgevallen

Dus ik moet nu de mens waarderen als ik zijn sportieve daden waardeer?
Verder slaat jouw sarcasme de plank mis.
Want waar zijn jouw reacties op andere sporters met een crimineel verleden?

Sorry maar doe jezelf aub niet beter voor dan jij bent.

Peter0711
25-08-2013, 23:31
Klopt, daarom: Reageer eerlijk en niet zo hysterisch als iemand Badr puur vanuit sportief oogpunt beoordeelt….

Hysterisch? Overdrijf toch niet zo man. De enige die de situatie hysterisch maakt ben je zelf.

Ik zal je een uitleg geven,zodat je weer goed kan slapen vanavond. : Mijn reaktie was gebasseerd op het feit dat ik er van overtuigd ben dat de persoon in kwestie de opmerking niet alleen uit sportief perspectief plaatste. Als dit wel het geval is,speelt zijn verleden en de manier van posten in dit geval in zijn nadeel want dat geloof ik namelijk niet. Geen schande,by the way,ieder zijn mening. Ik heb de mijne namelijk ook.

Zullen we het verder on-topic houden,het gaat niet over onze discussie in dit topic,en als je het niet los kan laten zie ik je pm wel verschijnen.

Asura
25-08-2013, 23:32
Dus ik moet nu de mens waarderen als ik zijn sportieve daden waardeer?
Verder slaat jouw sarcasme de plank mis.
Want waar zijn jouw reacties op andere sporters met een crimineel verleden?

Sorry maar doe jezelf aub niet beter voor dan jij bent.

Als je mijn opmerkingen over Gordeau en andere eikels leest dan snap je ook wel dat jij degene bent die het niet helemaal snapt. Je hoeft helemaal niemand te waarderen van mij, wel hebben anderen het recht om iemand wel te beoordelen op zijn acties binnen EN buiten de ring. Hiernaast zie ik weinig verschil tussen de twee Badr's, hij weet zich nergens te handhaven(naar onze maatstaven dan)

Mauro
25-08-2013, 23:35
Dan ken jij Marokkanen niet.
Dikke vette roflol.

Peter0711
25-08-2013, 23:42
Dus ik moet nu de mens waarderen als ik zijn sportieve daden waardeer?

In zijn prime was Badr anders ook geen lieverdje in de ring hoor,natrappen enz,vechten tijdens de persconferentie enz. Ik kan daar weinig respect voor hebben. Hij heeft talent,absoluut,maar dat is bij verre weg niet genoeg voor vanzelfsprekend respect.


Want waar zijn jouw reacties op andere sporters met een crimineel verleden?

Huh? We hebben het toch over Badr,zou bijna denken dat je bevestiging zoekt omdat je er van overtuigd bent dat we Badr aanvallen om hele andere redenen. Vind je het zo raar dat mensen de persoon Badr prive als sportief gezien liever zien vetrekken?

Nosferatu187
25-08-2013, 23:49
another badr thread goes crazy.

Peter0711
25-08-2013, 23:59
another badr thread goes crazy.

Valt mee toch. Er mag over gediscusseerd worden,ook als meningen verschillen. Zolang het maar een beetje normaal gaat. ;)

Nosferatu187
26-08-2013, 00:00
wacht nog maar even.

Fightfan
26-08-2013, 00:53
Hysterisch? Overdrijf toch niet zo man. De enige die de situatie hysterisch maakt ben je zelf.

Ik zal je een uitleg geven,zodat je weer goed kan slapen vanavond. : Mijn reaktie was gebasseerd op het feit dat ik er van overtuigd ben dat de persoon in kwestie de opmerking niet alleen uit sportief perspectief plaatste. Als dit wel het geval is,speelt zijn verleden en de manier van posten in dit geval in zijn nadeel want dat geloof ik namelijk niet. Geen schande,by the way,ieder zijn mening. Ik heb de mijne namelijk ook.

Zullen we het verder on-topic houden,het gaat niet over onze discussie in dit topic,en als je het niet los kan laten zie ik je pm wel verschijnen.

Ik kan goed slapen hoor, blijkbaar jij niet aangezien jij hierna weer postte.
Hou het dan on-topic......

