PDA

View Full Version : Alistair Overeem - Strongest in the World



Kemal
25-08-2013, 09:23
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=JaQXW3FzC1M

R.D.N
25-08-2013, 12:08
The best moments....

Silat
25-08-2013, 13:32
At one time, I think he was..

blackadder
25-08-2013, 13:34
Nu kan die zelfs geen frontkick meer omleiden.

bryan
25-08-2013, 13:42
Puntje bij paaltje.... Als het er echt om ging... Stond hij er niet.

cornelus
25-08-2013, 13:55
Puntje bij paaltje.... Als het er echt om ging... Stond hij er niet.

Stond of staat? ;)


die trap van Travis Brown, wtf was dat inderdaad....................
iemand hier opperde ergens al dat Alistair misschien met een sportpsycholoog moet gaan praten
nou zal hij vast op allerlei mogelijke gebieden begeleid worden in zijn voorbereiding,
maar die UFC matrix is toch weighing very heavy.................... zo lijkt 't
welke smart-ass guru zenmaster kan hem hierbij gaan helpen.......................................... :confused:

tsjakkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

BvdB
25-08-2013, 13:58
Puntje bij paaltje.... Als het er echt om ging... Stond hij er niet.

Klopt, daarom heeft die ook nooit wat titels gewonnen....:whistling:

mario the count
25-08-2013, 13:59
Stond of staat? ;)


die trap van Travis Brown, wtf was dat inderdaad....................
iemand hier opperde ergens al dat Alistair misschien met een sportpsycholoog moet gaan praten
nou zal hij vast op allerlei mogelijke gebieden begeleid worden in zijn voorbereiding,
maar die UFC matrix is toch weighing very heavy.................... zo lijkt 't
welke smart-ass guru zenmaster kan hem hierbij gaan helpen.......................................... :confused:

tsjakkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

ik kan me herinneren dat DaanII redelijk van de tjakkaa is.

Mauro
25-08-2013, 14:17
ik kan me herinneren dat DaanII redelijk van de tjakkaa is.
Volgens mij is dat meer een bomenknuffelaar, .....geef Zen-master Mike P. nog ff de tijd.

blade
25-08-2013, 14:37
Klopt, daarom heeft die ook nooit wat titels gewonnen....:whistling:


tja genoeg titels maar gaat daar ga je toch met andere ogen na kijken na die verlies partijen

Turboknecht
25-08-2013, 14:52
Wat een nichtenmuziek in dat filmpje zeg.

Anderson
25-08-2013, 15:41
D-boll melk maakt je sterk

bryan
25-08-2013, 23:27
Klopt, daarom heeft die ook nooit wat titels gewonnen....:whistling:

Je hebt titels en carrière definiërende partijen.... En bij de laatste staat hij er gewoon niet, al helemaal niet zonder zijn chemische hulpmiddelen...

The boy
26-08-2013, 00:01
alistair moet gewoon onder training bij Jo de Bonte gaan.
Dan komt alles goed

blackadder
26-08-2013, 00:10
alistair moet gewoon onder training bij Jo de Bonte gaan.
Dan komt alles goed
Dat is niet eens zo een gek idee. Misschien even een stapje terug doen van die mega camps en een meer individuelere aanpak. Bij die grote camps lopen er te veel mensen rond. Jo kan meer aandacht geven. Ik denk dat hem dat goed zou doen.

Asura
26-08-2013, 13:48
Alistairs jeb en opperkut zouden wel een stuk beter worden onder de begeleiding van Jo "Bones" Bonten.

e-type
26-08-2013, 14:37
Alistairs jeb en opperkut zouden wel een stuk beter worden onder de begeleiding van Jo "Bones" Bonten.


Volgens mij zit Chael al bij de Bonte sinds z'n voorbereiding voor Silva vs Sonnen II...maar 'k weet niet of dit exclusief is.


http://www.youtube.com/watch?v=gNd5c2C8Doc#

amilster
26-08-2013, 16:02
Alistairs jeb en opperkut zouden wel een stuk beter worden onder de begeleiding van Jo "Bones" Bonten.

Hier heb ik hardop om zitten grinniken.....op de zaak :D

Nelisje
26-08-2013, 16:55
Technisch vind ik die spinning back fist van Jo toch wel het grootste wapen in zijn arsenaal.. hij voert niets zo goed uit als deze spinning back fist..

blackadder
26-08-2013, 18:09
Dat nummer, is dat Nightwish?

stiffler
26-08-2013, 18:40
Dat nummer, is dat Nightwish?

Dat is inderdaad Nightwish met The Kinslayer :)

hypergiant
27-08-2013, 00:27
Zit nog steeds met een nasmaak van zijn laatste verlies partij, vooral omdat die episode van The Reem een paar dagen ervoor indrukwekkend was. Echt een Rocky moment met een schreeuwende Mike en Allistair die nek oefeningen met gewichten deed...is ie naar 2 minuten conditioneel helemaal kapot. Hoe kun je nu op zijn na 2 minuten terwijl je rekening moet houden met 15 minuten? Dat is nog minder dan 20% van de tijd.