Fightfan
26-08-2013, 00:55
Als je mijn opmerkingen over Gordeau en andere eikels leest dan snap je ook wel dat jij degene bent die het niet helemaal snapt. Je hoeft helemaal niemand te waarderen van mij, wel hebben anderen het recht om iemand wel te beoordelen op zijn acties binnen EN buiten de ring. Hiernaast zie ik weinig verschil tussen de twee Badr's, hij weet zich nergens te handhaven(naar onze maatstaven dan)

Hierover verschillen wij niet, wel dat er hysterisch gedaan wordt als iemand Badr zijn sportieve verrichtingen aanprijst.

Peter0711
26-08-2013, 12:08
aangezien jij hierna weer postte.
Hou het dan on-topic......

Me vraag ging over Badr slimme.. Het topic ook!

Dat terzijde,ik ga vanmiddag me boek halen!! Eindelijk!! Als ik 'm nog ergens kan halen,ik zie via Jens zijn Facebook het ene na het andere bericht verschijnen over uitverkochte winkels. Het boek staat trouwens op Nr. 1 bij de AKO (http://www.ako.nl/)

123trisweat
26-08-2013, 13:47
@mjokkie, even over het boek en dan in het bijzonder de omslag. Heb je toestemming moeten vragen (royalties moeten betalen) voor het gebruik van Badr's portret foto???

Vroeg het me af............

ps: ik zal het boek niet kopen

cornelus
26-08-2013, 14:15
ps: ik zal het boek niet kopen

je gaat 't stelen? :)

blackadder
26-08-2013, 14:27
je gaat 't stelen? :)
Proletarisch winkelen.

Nosferatu187
26-08-2013, 14:48
lol

LJ Silver
26-08-2013, 15:02
volgende week op vakantie, op het strand boekie lezen, maar welke. Boek over Ernesto of Hari?

Italian*Berlusconi*
26-08-2013, 15:04
http://www.crimesite.nl/nieuws/criminelen/26954-badr-hari-als-held-onthaald-video

Italian*Berlusconi*
26-08-2013, 15:21
volgende week op vakantie, op het strand boekie lezen, maar welke. Boek over Ernesto of Hari?

aan de reacties te lezen qua het boek van Vadr Hari, zou ik voor Ernesto gaan qua boek. Had ik 2 jaar geleden mee op vakantie en in het vliegtuig al bijna uit gelezen. In dit boek ligt de focus meer op Ernesto zijn trainingen, aanloop naar de wedstrijden en wedstrijden zelf. Het boek van Badr moet ik zelf nog lezen dus daar kan ik nog niet over oordelen, maar het boek over Ernesto leest echt lekker weg hoe hij zijn wedstrijden / tegenslagen etc beschrijft.

e-type
26-08-2013, 15:34
volgende week op vakantie, op het strand boekie lezen, maar welke. Boek over Ernesto of Hari?

De kickbokser.

blackadder
26-08-2013, 15:53
volgende week op vakantie, op het strand boekie lezen, maar welke. Boek over Ernesto of Hari?
A song of Ice and Fire serie. Cause Winter is Coming.

Nosferatu187
26-08-2013, 16:13
dit is trouwens ook een aanrader: http://www.bruna.nl/boeken/knock-out-9789029721479

Coldcrust
26-08-2013, 17:56
aan de reacties te lezen qua het boek van Vadr Hari, zou ik voor Ernesto gaan qua boek. Had ik 2 jaar geleden mee op vakantie en in het vliegtuig al bijna uit gelezen. In dit boek ligt de focus meer op Ernesto zijn trainingen, aanloop naar de wedstrijden en wedstrijden zelf. Het boek van Badr moet ik zelf nog lezen dus daar kan ik nog niet over oordelen, maar het boek over Ernesto leest echt lekker weg hoe hij zijn wedstrijden / tegenslagen etc beschrijft.

Allebei zijn goed maar bij de Kickbokser heb je sympathie voor de sportiviteit en openhartigheid van de hoofdpersoon,bij Badr groeit je ergernis met elke pagina die je omslaat dus de nasmaak is bij beide boeken geheel verschillend.

MJOKKIE
26-08-2013, 18:58
Allebei zijn goed maar bij de Kickbokser heb je sympathie voor de sportiviteit en openhartigheid van de hoofdpersoon,bij Badr groeit je ergernis met elke pagina die je omslaat dus de nasmaak is bij beide boeken geheel verschillend.

Daar kan ik me wel in vinden

Anderson
26-08-2013, 19:13
De kickbokser is een echte aanrader heel veel prive dingen vertelt Hoost over zichzelf en over Johan Vos wat niemand wist.

Over Badr Hari staan bijna alle dingen die we al wisten over Simon Rutz heeft 2 pagina's vol gestaan in het Parool, Badr Hari de mascotte was voor de vriendelijke Engelen motorclub. Badr Hari graag mensen mishandeld lees de kranten.

Alleen dat Badr Hari pak slaag kreeg van Llloyd van Dams tijdens het sparren wist ik niet.

Wheelie
26-08-2013, 19:17
http://www.youtube.com/watch?v=NO1Nfd7uRns#t=35

Nosferatu187
26-08-2013, 19:46
De kickbokser is een echte aanrader heel veel prive dingen vertelt Hoost over zichzelf en over Johan Vos wat niemand wist.

Over Badr Hari staan bijna alle dingen die we al wisten over Simon Rutz heeft 2 pagina's vol gestaan in het Parool, Badr Hari de mascotte was voor de vriendelijke Engelen motorclub. Badr Hari graag mensen mishandeld lees de kranten.

Alleen dat Badr Hari pak slaag kreeg van Llloyd van Dams tijdens het sparren wist ik niet.

dat badr vroeger hesdy gerges zijn neus heeft kapotgeslagen tijdens het sparren.

123trisweat
26-08-2013, 20:20
Proletarisch winkelen.
Touché

Illest
27-08-2013, 00:35
http://www.youtube.com/watch?v=NO1Nfd7uRns#t=35

bizar dat iemand die hier (terecht) verguisd wordt daar zo'n held is...zijn status daar staat in schril contrast met zijn staus hier...persoonlijk denk ik dat de manier waarop hij daar wordt ontvangen, bijdraagt aan zijn gedrag...het wordt ergens immers gewaardeerd/beloond, zoiets

daanII
27-08-2013, 01:05
@MJOKKIE;


Je hebt een boek geschreven over een 28-jarige jongen. Is er een moment geweest dat
jij je afvroeg wat de impact is van jouw boek?


Ik heb gemerkt dat jij veel inside-info hebt verkregen vanuit de omgeving van hem, wellicht
waren zij in de veronderstelling dat hij ook mee zou werken aan dit boek.
Ik vond je boek leuk geschreven en verrassend, wellicht omdat ik 95% van de mensen ken die jij
beschrijft en ook sommige situaties herken, die jij beschrijft.


Toch bekruipt mij het gevoel dat jij dit boek hebt geschreven voor geldelijk belang, een
enorme hang naar senstatie en de drang "om als eerste" journalist de vuile was
buiten te hangen, over de rug van bekenden, kennissen en vrienden van Badr.

Turboknecht
27-08-2013, 01:43
Ach, wie wil er nou de vriend of kennis van zo'n stuk stront zijn?

tidelot
27-08-2013, 01:43
@MJOKKIE;


Je hebt een boek geschreven over een 28-jarige jongen. Is er een moment geweest dat
jij je afvroeg wat de impact is van jouw boek?


Ik heb gemerkt dat jij veel inside-info hebt verkregen vanuit de omgeving van hem, wellicht
waren zij in de veronderstelling dat hij ook mee zou werken aan dit boek.
Ik vond je boek leuk geschreven en verrassend, wellicht omdat ik 95% van de mensen ken die jij
beschrijft en ook sommige situaties herken, die jij beschrijft.


Toch bekruipt mij het gevoel dat jij dit boek hebt geschreven voor geldelijk belang, een
enorme hang naar senstatie en de drang "om als eerste" journalist de vuile was
buiten te hangen, over de rug van bekenden, kennissen en vrienden van Badr.

Het is zeker geen boek die het kickboksen in een goed dachtlicht zet.

Asura
27-08-2013, 01:48
Badr is inderdaad erg gesteld op zijn goede reputatie, dergelijke onthullingen zullen hem dan ook in zijn maatschappelijk bewogen hartje raken. Ook zijn vrienden en kennissen zullen hem als een blok laten vallen, over de misdadige onthullingen zal geschokt gereageerd worden in zijn milieu.