Nosferatu187
27-08-2013, 00:29
mike passagnier samen met alistair.

Turboknecht
27-08-2013, 01:38
Zit nog steeds met een nasmaak van zijn laatste verlies partij, vooral omdat die episode van The Reem een paar dagen ervoor indrukwekkend was. Echt een Rocky moment met een schreeuwende Mike en Allistair die nek oefeningen met gewichten deed...is ie naar 2 minuten conditioneel helemaal kapot. Hoe kun je nu op zijn na 2 minuten terwijl je rekening moet houden met 15 minuten? Dat is nog minder dan 20% van de tijd.

Ja het is echt ongelooflijk. Dat hij die frontkicks ook maar niet ontweek, maar er gewoon recht voor bleef staan is eveneens apart. Het was allemaal erg bijzonder.

blackadder
27-08-2013, 02:17
Ja het is echt ongelooflijk. Dat hij die frontkicks ook maar niet ontweek, maar er gewoon recht voor bleef staan is eveneens apart. Het was allemaal erg bijzonder.
Is toch eigenlijk gewoon kickboksen 101 omleiden of ontwijken van een frontkick. Maar goed. Zal wel eraan liggen dat dit geen kickboksen maar MMA is. Anders was ie misschien kwetsbaar geweest voor een double naked rear flying omaplata of zo.

Biiyen
27-08-2013, 02:55
Voor mij is Alistair goed door de mand gevallen.... Had hem nog het voordeel van de twijfel gegeven in zijn eerste dope vrije partij. Het verschil Alistair met snoep en Alistair zonder snoep zit em duidelijk on de cardio.... beter gezegd, het totale gebrek daaraan.

Johannes de Sloper
27-08-2013, 13:32
En hoe heet de volgende aflevering van The Reem?
Freefall?
En dan zien je hem als uitsmijter bij een strandtentje werken uiteindelijk.
Na sluitingstijd de toiletten schoonmaken.

YoMarK
27-08-2013, 15:07
Neg reps voor Johannes!

Johannes de Sloper
27-08-2013, 16:42
Oh jeetje, dat deed pijn aan mijn ego.
Wat nu?
Ik weet het even niet meer.
Oh ja, tijd om te trainen!!!
Hoop dat ze me nu niet uitlachen omdat ik neg reps heb gehad door die stoere knaap op mixfight.nl.

pronk
28-08-2013, 04:28
Oh jeetje, dat deed pijn aan mijn ego.
Wat nu?
Ik weet het even niet meer.
Oh ja, tijd om te trainen!!!
Hoop dat ze me nu niet uitlachen omdat ik neg reps heb gehad door die stoere knaap op mixfight.nl.

Laat je niet gek maken dalijk train je niet lekker:lol:

mario the count
28-08-2013, 11:30
En hoe heet de volgende aflevering van The Reem?
Freefall?
En dan zien je hem als uitsmijter bij een strandtentje werken uiteindelijk.
Na sluitingstijd de toiletten schoonmaken.
ik denk dat ali zich over centen niet heel druk hoeft te maken. de enigste manier waarop hij toiletpotten schoonmaakt zal waarschijnlijk met jouw gezicht zijn:D

YoMarK
28-08-2013, 12:27
Oh jeetje, dat deed pijn aan mijn ego.
Wat nu?
Ik weet het even niet meer.
Oh ja, tijd om te trainen!!!
Hoop dat ze me nu niet uitlachen omdat ik neg reps heb gehad door die stoere knaap op mixfight.nl.
Wie is hier nu de stoere knaap op mixfight? Jij bent de degene die zo lollig denkt te zijn met je post over Alistair(die gewoon z'n best heeft gedaan in z'n laatste gevecht).

Johannes de Sloper
10-09-2013, 12:32
Neg reps voor Johannes!
Gelukkig waren er ook mensen die pos reps gaven voor hetzelfde bericht :D
Kan ik weer met een gerust hart slapen vannacht.

Goolings
10-09-2013, 13:04
http://bleacherreport.com/articles/1767221-alistair-overeem-if-i-lose-to-frank-mir-i-have-to-find-something-else-to-do

Minotauro
10-09-2013, 15:02
Glorie dagen die eigenlijk geen glorie hadden mogen hebben. Sinds dat hij niet meer aan de doping zit (en daarvoor ook) is/was hij waardeloos! Tot Kharitonov hem in 2007 KO sloeg had hij al 11 nederlagen, daarna is de lijn van doping meer dan duidelijk. Het zal best een sympathieke gozer zijn, maar als je de algemene regels die voor iedereen gelden verbreekt, waarbij ook nog eens de gezondheid van de tegenstander in gevaar komt, dan verdien je niets! Weg met Overeem