Ik zelf bereid me voor op nachten lang geruststellen van Badrs vriend Achmed, die mij net als na de Koen-affaire in tranen zal opbellen. Hij dacht Badr was altijd goeie jongen

Illest
27-08-2013, 02:38
@MJOKKIE;


Je hebt een boek geschreven over een 28-jarige psychopaat. Is er een moment geweest dat
jij je afvroeg wat de impact is van jouw boek?


Ik heb gemerkt dat jij veel inside-info hebt verkregen vanuit de omgeving van hem, wellicht
waren zij in de veronderstelling dat hij ook mee zou werken aan dit boek. (ruim voordat het boek uitkwam, was al bekend dat hij niet wilde meewerken, stond ook hier op het forum)
Ik vond je boek leuk geschreven en verrassend, wellicht omdat ik 95% van de mensen ken die jij
beschrijft en ook sommige situaties herken, die jij beschrijft. (is dat een win of een fail?ik twijfel nog)


Toch bekruipt mij het gevoel dat jij dit boek hebt geschreven voor geldelijk belang, een
enorme hang naar senstatie en de drang "om als eerste" journalist de vuile was
buiten te hangen, over de rug van bekenden, kennissen en vrienden van Badr(tuurlijk, gooi het op de integriteit van de journalist:fp:).

Turboknecht
27-08-2013, 02:41
Het is zeker geen boek die het kickboksen in een goed dachtlicht zet.

Zo te zien kun jij ook maar beter geen boek gaan schrijven. :whistling:

Asura
27-08-2013, 03:24
Daan, je bent niet erg zen op dit moment. Ik hoop dat dit tijdelijk is en dat je niet weer iemand het leven ontneemt met een dodelijke karatechop

appelsap
27-08-2013, 04:40
@MJOKKIE;


Je hebt een boek geschreven over een 28-jarige jongen. Is er een moment geweest dat
jij je afvroeg wat de impact is van jouw boek?

Ik heb gemerkt dat jij veel inside-info hebt verkregen vanuit de omgeving van hem, wellicht
waren zij in de veronderstelling dat hij ook mee zou werken aan dit boek.
Ik vond je boek leuk geschreven en verrassend, wellicht omdat ik 95% van de mensen ken die jij
beschrijft en ook sommige situaties herken, die jij beschrijft.

Toch bekruipt mij het gevoel dat jij dit boek hebt geschreven voor geldelijk belang, een
enorme hang naar senstatie en de drang "om als eerste" journalist de vuile was
buiten te hangen, over de rug van bekenden, kennissen en vrienden van Badr.

Zou mij verbazen als het boek geschreven was om er geld op toe te leggen.....
Mjokkie loopt al jaren in het wereldje rond en heeft daarom ook goede contacten. En als het hele goede vrienden van Badr waren dan hadden ze bij twijfel wel even met hem gebeld denk ik. Zeker nadat al een jaar geleden duidelijk was dat hij niet mee wilde werken. Als je 95% van de mensen in het boek kent dan wist je dus van de meeste zaken al af. Goed dat het je dan toch nog verrast heeft.

Verder ken ik Mjokkie als een journalist erg secuur en prudent te werk gaat. Hij heeft volgens mij 4 jaar over het boek van Ernesto gedaan en is (grotendeels op eigen kosten) de hele wereld rond geweest om alle betrokkenen te spreken. Hij is dus wel iets meer betrokken dan de gemiddelde 'misdaad' journalist, die snel een bestsellertje wil slijten. Ik denk dat het meer de fascinatie is voor de persoon/sporter Badr, dan voor de paar duizend Euro die hij makkelijk met een 'echte baan' had kunnen verdienen.

Ik heb het nog niet gelezen want ik kom pas volgende week naar Nederland, dus ik hou mijn mening over het boek nog even voor me. Ben wel bang dat ik dit boek niet gesigneerd ga krijgen door de hoofdrolspeler.....

mario the count
27-08-2013, 11:39
vind het boek lekker weglezen hoor. bedankt Mjokkie voor een leuk stukje tijdsverdrijf.

Johannes de Sloper
27-08-2013, 13:22
Dit boek interesseert me echt helemaal niets.
En de meeste commentaren hier zijn weer tenenkrommend.

Maar dat Bas Boon een boek uitbrengt is wel goed nieuws.

Mijn verhaal is meer wat er speelt wereldwijd achter de schermen, jaloerse "wannabe" promotors, faillissementen, oplichting, vechters prive problemen, waarom sommige gevechten verloren werden etc... misschien schrijf ik zelfs nog een hoofdstuk over forums zoals mixfight en geef ik jouw ook nog een woord attentie.
Je bent een kanjer Bas!!
Ik kijk echt enorm uit naar jouw boek.
OSU!!!

Turboknecht
27-08-2013, 14:12
Dit boek interesseert me echt helemaal niets.
En de meeste commentaren hier zijn weer tenenkrommend.

Goed argument!



Maar dat Bas Boon een boek uitbrengt is wel goed nieuws.

Je bent een kanjer Bas!!
Ik kijk echt enorm uit naar jouw boek.
OSU!!!

http://galeri2.uludagsozluk.com/342/bitch-please_459292.jpg

Johannes de Sloper
27-08-2013, 14:16
Leuk plaatje jongetje.
En wat had jij ook alweer allemaal betekend voor de vechtsportwereld in Nederland?
Oh ja...
Je kan sarcastische plaatjes posten op een klein forumpje.
Heel knap schat, je moeder zal trots op je zijn.

Vergeet niet wat Bas allemaal wel niet bereikt heeft.
Is overal geweest, heeft echt alle kanten van de vechtsportwereld gezien.
En dat, beste Turbo, is een heel stuk interessanter dan een komkommertijd boekje over Badr en wat voor een boef dat wel niet is.

e-type
27-08-2013, 14:22
daanII en z'n billenmaatje zijn ook weer terug in Nederland, zie ik.

Johannes de Sloper
27-08-2013, 14:25
Ja je dacht dat je ons kwijt was zeker?

Naqual
27-08-2013, 14:29
" En dat, beste Turbo, is een heel stuk interessanter dan een komkommertijd boekje over Badr en wat voor een boef dat wel niet is."

Uit de media-aandacht en verkoopcijfers zal straks wel blijken welk "boekje" interessanter is. Eerst nog een uitgever vinden of wordt het een E-book ?

Nick.
27-08-2013, 14:40
Ik vind het moeilijk om b.v een Tyson uit Amerika,en een Brilleman uit die tijd te vergelijken met een Badr van nu. Maar mochten b.v beide heren hier op dit moment het gezicht zijn van kickboksen in Nederland zoals Badr dat de laatste tijd is,zou ik net zoals dat ik bij Badr doe,hopen dat we snel van zulke figuren af zijn. En dat kan mij niet snel genoeg.

Waarschijnlijk Oktober,dat hoop ik tenminste. Opgeruimd staat netjes!

Wat betreft mijn opmerking over andere Marokkanen,laten we daar maar niet over beginnen en het verder on-topic houden,want als jij nog niet door hebt dat een bepaalde groep (zowel hier op MF) Badr onafhankelijk van zijn gedrag en daden de hand boven het hoofd houdt heb je flinkt je kop in het zand. Dit zal ook vast alleen maar zijn omdat hij "een paar wedstrijden heeft gewonnen"


http://www.youtube.com/watch?v=J-arjwG2XKI#t=29

Er zijn zat Marokkaanse vechters die zulke aandacht wel verdienen,waarom dan naar zo een loser als Badr,dat snap ik niet.



Je hoeft daden niet daadwerkelijk direct goed te praten om je onbegrip over een gemiddelde mening te geven,en als daar vanuit de andere kant dan 's onbegrip over is,mag dat ook wel eens ter spraken komen,het is tenslotte een forum.

;)

http://www.youtube.com/watch?v=ZaqCitT8TZU

Zoek de verschillen.

Johannes de Sloper
27-08-2013, 14:46
Louis van Gaal is de Bas Boon van het voetbal :lol:

e-type
27-08-2013, 15:18
Ja je dacht dat je ons kwijt was zeker?

Nou nee dat niet, 'k dacht dat jullie gewoon lekker met z'n twee in Thailand ofzo in den heren waren. Maar welkom terug, voor zolang het duurt.

Turboknecht
27-08-2013, 15:23
Leuk plaatje jongetje.
En wat had jij ook alweer allemaal betekend voor de vechtsportwereld in Nederland?
Oh ja...
Je kan sarcastische plaatjes posten op een klein forumpje.
Heel knap schat, je moeder zal trots op je zijn.

Ik weet het niet hoor, maar als ik iedereen op een forum zo debiel zou vinden, dan zou ik er simpelweg niet heen gaan. Het zou zonde van mijn tijd zijn.

Ik hoef niets voor de vechtsportwereld te hebben betekend om hier te reageren, maar als ik dat wel wat betekend had dan zou ik hier in ieder geval niet als een kleuter onder tig accounts gaan zitten klieren en om dan nog te verwachten serieus genomen te worden.

Verder is mijn moeder inderdaad trots op me. Geen idee waarom je haar erbij betrekt, maar maak je er maar niet druk over. Dat zit allemaal wel goed.



Vergeet niet wat Bas allemaal wel niet bereikt heeft.
Is overal geweest, heeft echt alle kanten van de vechtsportwereld gezien.
En dat, beste Turbo, is een heel stuk interessanter dan een komkommertijd boekje over Badr en wat voor een boef dat wel niet is.

Het interesseert me niet wat hij bereikt heeft. Het enige wat ik van hem zie is dat hij zichzelf hier op het forum voor schut zet met idiote infantiele posts. Om dan een heel boek van hem, over hemzelf, te moeten lezen lijkt me dan niet zo'n fijn idee.

Lijkt me verder erg nutteloos voor jou om nog te reageren, niemand is immers zo goed als jij. ;)

Nosferatu187
27-08-2013, 15:45
bas boon is een kloon.

Johannes de Sloper
27-08-2013, 16:34
Het interesseert me niet wat hij bereikt heeft. Het enige wat ik van hem zie is dat hij zichzelf hier op het forum voor schut zet met idiote infantiele posts.

Je hebt dus ook nooit een K-1 finale gezien?
En toch posten op een vechtsportforum.
Oké dan jongen!
Je bent een echte fan!

Turboknecht
27-08-2013, 16:38
Je hebt dus ook nooit een K-1 finale gezien?
En toch posten op een vechtsportforum.
Oké dan jongen!
Je bent een echte fan!

Whatever man, dit gaat echt nergens over. De groeten.

Westpaw
27-08-2013, 16:44
Je hebt dus ook nooit een K-1 finale gezien?
En toch posten op een vechtsportforum.
Oké dan jongen!
Je bent een echte fan!
Lijkt er meer op dat jij een echte trol bent!

Peter0711
27-08-2013, 16:52
Vergeet niet wat Bas allemaal wel niet bereikt heeft.
Is overal geweest, heeft echt alle kanten van de vechtsportwereld gezien.
En dat, beste Turbo, is een heel stuk interessanter dan een komkommertijd boekje over Badr en wat voor een boef dat wel niet is.


Ik ben erg benieuwd naar het boek van Bas,alleen betwijfel ik of hij een eerlijk en open boek kan schrijven,want dat houdt ook in dat hij de vuile was van Golden Glory moet buitenhangen,en niet alleen die van andere mensen,en dat zie ik gewoon simpelweg niet gebeuren.

e-type
27-08-2013, 16:59
Je hebt dus ook nooit een K-1 finale gezien?
En toch posten op een vechtsportforum.
Oké dan jongen!
Je bent een echte fan!

OMFG.
je wilt hiermee zeggen dat Bas Boon een K1 finale gevochten heeft?
En toch posten op een vechtsport forum.
Oké dan jongen!
Je bent een echte fan!

Italian*Berlusconi*
27-08-2013, 17:33
Ik ben erg benieuwd naar het boek van Bas,alleen betwijfel ik of hij een eerlijk en open boek kan schrijven,want dat houdt ook in dat hij de vuile was van Golden Glory moet buitenhangen,en niet alleen die van andere mensen,en dat zie ik gewoon simpelweg niet gebeuren.

Dat wil ik wel lezen!!!! Ron N en het verhaal van de tonnen die in sportscholen zouden zijn gestopt met o.a. dhr Endstra en consorten... BAS KOM OP MET DAT BOEK!!! ;)

hakkelaar
27-08-2013, 18:02
Dat wil ik wel lezen!!!! Ron N en het verhaal van de tonnen die in sportscholen zouden zijn gestopt met o.a. dhr Endstra en consorten... BAS KOM OP MET DAT BOEK!!! ;)

En The Great Escape, die in Oostenrijk strandde.